MADE FOR RESTAURANT
EDYCJA MASTER CLASS
16 listopada 2020

MADE FOR Restaurant ON-LINE, edycja MASTER CLASS to podsumowanie kilku ostatnich, trudnych miesięcy w gastronomi i wytyczenie najefektywniejszych ścieżek na kolejne miesiące, kiedy to pandemia przybiera na sile. Na przykładzie tych, którzy odnoszą dzisiaj sukcesy pokażemy, jakie koncepty mają większą szansę na przetrwanie w obecnych czasach. Jakie praktyki zapewniają w dzisiejszych czasach wzrost biznesowy, a jakie prowadzą do porażki? Jak sobie radzić z obostrzeniami? Jak komunikować się z Gośćmi, aby pozostali lojalni? Jak technologicznie i organizacyjnie usprawnić naszą pracę? Jak stymulować zespół i zadbać o siebie, kiedy brakuje sił i motywacji, a wizja przyszłości zapowiada kolejne trudności? O tym jest to wydarzenie! Bądźcie z nami już 16 listopada br. i opracujmy wspólnie z najskuteczniejszymi praktykami z Polski i ze świata nową definicję przyszłości w gastronomii.
Nie odpuśćcie tego spotkania, jeśli chcecie być na bieżąco!

Utworzyliśmy specjalną grupę dla  Restauratorów na Facebooku:
Solutions FOR Restaurants

To platforma służąca przekazywaniu bieżących  aktualności oraz informacji na temat wsparcia  branży w tych trudnych czasach.

Bo jeśli mamy przetrwać ten czas,  to tylko RAZEM.

#RestauratorzyRazem
#solutionsFORrestaurants

SPRAWDŹ

Dla kogo jest ta konferencja?

UWAGA! Udział w konferencji jest bezpłatny dla restauratorów, właścicieli kawiarni,
firm cateringowych i ich pracowników oraz mediów

Myśl przewodnia tegorocznych konferencji
MADE FOR Restaurant

Sztuka przetrwania w gastronomii

Skąd pomysł?

„Sytuacja w jakiej obecnie znalazła się branża HoReCa jest sytuacją bez precedensu. Dotknęła nas rewolucja, a nie ewolucja.

Dzisiaj wiele miejsc restauracji, kawiarni, hoteli walczy, aby przetrwać PANDEMIĘ i zmiany rynkowe z nią związane. Są jednak takie, które nie tylko czują się dobrze biznesowo w nowej sytuacji, ale też rosną. Czas podsumować co dzisiaj się sprawdza, pokazać przykłady sukcesów i zrozumieć przyczyny porażek.

Zdecydowaliśmy się na zorganizowanie drugiej kryzysowej konferencji online, podczas której przedstawimy tych, którzy znaleźli lek na kryzys. Pokażemy i posłuchamy zwycięskich restauratorów oraz dostawców. Wskażemy rozwiązania, które pomogą biznesowo i mentalnie przetrwać kolejny etap w gastronomii.

Zapraszam do grona tych, którzy chcą wiedzieć i rozumieć!


Agnieszka Małkiewicz, Prezes Zarządu FOR Solutions

MADE FOR RESTAURANT
Edycja Kryzysowa on-line to:

PROGRAM KONFERENCJI

SPRAWDŹ PROGRAM

Zbuduj z nami program

Jeśli masz pytania, na które chciałbyś poznać odpowiedź, prześlij je do nas już teraz. W czasie wydarzenia będziemy na żywo pytać ekspertów o to, co Was nurtuje.

KAROLINA KAWKA-KOPER

726 787 755

kkawka@forsolutions.pl

Dlaczego warto zarezerwować ten dzień
na spotkanie z Mistrzami Biznesu?

MADE FOR Restaurant to nie tylko networkingowa platforma dla branży HORECA. To też dostęp do najlepszych rad, wiedzy i doświadczeń od czołowych reprezentantów rynku. To możliwość edukacji siebie i pracowników, znalezienia najlepszych rozwiązań dla swojego biznesu oraz poszerzenia sieci kontaktów, także o te zagraniczne.

Spotkania Biznes Master Class

Program zbudujemy na studiach przypadków. To będą spotkania „na szczycie” z tymi, którzy po mistrzowsku odnaleźli się w nowej kryzysowej rzeczywistości. Zapytamy ich o zmiany, które zaważyły na sukcesie? Czy były potrzebne? Co się zmieniło w stosunku do czasów sprzed pandemii? Jak się przygotowują do przyszłości i czy czują się dzisiaj bezpiecznie biznesowo?

Relacje z Polski i ze świata

Poznasz taktykę „sztuki przetrwania” jaką przyjęli uznani i inspirujący przedstawiciele branży gastronomicznej z Polski i ze świata.

Odpowiedzi na pytania 

Zbierzemy pytania z rynku i poprosimy o odpowiedzi prawników, ekonomistów i finansistów.

Poznasz INFLUENCERÓW

To oni są głosem lokalnych społeczności, które dzisiaj w dobie koronawirusa rządzą rynkiem gastro. Nie ma turystów zagranicznych, biznesmenów, studentów i innych grup, które zmieniły swoje zachowania konsumenckie. Restauracjom zostali lokalni goście, sąsiedzi, wierni fani. Posłuchajmy, co im dzisiaj wadzi, a co imponuje, jak postrzegają obostrzenia i ich stosowanie w restauracjach oraz jakie zmiany zaobserwowali na rynku?

MARKETINGowy Maraton

Najlepsze na rynku firmy marketingowe, z praktyką w branży gastro podadzą swoje konkretne wskazówki, jak działać kiedy technika „z ust do ust” już nie wystarczy? Technologia, programy lojalnościowe, social media, wydarzenia, CSR, komunikacja wizualna. Za co mamy się teraz zabrać w tych „nowych czasach”?

Poznasz „nowy” RYNEK

Zmiany warunków rynkowych, w jakich przyszło nam dzisiaj działać, podatki, polityka Państwa i Unii Europejskiej, trendy oraz perspektywy oraz czy warto zostać w branży? Chcesz wiedzieć?

Sztuka Przetrwania

To będzie niespodzianka! Podpowiemy, jak nie dać się sparaliżować obawom, znaleźć motywację, czas dla rodziny i na przyjemności oraz zachować radość życia? Nauczymy się oddychać pełną piersią w tych trudnych dla nas wszystkich czasach, tak aby rozwijać biznesowe skrzydła bez obaw i strat dla zdrowia.

GASTRO NOWOŚCI

Dowiesz się, co nowego pojawiło się na rynku. Produkty, usługi, ceny. Rynek kipi od nowości i zmian również w zachowaniach i ofertach dostawców, którzy próbują dostosować się do oczekiwać restauracji i ich gości.

Definiujemy nową rzeczywistość

  • Podejmujemy inicjatywę wspierającą merytorycznie polskich restauratorów
  • Zbieramy grono najsilniejszych firm/mecenasów, którzy nie opuszczają statku w obliczu trudnych  wyzwań
  • Zbudujemy zespół ekspertów, najlepszych w kraju praktyków, którzy odpowiedzą na pojawiające  się pytania i palące problemy branży
  • Merytoryczny program konferencji powstanie we współpracy z restauratorami z całej Polski –  kampania gromadząca pytania i problemy branży
  • W naszej ostatniej konferencji on-line wzięło udział ponad 700 praktyków z całej Polski.
WEŹ UDZIAŁ

MADE FOR RESTAURANT ON-LINE
W LICZBACH
Największa gastronomiczna platforma networkingowa w Polsce

  • 720 uczestników
  • 16 województw
  • 40 ekspertów z 6 państw
  • 10 godzin wykładów, prezentacji i debat
  • 15 partnerów merytorycznych, biznesowych i organizacyjnych
  • 60 000 – zasięgi kampanii informacyjnych

MADE FOR Restaurant w 2019 r.
w liczbach

1050
uczestników w całej Polsce
50
ekspertów z Polski
13
ekspertów z zagranicy
93
partnerów

MATERIAŁY POKONFERENCYJNE

  • Owocem konferencji będzie kompendium wiedzy i wskazówek dla restauratorów, jak działać w trakcie epidemii i sytuacji kryzysowej na bazie przedstawionych CASE Studies.
  • Materiały (nagrania, prezentacje) będą dostępne w sieci przez miesiąc od dnia konferencji.
  • Bezpłatny miesięczny dostęp dla uczestników konferencji i wszystkich restauratorów, którzy się zalogują.
  • Pakiet ofert pomocowych od naszych partnerów, wysłany do uczestników konferencji.

RADA PROGRAMOWA

Agnieszka
Małkiewicz

FOR Solutions

Dawno temu porzuciłam pracę w korporacji i założyłam restaurację - klasyczna historia kogoś, kto chce z
czytaj więcej >

Agnieszka Małkiewicz

FOR Solutions

Dawno temu porzuciłam pracę w korporacji i założyłam restaurację - klasyczna historia kogoś, kto chce zmienić swoje życie na lepsze;-) Ówczesny brak restauratorskiej wiedzy kompensowałam doświadczeniem PR-owym i marketingowym, które pomogło mi przetrwać najtrudniejsze chwile i utrzymać moje przedsiębiorstwo na powierzchni. To przeżycie sprawiło, że dzisiaj rozmawiam z szefami kuchni i restauratorami ich językiem. Doskonale rozumiem ich problemy, ambicje i marketingowe potrzeby. Przez ostatnie kilka lat koncentrowałam się na budowaniu strategii marketingowych i PR, budowaniu wizerunku moich klientów, projektowaniu doświadczeń kulinarnych, które na zawsze zostają w pamięci, inicjowaniu oraz wsparciu merytorycznym wydarzeń edukacyjnych i podróży kulinarno-biznesowych. Pracuję z ludźmi, produktami i firmami, których historia była wg mnie warta opowiedzenia. Marketing i PR to moja główna kompetencje. Dwa lata temu z sukcesem zbudowaliśmy MADE Restaurant czyli platformę rozwoju firm i kadry zarządzającej w branży HORECA. A dzisiaj przyszedł czas na kolejne wyzwanie - witam w FOR – w agencji komunikacji i kreowania wydarzeń dla branży HORECA.

Małgorzata
Minta

dziennikarka kulinarna, Minta Eats

Małgosia Minta, dziennikarka kulinarna, autorka książek, ekspertka w zakresie trendów w gastronomii, autor
czytaj więcej >

Małgorzata Minta

dziennikarka kulinarna, Minta Eats

Małgosia Minta, dziennikarka kulinarna, autorka książek, ekspertka w zakresie trendów w gastronomii, autorka bloga Minta Eats, publikuje na łamach „Wysokich Obcasów”, Vogue Polska, a także m.in. magazynu „USTA”, „Food Service Polska”, „Label Magazine” i Gazety Wyborczej. Jako jedyna przedstawicielka polskich mediów uczestniczyła w Cook it Raw Poland - bezprecedensowego wydarzenia, w ramach którego najlepsi szefowie kuchni poznawali polskie terroir. Dla polskich mediów relacjonuje najważniejsze wydarzenia w świecie gastronomii, m.in. kongres Madrid Fusion, gale Worlds 50 Best Restaurants czy premiery kolejnych edycji przewodnika Michelin. Inicjatorka pierwszej w Polsce konferencji poświęconej blogosferze kulinarnej i gastronomicznej - Food Blogger Fest, przez lata współtwórczyni polskiej konferencji TEDxWarsaw. Jest autorką i współautorką książek o tematyce kulinarnej, w tym nowo wydanej Less Waste Polska. W ciągu roku odwiedza ponad 300 restauracji.

Marcin
Dera

Transgourmet, Selgros Cash&Carry

Marcin Dera

Transgourmet, Selgros Cash&Carry

Adrian
Łukaszewicz

Akademia Leona Koźmińskiego

Adrian Łukaszewicz

Akademia Leona Koźmińskiego

Adam
Drozdowski

Wine Direct

Absolwent Politechniki Śląskiej, od lat 90 tych związany z branżą winiarską, wieloletni prezes spółki
czytaj więcej >

Adam Drozdowski

Wine Direct

Absolwent Politechniki Śląskiej, od lat 90 tych związany z branżą winiarską, wieloletni prezes spółki z zakresu rynku B2B i B2C, od 2012 członek zarządu grupy Partner Center i Dyrektor Zarządzający dywizji dedykowanej sektorowi Horeca  o nazwie Wine Direct.

Katarzyna
Płachecka

Have a bite

PR Manager w agencji Jedling Marketing, współwłaścicielka portalu Have a Bite Kraków, poświęconego kult
czytaj więcej >

Katarzyna Płachecka

Have a bite

PR Manager w agencji Jedling Marketing, współwłaścicielka portalu Have a Bite Kraków, poświęconego kulturze jedzenia na mieście. PR-owiec z zacięciem do social mediów, zajmuje się komunikacją, consultingiem i kreowaniem wizerunku restauracji w social media. Specjalizuje się w influencer marketingu dla gastronomii, organizując eventy prasowe oraz spotkania dla blogerów i dziennikarzy kulinarnych. Jej wcześniejsza kariera w public relations związana była głownie z branżą IT i nowymi technologiami. Odpowiedziawszy sobie na pytanie „Co najbardziej lubię w życiu robić”, postanowiła jednak zająć się jedzeniem. Ma na swoim koncie półroczny epizod w roli managera restauracji.

Karolina
Milczanowska

Have a bite

Rocznik ’90, czyli jeszcze wychowana na trzepaku, ale już w nierozłącznym towarzystwie Internetu. W dziec
czytaj więcej >

Karolina Milczanowska

Have a bite

Rocznik ’90, czyli jeszcze wychowana na trzepaku, ale już w nierozłącznym towarzystwie Internetu. W dzieciństwie chciała zostać cukiernikiem, dlatego w młodości została barmanem. Po spędzeniu 9 lat jako pracownik barów i restauracji, postanowiła wziąć swoją pasję na inny poziom i zaczęła o gastronomii pisać. Z pozycji osoby, która znała insajd, udało się jej zbudować największy krakowski serwis, poświęcony kulturze jedzenia i picia na mieście. W ubiegłym roku, otworzyła agencję interaktywną, zajmującą się PRem i prowadzeniem kanałów Social Media, dedykowaną dla branży gastronomicznej.

EKSPERCI

Lara
Gilmore

Food for Soul

Wraz z mężem Massimo Botturą, Lara wprowadziła projekt Food for Soul - sieć jadłodajni dla osób ubogich
czytaj więcej >

Lara Gilmore

Food for Soul

Wraz z mężem Massimo Botturą, Lara wprowadziła projekt Food for Soul - sieć jadłodajni dla osób ubogich i bezdomnych. Fundacja oprócz pomocy potrzebującym, ma na celu zwrócenie uwagi restauratorów i szefów kuchni na konieczność prowadzenia społecznie odpowiedzialnego biznesu. Lara pracuje w świecie kulinarnym od ponad 20 lat jako integralna część zakulisowego zespołu Osterii Francescany, zapewniając jej rozwój i pracę nad międzynarodowym marketingiem i komunikacją. Swój czas, energię i pomysły poświęca dla Food for Soul, aby projekt dotarł do szerszej społeczności i zaangażował profesjonalistów z całego świata w misję organizacji non-profit. Ściśle współpracowała z Massimo także przy realizacji książki kucharskiej „Bread is Gold”, która powstała na podstawie przepisów ponad 50 szefów kuchni i osobistych doświadczeń w ramach pilotażowego projektu „Food for Soul” Refettorio Ambrosiano.

Agnieszka
Małkiewicz

FOR Solutions

Dawno temu porzuciłam pracę w korporacji i założyłam restaurację - klasyczna historia kogoś, kto chce z
czytaj więcej >

Agnieszka Małkiewicz

FOR Solutions

Dawno temu porzuciłam pracę w korporacji i założyłam restaurację - klasyczna historia kogoś, kto chce zmienić swoje życie na lepsze;-) Ówczesny brak restauratorskiej wiedzy kompensowałam doświadczeniem PR-owym i marketingowym, które pomogło mi przetrwać najtrudniejsze chwile i utrzymać moje przedsiębiorstwo na powierzchni. To przeżycie sprawiło, że dzisiaj rozmawiam z szefami kuchni i restauratorami ich językiem. Doskonale rozumiem ich problemy, ambicje i marketingowe potrzeby. Przez ostatnie kilka lat koncentrowałam się na budowaniu strategii marketingowych i PR, budowaniu wizerunku moich klientów, projektowaniu doświadczeń kulinarnych, które na zawsze zostają w pamięci, inicjowaniu oraz wsparciu merytorycznym wydarzeń edukacyjnych i podróży kulinarno-biznesowych. Pracuję z ludźmi, produktami i firmami, których historia była wg mnie warta opowiedzenia. Marketing i PR to moja główna kompetencje. Dwa lata temu z sukcesem zbudowaliśmy MADE Restaurant czyli platformę rozwoju firm i kadry zarządzającej w branży HORECA. A dzisiaj przyszedł czas na kolejne wyzwanie - witam w FOR – w agencji komunikacji i kreowania wydarzeń dla branży HORECA.

Robert
Piaskowski

Pełnomocnik Prezydenta Miasta Krakowa ds. Kultury

menadżer i animator kultury, pedagog, muzyk. Doświadczenie zawodowe zdobywał w różnych sektorach kultury,
czytaj więcej >

Robert Piaskowski

Pełnomocnik Prezydenta Miasta Krakowa ds. Kultury

menadżer i animator kultury, pedagog, muzyk. Doświadczenie zawodowe zdobywał w różnych sektorach kultury, początkowo jako działacz organizacji pozarządowych, następnie był związany z biurem Kraków 2000, które zostało przekształcone w Krakowskie Biuro Festiwalowe. Obecnie pełni funkcję Pełnomocnika Prezydenta Miasta Krakowa ds. Kultury. Jest dyrektorem artystycznym i współzałożycielem FMF - Krakowskiego Festiwalu Muzyki Filmowej. Reprezentuje Kraków w relacjach z OWHC i Festival Cities Network, zrzeszającej Montreal, Kraków, Edynburg, Adelajdę, Singapur i UNESCO. Jest członkiem Rady Zarządzającej Międzynarodowej Sieci Miast Schronienia ICORN, organizacji skupiającej miasta i regiony oferujące schronienie dla prześladowanych pisarzy. Od stycznia 2019 roku był pierwszym doradcą Prezydenta Miasta Krakowa ds. współpracy z organizacjami międzynarodowymi w zakresie dziedzictwa kulturowego Krakowa, a od czerwca 2019 roku jest Pełnomocnikiem Prezydenta Miasta Krakowa ds. Kultury. Za zasługi na rzecz promocji kultury francuskiej uzyskał tytuł Kawalera Orderu Sztuki i Literatury nadany przez Ministra Kultury i Środków Przekazu Republiki Francji (2013). Jest wykładowcą na Uniwersytecie Jagiellońskim, Akademii Górniczo-Hutniczej, Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego oraz Wyższej Szkole Bankowej w Gdyni. Jako ekspert jest zapraszany na konferencje krajowe i międzynarodowe.

Piotr
Laskowski

SeeKrakow

Przedsiębiorca turystyczny, współwłaściciel sieci hoteli i hosteli Smart Hotels&Hostels oraz biura tu
czytaj więcej >

Piotr Laskowski

SeeKrakow

Przedsiębiorca turystyczny, współwłaściciel sieci hoteli i hosteli Smart Hotels&Hostels oraz biura turystyki przyjazdowej UTC Tour Operator. Członek władz Krakowskiej Izby Turystyki w latach 2011-2020, w tym Prezes Izby w latach 2017-2020. Członek Zarządu Małopolskiej Organizacji Turystycznej. Uczestnik prac sztabu kryzysowego TUgether przy Ministerstwie Rozwoju, członek Rady Programowej ds. Turystyki przy Marszałku Województwa Małopolskiego oraz członek wielu zespołów doradczych w zakresie turystyki. Prelegent i uczestnik debat podczas wielu wydarzeń dotyczących branży turystycznej tj. m.in. Forum Ekonomiczne, Kongres Turystyki Polskiej, Travel Meetings Krakow Malopolska.

Wiktor
Wróbel

Nosalowy Dwór Resort & SPA

Wiktor Wróbel jest prezesem zarządu Nosalowy Dwór Sp. z o.o.. Z wykształcenia prawnik, ukończył studia w
czytaj więcej >

Wiktor Wróbel

Nosalowy Dwór Resort & SPA

Wiktor Wróbel jest prezesem zarządu Nosalowy Dwór Sp. z o.o.. Z wykształcenia prawnik, ukończył studia w Anglii oraz w Niemczech, by następnie doradzać w transakcjach na rynku nieruchomości w londyńskim City.

Anna
Czarczyńska

Akademia Leona Koźmińskiego

Dr Anna Czarczyńska – ekspert i facylitator kultury organizacji. Dziekan kierunku Ekonomia i kierownik Akad
czytaj więcej >

Anna Czarczyńska

Akademia Leona Koźmińskiego

Dr Anna Czarczyńska – ekspert i facylitator kultury organizacji. Dziekan kierunku Ekonomia i kierownik Akademii Kompetencji Menedżera na Akademii Leona Koźmińskiego. Doktor nauk ekonomicznych, studiowała na Uniwersytecie Warszawskim i Sussex University. Konsultant i trener biznesu, lider projektów międzynarodowych. W latach 2008 - 2011 radca ekonomiczny ambasady RP w Helsinkach. Autorka publikacji z dziedziny ekonomii, zarządzania oraz zrównoważonego rozwoju.

Piotr
Bolczak

Żywiec Zdrój

Piotr Bolczak

Żywiec Zdrój

Emilia
Pożarowszczyk

Skarby Serowara, Spółdzielnia Mleczarska Spomlek

Kierownik Marketingu i PR w SM Spomlek, z marketingiem związana od 15 lat. W Spomlek od 8 lat, wcześniej odp
czytaj więcej >

Emilia Pożarowszczyk

Skarby Serowara, Spółdzielnia Mleczarska Spomlek

Kierownik Marketingu i PR w SM Spomlek, z marketingiem związana od 15 lat. W Spomlek od 8 lat, wcześniej odpowiedzialna za marki leków OTC w branży farmaceutycznej. W oparciu o nowoczesne badania marketingowe rozwija markę serów śniadaniowych Serenada oraz markę serów premium Skarby Serowara. Stawia na innowacyjne dla serów projekty i niestandardowe formy promocji. Rozwija kategorię oraz kulturę konsumpcji serów, wprowadziła polskie sery długodojrzewajace do kanału HoReCa. W marketingu ważna jest nie tylko kreacja i pomysły, ale ich korelacja z potrzebami Klientów. Prowadzi cykl lekcji dla dzieci : „Skąd się biorą dziury w serze”, zaangażowana w działania CSR i tworzenie kącików zabaw dla dzieci w szpitalach i przychodniach. Wspiera lokalne kluby biznesu prelekcjami z wykorzystaniem case study z badań i projektów stosowanych w codziennej pracy. Współpracuje ze studentami, wpiera pisanie prac magisterskich, licencjackich. Nie stosuje rozwiązań tylko dla idei, nie toleruje rzeczy nieskończonych.

Hanna
Wencka

Aviko

Senior Brand Manager foodservice CEE region w firmie Aviko. Pomysłodawczyni aplikacji AvikoPRO wspierającej
czytaj więcej >

Hanna Wencka

Aviko

Senior Brand Manager foodservice CEE region w firmie Aviko. Pomysłodawczyni aplikacji AvikoPRO wspierającej pracę szefów kuchni w Polsce i w Europie. Na co dzień współpracuje z takimi krajami jak Węgry, Rumunia, Czechy, kraje Bałtyckie i Rosja, ale ma też szeroką wiedzę na temat rynków zachodnich.

Grzegorz
Aksamit

Stava

Grzegorz Aksamit

Stava

Paweł
Kałużny

doradca biznesowy, GETT Academy

Paweł Kałużny

doradca biznesowy, GETT Academy

Edyta
Duchnowska

Kancelaria Radcy Prawnego Edyta Duchnowska, Prawo w Restauracji

Radca prawny. Założycielka Kancelarii Radcy Prawnego Edyta Duchnowska. Od ponad 15 lat zajmuje się obsług
czytaj więcej >

Edyta Duchnowska

Kancelaria Radcy Prawnego Edyta Duchnowska, Prawo w Restauracji

Radca prawny. Założycielka Kancelarii Radcy Prawnego Edyta Duchnowska. Od ponad 15 lat zajmuje się obsługą prawną przedsiębiorców. Specjalizuje się w bieżącym doradztwie prawnym w obszarze szeroko rozumianego gospodarczego prawa własności intelektualnej, prawa cywilnego, sporach sądowych. Doradza wielu przedsiębiorstwom działającym w branży gastronomicznej.

Bartek
Kieżun

dziennikarz kulinarny i podróżnik

dziennikarz kulinarny, specjalista w zakresie kuchni śródziemnomorskich, podróżnik. Z wykształcenia ant
czytaj więcej >

Bartek Kieżun

dziennikarz kulinarny i podróżnik

dziennikarz kulinarny, specjalista w zakresie kuchni śródziemnomorskich, podróżnik. Z wykształcenia antropolog kultury, z zamiłowania kucharz. Miłośnik książek, nie tylko kulinarnych. Publikuje w Kukbuku, Twoim Stylu i Wysokich Obcasach. Stale współpracuje z portalem Wirtualna Polska. Absolwent krakowskiej Szkoły Sommelierów. Jako kucharz gotuje i karmi, prowadzi warsztaty kulinarne, organizuje wyjątkowe kolacje degustacyjne oraz sędziuje w konkursach kulinarnych. Dwukrotny zdobywca Nagrody Magellana, którą nagrodzono Italię do zjedzenia i Portugalię do zjedzenia. Laureat prestiżowej World Gourmand Cookbook Awards. Obecnie pracuje nad dwoma kolejnymi książkami.

Piotr
Gładczak

Wrocławskie Podróże Kulinarne

Autor najbardziej popularnego (m.in. wg rankingu internetowego magazynu F5) bloga restauracyjnego we Wrocławi
czytaj więcej >

Piotr Gładczak

Wrocławskie Podróże Kulinarne

Autor najbardziej popularnego (m.in. wg rankingu internetowego magazynu F5) bloga restauracyjnego we Wrocławiu. Od dłuższego czasu przemierza wrocławskie knajpki, restauracje, bary w poszukiwaniu pysznego jedzenia. Raz z lepszym, raz z gorszym skutkiem. Każdą wizytę stara się przedstawić w barwny sposób, aby czasami zachęcić, a w innym wypadku przestrzec przed fatalnym jedzeniem. Uwielbia poznawać nowe smaki, stara się rozwijać z każdą kulinarną podróżą. Nie stroni od streetfoodowego jedzenia w food truckach, chętnie odwiedza bary mleczne, aby przenieść się wspomnieniami do dzieciństwa, ale równocześnie stara się nadążać na rozwojem wrocławskiej gastronomii i chętnie testuje najciekawsze restauracyjne koncepty ze stolicy Dolnego Śląska. Miejsca, które opisuje dobiera w taki sposób, aby każdy z czytelników mógł znaleźć tutaj coś dla siebie. Zarówno ten, który na obiad „do miasta” wychodzi sporadycznie, jak i ten jedzący poza domem codziennie. W barach, food truckach czy poważnych restauracjach.

Klaudia
Sroczyńska

Dusiowa Kuchnia

"Dusiowa Kuchnia” to blog, który zrodził się z potrzeby nauki gotowania i zapisywania sprawdzonych przepi
czytaj więcej >

Klaudia Sroczyńska

Dusiowa Kuchnia

"Dusiowa Kuchnia” to blog, który zrodził się z potrzeby nauki gotowania i zapisywania sprawdzonych przepisów w jednym miejscu. Fotografia od zawsze była bliska mojemu sercu, a kulinaria dopiero z czasem pokochałam. Na blogu prezentuję dużo słodkich przepisów oraz kolorowych i prostych dań. Prowadzę też duży dział na blogu - Kulinarne Trójmiasto - w którym przedstawiam czytelnikom pyszne restauracje, kawiarnie i eventy z okolicy Trójmiasta. Stworzyłam też cykle, w których piszę o tym, gdzie zjeść śniadanie czy co nowego kulinarnego otworzyło się w Trójmieście. Prowadzę również grupę na fb "Gdzie dobrze zjeść w Trójmieście". Blog z czasem zaczął się prężnie rozwijać, dlatego poza miejscami z mojego kochanego Trójmiasta zaczęłam też pisać o moich kulinarnych podbojach z podróży.

Paweł
Anders

The Cork Wrocław

Od 26 lat nieprzerwanie związany z gastronomią. Twórca koncepcji restauracji WINESTONE (obecnie 16 restaura
czytaj więcej >

Paweł Anders

The Cork Wrocław

Od 26 lat nieprzerwanie związany z gastronomią. Twórca koncepcji restauracji WINESTONE (obecnie 16 restauracji w Europie) – wino i kamień, opartej głównie na winie oraz pasji do jedzenia. Dodatkowo każda restauracja prowadzi sklep z winami i specjalnościami restauracji. Odkrywca smaków i promotor prostoty w sztuce kulinarnej dzięki zachowaniu autentyczności i szczerości podejścia do gościa. Pasjonat lokalnego jedzenia i wina, szczególnie nieznanych szczepów z najodleglejszych krańców świata. Od 2008 r związany z grupą hotelową ORBIS i siecią hotelową ACCOR.

Łukasz
Modelski

Dziennikarz i pisarz

Historyk sztuki, mediewista i gurmandzista. Autor m.in. książek kulinarnych – Piątego smaku i Kuchni na p
czytaj więcej >

Łukasz Modelski

Dziennikarz i pisarz

Historyk sztuki, mediewista i gurmandzista. Autor m.in. książek kulinarnych – Piątego smaku i Kuchni na plebanii, redaktor i dziennikarz. Od ponad pięciu lat w radiowej Dwójce prowadzi „Drogę przez mąkę” – audycję o związkach literatury i kuchni, pisuje felietony do magazynu „Czas wina” i rozwija nowe projekty medialne. Zdarza mu się sędziować w konkursach kulinarnych i winnych oraz prowadzić poświęcone jedzeniu i winu spotkania. Duchowy okcytańczyk, kibicuje winnej Langwedocji, ale szczerze mówiąc, woli pijać gdzie indziej. W pażdzierniku ukaże się książkowa wersja Drogi przez mąkę będąca zbiorem najważniejszych rozmów o kuchni i literaturze.

Gaweł
Czajka

Cały Gaweł

Optymizm nie jest mu obcy. Prawdziwek w świecie gastronomii. Od podstaw stworzył kantynę Cały Gaweł, zdob
czytaj więcej >

Gaweł Czajka

Cały Gaweł

Optymizm nie jest mu obcy. Prawdziwek w świecie gastronomii. Od podstaw stworzył kantynę Cały Gaweł, zdobywając w ten sposób pierwsze doświadczenia w tej materii. Pasjonat jedzenia, próbowania lokalnych produktów i podróży przepełnionych orientalnymi smakami.

Michał
Oszczyk

Dilmah

Manager Centrum Szkoleniowego, brand ambasador marek Dilmah, Fabbri i Saquella w Polsce. Uczestnik i sędzi
czytaj więcej >

Michał Oszczyk

Dilmah

Manager Centrum Szkoleniowego, brand ambasador marek Dilmah, Fabbri i Saquella w Polsce. Uczestnik i sędzia wielu konkursów barmańskich. Prowadził bary w Hotelu Mercure, Restauracji Blue Cactus i Iguana Lounge, T bar, Szósta Po Południu. Od lat związany z Międzynarodową Szkołą Barmanów i Sommelierów. Doświadczony konsultant i trener personelu restauracji i hoteli w zakresie napojów gorących. W Gourmet Foods odpowiedzialny m.in. za projekty miksologiczne związane z herbatą, kawą i syropami, herbaciany foodpairing, spersonalizowane oferty dla klientów kanału HoReCa, warsztaty, prezentacje i szkolenia produktowe.

Angelika
Borysiak

Brand2Eat

Specjalistka w obszarze digital marketingu i komunikacji w social media, właścicielka agencji brand2eat. Pr
czytaj więcej >

Angelika Borysiak

Brand2Eat

Specjalistka w obszarze digital marketingu i komunikacji w social media, właścicielka agencji brand2eat. Prelegent, szkoleniowiec, od lat zawodowo związana z branżą HoReCa. Nieoceniona (ale doceniana!) w prowadzeniu zintegrowanych działań marketingowych dla nowych, jak i istniejących lokali. Tworzy strategie komunikacji, serwuje niebanalne rozwią zania, karmi pomysłami i zaraża entuzjazmem. Prelegentka branżowych konferencji i międzynarodowych targów. Regularnie publikuje w prasie.

Oskar
Tomczak

PROTIP Marketing

Założyciel start-upu i pierwszej w Europie firmy, zajmującej się pozycjonowaniem na TripAdvisor. Specjalis
czytaj więcej >

Oskar Tomczak

PROTIP Marketing

Założyciel start-upu i pierwszej w Europie firmy, zajmującej się pozycjonowaniem na TripAdvisor. Specjalista Marketingu Internetowego. Projekty, którymi się opiekuje zajmują TOPowe pozycje w prestiżowych rankingach takich jak Michelin, TripAdvisor, Google czy Gault&Millau. Współpracuję między innymi z Magdą Gessler, czy choćby wyróżnionymi i renomowanymi konceptami takimi jak Jagermeister, Meet & FIT, Maczfit i inne.

Katarzyna
Młynarczyk

Handelek, Socjomania

Katarzyna Młynarczyk

Handelek, Socjomania

Magdalena
Malutko

Od Kuchni

współwłaścicielka agencji Od kuchni, specjalizującej się w komunikacji marek z sektora HoReCa i świadcz
czytaj więcej >

Magdalena Malutko

Od Kuchni

współwłaścicielka agencji Od kuchni, specjalizującej się w komunikacji marek z sektora HoReCa i świadczącej kompleksowe usługi z zakresu social media, PR-u oraz marketingu. Na markę Od kuchni składa się także studio z kuchnią do nagrań wideo oraz studio fotograficzne. Dzięki połączeniu agencji ze studiem klienci agencji nie muszą zlecać poszczególnych działań różnym podwykonawcom, ponieważ zespół Magdy jest w stanie zaopiekować się kompleksowo komunikacją każdej z marek będących pod skrzydłami Od kuchni. Magda Malutko z gastronomią pracuje od ponad ośmiu lat. Przed założeniem agencji pracowała m.in. w agencji obsługującej dużą markę z sektora FMCG, w magazynie kulinarnym, a także jako marketing manager odpowiadała za komunikację trzech największych festiwali gastronomicznych w Polsce. Jest absolwentką kierunku Dziennikarstwo ze specjalnością “Promocja i reklama” na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz kierunku Wzornictwo ze specjalnością “Projektowanie dla gastronomii” na uczelni VIAMODA w Warszawie.

Łukasz
Hodorowicz

Studio GO

na co dzień pomaga markom osiągnąć sukces, tworząc skuteczny marketing. Specjalizuje się w komunikacji i
czytaj więcej >

Łukasz Hodorowicz

Studio GO

na co dzień pomaga markom osiągnąć sukces, tworząc skuteczny marketing. Specjalizuje się w komunikacji i strategiach marketingowych. Pasjonat psychologii behawioralnej i tego, co siedzi w głowach konsumentów. Wspomniane zagadnienia opisuje na blogu www.lukaszhodorowicz.pl Wolny czas spędza oglądając maratony serialu „Przyjaciele”.

Beata
Śniechowska

Młoda Polska Bistro & Pianino, Wrocław

Szefowa kuchni, współwłaścicielka Młoda Polska bistro & pianino, zwyciężczyni programu Master Chef
czytaj więcej >

Beata Śniechowska

Młoda Polska Bistro & Pianino, Wrocław

Szefowa kuchni, współwłaścicielka Młoda Polska bistro & pianino, zwyciężczyni programu Master Chef Polska, autorka książek kulinarnych

Klaudiusz
Kobylecki

MojStolik.pl

Od ponad 15 lat zajmuje się budową systemów informatycznych dla rynku telekomunikacyjnego w firmie DOT Syst
czytaj więcej >

Klaudiusz Kobylecki

MojStolik.pl

Od ponad 15 lat zajmuje się budową systemów informatycznych dla rynku telekomunikacyjnego w firmie DOT Systems. Od kilku lat prowadzi projekty B2C dla różnych segmentów rynku np. mojstolik.pl lub kuptu.market. W mojstolik.pl odpowiedzialny za budowę i rozwój platformy.

Renata
Targosz

ZaKładka Bistro de Cracovie

Z wykształcenia biolog ze specjalizacją nauczycielską, w praktyce restauratorka i prawa ręka w krakowskiej
czytaj więcej >

Renata Targosz

ZaKładka Bistro de Cracovie

Z wykształcenia biolog ze specjalizacją nauczycielską, w praktyce restauratorka i prawa ręka w krakowskiej restauracji ZaKładka. Tajniki branży restauracyjnej i gastronomicznej poznawała wspierając przez 20 lat działania zawodowe swojego męża, krakowskiego szefa kuchni, a umiejętność negocjacji i dyplomacji na polskiej placówce dyplomatycznej za granicą. W prowadzonej przez siebie i męża restauracji przeszła wszystkie możliwe stanowiska, od zmywaka, poprzez kuchnię, na sali i biurze kończąc. Członkini Stowarzyszenia Kobiety i Wino. W latach 2013-2018 pełniła funkcję konsultanta kulinarnego w polskiej produkcji Masterchef i Masterchef Junior.

Natalia
Kmieciak

Smaki Warte Poznania

Autorka bloga Smaki Warte Poznania, na łamach którego poszukuje interesujących miejsc na kulinarnej mapie
czytaj więcej >

Natalia Kmieciak

Smaki Warte Poznania

Autorka bloga Smaki Warte Poznania, na łamach którego poszukuje interesujących miejsc na kulinarnej mapie Polski. Doradza i prowadzi kampanie marketingowe dla firm z branży gastronomicznej, organizuje eventy, warsztaty oraz szkolenia z zakresu social media. Z wykształcenia dietetyk kliniczny. Zawodową wiedzę wykorzystuje w pracy z restauracjami oraz cateringami dietetycznymi, dla których współtworzy menu. Prywatnie miłośniczka zdrowej kuchni, aktywnego trybu życia oraz fotografii. Na swoim koncie ma współprace m.in. dla Starego Browaru, salonów MINI czy sieci sklepów Ikea. Jest ambasadorem licznych festiwali, takich jak m.in. Fine Dining Week, Restaurant Week czy Wege Festiwal. Gdzie można mnie znaleźć? - Instagram: https://instagram.com/smakiwartepoznania/ - Facebook: https://www.facebook.com/SmakiWartePoznania/ - Blog: www.smakiwartepoznania.com

Tomasz
Kolecki

Żywiec Zdrój

Mistrz Polski Sommelierów w latach 2007/2008, 2009 i 2010, wiceprezydent Stowarzyszenia Sommelierów Polskich
czytaj więcej >

Tomasz Kolecki

Żywiec Zdrój

Mistrz Polski Sommelierów w latach 2007/2008, 2009 i 2010, wiceprezydent Stowarzyszenia Sommelierów Polskich, przewodniczący Komisji dydaktycznej Stowarzyszenia Sommelierów Polskich, uczestnik finałów Mistrzostw Europy i Świata Sommelierów w Sofii, Santiago de Chile, Strasburgu oraz Tokio, Diploma Association de la Sommellerie Internationale, Water Codex Diploma Hydrosommelier. Szef jury i arbiter m.in. Mistrzostw Polski Sommelierów, Coupe Georges Baptiste, Baltic Sommelier Cup, Young Sommeliers European Cup Londyn, Konkursu Win Polskich Jasło, Grand Prix Magazynu Wino, ITQI Bruksela, IWSC Londyn, Wino na Medal, Carpatiavini i innych, Felietonista oraz autor kart win, w tym nagradzanych przez magazyn Wine Spectator, konsultant i trener personelu restauracji i hoteli w ramach Wineconsultant.pl

Małgorzata
Minta

dziennikarka kulinarna, Minta Eats

Małgosia Minta, dziennikarka kulinarna, autorka książek, ekspertka w zakresie trendów w gastronomii, autor
czytaj więcej >

Małgorzata Minta

dziennikarka kulinarna, Minta Eats

Małgosia Minta, dziennikarka kulinarna, autorka książek, ekspertka w zakresie trendów w gastronomii, autorka bloga Minta Eats, publikuje na łamach „Wysokich Obcasów”, Vogue Polska, a także m.in. magazynu „USTA”, „Food Service Polska”, „Label Magazine” i Gazety Wyborczej. Jako jedyna przedstawicielka polskich mediów uczestniczyła w Cook it Raw Poland - bezprecedensowego wydarzenia, w ramach którego najlepsi szefowie kuchni poznawali polskie terroir. Dla polskich mediów relacjonuje najważniejsze wydarzenia w świecie gastronomii, m.in. kongres Madrid Fusion, gale Worlds 50 Best Restaurants czy premiery kolejnych edycji przewodnika Michelin. Inicjatorka pierwszej w Polsce konferencji poświęconej blogosferze kulinarnej i gastronomicznej - Food Blogger Fest, przez lata współtwórczyni polskiej konferencji TEDxWarsaw. Jest autorką i współautorką książek o tematyce kulinarnej, w tym nowo wydanej Less Waste Polska. W ciągu roku odwiedza ponad 300 restauracji.

Marcin
Dera

Transgourmet, Selgros Cash&Carry

Marcin Dera

Transgourmet, Selgros Cash&Carry

Adrian
Łukaszewicz

Akademia Leona Koźmińskiego

Adrian Łukaszewicz

Akademia Leona Koźmińskiego

Adam
Drozdowski

Partner Center HORECA

Absolwent Politechniki Śląskiej, od lat 90 tych związany z branżą winiarską, wieloletni prezes spółki
czytaj więcej >

Adam Drozdowski

Partner Center HORECA

Absolwent Politechniki Śląskiej, od lat 90 tych związany z branżą winiarską, wieloletni prezes spółki z zakresu rynku B2B i B2C, od 2012 członek zarządu grupy Partner Center i Dyrektor Zarządzający dywizji dedykowanej sektorowi Horeca  o nazwie Wine Direct.

Katarzyna
Płachecka

Have a bite

PR Manager w agencji Jedling Marketing, współwłaścicielka portalu Have a Bite Kraków, poświęconego kult
czytaj więcej >

Katarzyna Płachecka

Have a bite

PR Manager w agencji Jedling Marketing, współwłaścicielka portalu Have a Bite Kraków, poświęconego kulturze jedzenia na mieście. PR-owiec z zacięciem do social mediów, zajmuje się komunikacją, consultingiem i kreowaniem wizerunku restauracji w social media. Specjalizuje się w influencer marketingu dla gastronomii, organizując eventy prasowe oraz spotkania dla blogerów i dziennikarzy kulinarnych. Jej wcześniejsza kariera w public relations związana była głownie z branżą IT i nowymi technologiami. Odpowiedziawszy sobie na pytanie „Co najbardziej lubię w życiu robić”, postanowiła jednak zająć się jedzeniem. Ma na swoim koncie półroczny epizod w roli managera restauracji.

Karolina
Milczanowska

Have a bite

Rocznik ’90, czyli jeszcze wychowana na trzepaku, ale już w nierozłącznym towarzystwie Internetu. W dziec
czytaj więcej >

Karolina Milczanowska

Have a bite

Rocznik ’90, czyli jeszcze wychowana na trzepaku, ale już w nierozłącznym towarzystwie Internetu. W dzieciństwie chciała zostać cukiernikiem, dlatego w młodości została barmanem. Po spędzeniu 9 lat jako pracownik barów i restauracji, postanowiła wziąć swoją pasję na inny poziom i zaczęła o gastronomii pisać. Z pozycji osoby, która znała insajd, udało się jej zbudować największy krakowski serwis, poświęcony kulturze jedzenia i picia na mieście. W ubiegłym roku, otworzyła agencję interaktywną, zajmującą się PRem i prowadzeniem kanałów Social Media, dedykowaną dla branży gastronomicznej.

REJESTRACJA

Bezpłatny udział dla restauratorów, właścicieli kawiarni, firm cateringowych
i ich pracowników oraz mediów

Obowiązuje wcześniejsza rejestracja. Ograniczona liczba wejściówek

ZAREJESTRUJ SIĘ BEZPŁATNIE

Bilety w specjalnej, niższej cenie dla właścicieli i pracowników firm oferujących
produkty i usługi dla branży HoReCa

do 15.11.2020

PLN35000+VAT
PLN15000+VAT

ORGANIZATOR

PARTNERZY MERYTORYCZNI

PARTNERZY STRATEGICZNI

PARTNERZY BIZNESOWI

PARTNERZY MEDIALNI I KOMUNIKACYJNI

TAK BYŁO W MAJU…

Zobacz, co mówią uczestnicy poprzednich edycji

Myślę, że MADE FOR Restaurant to jedno z fajniejszych wydarzeń w roku. Spotykamy tu ludzi z naszej branży, naszych aktualnych klientów, jak i klientów, którzy podejmują z nami rozmowę i są zainteresowani naszą ofertą

Jakub Owczarczyk, BAGSTAR

MADE FOR Restaurant daje możliwość pokazania się z najlepszej strony wśród najlepszych restauratorów w Polsce

Emilia Pożarowszczyk, Kierownik ds. Marketingu i PR, SM Spomlek

Na MADE FOR Restaurant możemy się powymieniać swoimi doświadczeniami, posłuchać restauratorów, profesorów. Innowacyjność na poziomie pobudzania siebie do myślenia

Daniel Pawełek, restaurator, Ferment Group

Znakomity dobór prelegentów, mnogość tematów, ciekawa formuła. Brakowało w branży takiego wydarzenia , zorganizowanego na tak wysokim poziomie.

Radosław Fischbach, (Dyrektor Gastronomii, Nosalowy Dwór Resort & SPA)

Gratuluję organizacji wydarzeń w Krakowie, udane eventy!

Maciej Dobrzyniecki, (Prezydent Akademii Gastronomicznej w Polsce)

Najfajniejsze jest to, że ta konferencja po prostu jest. Myślę, że to bardzo ważne i ciekawe, że dużo osób w jednym miejscu rozmawia o różnych problemach branży gastronomicznej – to daje synergię wielu składowych potrzebnych do zrozumienia całości.

Mariusz Zawadzki, Restaurator, Mondo di Vinegre oraz Vinegre

The conference MADE FOR Restaurant in Wroclaw is a great opportunity for the gastronomy sector to learn from others experience. The industry experts and their business ideas are an inspiration that definitely should be implemented in restaurants. It’s a great opportunity to build a strong network that will be helpful in the future. It was a pleasure to see so many people eager to learn and I believe that it’s a perfect time for Poland to take full advantage of its growing culinary potential.

Isabella Poti, Bros’ (Włochy)

MADE FOR Restaurant to ciekawa platforma wymiany doświadczeń dla osób z branży HORECA pozwalająca spojrzeć na ten biznes z różnych punktów widzenia. Wielką korzyścią jest możliwość spotkania doświadczonych osób, które chętnie dzielą się swoją wiedzą. Zdecydowanie polecam to wydarzenie, gdyż jego ciekawa i merytoryczna strona sprawia, że każda z osób będących na konferencji znajdzie dla siebie coś ciekawego.

Stanisław Magdij, Bierhalle

Konferencja Made For Restaurant to świetne wydarzenie, które z jednej strony gwarantuje uczestnikom ogromną dawkę bardzo wartościowej wiedzy, a Partnerom pozwala pokazać się z jak najlepszej strony wśród swoich potencjalnych klientów. Jestem pod ogromnym wrażeniem organizacji, dbałości o każdy szczegół i podejścia Organizatorów. Gratuluję i z niecierpliwością czekam na kolejne wydarzenia w innych miastach.

Anna Chrobot, Starszy specjalista ds. marketingu, Dilmah, Gourmet Foods

Ana Roš – kuchenna petarda! Wspaniałe dwa dni z jedna z najlepszych kucharek świata. Plus znakomita ludzka historia.

Łukasz Modelski, (Dziennikarz kulinarny, Polskie Radio)

Female power at the European table! In Krakow celebrating its’ status as European Capital of Gastronomy Culture with Ana Roš, Female Chef of The Year 2017 according to The World’s 50 Best Restaurants  in advance of the tommorow’s restaurant trend conference MADE FOR Restaurant  where I am honoured to be speaking. Delighted to be with a fantastic, enthusiastic outspoken group of Polish, Slovenian, Swedish foodies.

Sudi Pigott , (Dziennikarka kulinarna, blogerka, Sudi Foodie, Women of food UK)

Podczas krakowskiej konferencji MADE FOR Restaurant porozmawialiśmy sobie o biznesowym sensie umieszczania w kartach win ekologicznych i naturalnych w składzie: Adam Drozdowski, Rafał Stec, Radosław Fronc i ja. Bardzo było miło, przerażająco wręcz merytorycznie i w ogóle budująco. Agnieszko Małkiewicz, dziękuję za zaproszenie!

Jakub Janicki , (Dziennikarz kulinarny, Ferment. Pismo o winie)

Cała konferencja MADE FOR Restaurant w Krakowie przebiegła pod hasłem “Innowacyjność”, i tego, co się w naszej branży obecnie dzieje: jakie są trendy światowe w porównaniu do tego, co się dzieje u nas w Polsce: jakie są możliwości ale też jakie są wyzwania i zagrożenia. Temat jest bardzo ciekawy i zachęcam do uczestnictwa w konferencji – muszę przyznać, że byłem bardzo mile zaskoczony!

Adam Drozdowski, (Dyrektor Działu Horeca, Wine Direct)

Na MADE FOR Restaurant nawiązaliśmy wiele fajnych kontaktów – relacyjnych i biznesowych – myślę, że warto tu być!

Michał Oszczyk, (Manager Centrum Szkoleniowego, Gourmet Foods)

W takich miejscach można się inspirować, można w neutralny sposób porozmawiać z ludźmi z branży.

Adrian Łukaszewicz, (Opiekun merytoryczny studiów podyplomowych HORECA Menedżer, Akademia Leona Koźmińskiego)

Takich inicjatyw z oczywistych powodów powinno być jak najwięcej, bo mają znakomitą jedną cechę wiodącą: one po prostu, zwyczajnie, zmuszają do refleksji!

Radosław Fronc, (Właściciel restauracji w Krakowie pod marką Main Square Hospitality Group, m.in. Szara Gęś, Fiorentina Ristorante)

W konferencji MADE FOR Restaurant uczestniczyliśmy po raz pierwszy i na pewno nie po raz ostatni. Bardzo interesujący program konferencji, obejmujący szeroki spectrum działania od marketingu, poprzez zarządzanie kończąc na sprzedaży ,inspirujący prowadzący, możliwość nawiązania nowych kontaktów i cały czas szukanie odpowiedzi na pytanie „Innowacje w gastronomii-biznes czy prowokacja?” spowodowało, że z niecierpliwością czekam na kolejną konferencję na której i Państwa nie powinno zabraknąć

Włodzimierz Owczarski, (Manager Instytutu Kulinarnego)

Świeżo, aktualne i ważne tematy, opinie i wiedza doświadczonych praktyków i ekspertów, interesująco i dynamicznie, czekam niecierpliwie na kolejne takie spotkanie

Krzysztof Kaliciński, (Business Development & Operations Director Nero Group/Green Caffè Nero)

Agnieszko, bardzo bardzo udane wydarzenie! 🙂 Jesteśmy z wami już parę lat i widzę jak pięknie rozwijasz to co zaplanowałaś ! Jestem pod coraz większym wrażeniem twojej energii i pomysłów!! Te wszystkie spotkania i wydarzenia są bardzo potrzebne nam restauratorom, dodają nam energii na dalsze działania! Gratulacje dla Ciebie i twojego zespołu!!! Chcemy tego coraz więcej!

Małgorzata Komsta, (Właścicielka, Umami, Plado)

In 2017 we hosted a hospitality industry event, the MADE Restaurant conference for the first time. It was a successful gathering of colleagues talking about the common grounds, issues and topics of the hospitality industry. In 2018, and I’m very proud of that, we hosted it again. About 220 people from the industry were gathering and discussing about the future trends. The topic of the conference was “3 steps ahead” which is, I think, the very important thing to talk about, because in our current situation we always need to stay relevant to our customers and need to adapt to change and innovation. I hope this conference really brings participants closer to this point, to help them to innovate and really succeeding the current surroundings of our business.

Mattias Herd, Dyrektor, Double Tree by Hilton Wrocław

Współpraca z MADE Solutions to przede wszystkim profesjonalizm, kampania promocyjna na wysokim poziomie oraz dawka wartościowej wiedzy dla branży gastronomicznej, jak i turystycznej.

Kluczowe tematy, najlepsi eksperci, garść inspiracji to nieodłączne czynniki tej konferencji. Polecamy udział w MADE Restaurant zdecydowanie każdemu, kto chciałby podzielić się doświadczeniem z innymi i znaleźć odpowiedzi na pytania, które mogą poprawić funkcjonowanie własnego biznesu. Jako Partner tego wydarzenia cieszymy się, że mogliśmy gościć wszystkich uczestników w naszym hotelu – ta współpraca z pewnością przełoży się na kolejne edycje.

Joanna Stachowiak-Szczotko, Dyrektor, Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront

Uważam, że konferencja MADE Restaurant jest bardzo profesjonalnie zrobiona, zarówno pod względem merytorycznym materiału jak i pod kątem doboru panelistów. Są to osoby, które mają wieloletnie doświadczenie w branży gastronomicznej, dzięki czemu mogą podzielić się konkretnymi rozwiązaniami i uchronić innych od popełniania tych samych błędów. Na wysokim poziomie są również świetnie dobrani partnerzy, którzy podchodzą do tematu z profesjonalizmem, wielką pasją i zaangażowaniem. Jak na XXI wiek przystało, nowoczesna formuła konferencji z zastosowaniem różnych technologii jest zdecydowanie dużym plusem.

Katarzyna Mysiak, Referat Promocji i PR , Wydział Komunikacji Społecznej i Informacji, Urząd Miasta Gdynia

Jako wydarzenie edukujące, MADE Restaurant, jest bardzo wartościowe, zarówno dla restauratorów, hotelarzy, jak i  całej branży turystycznej. Pomaga spojrzeć na  biznes z nieco innej perspektywy. Kto się nie rozwija – upada. Kto się nie rozwija –  nie będzie dobrze prowadził biznesu. Konferencja MADE Restaurant pomaga rozwinąć skrzydła uczestnikom i zainspirować do dalszej pracy i nauki.

Aleksandra Jonczyk-Rozpędowska, Manager Pionu Promocji i Marketingu, Gdańska Organizacja Turystyczna/Gdańsk Convention Bureau

Jeżdżę na konferencję z różnych powodów, głównie w celach networkingowych. W MADE Restaurant cenne jest to, że oferuje poznanie branży w wymiarze lokalnym – nagle za nazwami miejsc, które znam, pojawiają się osoby. Jest również sporo nowej wiedzy, którą można przełożyć na swój biznes, jak i inspirujące tematy czy idee, które zdecydowanie zapadają w pamięć i stwarzają miejsce do dyskusji na polu restauracyjnym np. z załogą.

Ewa Malika Szyc-Juchnowicz, Szefowa Kuchni, Restauratorka, Restauracja Malika, Machina, Trójmiasto

Na MADE Restaurant jesteśmy już czwarty raz i jest to przede wszystkim bardzo pozytywna współpraca. Wydarzenie jest profesjonalne i daje możliwość poznania wielu ludzi z branży, z którymi można wymienić się ciekawymi spostrzeżeniami. Uważam, że był to świetny krok i zdecydowanie chcemy być częścią dalszych spotkań.

Marcin Wajda, Dyrektor ds. Marketingu i PR, Winterhalter Polska

MADE Restaurant to konferencja, której bardzo dużą wartością są panele dyskusyjne poruszające aktualne, nurtujące właścicieli i managerów lokali gastronomicznych tematy i prelekcje z praktyczną wiedzą do wykorzystania, przekazywaną przez praktyków. Nie do przecenienia jest także fakt, że w jednym miejscu spotykają się ludzie, którzy na co dzień zajmują się prowadzeniem restauracji, dlatego cenne są także rozmowy w kuluarach. Dzięki nim możemy dzielić się swoim doświadczeniem z innymi, odkrywać, że nie tylko my borykamy się z pewnymi problemami, a przy okazji poznawać nowe rozwiązania, które możemy zaadaptować na potrzeby swojego biznesu.

Anna Jabłońska, Redaktor naczelna, Restauracja. Pismo Biznesu Gastronomicznego

Gratuluję inspirującego wydarzenia! Organizacja, merytoryka, prowadzenie na najwyższym poziomie. Tworzycie projekt, który będzie miał kluczową rolę w rozwoju branży w naszym kraju

Katarzyna Noga, Marketing Manager B2B, Kruszwica SA

Dziś, przy wielu branżowych imprezach, trudno jest zebrać tak pokaźne grono decyzyjnych ludzi. Podobała mi się formuła konferencji, doskonale wpisująca się w trend dzielenia się wiedzą w środowisku restauratorów i szefów kuchni. Poruszone zostały interesujące tematy. Wartością dodaną są również nawiązane przeze mnie kontakty, które zaowocują podpisaniem umów. Dla mnie, jedna z lepszych konferencji w ostatnim czasie.

Aleksandra Batko, B2B Sales Director, Aged Sp. z o.o.

Chciałbyś rozpocząć z nami współpracę?

Partnerzy Biznesowi - Współpraca

EWELINA SOBICZEWSKA

+48 609 094 244

e.sobiczewska@forsolutions.pl