MADE FOR RESTAURANT KRAKÓW 2020
PROGRAM KONFERENCJI

SZTUKA PRZETRWANIA W GASTRONOMII
09:00 - 09:30
Rejestracja uczestników
09:30 - 09:45
Przywitanie. Sztuka przetrwania w życiu i w biznesie
Gości przywita Przedstawiciel Urzędu Miasta Krakowa, Partnera Konferencji
Agnieszka Małkiewicz, FOR Solutions
Krzysztof Głuchowski, Teatr im. J. Słowackiego
09:45 - 10:05
LESS WASTE Polska, czyli ratowanie świata od kuchni
prelekcja
Agnieszka Bukowska, LESS WASTE Polska
Małgorzata Minta, Minta Eats, dziennikarka kulinarna
W Polsce co roku wyrzucamy co najmniej 9 mln ton jedzenia. Każdy z nas produkuje w tym czasie około 300 kilogramów odpadów. Większość z nich trafia do ekosystemu, który nie jest w stanie ich przetworzyć. Co robić? Przede wszystkim — nie tracić czasu i zacząć działać, wspólnie. Agnieszka Bukowska - autorka książki ,,LESS WASTE Polska" oraz Małgosia Minta, dziennikarka kulinarna, która w książce opisuje zagraniczne koncepty gastronomiczne, opowiedzą o lokalach, które dbanie o planetę wzniosły na nowy poziom oraz o tym jak współpraca w gastronomii może nas uratować przed katastrofą.
SZTUKA PRZETRWANIA - PRAWO
10:05 - 10:35
Restrykcyjne eko-prawo gastronomiczne. Co trzeba wiedzieć i jak się przygotować?
prelekcja
Edyta Duchnowska, Kancelaria Radcy Prawnego Edyta Duchnowska
W ostatnim czasie obserwowaliśmy bardzo intensywne zmiany w otoczeniu prawnym branży gastronomicznej. Oczywiście podobna sytuacja ma miejsce na początku każdego roku, jednak tym roku jest to wyjątkowo widoczne dla restauratorów. Największą nowością, która wiele osób bardzo zaskoczyła, jest obowiązek posiadania wpisu w rejestrze BDO. Warto wiedzieć czym jest rejestr oraz przy okazji każdy z restauratorów powinien zgłębić wiedzę dotyczącą opłaty produktowej i opłaty recyklingowej. Sąd to dwa zupełnie inne rodzaje daniny i zapłata jednej nie wyklucza obowiązków związanych z drugą.
10:35 - 10:50
Jak działać zgodne z prawem i środowiskiem? Programy #ecofriendly, energooszczędne sprzęty i oznaczenia. Jak się w tym połapać?
prelekcja
Nazwiska prelegentów wkrótce
10:50 - 11:20
PRZERWA - NETWORKING
SZTUKA PRZETRWANIA - ODPOWIEDZIALNOŚĆ
11:20 - 11:50
Wydarzenia, które zmieniają świat gastronomii
prelekcja
Andrea Petrini, Gelinatz, ekspert kulinarny, dziennikarz
11:50 - 12:20
W obecnych czasach nasza odpowiedzialność za słabszych rośnie. Jak się wywiązać? - Food for Soul
prelekcja
Lara Gilmore, Osteria Francescana, Modena
12:20 - 12:50
Niepełnosprawność w pracy, czyli jak najlepsi szefowie kuchni i restauratorzy wspierają swoich pracowników i motywują do pracy pomimo choroby
prelekcja
Sarah Canet , Freelance consultant PR, Spoon PR
Od Singapuru po Sztokholm powstają cudowne osobiste przepisy najlepszych szefów kuchni, którzy nierzadko dzielą się też swoimi przeżyciami. Swoje niezwykłe doświadczenia przekazują Ivan Brehm z gwiazdkowej restauracji Nouri i Niklas Ekstedt ze Szwecji, a także wyjątkowy wynalazca i twórca Nathan Myhrvold z Modernist Cuisine. Sarah Canet również opowie o swojej historii, trudnościach i wyzwaniach, z którymi musi się mierzyć. Jak wspierać siebie, bliskich i swoich współpracowników w trudnych chwilach?
12:50 - 13:05
Restauratorzy powinni dbać o środowisko? Jak to się ma do biznesu? - relacja z dyskusji Made Travel FOR Liebherr
prelekcja
Nazwiska prelegentów wkrótce
13:05 - 13:20
Aquapower w biznesie. Do's & dont's.
prelekcja
Tomasz Kolecki, Żywiec Zdrój
13:20 - 14:10
LUNCH
SZTUKA PRZETRWANIA - KOOPERACJA I PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ
14:10 - 14:40
Tytuł wkrótce
case studies
Nazwiska wkrótce
14:40 - 14:55
Less waste w praktyce - czyli jak prowadzić restaurację, ratować świat i ograniczać koszty
case studies
Joanna Bereza, Raw Nest
Jak prowadzić restaurację w dobie kryzysu klimatycznego? Nowe wyzwania to także szansa, aby wyróżnić się na tle konkurencji. Na przykładzie Raw Nest opowiemy jak konstruować menu, aby ograniczać ślad węglowy i odpady oraz co zrobić, aby przyciągnąć nowych klientów, którzy zakochają się w Twojej marce.
14:55 - 15:15
Rentowność, a hipokryzja biznesowa. Zbiór sprawdzonych case-ów jak przetrwać w gastronomii.
case studies
Andrzej Przeniosło, Akademia im. Leona Koźmińskiego, hotel Nosselia
Masz problem z pokazaniem rentowności swoich działań, rozliczeniem Szefa kuchni, czy kontrolą nadużyć w restauracji, zapraszam na mój wykład. Podzielę się z Wami swoim doświadczeniem w rozwiązywaniu tego rodzaju problemów.
SZTUKA PRZETRWANIA - LESS WASTE
15:15 - 15:35
Tytuł prelekcji wkrótce
prelekcja
Nazwiska wkrótce
15:35 - 15:55
Rotacja pracowników, a edukacja produktowa. Jak szybko i efektywnie ich wdrożyć na przykładzie wina?
prelekcja
Adam Drozdowski, Wine Direct
Łukasz Modelski, Dziennikarz kulinarny
15:55 - 16:25
PRZERWA - NETWORKING
SZTUKA PRZETRWANIA - HUMAN RESOURCES
16:25 - 16:45
Zarządzanie szczęściem pracowników / projekt HR w sieci restauracji AMREST
prelekcja
Katarzyna Zadrożna, AmRest
16:45 - 17:00
Podsumowanie
Agnieszka Małkiewicz, FOR Solutions
17:00 - 17:30
PRZERWA - NETWORKING
MASTERCLASS - JAK PRZETRWAĆ WG MISTRZÓW?
17:30 - 18:00
Krytyk kulinarny, jak sobie z nim radzić?
MasterClass
Maciej Nowak, polski krytyk teatralny i kulinarny, animator kultury
18:00 - 18:30
Kiedy myślisz, że nie ma ratunku... A jednak są sposoby, aby odbić się biznesowo.
MasterClass
Paweł Kałużny
18:30 - 19:00
SAM na SAM z pracownikiem. W dniu otwarcia restauracji zostajesz sam na pokładzie. Co teraz?
MasterClass
Krzysztof Kaliciński, Akademia Leona Koźmińskiego
19:00 - 19:30
LESS WASTE w restauracji. Jak i od czego zacząć?
MasterClass
Agnieszka Bukowska, LESS WASTE Polska
19:30 - 20:00
Sztuka przetrwania i wyróżnienia się w social mediach, kiedy większość już jest #ecofriendly
MasterClass
Anna Palich, Socjomania
Marcin Jabłoński, Piekarnia Handelek
Jesteś #ecofriendly i w swojej kuchni działasz #lesswaste? To świetnie! Teraz czas, aby dowiedział się o tym świat. Ciągła obecność w social media to klucz do przetrwania na rynku gastronomicznym. Przedstawimy sposoby, by zrobić to w sposób ciekawy i angażujący. Jak transparentność i otwartość przekuć w wyróżnik? Czy warto w budowanie contentu włączać członków załogi i na jakich zasadach? Na te pytania odpowiemy w oparciu o przykłady z życia wzięte, a raczej z profili społecznościowych Handelka- krakowskiego konceptu gastronomicznego.
20:00
Sztuka teatralna "Jedzonko"
Teatr im. J. Słowackiego

Program może ulec zmianie z przyczyn od nas niezależnych

Masz ciekawy temat i chciałbyś wystąpić?
Zgłoś się!

KAROLINA KAWKA

726 787 755

kkawka@forsolutions.pl

PRELEGENCI

Lara
Gilmore

Food for Soul

Wraz z mężem Massimo Botturą, Lara wprowadziła projekt Food for Soul - sieć jadłodajni dla osób ubogich
czytaj więcej >

Lara Gilmore

Food for Soul

Wraz z mężem Massimo Botturą, Lara wprowadziła projekt Food for Soul - sieć jadłodajni dla osób ubogich i bezdomnych. Fundacja oprócz pomocy potrzebującym, ma na celu zwrócenie uwagi restauratorów i szefów kuchni na konieczność prowadzenia społecznie odpowiedzialnego biznesu. Lara pracuje w świecie kulinarnym od ponad 20 lat jako integralna część zakulisowego zespołu Osterii Francescany, zapewniając jej rozwój i pracę nad międzynarodowym marketingiem i komunikacją. Swój czas, energię i pomysły poświęca dla Food for Soul, aby projekt dotarł do szerszej społeczności i zaangażował profesjonalistów z całego świata w misję organizacji non-profit. Ściśle współpracowała z Massimo także przy realizacji książki kucharskiej „Bread is Gold”, która powstała na podstawie przepisów ponad 50 szefów kuchni i osobistych doświadczeń w ramach pilotażowego projektu „Food for Soul” Refettorio Ambrosiano. W 2019 roku Lara i Massimo otworzyli swój najnowszy projekt, Casa Maria Luigia, XVIII-wieczną posiadłość otoczoną rolniczym krajobrazem Emilijskiej wsi, przekształconą w pensjonat - z zamiarem rozszerzenia sztuki gościnności poza drzwi Osterii Francescany.

SARAH
CANET

Spoon PR Ltd

Absolwentka prawa, która postawiła na Public Relations i marketing. Większość czasu spędziła w sercu mi
czytaj więcej >

SARAH CANET

Spoon PR Ltd

Absolwentka prawa, która postawiła na Public Relations i marketing. Większość czasu spędziła w sercu międzynarodowego przemysłu hotelarskiego. Założycielka firmy Spoon PR, organizującej różnego rodzaju eventy, w tym także pokazy mody w Paryżu dla australijskiego projektanta Collette Dinnigan. Do niedawna Sarah była dyrektorem działu międzynarodowego International w Sauce Communications, wiodącej brytyjskiej agencji PR. Oprócz klientów, których pozyskała w Spoon PR, rozbudowała portfolio o nowe wiodące firmy, w tym Berezutskyi z Moskwy, Masque w Mumbaju i Fera na Palmie na Majorce. Sarah występuje jako prelegentka na wydarzeniach na całym świecie, jako tymczasowy performer z Royal Ballet i jest też członkinią zespołu gościnności Pinnacle of Excellence. Sarah współpracuje z restauratorem i osobowością telewizyjną Oliverem Peytonem, a także z rozwijającą się marką Cocotte w Londynie. Swój czas dzieli między stolicę Wielkiej Brytanii i Francji, gdzie jest ambasadorką Tripmakers (w Paryżu).

ANDREA
PETRINI

Gelinatz, ekspert kulinarny, dziennikarz

Przewodniczący Rady Ekspertów, pisarz, dziennikarz, kurator projektu GELINAZ i przewodniczący Rady Sędzió
czytaj więcej >

ANDREA PETRINI

Gelinatz, ekspert kulinarny, dziennikarz

Przewodniczący Rady Ekspertów, pisarz, dziennikarz, kurator projektu GELINAZ i przewodniczący Rady Sędziów World Restaurant Awards. Jest uważany za jedną z najważniejszych postaci w świecie gastronomii. Światowej sławy media, takie jak The Telegraph, Vouge i Amuse opisują go jako „boga jedzenia” (oryg. ,,,,the god of food”).

Agnieszka
Bukowska

LESS WASTE Polska

autorka książek LESS WASTE Polska i COFFEE SPOTS Polska, zarządzająca wydawnictwem Przebłysk. Doświad
czytaj więcej >

Agnieszka Bukowska

LESS WASTE Polska

autorka książek LESS WASTE Polska i COFFEE SPOTS Polska, zarządzająca wydawnictwem Przebłysk. Doświadczenie zdobyte podczas wieloletniej pracy w agencjach reklamowych przeniosła do gastronomii, najpierw rozbudowując sieć kawiarni Coffeedesk, a następnie angażując się w walkę z plastikiem i marnowaniem w polskich kawiarniach i restauracjach. Miłośniczka dobrego jedzenia, gościnności i pięknych zdjęć, uzależniona od kawy, chleba i masła.

KRZYSZTOF
GŁUCHOWSKI

Teatr im. J. Słowackiego w Krakowie

Od 1986 r. mieszka w Krakowie. Absolwent AST Kraków na Wydziale Aktorskim. Debiutował w 1991 r. w Starym Tea
czytaj więcej >

KRZYSZTOF GŁUCHOWSKI

Teatr im. J. Słowackiego w Krakowie

Od 1986 r. mieszka w Krakowie. Absolwent AST Kraków na Wydziale Aktorskim. Debiutował w 1991 r. w Starym Teatrze im. Heleny Modrzejewskiej w Krakowie: Malte albo Tryptyk marnotrawnego syna, Rainer Maria Rilke, reż. Krystian Lupa. Od prawie trzydziestu lat kurator i organizator wystaw, producent teatralny (spektakle m.in. Krystiana Lupy, Krzysztofa Warlikowskiego i Jana Peszka), filmowy i telewizyjny, dystrybutor filmowy, producent festiwali, aktor. Pierwszy dyrektor Galerii Sztuki Współczesnej Bunkier Sztuki oraz Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha. Współorganizował m.in. międzynarodowy festiwal filmowy Era Nowe Horyzonty (T-Mobile Nowe Horyzonty, Nowe Horyzonty) w Cieszynie i we Wrocławiu, katowicki Off Festival, Międzynarodowy Festiwal Kina Niezależnego Off Camera Kraków, Międzynarodowy Festiwal Teatralny Boska Komedia. Od 2019 roku prezes Stowarzyszenia im. Stanisława Wyspiańskiego. Od września 2016 roku Dyrektor Naczelny i Artystyczny Teatru im. J. Słowackiego w Krakowie.

Agnieszka
Małkiewicz

FOR SOLUTIONS

Dawno temu porzuciłam pracę w korporacji i założyłam restaurację - klasyczna historia kogoś, kto chce z
czytaj więcej >

Agnieszka Małkiewicz

FOR SOLUTIONS

Dawno temu porzuciłam pracę w korporacji i założyłam restaurację - klasyczna historia kogoś, kto chce zmienić swoje życie na lepsze;-) Ówczesny brak restauratorskiej wiedzy kompensowałam doświadczeniem PR-owym i marketingowym, które pomogło mi przetrwać najtrudniejsze chwile i utrzymać moje przedsiębiorstwo na powierzchni. To przeżycie sprawiło, że dzisiaj rozmawiam z szefami kuchni i restauratorami ich językiem. Doskonale rozumiem ich problemy, ambicje i marketingowe potrzeby. Przez ostatnie kilka lat koncentrowałam się na budowaniu strategii marketingowych i PR, budowaniu wizerunku moich klientów, projektowaniu doświadczeń kulinarnych, które na zawsze zostają w pamięci, inicjowaniu oraz wsparciu merytorycznym wydarzeń edukacyjnych i podróży kulinarno-biznesowych. Pracuję z ludźmi, produktami i firmami, których historia była wg mnie warta opowiedzenia. Marketing i PR to moja główna kompetencje. Dwa lata temu z sukcesem zbudowaliśmy MADE Restaurant czyli platformę rozwoju firm i kadry zarządzającej w branży HORECA. A dzisiaj przyszedł czas na kolejne wyzwanie - witam w FOR – w agencji komunikacji i kreowania wydarzeń dla branży HORECA.

Katarzyna
Zadrożna

AmRest

Posiada wszechstronne doświadczenie zawodowe z zakresu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, PR, budowania
czytaj więcej >

Katarzyna Zadrożna

AmRest

Posiada wszechstronne doświadczenie zawodowe z zakresu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, PR, budowania wizerunku pracodawcy, marketingu, zaangażowania pracowników, rekrutacji, społecznej odpowiedzialności biznesu. Pracowała w organizacjach pozarządowych (m.in. Forum Odpowiedzialnego Biznesu), międzynarodowych korporacjach (m.in. Grupa DANONE), agencjach marketingowych i jako niezależny konsultant. Obecnie, jako Employee Experience and Communications Director w AmRest tworzy rozwiązania, które mają zapewnić spójną i silną kulturę organizacyjną oraz efektywną komunikację wewnętrzną na wszystkich rynkach. Odpowiada również za działania i projekty związane z budowaniem wizerunku pracodawcy oraz doświadczeń i zaangażowania pracowników. Uważa, że kluczem do osiągnięcia sukcesu biznesowego jest umiejętność tworzenia radosnego miejsca pracy. O radości w pracy i sposobach na tworzenie radosnych organizacji opowiada podczas wydarzeń branżowych (m.in. HR na śniadanie, EB Summit, HR Camp, Modern Employer, Kongres Kadry, EB Masters) oraz pisze na łamach magazynów i portali branżowych (m.in. Personel Plus, Benefit, Gazeta Finansowa, HRstandard.pl). Inicjatorka pierwszego w Polsce oraz w Europie badania dotyczącego radości w pracy (Fun at Work Survey) oraz współorganizatorka pierwszego w Polsce wydarzenia poświęconego radości w pracy (Fun at Work Summit).

Joanna
Bereza

Raw Nest

założycielka Raw Nest, firmy której misją jest oferować zdrowe roślinne, posiłki, w sposób, który nie
czytaj więcej >

Joanna Bereza

Raw Nest

założycielka Raw Nest, firmy której misją jest oferować zdrowe roślinne, posiłki, w sposób, który nie obciąża środowiska. Studiowała Towaroznawstwo i Inżynierie Produkcji Żywności na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. W czasie studiów przewodziła organizacji non profit zrzeszającej prawie 100 członków, brała udział w uczelnianej komisji do spraw odpowiedzialności społecznej. Głęboko wierzy, że to rolą biznesu jest tworzyć nowe modele biznesowe, które odpowiadają na wyzwania przyszłości. W wolnym czasie poszukuje informacji o eko rozwiązaniach, które mogą ocalić świat, biega i poszukuje nowych roślinnych smaków w kuchni.

Edyta
Duchnowska

Kancelaria Radcy Prawnego Edyta Duchnowska

Radca prawny. Założycielka Kancelarii Radcy Prawnego Edyta Duchnowska. Od ponad 15 lat zajmuje się obsług
czytaj więcej >

Edyta Duchnowska

Kancelaria Radcy Prawnego Edyta Duchnowska

Radca prawny. Założycielka Kancelarii Radcy Prawnego Edyta Duchnowska. Od ponad 15 lat zajmuje się obsługą prawną przedsiębiorców. Specjalizuje się w bieżącym doradztwie prawnym w obszarze szeroko rozumianego gospodarczego prawa własności intelektualnej, prawa cywilnego, sporach sądowych. Doradza wielu przedsiębiorstwom działającym w branży gastronomicznej. Posiada duże doświadczenie w obszarze branży HORECA. Zajmuje się opiniowaniem i negocjacjami umów najmu, ze szczególnym uwzględnieniem umów najmu przeznaczonych na działalność gastronomiczną. Dba o zgodność z prawem treści zawartych w menu restauracji. Konsultuje działania związane z reklamą restauracji, w szczególności w social mediach oraz w działaniach związanych z reklamą wyrobów alkoholowych. Wspiera Klientów w zabezpieczeniu tajemnicy przedsiębiorstwa. Negocjuje w imieniu restauratorów umowy handlowe. Kancelaria wspiera również Klientów we wszelkich aspektach prawa własności intelektualnej i prawa administracyjnego, w tym w postępowaniach dotyczących postępowań o udzielenie, cofnięcie zezwolenia na sprzedaż alkoholu, opłaty produktowej, postępowań przed Inspekcją Sanitarną itp. Tworzy i doradcza przy tworzeniu sieci franczyzowych. Autorka wielu publikacji z zakresu prawa spółek, prawa podatkowego, prawa autorskiego min. na łamach Gazety Prawnej, Rzeczpospolitej. Prowadzi bloga dedykowanego dla przedsiębiorców działających w branży gastronomicznej (www.prawowrestauracji.pl) oraz bloga o tematyce prawa własności intelektualnej (www.legalnitworcy.pl). Prelegentka wielu konferencji. www.duchnowska.pl www.prawowrestauracji.pl www.legalnitwórcy.pl

Andrzej
Przeniosło

Hotel Nosselia

Doświadczenie zawodowe, zdobywał między innymi w działach operacyjnych hotelu „Marriott” (pracował w
czytaj więcej >

Andrzej Przeniosło

Hotel Nosselia

Doświadczenie zawodowe, zdobywał między innymi w działach operacyjnych hotelu „Marriott” (pracował w pierwszym zespole, który był odpowiedzialny za otwarcie hotelu w 1989r.) oraz hotelu Jan III Sobieski w Warszawie, gdzie zarządzał działem gastronomii. Następnie jako Dyrektor zarządzał między innymi Hotelem „Król Kazimierz” w Kazimierzu Dolnym, Hotelem „Warszawianka” w Jachrance, gdzie następnie pełnił funkcje Pełnomocnikiem Zarządu. Był odpowiedzialny za otwarcie i wprowadzenie na rynek pierwszego pięciogwiazdkowego hotelu na Podkarpaciu. Jako Dyrektor zarządzał dwoma hotelami w Rzeszowie, Hotel Bristol i Grand Hotel Rzeszów. Był również Dyrektorem generalnym hotelu Hilton Garden Inn Kraków Airport, który za jego kadencji był wyróżniony światową nagrodą Hiltona „HOTEL SUCCESS AWARD TOP 5% OFF BREND” Andrzej Przeniosło jest absolwentem Wyższej Szkoły Ekonomicznej wydział Turystyki w Warszawie. Jest aktywnym trenerem w „Akademii Hotelarza”, wykłada na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Turystyki i Ekologii w Suchej Beskidzkiej oraz Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Anna
Palich

Socjomania

Specjalistka ds. Social media oraz event managerka w krakowskim koncepcie gastronomicznym Handelek. Organizato
czytaj więcej >

Anna Palich

Socjomania

Specjalistka ds. Social media oraz event managerka w krakowskim koncepcie gastronomicznym Handelek. Organizatorka targów sąsiedzkich i pozostałych wydarzeń na Placu Handelka. Współpracuje z firmą marketingową Socjomania. Ponad liczbę polubień przedkłada zaangażowaną społeczność, a tę buduje m.in. poprzez organizowanie warsztatów i szkoleń dla rzemieślników i rolników związanych z Handelkiem, pomagając im w rozwoju działań marketingowych. Prelegentka na konferencjach dla jednostek publicznych oraz instytucji kultury, podczas których pokazuje, jak łatwo i ciekawie wykorzystać wiedzę teoretyczną w praktyce. Doświadczenie zdobyła jako blogerka i właścicielka działalności gospodarczej.

MARCIN
JABŁOŃSKI

Piekarnia Handelek

Gastronomią zajmuje się niemal od zawsze, a swoje doświadczenie w tej dziedzinie zdobywał w krakowskich re
czytaj więcej >

MARCIN JABŁOŃSKI

Piekarnia Handelek

Gastronomią zajmuje się niemal od zawsze, a swoje doświadczenie w tej dziedzinie zdobywał w krakowskich restauracjach. Jak sam przyznaje, najwięcej na temat kucharzenia nauczył się samodzielnie, ale ogromną wartość miała też dla niego współpraca przy tworzeniu koncepcyjnego Bistro Gotujemy, gdzie pracował na produktach eko. Pracę na kuchni porzucił na rzecz nocnych wypieków i dokarmiania zakwasu. To właśnie on jest głównym piekarzem Handelka.

Adam
Drozdowski

Wine Direct

Absolwent Politechniki Śląskiej, od lat 90 tych związany z branżą winiarską, wieloletni prezes spółki
czytaj więcej >

Adam Drozdowski

Wine Direct

Absolwent Politechniki Śląskiej, od lat 90 tych związany z branżą winiarską, wieloletni prezes spółki z zakresu rynku B2B i B2C, od 2012 członek zarządu grupy Partner Center i Dyrektor Zarządzający dywizji dedykowanej sektorowi Horeca  o nazwie Wine Direct.

Tomasz
Kolecki

Żywiec Zdrój

Mistrz Polski Sommelierów w latach 2007/2008, 2009 i 2010, wiceprezydent Stowarzyszenia Sommelierów Polskich
czytaj więcej >

Tomasz Kolecki

Żywiec Zdrój

Mistrz Polski Sommelierów w latach 2007/2008, 2009 i 2010, wiceprezydent Stowarzyszenia Sommelierów Polskich, przewodniczący Komisji dydaktycznej Stowarzyszenia Sommelierów Polskich, uczestnik finałów Mistrzostw Europy i Świata Sommelierów w Sofii, Santiago de Chile, Strasburgu oraz Tokio, Diploma Association de la Sommellerie Internationale, Water Codex Diploma Hydrosommelier. Szef jury i arbiter m.in. Mistrzostw Polski Sommelierów, Coupe Georges Baptiste, Baltic Sommelier Cup, Young Sommeliers European Cup Londyn, Konkursu Win Polskich Jasło, Grand Prix Magazynu Wino, ITQI Bruksela, IWSC Londyn, Wino na Medal, Carpatiavini i innych, Felietonista oraz autor kart win, w tym nagradzanych przez magazyn Wine Spectator, konsultant i trener personelu restauracji i hoteli w ramach Wineconsultant.pl

Paweł
Kałużny

Guest Experience Think Tank Academy

Menedżer oraz doradca zarządzający gastronomią od kilkunastu lat. Doświadczenie w Polsce zdobywał w Poz
czytaj więcej >

Paweł Kałużny

Guest Experience Think Tank Academy

Menedżer oraz doradca zarządzający gastronomią od kilkunastu lat. Doświadczenie w Polsce zdobywał w Poznaniu, Krakowie i w Warszawie, a poza jej granicami w Londynie i Dubaju. Specjalizuje się w serwisie oraz przygotowaniach do otwarć. Przez kilka lat związany z siecią hoteli Hilton Worldwide, w której zarządzał gastronomią przede wszystkim podczas otwierania nowych hoteli. Tworzył plany treningowe dla takich hoteli jak Hilton London Tower Bridge czy Conrad Dubai. Prowadzi własną działalność badawczą, regularnie wygłasza prelekcje na międzynarodowych konferencjach a także prowadzi szkolenia i działalność doradczą. Jest także wykładowcą na studiach podyplomowych Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Krzysztof
Kaliciński

Akademia Leona Koźmińskiego

Absolwent Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Business Coach, Business Development & Operations Director
czytaj więcej >

Krzysztof Kaliciński

Akademia Leona Koźmińskiego

Absolwent Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Business Coach, Business Development & Operations Director Nero Group/Green Caffe Nero. Przez 24 lata pracy zawodowej zdobywał doświadczenia pracując dla największych sieci gastronomicznych takich jak McDonald's, gdzie zaczynał przygodę w tym biznesie, czy T.G.I. Friday's - ikony casual dining. W latach 2005-2010 był Dyrektorem Operacyjnym sieci Coffeeheaven. Następnie jako Dyrektor Zarządzający oraz Członek Zarządu kierował multibrandową spółką LS Travel Foodservice Poland zarządzającej takimi brandami jak: SO!COFFEE, empik cafe, Bread & Co., Flying Bistro, The Flame, i kilku innych zlokalizowanych głównie na lotniskach. Od 2013 jako Business Development & Operations Director wspiera rozwój sieci Green Caffe Nero, będącej własnością Caffe Nero, największej na świecie prywatnej sieci kawiarni. Specjalizuje się w konsultingu gastronomicznym, kształceniu i rozwoju kadr zarządzających, zarządzaniu i budowie sieci, projektowaniu i wdrażaniu szkoleń oraz customer service.

Łukasz
Modelski

Dziennikarz kulinarny

Historyk sztuki, mediewista i gurmandzista. Autor m.in. książek kulinarnych – Piątego smaku i Kuchni na p
czytaj więcej >

Łukasz Modelski

Dziennikarz kulinarny

Historyk sztuki, mediewista i gurmandzista. Autor m.in. książek kulinarnych – Piątego smaku i Kuchni na plebanii, redaktor i dziennikarz. Od ponad pięciu lat w radiowej Dwójce prowadzi „Drogę przez mąkę” – audycję o związkach literatury i kuchni, pisuje felietony do magazynu „Czas wina” i rozwija nowe projekty medialne. Zdarza mu się sędziować w konkursach kulinarnych i winnych oraz prowadzić poświęcone jedzeniu i winu spotkania. Duchowy okcytańczyk, kibicuje winnej Langwedocji, ale szczerze mówiąc, woli pijać gdzie indziej. W pażdzierniku ukaże się książkowa wersja Drogi przez mąkę będąca zbiorem najważniejszych rozmów o kuchni i literaturze.

Więcej nazwisk wkrótce

BILETY PREMIUM

KONFERENCJA + DEGUSTACJE + SPEKTAKL TEATRALNY

10.07 - 15.08.2020

PLN32000+VAT

16.08 - 30.08.2020

35000+VAT

31.08 - 10.09.2020

39000+VAT

11.09 - 13.09.2020

47000+VAT

BILETY BASIC

KONFERENCJA + DEGUSTACJE

10.07 - 15.08.2020

PLN27000+VAT

16.08 - 30.08.2020

30000+VAT

31.08 - 10.09.2020

34000+VAT

11.09 - 13.09.2020

42000+VAT
* Nie ma możliwości kupienia biletu wyłącznie na sztukę

OFERTY SPECJALNE – WAŻNE DO 15 SIERPNIA

Premiujemy współpracę
30 % zniżki przy zakupie 5 biletów premium lub basic

Premiujemy edukację
BILET BASIC GRATIS dla restauratora lub właściciela hotelu,
który kupi bilet PREMIUM lub BASIC dla min. 1 swojego pracownika

Co otrzymasz w cenie BILETU PREMIUM?

  • Udział w interaktywnych prelekcjach i dyskusjach
  • Udział w warsztatach prowadzonych przez praktyków biznesu i cenionych ekspertów
  • Nowatorskie komentowane degustacje od wybitnych szefów kuchni i barmanów
  • Przerwy kawowe
  • Degustacje produktów
  • Networking z liderami branży gastro
  • Bezpośredni kontakt z Partnerami konferencji, producentami oraz dostawcami rynku HORECA
  • Materiały pokonferencyjne
  • Udział w pokazie sztuki teatralnej pt. "Jedzonko”, dotykającym kultury konsumpcji

Co otrzymasz w cenie BILETU BASIC?

  • Udział w interaktywnych prelekcjach i dyskusjach
  • Udział w warsztatach prowadzonych przez praktyków biznesu i cenionych ekspertów
  • Nowatorskie komentowane degustacje od wybitnych szefów kuchni i barmanów
  • Przerwy kawowe
  • Degustacje produktów
  • Networking z liderami branży gastro
  • Bezpośredni kontakt z Partnerami konferencji, producentami oraz dostawcami rynku HORECA
  • Materiały pokonferencyjne

[WP-Coder id=”3″]