MADE FOR RESTAURANT
KRAKÓW, 14 września 2020
Konferencja gastronomiczna MADE FOR Restaurant już po raz czwarty odbędzie się w Krakowie, a po raz dwunasty w Polsce. Temat tegorocznych spotkań to Sztuka przetrwania w gastronomii w kontekście ludzkim, środowiskowym i biznesowym. W programie znajdą się odpowiedzi na wyzwania i zmiany, przed którymi stoi obecnie branża. Swoją wiedzą, poradami, doświadczeniami podzielą się eksperci uznani za autorytety w branży w Małopolsce, kraju i na świecie.
Po raz pierwszy, poza restauratorami i szefami kuchni na scenie MADE FOR Restaurant wypowiedzą się artyści Teatru im. Juliusza Słowackiego w Krakowie, którzy tuż po konferencji premierowo wystawią sztukę JEDZONKO dotykającą kultury konsumpcji. Merytorycznie wydarzenie wspierać będą twórcy książki ,,LESS WASTE Polska”.
Konferencja MADE FOR Restaurant odbędzie się 14 września w Małopolskim Ogrodzie Sztuki w Krakowie.
Myśl przewodnia tegorocznych konferencji
MADE FOR Restaurant
Sztuka przetrwania w gastronomii
IDEA
Odpowiedzialność jest duża. Restauracje uznane zostały za przedsiębiorstwa, które generują łącznie najwięcej odpadów żywnościowych.
Bałam się tego tematu. Czy jest biznesowy? Czy rzeczywiście jest istotny dla branży? Ale nie da się już być obojętnym wobec tematów eko i zrównoważonego rozwoju. Uważność w tym zakresie wymusza prawo, rynek, ekonomia i środowisko: zakazy, kary, systemy HACCP i nowe normy Unii Europejskiej, ale też problemy psychologiczne i etyczne, jeszcze szybszy proces komunikacji … to będzie codzienność naszej branży w najbliższych latach.
Weź udział w konferencji i poznaj tajniki sztuki przetrwania w gastronomii, które stosują najskuteczniejsi praktycy.
Agnieszka Małkiewicz, Prezes Zarządu FOR Solutions
CO NOWEGO W TYM ROKU?
Sztuka teatralna „Jedzonko”
Tematem spektaklu „Jedzonko” w reżyserii Katarzyny Szyngiery będzie jedzenie, a czasem nawet jedzonko. To, czym się delektujemy, obżeramy, co konsumujemy, pochłaniamy, wcinamy… Skąd się wzięło w naszym koszyku, lodówce i na naszym stole? Jaką drogę przeszło i z jakim kosztem się wiąże? Naszym zadaniem jest przerzucenie scenicznego mostu między codziennością aktów konsumpcji a globalnymi procesami; ukazanie nieoczywistych linii, które łączą wizytę w supermarkecie i selfie z modnej restauracji; zakupy na ekologicznym bazarku i cyklony pustoszące wybrzeża odległego kraju; twoją niewielką lodówkę i największą hodowlę drobiu w Europie. Smacznego!
Wszyscy jemy, oddychamy, a tak się składa, że większość ludzi naprawdę nie wie, co je i skąd się bierze jedzenie. I to jest niesamowite. Dlatego robimy spektakl o jedzeniu… Projekt Katarzyny Szyngiery pt. "Jedzonko” jest po to, żebyśmy zaczęli drążyć ten temat.
Krzysztof Gluchowski, Teatr im. J. Słowackiego w Krakowie
Książka „LESS WASTE Polska”
Przewodnik LESS WASTE Polska to solidna porcja wiedzy i inspiracji, której misją jest zmiana myślenia konsumentów, producentów oraz właścicieli gastronomii. Książka składa się z kilku części. W pierwszej eksperci dzielą się wiedzą w dziedzinie less waste i gotowania, to również przewodnik po pionierskich lokalach, które od lat dają przykład, jak marnować i wyrzucać mniej w Polsce i za granicą. To również manual dla właścicieli gastronomii oraz zestaw porad dla konsumentów. Opracowanie zamyka indeks producentów i dostawców zrównoważonych rozwiązań – przydatny każdemu, kto chciałby wprowadzić ekologiczne rozwiązania we własnej restauracji, w biurze, na evencie albo w domowej kuchni.
W Polsce co roku wyrzucamy co najmniej 9 mln ton jedzenia, a statystyczny Polak produkuje w tym czasie około 300 kilogramów odpadów. Większość śmieci trafia do ekosystemu, który nie jest w stanie ich przetworzyć. Powierzchnia wyspy śmieci pływającej na Pacyfiku jest już pięć razy większa, niż nasz kraj. Mamy dwie możliwości: pogrążyć się w defetyzmie, albo poszukać rozwiązań wokół siebie
Agnieszka Bukowska, LESS WASTE Polska
Dlaczego warto wziąć udział
w konferencji?
MADE FOR Restaurant to nie tylko networkingowa platforma dla branży HORECA. To też dostęp do najlepszych rad, wiedzy i doświadczeń od czołowych reprezentantów rynku. To możliwość edukacji siebie i pracowników, znalezienia najlepszych rozwiązań dla swojego biznesu oraz poszerzenia sieci kontaktów, także o te zagraniczne.
Networking
Poznasz liderów branży z Małopolski, kraju i zagranicy oraz ich sprawdzone praktyki biznesowe. Usiądziesz z nimi do stołu i dowiesz się, jakie stosują rozwiązania, jakie mają metody na przetrwanie, skąd czerpią wiedzę i inspiracje.
Regulacje prawne
Usłyszysz o najnowszych zmianach w prawie gastronomicznym, które już niebawem będą warunkowały prowadzenie restauracji czy hotelu, zarządzanie ludźmi, gospodarką towarową czy technologią w kuchni według najnowszych norm Unii Europejskiej.
Gwiazdy z zagranicy
Zobaczysz na scenie i posłuchasz historii wyjątkowych gości z zagranicy, których kariery zawodowe i prowadzone działania zaskakują i inspirują branżę na całym globie.
Praktyczne wskazówki
Otrzymasz wskazówki, jak prowadzić restaurację w zgodzie ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. Dowiesz się, czy to się opłaca. Przyswoisz praktyki realizowane przez skutecznych szefów kuchni, restauratorów i firmy produkcyjne.
Mechanizmy PR
Poznasz mechanizmy budowania wizerunku firmy. Dowiesz się, jak prowadzić zewnętrzny PR, skoro już większość jest #ecofriendly?
Ważne tematy
Zgłębisz zagadnienia, które mogą zdeterminować Twój biznes w najbliższym czasie: gastronomiczny ekosystem, sustainability, odpowiedzialność w biznesie, zarządzanie marką pracodawcy, new leadership, współpraca biznesowa, less waste, foodtech, water pairing i inne.
MADE FOR RESTAURANT
W 2019 R. W LICZBACH
Największa gastronomiczna platforma networkingowa w Polsce
- 1050 uczestników z całej Polski
- 3 regionalne i 1 międzynarodowa konferencje w 4 miastach
- 13 gości/ekspertów z zagranicy
- 50 ekspertów z Polski
- 35 szefów kuchni z daniami
- 17 barmanów z drinkami
- 41 świadomych partnerów biznesowych
- 50 partnerów mediowych
MADE FOR Restaurant w 2019 r.
w liczbach
PRELEGENCI
Lara
Gilmore
Food for Soul
Wraz z mężem Massimo Botturą, Lara wprowadziła projekt Food for Soul - sieć jadłodajni dla osób ubogich
czytaj więcej >
Lara Gilmore
Food for Soul
Wraz z mężem Massimo Botturą, Lara wprowadziła projekt Food for Soul - sieć jadłodajni dla osób ubogich i bezdomnych. Fundacja oprócz pomocy potrzebującym, ma na celu zwrócenie uwagi restauratorów i szefów kuchni na konieczność prowadzenia społecznie odpowiedzialnego biznesu. Lara pracuje w świecie kulinarnym od ponad 20 lat jako integralna część zakulisowego zespołu Osterii Francescany, zapewniając jej rozwój i pracę nad międzynarodowym marketingiem i komunikacją. Swój czas, energię i pomysły poświęca dla Food for Soul, aby projekt dotarł do szerszej społeczności i zaangażował profesjonalistów z całego świata w misję organizacji non-profit. Ściśle współpracowała z Massimo także przy realizacji książki kucharskiej „Bread is Gold”, która powstała na podstawie przepisów ponad 50 szefów kuchni i osobistych doświadczeń w ramach pilotażowego projektu „Food for Soul” Refettorio Ambrosiano. W 2019 roku Lara i Massimo otworzyli swój najnowszy projekt, Casa Maria Luigia, XVIII-wieczną posiadłość otoczoną rolniczym krajobrazem Emilijskiej wsi, przekształconą w pensjonat - z zamiarem rozszerzenia sztuki gościnności poza drzwi Osterii Francescany.
SARAH
CANET
Spoon PR Ltd
Absolwentka prawa, która postawiła na Public Relations i marketing. Większość czasu spędziła w sercu mi
czytaj więcej >
SARAH CANET
Spoon PR Ltd
Absolwentka prawa, która postawiła na Public Relations i marketing. Większość czasu spędziła w sercu międzynarodowego przemysłu hotelarskiego. Założycielka firmy Spoon PR, organizującej różnego rodzaju eventy, w tym także pokazy mody w Paryżu dla australijskiego projektanta Collette Dinnigan. Do niedawna Sarah była dyrektorem działu międzynarodowego International w Sauce Communications, wiodącej brytyjskiej agencji PR. Oprócz klientów, których pozyskała w Spoon PR, rozbudowała portfolio o nowe wiodące firmy, w tym Berezutskyi z Moskwy, Masque w Mumbaju i Fera na Palmie na Majorce. Sarah występuje jako prelegentka na wydarzeniach na całym świecie, jako tymczasowy performer z Royal Ballet i jest też członkinią zespołu gościnności Pinnacle of Excellence. Sarah współpracuje z restauratorem i osobowością telewizyjną Oliverem Peytonem, a także z rozwijającą się marką Cocotte w Londynie. Swój czas dzieli między stolicę Wielkiej Brytanii i Francji, gdzie jest ambasadorką Tripmakers (w Paryżu).
ANDREA
PETRINI
Gelinatz, ekspert kulinarny, dziennikarz
Przewodniczący Rady Ekspertów, pisarz, dziennikarz, kurator projektu GELINAZ i przewodniczący Rady Sędzió
czytaj więcej >
ANDREA PETRINI
Gelinatz, ekspert kulinarny, dziennikarz
Przewodniczący Rady Ekspertów, pisarz, dziennikarz, kurator projektu GELINAZ i przewodniczący Rady Sędziów World Restaurant Awards. Jest uważany za jedną z najważniejszych postaci w świecie gastronomii. Światowej sławy media, takie jak The Telegraph, Vouge i Amuse opisują go jako „boga jedzenia” (oryg. ,,,,the god of food”).
Agnieszka
Bukowska
LESS WASTE Polska
autorka książek LESS WASTE Polska i COFFEE SPOTS Polska, zarządzająca wydawnictwem Przebłysk.
Doświad
czytaj więcej >
Agnieszka Bukowska
LESS WASTE Polska
autorka książek LESS WASTE Polska i COFFEE SPOTS Polska, zarządzająca wydawnictwem Przebłysk. Doświadczenie zdobyte podczas wieloletniej pracy w agencjach reklamowych przeniosła do gastronomii, najpierw rozbudowując sieć kawiarni Coffeedesk, a następnie angażując się w walkę z plastikiem i marnowaniem w polskich kawiarniach i restauracjach. Miłośniczka dobrego jedzenia, gościnności i pięknych zdjęć, uzależniona od kawy, chleba i masła.
KRZYSZTOF
GŁUCHOWSKI
Teatr im. J. Słowackiego w Krakowie
Od 1986 r. mieszka w Krakowie. Absolwent AST Kraków na Wydziale Aktorskim. Debiutował w 1991 r. w Starym Tea
czytaj więcej >
KRZYSZTOF GŁUCHOWSKI
Teatr im. J. Słowackiego w Krakowie
Od 1986 r. mieszka w Krakowie. Absolwent AST Kraków na Wydziale Aktorskim. Debiutował w 1991 r. w Starym Teatrze im. Heleny Modrzejewskiej w Krakowie: Malte albo Tryptyk marnotrawnego syna, Rainer Maria Rilke, reż. Krystian Lupa. Od prawie trzydziestu lat kurator i organizator wystaw, producent teatralny (spektakle m.in. Krystiana Lupy, Krzysztofa Warlikowskiego i Jana Peszka), filmowy i telewizyjny, dystrybutor filmowy, producent festiwali, aktor. Pierwszy dyrektor Galerii Sztuki Współczesnej Bunkier Sztuki oraz Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha. Współorganizował m.in. międzynarodowy festiwal filmowy Era Nowe Horyzonty (T-Mobile Nowe Horyzonty, Nowe Horyzonty) w Cieszynie i we Wrocławiu, katowicki Off Festival, Międzynarodowy Festiwal Kina Niezależnego Off Camera Kraków, Międzynarodowy Festiwal Teatralny Boska Komedia. Od 2019 roku prezes Stowarzyszenia im. Stanisława Wyspiańskiego. Od września 2016 roku Dyrektor Naczelny i Artystyczny Teatru im. J. Słowackiego w Krakowie.
Agnieszka
Małkiewicz
FOR SOLUTIONS
Dawno temu porzuciłam pracę w korporacji i założyłam restaurację - klasyczna historia kogoś, kto chce z
czytaj więcej >
Agnieszka Małkiewicz
FOR SOLUTIONS
Dawno temu porzuciłam pracę w korporacji i założyłam restaurację - klasyczna historia kogoś, kto chce zmienić swoje życie na lepsze;-) Ówczesny brak restauratorskiej wiedzy kompensowałam doświadczeniem PR-owym i marketingowym, które pomogło mi przetrwać najtrudniejsze chwile i utrzymać moje przedsiębiorstwo na powierzchni. To przeżycie sprawiło, że dzisiaj rozmawiam z szefami kuchni i restauratorami ich językiem. Doskonale rozumiem ich problemy, ambicje i marketingowe potrzeby. Przez ostatnie kilka lat koncentrowałam się na budowaniu strategii marketingowych i PR, budowaniu wizerunku moich klientów, projektowaniu doświadczeń kulinarnych, które na zawsze zostają w pamięci, inicjowaniu oraz wsparciu merytorycznym wydarzeń edukacyjnych i podróży kulinarno-biznesowych. Pracuję z ludźmi, produktami i firmami, których historia była wg mnie warta opowiedzenia. Marketing i PR to moja główna kompetencje. Dwa lata temu z sukcesem zbudowaliśmy MADE Restaurant czyli platformę rozwoju firm i kadry zarządzającej w branży HORECA. A dzisiaj przyszedł czas na kolejne wyzwanie - witam w FOR – w agencji komunikacji i kreowania wydarzeń dla branży HORECA.
Katarzyna
Zadrożna
AmRest
Posiada wszechstronne doświadczenie zawodowe z zakresu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, PR, budowania
czytaj więcej >
Katarzyna Zadrożna
AmRest
Posiada wszechstronne doświadczenie zawodowe z zakresu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, PR, budowania wizerunku pracodawcy, marketingu, zaangażowania pracowników, rekrutacji, społecznej odpowiedzialności biznesu. Pracowała w organizacjach pozarządowych (m.in. Forum Odpowiedzialnego Biznesu), międzynarodowych korporacjach (m.in. Grupa DANONE), agencjach marketingowych i jako niezależny konsultant. Obecnie, jako Employee Experience and Communications Director w AmRest tworzy rozwiązania, które mają zapewnić spójną i silną kulturę organizacyjną oraz efektywną komunikację wewnętrzną na wszystkich rynkach. Odpowiada również za działania i projekty związane z budowaniem wizerunku pracodawcy oraz doświadczeń i zaangażowania pracowników. Uważa, że kluczem do osiągnięcia sukcesu biznesowego jest umiejętność tworzenia radosnego miejsca pracy. O radości w pracy i sposobach na tworzenie radosnych organizacji opowiada podczas wydarzeń branżowych (m.in. HR na śniadanie, EB Summit, HR Camp, Modern Employer, Kongres Kadry, EB Masters) oraz pisze na łamach magazynów i portali branżowych (m.in. Personel Plus, Benefit, Gazeta Finansowa, HRstandard.pl). Inicjatorka pierwszego w Polsce oraz w Europie badania dotyczącego radości w pracy (Fun at Work Survey) oraz współorganizatorka pierwszego w Polsce wydarzenia poświęconego radości w pracy (Fun at Work Summit).
Joanna
Bereza
Raw Nest
założycielka Raw Nest, firmy której misją jest oferować zdrowe roślinne, posiłki, w sposób, który nie
czytaj więcej >
Joanna Bereza
Raw Nest
założycielka Raw Nest, firmy której misją jest oferować zdrowe roślinne, posiłki, w sposób, który nie obciąża środowiska. Studiowała Towaroznawstwo i Inżynierie Produkcji Żywności na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. W czasie studiów przewodziła organizacji non profit zrzeszającej prawie 100 członków, brała udział w uczelnianej komisji do spraw odpowiedzialności społecznej. Głęboko wierzy, że to rolą biznesu jest tworzyć nowe modele biznesowe, które odpowiadają na wyzwania przyszłości. W wolnym czasie poszukuje informacji o eko rozwiązaniach, które mogą ocalić świat, biega i poszukuje nowych roślinnych smaków w kuchni.
Edyta
Duchnowska
Kancelaria Radcy Prawnego Edyta Duchnowska
Radca prawny. Założycielka Kancelarii Radcy Prawnego Edyta Duchnowska. Od ponad 15 lat zajmuje się obsług
czytaj więcej >
Edyta Duchnowska
Kancelaria Radcy Prawnego Edyta Duchnowska
Radca prawny. Założycielka Kancelarii Radcy Prawnego Edyta Duchnowska. Od ponad 15 lat zajmuje się obsługą prawną przedsiębiorców. Specjalizuje się w bieżącym doradztwie prawnym w obszarze szeroko rozumianego gospodarczego prawa własności intelektualnej, prawa cywilnego, sporach sądowych. Doradza wielu przedsiębiorstwom działającym w branży gastronomicznej. Posiada duże doświadczenie w obszarze branży HORECA. Zajmuje się opiniowaniem i negocjacjami umów najmu, ze szczególnym uwzględnieniem umów najmu przeznaczonych na działalność gastronomiczną. Dba o zgodność z prawem treści zawartych w menu restauracji. Konsultuje działania związane z reklamą restauracji, w szczególności w social mediach oraz w działaniach związanych z reklamą wyrobów alkoholowych. Wspiera Klientów w zabezpieczeniu tajemnicy przedsiębiorstwa. Negocjuje w imieniu restauratorów umowy handlowe. Kancelaria wspiera również Klientów we wszelkich aspektach prawa własności intelektualnej i prawa administracyjnego, w tym w postępowaniach dotyczących postępowań o udzielenie, cofnięcie zezwolenia na sprzedaż alkoholu, opłaty produktowej, postępowań przed Inspekcją Sanitarną itp. Tworzy i doradcza przy tworzeniu sieci franczyzowych. Autorka wielu publikacji z zakresu prawa spółek, prawa podatkowego, prawa autorskiego min. na łamach Gazety Prawnej, Rzeczpospolitej. Prowadzi bloga dedykowanego dla przedsiębiorców działających w branży gastronomicznej (www.prawowrestauracji.pl) oraz bloga o tematyce prawa własności intelektualnej (www.legalnitworcy.pl). Prelegentka wielu konferencji. www.duchnowska.pl www.prawowrestauracji.pl www.legalnitwórcy.pl
Andrzej
Przeniosło
Hotel Nosselia
Doświadczenie zawodowe, zdobywał między innymi w działach operacyjnych hotelu „Marriott” (pracował w
czytaj więcej >
Andrzej Przeniosło
Hotel Nosselia
Doświadczenie zawodowe, zdobywał między innymi w działach operacyjnych hotelu „Marriott” (pracował w pierwszym zespole, który był odpowiedzialny za otwarcie hotelu w 1989r.) oraz hotelu Jan III Sobieski w Warszawie, gdzie zarządzał działem gastronomii. Następnie jako Dyrektor zarządzał między innymi Hotelem „Król Kazimierz” w Kazimierzu Dolnym, Hotelem „Warszawianka” w Jachrance, gdzie następnie pełnił funkcje Pełnomocnikiem Zarządu. Był odpowiedzialny za otwarcie i wprowadzenie na rynek pierwszego pięciogwiazdkowego hotelu na Podkarpaciu. Jako Dyrektor zarządzał dwoma hotelami w Rzeszowie, Hotel Bristol i Grand Hotel Rzeszów. Był również Dyrektorem generalnym hotelu Hilton Garden Inn Kraków Airport, który za jego kadencji był wyróżniony światową nagrodą Hiltona „HOTEL SUCCESS AWARD TOP 5% OFF BREND” Andrzej Przeniosło jest absolwentem Wyższej Szkoły Ekonomicznej wydział Turystyki w Warszawie. Jest aktywnym trenerem w „Akademii Hotelarza”, wykłada na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Turystyki i Ekologii w Suchej Beskidzkiej oraz Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
Anna
Palich
Socjomania
Specjalistka ds. Social media oraz event managerka w krakowskim koncepcie gastronomicznym Handelek. Organizato
czytaj więcej >
Anna Palich
Socjomania
Specjalistka ds. Social media oraz event managerka w krakowskim koncepcie gastronomicznym Handelek. Organizatorka targów sąsiedzkich i pozostałych wydarzeń na Placu Handelka. Współpracuje z firmą marketingową Socjomania. Ponad liczbę polubień przedkłada zaangażowaną społeczność, a tę buduje m.in. poprzez organizowanie warsztatów i szkoleń dla rzemieślników i rolników związanych z Handelkiem, pomagając im w rozwoju działań marketingowych. Prelegentka na konferencjach dla jednostek publicznych oraz instytucji kultury, podczas których pokazuje, jak łatwo i ciekawie wykorzystać wiedzę teoretyczną w praktyce. Doświadczenie zdobyła jako blogerka i właścicielka działalności gospodarczej.
MARCIN
JABŁOŃSKI
Piekarnia Handelek
Gastronomią zajmuje się niemal od zawsze, a swoje doświadczenie w tej dziedzinie zdobywał w krakowskich re
czytaj więcej >
MARCIN JABŁOŃSKI
Piekarnia Handelek
Gastronomią zajmuje się niemal od zawsze, a swoje doświadczenie w tej dziedzinie zdobywał w krakowskich restauracjach. Jak sam przyznaje, najwięcej na temat kucharzenia nauczył się samodzielnie, ale ogromną wartość miała też dla niego współpraca przy tworzeniu koncepcyjnego Bistro Gotujemy, gdzie pracował na produktach eko. Pracę na kuchni porzucił na rzecz nocnych wypieków i dokarmiania zakwasu. To właśnie on jest głównym piekarzem Handelka.
Adam
Drozdowski
Wine Direct
Absolwent Politechniki Śląskiej, od lat 90 tych związany z branżą winiarską, wieloletni prezes spółki
czytaj więcej >
Adam Drozdowski
Wine Direct
Absolwent Politechniki Śląskiej, od lat 90 tych związany z branżą winiarską, wieloletni prezes spółki z zakresu rynku B2B i B2C, od 2012 członek zarządu grupy Partner Center i Dyrektor Zarządzający dywizji dedykowanej sektorowi Horeca o nazwie Wine Direct.
Tomasz
Kolecki
Żywiec Zdrój
Mistrz Polski Sommelierów w latach 2007/2008, 2009 i 2010, wiceprezydent Stowarzyszenia Sommelierów Polskich
czytaj więcej >
Tomasz Kolecki
Żywiec Zdrój
Mistrz Polski Sommelierów w latach 2007/2008, 2009 i 2010, wiceprezydent Stowarzyszenia Sommelierów Polskich, przewodniczący Komisji dydaktycznej Stowarzyszenia Sommelierów Polskich, uczestnik finałów Mistrzostw Europy i Świata Sommelierów w Sofii, Santiago de Chile, Strasburgu oraz Tokio, Diploma Association de la Sommellerie Internationale, Water Codex Diploma Hydrosommelier. Szef jury i arbiter m.in. Mistrzostw Polski Sommelierów, Coupe Georges Baptiste, Baltic Sommelier Cup, Young Sommeliers European Cup Londyn, Konkursu Win Polskich Jasło, Grand Prix Magazynu Wino, ITQI Bruksela, IWSC Londyn, Wino na Medal, Carpatiavini i innych, Felietonista oraz autor kart win, w tym nagradzanych przez magazyn Wine Spectator, konsultant i trener personelu restauracji i hoteli w ramach Wineconsultant.pl
Paweł
Kałużny
Guest Experience Think Tank Academy
Menedżer oraz doradca zarządzający gastronomią od kilkunastu lat.
Doświadczenie w Polsce zdobywał w Poz
czytaj więcej >
Paweł Kałużny
Guest Experience Think Tank Academy
Menedżer oraz doradca zarządzający gastronomią od kilkunastu lat. Doświadczenie w Polsce zdobywał w Poznaniu, Krakowie i w Warszawie, a poza jej granicami w Londynie i Dubaju. Specjalizuje się w serwisie oraz przygotowaniach do otwarć. Przez kilka lat związany z siecią hoteli Hilton Worldwide, w której zarządzał gastronomią przede wszystkim podczas otwierania nowych hoteli. Tworzył plany treningowe dla takich hoteli jak Hilton London Tower Bridge czy Conrad Dubai. Prowadzi własną działalność badawczą, regularnie wygłasza prelekcje na międzynarodowych konferencjach a także prowadzi szkolenia i działalność doradczą. Jest także wykładowcą na studiach podyplomowych Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
Krzysztof
Kaliciński
Akademia Leona Koźmińskiego
Absolwent Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Business Coach, Business Development & Operations Director
czytaj więcej >
Krzysztof Kaliciński
Akademia Leona Koźmińskiego
Absolwent Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Business Coach, Business Development & Operations Director Nero Group/Green Caffe Nero. Przez 24 lata pracy zawodowej zdobywał doświadczenia pracując dla największych sieci gastronomicznych takich jak McDonald's, gdzie zaczynał przygodę w tym biznesie, czy T.G.I. Friday's - ikony casual dining. W latach 2005-2010 był Dyrektorem Operacyjnym sieci Coffeeheaven. Następnie jako Dyrektor Zarządzający oraz Członek Zarządu kierował multibrandową spółką LS Travel Foodservice Poland zarządzającej takimi brandami jak: SO!COFFEE, empik cafe, Bread & Co., Flying Bistro, The Flame, i kilku innych zlokalizowanych głównie na lotniskach. Od 2013 jako Business Development & Operations Director wspiera rozwój sieci Green Caffe Nero, będącej własnością Caffe Nero, największej na świecie prywatnej sieci kawiarni. Specjalizuje się w konsultingu gastronomicznym, kształceniu i rozwoju kadr zarządzających, zarządzaniu i budowie sieci, projektowaniu i wdrażaniu szkoleń oraz customer service.
Łukasz
Modelski
Dziennikarz kulinarny
Historyk sztuki, mediewista i gurmandzista. Autor m.in. książek kulinarnych – Piątego smaku i Kuchni na p
czytaj więcej >
Łukasz Modelski
Dziennikarz kulinarny
Historyk sztuki, mediewista i gurmandzista. Autor m.in. książek kulinarnych – Piątego smaku i Kuchni na plebanii, redaktor i dziennikarz. Od ponad pięciu lat w radiowej Dwójce prowadzi „Drogę przez mąkę” – audycję o związkach literatury i kuchni, pisuje felietony do magazynu „Czas wina” i rozwija nowe projekty medialne. Zdarza mu się sędziować w konkursach kulinarnych i winnych oraz prowadzić poświęcone jedzeniu i winu spotkania. Duchowy okcytańczyk, kibicuje winnej Langwedocji, ale szczerze mówiąc, woli pijać gdzie indziej. W pażdzierniku ukaże się książkowa wersja Drogi przez mąkę będąca zbiorem najważniejszych rozmów o kuchni i literaturze.
Więcej nazwisk wkrótce
BILETY PREMIUM
KONFERENCJA + DEGUSTACJE + SPEKTAKL TEATRALNY
10.07 - 15.08.2020
16.08 - 30.08.2020
31.08 - 10.09.2020
11.09 - 13.09.2020
BILETY BASIC
KONFERENCJA + DEGUSTACJE
10.07 - 15.08.2020
16.08 - 30.08.2020
31.08 - 10.09.2020
11.09 - 13.09.2020
OFERTY SPECJALNE – WAŻNE DO 15 SIERPNIA
Premiujemy współpracę
30 % zniżki przy zakupie 5 biletów premium lub basic
Premiujemy edukację
BILET BASIC GRATIS dla restauratora lub właściciela hotelu,
który kupi bilet PREMIUM lub BASIC dla min. 1 swojego pracownika
Co otrzymasz w cenie BILETU PREMIUM?
- Udział w interaktywnych prelekcjach i dyskusjach
- Udział w warsztatach prowadzonych przez praktyków biznesu i cenionych ekspertów
- Nowatorskie komentowane degustacje od wybitnych szefów kuchni i barmanów
- Przerwy kawowe
- Degustacje produktów
- Networking z liderami branży gastro
- Bezpośredni kontakt z Partnerami konferencji, producentami oraz dostawcami rynku HORECA
- Materiały pokonferencyjne
- Udział w pokazie sztuki teatralnej pt. "Jedzonko”, dotykającym kultury konsumpcji
Co otrzymasz w cenie BILETU BASIC?
- Udział w interaktywnych prelekcjach i dyskusjach
- Udział w warsztatach prowadzonych przez praktyków biznesu i cenionych ekspertów
- Nowatorskie komentowane degustacje od wybitnych szefów kuchni i barmanów
- Przerwy kawowe
- Degustacje produktów
- Networking z liderami branży gastro
- Bezpośredni kontakt z Partnerami konferencji, producentami oraz dostawcami rynku HORECA
- Materiały pokonferencyjne
PARTNERZY BIZNESOWI
Poznaj Partnerów Biznesowych konferencji i odkryj jak mogą pomóc rozwinąć Twój biznes
Chciałbyś rozpocząć z nami współpracę?
Zobacz, co mówią uczestnicy poprzednich edycji
Myślę, że MADE FOR Restaurant to jedno z fajniejszych wydarzeń w roku. Spotykamy tu ludzi z naszej branży, naszych aktualnych klientów, jak i klientów, którzy podejmują z nami rozmowę i są zainteresowani naszą ofertą
MADE FOR Restaurant daje możliwość pokazania się z najlepszej strony wśród najlepszych restauratorów w Polsce
Na MADE FOR Restaurant możemy się powymieniać swoimi doświadczeniami, posłuchać restauratorów, profesorów. Innowacyjność na poziomie pobudzania siebie do myślenia
Znakomity dobór prelegentów, mnogość tematów, ciekawa formuła. Brakowało w branży takiego wydarzenia , zorganizowanego na tak wysokim poziomie.
Gratuluję organizacji wydarzeń w Krakowie, udane eventy!
Najfajniejsze jest to, że ta konferencja po prostu jest. Myślę, że to bardzo ważne i ciekawe, że dużo osób w jednym miejscu rozmawia o różnych problemach branży gastronomicznej – to daje synergię wielu składowych potrzebnych do zrozumienia całości.
The conference MADE FOR Restaurant in Wroclaw is a great opportunity for the gastronomy sector to learn from others experience. The industry experts and their business ideas are an inspiration that definitely should be implemented in restaurants. It’s a great opportunity to build a strong network that will be helpful in the future. It was a pleasure to see so many people eager to learn and I believe that it’s a perfect time for Poland to take full advantage of its growing culinary potential.
MADE FOR Restaurant to ciekawa platforma wymiany doświadczeń dla osób z branży HORECA pozwalająca spojrzeć na ten biznes z różnych punktów widzenia. Wielką korzyścią jest możliwość spotkania doświadczonych osób, które chętnie dzielą się swoją wiedzą. Zdecydowanie polecam to wydarzenie, gdyż jego ciekawa i merytoryczna strona sprawia, że każda z osób będących na konferencji znajdzie dla siebie coś ciekawego.
Konferencja Made For Restaurant to świetne wydarzenie, które z jednej strony gwarantuje uczestnikom ogromną dawkę bardzo wartościowej wiedzy, a Partnerom pozwala pokazać się z jak najlepszej strony wśród swoich potencjalnych klientów. Jestem pod ogromnym wrażeniem organizacji, dbałości o każdy szczegół i podejścia Organizatorów. Gratuluję i z niecierpliwością czekam na kolejne wydarzenia w innych miastach.
Ana Roš – kuchenna petarda! Wspaniałe dwa dni z jedna z najlepszych kucharek świata. Plus znakomita ludzka historia.
Female power at the European table! In Krakow celebrating its’ status as European Capital of Gastronomy Culture with Ana Roš, Female Chef of The Year 2017 according to The World’s 50 Best Restaurants in advance of the tommorow’s restaurant trend conference MADE FOR Restaurant where I am honoured to be speaking. Delighted to be with a fantastic, enthusiastic outspoken group of Polish, Slovenian, Swedish foodies.
Podczas krakowskiej konferencji MADE FOR Restaurant porozmawialiśmy sobie o biznesowym sensie umieszczania w kartach win ekologicznych i naturalnych w składzie: Adam Drozdowski, Rafał Stec, Radosław Fronc i ja. Bardzo było miło, przerażająco wręcz merytorycznie i w ogóle budująco. Agnieszko Małkiewicz, dziękuję za zaproszenie!
Cała konferencja MADE FOR Restaurant w Krakowie przebiegła pod hasłem „Innowacyjność”, i tego, co się w naszej branży obecnie dzieje: jakie są trendy światowe w porównaniu do tego, co się dzieje u nas w Polsce: jakie są możliwości ale też jakie są wyzwania i zagrożenia. Temat jest bardzo ciekawy i zachęcam do uczestnictwa w konferencji – muszę przyznać, że byłem bardzo mile zaskoczony!
Na MADE FOR Restaurant nawiązaliśmy wiele fajnych kontaktów – relacyjnych i biznesowych – myślę, że warto tu być!
W takich miejscach można się inspirować, można w neutralny sposób porozmawiać z ludźmi z branży.
Takich inicjatyw z oczywistych powodów powinno być jak najwięcej, bo mają znakomitą jedną cechę wiodącą: one po prostu, zwyczajnie, zmuszają do refleksji!
W konferencji MADE FOR Restaurant uczestniczyliśmy po raz pierwszy i na pewno nie po raz ostatni. Bardzo interesujący program konferencji, obejmujący szeroki spectrum działania od marketingu, poprzez zarządzanie kończąc na sprzedaży ,inspirujący prowadzący, możliwość nawiązania nowych kontaktów i cały czas szukanie odpowiedzi na pytanie „Innowacje w gastronomii-biznes czy prowokacja?” spowodowało, że z niecierpliwością czekam na kolejną konferencję na której i Państwa nie powinno zabraknąć
Świeżo, aktualne i ważne tematy, opinie i wiedza doświadczonych praktyków i ekspertów, interesująco i dynamicznie, czekam niecierpliwie na kolejne takie spotkanie
Agnieszko, bardzo bardzo udane wydarzenie! 🙂 Jesteśmy z wami już parę lat i widzę jak pięknie rozwijasz to co zaplanowałaś ! Jestem pod coraz większym wrażeniem twojej energii i pomysłów!! Te wszystkie spotkania i wydarzenia są bardzo potrzebne nam restauratorom, dodają nam energii na dalsze działania! Gratulacje dla Ciebie i twojego zespołu!!! Chcemy tego coraz więcej!
In 2017 we hosted a hospitality industry event, the MADE Restaurant conference for the first time. It was a successful gathering of colleagues talking about the common grounds, issues and topics of the hospitality industry. In 2018, and I’m very proud of that, we hosted it again. About 220 people from the industry were gathering and discussing about the future trends. The topic of the conference was „3 steps ahead” which is, I think, the very important thing to talk about, because in our current situation we always need to stay relevant to our customers and need to adapt to change and innovation. I hope this conference really brings participants closer to this point, to help them to innovate and really succeeding the current surroundings of our business.
Współpraca z MADE Solutions to przede wszystkim profesjonalizm, kampania promocyjna na wysokim poziomie oraz dawka wartościowej wiedzy dla branży gastronomicznej, jak i turystycznej.
Kluczowe tematy, najlepsi eksperci, garść inspiracji to nieodłączne czynniki tej konferencji. Polecamy udział w MADE Restaurant zdecydowanie każdemu, kto chciałby podzielić się doświadczeniem z innymi i znaleźć odpowiedzi na pytania, które mogą poprawić funkcjonowanie własnego biznesu. Jako Partner tego wydarzenia cieszymy się, że mogliśmy gościć wszystkich uczestników w naszym hotelu – ta współpraca z pewnością przełoży się na kolejne edycje.
Uważam, że konferencja MADE Restaurant jest bardzo profesjonalnie zrobiona, zarówno pod względem merytorycznym materiału jak i pod kątem doboru panelistów. Są to osoby, które mają wieloletnie doświadczenie w branży gastronomicznej, dzięki czemu mogą podzielić się konkretnymi rozwiązaniami i uchronić innych od popełniania tych samych błędów. Na wysokim poziomie są również świetnie dobrani partnerzy, którzy podchodzą do tematu z profesjonalizmem, wielką pasją i zaangażowaniem. Jak na XXI wiek przystało, nowoczesna formuła konferencji z zastosowaniem różnych technologii jest zdecydowanie dużym plusem.
Jako wydarzenie edukujące, MADE Restaurant, jest bardzo wartościowe, zarówno dla restauratorów, hotelarzy, jak i całej branży turystycznej. Pomaga spojrzeć na biznes z nieco innej perspektywy. Kto się nie rozwija – upada. Kto się nie rozwija – nie będzie dobrze prowadził biznesu. Konferencja MADE Restaurant pomaga rozwinąć skrzydła uczestnikom i zainspirować do dalszej pracy i nauki.
Jeżdżę na konferencję z różnych powodów, głównie w celach networkingowych. W MADE Restaurant cenne jest to, że oferuje poznanie branży w wymiarze lokalnym – nagle za nazwami miejsc, które znam, pojawiają się osoby. Jest również sporo nowej wiedzy, którą można przełożyć na swój biznes, jak i inspirujące tematy czy idee, które zdecydowanie zapadają w pamięć i stwarzają miejsce do dyskusji na polu restauracyjnym np. z załogą.
Na MADE Restaurant jesteśmy już czwarty raz i jest to przede wszystkim bardzo pozytywna współpraca. Wydarzenie jest profesjonalne i daje możliwość poznania wielu ludzi z branży, z którymi można wymienić się ciekawymi spostrzeżeniami. Uważam, że był to świetny krok i zdecydowanie chcemy być częścią dalszych spotkań.
MADE Restaurant to konferencja, której bardzo dużą wartością są panele dyskusyjne poruszające aktualne, nurtujące właścicieli i managerów lokali gastronomicznych tematy i prelekcje z praktyczną wiedzą do wykorzystania, przekazywaną przez praktyków. Nie do przecenienia jest także fakt, że w jednym miejscu spotykają się ludzie, którzy na co dzień zajmują się prowadzeniem restauracji, dlatego cenne są także rozmowy w kuluarach. Dzięki nim możemy dzielić się swoim doświadczeniem z innymi, odkrywać, że nie tylko my borykamy się z pewnymi problemami, a przy okazji poznawać nowe rozwiązania, które możemy zaadaptować na potrzeby swojego biznesu.
Gratuluję inspirującego wydarzenia! Organizacja, merytoryka, prowadzenie na najwyższym poziomie. Tworzycie projekt, który będzie miał kluczową rolę w rozwoju branży w naszym kraju
Dziś, przy wielu branżowych imprezach, trudno jest zebrać tak pokaźne grono decyzyjnych ludzi. Podobała mi się formuła konferencji, doskonale wpisująca się w trend dzielenia się wiedzą w środowisku restauratorów i szefów kuchni. Poruszone zostały interesujące tematy. Wartością dodaną są również nawiązane przeze mnie kontakty, które zaowocują podpisaniem umów. Dla mnie, jedna z lepszych konferencji w ostatnim czasie.
Zobacz jak było na MFR
w Krakowie 12.04.2019
ORGANIZATOR
PARTNER KONFERENCJI
PARTNER ARTYSTYCZNY
PARTNERZY MERYTORYCZNI
PARTNERZY BIZNESOWI
PARTNERZY MEDIALNI I KOMUNIKACYJNI
MIEJSCE
Małopolski Ogród Sztuki, ul. Rajska 12, 31-124 Kraków
[WP-Coder id=”3″]