Wideorelacja z konferencji
MADE FOR Restaurant on-line, 16.11.2020 – MASTER CLASS
Prezydent Krakowa wita i zapowiada udział partnerski miasta w konferencji
Elastyczny koncept – jak się dostosować? Jak się obronić?
Dostawy – co nowego w Polsce i w Europie? Trendy
Po staremu czy na nowo? Dwie taktyki marketingowe na czas pandemii.
Nowe projekty Lary Gilmore i Massimo Bottury. Jak radzi sobie dzisiaj gastronomia we Włoszech?
MADE FOR RESTAURANT
EDYCJA MASTER CLASS
16 listopada 2020
WCIĄŻ MOŻESZ ZAREJESTROWAĆ SIĘ NA KONFERENCJĘ I KORZYSTAĆ Z MATERIAŁÓW OD EKSPERTÓ I PARTNERÓW, OGLĄDAĆ WYSTĄPIENIA I CZYTAĆ ARTYKUŁUDO 16.12 WŁĄCZNIE
MADE FOR Restaurant ON-LINE, edycja MASTER CLASS to podsumowanie kilku ostatnich, trudnych miesięcy w gastronomi i wytyczenie najefektywniejszych ścieżek na kolejne miesiące, kiedy to pandemia przybiera na sile. Na przykładzie tych, którzy odnoszą dzisiaj sukcesy pokażemy, jakie koncepty mają większą szansę na przetrwanie w obecnych czasach. Jakie praktyki zapewniają w dzisiejszych czasach wzrost biznesowy, a jakie prowadzą do porażki? Jak sobie radzić z obostrzeniami? Jak komunikować się z Gośćmi, aby pozostali lojalni? Jak technologicznie i organizacyjnie usprawnić naszą pracę? Jak stymulować zespół i zadbać o siebie, kiedy brakuje sił i motywacji, a wizja przyszłości zapowiada kolejne trudności? O tym jest to wydarzenie! Bądźcie z nami już 16 listopada br. i opracujmy wspólnie z najskuteczniejszymi praktykami z Polski i ze świata nową definicję przyszłości w gastronomii.
Nie odpuśćcie tego spotkania, jeśli chcecie być na bieżąco!
Utworzyliśmy specjalną grupę dla Restauratorów na Facebooku:
Solutions FOR Restaurants
To platforma służąca przekazywaniu bieżących aktualności oraz informacji na temat wsparcia branży w tych trudnych czasach.
Bo jeśli mamy przetrwać ten czas, to tylko RAZEM.
#RestauratorzyRazem
#solutionsFORrestaurants
Dla kogo jest ta konferencja?
UWAGA! Udział w konferencji jest bezpłatny dla restauratorów, właścicieli kawiarni,
firm cateringowych i ich pracowników oraz mediów
Myśl przewodnia tegorocznych konferencji
MADE FOR Restaurant
Sztuka przetrwania w gastronomii
Skąd pomysł?
„Sytuacja w jakiej obecnie znalazła się branża HoReCa jest sytuacją bez precedensu. Dotknęła nas rewolucja, a nie ewolucja.
Dzisiaj wiele miejsc restauracji, kawiarni, hoteli walczy, aby przetrwać PANDEMIĘ i zmiany rynkowe z nią związane. Są jednak takie, które nie tylko czują się dobrze biznesowo w nowej sytuacji, ale też rosną. Czas podsumować co dzisiaj się sprawdza, pokazać przykłady sukcesów i zrozumieć przyczyny porażek.
Zdecydowaliśmy się na zorganizowanie drugiej kryzysowej konferencji online, podczas której przedstawimy tych, którzy znaleźli lek na kryzys. Pokażemy i posłuchamy zwycięskich restauratorów oraz dostawców. Wskażemy rozwiązania, które pomogą biznesowo i mentalnie przetrwać kolejny etap w gastronomii.
Zapraszam do grona tych, którzy chcą wiedzieć i rozumieć! ”
Agnieszka Małkiewicz, Prezes Zarządu FOR Solutions
MADE FOR RESTAURANT
Edycja Kryzysowa on-line to:
PROGRAM KONFERENCJI
Zbuduj z nami program
Jeśli masz pytania, na które chciałbyś poznać odpowiedź, prześlij je do nas już teraz. W czasie wydarzenia będziemy na żywo pytać ekspertów o to, co Was nurtuje.
Dlaczego warto zarezerwować ten dzień
na spotkanie z Mistrzami Biznesu?
MADE FOR Restaurant to nie tylko networkingowa platforma dla branży HORECA. To też dostęp do najlepszych rad, wiedzy i doświadczeń od czołowych reprezentantów rynku. To możliwość edukacji siebie i pracowników, znalezienia najlepszych rozwiązań dla swojego biznesu oraz poszerzenia sieci kontaktów, także o te zagraniczne.
Spotkania Biznes Master Class
Program zbudujemy na studiach przypadków. To będą spotkania „na szczycie” z tymi, którzy po mistrzowsku odnaleźli się w nowej kryzysowej rzeczywistości. Zapytamy ich o zmiany, które zaważyły na sukcesie? Czy były potrzebne? Co się zmieniło w stosunku do czasów sprzed pandemii? Jak się przygotowują do przyszłości i czy czują się dzisiaj bezpiecznie biznesowo?
Relacje z Polski i ze świata
Poznasz taktykę „sztuki przetrwania” jaką przyjęli uznani i inspirujący przedstawiciele branży gastronomicznej z Polski i ze świata.
Odpowiedzi na pytania
Zbierzemy pytania z rynku i poprosimy o odpowiedzi prawników, ekonomistów i finansistów.
Poznasz INFLUENCERÓW
To oni są głosem lokalnych społeczności, które dzisiaj w dobie koronawirusa rządzą rynkiem gastro. Nie ma turystów zagranicznych, biznesmenów, studentów i innych grup, które zmieniły swoje zachowania konsumenckie. Restauracjom zostali lokalni goście, sąsiedzi, wierni fani. Posłuchajmy, co im dzisiaj wadzi, a co imponuje, jak postrzegają obostrzenia i ich stosowanie w restauracjach oraz jakie zmiany zaobserwowali na rynku?
MARKETINGowy Maraton
Najlepsze na rynku firmy marketingowe, z praktyką w branży gastro podadzą swoje konkretne wskazówki, jak działać kiedy technika „z ust do ust” już nie wystarczy? Technologia, programy lojalnościowe, social media, wydarzenia, CSR, komunikacja wizualna. Za co mamy się teraz zabrać w tych „nowych czasach”?
Poznasz „nowy” RYNEK
Zmiany warunków rynkowych, w jakich przyszło nam dzisiaj działać, podatki, polityka Państwa i Unii Europejskiej, trendy oraz perspektywy oraz czy warto zostać w branży? Chcesz wiedzieć?
Sztuka Przetrwania
To będzie niespodzianka! Podpowiemy, jak nie dać się sparaliżować obawom, znaleźć motywację, czas dla rodziny i na przyjemności oraz zachować radość życia? Nauczymy się oddychać pełną piersią w tych trudnych dla nas wszystkich czasach, tak aby rozwijać biznesowe skrzydła bez obaw i strat dla zdrowia.
GASTRO NOWOŚCI
Dowiesz się, co nowego pojawiło się na rynku. Produkty, usługi, ceny. Rynek kipi od nowości i zmian również w zachowaniach i ofertach dostawców, którzy próbują dostosować się do oczekiwać restauracji i ich gości.
Definiujemy nową rzeczywistość
- Podejmujemy inicjatywę wspierającą merytorycznie polskich restauratorów
- Zbieramy grono najsilniejszych firm/mecenasów, którzy nie opuszczają statku w obliczu trudnych wyzwań
- Zbudujemy zespół ekspertów, najlepszych w kraju praktyków, którzy odpowiedzą na pojawiające się pytania i palące problemy branży
- Merytoryczny program konferencji powstanie we współpracy z restauratorami z całej Polski – kampania gromadząca pytania i problemy branży
- W naszej ostatniej konferencji on-line wzięło udział ponad 700 praktyków z całej Polski.
MADE FOR RESTAURANT ON-LINE
W LICZBACH
Największa gastronomiczna platforma networkingowa w Polsce
- 720 uczestników
- 16 województw
- 40 ekspertów z 6 państw
- 10 godzin wykładów, prezentacji i debat
- 15 partnerów merytorycznych, biznesowych i organizacyjnych
- 60 000 – zasięgi kampanii informacyjnych
MADE FOR Restaurant w 2019 r.
w liczbach
MATERIAŁY POKONFERENCYJNE
- Owocem konferencji będzie kompendium wiedzy i wskazówek dla restauratorów, jak działać w trakcie epidemii i sytuacji kryzysowej na bazie przedstawionych CASE Studies.
- Materiały (nagrania, prezentacje) będą dostępne w sieci przez miesiąc od dnia konferencji.
- Bezpłatny miesięczny dostęp dla uczestników konferencji i wszystkich restauratorów, którzy się zalogują.
- Pakiet ofert pomocowych od naszych partnerów, wysłany do uczestników konferencji.
RADA PROGRAMOWA
Agnieszka
Małkiewicz
FOR Solutions
Dawno temu porzuciłam pracę w korporacji i założyłam restaurację - klasyczna historia kogoś, kto chce z
czytaj więcej >
Agnieszka Małkiewicz
FOR Solutions
Dawno temu porzuciłam pracę w korporacji i założyłam restaurację - klasyczna historia kogoś, kto chce zmienić swoje życie na lepsze;-) Ówczesny brak restauratorskiej wiedzy kompensowałam doświadczeniem PR-owym i marketingowym, które pomogło mi przetrwać najtrudniejsze chwile i utrzymać moje przedsiębiorstwo na powierzchni. To przeżycie sprawiło, że dzisiaj rozmawiam z szefami kuchni i restauratorami ich językiem. Doskonale rozumiem ich problemy, ambicje i marketingowe potrzeby. Przez ostatnie kilka lat koncentrowałam się na budowaniu strategii marketingowych i PR, budowaniu wizerunku moich klientów, projektowaniu doświadczeń kulinarnych, które na zawsze zostają w pamięci, inicjowaniu oraz wsparciu merytorycznym wydarzeń edukacyjnych i podróży kulinarno-biznesowych. Pracuję z ludźmi, produktami i firmami, których historia była wg mnie warta opowiedzenia. Marketing i PR to moja główna kompetencje. Dwa lata temu z sukcesem zbudowaliśmy MADE Restaurant czyli platformę rozwoju firm i kadry zarządzającej w branży HORECA. A dzisiaj przyszedł czas na kolejne wyzwanie - witam w FOR – w agencji komunikacji i kreowania wydarzeń dla branży HORECA.
Adam
Drozdowski
Wine Direct
Absolwent Politechniki Śląskiej, od lat 90 tych związany z branżą winiarską, wieloletni prezes spółki
czytaj więcej >
Adam Drozdowski
Wine Direct
Absolwent Politechniki Śląskiej, od lat 90 tych związany z branżą winiarską, wieloletni prezes spółki z zakresu rynku B2B i B2C, od 2012 członek zarządu grupy Partner Center i Dyrektor Zarządzający dywizji dedykowanej sektorowi Horeca o nazwie Wine Direct.
Katarzyna
Płachecka
Jedling Marketing / Have a bite
PR Manager w agencji Jedling Marketing, współwłaścicielka portalu Have a Bite Kraków, poświęconego kult
czytaj więcej >
Katarzyna Płachecka
Jedling Marketing / Have a bite
PR Manager w agencji Jedling Marketing, współwłaścicielka portalu Have a Bite Kraków, poświęconego kulturze jedzenia na mieście. PR-owiec z zacięciem do social mediów, zajmuje się komunikacją, consultingiem i kreowaniem wizerunku restauracji w social media. Specjalizuje się w influencer marketingu dla gastronomii, organizując eventy prasowe oraz spotkania dla blogerów i dziennikarzy kulinarnych. Jej wcześniejsza kariera w public relations związana była głownie z branżą IT i nowymi technologiami. Odpowiedziawszy sobie na pytanie „Co najbardziej lubię w życiu robić”, postanowiła jednak zająć się jedzeniem. Ma na swoim koncie półroczny epizod w roli managera restauracji.
Karolina
Milczanowska
Jedling Marketing / Have a bite
Rocznik ’90, czyli jeszcze wychowana na trzepaku, ale już w nierozłącznym towarzystwie Internetu. W dziec
czytaj więcej >
Karolina Milczanowska
Jedling Marketing / Have a bite
Rocznik ’90, czyli jeszcze wychowana na trzepaku, ale już w nierozłącznym towarzystwie Internetu. W dzieciństwie chciała zostać cukiernikiem, dlatego w młodości została barmanem. Po spędzeniu 9 lat jako pracownik barów i restauracji, postanowiła wziąć swoją pasję na inny poziom i zaczęła o gastronomii pisać. Z pozycji osoby, która znała insajd, udało się jej zbudować największy krakowski serwis, poświęcony kulturze jedzenia i picia na mieście. W ubiegłym roku, otworzyła agencję interaktywną, zajmującą się PRem i prowadzeniem kanałów Social Media, dedykowaną dla branży gastronomicznej.
EKSPERCI
Lara
Gilmore
Food for Soul
Wraz z mężem Massimo Botturą, Lara wprowadziła projekt Food for Soul - sieć jadłodajni dla osób ubogich
czytaj więcej >
Lara Gilmore
Food for Soul
Wraz z mężem Massimo Botturą, Lara wprowadziła projekt Food for Soul - sieć jadłodajni dla osób ubogich i bezdomnych. Fundacja oprócz pomocy potrzebującym, ma na celu zwrócenie uwagi restauratorów i szefów kuchni na konieczność prowadzenia społecznie odpowiedzialnego biznesu. Lara pracuje w świecie kulinarnym od ponad 20 lat jako integralna część zakulisowego zespołu Osterii Francescany, zapewniając jej rozwój i pracę nad międzynarodowym marketingiem i komunikacją. Swój czas, energię i pomysły poświęca dla Food for Soul, aby projekt dotarł do szerszej społeczności i zaangażował profesjonalistów z całego świata w misję organizacji non-profit. Ściśle współpracowała z Massimo także przy realizacji książki kucharskiej „Bread is Gold”, która powstała na podstawie przepisów ponad 50 szefów kuchni i osobistych doświadczeń w ramach pilotażowego projektu „Food for Soul” Refettorio Ambrosiano.
Agnieszka
Małkiewicz
FOR Solutions
Dawno temu porzuciłam pracę w korporacji i założyłam restaurację - klasyczna historia kogoś, kto chce z
czytaj więcej >
Agnieszka Małkiewicz
FOR Solutions
Dawno temu porzuciłam pracę w korporacji i założyłam restaurację - klasyczna historia kogoś, kto chce zmienić swoje życie na lepsze;-) Ówczesny brak restauratorskiej wiedzy kompensowałam doświadczeniem PR-owym i marketingowym, które pomogło mi przetrwać najtrudniejsze chwile i utrzymać moje przedsiębiorstwo na powierzchni. To przeżycie sprawiło, że dzisiaj rozmawiam z szefami kuchni i restauratorami ich językiem. Doskonale rozumiem ich problemy, ambicje i marketingowe potrzeby. Przez ostatnie kilka lat koncentrowałam się na budowaniu strategii marketingowych i PR, budowaniu wizerunku moich klientów, projektowaniu doświadczeń kulinarnych, które na zawsze zostają w pamięci, inicjowaniu oraz wsparciu merytorycznym wydarzeń edukacyjnych i podróży kulinarno-biznesowych. Pracuję z ludźmi, produktami i firmami, których historia była wg mnie warta opowiedzenia. Marketing i PR to moja główna kompetencje. Dwa lata temu z sukcesem zbudowaliśmy MADE Restaurant czyli platformę rozwoju firm i kadry zarządzającej w branży HORECA. A dzisiaj przyszedł czas na kolejne wyzwanie - witam w FOR – w agencji komunikacji i kreowania wydarzeń dla branży HORECA.
Robert
Piaskowski
Pełnomocnik Prezydenta Miasta Krakowa ds. Kultury
menadżer i animator kultury, pedagog, muzyk. Doświadczenie zawodowe zdobywał w różnych sektorach kultury,
czytaj więcej >
Robert Piaskowski
Pełnomocnik Prezydenta Miasta Krakowa ds. Kultury
menadżer i animator kultury, pedagog, muzyk. Doświadczenie zawodowe zdobywał w różnych sektorach kultury, początkowo jako działacz organizacji pozarządowych, następnie był związany z biurem Kraków 2000, które zostało przekształcone w Krakowskie Biuro Festiwalowe. Obecnie pełni funkcję Pełnomocnika Prezydenta Miasta Krakowa ds. Kultury. Jest dyrektorem artystycznym i współzałożycielem FMF - Krakowskiego Festiwalu Muzyki Filmowej. Reprezentuje Kraków w relacjach z OWHC i Festival Cities Network, zrzeszającej Montreal, Kraków, Edynburg, Adelajdę, Singapur i UNESCO. Jest członkiem Rady Zarządzającej Międzynarodowej Sieci Miast Schronienia ICORN, organizacji skupiającej miasta i regiony oferujące schronienie dla prześladowanych pisarzy. Od stycznia 2019 roku był pierwszym doradcą Prezydenta Miasta Krakowa ds. współpracy z organizacjami międzynarodowymi w zakresie dziedzictwa kulturowego Krakowa, a od czerwca 2019 roku jest Pełnomocnikiem Prezydenta Miasta Krakowa ds. Kultury. Za zasługi na rzecz promocji kultury francuskiej uzyskał tytuł Kawalera Orderu Sztuki i Literatury nadany przez Ministra Kultury i Środków Przekazu Republiki Francji (2013). Jest wykładowcą na Uniwersytecie Jagiellońskim, Akademii Górniczo-Hutniczej, Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego oraz Wyższej Szkole Bankowej w Gdyni. Jako ekspert jest zapraszany na konferencje krajowe i międzynarodowe.
Piotr
Laskowski
SeeKrakow
Przedsiębiorca turystyczny, współwłaściciel sieci hoteli i hosteli Smart Hotels&Hostels oraz biura tu
czytaj więcej >
Piotr Laskowski
SeeKrakow
Przedsiębiorca turystyczny, współwłaściciel sieci hoteli i hosteli Smart Hotels&Hostels oraz biura turystyki przyjazdowej UTC Tour Operator. Członek władz Krakowskiej Izby Turystyki w latach 2011-2020, w tym Prezes Izby w latach 2017-2020. Członek Zarządu Małopolskiej Organizacji Turystycznej. Uczestnik prac sztabu kryzysowego TUgether przy Ministerstwie Rozwoju, członek Rady Programowej ds. Turystyki przy Marszałku Województwa Małopolskiego oraz członek wielu zespołów doradczych w zakresie turystyki. Prelegent i uczestnik debat podczas wielu wydarzeń dotyczących branży turystycznej tj. m.in. Forum Ekonomiczne, Kongres Turystyki Polskiej, Travel Meetings Krakow Malopolska.
Andrzej
Drus
Transgourmet, Selgros Cash&Carry
Menager Instytutu Kulinarnego Trangourmet, który organizuje profesjonalne szkolenia dla ekspertów branży Ho
czytaj więcej >
Andrzej Drus
Transgourmet, Selgros Cash&Carry
Menager Instytutu Kulinarnego Trangourmet, który organizuje profesjonalne szkolenia dla ekspertów branży HoReCa. Manager z rozległą wiedzą w dziedzinach: Marketing, HR, Operations, Logistics, Commercial, Travel Retail, Food Production Process. Doświadczenie zdobywał pracując m.in. w Madrycie, Amsterdamie czy Londynie. Pracując w stolicy Wielkiej Brytanii zarządzał działalnością w 33 krajach z bogatym portfolio ponad 500 marek, 37 000 pracowników i rocznym przychodom w wysokości 2 379,1 mln. Andrzej jest laureatem FAB Awards 2014 (twórca najlepszej koncepcji restauracji na lotnisku w Maladze, Hiszpania), finalistą London International Clubs 2011 oraz nauczycielem non-profit z Swinton High School Manchester (Ready Steady Cook Competition). Definiuje siebie jako tropiciela trendów i innowacji, miłośnika dobrej kuchni oraz podróży.
Wiktor
Wróbel
Nosalowy Dwór Resort & SPA
Wiktor Wróbel jest prezesem zarządu Nosalowy Dwór Sp. z o.o.. Z wykształcenia prawnik, ukończył studia w
czytaj więcej >
Wiktor Wróbel
Nosalowy Dwór Resort & SPA
Wiktor Wróbel jest prezesem zarządu Nosalowy Dwór Sp. z o.o.. Z wykształcenia prawnik, ukończył studia w Anglii oraz w Niemczech, by następnie doradzać w transakcjach na rynku nieruchomości w londyńskim City.
Maciej
Nowak
dziennikarz i krytyk kulinarny
Maciej Nowak (1964), krytyk teatralny i gastronomiczny, animator kultury, dziennikarz. Był dyrektorem Teatru
czytaj więcej >
Maciej Nowak
dziennikarz i krytyk kulinarny
Maciej Nowak (1964), krytyk teatralny i gastronomiczny, animator kultury, dziennikarz. Był dyrektorem Teatru Wybrzeże w Gdańsku, Instytutu Teatralnego im. Zbigniewa Raszewskiego w Warszawie, obecnie prowadzi Teatr Polski_1875 w Poznaniu. Recenzent kulinarny Gazety Wyborczej, juror programu Top Chef w telewizji Polsat.
Piotr
Popiński
Elixir by Dom Wódki, Muzeum Wódki
Piotr Popiński, biznesmen, restaurator, ekspert rynku gastronomicznego, doradca w polskich i międzynarodowyc
czytaj więcej >
Piotr Popiński
Elixir by Dom Wódki, Muzeum Wódki
Piotr Popiński, biznesmen, restaurator, ekspert rynku gastronomicznego, doradca w polskich i międzynarodowych projektach branży HoReCa. Propagator polskiej historii, tradycji i kultury kulinarnej. Kreator nowych trendów. Założyciel innowacyjnego konceptu DOM WÓDKI, popularyzującego idee „food & vodka pairing”, w ramach którego funkcjonuje restauracja ELIXIR – jedyny polski lokal nominowany do prestiżowej nagrody „World Restaurant Awards” oraz VODKA ATELIER i cocktail bar THE ROOTS. Twórca pierwszego w Polsce MUZEUM WÓDKI, prezentującego największą na świecie kolekcję eksponatów związanych z historią tego najpopularniejszego mocnego alkoholu. Organizator FESTIWALU WÓDKI i ZAKĄSKI. Właściciel kultowych warszawskich restauracji OBERŻA POD CZERWONYM WIEPRZEM i FOLK GOSPODA. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, wydział Marketingu i Zarządzania.
Radosław
Fronc
Grupa MSHG
Założyciel i współwłaściciel grupy restauracji m.in: Kogel Mogel, Fiorentina, Wesele, Szara Gęś, Bianc
czytaj więcej >
Radosław Fronc
Grupa MSHG
Założyciel i współwłaściciel grupy restauracji m.in: Kogel Mogel, Fiorentina, Wesele, Szara Gęś, Bianca, La Grande Mamma, La Campana. Od 2008 roku wymienione restauracje otrzymały 30 nominacji przewodnika Michelin (Wesele 2009- 2013, La Campana 2010-2018, Kogel Mogel 2014-2018, Bianca 2015-2018). Ponadto Kogel Mogel i La Campana obecne są również w przewodniku Gault&Milleau. Absolwent wydziału Psychologii na Uniwersytecie Jagiellońskim. W prowadzeniu restauracji od zawsze intrygował i pasjonował go proces relacyjności i genuine hospitality. Pasjonat podróży inspirowanych znakomitą kuchnią, winem i operą.
Artur
Jarczyński
U Szwejka, Der Elefant, Otto Pompieri
Artur Jarczyński jest restauratorem od 30 lat. Prowadzi restauracje w Warszawie, Krakowie i Katowicach. Do gr
czytaj więcej >
Artur Jarczyński
U Szwejka, Der Elefant, Otto Pompieri
Artur Jarczyński jest restauratorem od 30 lat. Prowadzi restauracje w Warszawie, Krakowie i Katowicach. Do grona jego lokali należą: Der Elefant, Otto Pompieri, Jeff`s, U Szwejka, Podwale 25 Kompania Piwna, St Antonio, Pod Wawelem, Sukiennice oraz Bazyliszek.
Przemysław
Klima
Bottiglieria 1881
Executive Chef i współwłaściciel restauracji Bottiglieria 1881, która w tym roku zdobyła gwiazdkę Miche
czytaj więcej >
Przemysław Klima
Bottiglieria 1881
Executive Chef i współwłaściciel restauracji Bottiglieria 1881, która w tym roku zdobyła gwiazdkę Michelin jako pierwsza w Krakowie, a trzecia w Polsce. Wcześniej przez pięć lat był prawą ręką szefów kuchni w polskich restauracjach posiadających gwiazdki Michelin – Senses i Atelier Amaro.
Anna
Czarczyńska
Akademia Leona Koźmińskiego
Dr Anna Czarczyńska – ekspert i facylitator kultury organizacji. Dziekan kierunku Ekonomia i kierownik Akad
czytaj więcej >
Anna Czarczyńska
Akademia Leona Koźmińskiego
Dr Anna Czarczyńska – ekspert i facylitator kultury organizacji. Dziekan kierunku Ekonomia i kierownik Akademii Kompetencji Menedżera na Akademii Leona Koźmińskiego. Doktor nauk ekonomicznych, studiowała na Uniwersytecie Warszawskim i Sussex University. Konsultant i trener biznesu, lider projektów międzynarodowych. W latach 2008 - 2011 radca ekonomiczny ambasady RP w Helsinkach. Autorka publikacji z dziedziny ekonomii, zarządzania oraz zrównoważonego rozwoju.
Emilia
Pożarowszczyk
Skarby Serowara, Spółdzielnia Mleczarska Spomlek
Kierownik Marketingu i PR w SM Spomlek, z marketingiem związana od 15 lat. W Spomlek od 8 lat, wcześniej odp
czytaj więcej >
Emilia Pożarowszczyk
Skarby Serowara, Spółdzielnia Mleczarska Spomlek
Kierownik Marketingu i PR w SM Spomlek, z marketingiem związana od 15 lat. W Spomlek od 8 lat, wcześniej odpowiedzialna za marki leków OTC w branży farmaceutycznej. W oparciu o nowoczesne badania marketingowe rozwija markę serów śniadaniowych Serenada oraz markę serów premium Skarby Serowara. Stawia na innowacyjne dla serów projekty i niestandardowe formy promocji. Rozwija kategorię oraz kulturę konsumpcji serów, wprowadziła polskie sery długodojrzewajace do kanału HoReCa. W marketingu ważna jest nie tylko kreacja i pomysły, ale ich korelacja z potrzebami Klientów. Prowadzi cykl lekcji dla dzieci : „Skąd się biorą dziury w serze”, zaangażowana w działania CSR i tworzenie kącików zabaw dla dzieci w szpitalach i przychodniach. Wspiera lokalne kluby biznesu prelekcjami z wykorzystaniem case study z badań i projektów stosowanych w codziennej pracy. Współpracuje ze studentami, wpiera pisanie prac magisterskich, licencjackich. Nie stosuje rozwiązań tylko dla idei, nie toleruje rzeczy nieskończonych.
Hanna
Wencka
Aviko
Senior Brand Manager foodservice CEE region w firmie Aviko. Pomysłodawczyni aplikacji AvikoPRO wspierającej
czytaj więcej >
Hanna Wencka
Aviko
Senior Brand Manager foodservice CEE region w firmie Aviko. Pomysłodawczyni aplikacji AvikoPRO wspierającej pracę szefów kuchni w Polsce i w Europie. Na co dzień współpracuje z takimi krajami jak Węgry, Rumunia, Czechy, kraje Bałtyckie i Rosja, ale ma też szeroką wiedzę na temat rynków zachodnich.
Grzegorz
Aksamit
Stava
Współzałożyciel i wiceprezes zarządu Stava. Pełni w spółce rolę CIO (Chief Information Officer). Wcze
czytaj więcej >
Grzegorz Aksamit
Stava
Współzałożyciel i wiceprezes zarządu Stava. Pełni w spółce rolę CIO (Chief Information Officer). Wcześniej zaangażowany m.in. w biznes w branży aplikacji mobilnych, od czasów kiedy dominującym systemem w telefonach było J2ME a o iPhone nikt jeszcze nie marzył. Ekspert od platform Business Intelligence i BigData. Od ponad 15 lat w branży IT.
Edyta
Duchnowska
Kancelaria Radcy Prawnego Edyta Duchnowska, Prawo w Restauracji
Radca prawny. Założycielka Kancelarii Radcy Prawnego Edyta Duchnowska. Od ponad 15 lat zajmuje się obsług
czytaj więcej >
Edyta Duchnowska
Kancelaria Radcy Prawnego Edyta Duchnowska, Prawo w Restauracji
Radca prawny. Założycielka Kancelarii Radcy Prawnego Edyta Duchnowska. Od ponad 15 lat zajmuje się obsługą prawną przedsiębiorców. Specjalizuje się w bieżącym doradztwie prawnym w obszarze szeroko rozumianego gospodarczego prawa własności intelektualnej, prawa cywilnego, sporach sądowych. Doradza wielu przedsiębiorstwom działającym w branży gastronomicznej.
Bartek
Kieżun
dziennikarz kulinarny i podróżnik
dziennikarz kulinarny, specjalista w zakresie kuchni śródziemnomorskich, podróżnik. Z wykształcenia ant
czytaj więcej >
Bartek Kieżun
dziennikarz kulinarny i podróżnik
dziennikarz kulinarny, specjalista w zakresie kuchni śródziemnomorskich, podróżnik. Z wykształcenia antropolog kultury, z zamiłowania kucharz. Miłośnik książek, nie tylko kulinarnych. Publikuje w Kukbuku, Twoim Stylu i Wysokich Obcasach. Stale współpracuje z portalem Wirtualna Polska. Absolwent krakowskiej Szkoły Sommelierów. Jako kucharz gotuje i karmi, prowadzi warsztaty kulinarne, organizuje wyjątkowe kolacje degustacyjne oraz sędziuje w konkursach kulinarnych. Dwukrotny zdobywca Nagrody Magellana, którą nagrodzono Italię do zjedzenia i Portugalię do zjedzenia. Laureat prestiżowej World Gourmand Cookbook Awards. Obecnie pracuje nad dwoma kolejnymi książkami.
Piotr
Gładczak
Wrocławskie Podróże Kulinarne
Autor najbardziej popularnego (m.in. wg rankingu internetowego magazynu F5) bloga restauracyjnego we Wrocławi
czytaj więcej >
Piotr Gładczak
Wrocławskie Podróże Kulinarne
Autor najbardziej popularnego (m.in. wg rankingu internetowego magazynu F5) bloga restauracyjnego we Wrocławiu. Od dłuższego czasu przemierza wrocławskie knajpki, restauracje, bary w poszukiwaniu pysznego jedzenia. Raz z lepszym, raz z gorszym skutkiem. Każdą wizytę stara się przedstawić w barwny sposób, aby czasami zachęcić, a w innym wypadku przestrzec przed fatalnym jedzeniem. Uwielbia poznawać nowe smaki, stara się rozwijać z każdą kulinarną podróżą. Nie stroni od streetfoodowego jedzenia w food truckach, chętnie odwiedza bary mleczne, aby przenieść się wspomnieniami do dzieciństwa, ale równocześnie stara się nadążać na rozwojem wrocławskiej gastronomii i chętnie testuje najciekawsze restauracyjne koncepty ze stolicy Dolnego Śląska. Miejsca, które opisuje dobiera w taki sposób, aby każdy z czytelników mógł znaleźć tutaj coś dla siebie. Zarówno ten, który na obiad „do miasta” wychodzi sporadycznie, jak i ten jedzący poza domem codziennie. W barach, food truckach czy poważnych restauracjach.
Klaudia
Sroczyńska
Dusiowa Kuchnia
"Dusiowa Kuchnia” to blog, który zrodził się z potrzeby nauki gotowania i zapisywania sprawdzonych przepi
czytaj więcej >
Klaudia Sroczyńska
Dusiowa Kuchnia
"Dusiowa Kuchnia” to blog, który zrodził się z potrzeby nauki gotowania i zapisywania sprawdzonych przepisów w jednym miejscu. Fotografia od zawsze była bliska mojemu sercu, a kulinaria dopiero z czasem pokochałam. Na blogu prezentuję dużo słodkich przepisów oraz kolorowych i prostych dań. Prowadzę też duży dział na blogu - Kulinarne Trójmiasto - w którym przedstawiam czytelnikom pyszne restauracje, kawiarnie i eventy z okolicy Trójmiasta. Stworzyłam też cykle, w których piszę o tym, gdzie zjeść śniadanie czy co nowego kulinarnego otworzyło się w Trójmieście. Prowadzę również grupę na fb "Gdzie dobrze zjeść w Trójmieście". Blog z czasem zaczął się prężnie rozwijać, dlatego poza miejscami z mojego kochanego Trójmiasta zaczęłam też pisać o moich kulinarnych podbojach z podróży.
Paweł
Anders
The Cork Wrocław
Od 26 lat nieprzerwanie związany z gastronomią. Twórca koncepcji restauracji WINESTONE (obecnie 16 restaura
czytaj więcej >
Paweł Anders
The Cork Wrocław
Od 26 lat nieprzerwanie związany z gastronomią. Twórca koncepcji restauracji WINESTONE (obecnie 16 restauracji w Europie) – wino i kamień, opartej głównie na winie oraz pasji do jedzenia. Dodatkowo każda restauracja prowadzi sklep z winami i specjalnościami restauracji. Odkrywca smaków i promotor prostoty w sztuce kulinarnej dzięki zachowaniu autentyczności i szczerości podejścia do gościa. Pasjonat lokalnego jedzenia i wina, szczególnie nieznanych szczepów z najodleglejszych krańców świata. Od 2008 r związany z grupą hotelową ORBIS i siecią hotelową ACCOR.
Paweł
Tatara
Monka Toruń
Paweł ukończył studia magisterskie na kierunku architektura na uniwersytecie technologicznym w Delft w Hola
czytaj więcej >
Paweł Tatara
Monka Toruń
Paweł ukończył studia magisterskie na kierunku architektura na uniwersytecie technologicznym w Delft w Holandii. Nadzorował przebudowę budynku i jest autorem projektu architektonicznego przebudowy starego spichrza w którym mieszczą się apartamenty i restauracja monka.
Łukasz
Modelski
Dziennikarz i pisarz
Historyk sztuki, mediewista i gurmandzista. Autor m.in. książek kulinarnych – Piątego smaku i Kuchni na p
czytaj więcej >
Łukasz Modelski
Dziennikarz i pisarz
Historyk sztuki, mediewista i gurmandzista. Autor m.in. książek kulinarnych – Piątego smaku i Kuchni na plebanii, redaktor i dziennikarz. Od ponad pięciu lat w radiowej Dwójce prowadzi „Drogę przez mąkę” – audycję o związkach literatury i kuchni, pisuje felietony do magazynu „Czas wina” i rozwija nowe projekty medialne. Zdarza mu się sędziować w konkursach kulinarnych i winnych oraz prowadzić poświęcone jedzeniu i winu spotkania. Duchowy okcytańczyk, kibicuje winnej Langwedocji, ale szczerze mówiąc, woli pijać gdzie indziej. W pażdzierniku ukaże się książkowa wersja Drogi przez mąkę będąca zbiorem najważniejszych rozmów o kuchni i literaturze.
Artur
Sienkiewicz
Gourmet Foods
Dyrektor Handlowy Gourmet Foods, od lat związany z rynkiem gorących napojów. Wspólnie z dedykowanymi zespo
czytaj więcej >
Artur Sienkiewicz
Gourmet Foods
Dyrektor Handlowy Gourmet Foods, od lat związany z rynkiem gorących napojów. Wspólnie z dedykowanymi zespołami prowadzi wyspecjalizowane operacje sprzedażowe zarówno w segmencie HoReCa, jak też w Retailu oraz e-commerce.
Angelika
Borysiak
Brand2Eat
Specjalistka w obszarze digital marketingu i komunikacji w social media, właścicielka agencji brand2eat. Pr
czytaj więcej >
Angelika Borysiak
Brand2Eat
Specjalistka w obszarze digital marketingu i komunikacji w social media, właścicielka agencji brand2eat. Prelegent, szkoleniowiec, od lat zawodowo związana z branżą HoReCa. Nieoceniona (ale doceniana!) w prowadzeniu zintegrowanych działań marketingowych dla nowych, jak i istniejących lokali. Tworzy strategie komunikacji, serwuje niebanalne rozwią zania, karmi pomysłami i zaraża entuzjazmem. Prelegentka branżowych konferencji i międzynarodowych targów. Regularnie publikuje w prasie.
Oskar
Tomczak
PROTIP Marketing
Założyciel start-upu i pierwszej w Europie firmy, zajmującej się pozycjonowaniem na TripAdvisor. Specjalis
czytaj więcej >
Oskar Tomczak
PROTIP Marketing
Założyciel start-upu i pierwszej w Europie firmy, zajmującej się pozycjonowaniem na TripAdvisor. Specjalista Marketingu Internetowego. Projekty, którymi się opiekuje zajmują TOPowe pozycje w prestiżowych rankingach takich jak Michelin, TripAdvisor, Google czy Gault&Millau. Współpracuję między innymi z Magdą Gessler, czy choćby wyróżnionymi i renomowanymi konceptami takimi jak Jagermeister, Meet & FIT, Maczfit i inne.
Magdalena
Malutko
Od Kuchni
współwłaścicielka agencji Od kuchni, specjalizującej się w komunikacji marek z sektora HoReCa i świadcz
czytaj więcej >
Magdalena Malutko
Od Kuchni
współwłaścicielka agencji Od kuchni, specjalizującej się w komunikacji marek z sektora HoReCa i świadczącej kompleksowe usługi z zakresu social media, PR-u oraz marketingu. Na markę Od kuchni składa się także studio z kuchnią do nagrań wideo oraz studio fotograficzne. Dzięki połączeniu agencji ze studiem klienci agencji nie muszą zlecać poszczególnych działań różnym podwykonawcom, ponieważ zespół Magdy jest w stanie zaopiekować się kompleksowo komunikacją każdej z marek będących pod skrzydłami Od kuchni. Magda Malutko z gastronomią pracuje od ponad ośmiu lat. Przed założeniem agencji pracowała m.in. w agencji obsługującej dużą markę z sektora FMCG, w magazynie kulinarnym, a także jako marketing manager odpowiadała za komunikację trzech największych festiwali gastronomicznych w Polsce. Jest absolwentką kierunku Dziennikarstwo ze specjalnością “Promocja i reklama” na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz kierunku Wzornictwo ze specjalnością “Projektowanie dla gastronomii” na uczelni VIAMODA w Warszawie.
Łukasz
Hodorowicz
Studio GO
na co dzień pomaga markom osiągnąć sukces, tworząc skuteczny marketing. Specjalizuje się w komunikacji i
czytaj więcej >
Łukasz Hodorowicz
Studio GO
na co dzień pomaga markom osiągnąć sukces, tworząc skuteczny marketing. Specjalizuje się w komunikacji i strategiach marketingowych. Pasjonat psychologii behawioralnej i tego, co siedzi w głowach konsumentów. Wspomniane zagadnienia opisuje na blogu www.lukaszhodorowicz.pl Wolny czas spędza oglądając maratony serialu „Przyjaciele”.
Beata
Śniechowska
Młoda Polska Bistro & Pianino, Wrocław
Szefowa kuchni, współwłaścicielka Młoda Polska bistro & pianino, zwyciężczyni programu Master Chef
czytaj więcej >
Beata Śniechowska
Młoda Polska Bistro & Pianino, Wrocław
Szefowa kuchni, współwłaścicielka Młoda Polska bistro & pianino, zwyciężczyni programu Master Chef Polska, autorka książek kulinarnych
Klaudiusz
Kobylecki
MojStolik.pl
Od ponad 15 lat zajmuje się budową systemów informatycznych dla rynku telekomunikacyjnego w firmie DOT Syst
czytaj więcej >
Klaudiusz Kobylecki
MojStolik.pl
Od ponad 15 lat zajmuje się budową systemów informatycznych dla rynku telekomunikacyjnego w firmie DOT Systems. Od kilku lat prowadzi projekty B2C dla różnych segmentów rynku np. mojstolik.pl lub kuptu.market. W mojstolik.pl odpowiedzialny za budowę i rozwój platformy.
Renata
Targosz
ZaKładka Bistro de Cracovie
Z wykształcenia biolog ze specjalizacją nauczycielską, w praktyce restauratorka i prawa ręka w krakowskiej
czytaj więcej >
Renata Targosz
ZaKładka Bistro de Cracovie
Z wykształcenia biolog ze specjalizacją nauczycielską, w praktyce restauratorka i prawa ręka w krakowskiej restauracji ZaKładka. Tajniki branży restauracyjnej i gastronomicznej poznawała wspierając przez 20 lat działania zawodowe swojego męża, krakowskiego szefa kuchni, a umiejętność negocjacji i dyplomacji na polskiej placówce dyplomatycznej za granicą. W prowadzonej przez siebie i męża restauracji przeszła wszystkie możliwe stanowiska, od zmywaka, poprzez kuchnię, na sali i biurze kończąc. Prezes Stowarzyszenia Kobiety i Wino. W latach 2013-2018 pełniła funkcję konsultanta kulinarnego w polskiej produkcji Masterchef i Masterchef Junior.
Natalia
Kmieciak
Smaki Warte Poznania
Autorka bloga Smaki Warte Poznania, na łamach którego poszukuje interesujących miejsc na kulinarnej mapie
czytaj więcej >
Natalia Kmieciak
Smaki Warte Poznania
Autorka bloga Smaki Warte Poznania, na łamach którego poszukuje interesujących miejsc na kulinarnej mapie Polski. Doradza i prowadzi kampanie marketingowe dla firm z branży gastronomicznej, organizuje eventy, warsztaty oraz szkolenia z zakresu social media. Z wykształcenia dietetyk kliniczny. Zawodową wiedzę wykorzystuje w pracy z restauracjami oraz cateringami dietetycznymi, dla których współtworzy menu. Prywatnie miłośniczka zdrowej kuchni, aktywnego trybu życia oraz fotografii. Na swoim koncie ma współprace m.in. dla Starego Browaru, salonów MINI czy sieci sklepów Ikea. Jest ambasadorem licznych festiwali, takich jak m.in. Fine Dining Week, Restaurant Week czy Wege Festiwal. Gdzie można mnie znaleźć? - Instagram: https://instagram.com/smakiwartepoznania/ - Facebook: https://www.facebook.com/SmakiWartePoznania/ - Blog: www.smakiwartepoznania.com
Marta
Glinka
strateg marki, trendwatcher
Pasjonatka jedzenia, strateg marki, trendwatcher, ekspert w branży spożywczej i gastronomicznej. Od ponad 20
czytaj więcej >
Marta Glinka
strateg marki, trendwatcher
Pasjonatka jedzenia, strateg marki, trendwatcher, ekspert w branży spożywczej i gastronomicznej. Od ponad 20 lat buduje wyróżniające marki spożywcze, od kilkunastu lat pisze o jedzeniu w restauracjach i kulinarnych podróżach dookoła świata. Specjalizuje się w strategii marek, tworzy koncepty nowych produktów spożywczych i lokali gastronomicznych, na bieżąco śledzi światowe trendy w branży. Autorka jednego z najdłużej działających w Polsce blogów o restauracjach i podróżach kulinarnych - Restaurantica.pl. Współwłaścicielka popularnych portali o jedzeniu poza domem w Warszawie i Krakowie - WarsawFoodie.pl i KrakowFoodie.pl.
Tomasz
Knitter
Art Of Living Education Polska
Senior Partner w firmie Benefactor – Belbin Polska. Konsultant zarządzania, coach dla zespół zarządzają
czytaj więcej >
Tomasz Knitter
Art Of Living Education Polska
Senior Partner w firmie Benefactor – Belbin Polska. Konsultant zarządzania, coach dla zespół zarządzających i menedżerów. Z wykształcenia ekonomista i psycholog. Działa również w Fundacji Art Of Living jako nauczyciel jogi i medytacji. Jest również menedżerem fundacyjnego zespołu Sri Sri Ayurveda, propagującego zdrowy i świadomy styl życia.
Tomasz
Czudowski
WspieramGastro.Warszawa.pl, AleWino, Forty
W czasie pandemii promotor ruchu #WspieramGastro i współtwórca platformy do zamawiania jedzenia bezpośredn
czytaj więcej >
Tomasz Czudowski
WspieramGastro.Warszawa.pl, AleWino, Forty
W czasie pandemii promotor ruchu #WspieramGastro i współtwórca platformy do zamawiania jedzenia bezpośrednio od restauracji o nazwie wspieramgastro.warszawa.pl. Cyfrowy dinozaur, przedsiębiorca i współwłaściciel warszawskich restauracji AleWino i Forty oraz cukierni Kukułka. Swoją karierę rozpoczął od sprzedawania kampanii w wyszukiwarce internetowej zanim powstał Google. Pracował w kilkuosobowych startupach jak i wielkich korporacjach. Przed odejście z korporacji 8 lat spędził w Google wprowadzając YouTube na 20 rynków europejskich, a następnie rozwijając biznes reklamowy w środkowej Europie oraz rynkach wschodzących. Odszedł z Google by skupić się na budowie pierwszej w Polsce platformy programów kulinarnych na YouTube - Tuba Smaku, którą współtworzy z Pascalem Brodnickim.
Tomasz
Kolecki
Żywiec Zdrój
Mistrz Polski Sommelierów w latach 2007/2008, 2009 i 2010, wiceprezydent Stowarzyszenia Sommelierów Polskich
czytaj więcej >
Tomasz Kolecki
Żywiec Zdrój
Mistrz Polski Sommelierów w latach 2007/2008, 2009 i 2010, wiceprezydent Stowarzyszenia Sommelierów Polskich, przewodniczący Komisji dydaktycznej Stowarzyszenia Sommelierów Polskich, uczestnik finałów Mistrzostw Europy i Świata Sommelierów w Sofii, Santiago de Chile, Strasburgu oraz Tokio, Diploma Association de la Sommellerie Internationale, Water Codex Diploma Hydrosommelier. Szef jury i arbiter m.in. Mistrzostw Polski Sommelierów, Coupe Georges Baptiste, Baltic Sommelier Cup, Young Sommeliers European Cup Londyn, Konkursu Win Polskich Jasło, Grand Prix Magazynu Wino, ITQI Bruksela, IWSC Londyn, Wino na Medal, Carpatiavini i innych, Felietonista oraz autor kart win, w tym nagradzanych przez magazyn Wine Spectator, konsultant i trener personelu restauracji i hoteli w ramach Wineconsultant.pl
Adam
Drozdowski
Partner Center HORECA
Absolwent Politechniki Śląskiej, od lat 90 tych związany z branżą winiarską, wieloletni prezes spółki
czytaj więcej >
Adam Drozdowski
Partner Center HORECA
Absolwent Politechniki Śląskiej, od lat 90 tych związany z branżą winiarską, wieloletni prezes spółki z zakresu rynku B2B i B2C, od 2012 członek zarządu grupy Partner Center i Dyrektor Zarządzający dywizji dedykowanej sektorowi Horeca o nazwie Wine Direct.
Łukasz
Adamowicz
czynny uczestnik TUgether, współwłaściciel Bonifacio Resort,
Członek Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether, członek sztabu kryzysowego przy Ministerstwie Rozwoju
czytaj więcej >
Łukasz Adamowicz
czynny uczestnik TUgether, współwłaściciel Bonifacio Resort,
Członek Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether, członek sztabu kryzysowego przy Ministerstwie Rozwoju, wiceprezes Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel SOIT, wiceprezes Grupy BFC Travel. W skład grupy wchodzi m.in. hotel BoniFaCio SPA and Sport Resort. W tym roku znalazł się na liście stu najbardziej wpływowych osób w branży eventowej – „All-Stars: The Most Influential People In The Event Industry”.
Katarzyna
Płachecka
Jedling Marketing / Have a bite
PR Manager w agencji Jedling Marketing, współwłaścicielka portalu Have a Bite Kraków, poświęconego kult
czytaj więcej >
Katarzyna Płachecka
Jedling Marketing / Have a bite
PR Manager w agencji Jedling Marketing, współwłaścicielka portalu Have a Bite Kraków, poświęconego kulturze jedzenia na mieście. PR-owiec z zacięciem do social mediów, zajmuje się komunikacją, consultingiem i kreowaniem wizerunku restauracji w social media. Specjalizuje się w influencer marketingu dla gastronomii, organizując eventy prasowe oraz spotkania dla blogerów i dziennikarzy kulinarnych. Jej wcześniejsza kariera w public relations związana była głownie z branżą IT i nowymi technologiami. Odpowiedziawszy sobie na pytanie „Co najbardziej lubię w życiu robić”, postanowiła jednak zająć się jedzeniem. Ma na swoim koncie półroczny epizod w roli managera restauracji.
Karolina
Milczanowska
Jedling Marketing / Have a bite
Rocznik ’90, czyli jeszcze wychowana na trzepaku, ale już w nierozłącznym towarzystwie Internetu. W dziec
czytaj więcej >
Karolina Milczanowska
Jedling Marketing / Have a bite
Rocznik ’90, czyli jeszcze wychowana na trzepaku, ale już w nierozłącznym towarzystwie Internetu. W dzieciństwie chciała zostać cukiernikiem, dlatego w młodości została barmanem. Po spędzeniu 9 lat jako pracownik barów i restauracji, postanowiła wziąć swoją pasję na inny poziom i zaczęła o gastronomii pisać. Z pozycji osoby, która znała insajd, udało się jej zbudować największy krakowski serwis, poświęcony kulturze jedzenia i picia na mieście. W ubiegłym roku, otworzyła agencję interaktywną, zajmującą się PRem i prowadzeniem kanałów Social Media, dedykowaną dla branży gastronomicznej.
BEZPŁATNA REJESTRACJA DLA WSZYSTKICH
WCIĄŻ MOŻESZ ZAREJESTROWAĆ SIĘ NA KONFERENCJĘ I KORZYSTAĆ Z MATERIAŁÓW OD EKSPERTÓ I PARTNERÓW, OGLĄDAĆ WYSTĄPIENIA I CZYTAĆ ARTYKUŁUDO 16.12 WŁĄCZNIE
dzięki Partnerom Strategicznym konferencji:
Transgourmet, Selgros Cash&Carry i MojStolik.pl
oraz Partnerom Biznesowym:
Aviko HoReCa Polska, Dilmah, FABBRI, Gourmet Foods, Liebherr, Partner Center Horeca, Saquella Cafe, Skarby Serowara oraz Żywiec Zdrój
Obowiązuje wcześniejsza rejestracja. Ograniczona liczba wejściówek
ORGANIZATOR
PARTNER
PARTNERZY MERYTORYCZNI
PARTNERZY STRATEGICZNI
PARTNERZY BIZNESOWI
PARTNERZY MEDIALNI I KOMUNIKACYJNI
Zobacz, co mówią uczestnicy poprzednich edycji
Myślę, że MADE FOR Restaurant to jedno z fajniejszych wydarzeń w roku. Spotykamy tu ludzi z naszej branży, naszych aktualnych klientów, jak i klientów, którzy podejmują z nami rozmowę i są zainteresowani naszą ofertą
MADE FOR Restaurant daje możliwość pokazania się z najlepszej strony wśród najlepszych restauratorów w Polsce
Na MADE FOR Restaurant możemy się powymieniać swoimi doświadczeniami, posłuchać restauratorów, profesorów. Innowacyjność na poziomie pobudzania siebie do myślenia
Znakomity dobór prelegentów, mnogość tematów, ciekawa formuła. Brakowało w branży takiego wydarzenia , zorganizowanego na tak wysokim poziomie.
Gratuluję organizacji wydarzeń w Krakowie, udane eventy!
Najfajniejsze jest to, że ta konferencja po prostu jest. Myślę, że to bardzo ważne i ciekawe, że dużo osób w jednym miejscu rozmawia o różnych problemach branży gastronomicznej – to daje synergię wielu składowych potrzebnych do zrozumienia całości.
The conference MADE FOR Restaurant in Wroclaw is a great opportunity for the gastronomy sector to learn from others experience. The industry experts and their business ideas are an inspiration that definitely should be implemented in restaurants. It’s a great opportunity to build a strong network that will be helpful in the future. It was a pleasure to see so many people eager to learn and I believe that it’s a perfect time for Poland to take full advantage of its growing culinary potential.
MADE FOR Restaurant to ciekawa platforma wymiany doświadczeń dla osób z branży HORECA pozwalająca spojrzeć na ten biznes z różnych punktów widzenia. Wielką korzyścią jest możliwość spotkania doświadczonych osób, które chętnie dzielą się swoją wiedzą. Zdecydowanie polecam to wydarzenie, gdyż jego ciekawa i merytoryczna strona sprawia, że każda z osób będących na konferencji znajdzie dla siebie coś ciekawego.
Konferencja Made For Restaurant to świetne wydarzenie, które z jednej strony gwarantuje uczestnikom ogromną dawkę bardzo wartościowej wiedzy, a Partnerom pozwala pokazać się z jak najlepszej strony wśród swoich potencjalnych klientów. Jestem pod ogromnym wrażeniem organizacji, dbałości o każdy szczegół i podejścia Organizatorów. Gratuluję i z niecierpliwością czekam na kolejne wydarzenia w innych miastach.
Ana Roš – kuchenna petarda! Wspaniałe dwa dni z jedna z najlepszych kucharek świata. Plus znakomita ludzka historia.
Female power at the European table! In Krakow celebrating its’ status as European Capital of Gastronomy Culture with Ana Roš, Female Chef of The Year 2017 according to The World’s 50 Best Restaurants in advance of the tommorow’s restaurant trend conference MADE FOR Restaurant where I am honoured to be speaking. Delighted to be with a fantastic, enthusiastic outspoken group of Polish, Slovenian, Swedish foodies.
Podczas krakowskiej konferencji MADE FOR Restaurant porozmawialiśmy sobie o biznesowym sensie umieszczania w kartach win ekologicznych i naturalnych w składzie: Adam Drozdowski, Rafał Stec, Radosław Fronc i ja. Bardzo było miło, przerażająco wręcz merytorycznie i w ogóle budująco. Agnieszko Małkiewicz, dziękuję za zaproszenie!
Cała konferencja MADE FOR Restaurant w Krakowie przebiegła pod hasłem „Innowacyjność”, i tego, co się w naszej branży obecnie dzieje: jakie są trendy światowe w porównaniu do tego, co się dzieje u nas w Polsce: jakie są możliwości ale też jakie są wyzwania i zagrożenia. Temat jest bardzo ciekawy i zachęcam do uczestnictwa w konferencji – muszę przyznać, że byłem bardzo mile zaskoczony!
Na MADE FOR Restaurant nawiązaliśmy wiele fajnych kontaktów – relacyjnych i biznesowych – myślę, że warto tu być!
W takich miejscach można się inspirować, można w neutralny sposób porozmawiać z ludźmi z branży.
Takich inicjatyw z oczywistych powodów powinno być jak najwięcej, bo mają znakomitą jedną cechę wiodącą: one po prostu, zwyczajnie, zmuszają do refleksji!
W konferencji MADE FOR Restaurant uczestniczyliśmy po raz pierwszy i na pewno nie po raz ostatni. Bardzo interesujący program konferencji, obejmujący szeroki spectrum działania od marketingu, poprzez zarządzanie kończąc na sprzedaży ,inspirujący prowadzący, możliwość nawiązania nowych kontaktów i cały czas szukanie odpowiedzi na pytanie „Innowacje w gastronomii-biznes czy prowokacja?” spowodowało, że z niecierpliwością czekam na kolejną konferencję na której i Państwa nie powinno zabraknąć
Świeżo, aktualne i ważne tematy, opinie i wiedza doświadczonych praktyków i ekspertów, interesująco i dynamicznie, czekam niecierpliwie na kolejne takie spotkanie
Agnieszko, bardzo bardzo udane wydarzenie! 🙂 Jesteśmy z wami już parę lat i widzę jak pięknie rozwijasz to co zaplanowałaś ! Jestem pod coraz większym wrażeniem twojej energii i pomysłów!! Te wszystkie spotkania i wydarzenia są bardzo potrzebne nam restauratorom, dodają nam energii na dalsze działania! Gratulacje dla Ciebie i twojego zespołu!!! Chcemy tego coraz więcej!
In 2017 we hosted a hospitality industry event, the MADE Restaurant conference for the first time. It was a successful gathering of colleagues talking about the common grounds, issues and topics of the hospitality industry. In 2018, and I’m very proud of that, we hosted it again. About 220 people from the industry were gathering and discussing about the future trends. The topic of the conference was „3 steps ahead” which is, I think, the very important thing to talk about, because in our current situation we always need to stay relevant to our customers and need to adapt to change and innovation. I hope this conference really brings participants closer to this point, to help them to innovate and really succeeding the current surroundings of our business.
Współpraca z MADE Solutions to przede wszystkim profesjonalizm, kampania promocyjna na wysokim poziomie oraz dawka wartościowej wiedzy dla branży gastronomicznej, jak i turystycznej.
Kluczowe tematy, najlepsi eksperci, garść inspiracji to nieodłączne czynniki tej konferencji. Polecamy udział w MADE Restaurant zdecydowanie każdemu, kto chciałby podzielić się doświadczeniem z innymi i znaleźć odpowiedzi na pytania, które mogą poprawić funkcjonowanie własnego biznesu. Jako Partner tego wydarzenia cieszymy się, że mogliśmy gościć wszystkich uczestników w naszym hotelu – ta współpraca z pewnością przełoży się na kolejne edycje.
Uważam, że konferencja MADE Restaurant jest bardzo profesjonalnie zrobiona, zarówno pod względem merytorycznym materiału jak i pod kątem doboru panelistów. Są to osoby, które mają wieloletnie doświadczenie w branży gastronomicznej, dzięki czemu mogą podzielić się konkretnymi rozwiązaniami i uchronić innych od popełniania tych samych błędów. Na wysokim poziomie są również świetnie dobrani partnerzy, którzy podchodzą do tematu z profesjonalizmem, wielką pasją i zaangażowaniem. Jak na XXI wiek przystało, nowoczesna formuła konferencji z zastosowaniem różnych technologii jest zdecydowanie dużym plusem.
Jako wydarzenie edukujące, MADE Restaurant, jest bardzo wartościowe, zarówno dla restauratorów, hotelarzy, jak i całej branży turystycznej. Pomaga spojrzeć na biznes z nieco innej perspektywy. Kto się nie rozwija – upada. Kto się nie rozwija – nie będzie dobrze prowadził biznesu. Konferencja MADE Restaurant pomaga rozwinąć skrzydła uczestnikom i zainspirować do dalszej pracy i nauki.
Jeżdżę na konferencję z różnych powodów, głównie w celach networkingowych. W MADE Restaurant cenne jest to, że oferuje poznanie branży w wymiarze lokalnym – nagle za nazwami miejsc, które znam, pojawiają się osoby. Jest również sporo nowej wiedzy, którą można przełożyć na swój biznes, jak i inspirujące tematy czy idee, które zdecydowanie zapadają w pamięć i stwarzają miejsce do dyskusji na polu restauracyjnym np. z załogą.
Na MADE Restaurant jesteśmy już czwarty raz i jest to przede wszystkim bardzo pozytywna współpraca. Wydarzenie jest profesjonalne i daje możliwość poznania wielu ludzi z branży, z którymi można wymienić się ciekawymi spostrzeżeniami. Uważam, że był to świetny krok i zdecydowanie chcemy być częścią dalszych spotkań.
MADE Restaurant to konferencja, której bardzo dużą wartością są panele dyskusyjne poruszające aktualne, nurtujące właścicieli i managerów lokali gastronomicznych tematy i prelekcje z praktyczną wiedzą do wykorzystania, przekazywaną przez praktyków. Nie do przecenienia jest także fakt, że w jednym miejscu spotykają się ludzie, którzy na co dzień zajmują się prowadzeniem restauracji, dlatego cenne są także rozmowy w kuluarach. Dzięki nim możemy dzielić się swoim doświadczeniem z innymi, odkrywać, że nie tylko my borykamy się z pewnymi problemami, a przy okazji poznawać nowe rozwiązania, które możemy zaadaptować na potrzeby swojego biznesu.
Gratuluję inspirującego wydarzenia! Organizacja, merytoryka, prowadzenie na najwyższym poziomie. Tworzycie projekt, który będzie miał kluczową rolę w rozwoju branży w naszym kraju
Dziś, przy wielu branżowych imprezach, trudno jest zebrać tak pokaźne grono decyzyjnych ludzi. Podobała mi się formuła konferencji, doskonale wpisująca się w trend dzielenia się wiedzą w środowisku restauratorów i szefów kuchni. Poruszone zostały interesujące tematy. Wartością dodaną są również nawiązane przeze mnie kontakty, które zaowocują podpisaniem umów. Dla mnie, jedna z lepszych konferencji w ostatnim czasie.
Chciałbyś rozpocząć z nami współpracę?
[WP-Coder id=”3″]