MADE Evolution fof HoReCa
fb-icon insta-icon insta-icon youtube-icon

Zaczynajmy

Konferencja gastronomiczna MADE FOR RESTAURANT Warszawa 11.2019

Konferencja gastronomiczna MADE FOR RESTAURANT Warszawa 11.20192019-10-07T13:28:41+02:00

MADE FOR Restaurant w Warszawie to pierwsza MIĘDZYNARODOWA edycja konferencji skierowanej do wielbicieli doświadczeń restauracyjnych i liderów branży gastronomicznej. Hiszpania, Ukraina, Wielka Brytania, Francja, Słowenia, Rumunia, Włochy, Niemcy i oczywiście Polska –  m.in. te punkty widzenia połączą się, aby stworzyć aktualny obraz współczesnej gastronomii. Obraz bez polskich ram, bo wykraczający poza granice rodzimych doświadczeń, pokazujący jak zagraniczne wpływy oddziałują na nasze realia biznesu gastro. Tegoroczne hasło przewodnie ,,Innowacje w gastronomii – biznes czy prowokacja?” nabierze zupełnie nowego, globalnego znaczenia. Zapraszamy po wiedzę, nowe kontakty i inspiracje, które mamy nadzieję otworzą drzwi polskich restauracji na świat. To spotkanie to coś więcej niż konferencja. To “INTERNATIONAL INTERCHANGE” na wielu płaszczyznach: smaku, biznesu, designu i networkingu.

Temat przewodni tegorocznych spotkań
MADE FOR Restaurant

Innowacje w gastronomii – biznes czy prowokacja?

IDEA

W innowacyjnym, nowatorskim i kreatywnym myśleniu leży przyszłość każdej firmy i każdego biznesu. Dzisiaj liczą się ludzie, technologie, troska o środowisko i transparentność. Takie myślenie jest nam bliskie. Nasze spotkania nie są o gotowaniu, choć jedzenie jest w centrum uwagi, ale o biznesie w naszej branży: etycznym, dochodowym i pasjonującym.

Weź udział w konferencji i zainspiruj się MIĘDZYNARODOWĄ wiedzą, dzięki której zyskasz nową energię i motywację, pożegnasz rutynę i obudzisz apetyt na biznesowe “więcej”. Pamiętaj to spotkanie jest nie tylko dla Ciebie, ale i Twojego zespołu, abyście razem stworzyli wizję przyszłości.


Agnieszka Małkiewicz, Prezes Zarządu FOR Solutions

Dlaczego warto wziąć udział
w konferencji

Wejdź na światowy poziom gastronomii

Zobacz „jak to się robi” w innych krajach, poznaj zagranicznych ekspertów: nie widzących granic restauratorów, myślących praktycznie naukowców, właścicieli gwiazdki Michelin i przedsiębiorców promujących restauracje w wielu krajach.

Zainspiruj się innowacyjnymi rozwiązaniami 

Marketing produktu, gastrofizyka, neuromarketing, grywalizacja - odkryj, które z nowatorskich rozwiązań mogą pomóc w Twoim biznesie.

Naucz się jak efektywniej sprzedawać
i zarządzać

E-commerce, współtworzenie, wzrost dochodowości i lepsze zarządzanie czasem - jak poprawić swoje dotychczasowe działania, aby przynosiły większe zyski?

Zdobądź praktyczną wiedzę

HR, marketing, finanse, sprzedaż, zarządzanie - to tylko część tematów, które poruszamy podczas konferencji MADE FOR Restaurant.

Odkryj siłę networkingu

Usiądziesz do rozmów biznesowych z najskuteczniejszymi restauratorami, doświadczonymi managerami, znanymi szefami kuchni i influencerami.

Konferencja gastronomiczna
MADE FOR RESTAURANT Warszawa 18.11.2019

Konferencje gastronomiczno-biznesowe MADE FOR Restaurant w ostatnich dwóch latach odniosły wyjątkowy sukces edukacyjny i networkingowy. To najlepsze wydarzenie gastronomiczne w Polsce wg kapituły Jury Poland Best 100 Restaurants.

Po raz pierwszy w Warszawie zapraszamy na zupełnie nową, MIĘDZYNARODOWĄ edycję – International Interchange. Co kryje za sobą hasło “International Interchange”?

  • ZAGRANICZNI EKSPERCI – międzynarodowe doświadczenie z różnych stron świata w jednym miejscu
  • INTERAKTYWNA STREFA PARTNERÓW – specjalne oferty i warsztaty prowadzone przez wiodące firmy z sektora HORECA
  • KIPIĄCE innowacyjnością TEMATY z Hiszpanii, Włoch, Francji, Wielkiej Brytanii, Japonii, Niemiec, Ukrainy, Rosji i innych międzynarodowych kierunków
  • WYJĄTKOWY LUNCH, który pozwoli odkryć kulinarną mapę Konesera
  • Inspirująca LOKALIZACJA – Centrum Praskie Koneser 
Kupuję bilet
300
uczestników
25
ekspertów z Polski
7
ekspertów
z zagranicy
40
partnerów

Dla kogo jest ta konferencja

Zobacz co mówią uczestnicy poprzednich edycji

Znakomity dobór prelegentów, mnogość tematów, ciekawa formuła. Brakowało w branży takiego wydarzenia , zorganizowanego na tak wysokim poziomie.

Radosław Fischbach, (Dyrektor Gastronomii, Nosalowy Dwór Resort & SPA)

Gratuluję organizacji wydarzeń w Krakowie, udane eventy!

Maciej Dobrzyniecki, (Prezydent Akademii Gastronomicznej w Polsce)

Najfajniejsze jest to, że ta konferencja po prostu jest. Myślę, że to bardzo ważne i ciekawe, że dużo osób w jednym miejscu rozmawia o różnych problemach branży gastronomicznej – to daje synergię wielu składowych potrzebnych do zrozumienia całości.

Mariusz Zawadzki, Restaurator, Mondo di Vinegre oraz Vinegre

The conference MADE FOR Restaurant in Wroclaw is a great opportunity for the gastronomy sector to learn from others experience. The industry experts and their business ideas are an inspiration that definitely should be implemented in restaurants. It’s a great opportunity to build a strong network that will be helpful in the future. It was a pleasure to see so many people eager to learn and I believe that it’s a perfect time for Poland to take full advantage of its growing culinary potential.

Isabella Poti, Bros’ (Włochy)

MADE FOR Restaurant to ciekawa platforma wymiany doświadczeń dla osób z branży HORECA pozwalająca spojrzeć na ten biznes z różnych punktów widzenia. Wielką korzyścią jest możliwość spotkania doświadczonych osób, które chętnie dzielą się swoją wiedzą. Zdecydowanie polecam to wydarzenie, gdyż jego ciekawa i merytoryczna strona sprawia, że każda z osób będących na konferencji znajdzie dla siebie coś ciekawego.

Stanisław Magdij, Bierhalle

Konferencja Made For Restaurant to świetne wydarzenie, które z jednej strony gwarantuje uczestnikom ogromną dawkę bardzo wartościowej wiedzy, a Partnerom pozwala pokazać się z jak najlepszej strony wśród swoich potencjalnych klientów. Jestem pod ogromnym wrażeniem organizacji, dbałości o każdy szczegół i podejścia Organizatorów. Gratuluję i z niecierpliwością czekam na kolejne wydarzenia w innych miastach.

Anna Chrobot, Starszy specjalista ds. marketingu, Dilmah, Gourmet Foods

Ana Roš – kuchenna petarda! Wspaniałe dwa dni z jedna z najlepszych kucharek świata. Plus znakomita ludzka historia.

Łukasz Modelski, (Dziennikarz kulinarny, Polskie Radio)

Female power at the European table! In Krakow celebrating its’ status as European Capital of Gastronomy Culture with Ana Roš, Female Chef of The Year 2017 according to The World’s 50 Best Restaurants  in advance of the tommorow’s restaurant trend conference MADE FOR Restaurant  where I am honoured to be speaking. Delighted to be with a fantastic, enthusiastic outspoken group of Polish, Slovenian, Swedish foodies.

Sudi Pigott , (Dziennikarka kulinarna, blogerka, Sudi Foodie, Women of food UK)

Podczas krakowskiej konferencji MADE FOR Restaurant porozmawialiśmy sobie o biznesowym sensie umieszczania w kartach win ekologicznych i naturalnych w składzie: Adam Drozdowski, Rafał Stec, Radosław Fronc i ja. Bardzo było miło, przerażająco wręcz merytorycznie i w ogóle budująco. Agnieszko Małkiewicz, dziękuję za zaproszenie!

Jakub Janicki , (Dziennikarz kulinarny, Ferment. Pismo o winie)

Cała konferencja MADE FOR Restaurant w Krakowie przebiegła pod hasłem “Innowacyjność”, i tego, co się w naszej branży obecnie dzieje: jakie są trendy światowe w porównaniu do tego, co się dzieje u nas w Polsce: jakie są możliwości ale też jakie są wyzwania i zagrożenia. Temat jest bardzo ciekawy i zachęcam do uczestnictwa w konferencji – muszę przyznać, że byłem bardzo mile zaskoczony!

Adam Drozdowski, (Dyrektor Działu Horeca, Wine Direct)

Na MADE FOR Restaurant nawiązaliśmy wiele fajnych kontaktów – relacyjnych i biznesowych – myślę, że warto tu być!

Michał Oszczyk, (Manager Centrum Szkoleniowego, Gourmet Foods)

W takich miejscach można się inspirować, można w neutralny sposób porozmawiać z ludźmi z branży.

Adrian Łukaszewicz, (Opiekun merytoryczny studiów podyplomowych HORECA Menedżer, Akademia Leona Koźmińskiego)

Takich inicjatyw z oczywistych powodów powinno być jak najwięcej, bo mają znakomitą jedną cechę wiodącą: one po prostu, zwyczajnie, zmuszają do refleksji!

Radosław Fronc, (Właściciel restauracji w Krakowie pod marką Main Square Hospitality Group, m.in. Szara Gęś, Fiorentina Ristorante)

W konferencji MADE FOR Restaurant uczestniczyliśmy po raz pierwszy i na pewno nie po raz ostatni. Bardzo interesujący program konferencji, obejmujący szeroki spectrum działania od marketingu, poprzez zarządzanie kończąc na sprzedaży ,inspirujący prowadzący, możliwość nawiązania nowych kontaktów i cały czas szukanie odpowiedzi na pytanie „Innowacje w gastronomii-biznes czy prowokacja?” spowodowało, że z niecierpliwością czekam na kolejną konferencję na której i Państwa nie powinno zabraknąć

Włodzimierz Owczarski, (Manager Instytutu Kulinarnego)

Świeżo, aktualne i ważne tematy, opinie i wiedza doświadczonych praktyków i ekspertów, interesująco i dynamicznie, czekam niecierpliwie na kolejne takie spotkanie

Krzysztof Kaliciński, (Business Development & Operations Director Nero Group/Green Caffè Nero)

Agnieszko, bardzo bardzo udane wydarzenie! 🙂 Jesteśmy z wami już parę lat i widzę jak pięknie rozwijasz to co zaplanowałaś ! Jestem pod coraz większym wrażeniem twojej energii i pomysłów!! Te wszystkie spotkania i wydarzenia są bardzo potrzebne nam restauratorom, dodają nam energii na dalsze działania! Gratulacje dla Ciebie i twojego zespołu!!! Chcemy tego coraz więcej!

Małgorzata Komsta, (Właścicielka, Umami, Plado)

In 2017 we hosted a hospitality industry event, the MADE Restaurant conference for the first time. It was a successful gathering of colleagues talking about the common grounds, issues and topics of the hospitality industry. In 2018, and I’m very proud of that, we hosted it again. About 220 people from the industry were gathering and discussing about the future trends. The topic of the conference was “3 steps ahead” which is, I think, the very important thing to talk about, because in our current situation we always need to stay relevant to our customers and need to adapt to change and innovation. I hope this conference really brings participants closer to this point, to help them to innovate and really succeeding the current surroundings of our business.

Mattias Herd, Dyrektor, Double Tree by Hilton Wrocław

Współpraca z MADE Solutions to przede wszystkim profesjonalizm, kampania promocyjna na wysokim poziomie oraz dawka wartościowej wiedzy dla branży gastronomicznej, jak i turystycznej.

Kluczowe tematy, najlepsi eksperci, garść inspiracji to nieodłączne czynniki tej konferencji. Polecamy udział w MADE Restaurant zdecydowanie każdemu, kto chciałby podzielić się doświadczeniem z innymi i znaleźć odpowiedzi na pytania, które mogą poprawić funkcjonowanie własnego biznesu. Jako Partner tego wydarzenia cieszymy się, że mogliśmy gościć wszystkich uczestników w naszym hotelu – ta współpraca z pewnością przełoży się na kolejne edycje.

Joanna Stachowiak-Szczotko, Dyrektor, Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront

Uważam, że konferencja MADE Restaurant jest bardzo profesjonalnie zrobiona, zarówno pod względem merytorycznym materiału jak i pod kątem doboru panelistów. Są to osoby, które mają wieloletnie doświadczenie w branży gastronomicznej, dzięki czemu mogą podzielić się konkretnymi rozwiązaniami i uchronić innych od popełniania tych samych błędów. Na wysokim poziomie są również świetnie dobrani partnerzy, którzy podchodzą do tematu z profesjonalizmem, wielką pasją i zaangażowaniem. Jak na XXI wiek przystało, nowoczesna formuła konferencji z zastosowaniem różnych technologii jest zdecydowanie dużym plusem.

Katarzyna Mysiak, Referat Promocji i PR , Wydział Komunikacji Społecznej i Informacji, Urząd Miasta Gdynia

Jako wydarzenie edukujące, MADE Restaurant, jest bardzo wartościowe, zarówno dla restauratorów, hotelarzy, jak i  całej branży turystycznej. Pomaga spojrzeć na  biznes z nieco innej perspektywy. Kto się nie rozwija – upada. Kto się nie rozwija –  nie będzie dobrze prowadził biznesu. Konferencja MADE Restaurant pomaga rozwinąć skrzydła uczestnikom i zainspirować do dalszej pracy i nauki.

Aleksandra Jonczyk-Rozpędowska, Manager Pionu Promocji i Marketingu, Gdańska Organizacja Turystyczna/Gdańsk Convention Bureau

Jeżdżę na konferencję z różnych powodów, głównie w celach networkingowych. W MADE Restaurant cenne jest to, że oferuje poznanie branży w wymiarze lokalnym – nagle za nazwami miejsc, które znam, pojawiają się osoby. Jest również sporo nowej wiedzy, którą można przełożyć na swój biznes, jak i inspirujące tematy czy idee, które zdecydowanie zapadają w pamięć i stwarzają miejsce do dyskusji na polu restauracyjnym np. z załogą.

Ewa Malika Szyc-Juchnowicz, Szefowa Kuchni, Restauratorka, Restauracja Malika, Machina, Trójmiasto

Na MADE Restaurant jesteśmy już czwarty raz i jest to przede wszystkim bardzo pozytywna współpraca. Wydarzenie jest profesjonalne i daje możliwość poznania wielu ludzi z branży, z którymi można wymienić się ciekawymi spostrzeżeniami. Uważam, że był to świetny krok i zdecydowanie chcemy być częścią dalszych spotkań.

Marcin Wajda, Dyrektor ds. Marketingu i PR, Winterhalter Polska

MADE Restaurant to konferencja, której bardzo dużą wartością są panele dyskusyjne poruszające aktualne, nurtujące właścicieli i managerów lokali gastronomicznych tematy i prelekcje z praktyczną wiedzą do wykorzystania, przekazywaną przez praktyków. Nie do przecenienia jest także fakt, że w jednym miejscu spotykają się ludzie, którzy na co dzień zajmują się prowadzeniem restauracji, dlatego cenne są także rozmowy w kuluarach. Dzięki nim możemy dzielić się swoim doświadczeniem z innymi, odkrywać, że nie tylko my borykamy się z pewnymi problemami, a przy okazji poznawać nowe rozwiązania, które możemy zaadaptować na potrzeby swojego biznesu.

Anna Jabłońska, Redaktor naczelna, Restauracja. Pismo Biznesu Gastronomicznego

Gratuluję inspirującego wydarzenia! Organizacja, merytoryka, prowadzenie na najwyższym poziomie. Tworzycie projekt, który będzie miał kluczową rolę w rozwoju branży w naszym kraju

Katarzyna Noga, Marketing Manager B2B, Kruszwica SA

Dziś, przy wielu branżowych imprezach, trudno jest zebrać tak pokaźne grono decyzyjnych ludzi. Podobała mi się formuła konferencji, doskonale wpisująca się w trend dzielenia się wiedzą w środowisku restauratorów i szefów kuchni. Poruszone zostały interesujące tematy. Wartością dodaną są również nawiązane przeze mnie kontakty, które zaowocują podpisaniem umów. Dla mnie, jedna z lepszych konferencji w ostatnim czasie.

Aleksandra Batko, B2B Sales Director, Aged Sp. z o.o.

PROGRAM KONFERENCJI

PROGRAM KONFERENCJI

PRELEGENCI

CHARLES
SPENCE

University of Oxford

Profesor Charles Spence jest światowej sławy psychologiem eksperymentalnym, specjalizującym się w projekto
czytaj więcej >

CHARLES SPENCE

University of Oxford

Profesor Charles Spence jest światowej sławy psychologiem eksperymentalnym, specjalizującym się w projektowaniu multisensorycznym inspirowanym neurobiologią. Od czasu utworzenia Crossmodal Research Laboratory (CRL) na Wydziale Psychologii Doświadczalnej na Uniwersytecie Oksfordzkim w 1997 roku, współpracował z wieloma największymi firmami na całym świecie. Profesor Spence opublikował ponad 900 artykułów naukowych i zredagował lub napisał 12 książek - w tym „Idealny posiłek” oraz najnowszy międzynarodowy bestseller „Gastrofizyka: nowa nauka o jedzeniu” (2017; Penguin Viking) - zwycięzca Le Grand Prix de la Culture Gastronomique z Académie Internationale de la Gastronomie. Wiele prac prof. Spence'a koncentruje się na projektowaniu ulepszonych multisensorycznych doświadczeń związanych z jedzeniem i piciem, poprzez współpracę z szefami kuchni, baristami, mixologami, czekoladnikami, perfumiarzami, a także z branżą spożywczą oraz smakową i zapachową. Profesor Spence prowadził również intensywne prace nad pytaniem w jaki sposób technologia zmieni nasze doświadczenia związane z jedzeniem i piciem w przyszłości.

Dalad
Kambhu

Kin Dee

Dalad Kambhu urodziła się w Austin i wychowała w rodzinie smakoszy w Bangkoku. Ciekawość smaków pojawił
czytaj więcej >

Dalad Kambhu

Kin Dee

Dalad Kambhu urodziła się w Austin i wychowała w rodzinie smakoszy w Bangkoku. Ciekawość smaków pojawiła się u niej w bardzo młodym wieku. Po opuszczeniu Tajlandii wyjechała do Nowego Jorku, gdzie zaczęła pracę w lokalnych restauracjach. Szybko zakochała się w świecie gościnności i gastronomii - w 2013 roku została współzałożycielką prywatnego klubu restauracyjnego OMAR's w West Village. Następnie Kambhu zaczęła pracować jako konsultant w branży gościnności, łącząc kulinarne siły z artystą Rirkrit Tiravanija. Razem ukształtowali wizję wspólnej restauracji, w 2016 r. wybierając Berlin jako miejsce narodzin swojego projektu. We współpracy z renomowaną grupą Grill Royal, Kin Dee otworzyło swoje drzwi w lutym 2017 r., serwując współczesne dania kuchni tajskiej, sprytnie łącząc sezonowe i regionalne produkty o oryginalnych smakach. W 2019 roku Kambhu została nagrodzona pierwszą gwiazdką Michelin, co czyni ją jedną z dziesięciu kobiet szefów kuchni w Niemczech, które podzielają ten zaszczyt.

Diego
Prado

Ekspert kulinarny w dziedzinie fermentacji

Szef kuchni w BCCINNOVATION - dziale badań i rozwoju Basque Culinary Center w San Sebastian, w Hiszpanii, kt
czytaj więcej >

Diego Prado

Ekspert kulinarny w dziedzinie fermentacji

Szef kuchni w BCCINNOVATION - dziale badań i rozwoju Basque Culinary Center w San Sebastian, w Hiszpanii, którego celem jest promowanie społeczno-gospodarczego potencjału gastronomii poprzez edukację, badania i innowacje. Koordynator BCulinaryLAB - laboratorium, którego działania koncentrują się głównie na innowacjach oraz kreatywności napędzanej technikami i produktami takimi jak fermentacja i dzikie rośliny jadalne. Urodzony w Chile, karierę zaczął w Boragó (Santiago, Chile), obecnie nr 2 w rankingu San Pellegrino’s 50 Best w Ameryce Łacińskiej. Będąc szefem kuchni i głównym szefem działu badań i rozwoju w Basque Culinary Center, po pewnym czasie spędzonym w Nomie (Kopenhaga, Dania), zakłada własne studio kulinarne w Santiago.

Dymitr
Borysow

Kanapa

Dymitr Borysow

Kanapa

Niko
Slavnic

In Your Pocket - Free City Guides

Dyrektor Generalny In Your Pocket – wiodącego lokalnego przewodnika po europejskich miastach. Założyciel
czytaj więcej >

Niko Slavnic

In Your Pocket - Free City Guides

Dyrektor Generalny In Your Pocket – wiodącego lokalnego przewodnika po europejskich miastach. Założyciel The Slovenia Restaurant Awards, profesor MBA, a przede wszystkim kreatywna dusza, zawsze gotowa na nowe wyzwania. Niko Slavnič, making ideas fly! https://linkedin.com/in/nikoslavnic/   https://www.nikoslavnic.com/

Michel
Moran

Bistro de Paris

To francuski restaurator i mistrz kuchni pochodzenia hiszpańskiego. Juror polskiej edycji MasterChef i Master
czytaj więcej >

Michel Moran

Bistro de Paris

To francuski restaurator i mistrz kuchni pochodzenia hiszpańskiego. Juror polskiej edycji MasterChef i MasterChef Junior emitowanej w TVN. Na stałe mieszka w Polsce. Z pochodzenia jest Andaluzyjczykiem. Studiował w szkole hotelarstwa Jean Drouant. Praktyki zawodowe odbywał m.in. w pięciogwiazdkowym hotelu Royal Monceau, zlokalizowanym w samym sercu Paryża oraz w restauracji Le Jardin oznaczonej dwiema gwiazdkami w przewodniku Michelin. Od 2004 jest właścicielem i szefem kuchni restauracji Bistro de Paris, mieszczącej się w budynku warszawskiej Opery Narodowej, która otrzymała rekomendacje od Michelina w 2012 roku. W 2013 roku wydał swoją książkę kucharską szeroko recenzowaną w portalach internetowych. W 2006 roku został wyróżniony francuskim odznaczeniem narodowym Ordre du Mérite Agricole, przyznanym przez ministra rolnictwa Dominique’a Bussereau, za promowanie narodowych produktów rolnych oraz ryb i owoców morza.

Cristian
Gadau

The Best Chef

Z pochodzenia Włoch. Od kilku lat mieszka w Polsce, w Krakowie. Od zawsze związany z gastronomią. Założyc
czytaj więcej >

Cristian Gadau

The Best Chef

Z pochodzenia Włoch. Od kilku lat mieszka w Polsce, w Krakowie. Od zawsze związany z gastronomią. Założyciel projektu The Best Chef – jego poczynania codziennie śledzi ponad 1,2 miliona ludzi z całego świata. Jak sam mówi dokonał czegoś niezwykłego – swoją pasję zamienił w swoją pracę – pracę marzeń polegającą na jedzeniu i piciu u najlepszych szefów kuchni.

Ciprian
Nicolescu

Transgourmet, Selgros Cash&Carry

Starszy dyrektor zarządzający w „Napage Consulting” (strategia i branding dla firm kulinarnych), wicepre
czytaj więcej >

Ciprian Nicolescu

Transgourmet, Selgros Cash&Carry

Starszy dyrektor zarządzający w „Napage Consulting” (strategia i branding dla firm kulinarnych), wiceprezes Disciples Escoffier Associations Rumunia, starszy Lektor ICDE - Institute Culinaire Disciples Escoffier w Rumunii. Swoją karierę w gastronomii rozpoczął 28 lat temu. Sudiował Food Service Management w Institute of Culinary Arts (ICA), kontynuując swoją podróż do kulinarnej perfekcji na poziomie gwiazdek Michelin. Jego ciekawość i pragnienie wiedzy zmusiły go do opuszczenia starej Europy i w 1998 r. wyjechał do Stanów Zjednoczonych, wiążąc się z prestiżowymi hotelami takimi jak Marriott oraz Sheraton. Następnie spędził 13 lat w Londynie, aby po 25 latach na emigracji, powrócić do rodzinnej Rumunii i w 2015 roku pracować nad wielkim otwarciem hotelu Ramada Plaza Craiova.

Agnieszka
Małkiewicz

FOR SOLUTIONS

Dawno temu porzuciłam pracę w korporacji i założyłam restaurację - klasyczna historia kogoś, kto chce z
czytaj więcej >

Agnieszka Małkiewicz

FOR SOLUTIONS

Dawno temu porzuciłam pracę w korporacji i założyłam restaurację - klasyczna historia kogoś, kto chce zmienić swoje życie na lepsze;-) Ówczesny brak restauratorskiej wiedzy kompensowałam doświadczeniem PR-owym i marketingowym, które pomogło mi przetrwać najtrudniejsze chwile i utrzymać moje przedsiębiorstwo na powierzchni. To przeżycie sprawiło, że dzisiaj rozmawiam z szefami kuchni i restauratorami ich językiem. Doskonale rozumiem ich problemy, ambicje i marketingowe potrzeby. Przez ostatnie kilka lat koncentrowałam się na budowaniu strategii marketingowych i PR, budowaniu wizerunku moich klientów, projektowaniu doświadczeń kulinarnych, które na zawsze zostają w pamięci, inicjowaniu oraz wsparciu merytorycznym wydarzeń edukacyjnych i podróży kulinarno-biznesowych. Pracuję z ludźmi, produktami i firmami, których historia była wg mnie warta opowiedzenia. Marketing i PR to moja główna kompetencje. Dwa lata temu z sukcesem zbudowaliśmy MADE Restaurant czyli platformę rozwoju firm i kadry zarządzającej w branży HORECA. A dzisiaj przyszedł czas na kolejne wyzwanie - witam w FOR – w agencji komunikacji i kreowania wydarzeń dla branży HORECA.

Łukasz
Modelski

Dziennikarz kulinarny

Historyk sztuki, mediewista i gurmandzista. Autor m.in. książek kulinarnych – Piątego smaku i Kuchni na p
czytaj więcej >

Łukasz Modelski

Dziennikarz kulinarny

Historyk sztuki, mediewista i gurmandzista. Autor m.in. książek kulinarnych – Piątego smaku i Kuchni na plebanii, redaktor i dziennikarz. Od ponad pięciu lat w radiowej Dwójce prowadzi „Drogę przez mąkę” – audycję o związkach literatury i kuchni, pisuje felietony do magazynu „Czas wina” i rozwija nowe projekty medialne. Zdarza mu się sędziować w konkursach kulinarnych i winnych oraz prowadzić poświęcone jedzeniu i winu spotkania. Duchowy okcytańczyk, kibicuje winnej Langwedocji, ale szczerze mówiąc, woli pijać gdzie indziej. W pażdzierniku ukaże się książkowa wersja Drogi przez mąkę będąca zbiorem najważniejszych rozmów o kuchni i literaturze.

Tomasz
Kolecki

Żywiec Zdrój

Mistrz Polski Sommelierów w latach 2007/2008, 2009 i 2010, wiceprezydent Stowarzyszenia Sommelierów Polskich
czytaj więcej >

Tomasz Kolecki

Żywiec Zdrój

Mistrz Polski Sommelierów w latach 2007/2008, 2009 i 2010, wiceprezydent Stowarzyszenia Sommelierów Polskich, przewodniczący Komisji dydaktycznej Stowarzyszenia Sommelierów Polskich, uczestnik finałów Mistrzostw Europy i Świata Sommelierów w Sofii, Santiago de Chile, Strasburgu oraz Tokio, Diploma Association de la Sommellerie Internationale, Water Codex Diploma Hydrosommelier. Szef jury i arbiter m.in. Mistrzostw Polski Sommelierów, Coupe Georges Baptiste, Baltic Sommelier Cup, Young Sommeliers European Cup Londyn, Konkursu Win Polskich Jasło, Grand Prix Magazynu Wino, ITQI Bruksela, IWSC Londyn, Wino na Medal, Carpatiavini i innych, Felietonista oraz autor kart win, w tym nagradzanych przez magazyn Wine Spectator, konsultant i trener personelu restauracji i hoteli w ramach Wineconsultant.pl

Emilia
Pożarowszczyk

Skarby Serowara

Kierownik Marketingu i PR w SM Spomlek, z marketingiem związana od 15 lat. W Spomlek od 8 lat, wcześniej odp
czytaj więcej >

Emilia Pożarowszczyk

Skarby Serowara

Kierownik Marketingu i PR w SM Spomlek, z marketingiem związana od 15 lat. W Spomlek od 8 lat, wcześniej odpowiedzialna za marki leków OTC w branży farmaceutycznej. W oparciu o nowoczesne badania marketingowe rozwija markę serów śniadaniowych Serenada oraz markę serów premium Skarby Serowara. Stawia na innowacyjne dla serów projekty i niestandardowe formy promocji. Rozwija kategorię oraz kulturę konsumpcji serów, wprowadziła polskie sery długodojrzewajace do kanału HoReCa. W marketingu ważna jest nie tylko kreacja i pomysły, ale ich korelacja z potrzebami Klientów. Prowadzi cykl lekcji dla dzieci : „Skąd się biorą dziury w serze”, zaangażowana w działania CSR i tworzenie kącików zabaw dla dzieci w szpitalach i przychodniach. Wspiera lokalne kluby biznesu prelekcjami z wykorzystaniem case study z badań i projektów stosowanych w codziennej pracy. Współpracuje ze studentami, wpiera pisanie prac magisterskich, licencjackich. Nie stosuje rozwiązań tylko dla idei, nie toleruje rzeczy nieskończonych.

Joanna
Ślusarczyk

The Best Chef

ukończyła farmację na Uniwersytecie Jagiellońskim. Następnie obroniła tytuł doktora nauk medycznych z
czytaj więcej >

Joanna Ślusarczyk

The Best Chef

ukończyła farmację na Uniwersytecie Jagiellońskim. Następnie obroniła tytuł doktora nauk medycznych z zakresu neurofarmakologii. Pasjonatka nauki głównie neuro-nauki czyli wszelkich zagadnień związanych, z tym co kryje się w naszym mózgu. Od 3 lat związana z The Best Chef. W tym roku pod patronatem The Best Chef stworzyła swój własny projekt „Food Meets Science” – interdyscyplinarny panel, który łączy świat nauki oraz gastronomii. Prowadzi własną działalność badawczą, wygłasza prelekcje na konferencjach międzynarodowych. Zajmuje się również organizacją wydarzeń kulinarnych.

Krzysztof
Kaliciński

Akademia Leona Koźmińskiego

Absolwent Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Business Coach, Business Development & Operations Director
czytaj więcej >

Krzysztof Kaliciński

Akademia Leona Koźmińskiego

Absolwent Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Business Coach, Business Development & Operations Director Nero Group/Green Caffe Nero. Przez 24 lata pracy zawodowej zdobywał doświadczenia pracując dla największych sieci gastronomicznych takich jak McDonald's, gdzie zaczynał przygodę w tym biznesie, czy T.G.I. Friday's - ikony casual dining. W latach 2005-2010 był Dyrektorem Operacyjnym sieci Coffeeheaven. Następnie jako Dyrektor Zarządzający oraz Członek Zarządu kierował multibrandową spółką LS Travel Foodservice Poland zarządzającej takimi brandami jak: SO!COFFEE, empik cafe, Bread & Co., Flying Bistro, The Flame, i kilku innych zlokalizowanych głównie na lotniskach. Od 2013 jako Business Development & Operations Director wspiera rozwój sieci Green Caffe Nero, będącej własnością Caffe Nero, największej na świecie prywatnej sieci kawiarni. Specjalizuje się w konsultingu gastronomicznym, kształceniu i rozwoju kadr zarządzających, zarządzaniu i budowie sieci, projektowaniu i wdrażaniu szkoleń oraz customer service.

Jacek
Pogorzelski

Skarby Serowara, BlueFox

Ekspert w zakresie strategii marketingowej oraz zarządzania marką i doświadczeniem klienta. Posiada stopi
czytaj więcej >

Jacek Pogorzelski

Skarby Serowara, BlueFox

Ekspert w zakresie strategii marketingowej oraz zarządzania marką i doświadczeniem klienta. Posiada stopień doktora nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu oraz ukończone zaawansowane kursy z zakresu innowacyjności i modeli biznesowych na Uniwersytecie Stanforda. Jest także certyfikowanym neurobadaczem. Twórca metod i narzędzi planistycznych i analitycznych z zakresu marketingu, innowacyjności, poszukiwania insightów i strategii rynkowej. Pracował z firmami z kilkunastu branż z Polski, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Rosji, Ukrainy i USA. Były wykładowca programów MBA oraz Executive MBA Szkoły Głównej Handlowej oraz The Carlson School of Management Uniwersytetu Minnesoty. Doświadczony trener komunikacji marketingowej, zarządzania marką, analizy marketingowej, marketingu wartości oraz innowacyjności w ramach certyfikowanych programów The Chartered Institute of Marketing z Londynu. Przeprowadził kilka tysięcy godzin szkoleń i warsztatów. Były brand i marketing manager międzynarodowych korporacji w branży FMCG i farmaceutycznej. Autor książek Marka na cztery sposoby (Managing Brands in 4D w języku angielskim), Praktyczny marketing miast i regionów, Kod skuteczności, Mity marketingowe, (R)ewolucja marki, Pozycjonowanie produktu oraz wielu artykułów na temat strategii marek oraz innych zagadnień marketingu strategicznego.

Paweł
Kałużny

Guest Experience Think Tank Academy

Menedżer oraz doradca zarządzający gastronomią od kilkunastu lat. Doświadczenie w Polsce zdobywał w Poz
czytaj więcej >

Paweł Kałużny

Guest Experience Think Tank Academy

Menedżer oraz doradca zarządzający gastronomią od kilkunastu lat. Doświadczenie w Polsce zdobywał w Poznaniu, Krakowie i w Warszawie, a poza jej granicami w Londynie i Dubaju. Specjalizuje się w serwisie oraz przygotowaniach do otwarć. Przez kilka lat związany z siecią hoteli Hilton Worldwide, w której zarządzał gastronomią przede wszystkim podczas otwierania nowych hoteli. Tworzył plany treningowe dla takich hoteli jak Hilton London Tower Bridge czy Conrad Dubai. Prowadzi własną działalność badawczą, regularnie wygłasza prelekcje na międzynarodowych konferencjach a także prowadzi szkolenia i działalność doradczą. Jest także wykładowcą na studiach podyplomowych Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Adam
Drozdowski

Wine Direct

Absolwent Politechniki Śląskiej, od lat 90 tych związany z branżą winiarską, wieloletni prezes spółki
czytaj więcej >

Adam Drozdowski

Wine Direct

Absolwent Politechniki Śląskiej, od lat 90 tych związany z branżą winiarską, wieloletni prezes spółki z zakresu rynku B2B i B2C, od 2012 członek zarządu grupy Partner Center i Dyrektor Zarządzający dywizji dedykowanej sektorowi Horeca  o nazwie Wine Direct.

Marcin
Wajda

Winterhalter

Z wykształcenia HR-owiec przez kilka lat z powodzeniem realizujący się w programach szkoleniowo-rozwojowych
czytaj więcej >

Marcin Wajda

Winterhalter

Z wykształcenia HR-owiec przez kilka lat z powodzeniem realizujący się w programach szkoleniowo-rozwojowych oraz coachingu w ramach międzynarodowej organizacji, którego w pewnym momencie dosięgnęła strzała marketingowego amora przeciągając na ciemną stronę mocy. Posiada wieloletnie doświadczenie po obu stronach barykady, czyli pracy oraz prowadzenia agencji, jak również tej po stronie Klienta odpowiadając za strategię marketingową oraz branding. Do gastronomii dołączył zaledwie 3 lata temu, kiedy z sukcesami kierował działem marketingu i PR w jednej z najprężniejszych wówczas na polskim rynku firm łączących e-commerce z tradycyjnym modelem realizacji usługi – PolskiBus.com, obejmując stanowisko Dyrektora Marketingu i PR w Winterhalter Polska.

BILETY

04.10 - 28.10.2019

PLN28000+VAT

29.10 - 13.11.2019

PLN35000+VAT

14.11 - 18.11.2019

PLN45000+VAT

Premiujemy współpracę 🙂
Przy zakupie 5 biletów dostajesz
30% rabatu

Co otrzymasz w cenie biletu?

  • Udział w interaktywnych prelekcjach i dyskusjach
  • Lunch
  • Przerwy kawowe
  • Udział w wybranych warsztatach (decyduje kolejność zgłoszeń)
  • Możliwość biznesowego networkingu z najlepszymi przedstawicielami branży gastro
  • Bezpośredni kontakt z Partnerami konferencji, producentami oraz dostawcami rynku HORECA
  • Degustacje produktów
  • Materiały pokonferencyjne

Zobacz jak było na MFR
w Krakowie 12.04.2019

INTERAKTYWNA STREFA PARTNERÓW BIZNESOWYCH

Poznaj Partnerów Biznesowych konferencji i odkryj jak mogą pomóc rozwinąć Twój biznes

Już wkrótce

Chciałbyś rozpocząć z nami współpracę?

Partnerzy Biznesowi - Współpraca

EWELINA SOBICZEWSKA

+48 609 094 244

e.sobiczewska@forsolutions.pl

ORGANIZATOR

PARTNER ORGANIZACYJNY

PARTNERZY MERYTORYCZNI

PARTNERZY BIZNESOWI

PARTNERZY MEDIALNI

Masz pytanie odnośnie konferencji?
Napisz do nas!

MAŁGORZATA KOWALIŃSKA

+48 668 340 201

gk@forsolutions.pl

MIEJSCE

Centrum Praskie Koneser, Plac Konesera, 03-736 Warszawa

Podwale 84
Wrocław, Dolnośląskie
50-414 Polska

Zostaw nam wiadomość

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od FOR Sp. z o.o. ul. Szajnochy 5/1, 01-637 Warszawa. Państwa dane osobowe są administrowane przez FOR Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Państwa dane osobowe są gromadzone poprzez strony internetowe w przypadku gdy zechcą Państwo poprzez dedykowany formularz wyrazić zgodę na otrzymywanie od nas komunikacji marketingowej, w tym newsletterów dotyczących naszych usług oraz innych informacji dotyczących branży gastronomicznej. Administrator może również przetwarzać dane w jego usprawiedliwionych celach, jakim jest w szczególności marketing bezpośredni produktów i usług oraz badanie satysfakcji Klienta. Gromadzimy również informacje z Państwa urządzeń i aplikacji jakich wykorzystujecie do skorzystania z naszych stron internetowych, takie jak adres IP. Odbiorcami Państwa danych są dostawcy usług poczty elektronicznej, rozwiązań informatycznych gromadzących dane niezbędne do wysyłki newslettera. Szczegółowe informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, przysługujących Państwu uprawnień oraz czasu przetwarzania danych osobowych zamieszczone są w Polityce Prywatności zamieszczonej na stronie https://forsolutions.pl/polityka-prywatnosci/.

FreshMail.pl