MADE FOR RESTAURANT KONFERENCJA ON-LINE – EDYCJA MASTER CLASS
PROGRAM KONFERENCJI

9:00 - 9:10
Przywitanie
Agnieszka Małkiewicz, FOR Solutions
9:10 - 9:15
Prezydent Krakowa wita i zapowiada udział partnerski miasta w konferencji
Jacek Majchrowski, Prezydent Miasta Krakowa
ROZWÓJ OSOBISTY
9:15 - 9-25
Jak radzić sobie ze stresem w trudnych sytuacjach?
wykład
Tomasz Knitter, Art Of Living Education Polska
BIZNES, RYNEK, KULTURA
9:25 - 9:45
Światowa gospodarka w czasach COVID-19. Co nas czeka?
prezentacja
Anna Czarczyńska, Akademia Leona Koźmińskiego
  • Jak zmieni się rynek gospodarczy na świecie? Na co się przygotować?
  • Jakie biznesy mają szanse przetrwać, a z kim przyjdzie się nam pożegnać?
  • Kiedy Polska będzie w stanie odpracować straty spowododowane pandemią?
  • Co nas czeka? Klęska gospodarcza czy kryzys do wypracowania?
Zapraszam na moją prelekcję pt. "Światowa gospodarka w czasach COVID-19. Co nas czeka?”.
9:45 - 10:00
Polska gastronomia w czasach COVID-19. Co nas czeka?
prezentacja
Andrzej Drus, Transgourmet, Selgros Cash&Carry
10:00 - 10:15
Zagrożenia prawne w czasach pandemii
prezentacja
Edyta Duchnowska, Kancelaria Radcy Prawnego Edyta Duchnowska
Restauratorzy mogą mieć wiele pytań w związku z wprowadzanymi przez rząd obostrzeniami dla branży HORECA. Nie są one ściśle sformułowane i nierzadko zawierają pewne nieskonkretyzowane zawiłości. W wielu przypadkach isnieją furtki prawne pozwalające ominąć część ograniczeń bądź, co gorsza - zagrożenia, których nieznajomość może przynieść właścicielom kolejne problemy, tym razemz prawem. Podczas swojego wykładu opowiem o ,,Zagrożeniach prawnych w czasach pandemii”. Zapraszam!
SALON KRAKOWA
10:15 - 11:00
Salon Krakowa - Nowe oblicze Europejskiej Stolicy Kultury Gastronomicznej
dyskusja
Bartek Kieżun, dziennikarz i pisarz - prowadzący dyskusję
Robert Piaskowski, Pełnomocnik Prezydenta Miasta Krakowa ds. Kultury
Piotr Laskowski, SeeKrakow
Katarzyna Płachecka, Have a bite
Przemek Klima, Bottiglieria 1881
Renata Targosz, ZaKładka Bistro de Cracovie
Z przedstawicielami kulturalnego Krakowa porozmawiamy o:
  • Kultura miasta: kulinaria, teatr, sztuka w Krakowie. Czym dzisiaj i jutro Kraków może zapraszać turystów? Obraz Krakowa w porównaniu z innymi miastami świata.
  • Czy akcja Odpowiedzialna restauracja – Odpowiedzialni Goście ma szansę pomóc restauracjom być bezpiecznymi miejscami i budować dobre relacje z gośćmi?
  • Czy w Krakowie restauracje mają szansę przetrwać dzięki pomocy mieszkańców?
  • „Krewetki czy pstrąg ojcowski?”. Czego oczekuje od restauracji mieszkaniec i turysta? Zagraniczny czy rodzimy produkt w wersji międzynarodowej?
  • Sposoby na budowanie lokalnej społeczności wokół restauracji (social media, rezerwacje, bazy gości, komunikacja).
Rozmowę poprowadzi Bartek Kieżuń. Będzie rozmawiał z wyjątkowymi przedstawicielami krakowskiej kultury, turystyki, gastronomii i mediów.
MASTER CLASS
11:00 - 11:40
#RestauratorzyRazem
Czy umiemy działać razem i na jakiej jesteśmy pozycji jako branża?
Inicjatywy: Spotkania przy stole - MADE Travel FOR Liebherr. Spacery branży. Rzomowy z Rządem. Akcja Odpowiedzialna Restauracja - Odpowiedzialni Goście. Przemysł czasu wolnego podczas pandemii.
dyskusja
Piotr Popiński, Good Food Concept, ELIXIR by Dom Wódki, Czerwony Wieprz
Łukasz Adamowicz, czynny uczestnik TUgether, współwłaściciel Bonifacio Resort
11:40 - 12:00
PRZERWA NA KAWĘ
12:00 - 12:15
Własny portal i system do zamawiania jedzenia.
delidelivery.pl - czy to się opłaca?
rozmowa
Artur Jarczyński, U Szwejka, Der Elefant, Otto Pompieri, Jeff's, Podwale 25 Kompania Piwna i i St Antonio
12:15 - 12:30
Elastyczny koncept - jak się dostosować? Jak się obronić?
prelekcja
Beata Śniechowska, Młoda Polska Bistro & Pianino, Wrocław
12:30 - 12:50
Celebryci z wizytą w restauracji. Czy to ma sens? Efekty niestandardowych działań mediowych.    
rozmowa
Emilia Pożarowszczyk, Skarby Serowara, SM Spomlek
12:50 - 13:10
FineDinning w demokratycznym wydaniu. Rozwiązanie na nowe czasy.
prelekcja
Wiktor Wróbel, Heart by Amaro, Nosalowy Dwór, Resort&SPA, Zakopane
13:10 - 13:30
Zaklęte rewiry Krakowa.
reportaż
Maciej Nowak, dziennikarz i krytyk kulinarny
Agnieszka Małkiewicz, FOR Solutions

Zapraszamy w Zaklęte Rewiry Krakowa.
Jest to miasto, które znalazło się w szczególnie trudnej sytuacji przez brak turystów i biznesu, ale jest wiele kreatywnych konceptów, inicjatyw, które warto pokazać. Do tego wyzwania zaprosiliśmy Macieja Nowaka - krytyka kulinarnego, który wspólnie z Agnieszką Małkiewicz będzie rozmawiał z krakowskimi restauratorami. Pokazane będą miejsca kochane przez mieszkańców Krakowa.

Zajrzymy do teatru, odwiedzimy kawiarnie zmienioną w piekarnie, jacuzzi z widokiem na Wawel, włoski „evergreen”, miejsce dla mięsożerców w dobie weganizmu, odkryjemy miejsca hipsterskie i gwiazdkowe, takie, do których w Krakowie żal nie zajrzeć. Spytamy ich, jakie widzą szanse na przetrwanie pandemii.

Porozmawiamy z ludźmi restauracji Breaking Bread, Filipa 18 i Kleparz, NOLIO, Karakter, Bottiglieria 1881, Boccanera, Pod Nosem i MOLAM.

13:30 - 14:00
PRZERWA NA OBIAD
POLSKA GASTRONOMIA OCZAMI GOŚCI I BLOGERÓW KULINARNYCH
14:00 - 14:40
Nowa rzeczywistość polskiego rynku gastro oczami gości i ich przedstawicieli, czyli blogerów kulinarnych. Zajrzymy do Warszawy, Krakowa, Poznania, Wrocławia i Trójmiasta.
dyskusja blogerów/foodiesów
Karolina Milczanowska, Jedling Marketing, Have a bite
Piotr Gładczak, Wrocławskie Podróże Kulinarne
Marta Glinka, Strateg marki, trendwatcher
Klaudia Sroczyńska, Dusiowa Kuchnia
Natalia Kmieciak, Smaki Warte Poznania
Poznajmy zdanie naszych gości.
  • Jakie restauracje kochają najbardziej?
  • Co się zmieniło w ich postrzeganiu wizyt w restauracjach? Czy goście się boją?
  • Czy restauracje mogą liczyć na lojalność swoich gości? Jaki jest ich stosunek do zamówień?
  • Jak powinno się zmienić menu w restauracji w systemie delivery?
  • Czego nie lubią zamawiający, a co kochają?
  • Jak zorganizować pracę dostaw, aby sprostać oczekiwaniom?
  • Jak się komunikować z gośćmi, aby zyskać ich lojalność i przyjaźń? Litość? Radość? Zaproszenie?
  • Czego możemy spodziewać się po lockdownie?
OBOSTRZENIA W RESTAURACJI OCZAMI GOŚCI – zniechęcają, czy zapraszają do wizyty?
Będziemy rozmawiać z najpopularniejszymi blogerami w poszczególnych miastach:
  • Piotr Gładczak, Wrocławskie Podróże Kulinarne - Wrocław
  • Karolina Milczanowska, Have a bite - Kraków
  • Klaudia Sroczyńska, Dusiopwa Kuchnia - Trójmiasto
  • Natalia Kmieciak, Smaki Warte Poznania - Pozań.
ODPOWIEDZIALNI DOSTAWCY
pomysły na wzrost obrotów w restauracji
14:40 - 15:20
Dostawy - co nowego w Polsce i w Europie? Trendy
rozmowa
Hanna Wencka, Aviko HoReCa Polska
Grzegorz Aksamit, Stava
Tomasz Czudowski, knajp.pl, AleWino, Forty
  • Dlaczego nie dla wszystkich restauracji DELIVERY to szansa na przetrwanie? Plusy i minusy.
  • Jaka jest przyszłość delivery w Polsce i na świecie, biorąc pod uwagę zmiany w preferencjach gości?
  • Jakie są zalety współpracy z agregatorami delivery, ze spółdzielnią restauracji i organizowanie własnego systemu dostaw?
  • Czy agregatorzy wykorzystują sytuację podnosząc ceny swoich usług?
Zapraszamy do wysłuchania rozmowy z ekspertami Hanną Wencką z Aviko HoReCa Polska i Grzegorzem Aksamitem ze Stavy w temacie ,,Dostawy - co nowego w Polsce i w Europie? - trendy”.
15:20 - 15:35
Po staremu czy na nowo? Dwie taktyki marketingowe na czas pandemii
rozmowa i prezentacja
Artur Sienkiewicz, Gourmet Foods
Na bazie doświadczeń Gourmet Foods dowiemy się:
  • Jak uatrakcyjnić i przetransformować ofertę stacjonarną restauracji na wynos, nie koncentrując się jedynie na daniach?
  • Jak sprzedawać więcej za więcej, czyli jak powiększyć koszyk zakupowy pojedynczych zamówień?
  • Jak wykorzystać potencjał współpracy z partnerami i dostawcami?
  • Czego warto nauczyć się od detalu i e-commerce?
15:35 - 16:15
WODA I WINO - Jak zmieniły się preferencje gości? Co się dzisiaj opłaca i jak budować kartę napoi? Alkohole na wynos?
dyskusja
Łukasz Modelski, dziennikarz i pisarz, poprowadzi rozmowę
Adam Drozdowski, Partner Center HORECA
Tomasz Kolecki, Żywiec Zdrój
Piotr Bolczak, Żywiec Zdrój
Paweł Tatara, Monka Toruń
Paweł Anders, The Cork Wrocław
  • Jak zejść z wysokich zapasów, które zostały po zaskakującym lockdownie z dnia na dzień?
  • Na czym może polegać elastyczna współpraca z odpowiedzialnymi dostawcami?
  • Czy jest możliwe sprzedawania wina i wody na wynos, w dostawach/wynosach? Czy to może się udać?
  • Czy zakładanie delikatesów winnych w restauracjach ma sens biznesowy i jak zbudować politykę cenową? Przykłady z rynku.
  • Przedstawimy, jak przez ostatni rok wyglądała sprzedaż wina i wody w restauracjach. Wzrosty, czy spadki?
  • Jak zoptymalizować kartę win tuż po lockdownie? Polacy piją cały czas tyle samo wina, ale półka premium spada.
  • Czy zmienił się asortyment wybierany przez gości restauracyjnych? Na co się przygotować w 2021 r.?
Zapraszamy na panel dyskusyjny: "WODA I WINO - Jak zmieniły się preferencje gości? Jak działać w pandemii i jak przygotować się do restartu - możliwości? Elastyczna współpraca z dostawcami.”
16:15 - 16:30
PRZERWA NA KAWĘ
NADAJEMY Z ZAGRANICY
16:30 - 16:55
Nowe projekty Lary Gilmore i Massimo Bottury. Jak radzi sobie dzisiaj gastronomia we Włoszech?
wywiad
Lara Gilmore, Food for Soul, Włochy
  • Jak radzi sobie dzisiaj gastronomia we Włoszech?
  • Jak zmieniła się włoska gastronomia od marca?
  • Na jakie wsparcie mogą liczyć włoscy restauratorzy?
  • Jakie nowe projekty szykują Lara Gilmore i Massimo Bottura?

Odpowiedzi na te pytania poznamy już 16 listopada!

Lara Gilmore z najlepszej restauracji na świecie Osteria Francescana i Modena, właścicielka sieci jadłodajni dla bezdomnych i ubogich Food For Soul, żona Massimo Bottury to nasz gość z zagranicy.

Rozmowę z nią poprowadzi dziennikarz Łukasz Modelski.
Ekspertka opowie o gastronomii społecznie odpowiedzialnej i przedstawi swój sposób na przetrwanie.

ROZWÓJ OSOBISTY
16:55 - 17:05
Jak radzić sobie ze stresem w trudnych sytuacjach?
warsztat
Tomasz Knitter, Art Of Living Education Polska
MARATON ROZWIĄZAŃ MARKETINGOWYCH NA CZASY PANDEMII
17:05 - 17:20
Jak zbudować wokół restauracji zaangażowaną i wspierającą społeczność? "
prezentacja
Angelika Borysiak, Brand2Eat
Klaudiusz Kobylecki, MojStolik.pl

Zapraszamy na MARATON ROZWIĄZAŃ MARKETINGOWYCH NA CZASY PANDEMII.
Poznasz odpowiedzi na ważne dzisiaj pytania.

  • Jak poznać nowe potrzeby klienta w nowej normalności – co powie Google?
  • Czy dzisiaj jest sens zadbać o opinie na Trip Advisorze?
  • Technologie, czyli cyfryzacja społeczeństwa? Bądź na czasie.
  • Jak promować dostawy w czasach pandemii?
  • Design Thinking - jak kreatywnie zarządzać projektami w czasie pandemii?
  • Jak nie przespać pandemii i zbudować wokół restauracji społeczność, która będzie wspierała restaurację dzisiaj i po lockdownie?
  • Komunikacja wizualna – sztuka robienia zdjęć, które sprzedają.
Zaprosiliśmy do wystąpienia kilku mocnych marketingowców, którzy w żołnierskich słowach podpowiedzą Wam, co jest dzisiaj ważne w marketingu i jak się przygotować do startu po lockdownie i nie zmarnować tego czasu.
17:20 - 17:30
Rankingi TripAdvisor - jak działają, ile kosztują i czy warto brać w nich udział?
prezentacja
Oskar Tomczak, PROTIP Marketing
17:30 - 17:40
Design Thinking - jak kreatywnie zarządzać projektami w czasie pandemii?
prezentacja
Katarzyna Młynarczyk, Socjomania, Handelek
17:40 - 17:50
Jak poznać potrzeby klienta w nowej normalności?
prezentacja
Łukasz Hodorowicz, Studio GO
17:50 - 18:00
Jak promować dostawy w czasach pandemii?
prezentacja
Karolina Milczanowska, Jedling Marketing
18:00 - 18:10
Klucz do zwiększenia sprzedaży w trakcie pandemii. Dobre zdjęcia i spójna komunikacja wizualna
prezentacja
Magdalena Malutko, Od kuchni
NADAJEMY Z ZAGRANICY
18:10 - 18:20
Polak na Zanzibarze. Jak skorzystać na pandemii, aby rozwinąć biznesowe skrzydła?
Paweł Kałużny, doradca biznesowy, GETT Academy

To jest niezwykła historia. Paweł Kałużny - specjalista od otwierania nowych hoteli i restauracji, badacz gastrofizyki i doradca biznesowy, szukając możliwości dla swojej firmy na czas pandemii wylądował na… Zanzibarze. Już 16 listopada opowie nam, jak taka zmiana wpływa na rozwój osobisty. Jak zmiana lokalizacji pomoże jego firmie? I w końca jak w czasach koronawirusa sprawić, aby nasze hotele były obłożone na 100% od października do marca? Tak to wygląda w przypadku całej sieci hoteli Pili Pili, założonych na pięknej afrykańskiej wyspie.

Kiedy jedni się boją i czekają, inni rozwijają skrzydła. O tym opowie nam nasz ekspert - Pawel Kałużny z Guest Experience Think Tank Academy. Połączymy się z nim i zapytamy, jak radzi sobie gastronomia na Zanzibarze. Kiedy warto podejmować ryzyko? Paweł Kałużny - doradca biznesowy opowie o tym na konferencji.

18:30
PODSUMOWANIE – skompilowane porady dla branży i postulaty branży w kwestii walki z kryzysem
Agnieszka Małkiewicz, FOR Solutions

Program może ulec zmianie z przyczyn od nas niezależnych

Masz ciekawy temat i chciałbyś wystąpić?
Zgłoś się!

KAROLINA KAWKA

726 787 755

kkawka@forsolutions.pl

RADA PROGRAMOWA

Agnieszka
Małkiewicz

FOR Solutions

Dawno temu porzuciłam pracę w korporacji i założyłam restaurację - klasyczna historia kogoś, kto chce z
czytaj więcej >

Agnieszka Małkiewicz

FOR Solutions

Dawno temu porzuciłam pracę w korporacji i założyłam restaurację - klasyczna historia kogoś, kto chce zmienić swoje życie na lepsze;-) Ówczesny brak restauratorskiej wiedzy kompensowałam doświadczeniem PR-owym i marketingowym, które pomogło mi przetrwać najtrudniejsze chwile i utrzymać moje przedsiębiorstwo na powierzchni. To przeżycie sprawiło, że dzisiaj rozmawiam z szefami kuchni i restauratorami ich językiem. Doskonale rozumiem ich problemy, ambicje i marketingowe potrzeby. Przez ostatnie kilka lat koncentrowałam się na budowaniu strategii marketingowych i PR, budowaniu wizerunku moich klientów, projektowaniu doświadczeń kulinarnych, które na zawsze zostają w pamięci, inicjowaniu oraz wsparciu merytorycznym wydarzeń edukacyjnych i podróży kulinarno-biznesowych. Pracuję z ludźmi, produktami i firmami, których historia była wg mnie warta opowiedzenia. Marketing i PR to moja główna kompetencje. Dwa lata temu z sukcesem zbudowaliśmy MADE Restaurant czyli platformę rozwoju firm i kadry zarządzającej w branży HORECA. A dzisiaj przyszedł czas na kolejne wyzwanie - witam w FOR – w agencji komunikacji i kreowania wydarzeń dla branży HORECA.

Adam
Drozdowski

Wine Direct

Absolwent Politechniki Śląskiej, od lat 90 tych związany z branżą winiarską, wieloletni prezes spółki
czytaj więcej >

Adam Drozdowski

Wine Direct

Absolwent Politechniki Śląskiej, od lat 90 tych związany z branżą winiarską, wieloletni prezes spółki z zakresu rynku B2B i B2C, od 2012 członek zarządu grupy Partner Center i Dyrektor Zarządzający dywizji dedykowanej sektorowi Horeca  o nazwie Wine Direct.

Katarzyna
Płachecka

Jedling Marketing / Have a bite

PR Manager w agencji Jedling Marketing, współwłaścicielka portalu Have a Bite Kraków, poświęconego kult
czytaj więcej >

Katarzyna Płachecka

Jedling Marketing / Have a bite

PR Manager w agencji Jedling Marketing, współwłaścicielka portalu Have a Bite Kraków, poświęconego kulturze jedzenia na mieście. PR-owiec z zacięciem do social mediów, zajmuje się komunikacją, consultingiem i kreowaniem wizerunku restauracji w social media. Specjalizuje się w influencer marketingu dla gastronomii, organizując eventy prasowe oraz spotkania dla blogerów i dziennikarzy kulinarnych. Jej wcześniejsza kariera w public relations związana była głownie z branżą IT i nowymi technologiami. Odpowiedziawszy sobie na pytanie „Co najbardziej lubię w życiu robić”, postanowiła jednak zająć się jedzeniem. Ma na swoim koncie półroczny epizod w roli managera restauracji.

Karolina
Milczanowska

Jedling Marketing / Have a bite

Rocznik ’90, czyli jeszcze wychowana na trzepaku, ale już w nierozłącznym towarzystwie Internetu. W dziec
czytaj więcej >

Karolina Milczanowska

Jedling Marketing / Have a bite

Rocznik ’90, czyli jeszcze wychowana na trzepaku, ale już w nierozłącznym towarzystwie Internetu. W dzieciństwie chciała zostać cukiernikiem, dlatego w młodości została barmanem. Po spędzeniu 9 lat jako pracownik barów i restauracji, postanowiła wziąć swoją pasję na inny poziom i zaczęła o gastronomii pisać. Z pozycji osoby, która znała insajd, udało się jej zbudować największy krakowski serwis, poświęcony kulturze jedzenia i picia na mieście. W ubiegłym roku, otworzyła agencję interaktywną, zajmującą się PRem i prowadzeniem kanałów Social Media, dedykowaną dla branży gastronomicznej.

EKSPERCI

Lara
Gilmore

Food for Soul

Wraz z mężem Massimo Botturą, Lara wprowadziła projekt Food for Soul - sieć jadłodajni dla osób ubogich
czytaj więcej >

Lara Gilmore

Food for Soul

Wraz z mężem Massimo Botturą, Lara wprowadziła projekt Food for Soul - sieć jadłodajni dla osób ubogich i bezdomnych. Fundacja oprócz pomocy potrzebującym, ma na celu zwrócenie uwagi restauratorów i szefów kuchni na konieczność prowadzenia społecznie odpowiedzialnego biznesu. Lara pracuje w świecie kulinarnym od ponad 20 lat jako integralna część zakulisowego zespołu Osterii Francescany, zapewniając jej rozwój i pracę nad międzynarodowym marketingiem i komunikacją. Swój czas, energię i pomysły poświęca dla Food for Soul, aby projekt dotarł do szerszej społeczności i zaangażował profesjonalistów z całego świata w misję organizacji non-profit. Ściśle współpracowała z Massimo także przy realizacji książki kucharskiej „Bread is Gold”, która powstała na podstawie przepisów ponad 50 szefów kuchni i osobistych doświadczeń w ramach pilotażowego projektu „Food for Soul” Refettorio Ambrosiano.

Agnieszka
Małkiewicz

FOR Solutions

Dawno temu porzuciłam pracę w korporacji i założyłam restaurację - klasyczna historia kogoś, kto chce z
czytaj więcej >

Agnieszka Małkiewicz

FOR Solutions

Dawno temu porzuciłam pracę w korporacji i założyłam restaurację - klasyczna historia kogoś, kto chce zmienić swoje życie na lepsze;-) Ówczesny brak restauratorskiej wiedzy kompensowałam doświadczeniem PR-owym i marketingowym, które pomogło mi przetrwać najtrudniejsze chwile i utrzymać moje przedsiębiorstwo na powierzchni. To przeżycie sprawiło, że dzisiaj rozmawiam z szefami kuchni i restauratorami ich językiem. Doskonale rozumiem ich problemy, ambicje i marketingowe potrzeby. Przez ostatnie kilka lat koncentrowałam się na budowaniu strategii marketingowych i PR, budowaniu wizerunku moich klientów, projektowaniu doświadczeń kulinarnych, które na zawsze zostają w pamięci, inicjowaniu oraz wsparciu merytorycznym wydarzeń edukacyjnych i podróży kulinarno-biznesowych. Pracuję z ludźmi, produktami i firmami, których historia była wg mnie warta opowiedzenia. Marketing i PR to moja główna kompetencje. Dwa lata temu z sukcesem zbudowaliśmy MADE Restaurant czyli platformę rozwoju firm i kadry zarządzającej w branży HORECA. A dzisiaj przyszedł czas na kolejne wyzwanie - witam w FOR – w agencji komunikacji i kreowania wydarzeń dla branży HORECA.

Robert
Piaskowski

Pełnomocnik Prezydenta Miasta Krakowa ds. Kultury

menadżer i animator kultury, pedagog, muzyk. Doświadczenie zawodowe zdobywał w różnych sektorach kultury,
czytaj więcej >

Robert Piaskowski

Pełnomocnik Prezydenta Miasta Krakowa ds. Kultury

menadżer i animator kultury, pedagog, muzyk. Doświadczenie zawodowe zdobywał w różnych sektorach kultury, początkowo jako działacz organizacji pozarządowych, następnie był związany z biurem Kraków 2000, które zostało przekształcone w Krakowskie Biuro Festiwalowe. Obecnie pełni funkcję Pełnomocnika Prezydenta Miasta Krakowa ds. Kultury. Jest dyrektorem artystycznym i współzałożycielem FMF - Krakowskiego Festiwalu Muzyki Filmowej. Reprezentuje Kraków w relacjach z OWHC i Festival Cities Network, zrzeszającej Montreal, Kraków, Edynburg, Adelajdę, Singapur i UNESCO. Jest członkiem Rady Zarządzającej Międzynarodowej Sieci Miast Schronienia ICORN, organizacji skupiającej miasta i regiony oferujące schronienie dla prześladowanych pisarzy. Od stycznia 2019 roku był pierwszym doradcą Prezydenta Miasta Krakowa ds. współpracy z organizacjami międzynarodowymi w zakresie dziedzictwa kulturowego Krakowa, a od czerwca 2019 roku jest Pełnomocnikiem Prezydenta Miasta Krakowa ds. Kultury. Za zasługi na rzecz promocji kultury francuskiej uzyskał tytuł Kawalera Orderu Sztuki i Literatury nadany przez Ministra Kultury i Środków Przekazu Republiki Francji (2013). Jest wykładowcą na Uniwersytecie Jagiellońskim, Akademii Górniczo-Hutniczej, Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego oraz Wyższej Szkole Bankowej w Gdyni. Jako ekspert jest zapraszany na konferencje krajowe i międzynarodowe.

Piotr
Laskowski

SeeKrakow

Przedsiębiorca turystyczny, współwłaściciel sieci hoteli i hosteli Smart Hotels&Hostels oraz biura tu
czytaj więcej >

Piotr Laskowski

SeeKrakow

Przedsiębiorca turystyczny, współwłaściciel sieci hoteli i hosteli Smart Hotels&Hostels oraz biura turystyki przyjazdowej UTC Tour Operator. Członek władz Krakowskiej Izby Turystyki w latach 2011-2020, w tym Prezes Izby w latach 2017-2020. Członek Zarządu Małopolskiej Organizacji Turystycznej. Uczestnik prac sztabu kryzysowego TUgether przy Ministerstwie Rozwoju, członek Rady Programowej ds. Turystyki przy Marszałku Województwa Małopolskiego oraz członek wielu zespołów doradczych w zakresie turystyki. Prelegent i uczestnik debat podczas wielu wydarzeń dotyczących branży turystycznej tj. m.in. Forum Ekonomiczne, Kongres Turystyki Polskiej, Travel Meetings Krakow Malopolska.

Andrzej
Drus

Transgourmet, Selgros Cash&Carry

Menager Instytutu Kulinarnego Trangourmet, który organizuje profesjonalne szkolenia dla ekspertów branży Ho
czytaj więcej >

Andrzej Drus

Transgourmet, Selgros Cash&Carry

Menager Instytutu Kulinarnego Trangourmet, który organizuje profesjonalne szkolenia dla ekspertów branży HoReCa. Manager z rozległą wiedzą w dziedzinach: Marketing, HR, Operations, Logistics, Commercial, Travel Retail, Food Production Process. Doświadczenie zdobywał pracując m.in. w Madrycie, Amsterdamie czy Londynie. Pracując w stolicy Wielkiej Brytanii zarządzał działalnością w 33 krajach z bogatym portfolio ponad 500 marek, 37 000 pracowników i rocznym przychodom w wysokości 2 379,1 mln. Andrzej jest laureatem FAB Awards 2014 (twórca najlepszej koncepcji restauracji na lotnisku w Maladze, Hiszpania), finalistą London International Clubs 2011 oraz nauczycielem non-profit z Swinton High School Manchester (Ready Steady Cook Competition). Definiuje siebie jako tropiciela trendów i innowacji, miłośnika dobrej kuchni oraz podróży.

Wiktor
Wróbel

Nosalowy Dwór Resort & SPA

Wiktor Wróbel jest prezesem zarządu Nosalowy Dwór Sp. z o.o.. Z wykształcenia prawnik, ukończył studia w
czytaj więcej >

Wiktor Wróbel

Nosalowy Dwór Resort & SPA

Wiktor Wróbel jest prezesem zarządu Nosalowy Dwór Sp. z o.o.. Z wykształcenia prawnik, ukończył studia w Anglii oraz w Niemczech, by następnie doradzać w transakcjach na rynku nieruchomości w londyńskim City.

Maciej
Nowak

dziennikarz i krytyk kulinarny

Maciej Nowak (1964), krytyk teatralny i gastronomiczny, animator kultury, dziennikarz. Był dyrektorem Teatru
czytaj więcej >

Maciej Nowak

dziennikarz i krytyk kulinarny

Maciej Nowak (1964), krytyk teatralny i gastronomiczny, animator kultury, dziennikarz. Był dyrektorem Teatru Wybrzeże w Gdańsku, Instytutu Teatralnego im. Zbigniewa Raszewskiego w Warszawie, obecnie prowadzi Teatr Polski_1875 w Poznaniu. Recenzent kulinarny Gazety Wyborczej, juror programu Top Chef w telewizji Polsat.

Piotr
Popiński

Elixir by Dom Wódki, Muzeum Wódki

Piotr Popiński, biznesmen, restaurator, ekspert rynku gastronomicznego, doradca w polskich i międzynarodowyc
czytaj więcej >

Piotr Popiński

Elixir by Dom Wódki, Muzeum Wódki

Piotr Popiński, biznesmen, restaurator, ekspert rynku gastronomicznego, doradca w polskich i międzynarodowych projektach branży HoReCa. Propagator polskiej historii, tradycji i kultury kulinarnej. Kreator nowych trendów. Założyciel innowacyjnego konceptu DOM WÓDKI, popularyzującego idee „food & vodka pairing”, w ramach którego funkcjonuje restauracja ELIXIR – jedyny polski lokal nominowany do prestiżowej nagrody „World Restaurant Awards” oraz VODKA ATELIER i cocktail bar THE ROOTS. Twórca pierwszego w Polsce MUZEUM WÓDKI, prezentującego największą na świecie kolekcję eksponatów związanych z historią tego najpopularniejszego mocnego alkoholu. Organizator FESTIWALU WÓDKI i ZAKĄSKI. Właściciel kultowych warszawskich restauracji OBERŻA POD CZERWONYM WIEPRZEM i FOLK GOSPODA. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, wydział Marketingu i Zarządzania.

Radosław
Fronc

Grupa MSHG

Założyciel i współwłaściciel grupy restauracji m.in: Kogel Mogel, Fiorentina, Wesele, Szara Gęś, Bianc
czytaj więcej >

Radosław Fronc

Grupa MSHG

Założyciel i współwłaściciel grupy restauracji m.in: Kogel Mogel, Fiorentina, Wesele, Szara Gęś, Bianca, La Grande Mamma, La Campana. Od 2008 roku wymienione restauracje otrzymały 30 nominacji przewodnika Michelin (Wesele 2009- 2013, La Campana 2010-2018, Kogel Mogel 2014-2018, Bianca 2015-2018). Ponadto Kogel Mogel i La Campana obecne są również w przewodniku Gault&Milleau. Absolwent wydziału Psychologii na Uniwersytecie Jagiellońskim. W prowadzeniu restauracji od zawsze intrygował i pasjonował go proces relacyjności i genuine hospitality. Pasjonat podróży inspirowanych znakomitą kuchnią, winem i operą.

Artur
Jarczyński

U Szwejka, Der Elefant, Otto Pompieri

Artur Jarczyński jest restauratorem od 30 lat. Prowadzi restauracje w Warszawie, Krakowie i Katowicach. Do gr
czytaj więcej >

Artur Jarczyński

U Szwejka, Der Elefant, Otto Pompieri

Artur Jarczyński jest restauratorem od 30 lat. Prowadzi restauracje w Warszawie, Krakowie i Katowicach. Do grona jego lokali należą: Der Elefant, Otto Pompieri, Jeff`s, U Szwejka, Podwale 25 Kompania Piwna, St Antonio, Pod Wawelem, Sukiennice oraz Bazyliszek.

Przemysław
Klima

Bottiglieria 1881

Executive Chef i współwłaściciel restauracji Bottiglieria 1881, która w tym roku zdobyła gwiazdkę Miche
czytaj więcej >

Przemysław Klima

Bottiglieria 1881

Executive Chef i współwłaściciel restauracji Bottiglieria 1881, która w tym roku zdobyła gwiazdkę Michelin jako pierwsza w Krakowie, a trzecia w Polsce. Wcześniej przez pięć lat był prawą ręką szefów kuchni w polskich restauracjach posiadających gwiazdki Michelin – Senses i Atelier Amaro.

Anna
Czarczyńska

Akademia Leona Koźmińskiego

Dr Anna Czarczyńska – ekspert i facylitator kultury organizacji. Dziekan kierunku Ekonomia i kierownik Akad
czytaj więcej >

Anna Czarczyńska

Akademia Leona Koźmińskiego

Dr Anna Czarczyńska – ekspert i facylitator kultury organizacji. Dziekan kierunku Ekonomia i kierownik Akademii Kompetencji Menedżera na Akademii Leona Koźmińskiego. Doktor nauk ekonomicznych, studiowała na Uniwersytecie Warszawskim i Sussex University. Konsultant i trener biznesu, lider projektów międzynarodowych. W latach 2008 - 2011 radca ekonomiczny ambasady RP w Helsinkach. Autorka publikacji z dziedziny ekonomii, zarządzania oraz zrównoważonego rozwoju.

Piotr
Bolczak

Żywiec Zdrój

Piotr Bolczak

Żywiec Zdrój

Emilia
Pożarowszczyk

Skarby Serowara, Spółdzielnia Mleczarska Spomlek

Kierownik Marketingu i PR w SM Spomlek, z marketingiem związana od 15 lat. W Spomlek od 8 lat, wcześniej odp
czytaj więcej >

Emilia Pożarowszczyk

Skarby Serowara, Spółdzielnia Mleczarska Spomlek

Kierownik Marketingu i PR w SM Spomlek, z marketingiem związana od 15 lat. W Spomlek od 8 lat, wcześniej odpowiedzialna za marki leków OTC w branży farmaceutycznej. W oparciu o nowoczesne badania marketingowe rozwija markę serów śniadaniowych Serenada oraz markę serów premium Skarby Serowara. Stawia na innowacyjne dla serów projekty i niestandardowe formy promocji. Rozwija kategorię oraz kulturę konsumpcji serów, wprowadziła polskie sery długodojrzewajace do kanału HoReCa. W marketingu ważna jest nie tylko kreacja i pomysły, ale ich korelacja z potrzebami Klientów. Prowadzi cykl lekcji dla dzieci : „Skąd się biorą dziury w serze”, zaangażowana w działania CSR i tworzenie kącików zabaw dla dzieci w szpitalach i przychodniach. Wspiera lokalne kluby biznesu prelekcjami z wykorzystaniem case study z badań i projektów stosowanych w codziennej pracy. Współpracuje ze studentami, wpiera pisanie prac magisterskich, licencjackich. Nie stosuje rozwiązań tylko dla idei, nie toleruje rzeczy nieskończonych.

Hanna
Wencka

Aviko

Senior Brand Manager foodservice CEE region w firmie Aviko. Pomysłodawczyni aplikacji AvikoPRO wspierającej
czytaj więcej >

Hanna Wencka

Aviko

Senior Brand Manager foodservice CEE region w firmie Aviko. Pomysłodawczyni aplikacji AvikoPRO wspierającej pracę szefów kuchni w Polsce i w Europie. Na co dzień współpracuje z takimi krajami jak Węgry, Rumunia, Czechy, kraje Bałtyckie i Rosja, ale ma też szeroką wiedzę na temat rynków zachodnich.

Grzegorz
Aksamit

Stava

Współzałożyciel i wiceprezes zarządu Stava. Pełni w spółce rolę CIO (Chief Information Officer). Wcze
czytaj więcej >

Grzegorz Aksamit

Stava

Współzałożyciel i wiceprezes zarządu Stava. Pełni w spółce rolę CIO (Chief Information Officer). Wcześniej zaangażowany m.in. w biznes w branży aplikacji mobilnych, od czasów kiedy dominującym systemem w telefonach było J2ME a o iPhone nikt jeszcze nie marzył. Ekspert od platform Business Intelligence i BigData. Od ponad 15 lat w branży IT.

Paweł
Kałużny

doradca biznesowy, GETT Academy

Paweł Kałużny

doradca biznesowy, GETT Academy

Edyta
Duchnowska

Kancelaria Radcy Prawnego Edyta Duchnowska, Prawo w Restauracji

Radca prawny. Założycielka Kancelarii Radcy Prawnego Edyta Duchnowska. Od ponad 15 lat zajmuje się obsług
czytaj więcej >

Edyta Duchnowska

Kancelaria Radcy Prawnego Edyta Duchnowska, Prawo w Restauracji

Radca prawny. Założycielka Kancelarii Radcy Prawnego Edyta Duchnowska. Od ponad 15 lat zajmuje się obsługą prawną przedsiębiorców. Specjalizuje się w bieżącym doradztwie prawnym w obszarze szeroko rozumianego gospodarczego prawa własności intelektualnej, prawa cywilnego, sporach sądowych. Doradza wielu przedsiębiorstwom działającym w branży gastronomicznej.

Bartek
Kieżun

dziennikarz kulinarny i podróżnik

dziennikarz kulinarny, specjalista w zakresie kuchni śródziemnomorskich, podróżnik. Z wykształcenia ant
czytaj więcej >

Bartek Kieżun

dziennikarz kulinarny i podróżnik

dziennikarz kulinarny, specjalista w zakresie kuchni śródziemnomorskich, podróżnik. Z wykształcenia antropolog kultury, z zamiłowania kucharz. Miłośnik książek, nie tylko kulinarnych. Publikuje w Kukbuku, Twoim Stylu i Wysokich Obcasach. Stale współpracuje z portalem Wirtualna Polska. Absolwent krakowskiej Szkoły Sommelierów. Jako kucharz gotuje i karmi, prowadzi warsztaty kulinarne, organizuje wyjątkowe kolacje degustacyjne oraz sędziuje w konkursach kulinarnych. Dwukrotny zdobywca Nagrody Magellana, którą nagrodzono Italię do zjedzenia i Portugalię do zjedzenia. Laureat prestiżowej World Gourmand Cookbook Awards. Obecnie pracuje nad dwoma kolejnymi książkami.

Piotr
Gładczak

Wrocławskie Podróże Kulinarne

Autor najbardziej popularnego (m.in. wg rankingu internetowego magazynu F5) bloga restauracyjnego we Wrocławi
czytaj więcej >

Piotr Gładczak

Wrocławskie Podróże Kulinarne

Autor najbardziej popularnego (m.in. wg rankingu internetowego magazynu F5) bloga restauracyjnego we Wrocławiu. Od dłuższego czasu przemierza wrocławskie knajpki, restauracje, bary w poszukiwaniu pysznego jedzenia. Raz z lepszym, raz z gorszym skutkiem. Każdą wizytę stara się przedstawić w barwny sposób, aby czasami zachęcić, a w innym wypadku przestrzec przed fatalnym jedzeniem. Uwielbia poznawać nowe smaki, stara się rozwijać z każdą kulinarną podróżą. Nie stroni od streetfoodowego jedzenia w food truckach, chętnie odwiedza bary mleczne, aby przenieść się wspomnieniami do dzieciństwa, ale równocześnie stara się nadążać na rozwojem wrocławskiej gastronomii i chętnie testuje najciekawsze restauracyjne koncepty ze stolicy Dolnego Śląska. Miejsca, które opisuje dobiera w taki sposób, aby każdy z czytelników mógł znaleźć tutaj coś dla siebie. Zarówno ten, który na obiad „do miasta” wychodzi sporadycznie, jak i ten jedzący poza domem codziennie. W barach, food truckach czy poważnych restauracjach.

Klaudia
Sroczyńska

Dusiowa Kuchnia

"Dusiowa Kuchnia” to blog, który zrodził się z potrzeby nauki gotowania i zapisywania sprawdzonych przepi
czytaj więcej >

Klaudia Sroczyńska

Dusiowa Kuchnia

"Dusiowa Kuchnia” to blog, który zrodził się z potrzeby nauki gotowania i zapisywania sprawdzonych przepisów w jednym miejscu. Fotografia od zawsze była bliska mojemu sercu, a kulinaria dopiero z czasem pokochałam. Na blogu prezentuję dużo słodkich przepisów oraz kolorowych i prostych dań. Prowadzę też duży dział na blogu - Kulinarne Trójmiasto - w którym przedstawiam czytelnikom pyszne restauracje, kawiarnie i eventy z okolicy Trójmiasta. Stworzyłam też cykle, w których piszę o tym, gdzie zjeść śniadanie czy co nowego kulinarnego otworzyło się w Trójmieście. Prowadzę również grupę na fb "Gdzie dobrze zjeść w Trójmieście". Blog z czasem zaczął się prężnie rozwijać, dlatego poza miejscami z mojego kochanego Trójmiasta zaczęłam też pisać o moich kulinarnych podbojach z podróży.

Paweł
Anders

The Cork Wrocław

Od 26 lat nieprzerwanie związany z gastronomią. Twórca koncepcji restauracji WINESTONE (obecnie 16 restaura
czytaj więcej >

Paweł Anders

The Cork Wrocław

Od 26 lat nieprzerwanie związany z gastronomią. Twórca koncepcji restauracji WINESTONE (obecnie 16 restauracji w Europie) – wino i kamień, opartej głównie na winie oraz pasji do jedzenia. Dodatkowo każda restauracja prowadzi sklep z winami i specjalnościami restauracji. Odkrywca smaków i promotor prostoty w sztuce kulinarnej dzięki zachowaniu autentyczności i szczerości podejścia do gościa. Pasjonat lokalnego jedzenia i wina, szczególnie nieznanych szczepów z najodleglejszych krańców świata. Od 2008 r związany z grupą hotelową ORBIS i siecią hotelową ACCOR.

Paweł
Tatara

Monka Toruń

Paweł ukończył studia magisterskie na kierunku architektura na uniwersytecie technologicznym w Delft w Hola
czytaj więcej >

Paweł Tatara

Monka Toruń

Paweł ukończył studia magisterskie na kierunku architektura na uniwersytecie technologicznym w Delft w Holandii. Nadzorował przebudowę budynku i jest autorem projektu architektonicznego przebudowy starego spichrza w którym mieszczą się apartamenty i restauracja monka.

Łukasz
Modelski

Dziennikarz i pisarz

Historyk sztuki, mediewista i gurmandzista. Autor m.in. książek kulinarnych – Piątego smaku i Kuchni na p
czytaj więcej >

Łukasz Modelski

Dziennikarz i pisarz

Historyk sztuki, mediewista i gurmandzista. Autor m.in. książek kulinarnych – Piątego smaku i Kuchni na plebanii, redaktor i dziennikarz. Od ponad pięciu lat w radiowej Dwójce prowadzi „Drogę przez mąkę” – audycję o związkach literatury i kuchni, pisuje felietony do magazynu „Czas wina” i rozwija nowe projekty medialne. Zdarza mu się sędziować w konkursach kulinarnych i winnych oraz prowadzić poświęcone jedzeniu i winu spotkania. Duchowy okcytańczyk, kibicuje winnej Langwedocji, ale szczerze mówiąc, woli pijać gdzie indziej. W pażdzierniku ukaże się książkowa wersja Drogi przez mąkę będąca zbiorem najważniejszych rozmów o kuchni i literaturze.

Artur
Sienkiewicz

Gourmet Foods

Dyrektor Handlowy Gourmet Foods, od lat związany z rynkiem gorących napojów. Wspólnie z dedykowanymi zespo
czytaj więcej >

Artur Sienkiewicz

Gourmet Foods

Dyrektor Handlowy Gourmet Foods, od lat związany z rynkiem gorących napojów. Wspólnie z dedykowanymi zespołami prowadzi wyspecjalizowane operacje sprzedażowe zarówno w segmencie HoReCa, jak też w Retailu oraz e-commerce.

Angelika
Borysiak

Brand2Eat

Specjalistka w obszarze digital marketingu i komunikacji w social media, właścicielka agencji brand2eat. Pr
czytaj więcej >

Angelika Borysiak

Brand2Eat

Specjalistka w obszarze digital marketingu i komunikacji w social media, właścicielka agencji brand2eat. Prelegent, szkoleniowiec, od lat zawodowo związana z branżą HoReCa. Nieoceniona (ale doceniana!) w prowadzeniu zintegrowanych działań marketingowych dla nowych, jak i istniejących lokali. Tworzy strategie komunikacji, serwuje niebanalne rozwią zania, karmi pomysłami i zaraża entuzjazmem. Prelegentka branżowych konferencji i międzynarodowych targów. Regularnie publikuje w prasie.

Oskar
Tomczak

PROTIP Marketing

Założyciel start-upu i pierwszej w Europie firmy, zajmującej się pozycjonowaniem na TripAdvisor. Specjalis
czytaj więcej >

Oskar Tomczak

PROTIP Marketing

Założyciel start-upu i pierwszej w Europie firmy, zajmującej się pozycjonowaniem na TripAdvisor. Specjalista Marketingu Internetowego. Projekty, którymi się opiekuje zajmują TOPowe pozycje w prestiżowych rankingach takich jak Michelin, TripAdvisor, Google czy Gault&Millau. Współpracuję między innymi z Magdą Gessler, czy choćby wyróżnionymi i renomowanymi konceptami takimi jak Jagermeister, Meet & FIT, Maczfit i inne.

Katarzyna
Młynarczyk

Handelek, Socjomania

Katarzyna Młynarczyk

Handelek, Socjomania

Magdalena
Malutko

Od Kuchni

współwłaścicielka agencji Od kuchni, specjalizującej się w komunikacji marek z sektora HoReCa i świadcz
czytaj więcej >

Magdalena Malutko

Od Kuchni

współwłaścicielka agencji Od kuchni, specjalizującej się w komunikacji marek z sektora HoReCa i świadczącej kompleksowe usługi z zakresu social media, PR-u oraz marketingu. Na markę Od kuchni składa się także studio z kuchnią do nagrań wideo oraz studio fotograficzne. Dzięki połączeniu agencji ze studiem klienci agencji nie muszą zlecać poszczególnych działań różnym podwykonawcom, ponieważ zespół Magdy jest w stanie zaopiekować się kompleksowo komunikacją każdej z marek będących pod skrzydłami Od kuchni. Magda Malutko z gastronomią pracuje od ponad ośmiu lat. Przed założeniem agencji pracowała m.in. w agencji obsługującej dużą markę z sektora FMCG, w magazynie kulinarnym, a także jako marketing manager odpowiadała za komunikację trzech największych festiwali gastronomicznych w Polsce. Jest absolwentką kierunku Dziennikarstwo ze specjalnością “Promocja i reklama” na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz kierunku Wzornictwo ze specjalnością “Projektowanie dla gastronomii” na uczelni VIAMODA w Warszawie.

Łukasz
Hodorowicz

Studio GO

na co dzień pomaga markom osiągnąć sukces, tworząc skuteczny marketing. Specjalizuje się w komunikacji i
czytaj więcej >

Łukasz Hodorowicz

Studio GO

na co dzień pomaga markom osiągnąć sukces, tworząc skuteczny marketing. Specjalizuje się w komunikacji i strategiach marketingowych. Pasjonat psychologii behawioralnej i tego, co siedzi w głowach konsumentów. Wspomniane zagadnienia opisuje na blogu www.lukaszhodorowicz.pl Wolny czas spędza oglądając maratony serialu „Przyjaciele”.

Beata
Śniechowska

Młoda Polska Bistro & Pianino, Wrocław

Szefowa kuchni, współwłaścicielka Młoda Polska bistro & pianino, zwyciężczyni programu Master Chef
czytaj więcej >

Beata Śniechowska

Młoda Polska Bistro & Pianino, Wrocław

Szefowa kuchni, współwłaścicielka Młoda Polska bistro & pianino, zwyciężczyni programu Master Chef Polska, autorka książek kulinarnych

Klaudiusz
Kobylecki

MojStolik.pl

Od ponad 15 lat zajmuje się budową systemów informatycznych dla rynku telekomunikacyjnego w firmie DOT Syst
czytaj więcej >

Klaudiusz Kobylecki

MojStolik.pl

Od ponad 15 lat zajmuje się budową systemów informatycznych dla rynku telekomunikacyjnego w firmie DOT Systems. Od kilku lat prowadzi projekty B2C dla różnych segmentów rynku np. mojstolik.pl lub kuptu.market. W mojstolik.pl odpowiedzialny za budowę i rozwój platformy.

Renata
Targosz

ZaKładka Bistro de Cracovie

Z wykształcenia biolog ze specjalizacją nauczycielską, w praktyce restauratorka i prawa ręka w krakowskiej
czytaj więcej >

Renata Targosz

ZaKładka Bistro de Cracovie

Z wykształcenia biolog ze specjalizacją nauczycielską, w praktyce restauratorka i prawa ręka w krakowskiej restauracji ZaKładka. Tajniki branży restauracyjnej i gastronomicznej poznawała wspierając przez 20 lat działania zawodowe swojego męża, krakowskiego szefa kuchni, a umiejętność negocjacji i dyplomacji na polskiej placówce dyplomatycznej za granicą. W prowadzonej przez siebie i męża restauracji przeszła wszystkie możliwe stanowiska, od zmywaka, poprzez kuchnię, na sali i biurze kończąc. Prezes Stowarzyszenia Kobiety i Wino. W latach 2013-2018 pełniła funkcję konsultanta kulinarnego w polskiej produkcji Masterchef i Masterchef Junior.

Natalia
Kmieciak

Smaki Warte Poznania

Autorka bloga Smaki Warte Poznania, na łamach którego poszukuje interesujących miejsc na kulinarnej mapie
czytaj więcej >

Natalia Kmieciak

Smaki Warte Poznania

Autorka bloga Smaki Warte Poznania, na łamach którego poszukuje interesujących miejsc na kulinarnej mapie Polski. Doradza i prowadzi kampanie marketingowe dla firm z branży gastronomicznej, organizuje eventy, warsztaty oraz szkolenia z zakresu social media. Z wykształcenia dietetyk kliniczny. Zawodową wiedzę wykorzystuje w pracy z restauracjami oraz cateringami dietetycznymi, dla których współtworzy menu. Prywatnie miłośniczka zdrowej kuchni, aktywnego trybu życia oraz fotografii. Na swoim koncie ma współprace m.in. dla Starego Browaru, salonów MINI czy sieci sklepów Ikea. Jest ambasadorem licznych festiwali, takich jak m.in. Fine Dining Week, Restaurant Week czy Wege Festiwal. Gdzie można mnie znaleźć? - Instagram: https://instagram.com/smakiwartepoznania/ - Facebook: https://www.facebook.com/SmakiWartePoznania/ - Blog: www.smakiwartepoznania.com

Marta
Glinka

strateg marki, trendwatcher

Pasjonatka jedzenia, strateg marki, trendwatcher, ekspert w branży spożywczej i gastronomicznej. Od ponad 20
czytaj więcej >

Marta Glinka

strateg marki, trendwatcher

Pasjonatka jedzenia, strateg marki, trendwatcher, ekspert w branży spożywczej i gastronomicznej. Od ponad 20 lat buduje wyróżniające marki spożywcze, od kilkunastu lat pisze o jedzeniu w restauracjach i kulinarnych podróżach dookoła świata. Specjalizuje się w strategii marek, tworzy koncepty nowych produktów spożywczych i lokali gastronomicznych, na bieżąco śledzi światowe trendy w branży. Autorka jednego z najdłużej działających w Polsce blogów o restauracjach i podróżach kulinarnych - Restaurantica.pl. Współwłaścicielka popularnych portali o jedzeniu poza domem w Warszawie i Krakowie - WarsawFoodie.pl i KrakowFoodie.pl.

Tomasz
Knitter

Art Of Living Education Polska

Senior Partner w firmie Benefactor – Belbin Polska. Konsultant zarządzania, coach dla zespół zarządzają
czytaj więcej >

Tomasz Knitter

Art Of Living Education Polska

Senior Partner w firmie Benefactor – Belbin Polska. Konsultant zarządzania, coach dla zespół zarządzających i menedżerów. Z wykształcenia ekonomista i psycholog. Działa również w Fundacji Art Of Living jako nauczyciel jogi i medytacji. Jest również menedżerem fundacyjnego zespołu Sri Sri Ayurveda, propagującego zdrowy i świadomy styl życia.

Tomasz
Czudowski

WspieramGastro.Warszawa.pl, AleWino, Forty

W czasie pandemii promotor ruchu #WspieramGastro i współtwórca platformy do zamawiania jedzenia bezpośredn
czytaj więcej >

Tomasz Czudowski

WspieramGastro.Warszawa.pl, AleWino, Forty

W czasie pandemii promotor ruchu #WspieramGastro i współtwórca platformy do zamawiania jedzenia bezpośrednio od restauracji o nazwie wspieramgastro.warszawa.pl. Cyfrowy dinozaur, przedsiębiorca i współwłaściciel warszawskich restauracji AleWino i Forty oraz cukierni Kukułka. Swoją karierę rozpoczął od sprzedawania kampanii w wyszukiwarce internetowej zanim powstał Google. Pracował w kilkuosobowych startupach jak i wielkich korporacjach. Przed odejście z korporacji 8 lat spędził w Google wprowadzając YouTube na 20 rynków europejskich, a następnie rozwijając biznes reklamowy w środkowej Europie oraz rynkach wschodzących. Odszedł z Google by skupić się na budowie pierwszej w Polsce platformy programów kulinarnych na YouTube - Tuba Smaku, którą współtworzy z Pascalem Brodnickim.

Tomasz
Kolecki

Żywiec Zdrój

Mistrz Polski Sommelierów w latach 2007/2008, 2009 i 2010, wiceprezydent Stowarzyszenia Sommelierów Polskich
czytaj więcej >

Tomasz Kolecki

Żywiec Zdrój

Mistrz Polski Sommelierów w latach 2007/2008, 2009 i 2010, wiceprezydent Stowarzyszenia Sommelierów Polskich, przewodniczący Komisji dydaktycznej Stowarzyszenia Sommelierów Polskich, uczestnik finałów Mistrzostw Europy i Świata Sommelierów w Sofii, Santiago de Chile, Strasburgu oraz Tokio, Diploma Association de la Sommellerie Internationale, Water Codex Diploma Hydrosommelier. Szef jury i arbiter m.in. Mistrzostw Polski Sommelierów, Coupe Georges Baptiste, Baltic Sommelier Cup, Young Sommeliers European Cup Londyn, Konkursu Win Polskich Jasło, Grand Prix Magazynu Wino, ITQI Bruksela, IWSC Londyn, Wino na Medal, Carpatiavini i innych, Felietonista oraz autor kart win, w tym nagradzanych przez magazyn Wine Spectator, konsultant i trener personelu restauracji i hoteli w ramach Wineconsultant.pl

Adam
Drozdowski

Partner Center HORECA

Absolwent Politechniki Śląskiej, od lat 90 tych związany z branżą winiarską, wieloletni prezes spółki
czytaj więcej >

Adam Drozdowski

Partner Center HORECA

Absolwent Politechniki Śląskiej, od lat 90 tych związany z branżą winiarską, wieloletni prezes spółki z zakresu rynku B2B i B2C, od 2012 członek zarządu grupy Partner Center i Dyrektor Zarządzający dywizji dedykowanej sektorowi Horeca  o nazwie Wine Direct.

Łukasz
Adamowicz

czynny uczestnik TUgether, współwłaściciel Bonifacio Resort,

Członek Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether, członek sztabu kryzysowego przy Ministerstwie Rozwoju
czytaj więcej >

Łukasz Adamowicz

czynny uczestnik TUgether, współwłaściciel Bonifacio Resort,

Członek Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether, członek sztabu kryzysowego przy Ministerstwie Rozwoju, wiceprezes Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel SOIT, wiceprezes Grupy BFC Travel. W skład grupy wchodzi m.in. hotel BoniFaCio SPA and Sport Resort. W tym roku znalazł się na liście stu najbardziej wpływowych osób w branży eventowej – „All-Stars: The Most Influential People In The Event Industry”.

Katarzyna
Płachecka

Jedling Marketing / Have a bite

PR Manager w agencji Jedling Marketing, współwłaścicielka portalu Have a Bite Kraków, poświęconego kult
czytaj więcej >

Katarzyna Płachecka

Jedling Marketing / Have a bite

PR Manager w agencji Jedling Marketing, współwłaścicielka portalu Have a Bite Kraków, poświęconego kulturze jedzenia na mieście. PR-owiec z zacięciem do social mediów, zajmuje się komunikacją, consultingiem i kreowaniem wizerunku restauracji w social media. Specjalizuje się w influencer marketingu dla gastronomii, organizując eventy prasowe oraz spotkania dla blogerów i dziennikarzy kulinarnych. Jej wcześniejsza kariera w public relations związana była głownie z branżą IT i nowymi technologiami. Odpowiedziawszy sobie na pytanie „Co najbardziej lubię w życiu robić”, postanowiła jednak zająć się jedzeniem. Ma na swoim koncie półroczny epizod w roli managera restauracji.

Karolina
Milczanowska

Jedling Marketing / Have a bite

Rocznik ’90, czyli jeszcze wychowana na trzepaku, ale już w nierozłącznym towarzystwie Internetu. W dziec
czytaj więcej >

Karolina Milczanowska

Jedling Marketing / Have a bite

Rocznik ’90, czyli jeszcze wychowana na trzepaku, ale już w nierozłącznym towarzystwie Internetu. W dzieciństwie chciała zostać cukiernikiem, dlatego w młodości została barmanem. Po spędzeniu 9 lat jako pracownik barów i restauracji, postanowiła wziąć swoją pasję na inny poziom i zaczęła o gastronomii pisać. Z pozycji osoby, która znała insajd, udało się jej zbudować największy krakowski serwis, poświęcony kulturze jedzenia i picia na mieście. W ubiegłym roku, otworzyła agencję interaktywną, zajmującą się PRem i prowadzeniem kanałów Social Media, dedykowaną dla branży gastronomicznej.

BEZPŁATNA REJESTRACJA DLA WSZYSTKICH

WCIĄŻ MOŻESZ ZAREJESTROWAĆ SIĘ NA KONFERENCJĘ I KORZYSTAĆ Z MATERIAŁÓW OD EKSPERTÓ I PARTNERÓW, OGLĄDAĆ WYSTĄPIENIA I CZYTAĆ ARTYKUŁUDO 16.12 WŁĄCZNIE

dzięki Partnerom Strategicznym konferencji:
Transgourmet, Selgros Cash&Carry i MojStolik.pl
oraz Partnerom Biznesowym:
Aviko HoReCa Polska, Dilmah, FABBRI, Gourmet Foods, Liebherr, Partner Center Horeca, Saquella Cafe, Skarby Serowara oraz Żywiec Zdrój

Obowiązuje wcześniejsza rejestracja. Ograniczona liczba wejściówek

[WP-Coder id=”3″]