MADE Evolution fof HoReCa
fb-icon insta-icon insta-icon youtube-icon

Zaczynajmy

Konferencja kryzysowa MADE FOR RESTAURANT 2020

Konferencja kryzysowa MADE FOR RESTAURANT 20202020-05-28T13:12:32+02:00

Wideorelacja z konferencji

Dostęp do materiałów możliwy jest do 11 czerwca 2020 r. włącznie
– wyłącznie dla osób zarejestrowanych na konferencję.

BEZPŁATNA REJESTRACJA – TUTAJ!

MADE FOR RESTAURANT
Wyjątkowa edycja on-line
12 maja 2020

Kryzysowa konferencja on-line MADE FOR Restaurant to pierwsze wydarzenie gastronomiczne w Polsce w takiej formule, wymuszonej obecną sytuacją epidemiologiczną i ekonomiczną.

Temat tegorocznych spotkań Sztuka przetrwania w gastronomii nabrał zupełnie nowego znaczenia. W programie znajdą się odpowiedzi na wyzwania i zmiany, przed którymi stoi obecnie branża HORECA. Swoją wiedzą, wskazówkami, doświadczeniami podzielą się uznani eksperci z kraju i ze świata. Dotkniemy tematów ekonomicznych, poznamy najlepsze rozwiązania biznesowe na ten czas, dowiemy się jak wygląda sytuacja w różnych miastach i państwach.
To będzie cały dzień wywiadów, prezentacji i wymiany opinii.

Pierwsza w tym roku edycja konferencji to wspólne przedsięwzięcie najmocniejszych firm związanych z branżą. Dzięki współpracy tych Partnerów – Mecenasów, mamy szansę wspomóc i pokrzepić polską gastronomię w kryzysie, a może pójść o krok dalej trwale zmieniając jej postrzeganie. Do udziału w wydarzeniu zapraszamy restauratorów i ich pracowników, właścicieli kawiarni, firm cateringowych i innych biznesów okołogastronomicznych oraz przedstawicieli firm dostawczych dla gastronomii oraz branżowe media.

Dołącz do grupy na FB
# RestauratorzyRazem
# solutionsFORrestaurants
Tu wymieniamy się najbardziej
aktualnymi informacjami i wspieramy
merytorycznie.

SPRAWDŹ

Dla kogo jest ta konferencja?

UWAGA! Udział w konferencji jest bezpłatny dla restauratorów, właścicieli kawiarni,
firm cateringowych i ich pracowników oraz mediów

Myśl przewodnia tegorocznych konferencji
MADE FOR Restaurant

Sztuka przetrwania w gastronomii

IDEA

„Sytuacja w jakiej obecnie znalazła się branża HoReCa jest sytuacją bez precedensu.

Z powodu epidemii koronawirusa i wprowadzonego przez rząd nakazu zawieszenia działalności restauracji, barów, kawiarni itp. Polska gastronomia znalazła się w poważnym kryzysie, tym większym, że nie ma żadnych wzorców działań i żadnych sprawdzonych przepisów na to jak przetrwać ten trudny czas.

Wychodząc naprzeciw silnej potrzebie płynącej z rynku, zdecydowaliśmy się działania wspierające branżę HORECA i w rezultacie zorganizowanie kryzysowej konferencji online, podczas której odpowiemy na pytania stawiane przez branżę oraz poszukamy rozwiązań jej najbardziej palących problemów.

Weź udział w konferencji i poznaj tajniki sztuki przetrwania w gastronomii, które stosują najskuteczniejsi praktycy.”


Agnieszka Małkiewicz, Prezes Zarządu FOR Solutions

MADE FOR RESTAURANT
Edycja Kryzysowa on-line to:

PROGRAM KONFERENCJI

SPRAWDŹ PROGRAM

Zbuduj z nami program

Jeśli masz pytania, na które chciałbyś poznać odpowiedź, prześlij je do nas już teraz. W czasie wydarzenia będziemy na żywo pytać ekspertów o to, co Was nurtuje.

KAROLINA KAWKA

726 787 755

kkawka@forsolutions.pl

PARTNER STRATEGICZNY KONFERENCJI

„Jako odpowiedzialny partner, na co dzień podejmujemy aktywności, które mają na celu rozwijanie polskiej gastronomii. Od ponad 20 lat współpracujemy z największymi ekspertami w branży, naszą wiedzą i doświadczeniem dzielimy się z naszymi Klientami, zapraszając ich chociażby do Instytutu Kulinarnego Transgourmet. Dziś, kiedy gastronomowie stoją przed ogromnym wyzwaniem, nie mogłoby być inaczej. Nasze hale i magazyny są zaopatrzone a dostawcy pozostają w pełnej gotowości, dostarczając zamówienia z zachowaniem wszystkich środków ostrożności. Chcąc okazać nasze wsparcie, postanowiliśmy dołączyć także jako partner strategiczny do Kryzysowej E-konferencji MADE FOR Restaurant, ponieważ jej idea jest nam bliska. Wydarzenie postrzegamy nie tylko możliwość przekazania pakietu wiedzy i dobrych praktyk, które mogą pomóc przetrwać ten wyjątkowy czas, ale także jako symboliczny krok w przyszłość i szansę na nowe otwarcie, już po kryzysie”


mówi Marcin Dera, Dyrektor Sprzedaży ds. Gastronomii Transgourmet Polska

Dlaczego warto wziąć udział
w konferencji?

MADE FOR Restaurant to nie tylko networkingowa platforma dla branży HORECA. To też dostęp do najlepszych rad, wiedzy i doświadczeń od czołowych reprezentantów rynku. To możliwość edukacji siebie i pracowników, znalezienia najlepszych rozwiązań dla swojego biznesu oraz poszerzenia sieci kontaktów, także o te zagraniczne.

Wielki powrót

Co nas czeka? Poznasz przewidywania ekonomistów, analityków rynku i firm badających gospodarkę krajową i globalną. Poznasz sugestie ekonomiczne i biznesowe, jak przygotować się do funkcjonowania w nowej rzeczywistości.

Relacje z Polski i ze świata

Poznasz taktykę „sztuki przetrwania” jaką przyjęli uznani i inspirujący przedstawiciele branży gastronomicznej z Polski i ze świata.

Odpowiedzi na pytania 

Zbierzemy pytania z rynku i poprosimy o odpowiedzi prawników, ekonomistów i finansistów.

Delivery

Otrzymasz wskazówki jak przekształcić działalność restauracji na opcję wynosów i dostaw. Jakie procedury wdrożyć aby działania te były bezpieczne i efektywne.

Prawo i finanse

Poznasz najważniejsze zagadnienia prawa pracy, przydatne dla pracodawców i pracowników a także porady dotyczące zarządzania finansami w dobie kryzysu.

Ważne tematy 

Zgłębisz zagadnienia, które mogą determinować Twój biznes w najbliższym czasie: HR, psychologia biznesu, prawo restauracyjne, zarządzanie kryzysowe i marketing. Dowiesz się, jak robią to najlepsi w kraju.

WEŹ UDZIAŁ

MADE FOR RESTAURANT 2019
W LICZBACH
Największa gastronomiczna platforma networkingowa w Polsce

  • 1050 uczestników z całej Polski
  • 3 regionalne i 1 międzynarodowa konferencje w 4 miastach
  • 13 gości/ekspertów z zagranicy
  • 50 ekspertów z Polski
  • 35 szefów kuchni z daniami
  • 17 barmanów z drinkami
  • 41 świadomych partnerów biznesowych
  • 50 partnerów mediowych

MADE FOR Restaurant w 2019 r.
w liczbach

1050
uczestników w całej Polsce
50
ekspertów z Polski
13
ekspertów z zagranicy
93
partnerów

RADA PROGRAMOWA

Agnieszka
Małkiewicz

FOR Solutions

Dawno temu porzuciłam pracę w korporacji i założyłam restaurację - klasyczna historia kogoś, kto chce z
czytaj więcej >

Agnieszka Małkiewicz

FOR Solutions

Dawno temu porzuciłam pracę w korporacji i założyłam restaurację - klasyczna historia kogoś, kto chce zmienić swoje życie na lepsze;-) Ówczesny brak restauratorskiej wiedzy kompensowałam doświadczeniem PR-owym i marketingowym, które pomogło mi przetrwać najtrudniejsze chwile i utrzymać moje przedsiębiorstwo na powierzchni. To przeżycie sprawiło, że dzisiaj rozmawiam z szefami kuchni i restauratorami ich językiem. Doskonale rozumiem ich problemy, ambicje i marketingowe potrzeby. Przez ostatnie kilka lat koncentrowałam się na budowaniu strategii marketingowych i PR, budowaniu wizerunku moich klientów, projektowaniu doświadczeń kulinarnych, które na zawsze zostają w pamięci, inicjowaniu oraz wsparciu merytorycznym wydarzeń edukacyjnych i podróży kulinarno-biznesowych. Pracuję z ludźmi, produktami i firmami, których historia była wg mnie warta opowiedzenia. Marketing i PR to moja główna kompetencje. Dwa lata temu z sukcesem zbudowaliśmy MADE Restaurant czyli platformę rozwoju firm i kadry zarządzającej w branży HORECA. A dzisiaj przyszedł czas na kolejne wyzwanie - witam w FOR – w agencji komunikacji i kreowania wydarzeń dla branży HORECA.

Daniel
Pawełek

Ferment Group

Właściciel sześciu warszawskich restauracji skupionych w Ferment Group (Butchery&Wine, Brasserie Warsza
czytaj więcej >

Daniel Pawełek

Ferment Group

Właściciel sześciu warszawskich restauracji skupionych w Ferment Group (Butchery&Wine, Brasserie Warszawska, Rozbrat 20, Kieliszki na Próżnej, Kieliszki na Hożej i Koneser Grill). Przez ostatnie 10 lat rewolucjonizował polską i warszawską gastronomię wykorzystując swoje ponad 15- letnie doświadczenie zdobyte zagranicą do budowania nowoczesnej polskiej kuchni. Pasjonat dobrej kuchni i profesjonalnych restauracji, wizjoner. Posiada 25 letnie doświadczenie w prowadzeniu i zarządzaniu restauracjami. Przez 15 lat pracował w Londynie, był general managerem m.in. w: The Dorchester hotel Grill Room, Sketch, Bank Restaurant Group. Po powrocie do Polski został dyrektorem w Klubie Polskiej Rady Biznesu prowadzonym w Pałacu Sobańskich. W 2011 r. otworzył Butchery&Wine, która jako jedyna restauracja w Polsce osiem lat z rzędu (2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019 r.) otrzymywała prestiżową nagrodę przewodnika Michelin - Bib Gourmand. W 2012 r. otworzył Brasserie Warszawską, która, jako druga restauracja otrzymała Bib Gourmand w 2014 r. i od tej pory nieprzerwanie otrzymuje ja co roku (2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019). Pod koniec 2015 r. otworzyła na warszawskim Powiślu Rozbrat 20 – restaurację casual fine dining pretendującą do *Michelin. W 2015 r. powstał pierwszy w Polsce wine bar - Kieliszki na Próżnej (Bib Gourmand 2017, 2018, 2019) z możliwością zamówienia wszystkich win z karty na kieliszki, których obecnie jest ponad 240, a w 2016 r. powstał kolejny Kieliszki na Hożej (Bib Gourmand 2019). Pod koniec 2019 r. w Centrum Praskim Koneser Daniel Pawełek otworzył kolejne miejsce dla wielbicieli sezonowanego, jakościowego mięsa – Koneser Grill.

Tomasz
Czudowski

WspieramGastro.Warszawa.pl, AleWino, Forty

W czasie pandemii promotor ruchu #WspieramGastro i współtwórca platformy do zamawiania jedzenia bezpośredn
czytaj więcej >

Tomasz Czudowski

WspieramGastro.Warszawa.pl, AleWino, Forty

W czasie pandemii promotor ruchu #WspieramGastro i współtwórca platformy do zamawiania jedzenia bezpośrednio od restauracji o nazwie wspieramgastro.warszawa.pl. Cyfrowy dinozaur, przedsiębiorca i współwłaściciel warszawskich restauracji AleWino i Forty oraz cukierni Kukułka. Swoją karierę rozpoczął od sprzedawania kampanii w wyszukiwarce internetowej zanim powstał Google. Pracował w kilkuosobowych startupach jak i wielkich korporacjach. Przed odejście z korporacji 8 lat spędził w Google wprowadzając YouTube na 20 rynków europejskich, a następnie rozwijając biznes reklamowy w środkowej Europie oraz rynkach wschodzących. Odszedł z Google by skupić się na budowie pierwszej w Polsce platformy programów kulinarnych na YouTube - Tuba Smaku, którą współtworzy z Pascalem Brodnickim.

Anna
Czarczyńska

Akademia Leona Koźmińskiego

Dr Anna Czarczyńska – ekspert i facylitator kultury organizacji. Dziekan kierunku Ekonomia i kierownik Akad
czytaj więcej >

Anna Czarczyńska

Akademia Leona Koźmińskiego

Dr Anna Czarczyńska – ekspert i facylitator kultury organizacji. Dziekan kierunku Ekonomia i kierownik Akademii Kompetencji Menedżera na Akademii Leona Koźmińskiego. Doktor nauk ekonomicznych, studiowała na Uniwersytecie Warszawskim i Sussex University. Konsultant i trener biznesu, lider projektów międzynarodowych. W latach 2008 - 2011 radca ekonomiczny ambasady RP w Helsinkach. Autorka publikacji z dziedziny ekonomii, zarządzania oraz zrównoważonego rozwoju.

Paweł
Kałużny

doradca biznesowy, coach, GETT Academy

Paweł Kałużny

doradca biznesowy, coach, GETT Academy

Małgorzata
Minta

dziennikarka foodowa, Minta EATS

Małgosia Minta, dziennikarka kulinarna, autorka książek, ekspertka w zakresie trendów w gastronomii, autor
czytaj więcej >

Małgorzata Minta

dziennikarka foodowa, Minta EATS

Małgosia Minta, dziennikarka kulinarna, autorka książek, ekspertka w zakresie trendów w gastronomii, autorka bloga Minta Eats, publikuje na łamach „Wysokich Obcasów”, Vogue Polska, a także m.in. magazynu „USTA”, „Food Service Polska”, „Label Magazine” i Gazety Wyborczej. Jako jedyna przedstawicielka polskich mediów uczestniczyła w Cook it Raw Poland - bezprecedensowego wydarzenia, w ramach którego najlepsi szefowie kuchni poznawali polskie terroir. Dla polskich mediów relacjonuje najważniejsze wydarzenia w świecie gastronomii, m.in. kongres Madrid Fusion, gale Worlds 50 Best Restaurants czy premiery kolejnych edycji przewodnika Michelin. Inicjatorka pierwszej w Polsce konferencji poświęconej blogosferze kulinarnej i gastronomicznej - Food Blogger Fest, przez lata współtwórczyni polskiej konferencji TEDxWarsaw. Jest autorką i współautorką książek o tematyce kulinarnej, w tym nowo wydanej Less Waste Polska. W ciągu roku odwiedza ponad 300 restauracji.

Edyta
Duchnowska

Kancelaria Radcy Prawnego Edyta Duchnowska, Prawo w Restauracji

Edyta Duchnowska

Kancelaria Radcy Prawnego Edyta Duchnowska, Prawo w Restauracji

Marcin
Dera

Transgourmet, Selgros Cash&Carry

Marcin Dera

Transgourmet, Selgros Cash&Carry

Adrian
Łukaszewicz

Akademia Leona Koźmińskiego

Adrian Łukaszewicz

Akademia Leona Koźmińskiego

Maciej
Nowaczyk

La Maddalena i Mama Manousch

Maciej Nowaczyk

La Maddalena i Mama Manousch

Katarzyna
Młynarczyk

Handelek, Socjomania

Katarzyna Młynarczyk

Handelek, Socjomania

John
Gabrovic

Stacja Food Hall

John Gabrovic

Stacja Food Hall

Piotr
Wojciechowski

Kancelaria Piotr Wojciechowski

Piotr Wojciechowski adwokat, wykładowca akademicki, publicysta, ekspert prawa pracy. W latach 1998 – 2001
czytaj więcej >

Piotr Wojciechowski

Kancelaria Piotr Wojciechowski

Piotr Wojciechowski adwokat, wykładowca akademicki, publicysta, ekspert prawa pracy. W latach 1998 – 2001 pracował w Departamencie Prawa Pracy Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. W ramach prac ministerialnych zajmował się sporządzaniem opinii prawnych na temat obowiązujących przepisów prawa pracy, brał udział w pracach nad projektami legislacyjnymi tworzonymi na potrzeby kolejno wybieranych rządów, pisał ekspertyzy na potrzeby Komisji Trójstronnej działającej przy Ministrze Pracy, oraz Komisji Kodyfikacyjnej Prawa Pracy zajmującej się tworzeniem nowego ustawodawstwa pracy. W latach 2001 -2008 pracownik Departamentu Prawnego w Głównym Inspektoracie Pracy, w latach 2004 – 2008 na stanowisku wicedyrektora Departamentu. W ramach działań Departamentu czynnie włączony we wszystkie jego prace, o charakterze opiniodawczym, legislacyjnym, współpracy międzynarodowej, oraz nadzorczym nad działalnością kontrolną inspektorów pracy na terenie kraju. W 2006 r. złożył egzamin państwowy i otrzymał uprawnienia inspektora pracy. Obecnie prowadzi indywidulaną praktykę adwokacką, wykłada prawo pracy na Wyższych Uczelniach, publikuje książki i artykuły prasowe, uczestniczy w konferencjach tematycznych związanych ze stosowaniem przepisów prawa pracy.

Marcin
Mączyński

Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego

Od 2016 roku pełni funkcję sekretarza generalnego oraz członka zarządu Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polsk
czytaj więcej >

Marcin Mączyński

Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego

Od 2016 roku pełni funkcję sekretarza generalnego oraz członka zarządu Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego. W trakcie kryzysu wywołanego przez koronawirusa bierze aktywny udział w pracach zespołów branżowych dotyczących optymalnych rozwiązań pomocowych dla hotelarzy. W latach 2007 - 2013 pracował w sieci hoteli Gromada, gdzie był m.in. dyrektorem centralnego biura sprzedaży i marketingu oraz dyrektorem biura hoteli. Od 2014 do 2016 r. pełnił funkcje menedżerskie w Grupie Trip, m.in. doradcy zarządu Grupy Trip i wiceprezesa zarządu hotelu Ossa, jednego z największych hoteli konferencyjnych w Polsce. Od wielu lat udziela się czynnie w organizacjach samorządowych sektora hotelarsko-turystycznego. W 2014 roku został wybrany do Rady Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego. Był też wiceprezesem zarządu Zrzeszenia Agentów IATA w Polsce oraz przewodniczącym Komisji IATA w Polskiej Izbie Turystyki, a także członkiem Rady Programowej PIT. Zasiada w Komisji Współpracy z Polonią Polskiego Komitetu Olimpijskiego. Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

EKSPERCI

ANA
ROŠ

Hiša Franko

Słoweńska szefowa kuchni, od najmłodszych lat pasjonatka sportu i podróży, absolwentka międzynarodowego
czytaj więcej >

ANA ROŠ

Hiša Franko

Słoweńska szefowa kuchni, od najmłodszych lat pasjonatka sportu i podróży, absolwentka międzynarodowego wydziału nauk dyplomatycznych we Włoszech, poliglotka i nie tylko. Sztuki gotowania nauczyła się sama, a kuchnią, oprócz sezonowości i lokalności, chce wyrazić swój charakter, oraz podkreślić kobiecość. Wspólnie ze swoim życiowym partnerem, Valterem Kramarem, prowadzą restaurację Hiša Franko w Dolinie Soczy (Kobraid) na Słowenii. W 2017 Anę Roš nagrodzono tytułem najlepszej szefowej kuchni na świecie według World’s 50 Best Restaurants, a w czerwcu 2018 roku restauracja Hiša Franko znalazła się na 48 miejscu w tym prestiżowym rankingu.

Vladimir
Mukhin

Whire Rabbit, Moskwa

Vladimir Mukhin jest kucharzem w piątym pokoleniu. Zaczynał swoją karierę jako 12 latek w restauracji, gdz
czytaj więcej >

Vladimir Mukhin

Whire Rabbit, Moskwa

Vladimir Mukhin jest kucharzem w piątym pokoleniu. Zaczynał swoją karierę jako 12 latek w restauracji, gdzie jego ojciec pracował jako szef kuchni. W 2004 roku ukończył Plechanowski Uniwersytet Ekonomiczny w specjalności Inżynier – Technolog cateringu publicznego. Odbywał staże w restauracjach „Belgrad”, „Kitai-Gorod”, „Nostalgie”, „Cafe Puszkin”. W 2000 roku dołączył do zespołu w restauracji „Reda Square, 1”, prowadzonej przez znanego szefa Alexandra Filina, W 2003 roku otworzyli razem kawiarnię “Buloshnaya”, a rok później Vladimir został w niej szefem kuchni, zostając najmłodszym szefem w Narodowej Gildii Szefów. Mukhin został pierwszym szefem nowoczesnej kuchni rosyjskiej, który odbył tournee po Francji, gdzie w 2009 roku, razem z francuskim szefem Christianem Etienne zorganizował galę „Rosyjskie święta” w odznaczonej gwiazdką restauracji «Christian Etienne». Jako szef otworzył restauracje “Zhitnaya, 10” oraz “Windsor”. Szkolił się w restauracjach: La Barone (Francja), El Celler de Can Roca (Hiszpania), Khajimi (Japonia), Can Gobany (Hiszpania). To najlepszy młody Szef w Rosji (2013). W 2018 r. White Rabbit wspiął się na 15. miejsce w plebiscycie The World’s 50 Best Restaurants, a rok później restauracja wygrała szczęśliwą pozycję numer 13. W 2019 r. The Best Chef Awards ogłosił go jednym z 9 najlepszych szefów kuchni na świecie.

ANDREA
PETRINI

Gelinatz, ekspert kulinarny, dziennikarz

Przewodniczący Rady Ekspertów, pisarz, dziennikarz, kurator projektu GELINAZ i przewodniczący Rady Sędzió
czytaj więcej >

ANDREA PETRINI

Gelinatz, ekspert kulinarny, dziennikarz

Przewodniczący Rady Ekspertów, pisarz, dziennikarz, kurator projektu GELINAZ i przewodniczący Rady Sędziów World Restaurant Awards. Jest uważany za jedną z najważniejszych postaci w świecie gastronomii. Światowej sławy media, takie jak The Telegraph, Vouge i Amuse opisują go jako „boga jedzenia” (oryg. ,,,,the god of food”).

Malka
Kafka

Tel Aviv Urban Food, Warszawa

Startuperka, właścicielka i pomysłodawczyni sieci roślinnych restauracji Tel Aviv Urban Food. Partnerka w
czytaj więcej >

Malka Kafka

Tel Aviv Urban Food, Warszawa

Startuperka, właścicielka i pomysłodawczyni sieci roślinnych restauracji Tel Aviv Urban Food. Partnerka w firmie Food Quantum, specjalizującej się w tworzeniu marek żywności wegańskiej i budowaniu franczyzowych modeli gastronomicznych. Laureatka prestiżowej nagrody „Restaurateur of the year” wg Warsaw Insider. Ekspertka w zakresie planowania strategicznego, analizy trendów i marketingu w gastronomii. Fascynuje się społecznym kontekstem jedzenia. Zwraca uwagę na odpowiedzialność biznesu – jak prowadzić biznes zgodnie z zasadami zrównoważonej gospodarki. Przez wiele lat pracowała w projektach doradczych i szkoleniowych jako trenerka i jako menedżerka. Obecnie zaangażowana w kreowanie startupu związanego z produkcją żywności roślinnej. Zaangażowana w działania na rzecz równego dostępu ludzi do zasobów, jakimi są praca, zdrowie, żywność. Była gospodynią programu kulinarnego w Kuchnia + (Canal+). Jest autorką książki God Food. Boska Kuchnia. Felietonistka, wielokrotnie zapraszana jako ekspertka kulinarna do programów TV.

Arkadiusz
Bober

prywatny szef kuchni, Wielka Brytania

Kucharz, bloger i felietonista Monitor Magazine. Absolwent University of West London na kierunku International
czytaj więcej >

Arkadiusz Bober

prywatny szef kuchni, Wielka Brytania

Kucharz, bloger i felietonista Monitor Magazine. Absolwent University of West London na kierunku International Culinary Arts. Pasjonat - żyje gotowaniem i muzyką. Pracował jako sous chef m.in w Pollen Street Social (Jason Atherton 1*), Atelier Amaro (W.M Amaro 1*), Portland (Merlin Labron-Johnson 1*) i Kym’s Andrew Wong’a (1*) a także jako Group Head Chef w peruwiańsko inspirowanej Pachamama Group. Obecnie private chef.

Agnieszka
Małkiewicz

FOR Solutions

Dawno temu porzuciłam pracę w korporacji i założyłam restaurację - klasyczna historia kogoś, kto chce z
czytaj więcej >

Agnieszka Małkiewicz

FOR Solutions

Dawno temu porzuciłam pracę w korporacji i założyłam restaurację - klasyczna historia kogoś, kto chce zmienić swoje życie na lepsze;-) Ówczesny brak restauratorskiej wiedzy kompensowałam doświadczeniem PR-owym i marketingowym, które pomogło mi przetrwać najtrudniejsze chwile i utrzymać moje przedsiębiorstwo na powierzchni. To przeżycie sprawiło, że dzisiaj rozmawiam z szefami kuchni i restauratorami ich językiem. Doskonale rozumiem ich problemy, ambicje i marketingowe potrzeby. Przez ostatnie kilka lat koncentrowałam się na budowaniu strategii marketingowych i PR, budowaniu wizerunku moich klientów, projektowaniu doświadczeń kulinarnych, które na zawsze zostają w pamięci, inicjowaniu oraz wsparciu merytorycznym wydarzeń edukacyjnych i podróży kulinarno-biznesowych. Pracuję z ludźmi, produktami i firmami, których historia była wg mnie warta opowiedzenia. Marketing i PR to moja główna kompetencje. Dwa lata temu z sukcesem zbudowaliśmy MADE Restaurant czyli platformę rozwoju firm i kadry zarządzającej w branży HORECA. A dzisiaj przyszedł czas na kolejne wyzwanie - witam w FOR – w agencji komunikacji i kreowania wydarzeń dla branży HORECA.

Daniel
Pawełek

Ferment Group

Właściciel sześciu warszawskich restauracji skupionych w Ferment Group (Butchery&Wine, Brasserie Warsza
czytaj więcej >

Daniel Pawełek

Ferment Group

Właściciel sześciu warszawskich restauracji skupionych w Ferment Group (Butchery&Wine, Brasserie Warszawska, Rozbrat 20, Kieliszki na Próżnej, Kieliszki na Hożej i Koneser Grill). Przez ostatnie 10 lat rewolucjonizował polską i warszawską gastronomię wykorzystując swoje ponad 15- letnie doświadczenie zdobyte zagranicą do budowania nowoczesnej polskiej kuchni. Pasjonat dobrej kuchni i profesjonalnych restauracji, wizjoner. Posiada 25 letnie doświadczenie w prowadzeniu i zarządzaniu restauracjami. Przez 15 lat pracował w Londynie, był general managerem m.in. w: The Dorchester hotel Grill Room, Sketch, Bank Restaurant Group. Po powrocie do Polski został dyrektorem w Klubie Polskiej Rady Biznesu prowadzonym w Pałacu Sobańskich. W 2011 r. otworzył Butchery&Wine, która jako jedyna restauracja w Polsce osiem lat z rzędu (2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019 r.) otrzymywała prestiżową nagrodę przewodnika Michelin - Bib Gourmand. W 2012 r. otworzył Brasserie Warszawską, która, jako druga restauracja otrzymała Bib Gourmand w 2014 r. i od tej pory nieprzerwanie otrzymuje ja co roku (2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019). Pod koniec 2015 r. otworzyła na warszawskim Powiślu Rozbrat 20 – restaurację casual fine dining pretendującą do *Michelin. W 2015 r. powstał pierwszy w Polsce wine bar - Kieliszki na Próżnej (Bib Gourmand 2017, 2018, 2019) z możliwością zamówienia wszystkich win z karty na kieliszki, których obecnie jest ponad 240, a w 2016 r. powstał kolejny Kieliszki na Hożej (Bib Gourmand 2019). Pod koniec 2019 r. w Centrum Praskim Koneser Daniel Pawełek otworzył kolejne miejsce dla wielbicieli sezonowanego, jakościowego mięsa – Koneser Grill.

Tomasz
Czudowski

WspieramGastro.Warszawa.pl, AleWino, Forty

W czasie pandemii promotor ruchu #WspieramGastro i współtwórca platformy do zamawiania jedzenia bezpośredn
czytaj więcej >

Tomasz Czudowski

WspieramGastro.Warszawa.pl, AleWino, Forty

W czasie pandemii promotor ruchu #WspieramGastro i współtwórca platformy do zamawiania jedzenia bezpośrednio od restauracji o nazwie wspieramgastro.warszawa.pl. Cyfrowy dinozaur, przedsiębiorca i współwłaściciel warszawskich restauracji AleWino i Forty oraz cukierni Kukułka. Swoją karierę rozpoczął od sprzedawania kampanii w wyszukiwarce internetowej zanim powstał Google. Pracował w kilkuosobowych startupach jak i wielkich korporacjach. Przed odejście z korporacji 8 lat spędził w Google wprowadzając YouTube na 20 rynków europejskich, a następnie rozwijając biznes reklamowy w środkowej Europie oraz rynkach wschodzących. Odszedł z Google by skupić się na budowie pierwszej w Polsce platformy programów kulinarnych na YouTube - Tuba Smaku, którą współtworzy z Pascalem Brodnickim.

Anna
Czarczyńska

Akademia Leona Koźmińskiego

Dr Anna Czarczyńska – ekspert i facylitator kultury organizacji. Dziekan kierunku Ekonomia i kierownik Akad
czytaj więcej >

Anna Czarczyńska

Akademia Leona Koźmińskiego

Dr Anna Czarczyńska – ekspert i facylitator kultury organizacji. Dziekan kierunku Ekonomia i kierownik Akademii Kompetencji Menedżera na Akademii Leona Koźmińskiego. Doktor nauk ekonomicznych, studiowała na Uniwersytecie Warszawskim i Sussex University. Konsultant i trener biznesu, lider projektów międzynarodowych. W latach 2008 - 2011 radca ekonomiczny ambasady RP w Helsinkach. Autorka publikacji z dziedziny ekonomii, zarządzania oraz zrównoważonego rozwoju.

Edyta
Duchnowska

Kancelaria Radcy Prawnego Edyta Duchnowska, Prawo w Restauracji

Edyta Duchnowska

Kancelaria Radcy Prawnego Edyta Duchnowska, Prawo w Restauracji

Marcin
Dera

Transgourmet, Selgros Cash&Carry

Marcin Dera

Transgourmet, Selgros Cash&Carry

Emilia
Pożarowszczyk

Skarby Serowara, Spółdzielnia Mleczarska Spomlek

Kierownik Marketingu i PR w SM Spomlek, z marketingiem związana od 15 lat. W Spomlek od 8 lat, wcześniej odp
czytaj więcej >

Emilia Pożarowszczyk

Skarby Serowara, Spółdzielnia Mleczarska Spomlek

Kierownik Marketingu i PR w SM Spomlek, z marketingiem związana od 15 lat. W Spomlek od 8 lat, wcześniej odpowiedzialna za marki leków OTC w branży farmaceutycznej. W oparciu o nowoczesne badania marketingowe rozwija markę serów śniadaniowych Serenada oraz markę serów premium Skarby Serowara. Stawia na innowacyjne dla serów projekty i niestandardowe formy promocji. Rozwija kategorię oraz kulturę konsumpcji serów, wprowadziła polskie sery długodojrzewajace do kanału HoReCa. W marketingu ważna jest nie tylko kreacja i pomysły, ale ich korelacja z potrzebami Klientów. Prowadzi cykl lekcji dla dzieci : „Skąd się biorą dziury w serze”, zaangażowana w działania CSR i tworzenie kącików zabaw dla dzieci w szpitalach i przychodniach. Wspiera lokalne kluby biznesu prelekcjami z wykorzystaniem case study z badań i projektów stosowanych w codziennej pracy. Współpracuje ze studentami, wpiera pisanie prac magisterskich, licencjackich. Nie stosuje rozwiązań tylko dla idei, nie toleruje rzeczy nieskończonych.

Hanna
Wencka

Aviko

Senior Brand Manager foodservice CEE region w firmie Aviko. Pomysłodawczyni aplikacji AvikoPRO wspierającej
czytaj więcej >

Hanna Wencka

Aviko

Senior Brand Manager foodservice CEE region w firmie Aviko. Pomysłodawczyni aplikacji AvikoPRO wspierającej pracę szefów kuchni w Polsce i w Europie. Na co dzień współpracuje z takimi krajami jak Węgry, Rumunia, Czechy, kraje Bałtyckie i Rosja, ale ma też szeroką wiedzę na temat rynków zachodnich.

Katarzyna
Noga

Zakłady Tłuszczowe Kruszwica

Marketer z zamiłowania i zawodu. Od lat związana branżą food service, kierując działami marketingu B2B,
czytaj więcej >

Katarzyna Noga

Zakłady Tłuszczowe Kruszwica

Marketer z zamiłowania i zawodu. Od lat związana branżą food service, kierując działami marketingu B2B, początkowo w Zakładach Przemysłu Tłuszczowych Olvit a od 2007 roku w ZT Kruszwica SA, będących częścią grupy Bunge Loders Croclaan - światowego lidera produkcji tłuszczów roślinnych. Współautorka projektu Akademia Mistrza, kt od 11 lat wspiera rozwój rzemiosła cukierniczego w Polsce, Czechach i Węgrzech. Pomysłodawczyni platformy kontentowej smazymy.com. Przez 20 lat pracy w branży tłuszczów roślinnych wprowadziła na rynek wiele innowacyjnych rozwiązań produktowych. Miłośniczka i propagatorka konsumpcji olejów roślinnych. Absolwentka Politechniki Gdańskiej, gdzie ukończyła Wydziała Zarządzania, studia podyplomowe na Uniwersytecie Gdańskim oraz Wyższej Szkole Administracji i Biznesu im E. Kwiatowskiego w Gdynia.

Piotr
Bolczak

Żywiec Zdrój

Piotr Bolczak

Żywiec Zdrój

Adrian
Łukaszewicz

Akademia Leona Koźmińskiego

Adrian Łukaszewicz

Akademia Leona Koźmińskiego

Maciej
Nowaczyk

La Maddalena i Mama Manousch

Maciej Nowaczyk

La Maddalena i Mama Manousch

Katarzyna
Młynarczyk

Handelek, Socjomania

Katarzyna Młynarczyk

Handelek, Socjomania

John
Gabrovic

Stacja Food Hall

John Gabrovic

Stacja Food Hall

Piotr
Wojciechowski

Kancelaria Piotr Wojciechowski

Piotr Wojciechowski adwokat, wykładowca akademicki, publicysta, ekspert prawa pracy. W latach 1998 – 2001
czytaj więcej >

Piotr Wojciechowski

Kancelaria Piotr Wojciechowski

Piotr Wojciechowski adwokat, wykładowca akademicki, publicysta, ekspert prawa pracy. W latach 1998 – 2001 pracował w Departamencie Prawa Pracy Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. W ramach prac ministerialnych zajmował się sporządzaniem opinii prawnych na temat obowiązujących przepisów prawa pracy, brał udział w pracach nad projektami legislacyjnymi tworzonymi na potrzeby kolejno wybieranych rządów, pisał ekspertyzy na potrzeby Komisji Trójstronnej działającej przy Ministrze Pracy, oraz Komisji Kodyfikacyjnej Prawa Pracy zajmującej się tworzeniem nowego ustawodawstwa pracy. W latach 2001 -2008 pracownik Departamentu Prawnego w Głównym Inspektoracie Pracy, w latach 2004 – 2008 na stanowisku wicedyrektora Departamentu. W ramach działań Departamentu czynnie włączony we wszystkie jego prace, o charakterze opiniodawczym, legislacyjnym, współpracy międzynarodowej, oraz nadzorczym nad działalnością kontrolną inspektorów pracy na terenie kraju. W 2006 r. złożył egzamin państwowy i otrzymał uprawnienia inspektora pracy. Obecnie prowadzi indywidulaną praktykę adwokacką, wykłada prawo pracy na Wyższych Uczelniach, publikuje książki i artykuły prasowe, uczestniczy w konferencjach tematycznych związanych ze stosowaniem przepisów prawa pracy.

Błażej
Podgórski

Akademia Leona Koźmińskiego

Błażej Podgórski Adiunkt w Katedrze Finansów Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, specjalista z zakr
czytaj więcej >

Błażej Podgórski

Akademia Leona Koźmińskiego

Błażej Podgórski Adiunkt w Katedrze Finansów Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, specjalista z zakresu planowania i oceny projektów inwestycyjnych oraz zarządzania wartością przedsiębiorstw. Kierownik Laboratorium finansowego Bloomberga. Prowadzi zajęcia z zakresu: podstaw finansów, zarządzania finansami, wyceny i zarządzania wartością przedsiębiorstwa, finansów międzynarodowych oraz zastosowania narzędzi informatycznych w finansach. Autor wielu biznesplanów, projektów doradczych zwłaszcza dla podmiotów z branży IT. Autor i współautor artykułów z zakresu oceny projektów inwestycyjnych oraz rynku kapitałowego. Współautor książki „Finanse z arkuszem kalkulacyjnym’’. Kierownik R&D projektu GearShift, silnika do gier motoryzacyjnych replikującego fizykę samochodów, dofinansowego przez NCBiR

Małgorzata
Minta

dziennikarka, Polska

Małgosia Minta, dziennikarka kulinarna, autorka książek, ekspertka w zakresie trendów w gastronomii, autor
czytaj więcej >

Małgorzata Minta

dziennikarka, Polska

Małgosia Minta, dziennikarka kulinarna, autorka książek, ekspertka w zakresie trendów w gastronomii, autorka bloga Minta Eats, publikuje na łamach „Wysokich Obcasów”, Vogue Polska, a także m.in. magazynu „USTA”, „Food Service Polska”, „Label Magazine” i Gazety Wyborczej. Jako jedyna przedstawicielka polskich mediów uczestniczyła w Cook it Raw Poland - bezprecedensowego wydarzenia, w ramach którego najlepsi szefowie kuchni poznawali polskie terroir. Dla polskich mediów relacjonuje najważniejsze wydarzenia w świecie gastronomii, m.in. kongres Madrid Fusion, gale Worlds 50 Best Restaurants czy premiery kolejnych edycji przewodnika Michelin. Inicjatorka pierwszej w Polsce konferencji poświęconej blogosferze kulinarnej i gastronomicznej - Food Blogger Fest, przez lata współtwórczyni polskiej konferencji TEDxWarsaw. Jest autorką i współautorką książek o tematyce kulinarnej, w tym nowo wydanej Less Waste Polska. W ciągu roku odwiedza ponad 300 restauracji.

Joanna
Boczek

Pierogi Ladies

Współzałożycielka Pierogi Ladies w Szanghaju. Od 6 lat mieszka w Chinach. Od 15 lat związana jest z br
czytaj więcej >

Joanna Boczek

Pierogi Ladies

Współzałożycielka Pierogi Ladies w Szanghaju. Od 6 lat mieszka w Chinach. Od 15 lat związana jest z branżą gastronomiczną w Polsce i w Chinach. Odpowiedzialna za logistykę, kontakt z dostawcami oraz klientami, księgowość oraz całokształt działania baru- restauracji. Jest absolwentką Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie gdzie ukończyła MA in Strategic Management.

Małgorzata
Modlińska

Pierogi Ladies

Wspólzałożycielka Pierogi Ladies. Przyjechała do Szanghaju na ‘Cultural Ambassador’ program’ w 2012
czytaj więcej >

Małgorzata Modlińska

Pierogi Ladies

Wspólzałożycielka Pierogi Ladies. Przyjechała do Szanghaju na ‘Cultural Ambassador’ program’ w 2012 roku , w ramach którego na 6 miesiecy stała sie członkiem chińskiej rodziny, aby nauczyć się języka chińskiego oraz jak najepiej zapoznać się z kulturą chińską. Przygodę z gastronomią zaczęła pierwszy raz w 2006 roku podczas programu ‘Work & Travel’ na Alasce, gdzie pracowała jako asystentka kontroli jakości w przetwórni dzikich łososi. Po zakończeniu programu ‘Cultural Ambassador’ pracowała w szkołach międzynarodowych w Szanghaju, gdzie wspołtworzyla program IB. W 2014 rozpoczęła pracę nad tworzeniem pierwszego w Szanghaju anglo-języcznego bloga na aplikacji Wechat, który obejmuje tematy gastronomiczne, kulinarne, podróżnicze i językowe. Odpowiedzialna za PR , strategie marketingowe, kontakty i strategie partnerskie, planowanie eventów, kontakty z klientami oraz producentami, oraz kreatywny całoksztalt działania baru-restauracji. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, gdzie ukończyła Psychologię Stosowaną na wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej.

Małgorzata
Starczewska-Krzysztoszek

Uniwersytet Warszawski

dr nauk ekonomicznych, wykładowczyni na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego, członkini Ra
czytaj więcej >

Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek

Uniwersytet Warszawski

dr nauk ekonomicznych, wykładowczyni na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego, członkini Rady Towarzystwa Ekonomistów Polskich, członkini Rady Koalicji na rzecz Polskich Innowacji, członkini Rady Naukowej Instytutu Innowacji i Odpowiedzialnego Rozwoju Innowo, członkini rady nadzorczej spółki dr Irena Eris. W latach 2003-2018 główna ekonomistka Konfederacji Lewiatan, członkini Rady Dialogu Społecznego, w tym Zespołu ds budżetu, wynagrodzeń i świadczeń socjalnych, Zespołu ds polityki gospodarczej i rynku pracy, Zespołu ds Strategii na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju, a wcześniej – Trójstronnej Komisji ds. Społeczno-Gospodarczych, członkini Forum Firm Rodzinnych przy PARP, członkini Zespołu ds. Strategii Europa 2020 przy Ministerstwie Przedsiębiorczości i Technologii, członkini ECOFIN Committee oraz Entrepreneurship and SME Committee w BusinessEurope. W latach 2010-2015 członkini Rady Gospodarczej przy Premierze RP. W latach 2011-2014 członkini High Level Group of Administrative Burdens w Komisji Europejskiej. Zajmuje się m.in. badaniem warunków rozwoju przedsiębiorstw, inwestycjami, w tym w innowacje i B+R, rynkiem pracy, analizą i oceną funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstw, ekonomiczną analizą prawa. Bada i analizuje sektor mikro, małych i średnich przedsiębiorstw.

Krzysztof
Maciejewski

Warsaw Business Journal

Business & Web Editor w redakcji "Warsaw Business Journal". Pracował w wielu tytułach prasy ekonomicznej
czytaj więcej >

Krzysztof Maciejewski

Warsaw Business Journal

Business & Web Editor w redakcji "Warsaw Business Journal". Pracował w wielu tytułach prasy ekonomicznej, jak "Bank", "Puls Biznesu", "Gazeta Bankowa" czy "Rynki Zagraniczne". Był współpracownikiem portalu NBP Obserwator Finansowy". Zajmuje się także literaturą - był zdobywcą kilku prestiżowych nagród.

Radosław
Fronc

Grupa MSHG

Założyciel i współwłaściciel grupy restauracji m.in: Kogel Mogel, Fiorentina, Wesele, Szara Gęś, Bianc
czytaj więcej >

Radosław Fronc

Grupa MSHG

Założyciel i współwłaściciel grupy restauracji m.in: Kogel Mogel, Fiorentina, Wesele, Szara Gęś, Bianca, La Grande Mamma, La Campana. Od 2008 roku wymienione restauracje otrzymały 30 nominacji przewodnika Michelin (Wesele 2009- 2013, La Campana 2010-2018, Kogel Mogel 2014-2018, Bianca 2015-2018). Ponadto Kogel Mogel i La Campana obecne są również w przewodniku Gault&Milleau. Absolwent wydziału Psychologii na Uniwersytecie Jagiellońskim. W prowadzeniu restauracji od zawsze intrygował i pasjonował go proces relacyjności i genuine hospitality. Pasjonat podróży inspirowanych znakomitą kuchnią, winem i operą.

Basia
Ritz

Ritz Restaurant

Basia Ritz, Head Chef w swojej autorskiej Restauracji Ritz w Gdańsku. Pierwszy polski Masterchef, autorka bl
czytaj więcej >

Basia Ritz

Ritz Restaurant

Basia Ritz, Head Chef w swojej autorskiej Restauracji Ritz w Gdańsku. Pierwszy polski Masterchef, autorka bloga „Kulinarna Mekka” oraz dwóch bestsellerowych książek kulinarnych, a także gospodyni programu telewizyjnego „Kuchnia z sercem”. Nominowana do tytułu Kobieta Szef 2019 przewodnika Gault&Millau. Gotuje od dzieciństwa eksperymentując w kuchni ze składnikami oraz przyprawami, jednak aktualnie doszła do minimalistycznego poziomu podając dania zbalansowane, w których siłę smaku stanowią właściwie dobrane i przygotowane produkty w odpowiedniej kompozycji, doprawione jedynie by podkreślić smak najwyższej jakości składników i charakter dania.

Piotr
Ciemny

Alchemist, Dania

Pracujący w duńskim Alchemist miłośnik natury i dzikich roślin. Pochodzi z Wrocławia, gdzie zaczynał sw
czytaj więcej >

Piotr Ciemny

Alchemist, Dania

Pracujący w duńskim Alchemist miłośnik natury i dzikich roślin. Pochodzi z Wrocławia, gdzie zaczynał swoją karierę w gastronomii. Następnie swoje umiejętności szlifował w restauracji Aruana w Serocku oraz restauracji hotelu Raffles Europejski. Chcąc poszerzać swoją wiedzę, wyjechał do Danii, gdzie podjął pracę w restauracji 108 w Kopenhadze, nazywanej "młodszą siostrą" legendarnej Nomy. Tam zaraził się miłością do dzikich ziół, uczestnicząc m.in. w projektach Vild Mad i pomocy w Noma Family. Twórca bloga o ziołach „Chwasty od Kuchni”, na którym dzieli się wiedzą i pokazuje, jak wykorzystać potencjał dzikich roślin w kuchni.

Radosław
Ścibek

Akademia Leona Koźmińskiego

Certyfikowany psychoterapeuta Gestalt (Szkoły Psychoterapeutów i Trenerów grupowych Gestalt – Instytut In
czytaj więcej >

Radosław Ścibek

Akademia Leona Koźmińskiego

Certyfikowany psychoterapeuta Gestalt (Szkoły Psychoterapeutów i Trenerów grupowych Gestalt – Instytut Integralnej Psychoterapii Gestalt w Krakowie – Instytutu Stowarzyszonego w EAGT i FORGE). Certyfikowany Psychoterapeuta EMDR (Szkoła Psychoterapii EMDR University Worchester). Certyfikowany Psychoterapeuta MBT (Anna Freud Institute Londyn). Prowadzi własną praktykę terapeutyczną oraz współpracuje z Towarzystwem Pomocy Młodzieży w Warszawie. Praktyka prowadzona pod superwizją. Posiada międzynarodowy Certyfikat coacha ICC (numer licencji 196), Business Coacha ICC (numer licencji 91). Jest pracownikiem akademickim związanym z Akademią Leona Koźmińskiego – wykładowcą Akademii Kompetencji Menadżerskich. Coach kadry menedżerskiej oraz executive coach wyższej kadry zarządczej w zakresie podnoszenia kompetencji przywódczych. Specjalizuje się w pracy w obszarze kryzysu przywódcy, spadku motywacji, wypalenia zawodowego. Wiele z tych procesów dotyczyło sposobu funkcjonowania i podnoszenia kompetencji komunikacyjnych introwertyków w ekstrawertycznym świecie korporacji.

Jan
Mazurczak

Poznań Convention Bureau

Zarządza Poznańską Lokalną Organizacją Turystyczną. Doprowadził do rozbudowy struktury członkowskiej w
czytaj więcej >

Jan Mazurczak

Poznań Convention Bureau

Zarządza Poznańską Lokalną Organizacją Turystyczną. Doprowadził do rozbudowy struktury członkowskiej w organizacji, która opiera się na współpracy samorządów aglomeracji poznańskiej i branży turystycznej (hotele, lotnisko, targi, restauracje, muzea, uczelnie, itd.) i która dziś zarządzą turystyką w Poznaniu, także w obszarze turystyk biznesowej (Poznań Convention Bureau) i informacji turystycznej. Koordynator pierwszych edycji akcji wyprzedażowej “Poznań za pół ceny”, dziś kopiowanej przez kilkadziesiąt polskich miast i regionów, także na szczeblu krajowym. Członek licznych rad naukowych, zespołów, współautor strategii rozwoju turystyki w Metropolii Poznań i Poznaniu. Odznaczony medalem “Za zasługi dla turystyki”.

Maciej
Piwko

Finebite

Z wykształcenia lekarz weterynarii. Miłośnik jedzenia i nowych technologii. Od 2011 roku związany z branż
czytaj więcej >

Maciej Piwko

Finebite

Z wykształcenia lekarz weterynarii. Miłośnik jedzenia i nowych technologii. Od 2011 roku związany z branżą startupową. Współtwórca aplikacji i przewodników turystycznych Pitu Pitu Fun Guide - zwycięzcy Startup Contest 2013. Współzałożyciel aplikacji Everytap - zdobywcy Mobile Trends Award 2015. W 2019 roku wprowadził na rynek aplikację Finebite - następcę Everytap. W aplikacji Finebite przed pandemią zarejestrowanych było ponad 200 tys użytkowników, którzy w samym 2019 wypełnili ponad 50 tys ankiet po wizytach ofertowych. Aplikacja zaczęła na początku 2020 działać we Lwowie i Kijowie a w maju miał być start w Rydze. Prywatnie mąż i ojciec. Współpracował z ponad tysiącem restauracji, pubów i kawiarni w całym kraju.

REJESTRACJA

Bezpłatny udział dla restauratorów, właścicieli kawiarni, firm cateringowych
i ich pracowników oraz mediów

Obowiązuje wcześniejsza rejestracja. Ograniczona liczba wejściówek

ZAREJESTRUJ SIĘ BEZPŁATNIE

Bilety w specjalnej, niższej cenie dla właścicieli i pracowników firm oferujących
produkty i usługi dla branży HoReCa

do 11.05.2020

PLN35000+VAT
PLN15000+VAT

ORGANIZATOR

PARTNER STRATEGICZNY

PARTNERZY MERYTORYCZNI

PARTNERZY BIZNESOWI

PARTNERZY MEDIALNI I KOMUNIKACYJNI

Zobacz jak było na MFR
w Warszawie 18.11.2019

Zobacz, co mówią uczestnicy poprzednich edycji

Myślę, że MADE FOR Restaurant to jedno z fajniejszych wydarzeń w roku. Spotykamy tu ludzi z naszej branży, naszych aktualnych klientów, jak i klientów, którzy podejmują z nami rozmowę i są zainteresowani naszą ofertą

Jakub Owczarczyk, BAGSTAR

MADE FOR Restaurant daje możliwość pokazania się z najlepszej strony wśród najlepszych restauratorów w Polsce

Emilia Pożarowszczyk, Kierownik ds. Marketingu i PR, SM Spomlek

Na MADE FOR Restaurant możemy się powymieniać swoimi doświadczeniami, posłuchać restauratorów, profesorów. Innowacyjność na poziomie pobudzania siebie do myślenia

Daniel Pawełek, restaurator, Ferment Group

Znakomity dobór prelegentów, mnogość tematów, ciekawa formuła. Brakowało w branży takiego wydarzenia , zorganizowanego na tak wysokim poziomie.

Radosław Fischbach, (Dyrektor Gastronomii, Nosalowy Dwór Resort & SPA)

Gratuluję organizacji wydarzeń w Krakowie, udane eventy!

Maciej Dobrzyniecki, (Prezydent Akademii Gastronomicznej w Polsce)

Najfajniejsze jest to, że ta konferencja po prostu jest. Myślę, że to bardzo ważne i ciekawe, że dużo osób w jednym miejscu rozmawia o różnych problemach branży gastronomicznej – to daje synergię wielu składowych potrzebnych do zrozumienia całości.

Mariusz Zawadzki, Restaurator, Mondo di Vinegre oraz Vinegre

The conference MADE FOR Restaurant in Wroclaw is a great opportunity for the gastronomy sector to learn from others experience. The industry experts and their business ideas are an inspiration that definitely should be implemented in restaurants. It’s a great opportunity to build a strong network that will be helpful in the future. It was a pleasure to see so many people eager to learn and I believe that it’s a perfect time for Poland to take full advantage of its growing culinary potential.

Isabella Poti, Bros’ (Włochy)

MADE FOR Restaurant to ciekawa platforma wymiany doświadczeń dla osób z branży HORECA pozwalająca spojrzeć na ten biznes z różnych punktów widzenia. Wielką korzyścią jest możliwość spotkania doświadczonych osób, które chętnie dzielą się swoją wiedzą. Zdecydowanie polecam to wydarzenie, gdyż jego ciekawa i merytoryczna strona sprawia, że każda z osób będących na konferencji znajdzie dla siebie coś ciekawego.

Stanisław Magdij, Bierhalle

Konferencja Made For Restaurant to świetne wydarzenie, które z jednej strony gwarantuje uczestnikom ogromną dawkę bardzo wartościowej wiedzy, a Partnerom pozwala pokazać się z jak najlepszej strony wśród swoich potencjalnych klientów. Jestem pod ogromnym wrażeniem organizacji, dbałości o każdy szczegół i podejścia Organizatorów. Gratuluję i z niecierpliwością czekam na kolejne wydarzenia w innych miastach.

Anna Chrobot, Starszy specjalista ds. marketingu, Dilmah, Gourmet Foods

Ana Roš – kuchenna petarda! Wspaniałe dwa dni z jedna z najlepszych kucharek świata. Plus znakomita ludzka historia.

Łukasz Modelski, (Dziennikarz kulinarny, Polskie Radio)

Female power at the European table! In Krakow celebrating its’ status as European Capital of Gastronomy Culture with Ana Roš, Female Chef of The Year 2017 according to The World’s 50 Best Restaurants  in advance of the tommorow’s restaurant trend conference MADE FOR Restaurant  where I am honoured to be speaking. Delighted to be with a fantastic, enthusiastic outspoken group of Polish, Slovenian, Swedish foodies.

Sudi Pigott , (Dziennikarka kulinarna, blogerka, Sudi Foodie, Women of food UK)

Podczas krakowskiej konferencji MADE FOR Restaurant porozmawialiśmy sobie o biznesowym sensie umieszczania w kartach win ekologicznych i naturalnych w składzie: Adam Drozdowski, Rafał Stec, Radosław Fronc i ja. Bardzo było miło, przerażająco wręcz merytorycznie i w ogóle budująco. Agnieszko Małkiewicz, dziękuję za zaproszenie!

Jakub Janicki , (Dziennikarz kulinarny, Ferment. Pismo o winie)

Cała konferencja MADE FOR Restaurant w Krakowie przebiegła pod hasłem “Innowacyjność”, i tego, co się w naszej branży obecnie dzieje: jakie są trendy światowe w porównaniu do tego, co się dzieje u nas w Polsce: jakie są możliwości ale też jakie są wyzwania i zagrożenia. Temat jest bardzo ciekawy i zachęcam do uczestnictwa w konferencji – muszę przyznać, że byłem bardzo mile zaskoczony!

Adam Drozdowski, (Dyrektor Działu Horeca, Wine Direct)

Na MADE FOR Restaurant nawiązaliśmy wiele fajnych kontaktów – relacyjnych i biznesowych – myślę, że warto tu być!

Michał Oszczyk, (Manager Centrum Szkoleniowego, Gourmet Foods)

W takich miejscach można się inspirować, można w neutralny sposób porozmawiać z ludźmi z branży.

Adrian Łukaszewicz, (Opiekun merytoryczny studiów podyplomowych HORECA Menedżer, Akademia Leona Koźmińskiego)

Takich inicjatyw z oczywistych powodów powinno być jak najwięcej, bo mają znakomitą jedną cechę wiodącą: one po prostu, zwyczajnie, zmuszają do refleksji!

Radosław Fronc, (Właściciel restauracji w Krakowie pod marką Main Square Hospitality Group, m.in. Szara Gęś, Fiorentina Ristorante)

W konferencji MADE FOR Restaurant uczestniczyliśmy po raz pierwszy i na pewno nie po raz ostatni. Bardzo interesujący program konferencji, obejmujący szeroki spectrum działania od marketingu, poprzez zarządzanie kończąc na sprzedaży ,inspirujący prowadzący, możliwość nawiązania nowych kontaktów i cały czas szukanie odpowiedzi na pytanie „Innowacje w gastronomii-biznes czy prowokacja?” spowodowało, że z niecierpliwością czekam na kolejną konferencję na której i Państwa nie powinno zabraknąć

Włodzimierz Owczarski, (Manager Instytutu Kulinarnego)

Świeżo, aktualne i ważne tematy, opinie i wiedza doświadczonych praktyków i ekspertów, interesująco i dynamicznie, czekam niecierpliwie na kolejne takie spotkanie

Krzysztof Kaliciński, (Business Development & Operations Director Nero Group/Green Caffè Nero)

Agnieszko, bardzo bardzo udane wydarzenie! 🙂 Jesteśmy z wami już parę lat i widzę jak pięknie rozwijasz to co zaplanowałaś ! Jestem pod coraz większym wrażeniem twojej energii i pomysłów!! Te wszystkie spotkania i wydarzenia są bardzo potrzebne nam restauratorom, dodają nam energii na dalsze działania! Gratulacje dla Ciebie i twojego zespołu!!! Chcemy tego coraz więcej!

Małgorzata Komsta, (Właścicielka, Umami, Plado)

In 2017 we hosted a hospitality industry event, the MADE Restaurant conference for the first time. It was a successful gathering of colleagues talking about the common grounds, issues and topics of the hospitality industry. In 2018, and I’m very proud of that, we hosted it again. About 220 people from the industry were gathering and discussing about the future trends. The topic of the conference was “3 steps ahead” which is, I think, the very important thing to talk about, because in our current situation we always need to stay relevant to our customers and need to adapt to change and innovation. I hope this conference really brings participants closer to this point, to help them to innovate and really succeeding the current surroundings of our business.

Mattias Herd, Dyrektor, Double Tree by Hilton Wrocław

Współpraca z MADE Solutions to przede wszystkim profesjonalizm, kampania promocyjna na wysokim poziomie oraz dawka wartościowej wiedzy dla branży gastronomicznej, jak i turystycznej.

Kluczowe tematy, najlepsi eksperci, garść inspiracji to nieodłączne czynniki tej konferencji. Polecamy udział w MADE Restaurant zdecydowanie każdemu, kto chciałby podzielić się doświadczeniem z innymi i znaleźć odpowiedzi na pytania, które mogą poprawić funkcjonowanie własnego biznesu. Jako Partner tego wydarzenia cieszymy się, że mogliśmy gościć wszystkich uczestników w naszym hotelu – ta współpraca z pewnością przełoży się na kolejne edycje.

Joanna Stachowiak-Szczotko, Dyrektor, Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront

Uważam, że konferencja MADE Restaurant jest bardzo profesjonalnie zrobiona, zarówno pod względem merytorycznym materiału jak i pod kątem doboru panelistów. Są to osoby, które mają wieloletnie doświadczenie w branży gastronomicznej, dzięki czemu mogą podzielić się konkretnymi rozwiązaniami i uchronić innych od popełniania tych samych błędów. Na wysokim poziomie są również świetnie dobrani partnerzy, którzy podchodzą do tematu z profesjonalizmem, wielką pasją i zaangażowaniem. Jak na XXI wiek przystało, nowoczesna formuła konferencji z zastosowaniem różnych technologii jest zdecydowanie dużym plusem.

Katarzyna Mysiak, Referat Promocji i PR , Wydział Komunikacji Społecznej i Informacji, Urząd Miasta Gdynia

Jako wydarzenie edukujące, MADE Restaurant, jest bardzo wartościowe, zarówno dla restauratorów, hotelarzy, jak i  całej branży turystycznej. Pomaga spojrzeć na  biznes z nieco innej perspektywy. Kto się nie rozwija – upada. Kto się nie rozwija –  nie będzie dobrze prowadził biznesu. Konferencja MADE Restaurant pomaga rozwinąć skrzydła uczestnikom i zainspirować do dalszej pracy i nauki.

Aleksandra Jonczyk-Rozpędowska, Manager Pionu Promocji i Marketingu, Gdańska Organizacja Turystyczna/Gdańsk Convention Bureau

Jeżdżę na konferencję z różnych powodów, głównie w celach networkingowych. W MADE Restaurant cenne jest to, że oferuje poznanie branży w wymiarze lokalnym – nagle za nazwami miejsc, które znam, pojawiają się osoby. Jest również sporo nowej wiedzy, którą można przełożyć na swój biznes, jak i inspirujące tematy czy idee, które zdecydowanie zapadają w pamięć i stwarzają miejsce do dyskusji na polu restauracyjnym np. z załogą.

Ewa Malika Szyc-Juchnowicz, Szefowa Kuchni, Restauratorka, Restauracja Malika, Machina, Trójmiasto

Na MADE Restaurant jesteśmy już czwarty raz i jest to przede wszystkim bardzo pozytywna współpraca. Wydarzenie jest profesjonalne i daje możliwość poznania wielu ludzi z branży, z którymi można wymienić się ciekawymi spostrzeżeniami. Uważam, że był to świetny krok i zdecydowanie chcemy być częścią dalszych spotkań.

Marcin Wajda, Dyrektor ds. Marketingu i PR, Winterhalter Polska

MADE Restaurant to konferencja, której bardzo dużą wartością są panele dyskusyjne poruszające aktualne, nurtujące właścicieli i managerów lokali gastronomicznych tematy i prelekcje z praktyczną wiedzą do wykorzystania, przekazywaną przez praktyków. Nie do przecenienia jest także fakt, że w jednym miejscu spotykają się ludzie, którzy na co dzień zajmują się prowadzeniem restauracji, dlatego cenne są także rozmowy w kuluarach. Dzięki nim możemy dzielić się swoim doświadczeniem z innymi, odkrywać, że nie tylko my borykamy się z pewnymi problemami, a przy okazji poznawać nowe rozwiązania, które możemy zaadaptować na potrzeby swojego biznesu.

Anna Jabłońska, Redaktor naczelna, Restauracja. Pismo Biznesu Gastronomicznego

Gratuluję inspirującego wydarzenia! Organizacja, merytoryka, prowadzenie na najwyższym poziomie. Tworzycie projekt, który będzie miał kluczową rolę w rozwoju branży w naszym kraju

Katarzyna Noga, Marketing Manager B2B, Kruszwica SA

Dziś, przy wielu branżowych imprezach, trudno jest zebrać tak pokaźne grono decyzyjnych ludzi. Podobała mi się formuła konferencji, doskonale wpisująca się w trend dzielenia się wiedzą w środowisku restauratorów i szefów kuchni. Poruszone zostały interesujące tematy. Wartością dodaną są również nawiązane przeze mnie kontakty, które zaowocują podpisaniem umów. Dla mnie, jedna z lepszych konferencji w ostatnim czasie.

Aleksandra Batko, B2B Sales Director, Aged Sp. z o.o.

Chciałbyś rozpocząć z nami współpracę?

Partnerzy Biznesowi - Współpraca

EWELINA SOBICZEWSKA

+48 609 094 244

e.sobiczewska@forsolutions.pl

Zostaw nam wiadomość

[wpforms id="231"]

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od FOR Sp. z o.o. ul. Szajnochy 5/1, 01-637 Warszawa. Państwa dane osobowe są administrowane przez FOR Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Państwa dane osobowe są gromadzone poprzez strony internetowe w przypadku gdy zechcą Państwo poprzez dedykowany formularz wyrazić zgodę na otrzymywanie od nas komunikacji marketingowej, w tym newsletterów dotyczących naszych usług oraz innych informacji dotyczących branży gastronomicznej. Administrator może również przetwarzać dane w jego usprawiedliwionych celach, jakim jest w szczególności marketing bezpośredni produktów i usług oraz badanie satysfakcji Klienta. Gromadzimy również informacje z Państwa urządzeń i aplikacji jakich wykorzystujecie do skorzystania z naszych stron internetowych, takie jak adres IP. Odbiorcami Państwa danych są dostawcy usług poczty elektronicznej, rozwiązań informatycznych gromadzących dane niezbędne do wysyłki newslettera. Szczegółowe informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, przysługujących Państwu uprawnień oraz czasu przetwarzania danych osobowych zamieszczone są w Polityce Prywatności zamieszczonej na stronie https://forsolutions.pl/polityka-prywatnosci/.

FreshMail.pl