FOTORELACJA Z KONFERENCJI
RELACJA WIDEO
Konferencja gastronomiczna
MADE FOR RESTAURANT
Zapraszamy już 12 kwietnia br na biznesowe spotkanie liderów i decydentów branży gastronomicznej, praktyków z Polski i zagranicy.
To cykliczne, lokalne spotkania organizowane w największych aglomeracjach Polski. Celem spotkań jest biznesowy wzrost zaangażowanych uczestników i profesjonalizacja branży.
Rok 2019 MADE FOR Restaurant otworzy hasłem:
Innowacja w gastronomii: biznes czy prowokacja?
[WPSM_AC id=1236]
Zobacz, jak było na MADE Restaurant
w Krakowie rok temu!
Do tej pory zaufało nam 2351 osób, oto opinie o MADE FOR Restaurant
Najfajniejsze jest to, że ta konferencja po prostu jest. Myślę, że to bardzo ważne i ciekawe, że dużo osób w jednym miejscu rozmawia o różnych problemach branży gastronomicznej – to daje synergię wielu składowych potrzebnych do zrozumienia całości.
Jako wydarzenie edukujące, MADE Restaurant, jest bardzo wartościowe, zarówno dla restauratorów, hotelarzy, jak i całej branży turystycznej. Pomaga spojrzeć na biznes z nieco innej perspektywy. Kto się nie rozwija – upada. Kto się nie rozwija – nie będzie dobrze prowadził biznesu. Konferencja MADE Restaurant pomaga rozwinąć skrzydła uczestnikom i zainspirować do dalszej pracy i nauki.
Dziś, przy wielu branżowych imprezach, trudno jest zebrać tak pokaźne grono decyzyjnych ludzi. Podobała mi się formuła konferencji, doskonale wpisująca się w trend dzielenia się wiedzą w środowisku restauratorów i szefów kuchni. Poruszone zostały interesujące tematy. Wartością dodaną są również nawiązane przeze mnie kontakty, które zaowocują podpisaniem umów. Dla mnie, jedna z lepszych konferencji w ostatnim czasie.
In 2017 we hosted a hospitality industry event, the MADE Restaurant conference for the first time. It was a successful gathering of colleagues talking about the common grounds, issues and topics of the hospitality industry. In 2018, and I’m very proud of that, we hosted it again. About 220 people from the industry were gathering and discussing about the future trends. The topic of the conference was „3 steps ahead” which is, I think, the very important thing to talk about, because in our current situation we always need to stay relevant to our customers and need to adapt to change and innovation. I hope this conference really brings participants closer to this point, to help them to innovate and really succeeding the current surroundings of our business.
Gratuluję inspirującego wydarzenia! Organizacja, merytoryka, prowadzenie na najwyższym poziomie. Tworzycie projekt, który będzie miał kluczową rolę w rozwoju branży w naszym kraju
Na MADE Restaurant jesteśmy już czwarty raz i jest to przede wszystkim bardzo pozytywna współpraca. Wydarzenie jest profesjonalne i daje możliwość poznania wielu ludzi z branży, z którymi można wymienić się ciekawymi spostrzeżeniami. Uważam, że był to świetny krok i zdecydowanie chcemy być częścią dalszych spotkań.
Jeżdżę na konferencję z różnych powodów, głównie w celach networkingowych. W MADE Restaurant cenne jest to, że oferuje poznanie branży w wymiarze lokalnym – nagle za nazwami miejsc, które znam, pojawiają się osoby. Jest również sporo nowej wiedzy, którą można przełożyć na swój biznes, jak i inspirujące tematy czy idee, które zdecydowanie zapadają w pamięć i stwarzają miejsce do dyskusji na polu restauracyjnym np. z załogą.
Współpraca z MADE Solutions to przede wszystkim profesjonalizm, kampania promocyjna na wysokim poziomie oraz dawka wartościowej wiedzy dla branży gastronomicznej, jak i turystycznej.
Kluczowe tematy, najlepsi eksperci, garść inspiracji to nieodłączne czynniki tej konferencji. Polecamy udział w MADE Restaurant zdecydowanie każdemu, kto chciałby podzielić się doświadczeniem z innymi i znaleźć odpowiedzi na pytania, które mogą poprawić funkcjonowanie własnego biznesu. Jako Partner tego wydarzenia cieszymy się, że mogliśmy gościć wszystkich uczestników w naszym hotelu – ta współpraca z pewnością przełoży się na kolejne edycje.
Uważam, że konferencja MADE Restaurant jest bardzo profesjonalnie zrobiona, zarówno pod względem merytorycznym materiału jak i pod kątem doboru panelistów. Są to osoby, które mają wieloletnie doświadczenie w branży gastronomicznej, dzięki czemu mogą podzielić się konkretnymi rozwiązaniami i uchronić innych od popełniania tych samych błędów. Na wysokim poziomie są również świetnie dobrani partnerzy, którzy podchodzą do tematu z profesjonalizmem, wielką pasją i zaangażowaniem. Jak na XXI wiek przystało, nowoczesna formuła konferencji z zastosowaniem różnych technologii jest zdecydowanie dużym plusem.
Na konferencji MADE Restaurant zdecydowanie najbardziej podobała mi się część biznesowa. Nie mając wiedzy w tej dziedzinie zaczęłam rozumieć więcej w temacie finansów i zarządzania kosztami restauracji.
MADE Restaurant to konferencja, której bardzo dużą wartością są panele dyskusyjne poruszające aktualne, nurtujące właścicieli i managerów lokali gastronomicznych tematy i prelekcje z praktyczną wiedzą do wykorzystania, przekazywaną przez praktyków. Nie do przecenienia jest także fakt, że w jednym miejscu spotykają się ludzie, którzy na co dzień zajmują się prowadzeniem restauracji, dlatego cenne są także rozmowy w kuluarach. Dzięki nim możemy dzielić się swoim doświadczeniem z innymi, odkrywać, że nie tylko my borykamy się z pewnymi problemami, a przy okazji poznawać nowe rozwiązania, które możemy zaadaptować na potrzeby swojego biznesu.
Dla kogo jest ta konferencja
RESTAURATORÓW
obecnych i przyszłych
MANAGERÓW RESTAURACJI
indywidualnych i hotelowych
SOMMELIERÓW I KELNERÓW
myślących o rozwoju kariery
SZEFÓW KUCHNI
managerów w kuchni
MEDIÓW I AGENCJI PR
związanych z profesjonalną gastronomią
PRZEDSTAWICIELI PRODUCENTÓW I DOSTAWCÓW
branży HoReCa, którzy chcą świadomie wspierać klientów
AGENCJI HR
wyspecjalizowanych w profesjonalnej gastronomii
BARMANÓW I MANAGERÓW BARU
myślących o rozwoju kariery
Temat przewodni tegorocznych spotkań
MADE FOR Restaurant
Innowacje w gastronomii – biznes czy prowokacja?
MOTTO
„Firmy, które rosną dzięki rozwojowi i ulepszeniom, nie zginą. Ale kiedy firma przestaje być twórcza, kiedy uważa, że osiągnęła doskonałość i teraz musi tylko produkować – już po niej.”
Henry Ford
[WPSM_AC id=1274]
Co zyskasz biorąc udział
w konferencji
Podczas spotkania poruszymy
tematy z zakresu
[WPSM_AC id=1283]
PROGRAM KONFERENCJI
Radosław Fronc, Main Square Hospitality Group
Rafał Stec, Winnica Rodziny Steców
Sudi Pigott, SudiFoodie, Women of Food
Katarzyna Pilitowska, Ranny Ptaszek, Hummus Amamamusi
Piotr Chłopecki, Grupa Fajny Kraków
Maciej Piwko, Finebite
Antoine Azais, GastroJob
Daniel Kędzierski, FastTony
Dominik Ubysz, Z ust do ust
Tomasz Źródłowski, Mercy Brown
Masz ciekawy temat i chciałbyś wystąpić? Zgłoś się!
MAŁGORZATA KOWALIŃSKA
+48 668 340 201
gk@forsolutions.pl
EKSPERCI
Ana Roš
- GOŚĆ SPECJALNY -
Hiša Franko
Słoweńska szefowa kuchni, od najmłodszych lat pasjonatka sportu i podróży, absolwentka międzynarodowego
czytaj więcej >
Ana Roš
Hiša Franko
Słoweńska szefowa kuchni, od najmłodszych lat pasjonatka sportu i podróży, absolwentka międzynarodowego wydziału nauk dyplomatycznych we Włoszech, poliglotka i nie tylko. Sztuki gotowania nauczyła się sama, a kuchnią, oprócz sezonowości i lokalności, chce wyrazić swój charakter, oraz podkreślić kobiecość. Wspólnie ze swoim życiowym partnerem, Valterem Kramarem, prowadzą restaurację Hiša Franko w Dolinie Soczy (Kobraid) na Słowenii. W 2017 Anę Roš nagrodzono tytułem najlepszej szefowej kuchni na świecie według World’s 50 Best Restaurants, a w czerwcu 2018 roku restauracja Hiša Franko znalazła się na 48 miejscu w tym prestiżowym rankingu.
Agnieszka
Małkiewicz
FOR SOLUTIONS
Dawno temu porzuciłam pracę w korporacji i założyłam restaurację - klasyczna historia kogoś, kto chce z
czytaj więcej >
Agnieszka Małkiewicz
FOR SOLUTIONS
Dawno temu porzuciłam pracę w korporacji i założyłam restaurację - klasyczna historia kogoś, kto chce zmienić swoje życie na lepsze;-) Ówczesny brak restauratorskiej wiedzy kompensowałam doświadczeniem PR-owym i marketingowym, które pomogło mi przetrwać najtrudniejsze chwile i utrzymać moje przedsiębiorstwo na powierzchni. To przeżycie sprawiło, że dzisiaj rozmawiam z szefami kuchni i restauratorami ich językiem. Doskonale rozumiem ich problemy, ambicje i marketingowe potrzeby. Przez ostatnie kilka lat koncentrowałam się na budowaniu strategii marketingowych i PR, budowaniu wizerunku moich klientów, projektowaniu doświadczeń kulinarnych, które na zawsze zostają w pamięci, inicjowaniu oraz wsparciu merytorycznym wydarzeń edukacyjnych i podróży kulinarno-biznesowych. Pracuję z ludźmi, produktami i firmami, których historia była wg mnie warta opowiedzenia. Marketing i PR to moja główna kompetencje. Dwa lata temu z sukcesem zbudowaliśmy MADE Restaurant czyli platformę rozwoju firm i kadry zarządzającej w branży HORECA. A dzisiaj przyszedł czas na kolejne wyzwanie - witam w FOR – w agencji komunikacji i kreowania wydarzeń dla branży HORECA.
Carolina
Pietyra
Aktan
Dziś zarządza polskim oddziałem firmy Aktan specjalizującej się w innowacjach i projektach transformacyjn
czytaj więcej >
Carolina Pietyra
Aktan
Dziś zarządza polskim oddziałem firmy Aktan specjalizującej się w innowacjach i projektach transformacyjnych przy wykorzystaniu metodologii service design dla korporacji, sektora publicznego oraz firm usługowych. Sybarytka i zwolenniczka slowlife, pasjonatka antropologii żywności, przez lata promowała dobre jedzenie m.in. za pośrednictwem mediów społecznościowych i warsztatów kulinarnych, równolegle ucząc się produkcji wina naturalnego. Rozwijała się w zawodach projektowania rozwiązań w metodologiach zorientowanych na ludzi jako managerka działu digitalowego w agencji reklamowej,
Sudi
Pigott
SudiFoodie, Women of Food
Sudi Pigott to dziennikarka, która z niezwykłą wnikliwością zgłębia tematy
światowych kulinariów. Mi
czytaj więcej >
Sudi Pigott
SudiFoodie, Women of Food
Sudi Pigott to dziennikarka, która z niezwykłą wnikliwością zgłębia tematy światowych kulinariów. Mieszka w Londynie, ale w poszukiwaniu dobrego jedzenia i restauracji podróżuje po całym świecie, pisząc artykuły dla Fine Dining Lovers, Eater London, Robb Report Singapore i wielu innych. Sudi postrzegana jest jako część awangardy uczestniczącej w odkrywaniu najbardziej wpływowych trendów gastronomii, współpracuje również z kilkoma agencjami, które zajmują się prognozą trendów kulinarnych. Sudi jest autorką dwóch książek “How to be a Better Foodie” oraz “Flipping Good: Pancakes around the World”, a obecnie pracuje nad kolejną publikacją, która skupi się na historii oraz przyszłości kobiet w gastronomii na świecie. Sudi jest współwłaścicielką firmy Women of Food. Prowadzi również warsztaty dziennikarstwa kulinarnego w Londynie. www.sudifoodie.com @sudifoodie Instagram/Twitter
Antoine
Azais
GastroJob
W gastronomii obecny już od ponad 10 lat, zarządzał najlepszymi restauracjami w Polsce i na świecie. Dośw
czytaj więcej >
Antoine Azais
GastroJob
W gastronomii obecny już od ponad 10 lat, zarządzał najlepszymi restauracjami w Polsce i na świecie. Doświadczenie budował pracując w prestiżowych hotelach we Francji, po czym zdecydował przenieść zdobyte umiejętności na polską scenę kulinarną. Chcąc przyczynić się do poprawy warunków panujących w świecie restauracji, stworzył aplikację GastroJob, której celem jest pomoc w rozwiązaniu jednego z największych problemów dzisiejszej gastronomii – pracowników. Aplikacja pomaga restauratorom znaleźć sprawdzonych ludzi do tymczasowej pracy np. na potrzeby konkretnych wydarzeń lub w sytuacjach kryzysowych.
Piotr
Chłopecki
Grupa Fajny Kraków
Związany z branżą HORECA od prawie trzydziestu lat. Karierę zaczynał w Kanadzie, gdzie po zakończeniu st
czytaj więcej >
Piotr Chłopecki
Grupa Fajny Kraków
Związany z branżą HORECA od prawie trzydziestu lat. Karierę zaczynał w Kanadzie, gdzie po zakończeniu studiów związał się z siecią THE KEG RESTAURANT AND BAR, zarządzając restauracjami w Ontario. Kontynuując z segmentem casual dining, rozpoczął swoją przygodę z siecią TGI Friday's pracując w Chicago i Dallas. To właśnie z tym konceptem wrócił do Polski i w późnych latach dziewięćdziesiątych wprowadzał go w Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku. Dalszy ciąg kariery przebiegł w Polsce i Rosji, gdzie zarządzał restauracjami hotelami i klubami golfowymi. Obecnie mieszka w Krakowie gdzie pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego w grupie Fajny Krajów Hotele i Restauracje. Doradca, szkoleniowiec oraz konsultant w dziedzinie hopitality. Jego pasją od wielu lat pozostaje golf.
Daniel
Kędzierski
FastTony
CEO FastTony.es. Przedsiębiorca z czternastoletnim doświadczeniem. Tworzył strategie biznesowe i marketingo
czytaj więcej >
Daniel Kędzierski
FastTony
CEO FastTony.es. Przedsiębiorca z czternastoletnim doświadczeniem. Tworzył strategie biznesowe i marketingowe, a z jego rozwiązań technologicznych korzystały firmy takie jak: T-Mobile, DDB Tribal, McDonalds, Starcom. Prelegent największych krajowych i międzynarodowych konferencji. Prowadzi stałą rubrykę o technologii reklamowej w ekosystemie Facebook w Magazynie Online Marketing. Jego artykuły są publikowane w wielu branżowych czasopismach takich jak Marketer+, Mensis i inne. Szkoleniowiec, wykładowca. Poza pracą można go spotkać na Akademii Morskiej w Gdyni, Wyższej szkole Europejskiej w Krakowie, Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu, gdzie dzieli się wiedzą z przyszłymi przedsiębiorcami i menadżerami.
Igor
Grzeszczuk
Food&Friends
Założyciel i wydawca magazynu FOOD & FRIENDS. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Przez kilkana
czytaj więcej >
Igor Grzeszczuk
Food&Friends
Założyciel i wydawca magazynu FOOD & FRIENDS. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Przez kilkanaście lat związany był z zagranicznymi producentami żywności segmentu premium, wprowadzając do Polski z sukcesem kilka dużych międzynarodowych marek. W 2010 wraz ze szwedzką partnerką Camillą Hultqvist stworzył magazyn FOOD & FRIENDS wyznaczając nową jakość w kulinarno lifestylowym segmencie prasy. FOOD & FRIENDS, w autorskich reportażach gościł na swych łamach najważniejsze postaci świata gastronomii. Stworzył także cykl wydarzeń Gourmet Tour oraz inne formuły spotkań, podczas których najlepsi rodzimi kucharze mogli stanąć ramię w ramię z wybitnymi zagranicznymi szefami kuchni. Magazyn gościł w Polsce wybitnych kucharzy i restauratorów którzy zdobyli w sumie niemal czterdzieści gwiazdek Michelin, oraz laureatów prestiżowego rankingu The World’s 50 Best Restaurants.
Rafał
Stec
Winnica Rodziny Steców
Od dwudziestu lat współwłaściciel i prezes KNC Nieruchomości. Z zamiłowania pasjonat winiarstwa. Od 2017
czytaj więcej >
Rafał Stec
Winnica Rodziny Steców
Od dwudziestu lat współwłaściciel i prezes KNC Nieruchomości. Z zamiłowania pasjonat winiarstwa. Od 2017 roku praktyk, winiarz, założyciel i współwłaściciel „Winnicy Rodziny Steców”. Prezes Polskiej Federacji Producentów wina www.pfrn.pl, inicjator i orędownik zakładanej obecnie Polskiej Izby Winiarzy. Od 10 lat jest również członkiem zarządu i vice-prezesem „Małopolskiego Stowarzyszenia Winiarzy” (MSW) www.malopolskiewiniarstwo.pl, gdzie jest pomysłodawcą i koordynatorem stworzenia butelki małopolskiego wina. Był inicjatorem i pomysłodawcą stworzenia Magazynu Winiarskiego www.magazynwiniarski.pl. Jedynego pisma technicznego i edukacyjnego dla winiarzy, które współtworzy będąc dyrektorem do spraw marketingu, promocji i rozwoju.
Marcin
Wajda
Winterhalter
Z wykształcenia HR-owiec przez kilka lat z powodzeniem realizujący się w programach szkoleniowo-rozwojowych
czytaj więcej >
Marcin Wajda
Winterhalter
Z wykształcenia HR-owiec przez kilka lat z powodzeniem realizujący się w programach szkoleniowo-rozwojowych oraz coachingu w ramach międzynarodowej organizacji, którego w pewnym momencie dosięgnęła strzała marketingowego amora przeciągając na ciemną stronę mocy. Posiada wieloletnie doświadczenie po obu stronach barykady, czyli pracy oraz prowadzenia agencji, jak również tej po stronie Klienta odpowiadając za strategię marketingową oraz branding. Do gastronomii dołączył zaledwie 3 lata temu, kiedy z sukcesami kierował działem marketingu i PR w jednej z najprężniejszych wówczas na polskim rynku firm łączących e-commerce z tradycyjnym modelem realizacji usługi – PolskiBus.com, obejmując stanowisko Dyrektora Marketingu i PR w Winterhalter Polska.
Aleksandra
Batko
Fore
Kierownik Sprzedaży marki Dyson Airblade w AGED Sp. z o.o. Posiada ponad 13 letnie doświadczenie w zakresie
czytaj więcej >
Aleksandra Batko
Fore
Kierownik Sprzedaży marki Dyson Airblade w AGED Sp. z o.o. Posiada ponad 13 letnie doświadczenie w zakresie sprzedaży i zarządzania projektami w branży handlowej. Odpowiedzialna za realizację projektów Airblade na rynku inwestycji komercyjnych m.in. w Amazon, Złote Tarasy, Galeria Mokotów, Galeria Serenada, Lotnisko Kraków, Galeria Arkady Wrocław. Zarządza współpracą z architektami, generalnymi wykonawcami, firmami instalacyjnymi. Na swoim koncie ma wiele pomyślnie zrealizowanych projektów o łącznej wartości 15 mln zł. W ramach rozszerzania odpowiedzialności zostały jej powierzone kolejne marki z portfela spółki AGED tj: Liebherr oraz Nivona. Jest absolwentką Wyższej Szkoły Zarządzania w Warszawie.
Krzysztof
Kaliciński
Green Caffè Nero, Akademia Leona Koźmińskiego
Absolwent Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Business Coach, Business Development & Operations Director
czytaj więcej >
Krzysztof Kaliciński
Green Caffè Nero, Akademia Leona Koźmińskiego
Absolwent Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Business Coach, Business Development & Operations Director Nero Group/Green Caffe Nero. Przez 24 lata pracy zawodowej zdobywał doświadczenia pracując dla największych sieci gastronomicznych takich jak McDonald's, gdzie zaczynał przygodę w tym biznesie, czy T.G.I. Friday's - ikony casual dining. W latach 2005-2010 był Dyrektorem Operacyjnym sieci Coffeeheaven. Następnie jako Dyrektor Zarządzający oraz Członek Zarządu kierował multibrandową spółką LS Travel Foodservice Poland zarządzającej takimi brandami jak: SO!COFFEE, empik cafe, Bread & Co., Flying Bistro, The Flame, i kilku innych zlokalizowanych głównie na lotniskach. Od 2013 jako Business Development & Operations Director wspiera rozwój sieci Green Caffe Nero, będącej własnością Caffe Nero, największej na świecie prywatnej sieci kawiarni. Specjalizuje się w konsultingu gastronomicznym, kształceniu i rozwoju kadr zarządzających, zarządzaniu i budowie sieci, projektowaniu i wdrażaniu szkoleń oraz customer service.
Jacek
Pogorzelski
Skarby Serowara, BlueFox
Ekspert w zakresie strategii marketingowej oraz zarządzania marką i doświadczeniem klienta.
Posiada stopi
czytaj więcej >
Jacek Pogorzelski
Skarby Serowara, BlueFox
Ekspert w zakresie strategii marketingowej oraz zarządzania marką i doświadczeniem klienta. Posiada stopień doktora nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu oraz ukończone zaawansowane kursy z zakresu innowacyjności i modeli biznesowych na Uniwersytecie Stanforda. Jest także certyfikowanym neurobadaczem. Twórca metod i narzędzi planistycznych i analitycznych z zakresu marketingu, innowacyjności, poszukiwania insightów i strategii rynkowej. Pracował z firmami z kilkunastu branż z Polski, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Rosji, Ukrainy i USA. Były wykładowca programów MBA oraz Executive MBA Szkoły Głównej Handlowej oraz The Carlson School of Management Uniwersytetu Minnesoty. Doświadczony trener komunikacji marketingowej, zarządzania marką, analizy marketingowej, marketingu wartości oraz innowacyjności w ramach certyfikowanych programów The Chartered Institute of Marketing z Londynu. Przeprowadził kilka tysięcy godzin szkoleń i warsztatów. Były brand i marketing manager międzynarodowych korporacji w branży FMCG i farmaceutycznej. Autor książek Marka na cztery sposoby (Managing Brands in 4D w języku angielskim), Praktyczny marketing miast i regionów, Kod skuteczności, Mity marketingowe, (R)ewolucja marki, Pozycjonowanie produktu oraz wielu artykułów na temat strategii marek oraz innych zagadnień marketingu strategicznego.
Radosław
Fronc
Main Square Hospitality Group
Założyciel i współwłaściciel grupy restauracji m.in: Kogel Mogel, Fiorentina, Wesele, Szara Gęś, Bianc
czytaj więcej >
Radosław Fronc
Main Square Hospitality Group
Założyciel i współwłaściciel grupy restauracji m.in: Kogel Mogel, Fiorentina, Wesele, Szara Gęś, Bianca, La Grande Mamma, La Campana. Od 2008 roku wymienione restauracje otrzymały 30 nominacji przewodnika Michelin (Wesele 2009- 2013, La Campana 2010-2018, Kogel Mogel 2014-2018, Bianca 2015-2018). Ponadto Kogel Mogel i La Campana obecne są również w przewodniku Gault&Milleau. Absolwent wydziału Psychologii na Uniwersytecie Jagiellońskim. W prowadzeniu restauracji od zawsze intrygował i pasjonował go proces relacyjności i genuine hospitality. Pasjonat podróży inspirowanych znakomitą kuchnią, winem i operą.
Agnieszka
Mazurek
Bonduelle
Marketing & KA Manager marki Bonduelle Food Service, od zawsze w firmie Bonduelle Polska S.A. Absolwentka
czytaj więcej >
Agnieszka Mazurek
Bonduelle
Marketing & KA Manager marki Bonduelle Food Service, od zawsze w firmie Bonduelle Polska S.A. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej, posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży horeca i marketingu zintegrowanym. Odpowiedzialna w firmie za strategię, marketing, wdrażanie nowych produktów i współpracę z kluczowymi klientami – działań dedykowanych stricte do świata gastronomii. Od lat z powodzeniem rozwija Bonduelle Food Service w Polsce, a jej działania są zauważalne na arenie europejskiej Grupy Bonduelle. Miłośniczka dobrego jedzenia.
Adam
Drozdowski
Wine Direct
Absolwent Politechniki Śląskiej, od lat 90 tych związany z branżą winiarską, wieloletni prezes spółki
czytaj więcej >
Adam Drozdowski
Wine Direct
Absolwent Politechniki Śląskiej, od lat 90 tych związany z branżą winiarską, wieloletni prezes spółki z zakresu rynku B2B i B2C, od 2012 członek zarządu grupy Partner Center i Dyrektor Zarządzający dywizji dedykowanej sektorowi Horeca o nazwie Wine Direct.
Katarzyna
Pilitowska
Ranny Ptaszek, Hummus Amamamusi
Romanistka i dziennikarka, wegetarianka, właścicielka i kucharka w barze śniadaniowym „Ranny Ptaszek” o
czytaj więcej >
Katarzyna Pilitowska
Ranny Ptaszek, Hummus Amamamusi
Romanistka i dziennikarka, wegetarianka, właścicielka i kucharka w barze śniadaniowym „Ranny Ptaszek” oraz w hummusiji „Hummus Amamamusi” na krakowskim Kazimierzu. Od kilku lat prowadzi z powodzeniem największy festiwal kulinarny w Krakowie „Najedzeni Fest!” i organizuje letni Piknik Krakowski w parkach Krakowa. Zaangażowana społecznie w walkę o tereny zielone w Krakowie. Za największy sukces uważa stworzenie offowego radia Radiofonia.
Tomasz
Małek
Dom Wódki
Z gastronomią związany od 2003 roku. W swojej dotychczasowej karierze pracował w topowych klubach, restaura
czytaj więcej >
Tomasz Małek
Dom Wódki
Z gastronomią związany od 2003 roku. W swojej dotychczasowej karierze pracował w topowych klubach, restauracjach i koktajlbarach oraz wystąpił w ponad 180 konkursach barmańskich w 35 państwach świata, wygrywając 66 z nich. Jako jedyny barman na świecie wygrał czterokrotnie międzynarodową ligę Flair WFA Grand Slam oraz czterokrotnie zwyciężył najbardziej prestiżowy konkurs - mistrzostwa świata w stylu flair - Roadhouse World Final. Ambasador restauracji "Elixir by Dom Wodki" oraz manager koktajl baru "The Roots Cocktail Bar and more" w Warszawie. Członek elitarnego Belvedere Bartender Collective zrzeszającego 7 najlepszych barmanów na Belvedere na świecie. Bar konsultant i sędzia konkursów barmańskich czynnie działający w całej Europie i Azji.
Jakub
Janicki
Dziennikarz kulinarny i winiarski
Dziennikarz kulinarny i winiarski ("Ferment. Pismo o winie."), popularyzator
win naturalnych, twórca kart wi
czytaj więcej >
Jakub Janicki
Dziennikarz kulinarny i winiarski
Dziennikarz kulinarny i winiarski ("Ferment. Pismo o winie."), popularyzator win naturalnych, twórca kart win dla restauracji. Działacz Slow Food, okazjonalnie konferansjer. Na co dzień dyrektor kreatywny w Agencji Reklamowej Opus B.
Katarzyna
Młynarczyk
Socjomania, Restauracja Handelek
Inicjatorka i prezes krakowskiego konceptu restauracji śniadaniowej, będącej reaktywacją tradycji handelk
czytaj więcej >
Katarzyna Młynarczyk
Socjomania, Restauracja Handelek
Inicjatorka i prezes krakowskiego konceptu restauracji śniadaniowej, będącej reaktywacją tradycji handelków śniadaniowych popularnych w XIX wieku w Krakowie. W gastronomii - z pasji i z zamiłowania do małopolskiej i staropolskiej kuchni. W biznesie - prezes firmy konsultingowo-szkoleniowej Socjomania działającej w obszarze strategii i marketingu w kanałach digital. Wykładowca na polskich uczelniach (tematyka: strategia, marketing, budowanie zespołów, HR). Na co dzień łączy dwa światy, pasje i pracę zawodową ale też koncepcję współtworzenia produktów, usług i organizacji razem z pracownikami (kilkuosobowy zespół wspólników w obydwu firmach) oraz klientami (to dzięki nim usługi jej firm ewoluują i w tworzone są w odpowiedzi na ich potrzeby).
Paweł
Kałużny
Guest Experience Think Tank Academy
Menedżer oraz doradca zarządzający gastronomią od kilkunastu lat.
Doświadczenie w Polsce zdobywał w Poz
czytaj więcej >
Paweł Kałużny
Guest Experience Think Tank Academy
Menedżer oraz doradca zarządzający gastronomią od kilkunastu lat. Doświadczenie w Polsce zdobywał w Poznaniu, Krakowie i w Warszawie, a poza jej granicami w Londynie i Dubaju. Specjalizuje się w serwisie oraz przygotowaniach do otwarć. Przez kilka lat związany z siecią hoteli Hilton Worldwide, w której zarządzał gastronomią przede wszystkim podczas otwierania nowych hoteli. Tworzył plany treningowe dla takich hoteli jak Hilton London Tower Bridge czy Conrad Dubai. Prowadzi własną działalność badawczą, regularnie wygłasza prelekcje na międzynarodowych konferencjach a także prowadzi szkolenia i działalność doradczą. Jest także wykładowcą na studiach podyplomowych Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
Maciej
Piwko
Finebite
Z wykształcenia lekarz weterynarii. Miłośnik jedzenia i nowych technologii. Od
2011 roku związany z bran
czytaj więcej >
Maciej Piwko
Finebite
Z wykształcenia lekarz weterynarii. Miłośnik jedzenia i nowych technologii. Od 2011 roku związany z branżą startupową. Współtwórca aplikacji i przewodników turystycznych Pitu Pitu Fun Guide - zwycięzcy Startup Contest 2013. Współzałożyciel aplikacji Everytap - zdobywcy Mobile Trends Award 2015. W 2019 roku wprowadził na rynek aplikację Finebite - następcę Everytap. Prywatnie mąż i ojciec. Współpracował z ponad tysiącem restauracji, pubów i kawiarni w całym kraju.
Katarzyna
Derdzińska
MADE Progress
Przez 8 lat związana z firmą doradczą Aon Hewitt, w której pełniła rolę Dyrektor Programu Najlepsi Prac
czytaj więcej >
Katarzyna Derdzińska
MADE Progress
Przez 8 lat związana z firmą doradczą Aon Hewitt, w której pełniła rolę Dyrektor Programu Najlepsi Pracodawcy w Polsce, Lidera Oferty Talent & Engagment, a w końcu Dyrektora ds. Rozwoju Biznesu. W ostatnich latach pełniła rolę Dyrektora Personalnego. Od ponad 10 lat specjalizuje się w projektach z zakresu budowania zaangażowania pracowników, integrując perspektywy zarządów/właścicieli/ sponsorów, menedżerów i pracowników. Realizowała również projekty z zakresu podnoszenia efektywności organizacyjnej, komunikacji wewnętrznej oraz zarządzania zmianą. Jest absolwentką Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz ESCP-EAP European School of Management w Berlinie, gdzie uzyskała tytuł Diplom-Kauffrau z zakresu Biznesu międzynarodowego. Ukończyła Program The Art and Science of Coaching w Szkole Coachów Erickson College / Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Karolina
Milczanowska
Jedling Marketing
Rocznik ’90, czyli jeszcze wychowana na trzepaku, ale już w nierozłącznym towarzystwie Internetu. W dziec
czytaj więcej >
Karolina Milczanowska
Jedling Marketing
Rocznik ’90, czyli jeszcze wychowana na trzepaku, ale już w nierozłącznym towarzystwie Internetu. W dzieciństwie chciała zostać cukiernikiem, dlatego w młodości została barmanem. Po spędzeniu 9 lat jako pracownik barów i restauracji, postanowiła wziąć swoją pasję na inny poziom i zaczęła o gastronomii pisać. Z pozycji osoby, która znała insajd, udało się jej zbudować największy krakowski serwis, poświęcony kulturze jedzenia i picia na mieście. W ubiegłym roku, otworzyła agencję interaktywną, zajmującą się PRem i prowadzeniem kanałów Social Media, dedykowaną dla branży gastronomicznej.
Katarzyna
Płachecka
Jedling Marketing
PR Manager w agencji Jedling Marketing, współwłaścicielka portalu Have a Bite Kraków, poświęconego kult
czytaj więcej >
Katarzyna Płachecka
Jedling Marketing
PR Manager w agencji Jedling Marketing, współwłaścicielka portalu Have a Bite Kraków, poświęconego kulturze jedzenia na mieście. PR-owiec z zacięciem do social mediów, zajmuje się komunikacją, consultingiem i kreowaniem wizerunku restauracji w social media. Specjalizuje się w influencer marketingu dla gastronomii, organizując eventy prasowe oraz spotkania dla blogerów i dziennikarzy kulinarnych. Jej wcześniejsza kariera w public relations związana była głownie z branżą IT i nowymi technologiami. Odpowiedziawszy sobie na pytanie „Co najbardziej lubię w życiu robić”, postanowiła jednak zająć się jedzeniem. Ma na swoim koncie półroczny epizod w roli managera restauracji.
ORGANIZATORZY
PARTNERZY MERYTORYCZNI
PARTNERZY BIZNESOWI
PARTNERZY MEDIALNI
KONTAKT
Partnerzy Biznesowi - Współpraca
EWELINA SOBICZEWSKA
+48 609 094 244
e.sobiczewska@forsolutions.pl
Media i Uczestnicy
ADRIANA RYSZAWY
+48 510 075 741
ar@forsolutions.pl
MIEJSCE
Centrum Kongresowe ICE Kraków, Marii Konopnickiej 17, 30-302 Kraków
[WP-Coder id=”3″]