MADE FOR RESTAURANT ON-LINE
EDYCJA FIGHTERS
20 kwietnia 2021
MADE FOR Restaurant on-line, edycja FIGHTERS to prezentacje 20 TOP Restauratorów, którzy powalczą o Stypendium Biznesowe MADE FOR Restaurant. To będzie maraton 20 case studies od tych, którym udało się przetrwać, którzy zdefiniowali swoje biznesy na nowo i nierzadko przeformowatowali całkowicie dotychczasową działalność. To podsumowanie kolejnych miesięcy lockdownu branży, zmian, które w niej zaszły i nowych sposobów na komunikację z Gośćmi. Pokażemy, jak przygotować się na restart gastronomii, jak uniknąć błędów popełnianych przed pandemią, a być może przekuć kryzys w sukces. Nie odpuśćcie tego spotkania, jeśli chcecie być na bieżąco i przeżyć te emocje!
ZAREJESTRUJ SIĘ ZA DARMO NA WYDARZENIE
MADE FOR RESTAURANT
ON-LINE TO:
Myśl przewodnia
Nowi liderzy – FIGHTERS
Przetrwanie ostatniego pandemicznego roku w branży gastronomicznej to wyczyn tylko dla prawdziwych „Fightersów". Zdecydowaliśmy się na przygotowanie kolejnej edycji wydarzenia MADE FOR Restaurant w hołdzie tym, którzy skutecznie zdefiniowali swoje biznesy na nowo, a nawet w trudnym rynku dostrzegli szansę na rozwój i zmianę. To są prawdziwi NOWI Liderzy, dzięki którym goście restauracji nie zapomnieli przez ten rok, co znaczą słowa ,,restauracja, menu, gościnność".
Pokażemy, jak przez ten czas zmieniło się oblicze gastronomii, jak zmienił się rynek pracy, oferta restauracji, czego oczekują goście i czy dotacje rządowe to pułapki, czy realna pomoc. Przedstawimy 20 case studies na scenie on-line oraz w e-raporcie. Spośród nich, subiektywnie, w gronie partnerów wybierzemy tego jedynego, który otrzyma nasze stypendium rozwojowe: pieniądze na dalszy rozwój, wizyty w ciekawych restauracjach oraz pakiet warsztatów.
Prawo głosu będę mieli również uczestnicy konferencji MADE FOR Restaurant, która odbędzie się 20 kwietnia br. Udział w wydarzeniu jest całkowicie bezpłatny, dzięki współpracy z naszymi partnerami, którzy wspierają branżę gastronomiczną z całych sił.
Dołączcie i bądźcie na bieżąco! Dzisiaj to szczególnie ważne.
Agnieszka Małkiewicz, Prezes Zarządu FOR Solutions, organizatorka konferencji.
Myśli przewodnia
Nowi liderzy – FIGHTERS
Przetrwanie ostatniego pandemicznego roku w branży gastronomicznej to wyczyn tylko dla prawdziwych „Fightersów”. Zdecydowaliśmy się na przygotowanie kolejnej edycji wydarzenia MADE FOR Restaurant w hołdzie tym, którzy skutecznie zdefiniowali swoje biznesy na nowo, a nawet w trudnym rynku dostrzegli szansę na rozwój i zmianę. To są prawdziwi NOWI Liderzy, dzięki którym goście restauracji nie zapomnieli przez ten rok, co znaczą słowa ,,restauracja, menu, gościnność”.
Pokażemy, jak przez ten czas zmieniło się oblicze gastronomii, jak zmienił się rynek pracy, oferta restauracji, czego oczekują goście i czy dotacje rządowe to pułapki, czy realna pomoc. Przedstawimy 20 case studies na scenie on-line oraz w e-raporcie. Spośród nich, subiektywnie, w gronie partnerów wybierzemy tego jedynego, który otrzyma nasze stypendium rozwojowe: pieniądze na dalszy rozwój, wizyty w ciekawych restauracjach oraz pakiet warsztatów.
Prawo głosu będę mieli również uczestnicy konferencji MADE FOR Restaurant, która odbędzie się 20 kwietnia br. Udział w wydarzeniu jest całkowicie bezpłatny, dzięki współpracy z naszymi partnerami, którzy wspierają branżę gastronomiczną z całych sił.
Dołączcie i bądźcie na bieżąco! Dzisiaj to szczególnie ważne.
Agnieszka Małkiewicz, Prezes Zarządu FOR Solutions, organizatorka konferencji.
MADE FOR RESTAURANT
Stypendium biznesowe
Spośród 20 TOP Restauratorów wspólnie z partnerami, mediami i przedstawicielami partnerskich miast oraz uczestnikami konferencji, wybierzemy Najlepszego Restauratora Roku 2021. Zgłoszone przez właścicieli lokali gastronomicznych prace nt. ich działalności w czasie pandemii, przedstawimy podczas konferencji.
Sprawdź, jakie są zasady udziału w konkursie i wypełnij ankietę.
PROGRAM KONFERENCJI
Zbuduj z nami program
Jeśli masz pytania, na które chciałbyś poznać odpowiedź, prześlij je do nas już teraz. W czasie wydarzenia będziemy na żywo pytać ekspertów o to, co Was nurtuje.
JURY
Agnieszka
Małkiewicz
FOR Solutions
pecjalizuje się w budowaniu strategii marek, kreowaniu programów marketingowych i tworzeniu wizerunku person
czytaj więcej >
Agnieszka Małkiewicz
FOR Solutions
pecjalizuje się w budowaniu strategii marek, kreowaniu programów marketingowych i tworzeniu wizerunku personalnego klientów branży Food i HoReCa. Projektuje wydarzenia kulinarne. Organizuje prestiżowe konferencje gastronomiczne MADE FOR RESTAURANT skupiające liderów rynku wokół nowatorskich rozwiązań i najtrudniejszych tematów, które dotykają branżę. Więcej na temat działań branży www.forsolutions.pl. Autorka kreatywnych wydarzeń gastronomicznych: Made Travel FOR Liebherr, Dineart, Tasty Stories Dr Irena Eris, Dinner with a View, Poland Restaurant Forum by Nespresso,
Maciej
Nowak
dziennikarz i krytyk kulinarny
Maciej Nowak (1964), krytyk teatralny i gastronomiczny, animator kultury, dziennikarz. Był dyrektorem Teatru
czytaj więcej >
Maciej Nowak
dziennikarz i krytyk kulinarny
Maciej Nowak (1964), krytyk teatralny i gastronomiczny, animator kultury, dziennikarz. Był dyrektorem Teatru Wybrzeże w Gdańsku, Instytutu Teatralnego im. Zbigniewa Raszewskiego w Warszawie, obecnie prowadzi Teatr Polski_1875 w Poznaniu. Recenzent kulinarny Gazety Wyborczej, juror programu Top Chef w telewizji Polsat.
Edyta
Brykała
Level +
absolwentka Pedagogiki Artystycznej na Uniwersytecie Śląskim, oraz PR w warszawskiej SGH. Edukację w dziedz
czytaj więcej >
Edyta Brykała
Level +
absolwentka Pedagogiki Artystycznej na Uniwersytecie Śląskim, oraz PR w warszawskiej SGH. Edukację w dziedzinie andragogiki i animacji społecznej uzupełniała w CREPS Wattignies (Lille, Francja). Od 1992 r. związana była z branżą turystyczną (krakowska Promenada), budując pionierskie projekty nowoczesnej turystyki przyjazdowej oraz promocji Polski poza jej granicami. W latach 1998 - 2004 odpowiedzialna za promocję marki Citroen, współtworzyła jej wizerunek w naszym kraju. Przez ponad 6 lat zajmowała stanowisko dyrektor kreatywnej w agencji eventowej Sound of Music. W latach 2010 – 2020 tworzyła i zarządzała pierwszą firmą concierge na rynku polskim, stanowiącą do dziś banchmark dla powstających usług asystenckich: od 2010 do 2016 jako dyrektor zarządzająca, a następnie jako prezes zarządu Noble Concierge, spółki oferującej kompleksowy serwis concierge 24/7 dla klientów premium private banking w Noble Banku. W ramach tej spółki zarządzała m. innymi Biurem Podróży Noble Concierge, organizowała wyjazdy korporacyjne typu incentive oraz liczne eventy. W środowisku gastronomicznym ceniona jako promotorka kulinariów najwyższej jakości, producentka m. innymi spektakularnego Wine&Food Noble, prestiżowej gali i zarazem jednego z najważniejszych konkursów kulinarnych w Polsce, który tworzyła i organizowała z powodzeniem przez 10 ostatnich lat. Jest entuzjastką networkingu. Posiada wieloletnie doświadczenie B2B w segmencie premium (lifestyle – luxury travel & hospitality). Aktualnie zaangażowana w dynamicznie rozwijającą się inicjatywę www.muzeumskarbnarodu.pl Ponadto, jako freelancer konsultuje i szkoli w obszarach: PR i event marketing marek luksusowych. Projektuje również działania potęgujące doświadczenie marki oraz buduje struktury obsługi klienta, spełniające wymogi serwisu premium. Swoje życie zawodowe dzieli z działalnością na rzecz rozwoju branży eventowej, turystycznej i gastronomicznej. Jest wykładowcą Studium Event Management na Uniwersytecie Warszawskim oraz członkiem Rady Programowej Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula w Warszawie. Będąc honorowym członkiem Stowarzyszenia Branży Eventowej, zasiada w Radzie Etyki przy SEB oraz Radzie Programowej konferencji Event Biznes. Jest również wieloletnim członkiem Jury MP Power Awards.
Igor
Grzeszczuk
FOOD&FRIENDS
Założyciel i wydawca magazynu FOOD & FRIENDS. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Przez kilkana
czytaj więcej >
Igor Grzeszczuk
FOOD&FRIENDS
Założyciel i wydawca magazynu FOOD & FRIENDS. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Przez kilkanaście lat związany był z zagranicznymi producentami żywności segmentu premium, wprowadzając do Polski z sukcesem kilka dużych międzynarodowych marek. W 2010 wraz ze szwedzką partnerką Camillą Hultqvist stworzył magazyn FOOD & FRIENDS wyznaczając nową jakość w kulinarno lifestylowym segmencie prasy. FOOD & FRIENDS, w autorskich reportażach gościł na swych łamach najważniejsze postaci świata gastronomii. Stworzył także cykl wydarzeń Gourmet Tour oraz inne formuły spotkań, podczas których najlepsi rodzimi kucharze mogli stanąć ramię w ramię z wybitnymi zagranicznymi szefami kuchni. Magazyn gościł w Polsce wybitnych kucharzy i restauratorów którzy zdobyli w sumie niemal czterdzieści gwiazdek Michelin, oraz laureatów prestiżowego rankingu The World’s 50 Best Restaurants.
Daria
Pawlewska
KUKBUK
Współtwórczyni, redaktorka naczelna i wydawczyni kwartalnika KUKBUK – nowoczesnego magazynu-książki o k
czytaj więcej >
Daria Pawlewska
KUKBUK
Współtwórczyni, redaktorka naczelna i wydawczyni kwartalnika KUKBUK – nowoczesnego magazynu-książki o kulturze kulinarnej. Pierwsze szlify dziennikarskie zdobywała w Gazecie Wyborczej, potem copywriter w największych międzynarodowych agencjach reklamowych oraz felietonistka i dziennikarka alternatywnych magazynów lifestylowych. Pisała scenariusze filmowe, publikowała opowiadania, ukończyła Podyplomowe Międzywydziałowe Studia Gender Studies oraz Studia Twórczego Pisania w Instytucie Badań Literackich na Uniwersytecie Warszawskim. Komunikuje się w kilku językach obcych. Zawsze głodna, wierzy w moc wspólnego stołu. Uwielbia pisać, czytać, słuchać i rozmawiać. Nieustannie w podróży, szuka wytrwale znaczeń jedzenia w kulturze.
Małgorzata
Minta
Minta Eats
Małgosia Minta, dziennikarka kulinarna, autorka książek, ekspertka w zakresie trendów w gastronomii, autor
czytaj więcej >
Małgorzata Minta
Minta Eats
Małgosia Minta, dziennikarka kulinarna, autorka książek, ekspertka w zakresie trendów w gastronomii, autorka bloga Minta Eats, publikuje na łamach „Wysokich Obcasów”, Vogue Polska, a także m.in. magazynu „USTA”, „Food Service Polska”, „Label Magazine” i Gazety Wyborczej. Jako jedyna przedstawicielka polskich mediów uczestniczyła w Cook it Raw Poland - bezprecedensowego wydarzenia, w ramach którego najlepsi szefowie kuchni poznawali polskie terroir. Dla polskich mediów relacjonuje najważniejsze wydarzenia w świecie gastronomii, m.in. kongres Madrid Fusion, gale Worlds 50 Best Restaurants czy premiery kolejnych edycji przewodnika Michelin. Inicjatorka pierwszej w Polsce konferencji poświęconej blogosferze kulinarnej i gastronomicznej - Food Blogger Fest, przez lata współtwórczyni polskiej konferencji TEDxWarsaw. Jest autorką i współautorką książek o tematyce kulinarnej, w tym nowo wydanej Less Waste Polska. W ciągu roku odwiedza ponad 300 restauracji.
Joanna
Ślusarczyk
The Best Chef
ukończyła farmację na Uniwersytecie Jagiellońskim. Następnie obroniła tytuł doktora nauk medycznych z z
czytaj więcej >
Joanna Ślusarczyk
The Best Chef
ukończyła farmację na Uniwersytecie Jagiellońskim. Następnie obroniła tytuł doktora nauk medycznych z zakresu neurofarmakologii. Pasjonatka nauki głównie neuro-nauki czyli wszelkich zagadnień związanych, z tym co kryje się w naszym mózgu. Od 3 lat związana z The Best Chef. W tym roku pod patronatem The Best Chef stworzyła swój własny projekt „Food Meets Science” – interdyscyplinarny panel, który łączy świat nauki oraz gastronomii. Prowadzi własną działalność badawczą, wygłasza prelekcje na konferencjach międzynarodowych. Zajmuje się również organizacją wydarzeń kulinarnych.
Marta
Glinka
Restaurantica.pl, Warsaw Foodie
Pasjonatka jedzenia, strateg marki, trendwatcher, ekspert w branży spożywczej i gastronomicznej. Od ponad 20
czytaj więcej >
Marta Glinka
Restaurantica.pl, Warsaw Foodie
Pasjonatka jedzenia, strateg marki, trendwatcher, ekspert w branży spożywczej i gastronomicznej. Od ponad 20 lat buduje wyróżniające marki spożywcze, od kilkunastu lat pisze o jedzeniu w restauracjach i kulinarnych podróżach dookoła świata. Specjalizuje się w strategii marek, tworzy koncepty nowych produktów spożywczych i lokali gastronomicznych, na bieżąco śledzi światowe trendy w branży. Autorka jednego z najdłużej działających w Polsce blogów o restauracjach i podróżach kulinarnych - Restaurantica.pl. Współwłaścicielka popularnych portali o jedzeniu poza domem w Warszawie i Krakowie - WarsawFoodie.pl i KrakowFoodie.pl.
Adrian
Łukaszewicz
Akademia im. Leona Koźmińskiego
Opiekun merytoryczny studiów podyplomowych HORECA Menedżer na Akademii im. Leona Koźmińskiego. Absolwent W
czytaj więcej >
Adrian Łukaszewicz
Akademia im. Leona Koźmińskiego
Opiekun merytoryczny studiów podyplomowych HORECA Menedżer na Akademii im. Leona Koźmińskiego. Absolwent Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego. Przedsiębiorca z blisko 30 letnim doświadczeniem, współwłaściciel grupy firm związanych z rynkiem HORECA (Magna Trade, Edge Foodservice, Horn Projekt, Aquatal) zajmujących się doradztwem, projektowaniem, wyposażaniem oraz produkcją sprzętu dla restauracji i hoteli w Polsce i zagranicą. Wcześniej również współwłaściciel sieci kawiarni oraz restauracji. Osoba o wszechstronnym doświadczeniu i wiedzy nt. rynku HORECA.
John
Gabrovic
Inspire Real Estate Advisory
Od lat 90. John Gabrovic jest pionierem polskiej sceny gastronomicznej. Jako partner w Atomic Entertainment Gr
czytaj więcej >
John Gabrovic
Inspire Real Estate Advisory
Od lat 90. John Gabrovic jest pionierem polskiej sceny gastronomicznej. Jako partner w Atomic Entertainment Group, jest odpowiedzialny za kultowe projekty, takie jak: kluby nocne Ground Zero w Warszawie i Sopocie, restauracje Blue Cactus i Boathouse w Warszawie, Cafe Sukiennice w Krakowie oraz kompleksy Atomic Świat Rozrywki w Krakowie, Wrocławiu i Warszawie. Założył również i sprzedał sieć restauracji ‘Harmoni Market’ o tematyce śródziemnomorskiej w Orlando na Florydzie. Ostatnio John zakończył komercjalizację Food Hallu i restauracji w niedawno otwartym projekcie Elektrownia na warszawskim Powiślu. Poprzez sieć nowych food halli, John koncentruje się teraz na stworzeniu „ekosystemu” rozpoczynającego działalność w restauracji z dostępem do kapitału i doświadczeniem wspierającym młodych przedsiębiorców w Polsce. Pierwszym projektem jest posiadająca 21 restauracji Stacja Food Hall w Gdańsku, a następnie projekt Food Hall o powierzchni 3000 m2 w Norblinie, który zostanie otwarty w 2021 roku w Warszawie. John świadczy również usługi doradcze dla deweloperów nieruchomości, którzy chcą stworzyć ekscytujące przestrzenie do spożywania posiłków, picia i tańca. Wiecznie optymistyczny i napędzany przedsiębiorca. Gdy nie ma go w restauracji, John słucha klasycznego jazzu, ciesząc się treningiem długodystansowym. Uwielbia też podróże z rodziną do egzotycznych miejsc.
Hanna
Wencka
Aviko HoReCa Polska
Senior Brand Manager foodservice CEE region w firmie Aviko. Pomysłodawczyni aplikacji AvikoPRO wspierającej
czytaj więcej >
Hanna Wencka
Aviko HoReCa Polska
Senior Brand Manager foodservice CEE region w firmie Aviko. Pomysłodawczyni aplikacji AvikoPRO wspierającej pracę szefów kuchni w Polsce i w Europie. Na co dzień współpracuje z takimi krajami jak Węgry, Rumunia, Czechy, kraje Bałtyckie i Rosja, ale ma też szeroką wiedzę na temat rynków zachodnich.
Marcin
Wajda
Winterhalter
Z wykształcenia HR-owiec przez kilka lat z powodzeniem realizujący się w programach szkoleniowo-rozwojowych
czytaj więcej >
Marcin Wajda
Winterhalter
Z wykształcenia HR-owiec przez kilka lat z powodzeniem realizujący się w programach szkoleniowo-rozwojowych oraz coachingu w ramach międzynarodowej organizacji, którego w pewnym momencie dosięgnęła strzała marketingowego amora przeciągając na ciemną stronę mocy. Posiada wieloletnie doświadczenie po obu stronach barykady, czyli pracy oraz prowadzenia agencji, jak również tej po stronie Klienta odpowiadając za strategię marketingową oraz branding. Do gastronomii dołączył zaledwie 3 lata temu, kiedy z sukcesami kierował działem marketingu i PR w jednej z najprężniejszych wówczas na polskim rynku firm łączących e-commerce z tradycyjnym modelem realizacji usługi – PolskiBus.com, obejmując stanowisko Dyrektora Marketingu i PR w Winterhalter Polska.
Adam
Drozdowski
Partner Center HORECA
Absolwent Politechniki Śląskiej, od lat 90 tych związany z branżą winiarską, wieloletni prezes spółki
czytaj więcej >
Adam Drozdowski
Partner Center HORECA
Absolwent Politechniki Śląskiej, od lat 90 tych związany z branżą winiarską, wieloletni prezes spółki z zakresu rynku B2B i B2C, od 2012 członek zarządu grupy Partner Center i Dyrektor Zarządzający dywizji dedykowanej sektorowi Horeca o nazwie Wine Direct.
Katarzyna
Noga
Zakłady Tłuszczowe Kruszwica
Marketer z zamiłowania i zawodu. Od lat związana branżą food service, kierując działami marketingu B2B,
czytaj więcej >
Katarzyna Noga
Zakłady Tłuszczowe Kruszwica
Marketer z zamiłowania i zawodu. Od lat związana branżą food service, kierując działami marketingu B2B, początkowo w Zakładach Przemysłu Tłuszczowych Olvit a od 2007 roku w ZT Kruszwica SA, będących częścią grupy Bunge Loders Croclaan - światowego lidera produkcji tłuszczów roślinnych. Współautorka projektu Akademia Mistrza, kt od 11 lat wspiera rozwój rzemiosła cukierniczego w Polsce, Czechach i Węgrzech. Pomysłodawczyni platformy kontentowej smazymy.com. Przez 20 lat pracy w branży tłuszczów roślinnych wprowadziła na rynek wiele innowacyjnych rozwiązań produktowych. Miłośniczka i propagatorka konsumpcji olejów roślinnych. Absolwentka Politechniki Gdańskiej, gdzie ukończyła Wydziała Zarządzania, studia podyplomowe na Uniwersytecie Gdańskim oraz Wyższej Szkole Administracji i Biznesu im E. Kwiatowskiego w Gdynia.
Bartosz
Wilczyński
Promotor Kulinarny, Radio Kulinarne
ambasador polskiej kuchni, polskich win i cydrów autorskich, serów farmerskich oraz organicznych produktów
czytaj więcej >
Bartosz Wilczyński
Promotor Kulinarny, Radio Kulinarne
ambasador polskiej kuchni, polskich win i cydrów autorskich, serów farmerskich oraz organicznych produktów lokalnych. Doradza krakowskim szefom kuchni. Wyszukuje i poleca najlepsze lokalne produkty, promuje zapomniane, tradycyjne receptury. Konsultant i szkoleniowiec polskich winiarzy i serowarów w obszarze marketingu. Juror w konkursach serowarskich i winiarskich. Przewodniczący jury ogólnopolskiego Konkursu na Najlepszy Ser na Wielkim SERwowaniu we Wrocławiu. Wykładowca Podkarpackiej Akademii Wina. Współautor wielu strategii marketingowych i rozwoju turystyki dla miast i regionów. Prowadzi degustacje, warsztaty i wizyty winiarsko-kulinarne. Współtwórca marki DESTYL – polskiej marki rzemieślniczych okowit. Współtworzy z Mają Dutkiewicz projekt mediowy RADIO KULINARNE - pierwszy podcast kulinarno-winiarski.
Agnieszka
Szydziak
Have a Bite, Still Hungry
Animatorka kultury kulinarnej, kocha networkig, jako PRowiec i marketingowiec wspiera komunikację restauracji
czytaj więcej >
Agnieszka Szydziak
Have a Bite, Still Hungry
Animatorka kultury kulinarnej, kocha networkig, jako PRowiec i marketingowiec wspiera komunikację restauracji oraz biznesy z sektoru Horeca, organizuje akcje edukacyjne, by zwiększać świadomość dotyczącą jakości jedzenia. Współorganizatorka i PR manager Gastro Nocek – największego nocnego kulinarnego wydarzenia we Wrocławiu. Redaktorka naczelna Have a Bite Wrocław, publikuje w magazynach kulinarnych, działa we Wrocławiu. Wraz z Moniką Szeffler prowadzi agencję marketingową Still Hungry.
Natalia
Kmieciak
Smaki Warte Poznania
Autorka bloga Smaki Warte Poznania, na łamach którego poszukuje interesujących miejsc na kulinarnej mapie
czytaj więcej >
Natalia Kmieciak
Smaki Warte Poznania
Autorka bloga Smaki Warte Poznania, na łamach którego poszukuje interesujących miejsc na kulinarnej mapie Polski. Doradza i prowadzi kampanie marketingowe dla firm z branży gastronomicznej, organizuje eventy, warsztaty oraz szkolenia z zakresu social media. Z wykształcenia dietetyk kliniczny. Zawodową wiedzę wykorzystuje w pracy z restauracjami oraz cateringami dietetycznymi, dla których współtworzy menu. Prywatnie miłośniczka zdrowej kuchni, aktywnego trybu życia oraz fotografii. Na swoim koncie ma współprace m.in. dla Starego Browaru, salonów MINI czy sieci sklepów Ikea. Jest ambasadorem licznych festiwali, takich jak m.in. Fine Dining Week, Restaurant Week czy Wege Festiwal. Gdzie można mnie znaleźć? - Instagram: https://instagram.com/smakiwartepoznania/ - Facebook: https://www.facebook.com/SmakiWartePoznania/ - Blog: www.smakiwartepoznania.com
Klaudia
Sroczyńska
Dusiowa Kuchnia
"Dusiowa Kuchnia” to blog, który zrodził się z potrzeby nauki gotowania i zapisywania sprawdzonych przepi
czytaj więcej >
Klaudia Sroczyńska
Dusiowa Kuchnia
"Dusiowa Kuchnia” to blog, który zrodził się z potrzeby nauki gotowania i zapisywania sprawdzonych przepisów w jednym miejscu. Fotografia od zawsze była bliska mojemu sercu, a kulinaria dopiero z czasem pokochałam. Na blogu prezentuję dużo słodkich przepisów oraz kolorowych i prostych dań. Prowadzę też duży dział na blogu - Kulinarne Trójmiasto - w którym przedstawiam czytelnikom pyszne restauracje, kawiarnie i eventy z okolicy Trójmiasta. Stworzyłam też cykle, w których piszę o tym, gdzie zjeść śniadanie czy co nowego kulinarnego otworzyło się w Trójmieście. Prowadzę również grupę na fb "Gdzie dobrze zjeść w Trójmieście". Blog z czasem zaczął się prężnie rozwijać, dlatego poza miejscami z mojego kochanego Trójmiasta zaczęłam też pisać o moich kulinarnych podbojach z podróży.
EKSPERCI
Daniel
Liehmann
Prezydent JRE-Jeunes Restaurateurs, restauracja Moosegg
Ukończył praktykę kulinarną i usługową, dzięki czemu zdobył cenne doświadczenie w różnych sezonowyc
czytaj więcej >
Daniel Liehmann
Prezydent JRE-Jeunes Restaurateurs, restauracja Moosegg
Ukończył praktykę kulinarną i usługową, dzięki czemu zdobył cenne doświadczenie w różnych sezonowych biznesach w kraju i za granicą. To uznany i ceniony szef kuchni. Był członkiem szwajcarskiej narodowej drużyny kulinarnej, a od 2011 r. jest związany z Jeunes Restaurateurs. Od 2019 r. pełni funkcję Prezydenta JRE. W 2011 roku spełniło się jego marzenie o wspólnym zarządzaniu z żoną Nicole własną restauracją - Moosegg w Szwajcarii. ,,Każdego dnia możemy żyć naszą pasją. To, co nas napędza, to bycie o krok do przodu.” Kierując się wartościami takimi jak rodzinna, przyjazna i nieskomplikowana gościnność, szef kuchni prowadzi restauracja Moosegg na wysokości prawie 1000 metrów ndp., z cudownym widokiem na Emmenthal i Alpy Berneńskie. Istotną wagę przywiązuje do przetwarzania regionalnych i krajowych produktów najwyższej jakości, łączy je z międzynarodowymi przysmakami.
Katarzyna
Gruszecka-Spychała
Urząd Miasta Gdyni
Wiceprezydent Gdyni ds. gospodarki (od 2014 r.). Absolwentka prawa na Uniwersytecie Gdańskim, The School of A
czytaj więcej >
Katarzyna Gruszecka-Spychała
Urząd Miasta Gdyni
Wiceprezydent Gdyni ds. gospodarki (od 2014 r.). Absolwentka prawa na Uniwersytecie Gdańskim, The School of American Law (UG/Chicago-Kent College of Law) i Leadership Academy for Poland. Odpowiada za strategię rozwoju miasta i politykę gospodarczą. Bezpośrednio nadzoruje wydziały zajmujące się rozwojem gospodarczym i wsparciem przedsiębiorców, budynkami gminnymi, promocją, turystyką i komunikacją społeczną. Kieruje także gminnymi jednostkami: Biurem Planowania Przestrzennego, Pomorskim Parkiem Naukowo–Technologicznym, Zarządem Komunikacji Miejskiej, Zarządem Budynków i Lokali Komunalnych oraz Centrum Nauki Experyment. Członkini Urban Land Institute oraz Zespołu Zadaniowego ds. Obszarów Miejskich i Metropolitalnych Komitetu Przestrzennego Zagospodarowania Kraju PAN i krajowej Rady Ekspertów ds. Turystyki. Inicjatorka powstania European Waterfront Cities Network, zrzeszającej m.in. Amsterdam, Liverpool, Lizbonę, Tallin i Gdynię. Wykonuje prawa i obowiązki właściciela wobec spółek, w których gmina posiada udziały. Uhonorowana tytułem Tygrys Biznesu, za szczególny wpływ na rozwój inwestycji zagranicznych o charakterze BPO i SSC w Polsce. W 2019 roku otrzymała wyróżnienie od organizacji ABSL za rozwój i wspieranie sektora nowoczesnych usług biznesowych. W czasie jej kadencji Gdynię trzykrotnie uhonorowano tytułem „Polskie Miasto Przyszłości” pod względem potencjału ekonomicznego oraz za całokształt i drugim miejscem w światowym rankingu Global Cities of the Future 2021/2022 w kategorii FDI Strategy, Rising Cities organizowanym przez FDI Intelligence grupy Financial Times. W 2020 roku, jako jedyna Polka, odebrała nagrodę The Innovation in Politics za najbardziej innowacyjny w Europie projekt gdyńskiego wsparcia dla przedsiębiorców w czasie COVID-19.
Bartłomiej
Walas
Urząd Miasta Krakowa
Dr Bartłomiej Walas
www.bwalas.eu
Dziekan Wydziału Turystyki w Wyższej Szkole Turystyki i Ekologii w Su
czytaj więcej >
Bartłomiej Walas
Urząd Miasta Krakowa
Dr Bartłomiej Walas www.bwalas.eu Dziekan Wydziału Turystyki w Wyższej Szkole Turystyki i Ekologii w Suchej Beskidzkiej, koordynator projektów strategicznych w Wydziale ds. Turystyki Urzędu Miasta Krakowa. Specjalista w zakresie polityki turystycznej i marketingu terytorialnego. W latach 1996-2008 dyrektor Polskiego Ośrodka Informacji Turystycznej w Paryżu a w latach 2008-2017 wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej, odpowiadając za strategię marketingową na rynkach zagranicznych. Członek Rady Ekspertów przy Ministrze Rozwoju, Pracy i Technologii oraz Rady Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego. Jest autorem między innymi strategii marketingowej Polski w sferze turystyki, strategii marki hoteli PPH, polityki zrównoważonej turystyki Krakowa, podręczników, artykułów naukowych i licznych analiz rynku turystycznego.
Agnieszka
Małkiewicz
FOR Solutions
pecjalizuje się w budowaniu strategii marek, kreowaniu programów marketingowych i tworzeniu wizerunku person
czytaj więcej >
Agnieszka Małkiewicz
FOR Solutions
pecjalizuje się w budowaniu strategii marek, kreowaniu programów marketingowych i tworzeniu wizerunku personalnego klientów branży Food i HoReCa. Projektuje wydarzenia kulinarne. Organizuje prestiżowe konferencje gastronomiczne MADE FOR RESTAURANT skupiające liderów rynku wokół nowatorskich rozwiązań i najtrudniejszych tematów, które dotykają branżę. Więcej na temat działań branży www.forsolutions.pl. Autorka kreatywnych wydarzeń gastronomicznych: Made Travel FOR Liebherr, Dineart, Tasty Stories Dr Irena Eris, Dinner with a View, Poland Restaurant Forum by Nespresso,
Beniamin
Bielecki
Bibenda
Współzałożyciel restauracji i baru Bibenda. Odpowiada za nie w 100% już od 7 lat. Doświadczenia zbierał
czytaj więcej >
Beniamin Bielecki
Bibenda
Współzałożyciel restauracji i baru Bibenda. Odpowiada za nie w 100% już od 7 lat. Doświadczenia zbierał w Warszawskich restauracjach oraz międzynarodowych wydarzeniach. Wcześniej prowadził firmę “Ma noże i może”, oferującą cateringi, pop-up eventy oraz kolacje. Jego doświadczenia w branży gastronomicznej (i nie tylko) nauczyły go solidności, dbałości o szczegóły i ciężkiej pracy.
Monika&Jan
Pawlak
CAFE LA RUINA I RAJ
Trzy… Czte… Ry! Zjadamy, popijamy i gotujemy świat. Jesteśmy marzycielami i podróżnikami. Wierzymy, ż
czytaj więcej >
Monika&Jan Pawlak
CAFE LA RUINA I RAJ
Trzy… Czte… Ry! Zjadamy, popijamy i gotujemy świat. Jesteśmy marzycielami i podróżnikami. Wierzymy, że odwiedzanie dalekich lądów otwiera głowy i pomaga rozumieć to, co dookoła. Że dzięki wojażom zmienia się perspektywa, zbiór rzeczy ważnych, że można, trzeba świat zmieniać i pofajniać. Lubimy i polecamy wszystkim lubienie ludzi na co dzień. I żeby nie było wszystko jedno. Jesteśmy oczarowani hasłami i codziennością mai pen rai, tranquilo, take it easy i parafrazą tych haseł w ustach Moniki taty, Leszka, który powiada w razie tarapatów, że „za bardzo się przejmujesz”. W Poznaniu od 2012 roku prowadzimy La Ruinę i Raj. To w mniejszej połowie kawiarnia serwująca speciality coffee, organiczne herbaty i autorskie słodkie wypieki oraz w większej połowie kuchnia naszych podróży. To przez żołądek do serca, próba ożywienia niesamowitych, nie tylko kulinarnych wspomnień z naszych wojaży po świecie. Staramy się też pokazywać, że na świecie istnieje jedna wspólna kultura: kultura gościnnych stołów – jak pięknie powiedział o nas Mariusz Szczygieł. „Szefową kuchni jest tu Monika, a Jan zabawia tylko gości” – podsumowała kiedyś z kolei siedmioletnia Lilu. To wszystko prawda!
Ewelina
Sobiczewska
MojStolik.pl
W MojStolik.pl spełniam marzenia i potrzeby naszych Klientów i Partnerów, pomagam wzmacniać ich atrakcyjn
czytaj więcej >
Ewelina Sobiczewska
MojStolik.pl
W MojStolik.pl spełniam marzenia i potrzeby naszych Klientów i Partnerów, pomagam wzmacniać ich atrakcyjność biznesową, wprowadzam w świat nowej technologii, dzięki której już dzisiaj wspólnie budujemy społeczność Gości i Restauratorów w całej Polsce. Planuję i organizuję proces sprzedaży, pielęgnuję relacje z naszymi Partnerami i dążę do maksymalizacji efektów naszej współpracy, dbam o cyferki i tabelki.
Tomasz
Czudowski
knajp.pl
W czasie pandemii promotor ruchu #WspieramGastro i współtwórca platformy do zamawiania jedzenia bezpośredn
czytaj więcej >
Tomasz Czudowski
knajp.pl
W czasie pandemii promotor ruchu #WspieramGastro i współtwórca platformy do zamawiania jedzenia bezpośrednio od restauracji o nazwie wspieramgastro.warszawa.pl. Cyfrowy dinozaur, przedsiębiorca i współwłaściciel warszawskich restauracji AleWino i Forty oraz cukierni Kukułka. Swoją karierę rozpoczął od sprzedawania kampanii w wyszukiwarce internetowej zanim powstał Google. Pracował w kilkuosobowych startupach jak i wielkich korporacjach. Przed odejście z korporacji 8 lat spędził w Google wprowadzając YouTube na 20 rynków europejskich, a następnie rozwijając biznes reklamowy w środkowej Europie oraz rynkach wschodzących. Odszedł z Google by skupić się na budowie pierwszej w Polsce platformy programów kulinarnych na YouTube - Tuba Smaku, którą współtworzy z Pascalem Brodnickim.
Anna
Bocheńska-Wiatr
Restauracja DIFFERENT, Fundacja pomocy rodzinie ,,Człowiek w potrzebie"
Prezes Fundacji pomocy rodzinie „Człowiek w potrzebie”. Organizator wielu akcji charytatywnych. Obdarowan
czytaj więcej >
Anna Bocheńska-Wiatr
Restauracja DIFFERENT, Fundacja pomocy rodzinie ,,Człowiek w potrzebie"
Prezes Fundacji pomocy rodzinie „Człowiek w potrzebie”. Organizator wielu akcji charytatywnych. Obdarowana talentem organizacyjnym, potrafiąca porwać za sobą ludzi, do działania w dobrym celu. Pomysłodawczyni DIFFERENT - restauracji w ciemności, jedynej w Polsce obsługiwanej przez niewidomych kelnerów, z której całość zysków będzie przeznaczana na cele charytatywne fundacji. Dała pracę 24 osobom, w tym 13 z niepełnosprawnościami. Planuje otwarcie kolejnych 3 restauracji i potrojenie efektów społecznych! W czasie korona-kryzysu zamiast się załamać, uruchomiła akcję #PosiłkiKryzysowe i z zespołem DIFFERENT zaczęła produkować obiady dla warszawiaków, którzy znaleźli się w najcięższej sytuacji materialnej. Uruchomiła również dowozy ogólnopolskie z dietami pudełkowymi „Be|different” oraz wynosy dań polskich jako „Serdeczny bar mleczny”
Sylwia
Biały
Piekielna Kura
Sylwia Biały jest finalistką polskiej edycji programu Hell’s Kitchen. Jak wielokrotnie o sobie mówi jest
czytaj więcej >
Sylwia Biały
Piekielna Kura
Sylwia Biały jest finalistką polskiej edycji programu Hell’s Kitchen. Jak wielokrotnie o sobie mówi jest „kurą domową”, ponieważ wszelkie umiejętności kulinarne nabyła w rodzinnym domu, pod okiem ukochanej babci. Nie przeszkodziło jej to rywalizować w programie z profesjonalistami jak równy z równym. Od 2015 roku prowadzi własną restaurację pod marką „Piekielna Kura” specjalizującą się w daniach kuchni polskiej i europejskiej oraz organizuje warsztaty kulinarne. Ponadto można ją spotkać w wielu polskich miejscowościach, gdzie prowadzi pokazy dla szerszej publiczności.
Piotr
Owczarski
Ambasada Smaku Made in Vietnam
Wieloletni dziennikarz wydawca, autor programów i producent telewizyjny. Były szef Pionu Produkcji Audycji T
czytaj więcej >
Piotr Owczarski
Ambasada Smaku Made in Vietnam
Wieloletni dziennikarz wydawca, autor programów i producent telewizyjny. Były szef Pionu Produkcji Audycji Telewizyjnych i Projektów Komercyjnych w Wytwórni Filmów Oświatowych w Łodzi, autor, pomysłodawca i szef projektu telewizji pogodynka.tv, która była wdrażana w Instytucie Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy. Doradzał dyrektorowi Kolei Regionalnych w Łodzi oraz prowadził komunikację wewnętrzną i zewnętrzną, inicjując wiele ogólnopolskich projektów edukacyjnych: "Pociąg do kultury", "Pociąg do świata". Zajmował się PR i marketingiem w wielu firmach związanych z gastronomią, w tym m.in. w firmach La Cantina, Redberry Frozen Yogurt. Wcześniej m.in. pełnił także funkcję rzecznika prasowego w Forum Związków Zawodowych. Przez ostatnie dwa lata był zarządcą Hotelu Gordon w stolicy oraz autorem procedur, rewolucji zarówno pod kątem nowej funkcjonalności, multi działalności, a także wystroju. Ekspert 2018 roku Hotel Meeting, laureat wielu międzynarodowych nagród za swoje produkcje filmowe i telewizyjne, w tym m.in. w Rosji, Portugalii, Brazylii czy Polsce. Laureat nagrody Komisji Europejskiej i Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej oraz zdobywca pierwszego miejsca w konkursie Mediakreator 2015 za najbardziej nowatorski projekt marketingowo-promocyjny - spot reklamowy Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej. Koordynator rządowego projektu Pakiet Pomocy Antykryzysowej Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, koordynator rządowego projektu promocji Polski oraz autor koncepcji wizerunkowej Republiki Litewskiej w Polsce,który był realizowany na zlecenie Ministerstwa Gospodarki Republiki Litewskiej. Obecnie szef polskiego biura pięciogwiazdkowego hotelu Aegialis Hotel &Spa na wyspie Amorgos w Grecji. Dodatkowo koordynuje komunikację i działania PR w stołecznym pogotowiu ratunkowym oraz jest także autorem konceptu, zarządcą i pełnomocnikiem notarialnym w spółce WRAP&ROLL SP. ZO.O., która prowadzi trzy restauracje w Polsce, w tym najważniejszą w spółce "Ambasadę Smaku Made in Vietnam".
Malka
Kafka
Umamitu, Tel Aviv Urban Food
Startuperka, właścicielka i pomysłodawczyni sieci roślinnych restauracji Tel Aviv Urban Food. Partnerka w
czytaj więcej >
Malka Kafka
Umamitu, Tel Aviv Urban Food
Startuperka, właścicielka i pomysłodawczyni sieci roślinnych restauracji Tel Aviv Urban Food. Partnerka w firmie Food Quantum, specjalizującej się w tworzeniu marek żywności wegańskiej i budowaniu franczyzowych modeli gastronomicznych. Laureatka prestiżowej nagrody „Restaurateur of the year” wg Warsaw Insider. Ekspertka w zakresie planowania strategicznego, analizy trendów i marketingu w gastronomii. Fascynuje się społecznym kontekstem jedzenia. Zwraca uwagę na odpowiedzialność biznesu – jak prowadzić biznes zgodnie z zasadami zrównoważonej gospodarki. Przez wiele lat pracowała w projektach doradczych i szkoleniowych jako trenerka i jako menedżerka. Obecnie zaangażowana w kreowanie startupu związanego z produkcją żywności roślinnej. Zaangażowana w działania na rzecz równego dostępu ludzi do zasobów, jakimi są praca, zdrowie, żywność. Była gospodynią programu kulinarnego w Kuchnia + (Canal+). Jest autorką książki God Food. Boska Kuchnia. Felietonistka, wielokrotnie zapraszana jako ekspertka kulinarna do programów TV.
Patrycja
Czepiec-Golańska
NOLIO
Moja przygoda z gastronomią rozpoczęla sie z otwarciem pierwszego lokalu "Alchemia od Kuchni" w 2013 roku,
czytaj więcej >
Patrycja Czepiec-Golańska
NOLIO
Moja przygoda z gastronomią rozpoczęla sie z otwarciem pierwszego lokalu "Alchemia od Kuchni" w 2013 roku, razem w moim wspólnikiem Michałem Gostyllą. Przy kultowej juz krakowskiej Alchemii otworzylismy koncept bistro, gdzie wystartowaliśmy z ofertą „street foodów” oraz bogatą ofertą sniadaniową. Następnym naszym wspólnym lokalem byla restauracja Nolio, otwarta w 2015 roku. Kolejna była N'Pizza, młodsza siostra Nolio, gdzie serwujemy pizze i małe przystawki, desery i prosecco. Jestem absolwentką Uniwersytetu Kalifornijskiego w Berkeley, kierunek ekonomia. Oraz reprezentantką Polski w koszykówce, mistrzynią Europy z 1999 roku, olimpijką z Sydnej (2000).
Maciej
Raczyński
SERWUS
15 letnie doświadczenie w branży spożywczej, przede wszystkim w produkcji i dostarczaniu kompletnych linii
czytaj więcej >
Maciej Raczyński
SERWUS
15 letnie doświadczenie w branży spożywczej, przede wszystkim w produkcji i dostarczaniu kompletnych linii technologicznych dla przemysłu spożywczego. Odpowiedzialny za rozwój biznesu na nowych rynkach oraz globalną ekspansję firmy Obram. Wprowadził polską technologię m.in. na rynki Europy Zachodniej, Ameryki Północnej i Południowej oraz Indii. W latach 2015-2017 odpowiedzialny za budowę strategii sprzedaży oraz zarządzanie portfolio produktów dla branży serowarskiej w grupie Tetra Pak. Aktualnie zajmuje się doradztwem biznesowym w procesach M&A związanych ze sprzedażą/zakupem podmiotów z branży spożywczej i produkcyjnej, równocześnie prowadząc i rozwijając markę restauracji Serwus. Szeroka znajomość rynku urządzeń produkcyjnych, produkcji maszyn oraz kompletacji linii technologicznych, głównie w obszarze produkcji sera. Duże doświadczenie w zarządzaniu zespołami i kierowaniu rozbudowanymi projektami, realizowanymi na całym świecie.
Sandra
Ruta
Let’s Gofry
Właścicielka konceptu Let's Gofry w Łodzi. Let’s Gofry to szeroko pojęte usługi gastronomiczne z elemen
czytaj więcej >
Sandra Ruta
Let’s Gofry
Właścicielka konceptu Let's Gofry w Łodzi. Let’s Gofry to szeroko pojęte usługi gastronomiczne z elementami ogrodnictwa 😀 Od dwóch lat pielimy gastro mapę Łodzi z marazmu i przekonujemy ludzi, że gofry można jeść na obiad nawet jeśli jest się pełnoletnim. Smażymy rozmaite wafle, słodkie, wytrawne, mięsne, wege i flancujemy uśmiechy na twarzach naszych gości. W pandemii dużo śmiejemy się również w internecie i siejemy nadzieję, że jeszcze wszystko będzie dobrze. JEDNO ZDANIE Let's Gofry to łódzki mikrolokal serwujcy rozmaite gofry, słodkie, wytrawne, mięsne i wege.
Agnieszka&Marcin
Chmielewscy
Przystań & Marina, Przystań Tu
Agnieszka i Marcin Chmielewscy od 2008 roku sa włacicielami Restauracji Przystań i Marina oraz Przystań Tu
czytaj więcej >
Agnieszka&Marcin Chmielewscy
Przystań & Marina, Przystań Tu
Agnieszka i Marcin Chmielewscy od 2008 roku sa włacicielami Restauracji Przystań i Marina oraz Przystań Tu we Wrocławiu. Zainspirowała ich pasja do dobrej kawy, wina i prostego włoskiego jedzenia oraz zamiłowanie do podróży i nowinek kulinarnych. W progach restauracji starają się stworzyć atmosferę przytulności. Na to składa się nie tylko pyszne danie na talerzu, ale serdeczna, otwarta obsługa i każdy element wystroju lokalu. Ponadto piękny widok za oknem na Uniwersytet Wrocławski, którego odbicie można podziwiać w przepływającej dosłownie pod lokalem Odrze (polecamy szczególnie złotą godzinę). Receptą na zachowanie balansu są pasje poza restauratorskie. Lubimy wspólnie spędzać czas podróżując, jeżdżąc na rowerze czy uprawiając kitesufing.
Jan
Kilański
NEON
Swoją drogę z gotowaniem, zacząłem w stołecznych restauracjach. Kulinarnie dojrzewałem gotując w gwiazd
czytaj więcej >
Jan Kilański
NEON
Swoją drogę z gotowaniem, zacząłem w stołecznych restauracjach. Kulinarnie dojrzewałem gotując w gwiazdkowych rstauracjach w Hiszpanii, Santceloni(**) w Mardycie oraz Dos Cielos(**) w Barcelonie. Obecnie w swojej pracy staram się łączyć i mieszać kuchnię polską z kuchniami azjatyckimi, szukając wspólnych mianowników, analogicznych połączeń, lub tworząć całkowicie nowe. Fascynuje mnie kuchenne rzemiosło, każdego staram się je szlifować i rozwijać.
Małgorzata
Komsta
UMAMI, PLADO
Od 29 lat prowadzi działalność gospodarczą - firmę produkcyjną oraz zajmującą się handlem. Restauracj
czytaj więcej >
Małgorzata Komsta
UMAMI, PLADO
Od 29 lat prowadzi działalność gospodarczą - firmę produkcyjną oraz zajmującą się handlem. Restauracje to był po prostu przypadek, który trwa już 10 lat. Prywatnie miłośniczka podróży, uwielbia urządzać wnętrza, ogromna estetka.
Joanna
Komsta
UMAMI, PLADO
Od 8 lat związana z gastronomią i od 8 lat z tym samym miejscem. Do restauracji trafiła przez przypadek (w
czytaj więcej >
Joanna Komsta
UMAMI, PLADO
Od 8 lat związana z gastronomią i od 8 lat z tym samym miejscem. Do restauracji trafiła przez przypadek (w dużej mierze ze względu na rodzinny biznes). Jest managerem dwóch restauracji Umami i Plado. Od 9 lat wydaje bezpłatny lifestyle’owy magazyn (BE magazyn) na Śląsku. Prywatnie miłośniczka podróży i kwiatów.
Tomasz
Muza
Molám Thai Canteen & Bar
Tomasz kilka miesięcy przed otwarciem Molam przeprowadził się do Krakowa z Londynu, gdzie zatrudniony był
czytaj więcej >
Tomasz Muza
Molám Thai Canteen & Bar
Tomasz kilka miesięcy przed otwarciem Molam przeprowadził się do Krakowa z Londynu, gdzie zatrudniony był na stanowisku head chef'a w Smoking Goat Soho, sous chef w Smoking Goat Shoreditch oraz sous chef w KILN Soho. Pierwszy wyjazd do Tajlandii w 2007 roku, tak bardzo zainspirował Tomka kulinarnie, że rok później, postanowił kompletnie zmienić swoja zawodową karierę i wystartować od zera w branży gastronomicznej na najniższej pozycji w kuchni czyli jako kitchen porter. Rozpoczął także studia w londyńskim Westminster Kingsway College na kierunku Hospitality & Culinary Arts. Tomek dwukrotnie odbył staż w Bo.lan w Bangkoku, w siostrzanym i „wyluzowanym” Err Bangkok oraz u wizjonerskiego Chefa Num z Samuay & Sons w Udon Thani. Poza bardziej sformalizowanymi stażami, w trakcie każdej podróży rozmawiał także z lokalnymi sprzedawcami, właścicielami ulicznych wózków i małych knajpek, prosząc o zdradzenie swoich kulinarnych sekretów i często z powodu bariery językowej odchodził z kwitkiem - zarówno z takim w przenośni, ale też z takim, na którym wyrysowywano mu receptury i ich składniki. W trakcie każdej kolejnej wizyty w Tajlandii w Tomku narastało przeświadczenie, że jedzenie, które serwuje się „farangom" ( po tajsku farang to cudzoziemiec) jest tylko szczytem góry lodowej, o istnieniu której przeciętny turysta nie ma bladego pojęcia, a Tajlandia jako destynacja kulinarna ma o wiele więcej do zaoferowania, chociażby przez sam fakt wynikający z jej położenia geograficznego i wpływów kulinarnych z Chin, Birmy, Laosu i Malezji.
Maciej
Kamiński
TAPAS Barcelona
Jestem absolwentem Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego na kierunku filozofia oraz Podyplomowe
czytaj więcej >
Maciej Kamiński
TAPAS Barcelona
Jestem absolwentem Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego na kierunku filozofia oraz Podyplomowego Studium Public Relations na Politechnice Gdańskiej. W swojej karierze zawodowej kierowałem m.in. kilkudziesięcioosobowym zespołem call center we wiodącej na rynku edukacyjnym polskiej firmie wydawniczej oraz pracowałem w dziale komunikacji dużego koncernu paliwowego. Od 10 lat prowadzę działalność gospodarczą związaną z tworzeniem oprogramowania szytego na miarę, jestem założycielem i właścicielem gdyńskiej restauracji TAPAS Barcelona, którą prowadzę od 5 lat oraz delikatesów on-line tapasbarcelona.pl. A przede wszystkim od zawsze jestem zakochany w dobrym jedzeniu. Chyba z wzajemnością.
Olo
Brzuskiewicz
Spożywczy Food & Drinks
Swoją zawodową przygodę rozpoczął w wieku 15 lat, kiedy jego rodzice otworzyli restaurację Towarzystwo G
czytaj więcej >
Olo Brzuskiewicz
Spożywczy Food & Drinks
Swoją zawodową przygodę rozpoczął w wieku 15 lat, kiedy jego rodzice otworzyli restaurację Towarzystwo Gastronomiczne. Przeszedł długą drogę po szczeblach kariery, od pracy na barze, przez zarządzanie ekskluzywnym klubem La Dolce Vita czy działalność na stanowisku New Bussines Manager w warszawskiej agencji kreatywnej. Po powrocie do Gdańska w 2012 roku pracował jako manager i doradca przy tworzeniu wielu lokali gastronomicznych na mapie Trójmiasta. Swoje doświadczenie i ambicje przekuł na otwarcie w 2020 roku restauracji Spożywczy Food & Drinks
Maciej
Nowak
Polskie Zaklęte Rewiry
Maciej Nowak (1964), krytyk teatralny i gastronomiczny, animator kultury, dziennikarz. Był dyrektorem Teatru
czytaj więcej >
Maciej Nowak
Polskie Zaklęte Rewiry
Maciej Nowak (1964), krytyk teatralny i gastronomiczny, animator kultury, dziennikarz. Był dyrektorem Teatru Wybrzeże w Gdańsku, Instytutu Teatralnego im. Zbigniewa Raszewskiego w Warszawie, obecnie prowadzi Teatr Polski_1875 w Poznaniu. Recenzent kulinarny Gazety Wyborczej, juror programu Top Chef w telewizji Polsat.
Małgorzata
Minta
Minta Eats
Małgosia Minta, dziennikarka kulinarna, autorka książek, ekspertka w zakresie trendów w gastronomii, autor
czytaj więcej >
Małgorzata Minta
Minta Eats
Małgosia Minta, dziennikarka kulinarna, autorka książek, ekspertka w zakresie trendów w gastronomii, autorka bloga Minta Eats, publikuje na łamach „Wysokich Obcasów”, Vogue Polska, a także m.in. magazynu „USTA”, „Food Service Polska”, „Label Magazine” i Gazety Wyborczej. Jako jedyna przedstawicielka polskich mediów uczestniczyła w Cook it Raw Poland - bezprecedensowego wydarzenia, w ramach którego najlepsi szefowie kuchni poznawali polskie terroir. Dla polskich mediów relacjonuje najważniejsze wydarzenia w świecie gastronomii, m.in. kongres Madrid Fusion, gale Worlds 50 Best Restaurants czy premiery kolejnych edycji przewodnika Michelin. Inicjatorka pierwszej w Polsce konferencji poświęconej blogosferze kulinarnej i gastronomicznej - Food Blogger Fest, przez lata współtwórczyni polskiej konferencji TEDxWarsaw. Jest autorką i współautorką książek o tematyce kulinarnej, w tym nowo wydanej Less Waste Polska. W ciągu roku odwiedza ponad 300 restauracji.
MADE FOR RESTAURANT ON-LINE
W LICZBACH
Największa gastronomiczna platforma networkingowa w Polsce
- 1300 uczestników
- 60 ekspertów z 10 państw
- 10 godzin wykładów, prezentacji i debat
- 30 partnerów merytorycznych, biznesowych i organizacyjnych
- 60 000 – zasięgi kampanii informacyjnych
Dla kogo jest ta konferencja?
Grupa na Facebooku
Solutions FOR Restaurants
Utworzyliśmy specjalną grupę dla Restauratorów na Facebooku:
Solutions FOR Restaurants
To platforma służąca przekazywaniu bieżących aktualności oraz informacji na temat wsparcia branży w tych trudnych czasach.
Bo jeśli mamy przetrwać ten czas, to tylko RAZEM.
#RestauratorzyRazem
#solutionsFORrestaurants
Grupa Solutions for Restaurants
to ponad 2330 osób
Dlaczego warto zarezerwować ten dzień
na spotkanie z Mistrzami Biznesu?
Spotkania z Nowymi Liderami
Program zbudujemy na studiach przypadków sukcesu. To będą spotkania „na szczycie” z tymi, którzy po mistrzowsku odnaleźli się w nowej kryzysowej rzeczywistości. Zapytamy ich o zmiany, które zaważyły na sukcesie? Czy były potrzebne? Co się zmieniło w stosunku do czasów sprzed pandemii? Jak się przygotowują do restartu i czy czują się dzisiaj bezpiecznie biznesowo?
Relacje z kraju
Poznasz sposoby na przetrwanie, które wdrożyli w swoich biznesach uznani i inspirujący przedstawiciele branży gastronomicznej w Polsce.
Odpowiedzi na pytania
Zbierzemy pytania z rynku i poprosimy o odpowiedzi dostawców, ekonomistów i specjalistów ds. nowoczesnej komunikacji z Gośćmi.
Poznasz blogerów
To oni są głosem lokalnych społeczności, które dzisiaj w dobie koronawirusa rządzą rynkiem gastro. Nie ma turystów zagranicznych, biznesmenów, studentów i innych grup, które zmieniły swoje zachowania konsumenckie. Restauracjom zostali lokalni goście, sąsiedzi, wierni fani. Posłuchajmy, co im dzisiaj wadzi, a co imponuje, jak postrzegają obostrzenia i ich stosowanie w restauracjach oraz jakie zmiany zaobserwowali na rynku?
Stypendium biznesowe MADE FOR Restaurant
Zwycięzca otrzyma atrakcyjny pakiet możliwości rozwojowych: biznesowych i marketingowych, ufundowanych przez Partnerów konferencji. Razem zdecydujemy, kto otrzyma tytuł NAJMOCNIEJSZEGO GRACZA NA RYNKU.
Poznasz „nowy” RYNEK
Zmiany warunków rynkowych, w jakich przyszło nam dzisiaj działać, podatki, polityka Państwa i Unii Europejskiej, trendy oraz perspektywy oraz czy warto zostać w branży? Chcesz wiedzieć?
GASTRO NOWOŚCI
Dowiesz się, co nowego pojawiło się na rynku. Produkty, usługi, ceny. Rynek kipi od nowości i zmian również w zachowaniach i ofertach dostawców, którzy próbują dostosować się do oczekiwać restauracji i ich gości.
Definiujemy nową rzeczywistość
- W ubiegłym roku w naszych konferencjach MADE FOR Restaurant on-line wzięło udział ponad 1300 praktyków z całej Polski.
- Podejmujemy inicjatywę wspierającą merytorycznie polskich restauratorów
- Zbieramy grono najsilniejszych firm/mecenasów, którzy nie opuszczają statku w obliczu trudnych wyzwań
- Zbudujemy zespół ekspertów, najlepszych w kraju praktyków, którzy odpowiedzą na pojawiające się pytania i palące problemy branży
- Merytoryczny program konferencji powstanie we współpracy z restauratorami z całej Polski – kampania gromadząca pytania i problemy branży
E-BOOK KONFERENCYJNY
Rejestracja na wydarzenie upoważni Cię do otrzymania e-raportu po konferencji,
gdzie znajdziesz rozszerzone prelekcje ekspertów wydarzenia
E-BOOK ,,Maraton rozwiązań marketingowych dla gastronomii na czasy pandemii”, który powstał przy współpracy merytorycznej z najlepszymi specjalistami ds. marketingu w gastronomii w Polsce i który udostępniliśmy po ostatniej konferencji MADE FOR Restaurant on-line, 16.11.2020 r.
MATERIAŁY POKONFERENCYJNE
- Owocem konferencji będzie kompendium wiedzy i wskazówek dla restauratorów, jak działać w trakcie epidemii i przygotować się do restartu, na bazie przedstawionych CASE Studies.
- Materiały (nagrania, prezentacje) będą dostępne w sieci przez miesiąc od dnia konferencji.
- Bezpłatny miesięczny dostęp dla uczestników konferencji i wszystkich restauratorów, którzy się zarejestrują.
- Pakiet ofert pomocowych od naszych partnerów, wysłany do uczestników konferencji.
- Po konferencji jako rozszerzenie prelekcji ekspertów powstanie E-RAPORT do darmowego pobrania, na temat sytuacji rynkowej ze wskazówkami: jak sobie radzić w nowej rzeczywistości.
ORGANIZATOR
PARTNERZY MERYTORYCZNI
PARTNERZY STRATEGICZNI
PARTNERZY
Zobacz, co mówią uczestnicy poprzednich edycji
Myślę, że MADE FOR Restaurant to jedno z fajniejszych wydarzeń w roku. Spotykamy tu ludzi z naszej branży, naszych aktualnych klientów, jak i klientów, którzy podejmują z nami rozmowę i są zainteresowani naszą ofertą
MADE FOR Restaurant daje możliwość pokazania się z najlepszej strony wśród najlepszych restauratorów w Polsce
Na MADE FOR Restaurant możemy się powymieniać swoimi doświadczeniami, posłuchać restauratorów, profesorów. Innowacyjność na poziomie pobudzania siebie do myślenia
Znakomity dobór prelegentów, mnogość tematów, ciekawa formuła. Brakowało w branży takiego wydarzenia , zorganizowanego na tak wysokim poziomie.
Gratuluję organizacji wydarzeń w Krakowie, udane eventy!
Najfajniejsze jest to, że ta konferencja po prostu jest. Myślę, że to bardzo ważne i ciekawe, że dużo osób w jednym miejscu rozmawia o różnych problemach branży gastronomicznej – to daje synergię wielu składowych potrzebnych do zrozumienia całości.
The conference MADE FOR Restaurant in Wroclaw is a great opportunity for the gastronomy sector to learn from others experience. The industry experts and their business ideas are an inspiration that definitely should be implemented in restaurants. It’s a great opportunity to build a strong network that will be helpful in the future. It was a pleasure to see so many people eager to learn and I believe that it’s a perfect time for Poland to take full advantage of its growing culinary potential.
MADE FOR Restaurant to ciekawa platforma wymiany doświadczeń dla osób z branży HORECA pozwalająca spojrzeć na ten biznes z różnych punktów widzenia. Wielką korzyścią jest możliwość spotkania doświadczonych osób, które chętnie dzielą się swoją wiedzą. Zdecydowanie polecam to wydarzenie, gdyż jego ciekawa i merytoryczna strona sprawia, że każda z osób będących na konferencji znajdzie dla siebie coś ciekawego.
Konferencja Made For Restaurant to świetne wydarzenie, które z jednej strony gwarantuje uczestnikom ogromną dawkę bardzo wartościowej wiedzy, a Partnerom pozwala pokazać się z jak najlepszej strony wśród swoich potencjalnych klientów. Jestem pod ogromnym wrażeniem organizacji, dbałości o każdy szczegół i podejścia Organizatorów. Gratuluję i z niecierpliwością czekam na kolejne wydarzenia w innych miastach.
Ana Roš – kuchenna petarda! Wspaniałe dwa dni z jedna z najlepszych kucharek świata. Plus znakomita ludzka historia.
Female power at the European table! In Krakow celebrating its’ status as European Capital of Gastronomy Culture with Ana Roš, Female Chef of The Year 2017 according to The World’s 50 Best Restaurants in advance of the tommorow’s restaurant trend conference MADE FOR Restaurant where I am honoured to be speaking. Delighted to be with a fantastic, enthusiastic outspoken group of Polish, Slovenian, Swedish foodies.
Podczas krakowskiej konferencji MADE FOR Restaurant porozmawialiśmy sobie o biznesowym sensie umieszczania w kartach win ekologicznych i naturalnych w składzie: Adam Drozdowski, Rafał Stec, Radosław Fronc i ja. Bardzo było miło, przerażająco wręcz merytorycznie i w ogóle budująco. Agnieszko Małkiewicz, dziękuję za zaproszenie!
Cała konferencja MADE FOR Restaurant w Krakowie przebiegła pod hasłem „Innowacyjność”, i tego, co się w naszej branży obecnie dzieje: jakie są trendy światowe w porównaniu do tego, co się dzieje u nas w Polsce: jakie są możliwości ale też jakie są wyzwania i zagrożenia. Temat jest bardzo ciekawy i zachęcam do uczestnictwa w konferencji – muszę przyznać, że byłem bardzo mile zaskoczony!
Na MADE FOR Restaurant nawiązaliśmy wiele fajnych kontaktów – relacyjnych i biznesowych – myślę, że warto tu być!
W takich miejscach można się inspirować, można w neutralny sposób porozmawiać z ludźmi z branży.
Takich inicjatyw z oczywistych powodów powinno być jak najwięcej, bo mają znakomitą jedną cechę wiodącą: one po prostu, zwyczajnie, zmuszają do refleksji!
W konferencji MADE FOR Restaurant uczestniczyliśmy po raz pierwszy i na pewno nie po raz ostatni. Bardzo interesujący program konferencji, obejmujący szeroki spectrum działania od marketingu, poprzez zarządzanie kończąc na sprzedaży ,inspirujący prowadzący, możliwość nawiązania nowych kontaktów i cały czas szukanie odpowiedzi na pytanie „Innowacje w gastronomii-biznes czy prowokacja?” spowodowało, że z niecierpliwością czekam na kolejną konferencję na której i Państwa nie powinno zabraknąć
Świeżo, aktualne i ważne tematy, opinie i wiedza doświadczonych praktyków i ekspertów, interesująco i dynamicznie, czekam niecierpliwie na kolejne takie spotkanie
Agnieszko, bardzo bardzo udane wydarzenie! 🙂 Jesteśmy z wami już parę lat i widzę jak pięknie rozwijasz to co zaplanowałaś ! Jestem pod coraz większym wrażeniem twojej energii i pomysłów!! Te wszystkie spotkania i wydarzenia są bardzo potrzebne nam restauratorom, dodają nam energii na dalsze działania! Gratulacje dla Ciebie i twojego zespołu!!! Chcemy tego coraz więcej!
In 2017 we hosted a hospitality industry event, the MADE Restaurant conference for the first time. It was a successful gathering of colleagues talking about the common grounds, issues and topics of the hospitality industry. In 2018, and I’m very proud of that, we hosted it again. About 220 people from the industry were gathering and discussing about the future trends. The topic of the conference was „3 steps ahead” which is, I think, the very important thing to talk about, because in our current situation we always need to stay relevant to our customers and need to adapt to change and innovation. I hope this conference really brings participants closer to this point, to help them to innovate and really succeeding the current surroundings of our business.
Współpraca z MADE Solutions to przede wszystkim profesjonalizm, kampania promocyjna na wysokim poziomie oraz dawka wartościowej wiedzy dla branży gastronomicznej, jak i turystycznej.
Kluczowe tematy, najlepsi eksperci, garść inspiracji to nieodłączne czynniki tej konferencji. Polecamy udział w MADE Restaurant zdecydowanie każdemu, kto chciałby podzielić się doświadczeniem z innymi i znaleźć odpowiedzi na pytania, które mogą poprawić funkcjonowanie własnego biznesu. Jako Partner tego wydarzenia cieszymy się, że mogliśmy gościć wszystkich uczestników w naszym hotelu – ta współpraca z pewnością przełoży się na kolejne edycje.
Uważam, że konferencja MADE Restaurant jest bardzo profesjonalnie zrobiona, zarówno pod względem merytorycznym materiału jak i pod kątem doboru panelistów. Są to osoby, które mają wieloletnie doświadczenie w branży gastronomicznej, dzięki czemu mogą podzielić się konkretnymi rozwiązaniami i uchronić innych od popełniania tych samych błędów. Na wysokim poziomie są również świetnie dobrani partnerzy, którzy podchodzą do tematu z profesjonalizmem, wielką pasją i zaangażowaniem. Jak na XXI wiek przystało, nowoczesna formuła konferencji z zastosowaniem różnych technologii jest zdecydowanie dużym plusem.
Jako wydarzenie edukujące, MADE Restaurant, jest bardzo wartościowe, zarówno dla restauratorów, hotelarzy, jak i całej branży turystycznej. Pomaga spojrzeć na biznes z nieco innej perspektywy. Kto się nie rozwija – upada. Kto się nie rozwija – nie będzie dobrze prowadził biznesu. Konferencja MADE Restaurant pomaga rozwinąć skrzydła uczestnikom i zainspirować do dalszej pracy i nauki.
Jeżdżę na konferencję z różnych powodów, głównie w celach networkingowych. W MADE Restaurant cenne jest to, że oferuje poznanie branży w wymiarze lokalnym – nagle za nazwami miejsc, które znam, pojawiają się osoby. Jest również sporo nowej wiedzy, którą można przełożyć na swój biznes, jak i inspirujące tematy czy idee, które zdecydowanie zapadają w pamięć i stwarzają miejsce do dyskusji na polu restauracyjnym np. z załogą.
Na MADE Restaurant jesteśmy już czwarty raz i jest to przede wszystkim bardzo pozytywna współpraca. Wydarzenie jest profesjonalne i daje możliwość poznania wielu ludzi z branży, z którymi można wymienić się ciekawymi spostrzeżeniami. Uważam, że był to świetny krok i zdecydowanie chcemy być częścią dalszych spotkań.
MADE Restaurant to konferencja, której bardzo dużą wartością są panele dyskusyjne poruszające aktualne, nurtujące właścicieli i managerów lokali gastronomicznych tematy i prelekcje z praktyczną wiedzą do wykorzystania, przekazywaną przez praktyków. Nie do przecenienia jest także fakt, że w jednym miejscu spotykają się ludzie, którzy na co dzień zajmują się prowadzeniem restauracji, dlatego cenne są także rozmowy w kuluarach. Dzięki nim możemy dzielić się swoim doświadczeniem z innymi, odkrywać, że nie tylko my borykamy się z pewnymi problemami, a przy okazji poznawać nowe rozwiązania, które możemy zaadaptować na potrzeby swojego biznesu.
Gratuluję inspirującego wydarzenia! Organizacja, merytoryka, prowadzenie na najwyższym poziomie. Tworzycie projekt, który będzie miał kluczową rolę w rozwoju branży w naszym kraju
Dziś, przy wielu branżowych imprezach, trudno jest zebrać tak pokaźne grono decyzyjnych ludzi. Podobała mi się formuła konferencji, doskonale wpisująca się w trend dzielenia się wiedzą w środowisku restauratorów i szefów kuchni. Poruszone zostały interesujące tematy. Wartością dodaną są również nawiązane przeze mnie kontakty, które zaowocują podpisaniem umów. Dla mnie, jedna z lepszych konferencji w ostatnim czasie.
Chciałbyś rozpocząć z nami współpracę?
[WP-Coder id=”3″]