FOTORELACJA Z KONFERENCJI

WIDEORELACJA

Zobacz co mówią uczestnicy poprzednich edycji

Konferencja Made For Restaurant to świetne wydarzenie, które z jednej strony gwarantuje uczestnikom ogromną dawkę bardzo wartościowej wiedzy, a Partnerom pozwala pokazać się z jak najlepszej strony wśród swoich potencjalnych klientów. Jestem pod ogromnym wrażeniem organizacji, dbałości o każdy szczegół i podejścia Organizatorów. Gratuluję i z niecierpliwością czekam na kolejne wydarzenia w innych miastach.

Anna Chrobot, Starszy specjalista ds. marketingu, Dilmah, Gourmet Foods

Do dnia dzisiejszego jestem pod wrażeniem organizacji tegorocznego MADE FOR Restaurant, wiedzy ekspertów, przemyślanych prezentacji, spokoju i całej atmosfery wydarzenia. Niezwykle kreatywne spotkanie, wspaniali ludzie, ciekawy program. Ogromnie gratuluję całemu Zespołowi i życzę dalszych sukcesów!

Maria Florek , (Właścicielka, B.A.S. Villa Residence)

Znakomity dobór prelegentów, mnogość tematów, ciekawa formuła. Brakowało w branży takiego wydarzenia , zorganizowanego na tak wysokim poziomie.

Radosław Fischbach , (Dyrektor Gastronomii, Nosalowy Dwór Resort & SPA)

Z przyjemnością rekomenduję udział w konferencji MADE FOR RESTAURANT, z uwagi na dobór tematów, grona prowadzących oraz ekspertów i osobistości branży HORECA. Udział w konferencji jest też wspaniałą okazją do nawiązania kontaktów, wymiany opinii, podzielania się doświadczeniami, problemami i ich rozwiązaniami.

Izabela Mayer , (Współwłaścicielka, Wesoła Cafe)

Dziękuję bardzo za konferencję, za pozytywną energię, za mądrości doświadczonych ludzi, za siłę do dalszego działania i za możliwość wysłuchania Any Roš – mojej inspiracji.

Marlena Durczok, (Właścicielka, Tu i Teraz Burger & Cake Rybnik)

Ana Roš – kuchenna petarda! Wspaniałe dwa dni z jedna z najlepszych kucharek świata. Plus znakomita ludzka historia.

Łukasz Modelski, (Dziennikarz kulinarny, Polskie Radio)

Female power at the European table! In Krakow celebrating its’ status as European Capital of Gastronomy Culture with Ana Roš, Female Chef of The Year 2017 according to The World’s 50 Best Restaurants  in advance of the tommorow’s restaurant trend conference MADE FOR Restaurant  where I am honoured to be speaking. Delighted to be with a fantastic, enthusiastic outspoken group of Polish, Slovenian, Swedish foodies.

Sudi Pigott , (Dziennikarka kulinarna, blogerka, Sudi Foodie, Women of food UK)

Podczas krakowskiej konferencji MADE FOR Restaurant porozmawialiśmy sobie o biznesowym sensie umieszczania w kartach win ekologicznych i naturalnych w składzie: Adam Drozdowski, Rafał Stec, Radosław Fronc i ja. Bardzo było miło, przerażająco wręcz merytorycznie i w ogóle budująco. Agnieszko Małkiewicz, dziękuję za zaproszenie!

Jakub Janicki , (Dziennikarz kulinarny, Ferment. Pismo o winie)

Gratuluję organizacji wydarzeń w Krakowie, udane eventy!

Maciej Dobrzyniecki , (Prezydent Akademii Gastronomicznej w Polsce)

Cała konferencja MADE FOR Restaurant w Krakowie przebiegła pod hasłem „Innowacyjność”, i tego, co się w naszej branży obecnie dzieje: jakie są trendy światowe w porównaniu do tego, co się dzieje u nas w Polsce: jakie są możliwości ale też jakie są wyzwania i zagrożenia. Temat jest bardzo ciekawy i zachęcam do uczestnictwa w konferencji – muszę przyznać, że byłem bardzo mile zaskoczony!

Adam Drozdowski, (Dyrektor Działu Horeca, Wine Direct)

Na MADE FOR Restaurant nawiązaliśmy wiele fajnych kontaktów – relacyjnych i biznesowych – myślę, że warto tu być!

Michał Oszczyk, (Manager Centrum Szkoleniowego, Gourmet Foods)

W takich miejscach można się inspirować, można w neutralny sposób porozmawiać z ludźmi z branży.

Adrian Łukaszewicz, (Opiekun merytoryczny studiów podyplomowych HORECA Menedżer, Akademia Leona Koźmińskiego)

Takich inicjatyw z oczywistych powodów powinno być jak najwięcej, bo mają znakomitą jedną cechę wiodącą: one po prostu, zwyczajnie, zmuszają do refleksji!

Radosław Fronc, (Właściciel restauracji w Krakowie pod marką Main Square Hospitality Group, m.in. Szara Gęś, Fiorentina Ristorante)

W konferencji MADE FOR Restaurant uczestniczyliśmy po raz pierwszy i na pewno nie po raz ostatni. Bardzo interesujący program konferencji, obejmujący szeroki spectrum działania od marketingu, poprzez zarządzanie kończąc na sprzedaży ,inspirujący prowadzący, możliwość nawiązania nowych kontaktów i cały czas szukanie odpowiedzi na pytanie „Innowacje w gastronomii-biznes czy prowokacja?” spowodowało, że z niecierpliwością czekam na kolejną konferencję na której i Państwa nie powinno zabraknąć

Włodzimierz Owczarski, (Manager Instytutu Kulinarnego)

Świeżo, aktualne i ważne tematy, opinie i wiedza doświadczonych praktyków i ekspertów, interesująco i dynamicznie, czekam niecierpliwie na kolejne takie spotkanie

Krzysztof Kaliciński, (Business Development & Operations Director Nero Group/Green Caffè Nero)

Agnieszko, bardzo bardzo udane wydarzenie! 🙂 Jesteśmy z wami już parę lat i widzę jak pięknie rozwijasz to co zaplanowałaś ! Jestem pod coraz większym wrażeniem twojej energii i pomysłów!! Te wszystkie spotkania i wydarzenia są bardzo potrzebne nam restauratorom, dodają nam energii na dalsze działania! Gratulacje dla Ciebie i twojego zespołu!!! Chcemy tego coraz więcej!

Małgorzata Komsta, (Właścicielka, Umami, Plado)

In 2017 we hosted a hospitality industry event, the MADE Restaurant conference for the first time. It was a successful gathering of colleagues talking about the common grounds, issues and topics of the hospitality industry. In 2018, and I’m very proud of that, we hosted it again. About 220 people from the industry were gathering and discussing about the future trends. The topic of the conference was „3 steps ahead” which is, I think, the very important thing to talk about, because in our current situation we always need to stay relevant to our customers and need to adapt to change and innovation. I hope this conference really brings participants closer to this point, to help them to innovate and really succeeding the current surroundings of our business.

Mattias Herd, Dyrektor, Double Tree by Hilton Wrocław

Współpraca z MADE Solutions to przede wszystkim profesjonalizm, kampania promocyjna na wysokim poziomie oraz dawka wartościowej wiedzy dla branży gastronomicznej, jak i turystycznej.

Kluczowe tematy, najlepsi eksperci, garść inspiracji to nieodłączne czynniki tej konferencji. Polecamy udział w MADE Restaurant zdecydowanie każdemu, kto chciałby podzielić się doświadczeniem z innymi i znaleźć odpowiedzi na pytania, które mogą poprawić funkcjonowanie własnego biznesu. Jako Partner tego wydarzenia cieszymy się, że mogliśmy gościć wszystkich uczestników w naszym hotelu – ta współpraca z pewnością przełoży się na kolejne edycje.

Joanna Stachowiak-Szczotko, Dyrektor, Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront

Uważam, że konferencja MADE Restaurant jest bardzo profesjonalnie zrobiona, zarówno pod względem merytorycznym materiału jak i pod kątem doboru panelistów. Są to osoby, które mają wieloletnie doświadczenie w branży gastronomicznej, dzięki czemu mogą podzielić się konkretnymi rozwiązaniami i uchronić innych od popełniania tych samych błędów. Na wysokim poziomie są również świetnie dobrani partnerzy, którzy podchodzą do tematu z profesjonalizmem, wielką pasją i zaangażowaniem. Jak na XXI wiek przystało, nowoczesna formuła konferencji z zastosowaniem różnych technologii jest zdecydowanie dużym plusem.

Katarzyna Mysiak, Referat Promocji i PR , Wydział Komunikacji Społecznej i Informacji, Urząd Miasta Gdynia

Jako wydarzenie edukujące, MADE Restaurant, jest bardzo wartościowe, zarówno dla restauratorów, hotelarzy, jak i  całej branży turystycznej. Pomaga spojrzeć na  biznes z nieco innej perspektywy. Kto się nie rozwija – upada. Kto się nie rozwija –  nie będzie dobrze prowadził biznesu. Konferencja MADE Restaurant pomaga rozwinąć skrzydła uczestnikom i zainspirować do dalszej pracy i nauki.

Aleksandra Jonczyk-Rozpędowska, Manager Pionu Promocji i Marketingu, Gdańska Organizacja Turystyczna/Gdańsk Convention Bureau

Jeżdżę na konferencję z różnych powodów, głównie w celach networkingowych. W MADE Restaurant cenne jest to, że oferuje poznanie branży w wymiarze lokalnym – nagle za nazwami miejsc, które znam, pojawiają się osoby. Jest również sporo nowej wiedzy, którą można przełożyć na swój biznes, jak i inspirujące tematy czy idee, które zdecydowanie zapadają w pamięć i stwarzają miejsce do dyskusji na polu restauracyjnym np. z załogą.

Ewa Malika Szyc-Juchnowicz, Szefowa Kuchni, Restauratorka, Restauracja Malika, Machina, Trójmiasto

Na MADE Restaurant jesteśmy już czwarty raz i jest to przede wszystkim bardzo pozytywna współpraca. Wydarzenie jest profesjonalne i daje możliwość poznania wielu ludzi z branży, z którymi można wymienić się ciekawymi spostrzeżeniami. Uważam, że był to świetny krok i zdecydowanie chcemy być częścią dalszych spotkań.

Marcin Wajda, Dyrektor ds. Marketingu i PR, Winterhalter Polska

MADE Restaurant to konferencja, której bardzo dużą wartością są panele dyskusyjne poruszające aktualne, nurtujące właścicieli i managerów lokali gastronomicznych tematy i prelekcje z praktyczną wiedzą do wykorzystania, przekazywaną przez praktyków. Nie do przecenienia jest także fakt, że w jednym miejscu spotykają się ludzie, którzy na co dzień zajmują się prowadzeniem restauracji, dlatego cenne są także rozmowy w kuluarach. Dzięki nim możemy dzielić się swoim doświadczeniem z innymi, odkrywać, że nie tylko my borykamy się z pewnymi problemami, a przy okazji poznawać nowe rozwiązania, które możemy zaadaptować na potrzeby swojego biznesu.

Anna Jabłońska, Redaktor naczelna, Restauracja. Pismo Biznesu Gastronomicznego

Najfajniejsze jest to, że ta konferencja po prostu jest. Myślę, że to bardzo ważne i ciekawe, że dużo osób w jednym miejscu rozmawia o różnych problemach branży gastronomicznej – to daje synergię wielu składowych potrzebnych do zrozumienia całości.

Mariusz Zawadzki, Restaurator, Mondo di Vinegre oraz Vinegre

Na konferencji MADE Restaurant zdecydowanie najbardziej podobała mi się część biznesowa. Nie mając wiedzy w tej dziedzinie zaczęłam rozumieć więcej w temacie finansów i zarządzania kosztami restauracji.

Ewa Hadzik, L’Isola

Gratuluję inspirującego wydarzenia! Organizacja, merytoryka, prowadzenie na najwyższym poziomie. Tworzycie projekt, który będzie miał kluczową rolę w rozwoju branży w naszym kraju

Katarzyna Noga, Marketing Manager B2B, Kruszwica SA

Dziś, przy wielu branżowych imprezach, trudno jest zebrać tak pokaźne grono decyzyjnych ludzi. Podobała mi się formuła konferencji, doskonale wpisująca się w trend dzielenia się wiedzą w środowisku restauratorów i szefów kuchni. Poruszone zostały interesujące tematy. Wartością dodaną są również nawiązane przeze mnie kontakty, które zaowocują podpisaniem umów. Dla mnie, jedna z lepszych konferencji w ostatnim czasie.

Aleksandra Batko, B2B Sales Director, Aged Sp. z o.o.

Dlaczego warto wziąć udział
w konferencji

[WPSM_AC id=1283]

14
prelekcji i dyskusji
4
warsztaty
10
degustacji
200
uczestników
25
ekspertów
3
partnerów merytorycznych
40
partnerów biznesowych
i mediowych

Konferencja gastronomiczna
MADE FOR RESTAURANT Wrocław 06.2019

Konferencje gastronomiczno-biznesowe MADE FOR Restaurant odniosły wyjątkowy sukces edukacyjny i networkingowy w ostatnich dwóch latach. To najlepsze wydarzenie gastronomiczne w Polsce wg kapituły Jury Poland Best 100 Restaurants. W dotychczasowych konferencjach wzięło udział 1350 uczestników, 90 ekspertów oraz 67 partnerów biznesowych i mediowych. MADE FOR Restaurant to projekt tworzony wspólnie z rynkiem. Słuchamy pochwał i krytyki, rozwijamy program i formułę, ewoluujemy z każdym spotkaniem. W naszą filozofię wpisany jest sukcesywny rozwój.

Bieżący rok to wielki krok do przodu, świeżość tematów, wyjątkowi goście z Polski i Europy, bogatsza formuła i internacjonalizacja konceptu, a przede wszystkim wyjątkowi partnerzy merytoryczni, biznesowi, mediowi i organizacyjni.

Temat przewodni tegorocznych edycji to:

Innowacja w gastronomii: biznes czy prowokacja?

Przyjrzymy się jej znaczeniu i wartości jaką niesie w kontekście rozwoju przedsiębiorstwa, budowania zespołu, marketingu i technologii.

W ciągu roku odwiedzamy cztery największe polskie aglomeracje. Tym razem zapraszamy 24 czerwca br do Wrocława.

Dla kogo jest ta konferencja

RESTAURATORÓW

obecnych i przyszłych

MANAGERÓW RESTAURACJI

indywidualnych i hotelowych

SZEFÓW KUCHNI

managerów w kuchni

BARMANÓW I MANAGERÓW BARU

myślących o rozwoju
kariery

SOMMELIERÓW I KELNERÓW

myślących o rozwoju kariery

PRODUCENTÓW I DOSTAWCÓW

branży HoReCa, którzy chcą wspierać klientów

AGENCJI HR

wyspecjalizowanych w profesjonalnej gastronomii

MEDIÓW I AGENCJI PR

związanych z profesjonalną gastronomią

Temat przewodni tegorocznych spotkań
MADE FOR Restaurant

Innowacje w gastronomii – biznes czy prowokacja?

MOTTO

„Firmy, które rosną dzięki rozwojowi i ulepszeniom, nie zginą. Ale kiedy firma przestaje być twórcza, kiedy uważa, że osiągnęła doskonałość i teraz musi tylko produkować – już po niej.”


Henry Ford

[WPSM_AC id=1274]

PROGRAM KONFERENCJI

PRELEGENCI

Isabella
Poti

Bros'

Utalentowana i zdeterminowana, Isabella rozpoczęła swoją przygodę z zawodem podczas studiów klasycznego i
czytaj więcej >

Isabella Poti

Bros'

Utalentowana i zdeterminowana, Isabella rozpoczęła swoją przygodę z zawodem podczas studiów klasycznego i współczesnego cukiernictwa. Zdobytą wiedzę przełożyła na praktyczne doświadczenie pracując pod okiem jednego ze światowych mistrzów cukiernictwa, Paco Torreblanca. W 2017, została uznana przez ranking Forbes’a “30 under 30” za jedną z najbardziej wpływowych, młodych osób w Europie. Swoją naukę kontynuowała w Londynie, pracując u boku znakomitych szefów kuchni, takich jak Cloude Bosi oraz Martín Berasategui. W 2018, dołączyła do kulinarnego świata telewizji, poszerzając grono jurorów programu „Il ristorante degli Chef”.

Agnieszka
Małkiewicz

FOR SOLUTIONS

Dawno temu porzuciłam pracę w korporacji i założyłam restaurację - klasyczna historia kogoś, kto chce z
czytaj więcej >

Agnieszka Małkiewicz

FOR SOLUTIONS

Dawno temu porzuciłam pracę w korporacji i założyłam restaurację - klasyczna historia kogoś, kto chce zmienić swoje życie na lepsze;-) Ówczesny brak restauratorskiej wiedzy kompensowałam doświadczeniem PR-owym i marketingowym, które pomogło mi przetrwać najtrudniejsze chwile i utrzymać moje przedsiębiorstwo na powierzchni. To przeżycie sprawiło, że dzisiaj rozmawiam z szefami kuchni i restauratorami ich językiem. Doskonale rozumiem ich problemy, ambicje i marketingowe potrzeby. Przez ostatnie kilka lat koncentrowałam się na budowaniu strategii marketingowych i PR, budowaniu wizerunku moich klientów, projektowaniu doświadczeń kulinarnych, które na zawsze zostają w pamięci, inicjowaniu oraz wsparciu merytorycznym wydarzeń edukacyjnych i podróży kulinarno-biznesowych. Pracuję z ludźmi, produktami i firmami, których historia była wg mnie warta opowiedzenia. Marketing i PR to moja główna kompetencje. Dwa lata temu z sukcesem zbudowaliśmy MADE Restaurant czyli platformę rozwoju firm i kadry zarządzającej w branży HORECA. A dzisiaj przyszedł czas na kolejne wyzwanie - witam w FOR – w agencji komunikacji i kreowania wydarzeń dla branży HORECA.

Agata
Anioł

Restaurant Week

Agata Anioł przez 10 lat zawodowo była związana z agencją reklamową, gdzie zarządzała zarówno zespoła
czytaj więcej >

Agata Anioł

Restaurant Week

Agata Anioł przez 10 lat zawodowo była związana z agencją reklamową, gdzie zarządzała zarówno zespołami, jak i projektami. Chętnie dzieli się wiedzą prowadząc zajęcia w Wyższej Szkole Bankowej i Wyższej Szkole Handlowej na studiach podyplomowych z zakresu kreowania marki i prowadzenia projektów e-commerce. Pasjonatka podróży i promotorka dobrej kuchni. Od 4 lat zajmuje się gastronomią. Pomaga w zarządzaniu restauracjom oraz organizuje wrocławską edycję Restaurant Week i Fine Dining Week.

Marcin
Dera

Selgros Cash&Carry, Transgourmet

Marcin Dera posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z przedstawicielami rynku gastronomicznego. Zna doskona
czytaj więcej >

Marcin Dera

Selgros Cash&Carry, Transgourmet

Marcin Dera posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z przedstawicielami rynku gastronomicznego. Zna doskonale ich potrzeby i oczekiwania. Swoje kompetencje zdobywał podczas pracy na kierowniczych stanowiskach dla największych sieci handlowych w Polsce. Dziś odpowiada za obszar sprzedaży ds. gastronomii w Transgourmet Polska, gdzie zarządza zespołem ekspertów, których zadaniem jest zapewnienie branży dostępu do produktów najwyższej jakości i obsługi dostosowanej do indywidualnych potrzeb. Wierzy, że rynek gastronomiczny w Polsce ma ogromny potencjał, lecz do ciągłego rozwoju potrzebuje odpowiednich warunków. Jego osobistym wyzwaniem jest, by poprzez działalność Transgourmet Polska takie warunki stwarzać.

Katarzyna
Obara

OKWineBar

Przez 17 lat związana z telewizją. Na początku była TVP, później krótka przerwa na Polsat i znowu TVP.
czytaj więcej >

Katarzyna Obara

OKWineBar

Przez 17 lat związana z telewizją. Na początku była TVP, później krótka przerwa na Polsat i znowu TVP. Zaczynała we wrocławskiej TVP w programie informacyjnym „Fakty”. W 2001 zmieniła barwy na pomarańczowe – została prezenterką TVP 2. Tworzyła, współtworzyła i była gospodynią wielu programów telewizyjnych. Prowadziła koncerty, imprezy plenerowe oraz akcje charytatywne. Ma na swoim koncie wywiady z gwiazdami kina i estrady.Jej hobby to podróże, a pasją są spotkania z ludźmi niezależnie od szerokości geograficznej. Ma słabość do smaków świata, kuchni Mistrzów, muzyki Południa i książek Carlosa Ruiza Zafona. Jest zodiakalnym Bliźniakiem – lubi być w ciągłym ruchu, a jej żywiołem są wyzwania. OKWineBar to winiarnia z restauracją, którą stworzyła w 2012 roku.

Stanisław
Magdij

Bierhalle

11 lat przepracował w firmie Amrest w marce KFC, przechodząc wszystkie szczeble - od kucharza, poprzez poszc
czytaj więcej >

Stanisław Magdij

Bierhalle

11 lat przepracował w firmie Amrest w marce KFC, przechodząc wszystkie szczeble - od kucharza, poprzez poszczególne stanowiska kierownicze, aż do stanowiska Kierownika Restauracji, a następnie Kierownika Regionalnego. Ostatnie 3 lata pracy w Amreście spędził w biurze firmy pracując w dziale planowania i analiz finansowych. Z racji zdobytego w dziale operacyjnym doświadczenia i zamiłowania do pracy „w terenie”, uczestniczył w wielu projektach Amrestu, m.in. w budowie nowych restauracji, a także przejmowanie innych firm i konwertowanie ich na restauracje KFC i PH zarówno w Polsce jak i w Czechach. W styczniu 2006 został zaproszony do projektu tworzenia sieci restauracji Bierhalle działających w oparciu o własne piwo rzemieślnicze, wytwarzane na miejscu w restauracjach. Jako Dyrektor Operacyjny Bierhalle, odpowiada za wszystkie elementy działania restauracji, począwszy od doboru i negocjacji z dostawcami, na marketingu kończąc.

Anna
Wałęsa

ART HOTEL

Specjalista ds. sprzedaży i marketingu w Art Hotelu. Związana z tym miejscem od ponad 15 lat. Swoją przygod
czytaj więcej >

Anna Wałęsa

ART HOTEL

Specjalista ds. sprzedaży i marketingu w Art Hotelu. Związana z tym miejscem od ponad 15 lat. Swoją przygodę z hotelarstwem rozpoczęła od recepcji hotelowej, działu rezerwacji poprzez dział sprzedaży oraz dział bankietów i konferencji. Zna hotel i jego historię od podszewki. Od niedawna PR-owiec z zacięciem do social mediów, zajmuje się komunikacją oraz kreowaniem wizerunku Art Hotelu i Art Restauracji. Organizuje eventy kulturalne w ramach Art Academy, ze znanymi pisarzami, artystami, designerami, architektami. Współorganizator wielu warsztatów kulinarnych dla blogerów i dziennikarzy. Uwielbia ludzi i ich historie, które są tak bardzo dla niej inspirujące! W swojej pracy uwielbia też to, że może angażować się w akcje charytatywne, które bardzo mocno motywują załogę Art Hotelu do działania.

Maciej
Nowaczyk

La Maddalena/Mama Manousch

Właściciel dwóch wrocławskich restauracji: wielokrotnie nagradzanej La Maddaleny i Mamy Manousch, usytuowa
czytaj więcej >

Maciej Nowaczyk

La Maddalena/Mama Manousch

Właściciel dwóch wrocławskich restauracji: wielokrotnie nagradzanej La Maddaleny i Mamy Manousch, usytuowanej na ul. Świdnickiej, tuż przy wrocławskim Rynku. Obie restauracje znajdują się w Żółtym Przewodniku Gault&Millau. Wcześniej przez wiele lat dziennikarz Gazety Wyborczej. W międzyczasie stworzył dla miasta nową odsłonę serwisu miejskiego www.wroclaw.pl i turystyczną wizytówkę miasta www.visitwroclaw.eu. Absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego. Wrocławianin z wyboru. Dumny tato dwójki wspaniałych dzieci. Każdy wolny czas spędza w górach, wspinając się w nich na pionowych skalnych ścianach, bądź pokonując na szosie kolejne przełęcze.

Rafał
Wesołowski

Winnice Wzgórz Trzebnickich

Rafał Wesołowski

Winnice Wzgórz Trzebnickich

Paweł
Anders

WINESTONE, AccorHotels

Od 26 lat nieprzerwanie związany z gastronomią. Twórca koncepcji restauracji WINESTONE (obecnie 16 restaura
czytaj więcej >

Paweł Anders

WINESTONE, AccorHotels

Od 26 lat nieprzerwanie związany z gastronomią. Twórca koncepcji restauracji WINESTONE (obecnie 16 restauracji w Europie) – wino i kamień, opartej głównie na winie oraz pasji do jedzenia. Dodatkowo każda restauracja prowadzi sklep z winami i specjalnościami restauracji. Odkrywca smaków i promotor prostoty w sztuce kulinarnej dzięki zachowaniu autentyczności i szczerości podejścia do gościa. Pasjonat lokalnego jedzenia i wina, szczególnie nieznanych szczepów z najodleglejszych krańców świata. Od 2008 r związany z grupą hotelową ORBIS i siecią hotelową ACCOR.

Monika
Szeffler

Have a Bite, Still Hungry

Zakochana w warzywach i kolorach na talerzu, fotografka i stylistka kulinarna, fotografka w redakcji Have a Bi
czytaj więcej >

Monika Szeffler

Have a Bite, Still Hungry

Zakochana w warzywach i kolorach na talerzu, fotografka i stylistka kulinarna, fotografka w redakcji Have a Bite Wrocław, uzależniona od dobrej kawy w każdej ilości i postaci. Na co dzień współpracuje z restauracjami i producentami żywności, stylizuje, fotografuje, gotuje na potrzeby sesji zdjęciowych i pokazuje podczas warsztatów jak dobrze zaprezentować swoje dania w social mediach tak, żeby były jak najbardziej apetyczne. (Odpoczywa zwiedzając Polskę na rowerze poszukując idealnej porcji sernika.) Wraz z Agnieszką Szydziak prowadzi agencję marketingową Still Hungry.

Agnieszka
Szydziak

Have a Bite, Still Hungry

Animatorka kultury kulinarnej, kocha networkig, jako PRowiec i marketingowiec wspiera komunikację restauracji
czytaj więcej >

Agnieszka Szydziak

Have a Bite, Still Hungry

Animatorka kultury kulinarnej, kocha networkig, jako PRowiec i marketingowiec wspiera komunikację restauracji oraz biznesy z sektoru Horeca, organizuje akcje edukacyjne, by zwiększać świadomość dotyczącą jakości jedzenia. Współorganizatorka i PR manager Gastro Nocek – największego nocnego kulinarnego wydarzenia we Wrocławiu. Redaktorka naczelna Have a Bite Wrocław, publikuje w magazynach kulinarnych, działa we Wrocławiu. Wraz z Moniką Szeffler prowadzi agencję marketingową Still Hungry.

Krzysztof
Kaliciński

Green Caffè Nero, Akademia Leona Koźmińskiego

Absolwent Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Business Coach, Business Development & Operations Director
czytaj więcej >

Krzysztof Kaliciński

Green Caffè Nero, Akademia Leona Koźmińskiego

Absolwent Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Business Coach, Business Development & Operations Director Nero Group/Green Caffe Nero. Przez 24 lata pracy zawodowej zdobywał doświadczenia pracując dla największych sieci gastronomicznych takich jak McDonald's, gdzie zaczynał przygodę w tym biznesie, czy T.G.I. Friday's - ikony casual dining. W latach 2005-2010 był Dyrektorem Operacyjnym sieci Coffeeheaven. Następnie jako Dyrektor Zarządzający oraz Członek Zarządu kierował multibrandową spółką LS Travel Foodservice Poland zarządzającej takimi brandami jak: SO!COFFEE, empik cafe, Bread & Co., Flying Bistro, The Flame, i kilku innych zlokalizowanych głównie na lotniskach. Od 2013 jako Business Development & Operations Director wspiera rozwój sieci Green Caffe Nero, będącej własnością Caffe Nero, największej na świecie prywatnej sieci kawiarni. Specjalizuje się w konsultingu gastronomicznym, kształceniu i rozwoju kadr zarządzających, zarządzaniu i budowie sieci, projektowaniu i wdrażaniu szkoleń oraz customer service.

Paweł
Kałużny

Guest Experience Think Tank Academy

Menedżer oraz doradca zarządzający gastronomią od kilkunastu lat. Doświadczenie w Polsce zdobywał w Poz
czytaj więcej >

Paweł Kałużny

Guest Experience Think Tank Academy

Menedżer oraz doradca zarządzający gastronomią od kilkunastu lat. Doświadczenie w Polsce zdobywał w Poznaniu, Krakowie i w Warszawie, a poza jej granicami w Londynie i Dubaju. Specjalizuje się w serwisie oraz przygotowaniach do otwarć. Przez kilka lat związany z siecią hoteli Hilton Worldwide, w której zarządzał gastronomią przede wszystkim podczas otwierania nowych hoteli. Tworzył plany treningowe dla takich hoteli jak Hilton London Tower Bridge czy Conrad Dubai. Prowadzi własną działalność badawczą, regularnie wygłasza prelekcje na międzynarodowych konferencjach a także prowadzi szkolenia i działalność doradczą. Jest także wykładowcą na studiach podyplomowych Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Katarzyna
Derdzińska

MADE Progress

Przez 8 lat związana z firmą doradczą Aon Hewitt, w której pełniła rolę Dyrektor Programu Najlepsi Prac
czytaj więcej >

Katarzyna Derdzińska

MADE Progress

Przez 8 lat związana z firmą doradczą Aon Hewitt, w której pełniła rolę Dyrektor Programu Najlepsi Pracodawcy w Polsce, Lidera Oferty Talent & Engagment, a w końcu Dyrektora ds. Rozwoju Biznesu. W ostatnich latach pełniła rolę Dyrektora Personalnego. Od ponad 10 lat specjalizuje się w projektach z zakresu budowania zaangażowania pracowników, integrując perspektywy zarządów/właścicieli/ sponsorów, menedżerów i pracowników. Realizowała również projekty z zakresu podnoszenia efektywności organizacyjnej, komunikacji wewnętrznej oraz zarządzania zmianą. Jest absolwentką Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz ESCP-EAP European School of Management w Berlinie, gdzie uzyskała tytuł Diplom-Kauffrau z zakresu Biznesu międzynarodowego. Ukończyła Program The Art and Science of Coaching w Szkole Coachów Erickson College / Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Aleksandra
Batko

Fore

Kierownik Sprzedaży marki Dyson Airblade w AGED Sp. z o.o. Posiada ponad 13 letnie doświadczenie w zakresie
czytaj więcej >

Aleksandra Batko

Fore

Kierownik Sprzedaży marki Dyson Airblade w AGED Sp. z o.o. Posiada ponad 13 letnie doświadczenie w zakresie sprzedaży i zarządzania projektami w branży handlowej. Odpowiedzialna za realizację projektów Airblade na rynku inwestycji komercyjnych m.in. w Amazon, Złote Tarasy, Galeria Mokotów, Galeria Serenada, Lotnisko Kraków, Galeria Arkady Wrocław. Zarządza współpracą z architektami, generalnymi wykonawcami, firmami instalacyjnymi. Na swoim koncie ma wiele pomyślnie zrealizowanych projektów o łącznej wartości 15 mln zł. W ramach rozszerzania odpowiedzialności zostały jej powierzone kolejne marki z portfela spółki AGED tj: Liebherr oraz Nivona. Jest absolwentką Wyższej Szkoły Zarządzania w Warszawie.

Marcin
Wajda

Winterhalter

Z wykształcenia HR-owiec przez kilka lat z powodzeniem realizujący się w programach szkoleniowo-rozwojowych
czytaj więcej >

Marcin Wajda

Winterhalter

Z wykształcenia HR-owiec przez kilka lat z powodzeniem realizujący się w programach szkoleniowo-rozwojowych oraz coachingu w ramach międzynarodowej organizacji, którego w pewnym momencie dosięgnęła strzała marketingowego amora przeciągając na ciemną stronę mocy. Posiada wieloletnie doświadczenie po obu stronach barykady, czyli pracy oraz prowadzenia agencji, jak również tej po stronie Klienta odpowiadając za strategię marketingową oraz branding. Do gastronomii dołączył zaledwie 3 lata temu, kiedy z sukcesami kierował działem marketingu i PR w jednej z najprężniejszych wówczas na polskim rynku firm łączących e-commerce z tradycyjnym modelem realizacji usługi – PolskiBus.com, obejmując stanowisko Dyrektora Marketingu i PR w Winterhalter Polska.

Maciej
Piwko

Finebite

Z wykształcenia lekarz weterynarii. Miłośnik jedzenia i nowych technologii. Od 2011 roku związany z bran
czytaj więcej >

Maciej Piwko

Finebite

Z wykształcenia lekarz weterynarii. Miłośnik jedzenia i nowych technologii. Od 2011 roku związany z branżą  startupową. Współtwórca aplikacji i przewodników turystycznych Pitu Pitu Fun Guide - zwycięzcy Startup Contest 2013. Współzałożyciel aplikacji Everytap - zdobywcy Mobile Trends Award 2015. W 2019 roku wprowadził na rynek aplikację Finebite - następcę Everytap. Prywatnie mąż i ojciec. Współpracował z ponad tysiącem restauracji, pubów i kawiarni w całym kraju.

Antoine
Azaïs

GastroJob

W gastronomii obecny już od ponad 10 lat, zarządzał najlepszymi restauracjami w Polsce i na świecie. Dośw
czytaj więcej >

Antoine Azaïs

GastroJob

W gastronomii obecny już od ponad 10 lat, zarządzał najlepszymi restauracjami w Polsce i na świecie. Doświadczenie budował pracując w prestiżowych hotelach we Francji, po czym zdecydował przenieść zdobyte umiejętności na polską scenę kulinarną. Chcąc przyczynić się do poprawy warunków panujących w świecie restauracji, stworzył aplikację GastroJob, której celem jest pomoc w rozwiązaniu jednego z największych problemów dzisiejszej gastronomii – pracowników. Aplikacja pomaga restauratorom znaleźć sprawdzonych ludzi do tymczasowej pracy np. na potrzeby konkretnych wydarzeń lub w sytuacjach kryzysowych.

Daniel
Kędzierski

FastTony

CEO FastTony.es. Przedsiębiorca z czternastoletnim doświadczeniem. Tworzył strategie biznesowe i marketingo
czytaj więcej >

Daniel Kędzierski

FastTony

CEO FastTony.es. Przedsiębiorca z czternastoletnim doświadczeniem. Tworzył strategie biznesowe i marketingowe, a z jego rozwiązań technologicznych korzystały firmy takie jak: T-Mobile, DDB Tribal, McDonalds, Starcom. Prelegent największych krajowych i międzynarodowych konferencji. Prowadzi stałą rubrykę o technologii reklamowej w ekosystemie Facebook w Magazynie Online Marketing. Jego artykuły są publikowane w wielu branżowych czasopismach takich jak Marketer+, Mensis i inne. Szkoleniowiec, wykładowca. Poza pracą można go spotkać na Akademii Morskiej w Gdyni, Wyższej szkole Europejskiej w Krakowie, Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu, gdzie dzieli się wiedzą z przyszłymi przedsiębiorcami i menadżerami.

Tomasz
Małek

Dom Wódki

Z gastronomią związany od 2003 roku. W swojej dotychczasowej karierze pracował w topowych klubach, restaura
czytaj więcej >

Tomasz Małek

Dom Wódki

Z gastronomią związany od 2003 roku. W swojej dotychczasowej karierze pracował w topowych klubach, restauracjach i koktajlbarach oraz wystąpił w ponad 180 konkursach barmańskich w 35 państwach świata, wygrywając 66 z nich. Jako jedyny barman na świecie wygrał czterokrotnie międzynarodową ligę Flair WFA Grand Slam oraz czterokrotnie zwyciężył najbardziej prestiżowy konkurs - mistrzostwa świata w stylu flair - Roadhouse World Final.   Ambasador restauracji "Elixir by Dom Wodki" oraz manager koktajl baru "The Roots Cocktail Bar and more" w Warszawie. Członek elitarnego Belvedere Bartender Collective zrzeszającego 7 najlepszych barmanów na Belvedere na świecie. Bar konsultant i sędzia konkursów barmańskich czynnie działający w całej Europie i Azji.

Jolanta
Jurkowlaniec

Dinette, Di Cafe Deli

Właściciel i twórca marek Dinette oraz Di Cafe Deli. Przez ostatnie 6 lat kelnerka, baristka, dostawca, spr
czytaj więcej >

Jolanta Jurkowlaniec

Dinette, Di Cafe Deli

Właściciel i twórca marek Dinette oraz Di Cafe Deli. Przez ostatnie 6 lat kelnerka, baristka, dostawca, sprzątaczka, hydraulik, negocjator i marketingowiec, z trudem znajdujący czas na życie prywatne. Uwielbia podróże i dobre jedzenie. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego i National Louis University.

Jacek
Pogorzelski

Skarby Serowara, BlueFox

Ekspert w zakresie strategii marketingowej oraz zarządzania marką i doświadczeniem klienta. Posiada stopi
czytaj więcej >

Jacek Pogorzelski

Skarby Serowara, BlueFox

Ekspert w zakresie strategii marketingowej oraz zarządzania marką i doświadczeniem klienta. Posiada stopień doktora nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu oraz ukończone zaawansowane kursy z zakresu innowacyjności i modeli biznesowych na Uniwersytecie Stanforda. Jest także certyfikowanym neurobadaczem. Twórca metod i narzędzi planistycznych i analitycznych z zakresu marketingu, innowacyjności, poszukiwania insightów i strategii rynkowej. Pracował z firmami z kilkunastu branż z Polski, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Rosji, Ukrainy i USA. Były wykładowca programów MBA oraz Executive MBA Szkoły Głównej Handlowej oraz The Carlson School of Management Uniwersytetu Minnesoty. Doświadczony trener komunikacji marketingowej, zarządzania marką, analizy marketingowej, marketingu wartości oraz innowacyjności w ramach certyfikowanych programów The Chartered Institute of Marketing z Londynu. Przeprowadził kilka tysięcy godzin szkoleń i warsztatów. Były brand i marketing manager międzynarodowych korporacji w branży FMCG i farmaceutycznej. Autor książek Marka na cztery sposoby (Managing Brands in 4D w języku angielskim), Praktyczny marketing miast i regionów, Kod skuteczności, Mity marketingowe, (R)ewolucja marki, Pozycjonowanie produktu oraz wielu artykułów na temat strategii marek oraz innych zagadnień marketingu strategicznego.

Adam
Drozdowski

Wine Direct

Absolwent Politechniki Śląskiej, od lat 90 tych związany z branżą winiarską, wieloletni prezes spółki
czytaj więcej >

Adam Drozdowski

Wine Direct

Absolwent Politechniki Śląskiej, od lat 90 tych związany z branżą winiarską, wieloletni prezes spółki z zakresu rynku B2B i B2C, od 2012 członek zarządu grupy Partner Center i Dyrektor Zarządzający dywizji dedykowanej sektorowi Horeca  o nazwie Wine Direct.

Katarzyna
Młynarczyk

Socjomania, Handelek

Inicjatorka i prezes krakowskiego konceptu restauracji śniadaniowej, będącej reaktywacją tradycji handelk
czytaj więcej >

Katarzyna Młynarczyk

Socjomania, Handelek

Inicjatorka i prezes krakowskiego konceptu restauracji śniadaniowej, będącej reaktywacją tradycji handelków śniadaniowych popularnych w XIX wieku w Krakowie. W gastronomii - z pasji i z zamiłowania do małopolskiej i staropolskiej kuchni. W biznesie - prezes firmy konsultingowo-szkoleniowej Socjomania działającej w obszarze strategii i marketingu w kanałach digital. Wykładowca na polskich uczelniach (tematyka: strategia, marketing, budowanie zespołów, HR). Na co dzień łączy dwa światy, pasje i pracę zawodową ale też koncepcję współtworzenia produktów, usług i organizacji razem z pracownikami (kilkuosobowy zespół wspólników w obydwu firmach) oraz klientami (to dzięki nim usługi jej firm ewoluują i w tworzone są w odpowiedzi na ich potrzeby).

Piotr
Apanel

OVO Bar & Restaurant, DoubleTree by Hilton Wroclaw

Szef kuchni w OVO Bar & Restaurant i hotelu DoubleTree by Hilton Wroclaw. Doświadczenie zdobywał we wroc
czytaj więcej >

Piotr Apanel

OVO Bar & Restaurant, DoubleTree by Hilton Wroclaw

Szef kuchni w OVO Bar & Restaurant i hotelu DoubleTree by Hilton Wroclaw. Doświadczenie zdobywał we wrocławskim Mosaiqe Restaurant & Wine Lounge (Head Chef), The Blue Bicycle w Yorku (Sous Chef), Four High Petergate Hotel & Bistro w Yorku (Junior Sous Chef), a także w restauracjach uhonorowanych gwiazdkami Michelin – Le Champignon Sauvage w Cheltenham, londyńskich The Savoy i Claridge’s. Pracował także w restauracji Gordona Ramsaya – Maze w Londynie. W OVO Bar & Restaurant kieruje około 20-osobowym zespołem.

Więcej nazwisk wkrótce

ORGANIZATOR

PARTNER STRATEGICZNY

PARTNER ORGANIZACYJNY

PARTNERZY MERYTORYCZNI

PARTNERZY BIZNESOWI

PARTNERZY MEDIALNI

KONTAKT

Partnerzy Biznesowi - Współpraca

EWELINA SOBICZEWSKA

+48 609 094 244

e.sobiczewska@forsolutions.pl

MIEJSCE

DoubleTree by Hilton Hotel WROCŁAW

[WP-Coder id=”3″]

Podwale 84
Wrocław, Dolnośląskie
50-414 Polska