MADE FOR RESTAURANT WROCŁAW 2019
PROGRAM KONFERENCJI
- Dlaczego dotychczasowe narzędzia zarządzanie przestają działać?
- Czy młode pokolenie pracowników ma jakieś atuty?
- Jak skorzystać z tego, jacy są?
- Jak zatrzymać i rozwijać nowe pokolenie?
- Jak technologia zjada relacje, które są niezbędnym składnikiem sektora usług i nie tylko?
Projekt wystartował jesienią 2018 r. Zaproszeni do współpracy prężni restauratorzy z całej Polski odwiedzą Gospodarzy kolacji i w niecodziennych okolicznościach zasiądą wspólnie z nimi do rozmów o swojej codzienności biznesowej.
Monika Szeffler, Have a bite, Still Hungry
- odkryjemy tajniki wideo - medium przyszłości, która zaczyna się dziś
- poznamy dekalog fotografii mobilnej
- dowiemy się, jak znaleźć język, który zrozumieją nasi goście
- przetestujemy aplikacje przydatne do obróbki zdjęć i instastories
- pomyślimy o mediach społecznościowych jako o formie "miękkiej" oferty restauracji
- Jak powstaje doświadczenie w Twoim mózgu?
- Jak muzyka, kolor czy kształt zmieniają smak tego co spożywasz? Jak wpływają na Twój nastrój i zadowolenie?
- Dlaczego customer service jest ważniejszy niż produkt?
- Co wpływa na Twoje decyzje?
- Jak z tej wiedzy korzystają luksusowe hotele i sklepy na całym świecie?
- Jak te informacje mogą praktycznie przydać się w planowaniu strategii restauracji?
Piotr Adamczuk, Dajar HORECA
- od przeszłości do teraźniejszości - aplikacje mobilne wczoraj i dziś,
- kategorie aplikacji mobilnych na rynku,
- na co zwrócić uwagę przy ofertach współpracy,
- jakie są największe plusy mobile,
- jak można połączyć współpracę z aplikacjami z dotychczasowymi formami marketingu online w restauracji,
- case study "aplikacja Finebite"
Adam Drozdowski, Wine Direct
Paweł Anders, WINESTONE, AccorHotels
Katarzyna Obara, OKWineBar
Podczas prelekcji dowiesz się:
- Gdzie leży geneza trendu i jaka jest jego perspektywa w najbliższej przyszłości? Jakie wina przyciągną zainteresowanie klientów restauracji?
- Z jakimi problemami zmaga się rynek masowy i jak może to wpłynąć na konsumpcję wina w Twoim lokalu?
- Czy Polacy piją wina organiczne? Jak wygląda ich spożycie na krajowym rynku?
- jak spojrzeć na strategię komunikacji z punktu modelu biznesowego restauracji,
- jakie bezpośrednie korzyści niesie za sobą przemyślana strategia komunikacji,
- jak stworzyć spójny obraz komunikacji, włączając w niego sam proces powstawania dania i konceptu, który się za nim kryje
Marcin Wajda, Winterhalter
Maciej Piwko, Finebite
Antoine Azais, GastroJob
Daniel Kędzierski, FastTony
- sprawnie pozyskać pracowników
- oddać w ręce producentów zarządzanie serwisowaniem sprzętu w kuchni
- przyciągnąć gości i zwiększyć ruch „poza godzinami”
- wykorzystać aplikacje do skutecznej promocji i sprzedaży
- Odpowie na pytanie jak zaprosić odbiorców - klientów, pracowników, wspólników do procesu ciągłego współtworzenia firmy i jej elementów: menu, lokalu, komunikacji.
- Pokaże na przykładach swoich działań jak budować strategię i jak wykorzystać proste sposoby pracy, by dbać o rozwój.
- Podzieli się wskazówkami dotyczącymi działań w mediach społecznościowych, przy małym budżecie marketingowym i niewielkich zasobach.
- Zaangażuje uczestników do dyskusji i podejmie próbę zainspirowania do stworzenia strategii działania.
- na przykładzie Bierhalle.
- autorski system szkoleniowy dla zespołu Dinette.
- czy wymagający przełożony to dobrze, czy źle dla pracownika?
- czego oczekuje pracownik od pracodawcy?
- jak wymagać mądrze?
- szkolenie - wyraz szacunku dla gościa, czy dla pracownika?
- szkolenie a rentowność - czy jest tu jakiś związek?
- program CSR angażujący wyjątkowych gości ART HOTEL.
- Jak z sukcesem wpleść go w codzienność restauracji lub hotelu?
- Czy można to zrobić w kreatywny i nowatorski sposób?
- Jakie korzyści mogą przynieść CSR-owe akcje?
- Jak sprawić, aby przyciągnęły uwagę Gości i tym samym zaangażowały ich do wspólnego działania?
- manager sprzedaży w restauracjach La Maddalena, Mama Manousch.
- Dlaczego dział sprzedaży w restauracji powinien być stawiany na równi z działem marketingu czy kuchnią?
- Jaki jest przepis na skuteczne działania sprzedażowe?
- Jak w nowatorski sposób podejść do rozwijania działu sprzedaży w restauracji?
Dowiecie się:
- Jak stworzyć unikalny na skalę światową koncept gastronomiczny?
- Jak daleko powinno wyjść niestandardowe myślenie, aby pomysł na restaurację przyniósł miejsce na liście World Restaurant Awards?
- Jak tworzyć kreatywną ofertę alkoholową w gastronomii, aby zaskoczyć i nie powielać?
Masz ciekawy temat i chciałbyś wystąpić? Zgłoś się!
MAŁGORZATA KOWALIŃSKA
+48 668 340 201
gk@forsolutions.pl
PRELEGENCI
Isabella
Poti
Bros'
Utalentowana i zdeterminowana, Isabella rozpoczęła swoją przygodę z zawodem podczas studiów klasycznego i
czytaj więcej >
Isabella Poti
Bros'
Utalentowana i zdeterminowana, Isabella rozpoczęła swoją przygodę z zawodem podczas studiów klasycznego i współczesnego cukiernictwa. Zdobytą wiedzę przełożyła na praktyczne doświadczenie pracując pod okiem jednego ze światowych mistrzów cukiernictwa, Paco Torreblanca. W 2017, została uznana przez ranking Forbes’a “30 under 30” za jedną z najbardziej wpływowych, młodych osób w Europie. Swoją naukę kontynuowała w Londynie, pracując u boku znakomitych szefów kuchni, takich jak Cloude Bosi oraz Martín Berasategui. W 2018, dołączyła do kulinarnego świata telewizji, poszerzając grono jurorów programu „Il ristorante degli Chef”.
Agnieszka
Małkiewicz
FOR SOLUTIONS
Dawno temu porzuciłam pracę w korporacji i założyłam restaurację - klasyczna historia kogoś, kto chce z
czytaj więcej >
Agnieszka Małkiewicz
FOR SOLUTIONS
Dawno temu porzuciłam pracę w korporacji i założyłam restaurację - klasyczna historia kogoś, kto chce zmienić swoje życie na lepsze;-) Ówczesny brak restauratorskiej wiedzy kompensowałam doświadczeniem PR-owym i marketingowym, które pomogło mi przetrwać najtrudniejsze chwile i utrzymać moje przedsiębiorstwo na powierzchni. To przeżycie sprawiło, że dzisiaj rozmawiam z szefami kuchni i restauratorami ich językiem. Doskonale rozumiem ich problemy, ambicje i marketingowe potrzeby. Przez ostatnie kilka lat koncentrowałam się na budowaniu strategii marketingowych i PR, budowaniu wizerunku moich klientów, projektowaniu doświadczeń kulinarnych, które na zawsze zostają w pamięci, inicjowaniu oraz wsparciu merytorycznym wydarzeń edukacyjnych i podróży kulinarno-biznesowych. Pracuję z ludźmi, produktami i firmami, których historia była wg mnie warta opowiedzenia. Marketing i PR to moja główna kompetencje. Dwa lata temu z sukcesem zbudowaliśmy MADE Restaurant czyli platformę rozwoju firm i kadry zarządzającej w branży HORECA. A dzisiaj przyszedł czas na kolejne wyzwanie - witam w FOR – w agencji komunikacji i kreowania wydarzeń dla branży HORECA.
Agata
Anioł
Restaurant Week
Agata Anioł przez 10 lat zawodowo była związana z agencją reklamową, gdzie zarządzała zarówno zespoła
czytaj więcej >
Agata Anioł
Restaurant Week
Agata Anioł przez 10 lat zawodowo była związana z agencją reklamową, gdzie zarządzała zarówno zespołami, jak i projektami. Chętnie dzieli się wiedzą prowadząc zajęcia w Wyższej Szkole Bankowej i Wyższej Szkole Handlowej na studiach podyplomowych z zakresu kreowania marki i prowadzenia projektów e-commerce. Pasjonatka podróży i promotorka dobrej kuchni. Od 4 lat zajmuje się gastronomią. Pomaga w zarządzaniu restauracjom oraz organizuje wrocławską edycję Restaurant Week i Fine Dining Week.
Marcin
Dera
Selgros Cash&Carry, Transgourmet
Marcin Dera posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z przedstawicielami rynku gastronomicznego. Zna doskona
czytaj więcej >
Marcin Dera
Selgros Cash&Carry, Transgourmet
Marcin Dera posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z przedstawicielami rynku gastronomicznego. Zna doskonale ich potrzeby i oczekiwania. Swoje kompetencje zdobywał podczas pracy na kierowniczych stanowiskach dla największych sieci handlowych w Polsce. Dziś odpowiada za obszar sprzedaży ds. gastronomii w Transgourmet Polska, gdzie zarządza zespołem ekspertów, których zadaniem jest zapewnienie branży dostępu do produktów najwyższej jakości i obsługi dostosowanej do indywidualnych potrzeb. Wierzy, że rynek gastronomiczny w Polsce ma ogromny potencjał, lecz do ciągłego rozwoju potrzebuje odpowiednich warunków. Jego osobistym wyzwaniem jest, by poprzez działalność Transgourmet Polska takie warunki stwarzać.
Katarzyna
Obara
OKWineBar
Przez 17 lat związana z telewizją. Na początku była TVP, później krótka przerwa na Polsat i znowu TVP.
czytaj więcej >
Katarzyna Obara
OKWineBar
Przez 17 lat związana z telewizją. Na początku była TVP, później krótka przerwa na Polsat i znowu TVP. Zaczynała we wrocławskiej TVP w programie informacyjnym „Fakty”. W 2001 zmieniła barwy na pomarańczowe – została prezenterką TVP 2. Tworzyła, współtworzyła i była gospodynią wielu programów telewizyjnych. Prowadziła koncerty, imprezy plenerowe oraz akcje charytatywne. Ma na swoim koncie wywiady z gwiazdami kina i estrady.Jej hobby to podróże, a pasją są spotkania z ludźmi niezależnie od szerokości geograficznej. Ma słabość do smaków świata, kuchni Mistrzów, muzyki Południa i książek Carlosa Ruiza Zafona. Jest zodiakalnym Bliźniakiem – lubi być w ciągłym ruchu, a jej żywiołem są wyzwania. OKWineBar to winiarnia z restauracją, którą stworzyła w 2012 roku.
Stanisław
Magdij
Bierhalle
11 lat przepracował w firmie Amrest w marce KFC, przechodząc wszystkie szczeble - od kucharza, poprzez poszc
czytaj więcej >
Stanisław Magdij
Bierhalle
11 lat przepracował w firmie Amrest w marce KFC, przechodząc wszystkie szczeble - od kucharza, poprzez poszczególne stanowiska kierownicze, aż do stanowiska Kierownika Restauracji, a następnie Kierownika Regionalnego. Ostatnie 3 lata pracy w Amreście spędził w biurze firmy pracując w dziale planowania i analiz finansowych. Z racji zdobytego w dziale operacyjnym doświadczenia i zamiłowania do pracy „w terenie”, uczestniczył w wielu projektach Amrestu, m.in. w budowie nowych restauracji, a także przejmowanie innych firm i konwertowanie ich na restauracje KFC i PH zarówno w Polsce jak i w Czechach. W styczniu 2006 został zaproszony do projektu tworzenia sieci restauracji Bierhalle działających w oparciu o własne piwo rzemieślnicze, wytwarzane na miejscu w restauracjach. Jako Dyrektor Operacyjny Bierhalle, odpowiada za wszystkie elementy działania restauracji, począwszy od doboru i negocjacji z dostawcami, na marketingu kończąc.
Anna
Wałęsa
ART HOTEL
Specjalista ds. sprzedaży i marketingu w Art Hotelu. Związana z tym miejscem od ponad 15 lat. Swoją przygod
czytaj więcej >
Anna Wałęsa
ART HOTEL
Specjalista ds. sprzedaży i marketingu w Art Hotelu. Związana z tym miejscem od ponad 15 lat. Swoją przygodę z hotelarstwem rozpoczęła od recepcji hotelowej, działu rezerwacji poprzez dział sprzedaży oraz dział bankietów i konferencji. Zna hotel i jego historię od podszewki. Od niedawna PR-owiec z zacięciem do social mediów, zajmuje się komunikacją oraz kreowaniem wizerunku Art Hotelu i Art Restauracji. Organizuje eventy kulturalne w ramach Art Academy, ze znanymi pisarzami, artystami, designerami, architektami. Współorganizator wielu warsztatów kulinarnych dla blogerów i dziennikarzy. Uwielbia ludzi i ich historie, które są tak bardzo dla niej inspirujące! W swojej pracy uwielbia też to, że może angażować się w akcje charytatywne, które bardzo mocno motywują załogę Art Hotelu do działania.
Maciej
Nowaczyk
La Maddalena/Mama Manousch
Właściciel dwóch wrocławskich restauracji: wielokrotnie nagradzanej La Maddaleny i Mamy Manousch, usytuowa
czytaj więcej >
Maciej Nowaczyk
La Maddalena/Mama Manousch
Właściciel dwóch wrocławskich restauracji: wielokrotnie nagradzanej La Maddaleny i Mamy Manousch, usytuowanej na ul. Świdnickiej, tuż przy wrocławskim Rynku. Obie restauracje znajdują się w Żółtym Przewodniku Gault&Millau. Wcześniej przez wiele lat dziennikarz Gazety Wyborczej. W międzyczasie stworzył dla miasta nową odsłonę serwisu miejskiego www.wroclaw.pl i turystyczną wizytówkę miasta www.visitwroclaw.eu. Absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego. Wrocławianin z wyboru. Dumny tato dwójki wspaniałych dzieci. Każdy wolny czas spędza w górach, wspinając się w nich na pionowych skalnych ścianach, bądź pokonując na szosie kolejne przełęcze.
Paweł
Anders
WINESTONE, AccorHotels
Od 26 lat nieprzerwanie związany z gastronomią. Twórca koncepcji restauracji WINESTONE (obecnie 16 restaura
czytaj więcej >
Paweł Anders
WINESTONE, AccorHotels
Od 26 lat nieprzerwanie związany z gastronomią. Twórca koncepcji restauracji WINESTONE (obecnie 16 restauracji w Europie) – wino i kamień, opartej głównie na winie oraz pasji do jedzenia. Dodatkowo każda restauracja prowadzi sklep z winami i specjalnościami restauracji. Odkrywca smaków i promotor prostoty w sztuce kulinarnej dzięki zachowaniu autentyczności i szczerości podejścia do gościa. Pasjonat lokalnego jedzenia i wina, szczególnie nieznanych szczepów z najodleglejszych krańców świata. Od 2008 r związany z grupą hotelową ORBIS i siecią hotelową ACCOR.
Monika
Szeffler
Have a Bite, Still Hungry
Zakochana w warzywach i kolorach na talerzu, fotografka i stylistka kulinarna, fotografka w redakcji Have a Bi
czytaj więcej >
Monika Szeffler
Have a Bite, Still Hungry
Zakochana w warzywach i kolorach na talerzu, fotografka i stylistka kulinarna, fotografka w redakcji Have a Bite Wrocław, uzależniona od dobrej kawy w każdej ilości i postaci. Na co dzień współpracuje z restauracjami i producentami żywności, stylizuje, fotografuje, gotuje na potrzeby sesji zdjęciowych i pokazuje podczas warsztatów jak dobrze zaprezentować swoje dania w social mediach tak, żeby były jak najbardziej apetyczne. (Odpoczywa zwiedzając Polskę na rowerze poszukując idealnej porcji sernika.) Wraz z Agnieszką Szydziak prowadzi agencję marketingową Still Hungry.
Agnieszka
Szydziak
Have a Bite, Still Hungry
Animatorka kultury kulinarnej, kocha networkig, jako PRowiec i marketingowiec wspiera komunikację restauracji
czytaj więcej >
Agnieszka Szydziak
Have a Bite, Still Hungry
Animatorka kultury kulinarnej, kocha networkig, jako PRowiec i marketingowiec wspiera komunikację restauracji oraz biznesy z sektoru Horeca, organizuje akcje edukacyjne, by zwiększać świadomość dotyczącą jakości jedzenia. Współorganizatorka i PR manager Gastro Nocek – największego nocnego kulinarnego wydarzenia we Wrocławiu. Redaktorka naczelna Have a Bite Wrocław, publikuje w magazynach kulinarnych, działa we Wrocławiu. Wraz z Moniką Szeffler prowadzi agencję marketingową Still Hungry.
Krzysztof
Kaliciński
Green Caffè Nero, Akademia Leona Koźmińskiego
Absolwent Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Business Coach, Business Development & Operations Director
czytaj więcej >
Krzysztof Kaliciński
Green Caffè Nero, Akademia Leona Koźmińskiego
Absolwent Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Business Coach, Business Development & Operations Director Nero Group/Green Caffe Nero. Przez 24 lata pracy zawodowej zdobywał doświadczenia pracując dla największych sieci gastronomicznych takich jak McDonald's, gdzie zaczynał przygodę w tym biznesie, czy T.G.I. Friday's - ikony casual dining. W latach 2005-2010 był Dyrektorem Operacyjnym sieci Coffeeheaven. Następnie jako Dyrektor Zarządzający oraz Członek Zarządu kierował multibrandową spółką LS Travel Foodservice Poland zarządzającej takimi brandami jak: SO!COFFEE, empik cafe, Bread & Co., Flying Bistro, The Flame, i kilku innych zlokalizowanych głównie na lotniskach. Od 2013 jako Business Development & Operations Director wspiera rozwój sieci Green Caffe Nero, będącej własnością Caffe Nero, największej na świecie prywatnej sieci kawiarni. Specjalizuje się w konsultingu gastronomicznym, kształceniu i rozwoju kadr zarządzających, zarządzaniu i budowie sieci, projektowaniu i wdrażaniu szkoleń oraz customer service.
Paweł
Kałużny
Guest Experience Think Tank Academy
Menedżer oraz doradca zarządzający gastronomią od kilkunastu lat.
Doświadczenie w Polsce zdobywał w Poz
czytaj więcej >
Paweł Kałużny
Guest Experience Think Tank Academy
Menedżer oraz doradca zarządzający gastronomią od kilkunastu lat. Doświadczenie w Polsce zdobywał w Poznaniu, Krakowie i w Warszawie, a poza jej granicami w Londynie i Dubaju. Specjalizuje się w serwisie oraz przygotowaniach do otwarć. Przez kilka lat związany z siecią hoteli Hilton Worldwide, w której zarządzał gastronomią przede wszystkim podczas otwierania nowych hoteli. Tworzył plany treningowe dla takich hoteli jak Hilton London Tower Bridge czy Conrad Dubai. Prowadzi własną działalność badawczą, regularnie wygłasza prelekcje na międzynarodowych konferencjach a także prowadzi szkolenia i działalność doradczą. Jest także wykładowcą na studiach podyplomowych Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
Katarzyna
Derdzińska
MADE Progress
Przez 8 lat związana z firmą doradczą Aon Hewitt, w której pełniła rolę Dyrektor Programu Najlepsi Prac
czytaj więcej >
Katarzyna Derdzińska
MADE Progress
Przez 8 lat związana z firmą doradczą Aon Hewitt, w której pełniła rolę Dyrektor Programu Najlepsi Pracodawcy w Polsce, Lidera Oferty Talent & Engagment, a w końcu Dyrektora ds. Rozwoju Biznesu. W ostatnich latach pełniła rolę Dyrektora Personalnego. Od ponad 10 lat specjalizuje się w projektach z zakresu budowania zaangażowania pracowników, integrując perspektywy zarządów/właścicieli/ sponsorów, menedżerów i pracowników. Realizowała również projekty z zakresu podnoszenia efektywności organizacyjnej, komunikacji wewnętrznej oraz zarządzania zmianą. Jest absolwentką Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz ESCP-EAP European School of Management w Berlinie, gdzie uzyskała tytuł Diplom-Kauffrau z zakresu Biznesu międzynarodowego. Ukończyła Program The Art and Science of Coaching w Szkole Coachów Erickson College / Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Aleksandra
Batko
Fore
Kierownik Sprzedaży marki Dyson Airblade w AGED Sp. z o.o. Posiada ponad 13 letnie doświadczenie w zakresie
czytaj więcej >
Aleksandra Batko
Fore
Kierownik Sprzedaży marki Dyson Airblade w AGED Sp. z o.o. Posiada ponad 13 letnie doświadczenie w zakresie sprzedaży i zarządzania projektami w branży handlowej. Odpowiedzialna za realizację projektów Airblade na rynku inwestycji komercyjnych m.in. w Amazon, Złote Tarasy, Galeria Mokotów, Galeria Serenada, Lotnisko Kraków, Galeria Arkady Wrocław. Zarządza współpracą z architektami, generalnymi wykonawcami, firmami instalacyjnymi. Na swoim koncie ma wiele pomyślnie zrealizowanych projektów o łącznej wartości 15 mln zł. W ramach rozszerzania odpowiedzialności zostały jej powierzone kolejne marki z portfela spółki AGED tj: Liebherr oraz Nivona. Jest absolwentką Wyższej Szkoły Zarządzania w Warszawie.
Marcin
Wajda
Winterhalter
Z wykształcenia HR-owiec przez kilka lat z powodzeniem realizujący się w programach szkoleniowo-rozwojowych
czytaj więcej >
Marcin Wajda
Winterhalter
Z wykształcenia HR-owiec przez kilka lat z powodzeniem realizujący się w programach szkoleniowo-rozwojowych oraz coachingu w ramach międzynarodowej organizacji, którego w pewnym momencie dosięgnęła strzała marketingowego amora przeciągając na ciemną stronę mocy. Posiada wieloletnie doświadczenie po obu stronach barykady, czyli pracy oraz prowadzenia agencji, jak również tej po stronie Klienta odpowiadając za strategię marketingową oraz branding. Do gastronomii dołączył zaledwie 3 lata temu, kiedy z sukcesami kierował działem marketingu i PR w jednej z najprężniejszych wówczas na polskim rynku firm łączących e-commerce z tradycyjnym modelem realizacji usługi – PolskiBus.com, obejmując stanowisko Dyrektora Marketingu i PR w Winterhalter Polska.
Maciej
Piwko
Finebite
Z wykształcenia lekarz weterynarii. Miłośnik jedzenia i nowych technologii. Od
2011 roku związany z bran
czytaj więcej >
Maciej Piwko
Finebite
Z wykształcenia lekarz weterynarii. Miłośnik jedzenia i nowych technologii. Od 2011 roku związany z branżą startupową. Współtwórca aplikacji i przewodników turystycznych Pitu Pitu Fun Guide - zwycięzcy Startup Contest 2013. Współzałożyciel aplikacji Everytap - zdobywcy Mobile Trends Award 2015. W 2019 roku wprowadził na rynek aplikację Finebite - następcę Everytap. Prywatnie mąż i ojciec. Współpracował z ponad tysiącem restauracji, pubów i kawiarni w całym kraju.
Antoine
Azaïs
GastroJob
W gastronomii obecny już od ponad 10 lat, zarządzał najlepszymi restauracjami w Polsce i na świecie. Dośw
czytaj więcej >
Antoine Azaïs
GastroJob
W gastronomii obecny już od ponad 10 lat, zarządzał najlepszymi restauracjami w Polsce i na świecie. Doświadczenie budował pracując w prestiżowych hotelach we Francji, po czym zdecydował przenieść zdobyte umiejętności na polską scenę kulinarną. Chcąc przyczynić się do poprawy warunków panujących w świecie restauracji, stworzył aplikację GastroJob, której celem jest pomoc w rozwiązaniu jednego z największych problemów dzisiejszej gastronomii – pracowników. Aplikacja pomaga restauratorom znaleźć sprawdzonych ludzi do tymczasowej pracy np. na potrzeby konkretnych wydarzeń lub w sytuacjach kryzysowych.
Daniel
Kędzierski
FastTony
CEO FastTony.es. Przedsiębiorca z czternastoletnim doświadczeniem. Tworzył strategie biznesowe i marketingo
czytaj więcej >
Daniel Kędzierski
FastTony
CEO FastTony.es. Przedsiębiorca z czternastoletnim doświadczeniem. Tworzył strategie biznesowe i marketingowe, a z jego rozwiązań technologicznych korzystały firmy takie jak: T-Mobile, DDB Tribal, McDonalds, Starcom. Prelegent największych krajowych i międzynarodowych konferencji. Prowadzi stałą rubrykę o technologii reklamowej w ekosystemie Facebook w Magazynie Online Marketing. Jego artykuły są publikowane w wielu branżowych czasopismach takich jak Marketer+, Mensis i inne. Szkoleniowiec, wykładowca. Poza pracą można go spotkać na Akademii Morskiej w Gdyni, Wyższej szkole Europejskiej w Krakowie, Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu, gdzie dzieli się wiedzą z przyszłymi przedsiębiorcami i menadżerami.
Tomasz
Małek
Dom Wódki
Z gastronomią związany od 2003 roku. W swojej dotychczasowej karierze pracował w topowych klubach, restaura
czytaj więcej >
Tomasz Małek
Dom Wódki
Z gastronomią związany od 2003 roku. W swojej dotychczasowej karierze pracował w topowych klubach, restauracjach i koktajlbarach oraz wystąpił w ponad 180 konkursach barmańskich w 35 państwach świata, wygrywając 66 z nich. Jako jedyny barman na świecie wygrał czterokrotnie międzynarodową ligę Flair WFA Grand Slam oraz czterokrotnie zwyciężył najbardziej prestiżowy konkurs - mistrzostwa świata w stylu flair - Roadhouse World Final. Ambasador restauracji "Elixir by Dom Wodki" oraz manager koktajl baru "The Roots Cocktail Bar and more" w Warszawie. Członek elitarnego Belvedere Bartender Collective zrzeszającego 7 najlepszych barmanów na Belvedere na świecie. Bar konsultant i sędzia konkursów barmańskich czynnie działający w całej Europie i Azji.
Jolanta
Jurkowlaniec
Dinette, Di Cafe Deli
Właściciel i twórca marek Dinette oraz Di Cafe Deli. Przez ostatnie 6 lat kelnerka, baristka, dostawca, spr
czytaj więcej >
Jolanta Jurkowlaniec
Dinette, Di Cafe Deli
Właściciel i twórca marek Dinette oraz Di Cafe Deli. Przez ostatnie 6 lat kelnerka, baristka, dostawca, sprzątaczka, hydraulik, negocjator i marketingowiec, z trudem znajdujący czas na życie prywatne. Uwielbia podróże i dobre jedzenie. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego i National Louis University.
Jacek
Pogorzelski
Skarby Serowara, BlueFox
Ekspert w zakresie strategii marketingowej oraz zarządzania marką i doświadczeniem klienta.
Posiada stopi
czytaj więcej >
Jacek Pogorzelski
Skarby Serowara, BlueFox
Ekspert w zakresie strategii marketingowej oraz zarządzania marką i doświadczeniem klienta. Posiada stopień doktora nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu oraz ukończone zaawansowane kursy z zakresu innowacyjności i modeli biznesowych na Uniwersytecie Stanforda. Jest także certyfikowanym neurobadaczem. Twórca metod i narzędzi planistycznych i analitycznych z zakresu marketingu, innowacyjności, poszukiwania insightów i strategii rynkowej. Pracował z firmami z kilkunastu branż z Polski, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Rosji, Ukrainy i USA. Były wykładowca programów MBA oraz Executive MBA Szkoły Głównej Handlowej oraz The Carlson School of Management Uniwersytetu Minnesoty. Doświadczony trener komunikacji marketingowej, zarządzania marką, analizy marketingowej, marketingu wartości oraz innowacyjności w ramach certyfikowanych programów The Chartered Institute of Marketing z Londynu. Przeprowadził kilka tysięcy godzin szkoleń i warsztatów. Były brand i marketing manager międzynarodowych korporacji w branży FMCG i farmaceutycznej. Autor książek Marka na cztery sposoby (Managing Brands in 4D w języku angielskim), Praktyczny marketing miast i regionów, Kod skuteczności, Mity marketingowe, (R)ewolucja marki, Pozycjonowanie produktu oraz wielu artykułów na temat strategii marek oraz innych zagadnień marketingu strategicznego.
Adam
Drozdowski
Wine Direct
Absolwent Politechniki Śląskiej, od lat 90 tych związany z branżą winiarską, wieloletni prezes spółki
czytaj więcej >
Adam Drozdowski
Wine Direct
Absolwent Politechniki Śląskiej, od lat 90 tych związany z branżą winiarską, wieloletni prezes spółki z zakresu rynku B2B i B2C, od 2012 członek zarządu grupy Partner Center i Dyrektor Zarządzający dywizji dedykowanej sektorowi Horeca o nazwie Wine Direct.
Katarzyna
Młynarczyk
Socjomania, Handelek
Inicjatorka i prezes krakowskiego konceptu restauracji śniadaniowej, będącej reaktywacją tradycji handelk
czytaj więcej >
Katarzyna Młynarczyk
Socjomania, Handelek
Inicjatorka i prezes krakowskiego konceptu restauracji śniadaniowej, będącej reaktywacją tradycji handelków śniadaniowych popularnych w XIX wieku w Krakowie. W gastronomii - z pasji i z zamiłowania do małopolskiej i staropolskiej kuchni. W biznesie - prezes firmy konsultingowo-szkoleniowej Socjomania działającej w obszarze strategii i marketingu w kanałach digital. Wykładowca na polskich uczelniach (tematyka: strategia, marketing, budowanie zespołów, HR). Na co dzień łączy dwa światy, pasje i pracę zawodową ale też koncepcję współtworzenia produktów, usług i organizacji razem z pracownikami (kilkuosobowy zespół wspólników w obydwu firmach) oraz klientami (to dzięki nim usługi jej firm ewoluują i w tworzone są w odpowiedzi na ich potrzeby).
Piotr
Apanel
OVO Bar & Restaurant, DoubleTree by Hilton Wroclaw
Szef kuchni w OVO Bar & Restaurant i hotelu DoubleTree by Hilton Wroclaw. Doświadczenie zdobywał we wroc
czytaj więcej >
Piotr Apanel
OVO Bar & Restaurant, DoubleTree by Hilton Wroclaw
Szef kuchni w OVO Bar & Restaurant i hotelu DoubleTree by Hilton Wroclaw. Doświadczenie zdobywał we wrocławskim Mosaiqe Restaurant & Wine Lounge (Head Chef), The Blue Bicycle w Yorku (Sous Chef), Four High Petergate Hotel & Bistro w Yorku (Junior Sous Chef), a także w restauracjach uhonorowanych gwiazdkami Michelin – Le Champignon Sauvage w Cheltenham, londyńskich The Savoy i Claridge’s. Pracował także w restauracji Gordona Ramsaya – Maze w Londynie. W OVO Bar & Restaurant kieruje około 20-osobowym zespołem.
Więcej nazwisk wkrótce
BILETY
22.06 - 24.06.2019
Premiujemy współpracę 🙂
Tylko do 5.06
przy zakupie 5 biletów dostajesz
30% rabatu
Co otrzymasz w cenie biletu?
- Udział w konferencji (cały dzień)
- Lunch
- Przerwy kawowe
- Udział w wybranych warsztatach (decyduje kolejność zgłoszeń)
- Degustacje produktów
- Materiały pokonferencyjne
- Wstęp na Business Party
[WP-Coder id=”3″]