MADE FOR RESTAURANT
Konferencja hybrydowa
edycja CREATORS
26 października 2021
Może stacjonarnie, ale na pewno on-line MADE FOR Restaurant wraca na gastronomiczną scenę z nagrodami dla Kreatywnych Restauratorów, prezentacją najwytrwalszych partnerów biznesowych oraz badaniem „Kierunek Restauracja Przyszłości”, które ma szanse poukładać naszą nową rzeczywistość. Made FOR Restaurant „wraca na scenę” dosłownie i w przenośni, bo planujemy zobaczyć się na deskach Teatru im. Juliusz Słowackiego w Krakowie – mieście, które staje się synonimem jakościowej polskiej gastronomii i otwiera przed nami progi jedynej dzisiaj polskiej restauracji z gwiazdką Michelin. To miasto to też wysoka kultura, a z nią spotkamy się oglądając po konferencji spektakl „Jedzonko”.
MADE FOR RESTAURANT TO:
Myśl przewodnia
PO burzy przychodzi oczyszczenie i uporządkowanie. Taki jest cel jesiennej konferencji MADE FOR Restaurant. Niezależnie, czy uda nam się spotkać stacjonarnie, czy ponowie tylko on-line będzie to spotkanie w innej rzeczywistości biznesowej i społecznej. Jacy jesteśmy dzisiaj, po tylu trudnych doświadczeniach? Odważniejsi? Bardziej przewidujący? Otwarci na technologię? Ceniący swój wolny czas? Mam nadzieje, że ta konferencja odpowie na te pytania.
Jestem pewna jednego – dzięki pandemii zostaliśmy elastycznymi KREATORAMI swojej rzeczywistości. Najlepszych wypatrujemy, chcemy ich nagrodzić naszym stypendium biznesowym. Mam też nadzieję, że kreatywny warsztat dla przedstawicieli naszej branży, który realizujemy wspólnie z EIT FOOD i którego celem jest wypracowanie listy praktyk dla zrównoważenia biznesu, zabezpieczy nas na kolejne niepewne miesiące przed utratą równowagi w życiu, pracy i społeczeństwie.
Zapraszam też na sztukę teatralną JEDZONKO, bo naszej branży należy się kilka słodko-gorzkich słów.
Agnieszka Małkiewicz, Prezes Zarządu FOR Solutions, organizatorka konferencji.
Składowe konferencji
Premiera badania EIT FOOD
„Kierunek Restauracja Przyszłości”
Kreatywny warsztat liderów gastronomii opisujący rynek HoReCa przeprowadzimy wspólnie z Europejskim Instytutem Innowacji i Technologii Food. To największa europejska inicjatywa w zakresie innowacji w żywności, mająca na celu budowanie zrównoważonego sektora rolno-spożywczego odpowiadającego na wyzwania przyszłości. EIT Food realizuje ten cel m.in. poprzez wsparcie innowacyjnych przedsiębiorców i start-upów oferując szkolenia, mentoring, porad ekspertów, testowanie rozwiązań z liderami sektora czy wsparcie finansowe pozwalające na rozwój biznesu I wejście na nowe rynki. EIT Food również wspiera przedstawicieli sektora w implementacji bardziej zrównoważonych rozwiązać zgodnych z europejską strategią Farm to Fork.
EIT Food we współpracy z FOR Solutions realizuje działanie skierowane do reprezentantów sektora hotelarskiego i gastronomicznego (HoReCa), który bardzo ucierpiał w ostatnich miesiącach z powodu pandemii COVID-19. Proponowany program ma pomóc jego uczestnikom zidentyfikować istniejące dobre praktyki i wypracować nowe rozwiązania, które pozwolą im na odpowiedzialne i bardziej zrównoważone działania w przyszłości również w czasie pandemii lub innych kryzysów zagrażających prowadzonym przez nich typom działalności.
Premiera badania EIT FOOD
„Kierunek Restauracja Przyszłości”
Kreatywny warsztat liderów gastronomii opisujący rynek HoReCa przeprowadzimy wspólnie z Europejskim Instytutem Innowacji i Technologii Food. To największa europejska inicjatywa w zakresie innowacji w żywności, mająca na celu budowanie zrównoważonego sektora rolno-spożywczego odpowiadającego na wyzwania przyszłości. EIT Food realizuje ten cel m.in. poprzez wsparcie innowacyjnych przedsiębiorców i start-upów oferując szkolenia, mentoring, porad ekspertów, testowanie rozwiązań z liderami sektora czy wsparcie finansowe pozwalające na rozwój biznesu I wejście na nowe rynki. EIT Food również wspiera przedstawicieli sektora w implementacji bardziej zrównoważonych rozwiązać zgodnych z europejską strategią Farm to Fork.
EIT Food we współpracy z FOR Solutions realizuje działanie skierowane do reprezentantów sektora hotelarskiego i gastronomicznego (HoReCa), który bardzo ucierpiał w ostatnich miesiącach z powodu pandemii COVID-19. Proponowany program ma pomóc jego uczestnikom zidentyfikować istniejące dobre praktyki i wypracować nowe rozwiązania, które pozwolą im na odpowiedzialne i bardziej zrównoważone działania w przyszłości również w czasie pandemii lub innych kryzysów zagrażających prowadzonym przez nich typom działalności.
Prezentacje
TOP 10 Restauratorów
– Kreatorów
W maju wybraliśmy TOP 20 Restauratorów – Fighterów, a dzisiaj startujemy z nowym stypendium biznesowym, które przyznamy na jesieni. Spośród 10 TOP Restauratorów, którzy na scenie MADE FOR Restaurant przedstawią dokonania ostatnich trudnych miesięcy i dwóch lat, wybierzemy TOP KREATORA i to on zgarnie nagrody. Kandydatów zgłaszają Profesjonalne JURY, rynek i Ty! Poznaj zasady i dołącz do grona, tych najbardziej przedsiębiorczych, walecznych i pomysłowych w biznesie, których wystąpień wysłuchamy już 26 października.
Spektakl teatralny
Jedzonko
Teatr im. Juliusza Słowackiego to jeden z najważniejszych teatrów w Polsce. Jego wspaniała historia sięga 125 lat. To tutaj swoje największe dzieła wystawiał Stanisław Wyspiański, tu odbywały się prapremiery największych dramatów polskiego romantyzmu, tu debiutował Stanisław Ignacy Witkiewicz czy Krystian Lupa. Dziś, Teatr Słowackiego pod dyrekcją Krzysztofa Głuchowskiego to silne i bardzo prężnie działające centrum kultury, zapraszające do współpracy najważniejszych twórców z różnych dziedzin sztuki (sztuki wizualne, muzyka, film, taniec). Najważniejszy jest oczywiście teatr: teatr zaangażowany, poszukujący, stawiający na najważniejszych polskich reżyserów, ale nigdy nie zaniedbujący dialogu z widzem. Teatr współczesny, zakorzeniony w przeszłości i z odwagą patrzący w przyszłość.
Małopolski Ogród Sztuki to najnowocześniejszy budynek teatru, w którym silnie obecne są – oprócz teatru – także film, taniec, muzyka i sztuki wizualne. To przestrzeń poszukiwań i artystycznych eksperymentów, często na pograniczu sztuk. To przestrzeń otwarta, przyjazna, której sercem jest wspaniała, bardzo nowocześnie wyposażona, ale także posiadająca niezwykły klimat Scena MOS.
Spektakl teatralny
Jedzonko
Teatr im. Juliusza Słowackiego to jeden z najważniejszych teatrów w Polsce. Jego wspaniała historia sięga 125 lat. To tutaj swoje największe dzieła wystawiał Stanisław Wyspiański, tu odbywały się prapremiery największych dramatów polskiego romantyzmu, tu debiutował Stanisław Ignacy Witkiewicz czy Krystian Lupa. Dziś, Teatr Słowackiego pod dyrekcją Krzysztofa Głuchowskiego to silne i bardzo prężnie działające centrum kultury, zapraszające do współpracy najważniejszych twórców z różnych dziedzin sztuki (sztuki wizualne, muzyka, film, taniec). Najważniejszy jest oczywiście teatr: teatr zaangażowany, poszukujący, stawiający na najważniejszych polskich reżyserów, ale nigdy nie zaniedbujący dialogu z widzem. Teatr współczesny, zakorzeniony w przeszłości i z odwagą patrzący w przyszłość.
Małopolski Ogród Sztuki to najnowocześniejszy budynek teatru, w którym silnie obecne są – oprócz teatru – także film, taniec, muzyka i sztuki wizualne. To przestrzeń poszukiwań i artystycznych eksperymentów, często na pograniczu sztuk. To przestrzeń otwarta, przyjazna, której sercem jest wspaniała, bardzo nowocześnie wyposażona, ale także posiadająca niezwykły klimat Scena MOS.
PROGRAM KONFERENCJI
Jeśli masz pytania, na które chciałbyś poznać odpowiedź, prześlij je do nas już teraz. W czasie wydarzenia będziemy na żywo pytać ekspertów o to, co Was nurtuje.
KAROLINA KAWKA-KOPER
DOSTAWCY I POZOSTALI PRZEDSTAWICIELE
RYNKU GASTRONOMICZNEGO
udział płatny
Uwaga! Jeśli ze względu na obostrzenia, konferencja odbędzie się jedynie w wersji on-line organizatorzy zobowiązują się zapewnić kupującym dostęp do materiałów on-line i zwrócić różnicę w kosztach pomiędzy wydarzeniem stacjonarnym, a on-line.
MEDIA I PARTNERZY KOMUNIKACYJNI
AKREDYTACJA DLA MEDIÓW
Jeśli chcesz uzyskać akredytację na konferencję MADE FOR Restaurant TOP 10 Creators i sztukę teatralną ,,Jedzonko”, skontaktuj się z:
KAROLINA KAWKA-KOPER
Myśl przewodnia
Nowi liderzy – FIGHTERS
Przetrwanie ostatniego pandemicznego roku w branży gastronomicznej to wyczyn tylko dla prawdziwych „Fightersów". Zdecydowaliśmy się na przygotowanie kolejnej edycji wydarzenia MADE FOR Restaurant w hołdzie tym, którzy skutecznie zdefiniowali swoje biznesy na nowo, a nawet w trudnym rynku dostrzegli szansę na rozwój i zmianę. To są prawdziwi NOWI Liderzy, dzięki którym goście restauracji nie zapomnieli przez ten rok, co znaczą słowa ,,restauracja, menu, gościnność".
Pokażemy, jak przez ten czas zmieniło się oblicze gastronomii, jak zmienił się rynek pracy, oferta restauracji, czego oczekują goście i czy dotacje rządowe to pułapki, czy realna pomoc. Przedstawimy 20 case studies na scenie on-line oraz w e-raporcie. Spośród nich, subiektywnie, w gronie partnerów wybierzemy tego jedynego, który otrzyma nasze stypendium rozwojowe: pieniądze na dalszy rozwój, wizyty w ciekawych restauracjach oraz pakiet warsztatów.
Prawo głosu będę mieli również uczestnicy konferencji MADE FOR Restaurant, która odbędzie się 20 kwietnia br. Udział w wydarzeniu jest całkowicie bezpłatny, dzięki współpracy z naszymi partnerami, którzy wspierają branżę gastronomiczną z całych sił.
Dołączcie i bądźcie na bieżąco! Dzisiaj to szczególnie ważne.
Agnieszka Małkiewicz, Prezes Zarządu FOR Solutions, organizatorka konferencji.
Stypendium biznesowe
MADE FOR RESTAURANT CREATORS
Posłuchamy TOP 10 najbardziej kreatywnych Restauratorów, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem, a spośród prezentujących, JURY oraz Uczestnicy konferencji MADE FOR Restaurant, 26.10.2021 r. wybiorą najlepszego, który otrzyma m.in.:
- 5 000 zł dla restauracji,
- 2 000 zł w bonach zakupowych do sklepów Selgros Cash & Carry
- system do rezerwacji stolików w restauracji – MojStolik.pl oraz tablet Lenovo wraz ze wsparciem marketingowym lokalu
- miejsce na studiach podyplomowych – HoReCa Menadżer na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie
- warsztaty ufundowane przez Partnerów np. food, water, wine, tea pairing lub biznesowe
- study tour zagraniczne lub krajowe i udział w prestiżowych kolacjach.
Stypendium biznesowe
MADE FOR RESTAURANT CREATORS
Posłuchamy TOP 10 najbardziej kreatywnych Restauratorów, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem, a spośród prezentujących, JURY oraz Uczestnicy konferencji MADE FOR Restaurant, 26.10.2021 r. wybiorą najlepszego, który otrzyma m.in.:
- 5 000 zł dla restauracji,
- 2 000 zł w bonach zakupowych do sklepów Selgros Cash & Carry
- system do rezerwacji stolików w restauracji – MojStolik.pl oraz tablet Lenovo wraz ze wsparciem marketingowym lokalu
- miejsce na studiach podyplomowych – HoReCa Menadżer na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie
- warsztaty ufundowane przez Partnerów np. food, water, wine, tea pairing lub biznesowe
- study tour zagraniczne lub krajowe i udział w prestiżowych kolacjach.
JURY konkursu TOP 10 RESTAURATORÓW – Kreatorów
MADE FOR Restaurant
Agnieszka
Małkiewicz
FOR Solutions
pecjalizuje się w budowaniu strategii marek, kreowaniu programów marketingowych i tworzeniu wizerunku person
czytaj więcej >
Agnieszka Małkiewicz
FOR Solutions
pecjalizuje się w budowaniu strategii marek, kreowaniu programów marketingowych i tworzeniu wizerunku personalnego klientów branży Food i HoReCa. Projektuje wydarzenia kulinarne. Organizuje prestiżowe konferencje gastronomiczne MADE FOR RESTAURANT skupiające liderów rynku wokół nowatorskich rozwiązań i najtrudniejszych tematów, które dotykają branżę. Więcej na temat działań branży www.forsolutions.pl. Autorka kreatywnych wydarzeń gastronomicznych: Made Travel FOR Liebherr, Dineart, Tasty Stories Dr Irena Eris, Dinner with a View, Poland Restaurant Forum by Nespresso,
Krzysztof
Głuchowski
Teatr im. Juliusza Słowackiego w Krakowie
Od 1986 r. mieszka w Krakowie. Absolwent AST Kraków na Wydziale Aktorskim. Debiutował w 1991 r. w Starym Tea
czytaj więcej >
Krzysztof Głuchowski
Teatr im. Juliusza Słowackiego w Krakowie
Od 1986 r. mieszka w Krakowie. Absolwent AST Kraków na Wydziale Aktorskim. Debiutował w 1991 r. w Starym Teatrze im. Heleny Modrzejewskiej w Krakowie: Malte albo Tryptyk marnotrawnego syna, Rainer Maria Rilke, reż. Krystian Lupa. Od prawie trzydziestu lat kurator i organizator wystaw, producent teatralny (spektakle m.in. Krystiana Lupy, Krzysztofa Warlikowskiego i Jana Peszka), filmowy i telewizyjny, dystrybutor filmowy, producent festiwali, aktor. Pierwszy dyrektor Galerii Sztuki Współczesnej Bunkier Sztuki oraz Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha. Współorganizował m.in. międzynarodowy festiwal filmowy Era Nowe Horyzonty (T-Mobile Nowe Horyzonty, Nowe Horyzonty) w Cieszynie i we Wrocławiu, katowicki Off Festival, Międzynarodowy Festiwal Kina Niezależnego Off Camera Kraków, Międzynarodowy Festiwal Teatralny Boska Komedia. Od 2019 roku prezes Stowarzyszenia im. Stanisława Wyspiańskiego. Od września 2016 roku Dyrektor Naczelny i Artystyczny Teatru im. J. Słowackiego w Krakowie.
Ewa
Rzeszowska
EIT Food
Project Manager w EIT Food (Europejskim Instytucie Innowacji i Technologii), odpowiedzialna za komunikację i
czytaj więcej >
Ewa Rzeszowska
EIT Food
Project Manager w EIT Food (Europejskim Instytucie Innowacji i Technologii), odpowiedzialna za komunikację i międzynarodowe, a także lokalne, aktywności i eventy. Od lat związana z branżą foodową. Była managerka Targu Śniadaniowego oraz Food Lab Studio, organizatorka wielu wydarzeń, w tym m.in. dwóch edycji Warszawskiego Festiwalu Kulinarnego. Działanie na rzecz odpowiedzialnej przyszłości jedzenia, zwiększenia świadomości konsumentów i większego zrównoważenia sektora spożywczego jest dla niej ważne od samego początku jej kulinarnej przygody, którą rozpoczęła w warszawskim ruchu Slow Food Youth.
Edyta
Brykała
Level +
absolwentka Pedagogiki Artystycznej na Uniwersytecie Śląskim, oraz PR w warszawskiej SGH. Edukację w dziedz
czytaj więcej >
Edyta Brykała
Level +
absolwentka Pedagogiki Artystycznej na Uniwersytecie Śląskim, oraz PR w warszawskiej SGH. Edukację w dziedzinie andragogiki i animacji społecznej uzupełniała w CREPS Wattignies (Lille, Francja). Od 1992 r. związana była z branżą turystyczną (krakowska Promenada), budując pionierskie projekty nowoczesnej turystyki przyjazdowej oraz promocji Polski poza jej granicami. W latach 1998 - 2004 odpowiedzialna za promocję marki Citroen, współtworzyła jej wizerunek w naszym kraju. Przez ponad 6 lat zajmowała stanowisko dyrektor kreatywnej w agencji eventowej Sound of Music. W latach 2010 – 2020 tworzyła i zarządzała pierwszą firmą concierge na rynku polskim, stanowiącą do dziś banchmark dla powstających usług asystenckich: od 2010 do 2016 jako dyrektor zarządzająca, a następnie jako prezes zarządu Noble Concierge, spółki oferującej kompleksowy serwis concierge 24/7 dla klientów premium private banking w Noble Banku. W ramach tej spółki zarządzała m. innymi Biurem Podróży Noble Concierge, organizowała wyjazdy korporacyjne typu incentive oraz liczne eventy. W środowisku gastronomicznym ceniona jako promotorka kulinariów najwyższej jakości, producentka m. innymi spektakularnego Wine&Food Noble, prestiżowej gali i zarazem jednego z najważniejszych konkursów kulinarnych w Polsce, który tworzyła i organizowała z powodzeniem przez 10 ostatnich lat. Jest entuzjastką networkingu. Posiada wieloletnie doświadczenie B2B w segmencie premium (lifestyle – luxury travel & hospitality). Aktualnie zaangażowana w dynamicznie rozwijającą się inicjatywę www.muzeumskarbnarodu.pl Ponadto, jako freelancer konsultuje i szkoli w obszarach: PR i event marketing marek luksusowych. Projektuje również działania potęgujące doświadczenie marki oraz buduje struktury obsługi klienta, spełniające wymogi serwisu premium. Swoje życie zawodowe dzieli z działalnością na rzecz rozwoju branży eventowej, turystycznej i gastronomicznej. Jest wykładowcą Studium Event Management na Uniwersytecie Warszawskim oraz członkiem Rady Programowej Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula w Warszawie. Będąc honorowym członkiem Stowarzyszenia Branży Eventowej, zasiada w Radzie Etyki przy SEB oraz Radzie Programowej konferencji Event Biznes. Jest również wieloletnim członkiem Jury MP Power Awards.
Maciej
Nowak
dziennikarz i krytyk kulinarny
Maciej Nowak (1964), krytyk teatralny i gastronomiczny, animator kultury, dziennikarz. Był dyrektorem Teatru
czytaj więcej >
Maciej Nowak
dziennikarz i krytyk kulinarny
Maciej Nowak (1964), krytyk teatralny i gastronomiczny, animator kultury, dziennikarz. Był dyrektorem Teatru Wybrzeże w Gdańsku, Instytutu Teatralnego im. Zbigniewa Raszewskiego w Warszawie, obecnie prowadzi Teatr Polski_1875 w Poznaniu. Recenzent kulinarny Gazety Wyborczej, juror programu Top Chef w telewizji Polsat.
Małgorzata
Minta
Minta Eats
Małgosia Minta, dziennikarka kulinarna, autorka książek, ekspertka w zakresie trendów w gastronomii, autor
czytaj więcej >
Małgorzata Minta
Minta Eats
Małgosia Minta, dziennikarka kulinarna, autorka książek, ekspertka w zakresie trendów w gastronomii, autorka bloga Minta Eats, publikuje na łamach „Wysokich Obcasów”, Vogue Polska, a także m.in. magazynu „USTA”, „Food Service Polska”, „Label Magazine” i Gazety Wyborczej. Jako jedyna przedstawicielka polskich mediów uczestniczyła w Cook it Raw Poland - bezprecedensowego wydarzenia, w ramach którego najlepsi szefowie kuchni poznawali polskie terroir. Dla polskich mediów relacjonuje najważniejsze wydarzenia w świecie gastronomii, m.in. kongres Madrid Fusion, gale Worlds 50 Best Restaurants czy premiery kolejnych edycji przewodnika Michelin. Inicjatorka pierwszej w Polsce konferencji poświęconej blogosferze kulinarnej i gastronomicznej - Food Blogger Fest, przez lata współtwórczyni polskiej konferencji TEDxWarsaw. Jest autorką i współautorką książek o tematyce kulinarnej, w tym nowo wydanej Less Waste Polska. W ciągu roku odwiedza ponad 300 restauracji.
Daria
Pawlewska
KUKBUK
Współtwórczyni, redaktorka naczelna i wydawczyni kwartalnika KUKBUK – nowoczesnego magazynu-książki o k
czytaj więcej >
Daria Pawlewska
KUKBUK
Współtwórczyni, redaktorka naczelna i wydawczyni kwartalnika KUKBUK – nowoczesnego magazynu-książki o kulturze kulinarnej. Pierwsze szlify dziennikarskie zdobywała w Gazecie Wyborczej, potem copywriter w największych międzynarodowych agencjach reklamowych oraz felietonistka i dziennikarka alternatywnych magazynów lifestylowych. Pisała scenariusze filmowe, publikowała opowiadania, ukończyła Podyplomowe Międzywydziałowe Studia Gender Studies oraz Studia Twórczego Pisania w Instytucie Badań Literackich na Uniwersytecie Warszawskim. Komunikuje się w kilku językach obcych. Zawsze głodna, wierzy w moc wspólnego stołu. Uwielbia pisać, czytać, słuchać i rozmawiać. Nieustannie w podróży, szuka wytrwale znaczeń jedzenia w kulturze.
Igor
Grzeszczuk
FOOD&FRIENDS
Założyciel i wydawca magazynu FOOD & FRIENDS. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Przez kilkana
czytaj więcej >
Igor Grzeszczuk
FOOD&FRIENDS
Założyciel i wydawca magazynu FOOD & FRIENDS. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Przez kilkanaście lat związany był z zagranicznymi producentami żywności segmentu premium, wprowadzając do Polski z sukcesem kilka dużych międzynarodowych marek. W 2010 wraz ze szwedzką partnerką Camillą Hultqvist stworzył magazyn FOOD & FRIENDS wyznaczając nową jakość w kulinarno lifestylowym segmencie prasy. FOOD & FRIENDS, w autorskich reportażach gościł na swych łamach najważniejsze postaci świata gastronomii. Stworzył także cykl wydarzeń Gourmet Tour oraz inne formuły spotkań, podczas których najlepsi rodzimi kucharze mogli stanąć ramię w ramię z wybitnymi zagranicznymi szefami kuchni. Magazyn gościł w Polsce wybitnych kucharzy i restauratorów którzy zdobyli w sumie niemal czterdzieści gwiazdek Michelin, oraz laureatów prestiżowego rankingu The World’s 50 Best Restaurants.
Marta
Glinka
Restaurantica.pl, Warsaw Foodie
Pasjonatka jedzenia, strateg marki, trendwatcher, ekspert w branży spożywczej i gastronomicznej. Od ponad 20
czytaj więcej >
Marta Glinka
Restaurantica.pl, Warsaw Foodie
Pasjonatka jedzenia, strateg marki, trendwatcher, ekspert w branży spożywczej i gastronomicznej. Od ponad 20 lat buduje wyróżniające marki spożywcze, od kilkunastu lat pisze o jedzeniu w restauracjach i kulinarnych podróżach dookoła świata. Specjalizuje się w strategii marek, tworzy koncepty nowych produktów spożywczych i lokali gastronomicznych, na bieżąco śledzi światowe trendy w branży. Autorka jednego z najdłużej działających w Polsce blogów o restauracjach i podróżach kulinarnych - Restaurantica.pl. Współwłaścicielka popularnych portali o jedzeniu poza domem w Warszawie i Krakowie - WarsawFoodie.pl i KrakowFoodie.pl.
Adrian
Łukaszewicz
Akademia im. Leona Koźmińskiego
Opiekun merytoryczny studiów podyplomowych HORECA Menedżer na Akademii im. Leona Koźmińskiego. Absolwent W
czytaj więcej >
Adrian Łukaszewicz
Akademia im. Leona Koźmińskiego
Opiekun merytoryczny studiów podyplomowych HORECA Menedżer na Akademii im. Leona Koźmińskiego. Absolwent Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego. Przedsiębiorca z blisko 30 letnim doświadczeniem, współwłaściciel grupy firm związanych z rynkiem HORECA (Magna Trade, Edge Foodservice, Horn Projekt, Aquatal) zajmujących się doradztwem, projektowaniem, wyposażaniem oraz produkcją sprzętu dla restauracji i hoteli w Polsce i zagranicą. Wcześniej również współwłaściciel sieci kawiarni oraz restauracji. Osoba o wszechstronnym doświadczeniu i wiedzy nt. rynku HORECA.
ŁUKASZ
MODELSKI
DZIENNIKARZ I PISARZ
Historyk sztuki, mediewista i gurmandzista. Autor m.in. książek kulinarnych – Piątego smaku i Kuchni na p
czytaj więcej >
ŁUKASZ MODELSKI
DZIENNIKARZ I PISARZ
Historyk sztuki, mediewista i gurmandzista. Autor m.in. książek kulinarnych – Piątego smaku i Kuchni na plebanii, redaktor i dziennikarz. Od ponad pięciu lat w radiowej Dwójce prowadzi „Drogę przez mąkę” – audycję o związkach literatury i kuchni, pisuje felietony do magazynu „Czas wina” i rozwija nowe projekty medialne. Zdarza mu się sędziować w konkursach kulinarnych i winnych oraz prowadzić poświęcone jedzeniu i winu spotkania. Duchowy okcytańczyk, kibicuje winnej Langwedocji, ale szczerze mówiąc, woli pijać gdzie indziej. W pażdzierniku ukaże się książkowa wersja Drogi przez mąkę będąca zbiorem najważniejszych rozmów o kuchni i literaturze.
Maciej
Wroński
RATIONAL Sp. z o.o.
Maciej Wroński – dyrektor zarządzający RATIONAL Sp. z o.o. absolwent m.in.: Szkoły Głównej Handlowej w
czytaj więcej >
Maciej Wroński
RATIONAL Sp. z o.o.
Maciej Wroński – dyrektor zarządzający RATIONAL Sp. z o.o. absolwent m.in.: Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Wydział Handlu Zagranicznego, Uniwersytetu GH w Duisburgu, a także Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Warszawie, gdzie zdobył dyplom MBA. Droga do RATIONALa wiodła przez niemieckie i amerykańskie koncerny. Od 12 lat wspiera Szefów Kuchni w Polsce oferując wraz z Zespołem urządzenia RATIONAL. Pasjonat gotowania, dobrych smaków i sztuki kulinarnej. Poszukując inspiracji jest zawsze tam, gdzie dzieją się rzeczy ważne. Złota myśl: Rozwój biznesu gastronomicznego w Polsce podąża za, a nawet wyprzedza światowe trendy kulinarne. Jesteśmy Krajem wspaniałych Artystów tworzących dania, które wzbudzają zachwyt. Gastronomii przybywa stałych Klientów, ale rosną także ich oczekiwania. Nie jesteśmy wolni od wyzwań takich jak food wasting, brak wykwalifikowanych pracowników, rosnące koszty, czy ….. COVID 19. Rozwiązanie => RATIONAL.
Hanna
Wencka
Aviko HoReCa Polska
Senior Brand Manager foodservice CEE region w firmie Aviko. Pomysłodawczyni aplikacji AvikoPRO wspierającej
czytaj więcej >
Hanna Wencka
Aviko HoReCa Polska
Senior Brand Manager foodservice CEE region w firmie Aviko. Pomysłodawczyni aplikacji AvikoPRO wspierającej pracę szefów kuchni w Polsce i w Europie. Na co dzień współpracuje z takimi krajami jak Węgry, Rumunia, Czechy, kraje Bałtyckie i Rosja, ale ma też szeroką wiedzę na temat rynków zachodnich.
Emilia
Pożarowszczyk
SKARBY SEROWARA, SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA SPOMLEK
Kierownik Marketingu i PR w SM Spomlek, z marketingiem związana od 15 lat. W Spomlek od 8 lat, wcześniej odp
czytaj więcej >
Emilia Pożarowszczyk
SKARBY SEROWARA, SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA SPOMLEK
Kierownik Marketingu i PR w SM Spomlek, z marketingiem związana od 15 lat. W Spomlek od 8 lat, wcześniej odpowiedzialna za marki leków OTC w branży farmaceutycznej. W oparciu o nowoczesne badania marketingowe rozwija markę serów śniadaniowych Serenada oraz markę serów premium Skarby Serowara. Stawia na innowacyjne dla serów projekty i niestandardowe formy promocji. Rozwija kategorię oraz kulturę konsumpcji serów, wprowadziła polskie sery długodojrzewajace do kanału HoReCa. W marketingu ważna jest nie tylko kreacja i pomysły, ale ich korelacja z potrzebami Klientów. Prowadzi cykl lekcji dla dzieci : „Skąd się biorą dziury w serze”, zaangażowana w działania CSR i tworzenie kącików zabaw dla dzieci w szpitalach i przychodniach. Wspiera lokalne kluby biznesu prelekcjami z wykorzystaniem case study z badań i projektów stosowanych w codziennej pracy. Współpracuje ze studentami, wpiera pisanie prac magisterskich, licencjackich. Nie stosuje rozwiązań tylko dla idei, nie toleruje rzeczy nieskończonych.
Adam
Drozdowski
Partner Center HORECA
Absolwent Politechniki Śląskiej, od lat 90 tych związany z branżą winiarską, wieloletni prezes spółki
czytaj więcej >
Adam Drozdowski
Partner Center HORECA
Absolwent Politechniki Śląskiej, od lat 90 tych związany z branżą winiarską, wieloletni prezes spółki z zakresu rynku B2B i B2C, od 2012 członek zarządu grupy Partner Center i Dyrektor Zarządzający dywizji dedykowanej sektorowi Horeca o nazwie Wine Direct.
Katarzyna
Noga
Zakłady Tłuszczowe Kruszwica
Marketer z zamiłowania i zawodu. Od lat związana branżą food service, kierując działami marketingu B2B,
czytaj więcej >
Katarzyna Noga
Zakłady Tłuszczowe Kruszwica
Marketer z zamiłowania i zawodu. Od lat związana branżą food service, kierując działami marketingu B2B, początkowo w Zakładach Przemysłu Tłuszczowych Olvit a od 2007 roku w ZT Kruszwica SA, będących częścią grupy Bunge Loders Croclaan - światowego lidera produkcji tłuszczów roślinnych. Współautorka projektu Akademia Mistrza, kt od 11 lat wspiera rozwój rzemiosła cukierniczego w Polsce, Czechach i Węgrzech. Pomysłodawczyni platformy kontentowej smazymy.com. Przez 20 lat pracy w branży tłuszczów roślinnych wprowadziła na rynek wiele innowacyjnych rozwiązań produktowych. Miłośniczka i propagatorka konsumpcji olejów roślinnych. Absolwentka Politechniki Gdańskiej, gdzie ukończyła Wydziała Zarządzania, studia podyplomowe na Uniwersytecie Gdańskim oraz Wyższej Szkole Administracji i Biznesu im E. Kwiatowskiego w Gdynia.
Jolanta
Jurkowlaniec
DINETTE
To właścicielka i twórczyni marek Dinette oraz dinette di cafe deli. Przez ostatnie 6 lat kelnerka, baristk
czytaj więcej >
Jolanta Jurkowlaniec
DINETTE
To właścicielka i twórczyni marek Dinette oraz dinette di cafe deli. Przez ostatnie 6 lat kelnerka, baristka, dostawca, sprzątaczka, hydraulik, negocjator i marketingowiec z trudem znajdujący czas na życie prywatne. Uwielbia podróże i dobre jedzenie. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego i National Louis University.
Malka
Kafka
Umamitu, Tel Aviv Urban Food
Startuperka, właścicielka i pomysłodawczyni sieci roślinnych restauracji Tel Aviv Urban Food. Partnerka w
czytaj więcej >
Malka Kafka
Umamitu, Tel Aviv Urban Food
Startuperka, właścicielka i pomysłodawczyni sieci roślinnych restauracji Tel Aviv Urban Food. Partnerka w firmie Food Quantum, specjalizującej się w tworzeniu marek żywności wegańskiej i budowaniu franczyzowych modeli gastronomicznych. Laureatka prestiżowej nagrody „Restaurateur of the year” wg Warsaw Insider. Ekspertka w zakresie planowania strategicznego, analizy trendów i marketingu w gastronomii. Fascynuje się społecznym kontekstem jedzenia. Zwraca uwagę na odpowiedzialność biznesu – jak prowadzić biznes zgodnie z zasadami zrównoważonej gospodarki. Przez wiele lat pracowała w projektach doradczych i szkoleniowych jako trenerka i jako menedżerka. Obecnie zaangażowana w kreowanie startupu związanego z produkcją żywności roślinnej. Zaangażowana w działania na rzecz równego dostępu ludzi do zasobów, jakimi są praca, zdrowie, żywność. Była gospodynią programu kulinarnego w Kuchnia + (Canal+). Jest autorką książki God Food. Boska Kuchnia. Felietonistka, wielokrotnie zapraszana jako ekspertka kulinarna do programów TV.
Maciej
Raczyński
SERWUS
15 letnie doświadczenie w branży spożywczej, przede wszystkim w produkcji i dostarczaniu kompletnych linii
czytaj więcej >
Maciej Raczyński
SERWUS
15 letnie doświadczenie w branży spożywczej, przede wszystkim w produkcji i dostarczaniu kompletnych linii technologicznych dla przemysłu spożywczego. Odpowiedzialny za rozwój biznesu na nowych rynkach oraz globalną ekspansję firmy Obram. Wprowadził polską technologię m.in. na rynki Europy Zachodniej, Ameryki Północnej i Południowej oraz Indii. W latach 2015-2017 odpowiedzialny za budowę strategii sprzedaży oraz zarządzanie portfolio produktów dla branży serowarskiej w grupie Tetra Pak. Aktualnie zajmuje się doradztwem biznesowym w procesach M&A związanych ze sprzedażą/zakupem podmiotów z branży spożywczej i produkcyjnej, równocześnie prowadząc i rozwijając markę restauracji Serwus. Szeroka znajomość rynku urządzeń produkcyjnych, produkcji maszyn oraz kompletacji linii technologicznych, głównie w obszarze produkcji sera. Duże doświadczenie w zarządzaniu zespołami i kierowaniu rozbudowanymi projektami, realizowanymi na całym świecie.
Katarzyna
Młynarczyk
Handelek i Rebread
Katarzyna Młynarczyk - prezes i inicjatorka konceptu gastronomicznego Handelek w Krakowie (piekarnia rzemieś
czytaj więcej >
Katarzyna Młynarczyk
Handelek i Rebread
Katarzyna Młynarczyk - prezes i inicjatorka konceptu gastronomicznego Handelek w Krakowie (piekarnia rzemieślnicza, delikatesy krakowskie i produkty śniadaniowe). W metodyce design thinking pracuje od 2014 roku projektując w ten sposób i rozwijając biznes. Ten obszar był między innymi tematem jej pracy MBA obroniona w 2019 roku. Obecnie poza współprowadzeniem konceptu Handelka i firmy konsultingowej z zakresu marketingu internetowego (Socjomania), pracuje również nad książką o Współczesnych Rzemieślnikach, która ukaże się w przyszłym roku.
Bartosz
Wilczyński
Promotor Kulinarny, Radio Kulinarne
ambasador polskiej kuchni, polskich win i cydrów autorskich, serów farmerskich oraz organicznych produktów
czytaj więcej >
Bartosz Wilczyński
Promotor Kulinarny, Radio Kulinarne
ambasador polskiej kuchni, polskich win i cydrów autorskich, serów farmerskich oraz organicznych produktów lokalnych. Doradza krakowskim szefom kuchni. Wyszukuje i poleca najlepsze lokalne produkty, promuje zapomniane, tradycyjne receptury. Konsultant i szkoleniowiec polskich winiarzy i serowarów w obszarze marketingu. Juror w konkursach serowarskich i winiarskich. Przewodniczący jury ogólnopolskiego Konkursu na Najlepszy Ser na Wielkim SERwowaniu we Wrocławiu. Wykładowca Podkarpackiej Akademii Wina. Współautor wielu strategii marketingowych i rozwoju turystyki dla miast i regionów. Prowadzi degustacje, warsztaty i wizyty winiarsko-kulinarne. Współtwórca marki DESTYL – polskiej marki rzemieślniczych okowit. Współtworzy z Mają Dutkiewicz projekt mediowy RADIO KULINARNE - pierwszy podcast kulinarno-winiarski.
Michał
Graca
Winterhalter Polska
Regionalny Dyrektor Sprzedaży, Winterhalter Polska. Ponad 15 lat doświadczenia w sprzedaży i obsłudze Klie
czytaj więcej >
Michał Graca
Winterhalter Polska
Regionalny Dyrektor Sprzedaży, Winterhalter Polska. Ponad 15 lat doświadczenia w sprzedaży i obsłudze Klientów. Od ponad 6 lat jest zaangażowany w rozwój polskiej branży gastronomicznej z powodzeniem promując marką Winterhalter oraz ideę profesjonalnych systemów zmywania jako niezbędnego elementu wyposażenia nowoczesnej gastronomii, która na pierwszym miejscu stawia jakość, niezawodność oraz najwyższe standardy obsługi Klienta. Jego praca na co dzień to bliska współpraca z autoryzowanymi partnerami oraz klientami końcowymi. Prywatnie propagator zdrowego stylu życia oraz wytrwały wędkarz.
Rafał
Lankosz
Unilever
Od 12 lat związany z firmą Unilever. W swojej karierze zajmował się między innymi wprowadzaniem innowacj
czytaj więcej >
Rafał Lankosz
Unilever
Od 12 lat związany z firmą Unilever. W swojej karierze zajmował się między innymi wprowadzaniem innowacji produktowych dywizji spożywczej w krajach Europy środkowo-wschodniej. Obecnie na stanowisku Head of Marketing Unilever Food Solutions odpowiada za wdrażanie strategii marketingowej firmy w obszarze HoReCa. Prywatnie miłośnik dobrych motocykli i dobrej kuchni.
Zbigniew
Czekryszew
Gourmet Foods
W branży HORECA pracuje od blisko 23 lat. W firmie Gourmet Foods odpowiada za wyniki sprzedażowe produktów
czytaj więcej >
Zbigniew Czekryszew
Gourmet Foods
W branży HORECA pracuje od blisko 23 lat. W firmie Gourmet Foods odpowiada za wyniki sprzedażowe produktów dystrybuowanych właśnie do tego sektora. Współpracuje z największymi sieciami hoteli, restauracji i prestiżowymi miejscami w Polsce. To organizator konkursu Barmańskiego Dilmah tea w 2007 roku oraz organizator I szkoły Herbaty w Polsce, o zasięgu ogólnokrajowym. Dwukrotny uczestnik International Tea School na Sri Lance. Był również organizatorem i jurorem w konkursie Dilmah Real High Tea Challenge w 2015 roku, skierowanym do restauratorów w ze wszystkich regionów Polski. Współpracuje ze Stowarzyszeniem Szefów Kuchni i Cukierników w zakresie wdrażania i promowania Food Pairingu.
Tomasz
Bąk
Citi Handlowy
Tomasz Bąk jest absolwentem wydziału Ekonomii Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył także studia podyplomo
czytaj więcej >
Tomasz Bąk
Citi Handlowy
Tomasz Bąk jest absolwentem wydziału Ekonomii Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył także studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Projektami w Szkole Głównej Handlowej oraz Bankowość i Rynki Finansowe na Uniwersytecie w Białymstoku. Od 2011 związany z Citi Handlowy, gdzie pracował w wielu obszarach: zaczynał jako Product Manager w Zespole Produktów Transakcyjnych odpowiedzialny za wdrożenia pierwszych w Polsce płatności mobilnych, od 2012 do 2014 na stanowisku Segment Development Managera odpowiadał za kompleksową ofertę dla klientów średniozamożnych, a w 2015 z centrali w Nowym Jorku kierował komercyjnym uruchomieniem tej oferty na rynkach azjatyckich, od 2015 do 2017 roku prowadził Biuro Projektów Bankowości Smart odpowiedzialne za transformacje sieci oddziałów banku, w końcu - od 2017 roku kieruje obszarem marketingu bankowości detalicznej. Prywatnie miłośnik podróży, kulinariów i sportu.
Monika
Pieczonka
Citi Handlowy
Monika Pieczonka - Menadżer ds. zarządzania Produktem, Biuro Marketingu Strategicznego i Promocji Bankowoś
czytaj więcej >
Monika Pieczonka
Citi Handlowy
Monika Pieczonka - Menadżer ds. zarządzania Produktem, Biuro Marketingu Strategicznego i Promocji Bankowości Detalicznej, Bank Handlowy w Warszawie S.A. Od ponad czternastu lat z dumą pracuję w Citi Handlowy w obszarze marketingu, wsparcia sprzedaży oraz budowania relacji z klientami. Ostatnie lata mojej pracy w Citi Handlowy związane są z rozwojem programu lojalnościowego Citi Specials oraz organizacją wydarzeń dla klientów z segmentu private banking. W latach 2002 – 2007 pracowałam w Polkomtel S.A. jako Brand Manager oraz w obszarze klientów biznesowych na stanowisku Zastępcy Dyrektora w departamencie Strategii Marketingowej i Planowanie. Pierwsze lata pracy w obszarze rynku kapitałowego w Danter Relacje Inwestorskie. Magister ekonomii z dyplomem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Studia podyplomowe na Uniwersytecie Warszawskim, kierunek Psychologia Zachowań Rynkowych. Pasjonatka żeglarstwa i nart.
Eksperci
Agnieszka |
Dla kogo jest ta konferencja?
MADE FOR RESTAURANT 2020-21
W LICZBACH
Największa gastronomiczna platforma biznesowa w Polsce
- 5000 uczestników
- 200 ekspertów z 15 państw
- 16 edycji stacjonarnych i on-line
- 45 partnerów merytorycznych, biznesowych i organizacyjnych
- 80 000 – zasięgi kampanii informacyjnych
MADE FOR RESTAURANT 2020-21
W LICZBACH
Największa gastronomiczna platforma biznesowa w Polsce
- 5000 uczestników
- 200 ekspertów z 15 państw
- 16 edycji stacjonarnych i on-line
- 45 partnerów merytorycznych, biznesowych i organizacyjnych
- 80 000 – zasięgi kampanii informacyjnych
Dlaczego warto zarezerwować ten dzień
na spotkanie z Mistrzami Biznesu?
Spotkania z Nowymi Kreatorami
Program zbudujemy na studiach przypadków sukcesu. To będą spotkania „na szczycie” z tymi, którzy po mistrzowsku odnaleźli się w nowej kryzysowej rzeczywistości. Zapytamy ich o zmiany, które zaważyły na sukcesie? Czy były potrzebne? Co się zmieniło w stosunku do czasów sprzed pandemii? Jak się przygotowują do restartu i czy czują się dzisiaj bezpiecznie biznesowo?
Relacje z kraju
Poznasz sposoby na przetrwanie, które wdrożyli w swoich biznesach uznani i inspirujący przedstawiciele branży gastronomicznej w Polsce.
Odpowiedzi na pytania
Zbierzemy pytania z rynku i poprosimy o odpowiedzi dostawców, ekonomistów i specjalistów ds. nowoczesnej komunikacji z Gośćmi.
Poznasz blogerów
To oni są głosem lokalnych społeczności, które dzisiaj w dobie koronawirusa rządzą rynkiem gastro. Nie ma turystów zagranicznych, biznesmenów, studentów i innych grup, które zmieniły swoje zachowania konsumenckie. Restauracjom zostali lokalni goście, sąsiedzi, wierni fani. Posłuchajmy, co im dzisiaj wadzi, a co imponuje, jak postrzegają obostrzenia i ich stosowanie w restauracjach oraz jakie zmiany zaobserwowali na rynku?
Stypendium biznesowe MADE FOR Restaurant
Zwycięzca otrzyma atrakcyjny pakiet możliwości rozwojowych: biznesowych i marketingowych, ufundowanych przez Partnerów konferencji. Razem zdecydujemy, kto otrzyma tytuł NAJMOCNIEJSZEGO GRACZA NA RYNKU.
Kierunek Restauracja Przyszłości
Jaka będzie nowa definicja restauracji? Poznasz wyniki badania EIT Food nt. zrównoważonego rozwoju w restauracjach, praktyk, dzięki którym restauracja może prowadzić działania społecznie odpowiedzialne i uzyskiwać korzyści biznesowe. Dowiesz się, jakie koncepty gastronomiczne już działają w duchu less waste i sustainability i dlaczego się im to opłaca!
Poznasz „nowy” RYNEK
Zmiany warunków rynkowych, w jakich przyszło nam dzisiaj działać, podatki, polityka Państwa i Unii Europejskiej, trendy oraz perspektywy oraz czy warto zostać w branży? Chcesz wiedzieć?
GASTRO NOWOŚCI
Dowiesz się, co nowego pojawiło się na rynku. Produkty, usługi, ceny. Rynek kipi od nowości i zmian również w zachowaniach i ofertach dostawców, którzy próbują dostosować się do oczekiwać restauracji i ich gości.
Grupa na Facebooku
SOLUTIONS FOR RESTAURANTS
Utworzyliśmy specjalną grupę dla Restauratorów na Facebooku:
Solutions FOR Restaurants
To platforma służąca przekazywaniu bieżących aktualności oraz informacji na temat wsparcia branży w tych trudnych czasach.
Bo jeśli mamy przetrwać ten czas, to tylko RAZEM.
#RestauratorzyRazem
#solutionsFORrestaurants
Grupa Solutions for Restaurants
to ponad 2400 osób
Grupa Solutions for Restaurants
to ponad 2400 osób
Grupa na Facebooku
SOLUTIONS FOR RESTAURANTS
Utworzyliśmy specjalną grupę dla Restauratorów na Facebooku:
Solutions FOR Restaurants
To platforma służąca przekazywaniu bieżących aktualności oraz informacji na temat wsparcia branży w tych trudnych czasach.
Bo jeśli mamy przetrwać ten czas, to tylko RAZEM.
#RestauratorzyRazem
#solutionsFORrestaurants
Definiujemy nową rzeczywistość
- W naszych poprzednich konferencjach MADE FOR Restaurant on-line wzięło udział ponad 1850 praktyków z całej Polski.
- Podejmujemy inicjatywę wspierającą merytorycznie polskich restauratorów
- Zbieramy grono najsilniejszych firm/mecenasów, którzy nie opuszczają statku w obliczu trudnych wyzwań
- Zbudujemy zespół ekspertów, najlepszych w kraju praktyków, którzy odpowiedzą na pojawiające się pytania i palące problemy branży
- Merytoryczny program konferencji powstanie we współpracy z restauratorami z całej Polski – kampania gromadząca pytania i problemy branży
GASTRO-PAMIĘTNIK Z PANDEMII 2020-2021
E-BOOK ,,GASTRO-PAMIĘTNIK z pandemii 2020/21”, który powstał przy współpracy merytorycznej z najlepszymi i najwaleczniejszymi restauratorami i przedstawicielami branży HORECA w Polsce i który udostępniliśmy po ostatniej konferencji MADE FOR Restaurant on-line, 20.04.2021 r.
MATERIAŁY POKONFERENCYJNE
- Owocem konferencji będzie kompendium wiedzy i wskazówek dla restauratorów, jak działać w trakcie epidemii i przygotować się do restartu, na bazie przedstawionych CASE Studies.
- Materiały (nagrania, prezentacje) będą dostępne w sieci przez miesiąc od dnia konferencji.
- Bezpłatny miesięczny dostęp dla uczestników konferencji i wszystkich restauratorów, którzy się zarejestrują.
- Pakiet ofert pomocowych od naszych partnerów, wysłany do uczestników konferencji.
ORGANIZATOR
PARTNERZY MERYTORYCZNI
PARTNERZY STRATEGICZNI
PARTNERZY
PARTNERZY MEDIALNI I KOMUNIKACYJNI
Zobacz, co mówią uczestnicy poprzednich edycji
Myślę, że MADE FOR Restaurant to jedno z fajniejszych wydarzeń w roku. Spotykamy tu ludzi z naszej branży, naszych aktualnych klientów, jak i klientów, którzy podejmują z nami rozmowę i są zainteresowani naszą ofertą
MADE FOR Restaurant daje możliwość pokazania się z najlepszej strony wśród najlepszych restauratorów w Polsce
Na MADE FOR Restaurant możemy się powymieniać swoimi doświadczeniami, posłuchać restauratorów, profesorów. Innowacyjność na poziomie pobudzania siebie do myślenia
Znakomity dobór prelegentów, mnogość tematów, ciekawa formuła. Brakowało w branży takiego wydarzenia , zorganizowanego na tak wysokim poziomie.
Gratuluję organizacji wydarzeń w Krakowie, udane eventy!
Najfajniejsze jest to, że ta konferencja po prostu jest. Myślę, że to bardzo ważne i ciekawe, że dużo osób w jednym miejscu rozmawia o różnych problemach branży gastronomicznej – to daje synergię wielu składowych potrzebnych do zrozumienia całości.
The conference MADE FOR Restaurant in Wroclaw is a great opportunity for the gastronomy sector to learn from others experience. The industry experts and their business ideas are an inspiration that definitely should be implemented in restaurants. It’s a great opportunity to build a strong network that will be helpful in the future. It was a pleasure to see so many people eager to learn and I believe that it’s a perfect time for Poland to take full advantage of its growing culinary potential.
MADE FOR Restaurant to ciekawa platforma wymiany doświadczeń dla osób z branży HORECA pozwalająca spojrzeć na ten biznes z różnych punktów widzenia. Wielką korzyścią jest możliwość spotkania doświadczonych osób, które chętnie dzielą się swoją wiedzą. Zdecydowanie polecam to wydarzenie, gdyż jego ciekawa i merytoryczna strona sprawia, że każda z osób będących na konferencji znajdzie dla siebie coś ciekawego.
Konferencja Made For Restaurant to świetne wydarzenie, które z jednej strony gwarantuje uczestnikom ogromną dawkę bardzo wartościowej wiedzy, a Partnerom pozwala pokazać się z jak najlepszej strony wśród swoich potencjalnych klientów. Jestem pod ogromnym wrażeniem organizacji, dbałości o każdy szczegół i podejścia Organizatorów. Gratuluję i z niecierpliwością czekam na kolejne wydarzenia w innych miastach.
Ana Roš – kuchenna petarda! Wspaniałe dwa dni z jedna z najlepszych kucharek świata. Plus znakomita ludzka historia.
Female power at the European table! In Krakow celebrating its’ status as European Capital of Gastronomy Culture with Ana Roš, Female Chef of The Year 2017 according to The World’s 50 Best Restaurants in advance of the tommorow’s restaurant trend conference MADE FOR Restaurant where I am honoured to be speaking. Delighted to be with a fantastic, enthusiastic outspoken group of Polish, Slovenian, Swedish foodies.
Podczas krakowskiej konferencji MADE FOR Restaurant porozmawialiśmy sobie o biznesowym sensie umieszczania w kartach win ekologicznych i naturalnych w składzie: Adam Drozdowski, Rafał Stec, Radosław Fronc i ja. Bardzo było miło, przerażająco wręcz merytorycznie i w ogóle budująco. Agnieszko Małkiewicz, dziękuję za zaproszenie!
Cała konferencja MADE FOR Restaurant w Krakowie przebiegła pod hasłem „Innowacyjność”, i tego, co się w naszej branży obecnie dzieje: jakie są trendy światowe w porównaniu do tego, co się dzieje u nas w Polsce: jakie są możliwości ale też jakie są wyzwania i zagrożenia. Temat jest bardzo ciekawy i zachęcam do uczestnictwa w konferencji – muszę przyznać, że byłem bardzo mile zaskoczony!
Na MADE FOR Restaurant nawiązaliśmy wiele fajnych kontaktów – relacyjnych i biznesowych – myślę, że warto tu być!
W takich miejscach można się inspirować, można w neutralny sposób porozmawiać z ludźmi z branży.
Takich inicjatyw z oczywistych powodów powinno być jak najwięcej, bo mają znakomitą jedną cechę wiodącą: one po prostu, zwyczajnie, zmuszają do refleksji!
W konferencji MADE FOR Restaurant uczestniczyliśmy po raz pierwszy i na pewno nie po raz ostatni. Bardzo interesujący program konferencji, obejmujący szeroki spectrum działania od marketingu, poprzez zarządzanie kończąc na sprzedaży ,inspirujący prowadzący, możliwość nawiązania nowych kontaktów i cały czas szukanie odpowiedzi na pytanie „Innowacje w gastronomii-biznes czy prowokacja?” spowodowało, że z niecierpliwością czekam na kolejną konferencję na której i Państwa nie powinno zabraknąć
Świeżo, aktualne i ważne tematy, opinie i wiedza doświadczonych praktyków i ekspertów, interesująco i dynamicznie, czekam niecierpliwie na kolejne takie spotkanie
Agnieszko, bardzo bardzo udane wydarzenie! 🙂 Jesteśmy z wami już parę lat i widzę jak pięknie rozwijasz to co zaplanowałaś ! Jestem pod coraz większym wrażeniem twojej energii i pomysłów!! Te wszystkie spotkania i wydarzenia są bardzo potrzebne nam restauratorom, dodają nam energii na dalsze działania! Gratulacje dla Ciebie i twojego zespołu!!! Chcemy tego coraz więcej!
In 2017 we hosted a hospitality industry event, the MADE Restaurant conference for the first time. It was a successful gathering of colleagues talking about the common grounds, issues and topics of the hospitality industry. In 2018, and I’m very proud of that, we hosted it again. About 220 people from the industry were gathering and discussing about the future trends. The topic of the conference was „3 steps ahead” which is, I think, the very important thing to talk about, because in our current situation we always need to stay relevant to our customers and need to adapt to change and innovation. I hope this conference really brings participants closer to this point, to help them to innovate and really succeeding the current surroundings of our business.
Współpraca z MADE Solutions to przede wszystkim profesjonalizm, kampania promocyjna na wysokim poziomie oraz dawka wartościowej wiedzy dla branży gastronomicznej, jak i turystycznej.
Kluczowe tematy, najlepsi eksperci, garść inspiracji to nieodłączne czynniki tej konferencji. Polecamy udział w MADE Restaurant zdecydowanie każdemu, kto chciałby podzielić się doświadczeniem z innymi i znaleźć odpowiedzi na pytania, które mogą poprawić funkcjonowanie własnego biznesu. Jako Partner tego wydarzenia cieszymy się, że mogliśmy gościć wszystkich uczestników w naszym hotelu – ta współpraca z pewnością przełoży się na kolejne edycje.
Uważam, że konferencja MADE Restaurant jest bardzo profesjonalnie zrobiona, zarówno pod względem merytorycznym materiału jak i pod kątem doboru panelistów. Są to osoby, które mają wieloletnie doświadczenie w branży gastronomicznej, dzięki czemu mogą podzielić się konkretnymi rozwiązaniami i uchronić innych od popełniania tych samych błędów. Na wysokim poziomie są również świetnie dobrani partnerzy, którzy podchodzą do tematu z profesjonalizmem, wielką pasją i zaangażowaniem. Jak na XXI wiek przystało, nowoczesna formuła konferencji z zastosowaniem różnych technologii jest zdecydowanie dużym plusem.
Jako wydarzenie edukujące, MADE Restaurant, jest bardzo wartościowe, zarówno dla restauratorów, hotelarzy, jak i całej branży turystycznej. Pomaga spojrzeć na biznes z nieco innej perspektywy. Kto się nie rozwija – upada. Kto się nie rozwija – nie będzie dobrze prowadził biznesu. Konferencja MADE Restaurant pomaga rozwinąć skrzydła uczestnikom i zainspirować do dalszej pracy i nauki.
Jeżdżę na konferencję z różnych powodów, głównie w celach networkingowych. W MADE Restaurant cenne jest to, że oferuje poznanie branży w wymiarze lokalnym – nagle za nazwami miejsc, które znam, pojawiają się osoby. Jest również sporo nowej wiedzy, którą można przełożyć na swój biznes, jak i inspirujące tematy czy idee, które zdecydowanie zapadają w pamięć i stwarzają miejsce do dyskusji na polu restauracyjnym np. z załogą.
Na MADE Restaurant jesteśmy już czwarty raz i jest to przede wszystkim bardzo pozytywna współpraca. Wydarzenie jest profesjonalne i daje możliwość poznania wielu ludzi z branży, z którymi można wymienić się ciekawymi spostrzeżeniami. Uważam, że był to świetny krok i zdecydowanie chcemy być częścią dalszych spotkań.
MADE Restaurant to konferencja, której bardzo dużą wartością są panele dyskusyjne poruszające aktualne, nurtujące właścicieli i managerów lokali gastronomicznych tematy i prelekcje z praktyczną wiedzą do wykorzystania, przekazywaną przez praktyków. Nie do przecenienia jest także fakt, że w jednym miejscu spotykają się ludzie, którzy na co dzień zajmują się prowadzeniem restauracji, dlatego cenne są także rozmowy w kuluarach. Dzięki nim możemy dzielić się swoim doświadczeniem z innymi, odkrywać, że nie tylko my borykamy się z pewnymi problemami, a przy okazji poznawać nowe rozwiązania, które możemy zaadaptować na potrzeby swojego biznesu.
Gratuluję inspirującego wydarzenia! Organizacja, merytoryka, prowadzenie na najwyższym poziomie. Tworzycie projekt, który będzie miał kluczową rolę w rozwoju branży w naszym kraju
Dziś, przy wielu branżowych imprezach, trudno jest zebrać tak pokaźne grono decyzyjnych ludzi. Podobała mi się formuła konferencji, doskonale wpisująca się w trend dzielenia się wiedzą w środowisku restauratorów i szefów kuchni. Poruszone zostały interesujące tematy. Wartością dodaną są również nawiązane przeze mnie kontakty, które zaowocują podpisaniem umów. Dla mnie, jedna z lepszych konferencji w ostatnim czasie.
Chciałbyś rozpocząć z nami współpracę?
[WP-Coder id=”3″]