MADE FOR RESTAURANT WROCŁAW 2019
PROGRAM KONFERENCJI

09:00 - 09:30
Rejestracja
09:30 - 09:45
Przywitanie. Innowacje i networking - jak wykorzystać je w biznesie?
Agnieszka Małkiewicz, FOR Solutions
09:45 - 10:15
Employer branding. Case study Green Caffè Nero.
Prelekcja
Krzysztof Kaliciński, Green Caffè Nero, Akademia Leona Koźmińskiego
Rotacja pracowników była zawsze, ale teraz stała się największym problemem pracodawców. Pracownicy z ogromną łatwością zmieniają miejsca pracy, zawody czy kierunki studiów. Ich decyzje wydają się nieracjonalne, a czasami nawet bez sensu. Bardzo trudno ich zadowolić i usatysfakcjonować, a co dopiero zacząć od nich czegoś wymagać w normalnej relacji pracownik-pracodawca. Krzysztof Kaliciński z Green Caffè Nero podzieli się swoim doświadczeniem w radzeniu sobie z wyzwaniami w tym zakresie oraz rozważy, czy aby na pewno jest tak, jak to obecnie postrzegamy. Odpowie także na pytania:
  • Dlaczego dotychczasowe narzędzia zarządzanie przestają działać?
  • Czy młode pokolenie pracowników ma jakieś atuty?
  • Jak skorzystać z tego, jacy są?
  • Jak zatrzymać i rozwijać nowe pokolenie?
  • Jak technologia zjada relacje, które są niezbędnym składnikiem sektora usług i nie tylko?
10:15 - 10:45
Grywalizacja jako innowacyjne podejście do pracownika oraz inne nowe trendy w zarządzaniu.
Prelekcja
Katarzyna Derdzińska, MADE Progress
Zarządzanie byłoby proste, gdyby nie ludzie 😉 A do tego jeszcze to nowe pokolenie millenialsów – jakże oni są inni od nas, jakże inaczej podchodzą do życia i pracy… Fakt, najtrudniejszym elementem sprawnego zarządzania jest umiejętne kierowanie ludźmi. Definiowanie celów, organizowanie pracy, ale przede wszystkim mobilizowanie pracowników do wykonywania zadań zgodnego z naszą wizją i naszymi oczekiwaniami. Nauka o zarządzaniu nieustannie poszukuje nowych sposobów na zaangażowanie pracowników i zachęcenie ich do dobrego, odpowiedzialnego wykonywania pracy. I tak, między innymi, wymyślono grywalizację. Jest drogą do osiągnięcia pożądanych efektów pracy. Jako że zabawa jest jedną z wartości młodego pokolenia, postanowiono wykorzystać ją w służbie realizacji celów biznesowych organizacji. Grywalizacja korzysta z logiki gier komputerowych oraz powszechnie dostępnych możliwości technologicznych. Dzięki zabawie przy realizacji zadań pracownik ma realną frajdę z wykonywania pracy. Zapraszamy na prelekcję podczas której przedstawimy sposoby korzystania z grywalizacji, ale również inne trendy w zarządzaniu pracownikami. Podpowiemy jak mobilizować, angażować i motywować.
10:45 - 11:00
Integracja biznesowa przy stole. Relacja z dyskusji biznesowych MADE Travel FOR Liebherr.
Prelekcja
Aleksandra Batko, Fore
Zabierzemy Państwa na edukacyjną wyprawę, bo idea szytych na miarę podróży kulinarnych MADE Travel FOR Liebherr to przełożenie doświadczeń przywożonych z podróży na płaszczyznę biznesu gastronomicznego. To także inspirujące spotkania z restauratorami-praktykami oraz platforma dialogu, wymiany wiedzy i inspiracji.

Projekt wystartował jesienią 2018 r. Zaproszeni do współpracy prężni restauratorzy z całej Polski odwiedzą Gospodarzy kolacji i w niecodziennych okolicznościach zasiądą wspólnie z nimi do rozmów o swojej codzienności biznesowej.
10:15 - 11:00
Między słowem, a obrazem w gastronomii - jak spójnie projektować treści na social media.
Warsztat
Agnieszka Szydziak, Have a bite, Still Hungry
Monika Szeffler, Have a bite, Still Hungry
W trakcie warsztatów Agnieszka Szydziak i Monika Szeffler opowiedzą, jak ważne jest dzisiaj, by restauracje prowadziły spójną komunikację na różnych kanałach mediów społecznościowych i by content tekstowy oraz wizualny, był ze sobą kompatybilny. Podczas warsztatu:
  • odkryjemy tajniki wideo - medium przyszłości, która zaczyna się dziś
  • poznamy dekalog fotografii mobilnej
  • dowiemy się, jak znaleźć język, który zrozumieją nasi goście
  • przetestujemy aplikacje przydatne do obróbki zdjęć i instastories
  • pomyślimy o mediach społecznościowych jako o formie "miękkiej" oferty restauracji
11:00 - 11:30
Przerwa - NETWORKING
11:30 - 12:00
Neuromarketing w budowaniu menu. Technologia i smak - co czuje nasz mózg, gdy jemy?
Prelekcja
Jacek Pogorzelski, Blue Fox, Skarby Serowara
Skąd wiadomo, że gościom naprawdę smakuje, gdy mówią, że im smakuje? I co to w ogóle znaczy “smakuje”? Na te pytania odpowiadają badania biometryczne zwane także neuromarketingowymi. Biometryczne testy sensoryczne pozwalają ominąć deklaracje i dotrzeć do nieuświadamianych reakcji zmysłów na dany posiłek. Możemy zmierzyć to, czy faktycznie smakuje on gościowi, czy kolor, tekstura, zapach i smak odpowiadają jego preferencjom a nawet to, czy jest on warty swojej ceny. Podczas tej prelekcji dowiesz się jak testy sensoryczne mogą być dodatkowym, wzmocnionym nauką głosem w rozważaniach o tym, jak ukształtować menu restauracji, które dania promować a które modyfikować lub całkowicie z nich zrezygnować.
12:00 - 12:30
Gastrofizyka. Czy smak jest halucynacją?
Prelekcja
Paweł Kałużny, Guest Experience Think Tank Academy
Ostatnie 20 lat badań zaprzeczyło znanym dotąd opracowaniom dotyczącym smaku i jego powstawania. Jedną z grup badawczych zgłębiających tę dziedzinę w ostatnich latach jest GETT, którego wyniki badań pokazują jak z pozoru nieistotne czynniki mogą wpłynąć na nasze doświadczenie. Uświadomienie sobie jak muzyka w tle lub ciężar sztućców może zmienić ocenę naszego dania to niezwykła podróż, w którą zabierze Was seria wykładów pt.: „Gastrofizyka. Czy smak jest halucynacją?” Każda z konferencji będzie odkrywać kolejne elementy doświadczenia, skupiając się za każdym razem na innym jego aspekcie. Poznamy wpływ dźwięku na pozostałe zmysły, odkryjemy jaką rolę odgrywa zmysł wzroku oraz dotyku w powstawaniu smaku, a także jak działają one na całe kulinarne doznanie.
  • Jak powstaje doświadczenie w Twoim mózgu?
  • Jak muzyka, kolor czy kształt zmieniają smak tego co spożywasz? Jak wpływają na Twój nastrój i zadowolenie?
  • Dlaczego customer service jest ważniejszy niż produkt?
  • Co wpływa na Twoje decyzje?
  • Jak z tej wiedzy korzystają luksusowe hotele i sklepy na całym świecie?
  • Jak te informacje mogą praktycznie przydać się w planowaniu strategii restauracji?
Podpowiemy, co zrobić z całą tą wiedzą!
12:30 - 12:40
DineART. Sztuka wokół stołu.
Agnieszka Małkiewicz, FOR Solutions
Piotr Adamczuk, Dajar HORECA
Misja projektu to edukacja i rozwój rynku w zakresie stylizacji i sztuki wokół stołu oraz promocja osób, które tworzą te doznania. DineART zakłada cykl wydarzeń, działań i spotkań oraz kompleksową współpracę z ekspertami w zakresie estetyki stołu: szefami kuchni, stylistami, sommelierami, florystami oraz reżyserami przyjęć. Mecenasem projektu jest firma Dajar. Inauguracja DineART odbyła się 5 września 2018 r. Podczas konferencji pokażemy jak projekt się rozwijał i jakie działania planujemy na rok 2019.
12:40 - 12:50
Przyszłość rynku gastronomicznego w Polsce. Jaki jest jego potencjał dla restauracji i dostawców?
Prelekcja
Marcin Dera, Transgourmet, Selgros Cash&Carry
12:00 - 12:45
Aplikacje mobilne w świecie restauracji. Jak je wykorzystać?
Warsztat
Maciej Piwko, Finebite
Aplikacje mobilne podbijają restauracyjną rzeczywistość i wielu użytkowników nie wyobraża sobie życia bez nich. Jak wykorzystać te nowatorskie platformy w restauracji, aby przynosiły jak najwięcej zysków? Podczas warsztatu poruszone zostaną następujące zagadnienia:
  • od przeszłości do teraźniejszości - aplikacje mobilne wczoraj i dziś,
  • kategorie aplikacji mobilnych na rynku,
  • na co zwrócić uwagę przy ofertach współpracy,
  • jakie są największe plusy mobile,
  • jak można połączyć współpracę z aplikacjami z dotychczasowymi formami marketingu online w restauracji,
  • case study "aplikacja Finebite"
12:50 - 13:50
Lunch
Piotr Apanel, OVO Bar & Restaurant, DoubleTree by Hilton Wroclaw
13:50 - 14:30
Innowacje w świecie win. Naturalne, biodynamiczne, eko, wege - wymysł czy must have?
Prelekcja
Adam Drozdowski, Wine Direct
Dyskusja
Rafał Wesołowski, Winnice Wzgórz Trzebnickich
Adam Drozdowski, Wine Direct
Paweł Anders, WINESTONE, AccorHotels
Katarzyna Obara, OKWineBar
„Jestem tym, co piję”. Świadoma konsumpcja wina, zgodna z tym hasłem, to rozwijający się trend w branży winiarskiej. Jednak co tak naprawdę kryje się za nazwą organiczne, biodynamiczne, eko i wegańskie? Jak rozpoznać te wina pośród setek innych i skąd wiedzieć, które będą cieszyły się największym powodzeniem w restauracji?

Podczas prelekcji dowiesz się:
  • Gdzie leży geneza trendu i jaka jest jego perspektywa w najbliższej przyszłości? Jakie wina przyciągną zainteresowanie klientów restauracji?
  • Z jakimi problemami zmaga się rynek masowy i jak może to wpłynąć na konsumpcję wina w Twoim lokalu?
  • Czy Polacy piją wina organiczne? Jak wygląda ich spożycie na krajowym rynku?
Te i inne tematy ze świata win będziemy również zgłębiać podczas dyskusji, która odbędzie się po prelekcji.
14:30-15:30
Efektywny PR w czasach gastronomicznego "boom".
Prelekcja
Isabella Poti, Bros', Włochy - Gość specjalny
W dzisiejszym świecie, oferowanie produktu, który spełnia potrzeby Gościa, jest jedynie początkiem długiej drogi do zdobycia jego uwagi. Komunikacja, efektywne wyrażanie swojej wizji oraz tłumaczenie jej innym, to niezbędny element procesu kreatywnego i produkcyjnego. O efektywnej strategii PR w czasach gastronomicznego „boom” opowie Isabella Poti – nagrodzona m.in. The Best Chef Rising Star Award szefowa kuchni i partner restauracji Bros’ we włoskim Lecce. Podczas prelekcji dowiecie się:
  • jak spojrzeć na strategię komunikacji z punktu modelu biznesowego restauracji,
  • jakie bezpośrednie korzyści niesie za sobą przemyślana strategia komunikacji,
  • jak stworzyć spójny obraz komunikacji, włączając w niego sam proces powstawania dania i konceptu, który się za nim kryje
15:30 - 16:00
Przerwa - networking
16:00 - 17:00
„Problem z głowy”. Jak aplikacje internetowe wyniosą Twój biznes na wyższy poziom dochodowości i zarządzania czasem.
Dyskusja
Agata Anioł - Moderator dyskusji, Restaurant Week
Marcin Wajda, Winterhalter
Maciej Piwko, Finebite
Antoine Azais, GastroJob
Daniel Kędzierski, FastTony
Opłaca się być na bieżąco z różnego rodzaju aplikacjami, które ułatwiają konsumentom zamawianie jedzenia, rezerwacje stolików czy dzielenie się opinią miejsc, które odwiedzili. A jak aplikacje mogą pomóc od strony biznesowej? Czy istnieje sposób na to, aby przyspieszyć procesy związane z rekrutacją, szybko analizować dane, sprzedawać produkt idealnie wpasowujący się w potrzeby klienta, czy też sprawić, że awaria sprzętu nie będzie kolejnym elementem na niekończącej się liście rzeczy „do zrobienia”? Podczas dyskusji dowiesz się, jak:
  • sprawnie pozyskać pracowników
  • oddać w ręce producentów zarządzanie serwisowaniem sprzętu w kuchni
  • przyciągnąć gości i zwiększyć ruch „poza godzinami”
  • wykorzystać aplikacje do skutecznej promocji i sprzedaży
16:00 - 16:45
Kokreacja w gastronomii. Jak wykorzystać jej potencjał na poziomach - klient, pracownik, wspólnik, w biznesie i w social mediach.
Warsztat
Katarzyna Młynarczyk, Socjomania, Handelek
Jako osoba łącząca zamiłowanie i doświadczenie w obszarze budowania strategii marek, marketingu z pasją do staropolskiej i regionalnej kuchni, Katarzyna podzieli się cennymi lekcjami, jakie przeszła na etapie budowania dwóch organizacji. Między innymi:
  • Odpowie na pytanie jak zaprosić odbiorców - klientów, pracowników, wspólników do procesu ciągłego współtworzenia firmy i jej elementów: menu, lokalu, komunikacji.
  • Pokaże na przykładach swoich działań jak budować strategię i jak wykorzystać proste sposoby pracy, by dbać o rozwój.
  • Podzieli się wskazówkami dotyczącymi działań w mediach społecznościowych, przy małym budżecie marketingowym i niewielkich zasobach.
  • Zaangażuje uczestników do dyskusji i podejmie próbę zainspirowania do stworzenia strategii działania.
"SOLUTIONS FOR RESTAURANT"
Nowatorskie rozwiązania w gastronomii to rzecz niełatwa, choć bardzo pożądana. Po pierwsze, warto o nich wiedzieć, co gwarantuje uczestnictwo w naszej konferencji. Po drugie, obserwując działania doświadczonych ekspertów, możesz zobaczyć skuteczność pewnych innowacji, bez konieczności testowania ich na swoim biznesie. Poszukując projektowych perełek i przepracowanych rozwiązań, które mogą „wstrząsnąć” światem gastronomii, prezentujemy nowy blok konferencji – Solutions FOR Restaurant, gdzie nasi eksperci podzielą się swoimi branżowymi sukcesami lub porażkami. Przyjdź i posłuchaj co w dziedzinie HR, marketingu, sprzedaży i biznesu zadziałało u tych, którzy są najskuteczniejsi w Twoim regionie.
17:00 - 17:15
"Innowacje na tak. Innowacje na nie."
- na przykładzie Bierhalle.
Prelekcja
Stanisław Magdij, Bierhalle
17:15 - 17:30
"Gościnność od dzień dobry, po do widzenia"
- autorski system szkoleniowy dla zespołu Dinette.
Prelekcja
Jolanta Jurkowlaniec, Dinette
Gastronomia to branża, w której coraz bardziej dostrzegamy luki w umiejętnościach i wiedzy. Częściej i chętniej chodzimy do restauracji, wiemy już jak smakuje dobre jedzenie i oczekujemy coraz więcej od obsługi. Brak odpowiednich szkół przygotowujących do profesjonalnej pracy w usługach zmusza pracodawców do poszukiwania własnych rozwiązań. Czasem bardzo prostych i podstawowych, czasem bardziej złożonych. Nierzadko też słychać, że nie warto inwestować w szkolenie, bo przecież pracownicy zmieniają się co chwilę. Jak jest naprawdę? Posłuchajcie naszej historii.
  • czy wymagający przełożony to dobrze, czy źle dla pracownika?
  • czego oczekuje pracownik od pracodawcy?
  • jak wymagać mądrze?
  • szkolenie - wyraz szacunku dla gościa, czy dla pracownika?
  • szkolenie a rentowność - czy jest tu jakiś związek?
17:30 - 17:45
"Dzieci w kuchni hotelowej!"
- program CSR angażujący wyjątkowych gości ART HOTEL.
Prelekcja
Anna Wałęsa, ART HOTEL
Odpowiedzialność społeczna w biznesie (CSR) to ważny element nie tylko w dużych korporacjach.
  • Jak z sukcesem wpleść go w codzienność restauracji lub hotelu?
  • Czy można to zrobić w kreatywny i nowatorski sposób?
  • Jakie korzyści mogą przynieść CSR-owe akcje?
  • Jak sprawić, aby przyciągnęły uwagę Gości i tym samym zaangażowały ich do wspólnego działania?
Anna Wałęsa, Specjalista ds. sprzedaży i marketingu Art Hotel opowie o pracy nad rocznym projektem “Idealne menu dziecięce w Art Restauracji”, który zainspirowany został spostrzeżeniem, że restauratorzy rzadko przykładają wagę do dań z menu dziecięcego. Nawet jeśli rodzice, wyjdą z restauracji najedzeni, daleko im do satysfakcji z tego, co zjadły dzieci, które często wolą zjeść frytki z marchewki, niż niezdrowy fast food. Podczas prelekcji usłyszycie o tym, jak ten nowatorski projekt powstał oraz jakie przyniósł efekty.
17:45 - 18:00
"Fanaberia, czy skuteczność?"
- manager sprzedaży w restauracjach La Maddalena, Mama Manousch.
Prelekcja
Maciej Nowaczyk, La Maddalena/Mama Manousch
Jaką rolę w restauracji odgrywa dział sprzedaży i dlaczego niewystarczająco dużą? Na przykładzie case study restauracji La Maddalena oraz Mama Manousch, Maciej Nowaczyk pokaże, że do sprzedaży warto podchodzić “na serio”. Podczas prelekcji dowiecie się:
  • Dlaczego dział sprzedaży w restauracji powinien być stawiany na równi z działem marketingu czy kuchnią?
  • Jaki jest przepis na skuteczne działania sprzedażowe?
  • Jak w nowatorski sposób podejść do rozwijania działu sprzedaży w restauracji?
18:00 - 18:30
SUKCES BIZNESOWY DZIĘKI KREATYWNEJ OFERCIE MOCNYCH ALKOHOLI
Rzecz o nowatorskim koncepcie gastronomicznym - Domu Wódki i Muzeum Wódki w Warszawie, który został nominowany do Restauracyjnych Oskarów.
Prelekcja
Tomasz Małek, Dom Wódki
Jak ważny jest odpowiedni dobór oferty alkoholowej i jak dużo można na tym zyskać przedstawimy na przykładzie Domu Wódki w Warszawie.

Dowiecie się:
  • Jak stworzyć unikalny na skalę światową koncept gastronomiczny?
  • Jak daleko powinno wyjść niestandardowe myślenie, aby pomysł na restaurację przyniósł miejsce na liście World Restaurant Awards?
  • Jak tworzyć kreatywną ofertę alkoholową w gastronomii, aby zaskoczyć i nie powielać?
18:30 - 18:45
Podsumowanie
18:45 - 19:00
PRZERWA
19:00 - 22:00
Wieczorne Business Party INNOWACJE-PROWOKACJE

BUSINESS PARTY

Masz ciekawy temat i chciałbyś wystąpić? Zgłoś się!

MAŁGORZATA KOWALIŃSKA

+48 668 340 201

gk@forsolutions.pl

PRELEGENCI

Isabella
Poti

Bros'

Utalentowana i zdeterminowana, Isabella rozpoczęła swoją przygodę z zawodem podczas studiów klasycznego i
czytaj więcej >

Isabella Poti

Bros'

Utalentowana i zdeterminowana, Isabella rozpoczęła swoją przygodę z zawodem podczas studiów klasycznego i współczesnego cukiernictwa. Zdobytą wiedzę przełożyła na praktyczne doświadczenie pracując pod okiem jednego ze światowych mistrzów cukiernictwa, Paco Torreblanca. W 2017, została uznana przez ranking Forbes’a “30 under 30” za jedną z najbardziej wpływowych, młodych osób w Europie. Swoją naukę kontynuowała w Londynie, pracując u boku znakomitych szefów kuchni, takich jak Cloude Bosi oraz Martín Berasategui. W 2018, dołączyła do kulinarnego świata telewizji, poszerzając grono jurorów programu „Il ristorante degli Chef”.

Agnieszka
Małkiewicz

FOR SOLUTIONS

Dawno temu porzuciłam pracę w korporacji i założyłam restaurację - klasyczna historia kogoś, kto chce z
czytaj więcej >

Agnieszka Małkiewicz

FOR SOLUTIONS

Dawno temu porzuciłam pracę w korporacji i założyłam restaurację - klasyczna historia kogoś, kto chce zmienić swoje życie na lepsze;-) Ówczesny brak restauratorskiej wiedzy kompensowałam doświadczeniem PR-owym i marketingowym, które pomogło mi przetrwać najtrudniejsze chwile i utrzymać moje przedsiębiorstwo na powierzchni. To przeżycie sprawiło, że dzisiaj rozmawiam z szefami kuchni i restauratorami ich językiem. Doskonale rozumiem ich problemy, ambicje i marketingowe potrzeby. Przez ostatnie kilka lat koncentrowałam się na budowaniu strategii marketingowych i PR, budowaniu wizerunku moich klientów, projektowaniu doświadczeń kulinarnych, które na zawsze zostają w pamięci, inicjowaniu oraz wsparciu merytorycznym wydarzeń edukacyjnych i podróży kulinarno-biznesowych. Pracuję z ludźmi, produktami i firmami, których historia była wg mnie warta opowiedzenia. Marketing i PR to moja główna kompetencje. Dwa lata temu z sukcesem zbudowaliśmy MADE Restaurant czyli platformę rozwoju firm i kadry zarządzającej w branży HORECA. A dzisiaj przyszedł czas na kolejne wyzwanie - witam w FOR – w agencji komunikacji i kreowania wydarzeń dla branży HORECA.

Agata
Anioł

Restaurant Week

Agata Anioł przez 10 lat zawodowo była związana z agencją reklamową, gdzie zarządzała zarówno zespoła
czytaj więcej >

Agata Anioł

Restaurant Week

Agata Anioł przez 10 lat zawodowo była związana z agencją reklamową, gdzie zarządzała zarówno zespołami, jak i projektami. Chętnie dzieli się wiedzą prowadząc zajęcia w Wyższej Szkole Bankowej i Wyższej Szkole Handlowej na studiach podyplomowych z zakresu kreowania marki i prowadzenia projektów e-commerce. Pasjonatka podróży i promotorka dobrej kuchni. Od 4 lat zajmuje się gastronomią. Pomaga w zarządzaniu restauracjom oraz organizuje wrocławską edycję Restaurant Week i Fine Dining Week.

Marcin
Dera

Selgros Cash&Carry, Transgourmet

Marcin Dera posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z przedstawicielami rynku gastronomicznego. Zna doskona
czytaj więcej >

Marcin Dera

Selgros Cash&Carry, Transgourmet

Marcin Dera posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z przedstawicielami rynku gastronomicznego. Zna doskonale ich potrzeby i oczekiwania. Swoje kompetencje zdobywał podczas pracy na kierowniczych stanowiskach dla największych sieci handlowych w Polsce. Dziś odpowiada za obszar sprzedaży ds. gastronomii w Transgourmet Polska, gdzie zarządza zespołem ekspertów, których zadaniem jest zapewnienie branży dostępu do produktów najwyższej jakości i obsługi dostosowanej do indywidualnych potrzeb. Wierzy, że rynek gastronomiczny w Polsce ma ogromny potencjał, lecz do ciągłego rozwoju potrzebuje odpowiednich warunków. Jego osobistym wyzwaniem jest, by poprzez działalność Transgourmet Polska takie warunki stwarzać.

Katarzyna
Obara

OKWineBar

Przez 17 lat związana z telewizją. Na początku była TVP, później krótka przerwa na Polsat i znowu TVP.
czytaj więcej >

Katarzyna Obara

OKWineBar

Przez 17 lat związana z telewizją. Na początku była TVP, później krótka przerwa na Polsat i znowu TVP. Zaczynała we wrocławskiej TVP w programie informacyjnym „Fakty”. W 2001 zmieniła barwy na pomarańczowe – została prezenterką TVP 2. Tworzyła, współtworzyła i była gospodynią wielu programów telewizyjnych. Prowadziła koncerty, imprezy plenerowe oraz akcje charytatywne. Ma na swoim koncie wywiady z gwiazdami kina i estrady.Jej hobby to podróże, a pasją są spotkania z ludźmi niezależnie od szerokości geograficznej. Ma słabość do smaków świata, kuchni Mistrzów, muzyki Południa i książek Carlosa Ruiza Zafona. Jest zodiakalnym Bliźniakiem – lubi być w ciągłym ruchu, a jej żywiołem są wyzwania. OKWineBar to winiarnia z restauracją, którą stworzyła w 2012 roku.

Stanisław
Magdij

Bierhalle

11 lat przepracował w firmie Amrest w marce KFC, przechodząc wszystkie szczeble - od kucharza, poprzez poszc
czytaj więcej >

Stanisław Magdij

Bierhalle

11 lat przepracował w firmie Amrest w marce KFC, przechodząc wszystkie szczeble - od kucharza, poprzez poszczególne stanowiska kierownicze, aż do stanowiska Kierownika Restauracji, a następnie Kierownika Regionalnego. Ostatnie 3 lata pracy w Amreście spędził w biurze firmy pracując w dziale planowania i analiz finansowych. Z racji zdobytego w dziale operacyjnym doświadczenia i zamiłowania do pracy „w terenie”, uczestniczył w wielu projektach Amrestu, m.in. w budowie nowych restauracji, a także przejmowanie innych firm i konwertowanie ich na restauracje KFC i PH zarówno w Polsce jak i w Czechach. W styczniu 2006 został zaproszony do projektu tworzenia sieci restauracji Bierhalle działających w oparciu o własne piwo rzemieślnicze, wytwarzane na miejscu w restauracjach. Jako Dyrektor Operacyjny Bierhalle, odpowiada za wszystkie elementy działania restauracji, począwszy od doboru i negocjacji z dostawcami, na marketingu kończąc.

Anna
Wałęsa

ART HOTEL

Specjalista ds. sprzedaży i marketingu w Art Hotelu. Związana z tym miejscem od ponad 15 lat. Swoją przygod
czytaj więcej >

Anna Wałęsa

ART HOTEL

Specjalista ds. sprzedaży i marketingu w Art Hotelu. Związana z tym miejscem od ponad 15 lat. Swoją przygodę z hotelarstwem rozpoczęła od recepcji hotelowej, działu rezerwacji poprzez dział sprzedaży oraz dział bankietów i konferencji. Zna hotel i jego historię od podszewki. Od niedawna PR-owiec z zacięciem do social mediów, zajmuje się komunikacją oraz kreowaniem wizerunku Art Hotelu i Art Restauracji. Organizuje eventy kulturalne w ramach Art Academy, ze znanymi pisarzami, artystami, designerami, architektami. Współorganizator wielu warsztatów kulinarnych dla blogerów i dziennikarzy. Uwielbia ludzi i ich historie, które są tak bardzo dla niej inspirujące! W swojej pracy uwielbia też to, że może angażować się w akcje charytatywne, które bardzo mocno motywują załogę Art Hotelu do działania.

Maciej
Nowaczyk

La Maddalena/Mama Manousch

Właściciel dwóch wrocławskich restauracji: wielokrotnie nagradzanej La Maddaleny i Mamy Manousch, usytuowa
czytaj więcej >

Maciej Nowaczyk

La Maddalena/Mama Manousch

Właściciel dwóch wrocławskich restauracji: wielokrotnie nagradzanej La Maddaleny i Mamy Manousch, usytuowanej na ul. Świdnickiej, tuż przy wrocławskim Rynku. Obie restauracje znajdują się w Żółtym Przewodniku Gault&Millau. Wcześniej przez wiele lat dziennikarz Gazety Wyborczej. W międzyczasie stworzył dla miasta nową odsłonę serwisu miejskiego www.wroclaw.pl i turystyczną wizytówkę miasta www.visitwroclaw.eu. Absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego. Wrocławianin z wyboru. Dumny tato dwójki wspaniałych dzieci. Każdy wolny czas spędza w górach, wspinając się w nich na pionowych skalnych ścianach, bądź pokonując na szosie kolejne przełęcze.

Rafał
Wesołowski

Winnice Wzgórz Trzebnickich

Rafał Wesołowski

Winnice Wzgórz Trzebnickich

Paweł
Anders

WINESTONE, AccorHotels

Od 26 lat nieprzerwanie związany z gastronomią. Twórca koncepcji restauracji WINESTONE (obecnie 16 restaura
czytaj więcej >

Paweł Anders

WINESTONE, AccorHotels

Od 26 lat nieprzerwanie związany z gastronomią. Twórca koncepcji restauracji WINESTONE (obecnie 16 restauracji w Europie) – wino i kamień, opartej głównie na winie oraz pasji do jedzenia. Dodatkowo każda restauracja prowadzi sklep z winami i specjalnościami restauracji. Odkrywca smaków i promotor prostoty w sztuce kulinarnej dzięki zachowaniu autentyczności i szczerości podejścia do gościa. Pasjonat lokalnego jedzenia i wina, szczególnie nieznanych szczepów z najodleglejszych krańców świata. Od 2008 r związany z grupą hotelową ORBIS i siecią hotelową ACCOR.

Monika
Szeffler

Have a Bite, Still Hungry

Zakochana w warzywach i kolorach na talerzu, fotografka i stylistka kulinarna, fotografka w redakcji Have a Bi
czytaj więcej >

Monika Szeffler

Have a Bite, Still Hungry

Zakochana w warzywach i kolorach na talerzu, fotografka i stylistka kulinarna, fotografka w redakcji Have a Bite Wrocław, uzależniona od dobrej kawy w każdej ilości i postaci. Na co dzień współpracuje z restauracjami i producentami żywności, stylizuje, fotografuje, gotuje na potrzeby sesji zdjęciowych i pokazuje podczas warsztatów jak dobrze zaprezentować swoje dania w social mediach tak, żeby były jak najbardziej apetyczne. (Odpoczywa zwiedzając Polskę na rowerze poszukując idealnej porcji sernika.) Wraz z Agnieszką Szydziak prowadzi agencję marketingową Still Hungry.

Agnieszka
Szydziak

Have a Bite, Still Hungry

Animatorka kultury kulinarnej, kocha networkig, jako PRowiec i marketingowiec wspiera komunikację restauracji
czytaj więcej >

Agnieszka Szydziak

Have a Bite, Still Hungry

Animatorka kultury kulinarnej, kocha networkig, jako PRowiec i marketingowiec wspiera komunikację restauracji oraz biznesy z sektoru Horeca, organizuje akcje edukacyjne, by zwiększać świadomość dotyczącą jakości jedzenia. Współorganizatorka i PR manager Gastro Nocek – największego nocnego kulinarnego wydarzenia we Wrocławiu. Redaktorka naczelna Have a Bite Wrocław, publikuje w magazynach kulinarnych, działa we Wrocławiu. Wraz z Moniką Szeffler prowadzi agencję marketingową Still Hungry.

Krzysztof
Kaliciński

Green Caffè Nero, Akademia Leona Koźmińskiego

Absolwent Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Business Coach, Business Development & Operations Director
czytaj więcej >

Krzysztof Kaliciński

Green Caffè Nero, Akademia Leona Koźmińskiego

Absolwent Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Business Coach, Business Development & Operations Director Nero Group/Green Caffe Nero. Przez 24 lata pracy zawodowej zdobywał doświadczenia pracując dla największych sieci gastronomicznych takich jak McDonald's, gdzie zaczynał przygodę w tym biznesie, czy T.G.I. Friday's - ikony casual dining. W latach 2005-2010 był Dyrektorem Operacyjnym sieci Coffeeheaven. Następnie jako Dyrektor Zarządzający oraz Członek Zarządu kierował multibrandową spółką LS Travel Foodservice Poland zarządzającej takimi brandami jak: SO!COFFEE, empik cafe, Bread & Co., Flying Bistro, The Flame, i kilku innych zlokalizowanych głównie na lotniskach. Od 2013 jako Business Development & Operations Director wspiera rozwój sieci Green Caffe Nero, będącej własnością Caffe Nero, największej na świecie prywatnej sieci kawiarni. Specjalizuje się w konsultingu gastronomicznym, kształceniu i rozwoju kadr zarządzających, zarządzaniu i budowie sieci, projektowaniu i wdrażaniu szkoleń oraz customer service.

Paweł
Kałużny

Guest Experience Think Tank Academy

Menedżer oraz doradca zarządzający gastronomią od kilkunastu lat. Doświadczenie w Polsce zdobywał w Poz
czytaj więcej >

Paweł Kałużny

Guest Experience Think Tank Academy

Menedżer oraz doradca zarządzający gastronomią od kilkunastu lat. Doświadczenie w Polsce zdobywał w Poznaniu, Krakowie i w Warszawie, a poza jej granicami w Londynie i Dubaju. Specjalizuje się w serwisie oraz przygotowaniach do otwarć. Przez kilka lat związany z siecią hoteli Hilton Worldwide, w której zarządzał gastronomią przede wszystkim podczas otwierania nowych hoteli. Tworzył plany treningowe dla takich hoteli jak Hilton London Tower Bridge czy Conrad Dubai. Prowadzi własną działalność badawczą, regularnie wygłasza prelekcje na międzynarodowych konferencjach a także prowadzi szkolenia i działalność doradczą. Jest także wykładowcą na studiach podyplomowych Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Katarzyna
Derdzińska

MADE Progress

Przez 8 lat związana z firmą doradczą Aon Hewitt, w której pełniła rolę Dyrektor Programu Najlepsi Prac
czytaj więcej >

Katarzyna Derdzińska

MADE Progress

Przez 8 lat związana z firmą doradczą Aon Hewitt, w której pełniła rolę Dyrektor Programu Najlepsi Pracodawcy w Polsce, Lidera Oferty Talent & Engagment, a w końcu Dyrektora ds. Rozwoju Biznesu. W ostatnich latach pełniła rolę Dyrektora Personalnego. Od ponad 10 lat specjalizuje się w projektach z zakresu budowania zaangażowania pracowników, integrując perspektywy zarządów/właścicieli/ sponsorów, menedżerów i pracowników. Realizowała również projekty z zakresu podnoszenia efektywności organizacyjnej, komunikacji wewnętrznej oraz zarządzania zmianą. Jest absolwentką Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz ESCP-EAP European School of Management w Berlinie, gdzie uzyskała tytuł Diplom-Kauffrau z zakresu Biznesu międzynarodowego. Ukończyła Program The Art and Science of Coaching w Szkole Coachów Erickson College / Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Aleksandra
Batko

Fore

Kierownik Sprzedaży marki Dyson Airblade w AGED Sp. z o.o. Posiada ponad 13 letnie doświadczenie w zakresie
czytaj więcej >

Aleksandra Batko

Fore

Kierownik Sprzedaży marki Dyson Airblade w AGED Sp. z o.o. Posiada ponad 13 letnie doświadczenie w zakresie sprzedaży i zarządzania projektami w branży handlowej. Odpowiedzialna za realizację projektów Airblade na rynku inwestycji komercyjnych m.in. w Amazon, Złote Tarasy, Galeria Mokotów, Galeria Serenada, Lotnisko Kraków, Galeria Arkady Wrocław. Zarządza współpracą z architektami, generalnymi wykonawcami, firmami instalacyjnymi. Na swoim koncie ma wiele pomyślnie zrealizowanych projektów o łącznej wartości 15 mln zł. W ramach rozszerzania odpowiedzialności zostały jej powierzone kolejne marki z portfela spółki AGED tj: Liebherr oraz Nivona. Jest absolwentką Wyższej Szkoły Zarządzania w Warszawie.

Marcin
Wajda

Winterhalter

Z wykształcenia HR-owiec przez kilka lat z powodzeniem realizujący się w programach szkoleniowo-rozwojowych
czytaj więcej >

Marcin Wajda

Winterhalter

Z wykształcenia HR-owiec przez kilka lat z powodzeniem realizujący się w programach szkoleniowo-rozwojowych oraz coachingu w ramach międzynarodowej organizacji, którego w pewnym momencie dosięgnęła strzała marketingowego amora przeciągając na ciemną stronę mocy. Posiada wieloletnie doświadczenie po obu stronach barykady, czyli pracy oraz prowadzenia agencji, jak również tej po stronie Klienta odpowiadając za strategię marketingową oraz branding. Do gastronomii dołączył zaledwie 3 lata temu, kiedy z sukcesami kierował działem marketingu i PR w jednej z najprężniejszych wówczas na polskim rynku firm łączących e-commerce z tradycyjnym modelem realizacji usługi – PolskiBus.com, obejmując stanowisko Dyrektora Marketingu i PR w Winterhalter Polska.

Maciej
Piwko

Finebite

Z wykształcenia lekarz weterynarii. Miłośnik jedzenia i nowych technologii. Od 2011 roku związany z bran
czytaj więcej >

Maciej Piwko

Finebite

Z wykształcenia lekarz weterynarii. Miłośnik jedzenia i nowych technologii. Od 2011 roku związany z branżą  startupową. Współtwórca aplikacji i przewodników turystycznych Pitu Pitu Fun Guide - zwycięzcy Startup Contest 2013. Współzałożyciel aplikacji Everytap - zdobywcy Mobile Trends Award 2015. W 2019 roku wprowadził na rynek aplikację Finebite - następcę Everytap. Prywatnie mąż i ojciec. Współpracował z ponad tysiącem restauracji, pubów i kawiarni w całym kraju.

Antoine
Azaïs

GastroJob

W gastronomii obecny już od ponad 10 lat, zarządzał najlepszymi restauracjami w Polsce i na świecie. Dośw
czytaj więcej >

Antoine Azaïs

GastroJob

W gastronomii obecny już od ponad 10 lat, zarządzał najlepszymi restauracjami w Polsce i na świecie. Doświadczenie budował pracując w prestiżowych hotelach we Francji, po czym zdecydował przenieść zdobyte umiejętności na polską scenę kulinarną. Chcąc przyczynić się do poprawy warunków panujących w świecie restauracji, stworzył aplikację GastroJob, której celem jest pomoc w rozwiązaniu jednego z największych problemów dzisiejszej gastronomii – pracowników. Aplikacja pomaga restauratorom znaleźć sprawdzonych ludzi do tymczasowej pracy np. na potrzeby konkretnych wydarzeń lub w sytuacjach kryzysowych.

Daniel
Kędzierski

FastTony

CEO FastTony.es. Przedsiębiorca z czternastoletnim doświadczeniem. Tworzył strategie biznesowe i marketingo
czytaj więcej >

Daniel Kędzierski

FastTony

CEO FastTony.es. Przedsiębiorca z czternastoletnim doświadczeniem. Tworzył strategie biznesowe i marketingowe, a z jego rozwiązań technologicznych korzystały firmy takie jak: T-Mobile, DDB Tribal, McDonalds, Starcom. Prelegent największych krajowych i międzynarodowych konferencji. Prowadzi stałą rubrykę o technologii reklamowej w ekosystemie Facebook w Magazynie Online Marketing. Jego artykuły są publikowane w wielu branżowych czasopismach takich jak Marketer+, Mensis i inne. Szkoleniowiec, wykładowca. Poza pracą można go spotkać na Akademii Morskiej w Gdyni, Wyższej szkole Europejskiej w Krakowie, Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu, gdzie dzieli się wiedzą z przyszłymi przedsiębiorcami i menadżerami.

Tomasz
Małek

Dom Wódki

Z gastronomią związany od 2003 roku. W swojej dotychczasowej karierze pracował w topowych klubach, restaura
czytaj więcej >

Tomasz Małek

Dom Wódki

Z gastronomią związany od 2003 roku. W swojej dotychczasowej karierze pracował w topowych klubach, restauracjach i koktajlbarach oraz wystąpił w ponad 180 konkursach barmańskich w 35 państwach świata, wygrywając 66 z nich. Jako jedyny barman na świecie wygrał czterokrotnie międzynarodową ligę Flair WFA Grand Slam oraz czterokrotnie zwyciężył najbardziej prestiżowy konkurs - mistrzostwa świata w stylu flair - Roadhouse World Final.   Ambasador restauracji "Elixir by Dom Wodki" oraz manager koktajl baru "The Roots Cocktail Bar and more" w Warszawie. Członek elitarnego Belvedere Bartender Collective zrzeszającego 7 najlepszych barmanów na Belvedere na świecie. Bar konsultant i sędzia konkursów barmańskich czynnie działający w całej Europie i Azji.

Jolanta
Jurkowlaniec

Dinette, Di Cafe Deli

Właściciel i twórca marek Dinette oraz Di Cafe Deli. Przez ostatnie 6 lat kelnerka, baristka, dostawca, spr
czytaj więcej >

Jolanta Jurkowlaniec

Dinette, Di Cafe Deli

Właściciel i twórca marek Dinette oraz Di Cafe Deli. Przez ostatnie 6 lat kelnerka, baristka, dostawca, sprzątaczka, hydraulik, negocjator i marketingowiec, z trudem znajdujący czas na życie prywatne. Uwielbia podróże i dobre jedzenie. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego i National Louis University.

Jacek
Pogorzelski

Skarby Serowara, BlueFox

Ekspert w zakresie strategii marketingowej oraz zarządzania marką i doświadczeniem klienta. Posiada stopi
czytaj więcej >

Jacek Pogorzelski

Skarby Serowara, BlueFox

Ekspert w zakresie strategii marketingowej oraz zarządzania marką i doświadczeniem klienta. Posiada stopień doktora nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu oraz ukończone zaawansowane kursy z zakresu innowacyjności i modeli biznesowych na Uniwersytecie Stanforda. Jest także certyfikowanym neurobadaczem. Twórca metod i narzędzi planistycznych i analitycznych z zakresu marketingu, innowacyjności, poszukiwania insightów i strategii rynkowej. Pracował z firmami z kilkunastu branż z Polski, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Rosji, Ukrainy i USA. Były wykładowca programów MBA oraz Executive MBA Szkoły Głównej Handlowej oraz The Carlson School of Management Uniwersytetu Minnesoty. Doświadczony trener komunikacji marketingowej, zarządzania marką, analizy marketingowej, marketingu wartości oraz innowacyjności w ramach certyfikowanych programów The Chartered Institute of Marketing z Londynu. Przeprowadził kilka tysięcy godzin szkoleń i warsztatów. Były brand i marketing manager międzynarodowych korporacji w branży FMCG i farmaceutycznej. Autor książek Marka na cztery sposoby (Managing Brands in 4D w języku angielskim), Praktyczny marketing miast i regionów, Kod skuteczności, Mity marketingowe, (R)ewolucja marki, Pozycjonowanie produktu oraz wielu artykułów na temat strategii marek oraz innych zagadnień marketingu strategicznego.

Adam
Drozdowski

Wine Direct

Absolwent Politechniki Śląskiej, od lat 90 tych związany z branżą winiarską, wieloletni prezes spółki
czytaj więcej >

Adam Drozdowski

Wine Direct

Absolwent Politechniki Śląskiej, od lat 90 tych związany z branżą winiarską, wieloletni prezes spółki z zakresu rynku B2B i B2C, od 2012 członek zarządu grupy Partner Center i Dyrektor Zarządzający dywizji dedykowanej sektorowi Horeca  o nazwie Wine Direct.

Katarzyna
Młynarczyk

Socjomania, Handelek

Inicjatorka i prezes krakowskiego konceptu restauracji śniadaniowej, będącej reaktywacją tradycji handelk
czytaj więcej >

Katarzyna Młynarczyk

Socjomania, Handelek

Inicjatorka i prezes krakowskiego konceptu restauracji śniadaniowej, będącej reaktywacją tradycji handelków śniadaniowych popularnych w XIX wieku w Krakowie. W gastronomii - z pasji i z zamiłowania do małopolskiej i staropolskiej kuchni. W biznesie - prezes firmy konsultingowo-szkoleniowej Socjomania działającej w obszarze strategii i marketingu w kanałach digital. Wykładowca na polskich uczelniach (tematyka: strategia, marketing, budowanie zespołów, HR). Na co dzień łączy dwa światy, pasje i pracę zawodową ale też koncepcję współtworzenia produktów, usług i organizacji razem z pracownikami (kilkuosobowy zespół wspólników w obydwu firmach) oraz klientami (to dzięki nim usługi jej firm ewoluują i w tworzone są w odpowiedzi na ich potrzeby).

Piotr
Apanel

OVO Bar & Restaurant, DoubleTree by Hilton Wroclaw

Szef kuchni w OVO Bar & Restaurant i hotelu DoubleTree by Hilton Wroclaw. Doświadczenie zdobywał we wroc
czytaj więcej >

Piotr Apanel

OVO Bar & Restaurant, DoubleTree by Hilton Wroclaw

Szef kuchni w OVO Bar & Restaurant i hotelu DoubleTree by Hilton Wroclaw. Doświadczenie zdobywał we wrocławskim Mosaiqe Restaurant & Wine Lounge (Head Chef), The Blue Bicycle w Yorku (Sous Chef), Four High Petergate Hotel & Bistro w Yorku (Junior Sous Chef), a także w restauracjach uhonorowanych gwiazdkami Michelin – Le Champignon Sauvage w Cheltenham, londyńskich The Savoy i Claridge’s. Pracował także w restauracji Gordona Ramsaya – Maze w Londynie. W OVO Bar & Restaurant kieruje około 20-osobowym zespołem.

Więcej nazwisk wkrótce

BILETY

22.06 - 24.06.2019

PLN45000+VAT

Premiujemy współpracę 🙂
Tylko do 5.06
przy zakupie 5 biletów dostajesz
30% rabatu

Co otrzymasz w cenie biletu?

  • Udział w konferencji (cały dzień)
  • Lunch
  • Przerwy kawowe
  • Udział w wybranych warsztatach (decyduje kolejność zgłoszeń)
  • Degustacje produktów
  • Materiały pokonferencyjne
  • Wstęp na Business Party

[WP-Coder id=”3″]

WRÓĆ DO STRONY GŁÓWNEJ KONFERENCJI