MADE FOR RESTAURANT WARSZAWA 2019
PROGRAM KONFERENCJI



STREFA INSPIRACJI
strefę inspiracji poprowadzi Łukasz Modelski


- Czy podstawy gastronomii: relacja, spotkanie, przeżycie - to już przeszłość?
- Czy wygoda i szybkość będzie ważniejsza od smaku?
- Jaki wpływ na innowacje w branży mają rosnące problemy na rynku pracy?
- Jak się zmieniać i nadążyć?




- Miłość do gastronomii: jak zacząć od jednego rodzinnego gastro baru i stworzyć dużą firmę restauracyjną operującą w różnych krajach?
- Biznes, który zmienia rzeczywistość - jak prowadzić ponad 40 restauracji i jednocześnie promować w nich wartości takie jak miłość, szacunek i ekologiczne podejście do różnych sfer biznesu?
- Nowa koncepcja kuchni ukraińskiej - jak dążyć do celu poprzez konkretne działania?
- Prowadzenie restauracji na Ukrainie i w Polsce: jakie różnice biznesowe widoczne są na obu rynkach?





Podczas prelekcji dowiesz się:
- Gdzie leży geneza trendu i jaka jest jego perspektywa w najbliższej przyszłości?
- Jakie wina przyciągną zainteresowanie klientów restauracji?
- Z jakimi problemami zmaga się rynek masowy i jak może to wpłynąć na konsumpcję wina w Twoim lokalu?
- Czy Polacy piją wina organiczne? Jak wygląda ich spożycie na krajowym rynku?




Paweł Demianiuk, Kieliszki na Próżnej, Kieliszki na Hożej
Michał Grygo, Epoka
Ewa Wieleżyńska, Ferment, Winicjatywa


Emilia Pożarowszczyk, Skarby Serowara
Podczas prelekcji dowiesz się:
- Jak testy sensoryczne mogą być dodatkowym, wzmocnionym nauką głosem w rozważaniach o tym, jak ukształtować menu restauracji, które dania promować a które modyfikować lub całkowicie z nich zrezygnować?
- Jak biometryczne testy sensoryczne pozwalają ominąć deklaracje i dotrzeć do nieuświadamianych reakcji zmysłów na dany posiłek?
- Jak zmierzyć to, czy danie faktycznie smakuje gościowi, czy kolor, tekstura, zapach i smak odpowiadają jego preferencjom a nawet to, czy jest on warty swojej ceny?



Artur Wawrzyszczak, Chopin Vodka
Agata Łakomiak-Winnicka, Antonius Caviar




- Jak rozwój edukacji i zarządzanie biznesem gastronomicznym na Wschodzie wygląda w porównaniu z realiami z Zachodu?
- Jakie korzyści dla restauratorów może przynieść odpowiednia edukacja?
- Jak międzynarodowe staże, konkursy, szkolenia mogą pozytywnie wpłynąć na PR restauracji?















Wiesław Prusiecki, City Park Poznań
Piotr Popiński, Elixir by Dom Wódki, Muzeum Wódki
Jolanta Jurkowlaniec, Dinette


Perspektywa globalna - jak media digitalizują świat restauracji?
Rynek w Polsce - jak gość digitalizuje nasz rynek restauracyjny?
Z poziomu restauracji - jak przenieść codzienność na poziom online?
Z poziomu Gościa - jak zdigitalizować siebie?




Joanna Ślusarczyk, The Best Chef



Program może ulec zmianie z przyczyn od nas niezależnych
Masz ciekawy temat i chciałbyś wystąpić?
Zgłoś się!

MAŁGORZATA KOWALIŃSKA
+48 668 340 201
gk@forsolutions.pl
PRELEGENCI
CHARLES
SPENCE
University of Oxford
Profesor Charles Spence jest światowej sławy psychologiem eksperymentalnym, specjalizującym się w projekto
czytaj więcej >

CHARLES SPENCE
University of Oxford
Profesor Charles Spence jest światowej sławy psychologiem eksperymentalnym, specjalizującym się w projektowaniu multisensorycznym inspirowanym neurobiologią. Od czasu utworzenia Crossmodal Research Laboratory (CRL) na Wydziale Psychologii Doświadczalnej na Uniwersytecie Oksfordzkim w 1997 roku, współpracował z wieloma największymi firmami na całym świecie. Profesor Spence opublikował ponad 900 artykułów naukowych i zredagował lub napisał 12 książek - w tym „Idealny posiłek” oraz najnowszy międzynarodowy bestseller „Gastrofizyka: nowa nauka o jedzeniu” (2017; Penguin Viking) - zwycięzca Le Grand Prix de la Culture Gastronomique z Académie Internationale de la Gastronomie. Wiele prac prof. Spence'a koncentruje się na projektowaniu ulepszonych multisensorycznych doświadczeń związanych z jedzeniem i piciem, poprzez współpracę z szefami kuchni, baristami, mixologami, czekoladnikami, perfumiarzami, a także z branżą spożywczą oraz smakową i zapachową. Profesor Spence prowadził również intensywne prace nad pytaniem w jaki sposób technologia zmieni nasze doświadczenia związane z jedzeniem i piciem w przyszłości.
Dalad
Kambhu
Kin Dee
Dalad Kambhu urodziła się w Austin i wychowała w rodzinie smakoszy w Bangkoku. Ciekawość smaków pojawił
czytaj więcej >

Dalad Kambhu
Kin Dee
Dalad Kambhu urodziła się w Austin i wychowała w rodzinie smakoszy w Bangkoku. Ciekawość smaków pojawiła się u niej w bardzo młodym wieku. Po opuszczeniu Tajlandii wyjechała do Nowego Jorku, gdzie zaczęła pracę w lokalnych restauracjach. Szybko zakochała się w świecie gościnności i gastronomii - w 2013 roku została współzałożycielką prywatnego klubu restauracyjnego OMAR's w West Village. Następnie Kambhu zaczęła pracować jako konsultant w branży gościnności, łącząc kulinarne siły z artystą Rirkrit Tiravanija. Razem ukształtowali wizję wspólnej restauracji, w 2016 r. wybierając Berlin jako miejsce narodzin swojego projektu. We współpracy z renomowaną grupą Grill Royal, Kin Dee otworzyło swoje drzwi w lutym 2017 r., serwując współczesne dania kuchni tajskiej, sprytnie łącząc sezonowe i regionalne produkty o oryginalnych smakach. W 2019 roku Kambhu została nagrodzona pierwszą gwiazdką Michelin, co czyni ją jedną z dziesięciu kobiet szefów kuchni w Niemczech, które podzielają ten zaszczyt.
Diego
Prado
Ekspert kulinarny w dziedzinie fermentacji
Szef kuchni w BCCINNOVATION - dziale badań i rozwoju Basque Culinary Center w San Sebastian, w Hiszpanii, kt
czytaj więcej >

Diego Prado
Ekspert kulinarny w dziedzinie fermentacji
Szef kuchni w BCCINNOVATION - dziale badań i rozwoju Basque Culinary Center w San Sebastian, w Hiszpanii, którego celem jest promowanie społeczno-gospodarczego potencjału gastronomii poprzez edukację, badania i innowacje. Koordynator BCulinaryLAB - laboratorium, którego działania koncentrują się głównie na innowacjach oraz kreatywności napędzanej technikami i produktami takimi jak fermentacja i dzikie rośliny jadalne. Urodzony w Chile, karierę zaczął w Boragó (Santiago, Chile), obecnie nr 2 w rankingu San Pellegrino’s 50 Best w Ameryce Łacińskiej. Będąc szefem kuchni i głównym szefem działu badań i rozwoju w Basque Culinary Center, po pewnym czasie spędzonym w Nomie (Kopenhaga, Dania), zakłada własne studio kulinarne w Santiago.
Dymitr
Borysow
Kanapa
Dmytro Borysov jest szefem kuchni i właścicielem firmy GASTROFAMILY z ponad 40 restauracjami na Ukrainie i w
czytaj więcej >

Dymitr Borysow
Kanapa
Dmytro Borysov jest szefem kuchni i właścicielem firmy GASTROFAMILY z ponad 40 restauracjami na Ukrainie i w Polsce. Jego marzeniem i misją jest rozwój ukraińskiej kultury gastronomicznej. Aktywnie wspiera wartości takie jak miłość i szacunek, a także podkreśla wagę ekologicznego podejścia do biznesu w różnych jego sferach - relacji z gośćmi, partnerami, zespołem i światem jako całością. Pewnego razu postanowił zaryzykować i stworzyć miejsce inne niż inne: nie było tam pizzy, sushi, karaoke, fajki wodnej, zniżek ani bardzo eleganckiego wnętrza. Było za to smaczne jedzenie, dla którego ludzie przychodzili codziennie. To był Barsuk - jego pierwsza restauracja. Następnie otworzył Kanapę, skupiając się na nowym wydaniu kuchni ukraińskiej, która teraz działa nie tylko w Kijowie, ale także w Warszawie. Opracował nową inteligentną koncepcję casual: sieci restauracji, w których każdy może spróbować cydru, ostryg, ośmiornic czy krewetek, płacąc tylko 1-2 euro. Teraz Dmytro Borysov kieruje zespołem około 3000 osób, a każdego dnia jego restauracje odwiedza ponad 16 000 gości.
Niko
Slavnic
In Your Pocket - Free City Guides
Dyrektor Generalny In Your Pocket – wiodącego lokalnego przewodnika po europejskich miastach. Założyciel
czytaj więcej >

Niko Slavnic
In Your Pocket - Free City Guides
Dyrektor Generalny In Your Pocket – wiodącego lokalnego przewodnika po europejskich miastach. Założyciel The Slovenia Restaurant Awards, profesor MBA, a przede wszystkim kreatywna dusza, zawsze gotowa na nowe wyzwania. Niko Slavnič, making ideas fly! https://linkedin.com/in/nikoslavnic/ https://www.nikoslavnic.com/
Michel
Moran
Bistro de Paris
To francuski restaurator i mistrz kuchni pochodzenia hiszpańskiego. Juror polskiej edycji MasterChef i Master
czytaj więcej >

Michel Moran
Bistro de Paris
To francuski restaurator i mistrz kuchni pochodzenia hiszpańskiego. Juror polskiej edycji MasterChef i MasterChef Junior emitowanej w TVN. Na stałe mieszka w Polsce. Z pochodzenia jest Andaluzyjczykiem. Studiował w szkole hotelarstwa Jean Drouant. Praktyki zawodowe odbywał m.in. w pięciogwiazdkowym hotelu Royal Monceau, zlokalizowanym w samym sercu Paryża oraz w restauracji Le Jardin oznaczonej dwiema gwiazdkami w przewodniku Michelin. Od 2004 jest właścicielem i szefem kuchni restauracji Bistro de Paris, mieszczącej się w budynku warszawskiej Opery Narodowej, która otrzymała rekomendacje od Michelina w 2012 roku. W 2013 roku wydał swoją książkę kucharską szeroko recenzowaną w portalach internetowych. W 2006 roku został wyróżniony francuskim odznaczeniem narodowym Ordre du Mérite Agricole, przyznanym przez ministra rolnictwa Dominique’a Bussereau, za promowanie narodowych produktów rolnych oraz ryb i owoców morza.
Cristian
Gadau
The Best Chef
Z pochodzenia Włoch. Od kilku lat mieszka w Polsce, w Krakowie. Od zawsze związany z gastronomią. Założyc
czytaj więcej >

Cristian Gadau
The Best Chef
Z pochodzenia Włoch. Od kilku lat mieszka w Polsce, w Krakowie. Od zawsze związany z gastronomią. Założyciel projektu The Best Chef – jego poczynania codziennie śledzi ponad 1,2 miliona ludzi z całego świata. Jak sam mówi dokonał czegoś niezwykłego – swoją pasję zamienił w swoją pracę – pracę marzeń polegającą na jedzeniu i piciu u najlepszych szefów kuchni.
Ciprian
Nicolescu
Transgourmet, Selgros Cash&Carry
Starszy dyrektor zarządzający w „Napage Consulting” (strategia i branding dla firm kulinarnych), wicepre
czytaj więcej >

Ciprian Nicolescu
Transgourmet, Selgros Cash&Carry
Starszy dyrektor zarządzający w „Napage Consulting” (strategia i branding dla firm kulinarnych), wiceprezes Disciples Escoffier Associations Rumunia, starszy Lektor ICDE - Institute Culinaire Disciples Escoffier w Rumunii. Swoją karierę w gastronomii rozpoczął 28 lat temu. Sudiował Food Service Management w Institute of Culinary Arts (ICA), kontynuując swoją podróż do kulinarnej perfekcji na poziomie gwiazdek Michelin. Jego ciekawość i pragnienie wiedzy zmusiły go do opuszczenia starej Europy i w 1998 r. wyjechał do Stanów Zjednoczonych, wiążąc się z prestiżowymi hotelami takimi jak Marriott oraz Sheraton. Następnie spędził 13 lat w Londynie, aby po 25 latach na emigracji, powrócić do rodzinnej Rumunii i w 2015 roku pracować nad wielkim otwarciem hotelu Ramada Plaza Craiova.
Agnieszka
Małkiewicz
FOR SOLUTIONS
Dawno temu porzuciłam pracę w korporacji i założyłam restaurację - klasyczna historia kogoś, kto chce z
czytaj więcej >

Agnieszka Małkiewicz
FOR SOLUTIONS
Dawno temu porzuciłam pracę w korporacji i założyłam restaurację - klasyczna historia kogoś, kto chce zmienić swoje życie na lepsze;-) Ówczesny brak restauratorskiej wiedzy kompensowałam doświadczeniem PR-owym i marketingowym, które pomogło mi przetrwać najtrudniejsze chwile i utrzymać moje przedsiębiorstwo na powierzchni. To przeżycie sprawiło, że dzisiaj rozmawiam z szefami kuchni i restauratorami ich językiem. Doskonale rozumiem ich problemy, ambicje i marketingowe potrzeby. Przez ostatnie kilka lat koncentrowałam się na budowaniu strategii marketingowych i PR, budowaniu wizerunku moich klientów, projektowaniu doświadczeń kulinarnych, które na zawsze zostają w pamięci, inicjowaniu oraz wsparciu merytorycznym wydarzeń edukacyjnych i podróży kulinarno-biznesowych. Pracuję z ludźmi, produktami i firmami, których historia była wg mnie warta opowiedzenia. Marketing i PR to moja główna kompetencje. Dwa lata temu z sukcesem zbudowaliśmy MADE Restaurant czyli platformę rozwoju firm i kadry zarządzającej w branży HORECA. A dzisiaj przyszedł czas na kolejne wyzwanie - witam w FOR – w agencji komunikacji i kreowania wydarzeń dla branży HORECA.
Łukasz
Modelski
Dziennikarz kulinarny
Historyk sztuki, mediewista i gurmandzista. Autor m.in. książek kulinarnych – Piątego smaku i Kuchni na p
czytaj więcej >

Łukasz Modelski
Dziennikarz kulinarny
Historyk sztuki, mediewista i gurmandzista. Autor m.in. książek kulinarnych – Piątego smaku i Kuchni na plebanii, redaktor i dziennikarz. Od ponad pięciu lat w radiowej Dwójce prowadzi „Drogę przez mąkę” – audycję o związkach literatury i kuchni, pisuje felietony do magazynu „Czas wina” i rozwija nowe projekty medialne. Zdarza mu się sędziować w konkursach kulinarnych i winnych oraz prowadzić poświęcone jedzeniu i winu spotkania. Duchowy okcytańczyk, kibicuje winnej Langwedocji, ale szczerze mówiąc, woli pijać gdzie indziej. W pażdzierniku ukaże się książkowa wersja Drogi przez mąkę będąca zbiorem najważniejszych rozmów o kuchni i literaturze.
Tomasz
Kolecki
Żywiec Zdrój
Mistrz Polski Sommelierów w latach 2007/2008, 2009 i 2010, wiceprezydent Stowarzyszenia Sommelierów Polskich
czytaj więcej >

Tomasz Kolecki
Żywiec Zdrój
Mistrz Polski Sommelierów w latach 2007/2008, 2009 i 2010, wiceprezydent Stowarzyszenia Sommelierów Polskich, przewodniczący Komisji dydaktycznej Stowarzyszenia Sommelierów Polskich, uczestnik finałów Mistrzostw Europy i Świata Sommelierów w Sofii, Santiago de Chile, Strasburgu oraz Tokio, Diploma Association de la Sommellerie Internationale, Water Codex Diploma Hydrosommelier. Szef jury i arbiter m.in. Mistrzostw Polski Sommelierów, Coupe Georges Baptiste, Baltic Sommelier Cup, Young Sommeliers European Cup Londyn, Konkursu Win Polskich Jasło, Grand Prix Magazynu Wino, ITQI Bruksela, IWSC Londyn, Wino na Medal, Carpatiavini i innych, Felietonista oraz autor kart win, w tym nagradzanych przez magazyn Wine Spectator, konsultant i trener personelu restauracji i hoteli w ramach Wineconsultant.pl
Emilia
Pożarowszczyk
Skarby Serowara
Kierownik Marketingu i PR w SM Spomlek, z marketingiem związana od 15 lat. W Spomlek od 8 lat, wcześniej odp
czytaj więcej >

Emilia Pożarowszczyk
Skarby Serowara
Kierownik Marketingu i PR w SM Spomlek, z marketingiem związana od 15 lat. W Spomlek od 8 lat, wcześniej odpowiedzialna za marki leków OTC w branży farmaceutycznej. W oparciu o nowoczesne badania marketingowe rozwija markę serów śniadaniowych Serenada oraz markę serów premium Skarby Serowara. Stawia na innowacyjne dla serów projekty i niestandardowe formy promocji. Rozwija kategorię oraz kulturę konsumpcji serów, wprowadziła polskie sery długodojrzewajace do kanału HoReCa. W marketingu ważna jest nie tylko kreacja i pomysły, ale ich korelacja z potrzebami Klientów. Prowadzi cykl lekcji dla dzieci : „Skąd się biorą dziury w serze”, zaangażowana w działania CSR i tworzenie kącików zabaw dla dzieci w szpitalach i przychodniach. Wspiera lokalne kluby biznesu prelekcjami z wykorzystaniem case study z badań i projektów stosowanych w codziennej pracy. Współpracuje ze studentami, wpiera pisanie prac magisterskich, licencjackich. Nie stosuje rozwiązań tylko dla idei, nie toleruje rzeczy nieskończonych.
Joanna
Ślusarczyk
The Best Chef
ukończyła farmację na Uniwersytecie Jagiellońskim. Następnie obroniła tytuł
doktora nauk medycznych z
czytaj więcej >

Joanna Ślusarczyk
The Best Chef
ukończyła farmację na Uniwersytecie Jagiellońskim. Następnie obroniła tytuł doktora nauk medycznych z zakresu neurofarmakologii. Pasjonatka nauki głównie neuro-nauki czyli wszelkich zagadnień związanych, z tym co kryje się w naszym mózgu. Od 3 lat związana z The Best Chef. W tym roku pod patronatem The Best Chef stworzyła swój własny projekt „Food Meets Science” – interdyscyplinarny panel, który łączy świat nauki oraz gastronomii. Prowadzi własną działalność badawczą, wygłasza prelekcje na konferencjach międzynarodowych. Zajmuje się również organizacją wydarzeń kulinarnych.
Krzysztof
Kaliciński
Akademia Leona Koźmińskiego
Absolwent Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Business Coach, Business Development & Operations Director
czytaj więcej >

Krzysztof Kaliciński
Akademia Leona Koźmińskiego
Absolwent Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Business Coach, Business Development & Operations Director Nero Group/Green Caffe Nero. Przez 24 lata pracy zawodowej zdobywał doświadczenia pracując dla największych sieci gastronomicznych takich jak McDonald's, gdzie zaczynał przygodę w tym biznesie, czy T.G.I. Friday's - ikony casual dining. W latach 2005-2010 był Dyrektorem Operacyjnym sieci Coffeeheaven. Następnie jako Dyrektor Zarządzający oraz Członek Zarządu kierował multibrandową spółką LS Travel Foodservice Poland zarządzającej takimi brandami jak: SO!COFFEE, empik cafe, Bread & Co., Flying Bistro, The Flame, i kilku innych zlokalizowanych głównie na lotniskach. Od 2013 jako Business Development & Operations Director wspiera rozwój sieci Green Caffe Nero, będącej własnością Caffe Nero, największej na świecie prywatnej sieci kawiarni. Specjalizuje się w konsultingu gastronomicznym, kształceniu i rozwoju kadr zarządzających, zarządzaniu i budowie sieci, projektowaniu i wdrażaniu szkoleń oraz customer service.
Jacek
Pogorzelski
Skarby Serowara, BlueFox
Ekspert w zakresie strategii marketingowej oraz zarządzania marką i doświadczeniem klienta.
Posiada stopi
czytaj więcej >

Jacek Pogorzelski
Skarby Serowara, BlueFox
Ekspert w zakresie strategii marketingowej oraz zarządzania marką i doświadczeniem klienta. Posiada stopień doktora nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu oraz ukończone zaawansowane kursy z zakresu innowacyjności i modeli biznesowych na Uniwersytecie Stanforda. Jest także certyfikowanym neurobadaczem. Twórca metod i narzędzi planistycznych i analitycznych z zakresu marketingu, innowacyjności, poszukiwania insightów i strategii rynkowej. Pracował z firmami z kilkunastu branż z Polski, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Rosji, Ukrainy i USA. Były wykładowca programów MBA oraz Executive MBA Szkoły Głównej Handlowej oraz The Carlson School of Management Uniwersytetu Minnesoty. Doświadczony trener komunikacji marketingowej, zarządzania marką, analizy marketingowej, marketingu wartości oraz innowacyjności w ramach certyfikowanych programów The Chartered Institute of Marketing z Londynu. Przeprowadził kilka tysięcy godzin szkoleń i warsztatów. Były brand i marketing manager międzynarodowych korporacji w branży FMCG i farmaceutycznej. Autor książek Marka na cztery sposoby (Managing Brands in 4D w języku angielskim), Praktyczny marketing miast i regionów, Kod skuteczności, Mity marketingowe, (R)ewolucja marki, Pozycjonowanie produktu oraz wielu artykułów na temat strategii marek oraz innych zagadnień marketingu strategicznego.
Paweł
Kałużny
Guest Experience Think Tank Academy
Menedżer oraz doradca zarządzający gastronomią od kilkunastu lat.
Doświadczenie w Polsce zdobywał w Poz
czytaj więcej >

Paweł Kałużny
Guest Experience Think Tank Academy
Menedżer oraz doradca zarządzający gastronomią od kilkunastu lat. Doświadczenie w Polsce zdobywał w Poznaniu, Krakowie i w Warszawie, a poza jej granicami w Londynie i Dubaju. Specjalizuje się w serwisie oraz przygotowaniach do otwarć. Przez kilka lat związany z siecią hoteli Hilton Worldwide, w której zarządzał gastronomią przede wszystkim podczas otwierania nowych hoteli. Tworzył plany treningowe dla takich hoteli jak Hilton London Tower Bridge czy Conrad Dubai. Prowadzi własną działalność badawczą, regularnie wygłasza prelekcje na międzynarodowych konferencjach a także prowadzi szkolenia i działalność doradczą. Jest także wykładowcą na studiach podyplomowych Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
Adam
Drozdowski
Wine Direct
Absolwent Politechniki Śląskiej, od lat 90 tych związany z branżą winiarską, wieloletni prezes spółki
czytaj więcej >

Adam Drozdowski
Wine Direct
Absolwent Politechniki Śląskiej, od lat 90 tych związany z branżą winiarską, wieloletni prezes spółki z zakresu rynku B2B i B2C, od 2012 członek zarządu grupy Partner Center i Dyrektor Zarządzający dywizji dedykowanej sektorowi Horeca o nazwie Wine Direct.
Marcin
Wajda
Winterhalter
Z wykształcenia HR-owiec przez kilka lat z powodzeniem realizujący się w programach szkoleniowo-rozwojowych
czytaj więcej >

Marcin Wajda
Winterhalter
Z wykształcenia HR-owiec przez kilka lat z powodzeniem realizujący się w programach szkoleniowo-rozwojowych oraz coachingu w ramach międzynarodowej organizacji, którego w pewnym momencie dosięgnęła strzała marketingowego amora przeciągając na ciemną stronę mocy. Posiada wieloletnie doświadczenie po obu stronach barykady, czyli pracy oraz prowadzenia agencji, jak również tej po stronie Klienta odpowiadając za strategię marketingową oraz branding. Do gastronomii dołączył zaledwie 3 lata temu, kiedy z sukcesami kierował działem marketingu i PR w jednej z najprężniejszych wówczas na polskim rynku firm łączących e-commerce z tradycyjnym modelem realizacji usługi – PolskiBus.com, obejmując stanowisko Dyrektora Marketingu i PR w Winterhalter Polska.
Piotr
Popiński
Elixir by Dom Wódki, Muzeum Wódki
Piotr Popiński, biznesmen, restaurator, ekspert rynku gastronomicznego, doradca w polskich i międzynarodowyc
czytaj więcej >

Piotr Popiński
Elixir by Dom Wódki, Muzeum Wódki
Piotr Popiński, biznesmen, restaurator, ekspert rynku gastronomicznego, doradca w polskich i międzynarodowych projektach branży HoReCa. Propagator polskiej historii, tradycji i kultury kulinarnej. Kreator nowych trendów. Założyciel innowacyjnego konceptu DOM WÓDKI, popularyzującego idee „food & vodka pairing”, w ramach którego funkcjonuje restauracja ELIXIR – jedyny polski lokal nominowany do prestiżowej nagrody „World Restaurant Awards” oraz VODKA ATELIER i cocktail bar THE ROOTS. Twórca pierwszego w Polsce MUZEUM WÓDKI, prezentującego największą na świecie kolekcję eksponatów związanych z historią tego najpopularniejszego mocnego alkoholu. Organizator FESTIWALU WÓDKI i ZAKĄSKI. Właściciel kultowych warszawskich restauracji OBERŻA POD CZERWONYM WIEPRZEM i FOLK GOSPODA. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, wydział Marketingu i Zarządzania.
Radosław
Fronc
Grupa MSHG
Absolwent Wydziału Psychologii na Uniwersytecie Jagiellońskim. Prezes Zarządu MSHG. Założyciel i współw
czytaj więcej >

Radosław Fronc
Grupa MSHG
Absolwent Wydziału Psychologii na Uniwersytecie Jagiellońskim. Prezes Zarządu MSHG. Założyciel i współwłaściciel krakowskich restauracji: Fiorentina, Szara Gęś, Bianca, La Grande Mamma, La Campana, Boccanera, Mamma Mia, The Spaghetti, Wesele i Kogel Mogel oraz Balthazar Design Hotel. Jego restauracje były wielokrotnie wyróżniane w przewodniku Michelin i Gault&Milleau. W branży gastronomicznej od zawsze intrygował go proces relacyjności i genuine hospitality. Pasjonat podróży inspirowanych znakomitą kuchnią, winem i operą.
Wiesław
Prusiecki
City Park Poznań
W latach 70. uczeń szkół artystycznych (muzycznej i baletowej); Ca: 1980 - Hydrobudowa Poznań, następnie
czytaj więcej >

Wiesław Prusiecki
City Park Poznań
W latach 70. uczeń szkół artystycznych (muzycznej i baletowej); Ca: 1980 - Hydrobudowa Poznań, następnie prywatna działalność gospodarcza. Jeden z pionierów rdzennie polskiej przedsiębiorczości, początkowo w branży szeroko rozumianego handlu, później na rynku inwestycyjnym; wizjoner, inwestor i inicjator rewitalizacji wielu obiektów zabytkowych w Polsce; twórca Grupy Konkret S.A. (ponad 80 firm). 1982 – 1986 - wypożyczalnia sprzętu audiowizualnego i wideofilmowanie; 1986 - 1988 współtwórca i dyrektor handlowy spółki Elektromis w Poznaniu; od 1988 twórca i właściciel firmy Konkret Sp. z o.o. w Poznaniu (od 1991 Konkret S.A., następnie Grupa Konkret S.A.), od 1993 handel samochodami; równolegle autoryzowany na polskim rynku partner amerykańskiego koncernu paliwowego Sunoco, od 1993 sprzedaż olejów silnikowych, technologicznych oraz smarów; 1993 - 1994 współpraca w tej samej branży z koncernami Mobil i Shell; 1993 - 1994 rewitalizacja hali magazynowej dla celów handlowych, projekt i wdrożenie pierwszego centrum handlowego w Polsce - Hali Góreckiej w Poznaniu, po dalszej modernizacji oddanie do użytku Centrum Handlowego Panorama; od 1994 działalność biznesowa na rynku nieruchomości, powstają kolejno: 2005 Country Park w Tarnowie Podgórnym, 2007 City Park w Poznaniu - zespół hotelowy, gastronomiczny, handlowy i mieszkaniowy w jednym (sztandarowa pozycja na bogatej liście zrealizowanych projektów), w rewitalizacji duży projekt Trójwieś (Jankowice-Gaj Wielki-Ceradz Kościelny); 1997 - stworzenie Banku Ziemi - fundamentu pozwalającego na realizację wielu innych projektów biznesowo - inwestycyjnych w całej Polsce; 2013 zakup Cytadeli Twierdzy Modlin z planami ukierunkowanymi na powstanie Europejskiego Centrum Kongresowego z funkcjami towarzyszącymi; Aw: Krzyż Św. Stanisława; liczne podziękowania i dowody wdzięczności za działalność o charakterze dobroczynnym, nagrody za rewitalizacje i budowle roku – Budowla Roku 2007, Ikona Architektury 2008, Nagroda Jana Baptisty Quadro 2008, Gentleman’s Luxurious Brand 2009; Ach: liczna rodzina; dzieci, wnuki; poczucie osobistej i zawodowej samorealizacji; H: architektura, psychologia, filozofia, muzyka, zdrowy styl życia.
Ewa
Wieleżyńska
Ferment, Winicjatywa
polonistka, tłumaczka literatury francuskiej – m.in. powieści Michela Houellebecqua, próz Georges'a Perec
czytaj więcej >

Ewa Wieleżyńska
Ferment, Winicjatywa
polonistka, tłumaczka literatury francuskiej – m.in. powieści Michela Houellebecqua, próz Georges'a Pereca, Pascala Quignarda, Rolanda Barthes'a i wielu innych. Długoletnia zastępczyni redaktora naczelnego „Magazynu Wino”, a od dwóch lat właścicielka i redaktorka naczelna kwartalnika o winie „Ferment”. Autorka strony ewawielezynska.pl. Jej ulubione kierunki na mapie to Piemont i Sycylia. Na codzień najchętniej piłaby szampany, burgundy i barolo, ale najczęściej poprzestaje na niemieckich rieslingach.
Jolanta
Jurkowlaniec
Dinette
Właściciel i twórca marek Dinette oraz Di Cafe Deli. Przez ostatnie 6 lat kelnerka, baristka, dostawca, spr
czytaj więcej >

Jolanta Jurkowlaniec
Dinette
Właściciel i twórca marek Dinette oraz Di Cafe Deli. Przez ostatnie 6 lat kelnerka, baristka, dostawca, sprzątaczka, hydraulik, negocjator i marketingowiec, z trudem znajdujący czas na życie prywatne. Uwielbia podróże i dobre jedzenie. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego i National Louis University.
Paweł
Demianiuk
Kieliszki na Próżnej, Kieliszki na Hożej
Diploma Association de la Sommellerie Internationale, Mistrz Polski sommelierów 2011, Współwłaściciel dw
czytaj więcej >

Paweł Demianiuk
Kieliszki na Próżnej, Kieliszki na Hożej
Diploma Association de la Sommellerie Internationale, Mistrz Polski sommelierów 2011, Współwłaściciel dwóch konceptów w których to wino gra pierwsze skrzypce - Kieliszki na Próżnej oraz Kieliszki na Hożej. Na co dzień miłośnik solidnej kuchni, dobrych restauracji, rodzinnych winnic, szampana i win pomarańczowych.
Michał
Grygo
EPOKA
Absolwent WSET, od ponad dekady związany z Krakowską i Warszawską gastronomią na wszystkich stanowiskach,
czytaj więcej >

Michał Grygo
EPOKA
Absolwent WSET, od ponad dekady związany z Krakowską i Warszawską gastronomią na wszystkich stanowiskach, od zmywaka po head sommeliera. Entuzjasta pomarańczowych win i australijskich ginów, wolny czas spędza w restauracjach. Obecnie manager sali w restauracji EPOKA w Warszawie.
BILETY
14.11 - 18.11.2019
Premiujemy współpracę 🙂
Przy zakupie 5 biletów dostajesz
30% rabatu
Co otrzymasz w cenie biletu?
- Udział w interaktywnych prelekcjach i dyskusjach
- Lunch
- Przerwy kawowe
- Udział w wybranych warsztatach (decyduje kolejność zgłoszeń)
- Możliwość biznesowego networkingu z najlepszymi przedstawicielami branży gastro
- Bezpośredni kontakt z Partnerami konferencji, producentami oraz dostawcami rynku HORECA
- Degustacje produktów
- Materiały pokonferencyjne
[WP-Coder id=”3″]