MADE Evolution fof HoReCa
fb-icon insta-icon insta-icon youtube-icon

Zaczynajmy

MADE FOR Restaurant – Kraków 12.04.2019

MADE FOR Restaurant – Kraków 12.04.20192019-07-20T21:33:54+02:00

FOTORELACJA Z KONFERENCJI

RELACJA WIDEO

Konferencja gastronomiczna
MADE FOR RESTAURANT

Zapraszamy już 12 kwietnia br na biznesowe spotkanie liderów i decydentów branży gastronomicznej, praktyków z Polski i zagranicy. 

To cykliczne, lokalne spotkania organizowane w największych aglomeracjach Polski. Celem spotkań jest biznesowy wzrost zaangażowanych uczestników i profesjonalizacja branży.

Rok 2019 MADE FOR Restaurant otworzy hasłem:
Innowacja w gastronomii: biznes czy prowokacja?

Konferencje gastronomiczno-biznesowe MADE FOR Restaurant odniosły wyjątkowy sukces edukacyjny, i networkingowy w ostatnich dwóch latach. To najlepsze wydarzenie gastronomiczne w Polsce wg kapituły Jury Poland Best 100 Restaurants. Odwiedziliśmy 5 miast (Warszawa, Trójmiasto, Kraków, Wrocław i Poznań), a w dotychczasowych konferencjach wzięło udział 1000 uczestników, 90 ekspertów oraz 67 partnerów biznesowych i mediowych. MADE FOR Restaurant to projekt tworzony wspólnie z rynkiem. Słuchamy pochwał i krytyki, rozwijamy program i formułę, ewoluujemy z każdym spotkaniem. W naszą filozofię wpisany jest sukcesywny rozwój.

Bieżący rok to wielki krok do przodu, świeżość tematów, wyjątkowi goście z Polski i Europy, bogatsza formuła i internationalizacja konceptu, a przede wszystkim wyjątkowi partnerzy merytoryczni i organizacyjni.

Zaczynamy od edycji specjalnej w Krakowie, który w tym roku szczyci się tytułem Europejskiej Stolicy Kultury Gastronomicznej. Temat przewodni to Innowacja w gastronomii: biznes czy prowokacja? Przyjrzymy się jej znaczeniu i wartości jaką niesie w kontekście rozwoju przedsiębiorstwa, budowania zespołu, marketingu i technologii.

Liczę, że nie zabraknie Cię na naszym tegorocznym szlaku w Krakowie, Wrocławiu, Gdyni lub w Warszawie. Twój udział może rozwinąć nie tylko Ciebie, ale również nas i branżę.

Zapraszam i mam nadzieję do zobaczenia.

Agnieszka Małkiewicz
Prezes FOR Solutions
organizator MADE FOR Restaurant

Zobacz, jak było na MADE Restaurant
w Krakowie rok temu!

Do tej pory zaufało nam 2351 osób, oto opinie o MADE FOR Restaurant

In 2017 we hosted a hospitality industry event, the MADE Restaurant conference for the first time. It was a successful gathering of colleagues talking about the common grounds, issues and topics of the hospitality industry. In 2018, and I’m very proud of that, we hosted it again. About 220 people from the industry were gathering and discussing about the future trends. The topic of the conference was “3 steps ahead” which is, I think, the very important thing to talk about, because in our current situation we always need to stay relevant to our customers and need to adapt to change and innovation. I hope this conference really brings participants closer to this point, to help them to innovate and really succeeding the current surroundings of our business.

Mattias Herd, Dyrektor, Double Tree by Hilton Wrocław

Współpraca z MADE Solutions to przede wszystkim profesjonalizm, kampania promocyjna na wysokim poziomie oraz dawka wartościowej wiedzy dla branży gastronomicznej, jak i turystycznej.

Kluczowe tematy, najlepsi eksperci, garść inspiracji to nieodłączne czynniki tej konferencji. Polecamy udział w MADE Restaurant zdecydowanie każdemu, kto chciałby podzielić się doświadczeniem z innymi i znaleźć odpowiedzi na pytania, które mogą poprawić funkcjonowanie własnego biznesu. Jako Partner tego wydarzenia cieszymy się, że mogliśmy gościć wszystkich uczestników w naszym hotelu – ta współpraca z pewnością przełoży się na kolejne edycje.

Joanna Stachowiak-Szczotko, Dyrektor, Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront

Uważam, że konferencja MADE Restaurant jest bardzo profesjonalnie zrobiona, zarówno pod względem merytorycznym materiału jak i pod kątem doboru panelistów. Są to osoby, które mają wieloletnie doświadczenie w branży gastronomicznej, dzięki czemu mogą podzielić się konkretnymi rozwiązaniami i uchronić innych od popełniania tych samych błędów. Na wysokim poziomie są również świetnie dobrani partnerzy, którzy podchodzą do tematu z profesjonalizmem, wielką pasją i zaangażowaniem. Jak na XXI wiek przystało, nowoczesna formuła konferencji z zastosowaniem różnych technologii jest zdecydowanie dużym plusem.

Katarzyna Mysiak, Referat Promocji i PR , Wydział Komunikacji Społecznej i Informacji, Urząd Miasta Gdynia

Jako wydarzenie edukujące, MADE Restaurant, jest bardzo wartościowe, zarówno dla restauratorów, hotelarzy, jak i  całej branży turystycznej. Pomaga spojrzeć na  biznes z nieco innej perspektywy. Kto się nie rozwija – upada. Kto się nie rozwija –  nie będzie dobrze prowadził biznesu. Konferencja MADE Restaurant pomaga rozwinąć skrzydła uczestnikom i zainspirować do dalszej pracy i nauki.

Aleksandra Jonczyk-Rozpędowska, Manager Pionu Promocji i Marketingu, Gdańska Organizacja Turystyczna/Gdańsk Convention Bureau

Jeżdżę na konferencję z różnych powodów, głównie w celach networkingowych. W MADE Restaurant cenne jest to, że oferuje poznanie branży w wymiarze lokalnym – nagle za nazwami miejsc, które znam, pojawiają się osoby. Jest również sporo nowej wiedzy, którą można przełożyć na swój biznes, jak i inspirujące tematy czy idee, które zdecydowanie zapadają w pamięć i stwarzają miejsce do dyskusji na polu restauracyjnym np. z załogą.

Ewa Malika Szyc-Juchnowicz, Szefowa Kuchni, Restauratorka, Restauracja Malika, Machina, Trójmiasto

Na MADE Restaurant jesteśmy już czwarty raz i jest to przede wszystkim bardzo pozytywna współpraca. Wydarzenie jest profesjonalne i daje możliwość poznania wielu ludzi z branży, z którymi można wymienić się ciekawymi spostrzeżeniami. Uważam, że był to świetny krok i zdecydowanie chcemy być częścią dalszych spotkań.

Marcin Wajda, Dyrektor ds. Marketingu i PR, Winterhalter Polska

MADE Restaurant to konferencja, której bardzo dużą wartością są panele dyskusyjne poruszające aktualne, nurtujące właścicieli i managerów lokali gastronomicznych tematy i prelekcje z praktyczną wiedzą do wykorzystania, przekazywaną przez praktyków. Nie do przecenienia jest także fakt, że w jednym miejscu spotykają się ludzie, którzy na co dzień zajmują się prowadzeniem restauracji, dlatego cenne są także rozmowy w kuluarach. Dzięki nim możemy dzielić się swoim doświadczeniem z innymi, odkrywać, że nie tylko my borykamy się z pewnymi problemami, a przy okazji poznawać nowe rozwiązania, które możemy zaadaptować na potrzeby swojego biznesu.

Anna Jabłońska, Redaktor naczelna, Restauracja. Pismo Biznesu Gastronomicznego

Najfajniejsze jest to, że ta konferencja po prostu jest. Myślę, że to bardzo ważne i ciekawe, że dużo osób w jednym miejscu rozmawia o różnych problemach branży gastronomicznej – to daje synergię wielu składowych potrzebnych do zrozumienia całości.

Mariusz Zawadzki, Restaurator, Mondo di Vinegre oraz Vinegre

Na konferencji MADE Restaurant zdecydowanie najbardziej podobała mi się część biznesowa. Nie mając wiedzy w tej dziedzinie zaczęłam rozumieć więcej w temacie finansów i zarządzania kosztami restauracji.

Ewa Hadzik, L’Isola

Gratuluję inspirującego wydarzenia! Organizacja, merytoryka, prowadzenie na najwyższym poziomie. Tworzycie projekt, który będzie miał kluczową rolę w rozwoju branży w naszym kraju

Katarzyna Noga, Marketing Manager B2B, Kruszwica SA

Dziś, przy wielu branżowych imprezach, trudno jest zebrać tak pokaźne grono decyzyjnych ludzi. Podobała mi się formuła konferencji, doskonale wpisująca się w trend dzielenia się wiedzą w środowisku restauratorów i szefów kuchni. Poruszone zostały interesujące tematy. Wartością dodaną są również nawiązane przeze mnie kontakty, które zaowocują podpisaniem umów. Dla mnie, jedna z lepszych konferencji w ostatnim czasie.

Aleksandra Batko, B2B Sales Director, Aged Sp. z o.o.

Dla kogo jest ta konferencja

RESTAURATORÓW

obecnych i przyszłych

MANAGERÓW RESTAURACJI

indywidualnych i hotelowych

SOMMELIERÓW I KELNERÓW

myślących o rozwoju kariery

SZEFÓW KUCHNI

managerów w kuchni

MEDIÓW I AGENCJI PR

związanych z profesjonalną gastronomią

PRZEDSTAWICIELI PRODUCENTÓW I DOSTAWCÓW

branży HoReCa, którzy chcą świadomie wspierać klientów

AGENCJI HR

wyspecjalizowanych w profesjonalnej gastronomii

BARMANÓW I MANAGERÓW BARU

myślących o rozwoju kariery

Temat przewodni tegorocznych spotkań
MADE FOR Restaurant

Innowacje w gastronomii – biznes czy prowokacja?

MOTTO

„Firmy, które rosną dzięki rozwojowi i ulepszeniom, nie zginą. Ale kiedy firma przestaje być twórcza, kiedy uważa, że osiągnęła doskonałość i teraz musi tylko produkować – już po niej.”


Henry Ford

Jesteśmy pewni, że w innowacyjnym, nowatorskim i kreatywnym myśleniu w zakresie: marketingu, zarządzania oraz sprzedaży leży przyszłość każdej firmy i każdego biznesu. Oczywiście, nie każda innowacja jest warta wprowadzania do własnego biznesu – jednak wiedza o jej istnieniu pozwala podejmować świadome decyzje i wybory oraz rozumieć rynek, w którym przyszło nam funkcjonować.

Widzimy, że na świecie wiele uwagi poświęca się obecnie aspektom "niekulinarnym" gastronomii - liczą się ludzie, technologie, troska o środowisko i transparentność. Takie myślenie jest nam bliskie i dlatego nasze spotkania nie są o gotowaniu, choć jedzenie jest w centrum uwagi, ale o biznesie w naszej branży: etycznym, dochodowym i pasjonującym.

Inspiracje co do tematów poruszanych na konferencji zbieramy obserwując i zbierając doświadczenia polskich i międzynarodowych ekspertów/praktyków. Na każde zagadnienie spojrzymy globalnie, ale zaadoptujemy je do potrzeb lokalnych.

Obserwując świat widzimy, że branża gastronomiczna w każdym kraju ma inną specyfikę, lecz to, co łączy zagraniczne rynki to wspólny cel - polepszanie standardów, ciągły rozwój i wchodzenie na wyższy poziom. I taki właśnie jest cel MADE FOR Restaurant.

Weź udział w konferencji i zdecyduj sam, czy innowacje są przyszłością, czy prowokacją oraz które z innowacji chcesz wprowadzić do swojego biznesu.

Agnieszka Małkiewicz, Prezes Zarządu For Solutions

Co zyskasz biorąc udział
w konferencji

0
prelekcji i dyskusji
0
warsztaty
0
ekspertów na scenie
0
dostawców i mediów

Podczas spotkania poruszymy
tematy z zakresu

  • Grywalizacja - jako innowacyjne podejście do pracownika oraz inne nowe trendy w zarządzaniu.
  • Edukacja i szkolenia - jak szkolić pracowników, aby sprawili, że gość w naszym miejscu czuje się zawsze mile widziany? Czy inteligencji emocjonalnej można się nauczyć?
  • Budowanie lojalności pracownika - co robić, by potem nie „zgubić” pracownika, w którego zainwestowaliśmy nasz czas i środki finansowe?
  • Ciąg dalszy dyskusji o pracownikach „młodego pokolenia” - jak odczarować wizerunek "millenialsa" jako pracownika i dodatkowo czerpać radość ze współpracy z nim? Czy to w ogóle możliwe? Jak dealować z młodym pokoleniem, które jest przyszłością naszych restauracji?
  • Marketing produktu - jak rozumieć nowy pomysł na wina i czy etykieta eko, vegan, biodynamic to kolejny marketingowy wymysł a może must be w Twojej karcie win?
  • Gastrofizyka - czy zmieniając sztućce na cięższe lub zmieniając rodzaj oświetlenia można sprawić, że danie będzie bardziej smakowało naszemu gościowi?
  • Neuromarketing - czy dzięki wiedzy z dziedziny neuromarketingu możemy skomponować takie menu, które mocniej przywiąże do nas gości?
  • Kreatywne podejście do promocji restauracji. Jak wykorzystać ofertę alkoholową, aby przyniosła biznesowy sukces?
  • Personal Branding - jak znaleźć się wśród najlepszych restauracji Polski i świata? Czy warto do tego dążyć? Czy tytuł od kapituły 50 Best ma wymiar biznesowy czy jedynie wizerunkowy?
  • Innowacyjne produkty i trendy. Chwilowa moda czy “must-have”, który zapewni restauracji nowych klientów?
  • Świat Win. Co w branży winiarskiej kryje się za hasłami biodynamiczne, eko, wege i jak zapatrują się na to polscy konsumenci?
  • E-commerce - jak odnaleźć się w rosnącej ofercie systemów rezerwacji stolików on-line? Jak to wygląda w Polsce i na świecie? Czy warto w to inwestować?
  • Wzrost dochodowości i lepsze zarządzanie czasem. Jak aplikacje mogą pomóc w codziennym zarządzaniu restauracją oraz przynieść cały wachlarz korzyści, m.in. finansowych.
  • Współtworzenie. Jak korzystać z potencjału współpracy na płaszczyznach – klient, pracownik, wspólnik?

PROGRAM KONFERENCJI

09:00 - 09:30
Rejestracja
09:30 - 09:45
Przywitanie
Agnieszka Małkiewicz, FOR Solutions
09:45 - 10:00
Innowacje i networking - jak wykorzystać je w biznesie?

Networking

Czy innowacje to jedynie chwytliwy sposób na komunikację marketingową? A może duża zmiana, która na pozór nie jest potrzebna w naszym biznesie? Przy wspólnej dyskusji w duchu networkingu przekonacie się, że innowacje to zupełnie coś innego.
Warsztat
Carolina Pietyra, Aktan
10:00 - 10:30
Employer branding. Case study Green Caffè Nero.
Rotacja pracowników była zawsze, ale teraz stała się największym problemem pracodawców. Pracownicy z ogromną łatwością zmieniają miejsca pracy, zawody czy kierunki studiów. Ich decyzje wydają się nieracjonalne, a czasami nawet bez sensu. Bardzo trudno ich zadowolić i usatysfakcjonować, a co dopiero zacząć od nich czegoś wymagać w normalnej relacji pracownik-pracodawca. Krzysztof Kaliciński z Green Caffè Nero podzieli się swoim doświadczeniem w radzeniu sobie z wyzwaniami w tym zakresie oraz rozważy, czy aby na pewno jest tak, jak to obecnie postrzegamy. Odpowie także na pytania:
  • Dlaczego dotychczasowe narzędzia zarządzanie przestają działać?
  • Czy młode pokolenie pracowników ma jakieś atuty?
  • Jak skorzystać z tego, jacy są?
  • Jak zatrzymać i rozwijać nowe pokolenie?
  • Jak technologia zjada relacje, które są niezbędnym składnikiem sektora usług i nie tylko?
Prelekcja
Krzysztof Kaliciński, Green Caffè Nero, Akademia Leona Koźmińskiego
10:30 - 11:00
Grywalizacja jako innowacyjne podejście do pracownika oraz inne nowe trendy w zarządzaniu.
Zarządzanie byłoby proste, gdyby nie ludzie 😉 A do tego jeszcze to nowe pokolenie millenialsów – jakże oni są inni od nas, jakże inaczej podchodzą do życia i pracy… Fakt, najtrudniejszym elementem sprawnego zarządzania jest umiejętne kierowanie ludźmi. Definiowanie celów, organizowanie pracy, ale przede wszystkim mobilizowanie pracowników do wykonywania zadań zgodnego z naszą wizją i naszymi oczekiwaniami. Nauka o zarządzaniu nieustannie poszukuje nowych sposobów na zaangażowanie pracowników i zachęcenie ich do dobrego, odpowiedzialnego wykonywania pracy. I tak, między innymi, wymyślono grywalizację. Jest drogą do osiągnięcia pożądanych efektów pracy. Jako że zabawa jest jedną z wartości młodego pokolenia, postanowiono wykorzystać ją w służbie realizacji celów biznesowych organizacji. Grywalizacja korzysta z logiki gier komputerowych oraz powszechnie dostępnych możliwości technologicznych. Dzięki zabawie przy realizacji zadań pracownik ma realną frajdę z wykonywania pracy. Zapraszamy na prelekcję podczas której przedstawimy sposoby korzystania z grywalizacji, ale również inne trendy w zarządzaniu pracownikami. Podpowiemy jak mobilizować, angażować i motywować.
Prelekcja
Katarzyna Derdzińska, MADE Progress
11:00 - 11:15
Integracja biznesowa przy stole. Relacja z dyskusji biznesowych MADE Travel FOR Liebherr.
Zabierzemy Państwa na edukacyjną wyprawę, bo idea szytych na miarę podróży kulinarnych MADE Travel FOR Liebherr to przełożenie doświadczeń przywożonych z podróży na płaszczyznę biznesu gastronomicznego. To także inspirujące spotkania z restauratorami-praktykami oraz platforma dialogu, wymiany wiedzy i inspiracji. Projekt wystartował jesienią 2018 r. Zaproszeni do współpracy prężni restauratorzy z całej Polski odwiedzą Gospodarzy kolacji i w niecodziennych okolicznościach zasiądą wspólnie z nimi do rozmów o swojej codzienności biznesowej.
Prelekcja
Aleksandra Batko, Fore
10:30 - 11:15
Kokreacja w gastronomii. Jak wykorzystać jej potencjał na poziomach - klient, pracownik, wspólnik, w biznesie i w social mediach.
Jako osoba łącząca zamiłowanie i doświadczenie w obszarze budowania strategii marek, marketingu z pasją do staropolskiej i regionalnej kuchni, Katarzyna podzieli się cennymi lekcjami, jakie przeszła na etapie budowania dwóch organizacji. Między innymi:
  • Odpowie na pytanie jak zaprosić odbiorców - klientów, pracowników, wspólników do procesu ciągłego współtworzenia firmy i jej elementów: menu, lokalu, komunikacji.
  • Pokaże na przykładach swoich działań jak budować strategię i jak wykorzystać proste sposoby pracy, by dbać o rozwój.
  • Podzieli się wskazówkami dotyczącymi działań w mediach społecznościowych, przy małym budżecie marketingowym i niewielkich zasobach.
  • Zaangażuje uczestników do dyskusji i podejmie próbę zainspirowania do stworzenia strategii działania.
Warsztat
Katarzyna Młynarczyk, Socjomania, Restauracja Handelek
11:15 - 11:45
Przerwa - NETWORKING
11:45 - 12:15
Neuromarketing w budowaniu menu. Technologia i smak - co czuje nasz mózg, gdy jemy?
Skąd wiadomo, że gościom naprawdę smakuje, gdy mówią, że im smakuje? I co to w ogóle znaczy “smakuje”? Na te pytania odpowiadają badania biometryczne zwane także neuromarketingowymi. Biometryczne testy sensoryczne pozwalają ominąć deklaracje i dotrzeć do nieuświadamianych reakcji zmysłów na dany posiłek. Możemy zmierzyć to, czy faktycznie smakuje on gościowi, czy kolor, tekstura, zapach i smak odpowiadają jego preferencjom a nawet to, czy jest on warty swojej ceny. Podczas tej prelekcji dowiesz się jak testy sensoryczne mogą być dodatkowym, wzmocnionym nauką głosem w rozważaniach o tym, jak ukształtować menu restauracji, które dania promować a które modyfikować lub całkowicie z nich zrezygnować.
Prelekcja
Jacek Pogorzelski, Blue Fox, Skarby Serowara
12:15 - 12:45
Gastrofizyka. Czy smak jest halucynacją?
Ostatnie 20 lat badań zaprzeczyło znanym dotąd opracowaniom dotyczącym smaku i jego powstawania. Jedną z grup badawczych zgłębiających tę dziedzinę w ostatnich latach jest GETT, którego wyniki badań pokazują jak z pozoru nieistotne czynniki mogą wpłynąć na nasze doświadczenie. Uświadomienie sobie jak muzyka w tle lub ciężar sztućców może zmienić ocenę naszego dania to niezwykła podróż, w którą zabierze Was seria wykładów pt.: „Gastrofizyka. Czy smak jest halucynacją?” Każda z konferencji będzie odkrywać kolejne elementy doświadczenia, skupiając się za każdym razem na innym jego aspekcie. Poznamy wpływ dźwięku na pozostałe zmysły, odkryjemy jaką rolę odgrywa zmysł wzroku oraz dotyku w powstawaniu smaku, a także jak działają one na całe kulinarne doznanie.
  • Jak powstaje doświadczenie w Twoim mózgu?
  • Jak muzyka, kolor czy kształt zmieniają smak tego co spożywasz? Jak wpływają na Twój nastrój i zadowolenie?
  • Dlaczego customer service jest ważniejszy niż produkt?
  • Co wpływa na Twoje decyzje?
  • Jak z tej wiedzy korzystają luksusowe hotele i sklepy na całym świecie?
  • Jak te informacje mogą praktycznie przydać się w planowaniu strategii restauracji?
Podpowiemy, co zrobić z całą tą wiedzą!
Prelekcja
Paweł Kałużny, Guest Experience Think Tank Academy
12:45 - 13:30
Innowacje w świecie win. Naturalne, biodynamiczne, eko, wege - wymysł czy must have?
„Jestem tym, co piję”. Świadoma konsumpcja wina, zgodna z tym hasłem, to rozwijający się trend w branży  winiarskiej. Jednak co tak naprawdę kryje się za nazwą organiczne, biodynamiczne, eko i wegańskie? Jak rozpoznać te wina pośród setek innych i skąd wiedzieć, które będą cieszyły się największym powodzeniem w restauracji? Podczas prelekcji dowiesz się:
  • Gdzie leży geneza trendu i jaka jest jego perspektywa w najbliższej przyszłości? Jakie wina przyciągną zainteresowanie klientów restauracji?
  • Z jakimi problemami zmaga się rynek masowy i jak może to wpłynąć na konsumpcję wina w Twoim lokalu?
  • Czy Polacy piją wina organiczne? Jak wygląda ich spożycie na krajowym rynku?
Te i inne tematy ze świata win będziemy również zgłębiać podczas dyskusji, która odbędzie się po prelekcji.
Prelekcja
Adam Drozdowski, Wine Direct
Dyskusja
Jakub Janicki - moderator dyskusji, Dziennikarz kulinarny i winiarski
Radosław Fronc, Main Square Hospitality Group
Rafał Stec, Winnica Rodziny Steców
13:30 - 14:40
Lunch
Partner lunchu - Masters Catering
14:40 - 15:25
Jak krok po kroku stać się najlepszą na świecie szefową kuchni według listy The World's 50 Best Restaurants i czy ma to przełożenie biznesowe?
Najlepsza szefowa kuchni na świecie opowie o swojej drodze do wizerunkowego i bizesowego sukcesu, który zapewnił jej miejsce na szczycie listy The World’s 50 Best Restaurants. Odpowie na pytanie czy i jakie korzyści niesie ze sobą ten tytuł, z jakimi przeszkodami musiała się zmierzyć i jak jej praca wygląda „od kuchni”.
Prelekcja
Ana Roš, Hiša Franko - Gość specjalny
15:25 - 16:10
Innowacyjne produkty i trendy. Veggie Power oraz Zero Waste - niezbędny element biznesowego sukcesu restauracji w XXI wieku?
Jak rozwija się kuchnia roślinna, jak zmieniają się nawyki żywieniowe i jak na to reagują najlepsi restauratorzy? Nie sposób ignorować wpływu wszechobecnych trendów na decyzje zakupowe konsumentów. Zero waste, zdrowa żywność, weganizm, fleksitarianizm, slow food, fermentacja, piwa rzemieślnicze i wina biodynamiczne - to tylko kilka z tych, które od pewnego czasu kształtują światową gastronomię. Jednak czy podążając za modnymi hasłami, można realnie zarobić? Co jeśli zainteresowanie klientów przeminie równie szybko, jak się pojawiło? Podczas dyskusji dowiecie się:
  • Jak rozumieć nowe/innowacyjne potrzeby gości Restauracji i jak sobie z nimi radzić?
  • Czy w Polsce trendy przyjmują się tak szybko jak za granicą? Jak można wykorzystać inspiracje napływające z różnych stron świata?
  • Jak korzystać z ich potencjału, tak aby przyniosły sukces w biznesie?
  • Co zrobić, gdy nasz koncept nie do końca wpasowuje się w obecny nurt trendów – dostosować się czy “robić swoje”?
Podstawą do dyskusji jest badanie firmy Bento przeprowadzone na zlecenie Grupy Bonduelle.
Prelekcja
Agnieszka Mazurek, Bonduelle
Dyskusja
Igor Grzeszczuk - moderator dyskusji, FOOD&FRIENDS
Sudi Pigott, SudiFoodie, Women of Food
Katarzyna Pilitowska, Ranny Ptaszek, Hummus Amamamusi
Piotr Chłopecki, Grupa Fajny Kraków
15:25 - 16:10
Aplikacje mobilne w świecie restauracji. Jak je wykorzystać?
Aplikacje mobilne podbijają restauracyjną rzeczywistość i wielu użytkowników nie wyobraża sobie życia bez nich. Jak wykorzystać te nowatorskie platformy w restauracji, aby przynosiły jak najwięcej zysków? Podczas warsztatu poruszone zostaną następujące zagadnienia:
  •  Od przeszłości do teraźniejszości - aplikacje mobilne wczoraj i dziś.
  • Aplikacje mobilne wewnątrz i na zewnątrz restauracji – co oferuje rynek i jak wybrać produkt najbardziej odpowiedni dla naszego biznesu?
  • Polska, USA, Azja – co łączy, a co dzieli trzy kontynenty pod kątem kulinarnych aplikacji mobilnych. Jak dzięki tej wiedzy wyprzedzić konkurencję?
  • Co dalej? Jak maluje się przyszłość rynku aplikacji mobilnych. Co robić, żeby nie zostać w tyle i jak najlepiej wykorzystać potencjał technologii?
Warsztat
Maciej Piwko, Finebite
16:10 - 16:45
Przerwa - networking
16:45 - 17:30
„Problem z głowy”. Jak aplikacje internetowe wyniosą Twój biznes na wyższy poziom dochodowości i zarządzania czasem.
Opłaca się być na bieżąco z różnego rodzaju aplikacjami, które ułatwiają konsumentom zamawianie jedzenia, rezerwacje stolików czy dzielenie się opinią miejsc, które odwiedzili. A jak aplikacje mogą pomóc od strony biznesowej? Czy istnieje sposób na to, aby przyspieszyć procesy związane z rekrutacją, szybko analizować dane, sprzedawać produkt idealnie wpasowujący się w potrzeby klienta, czy też sprawić, że awaria sprzętu nie będzie kolejnym elementem na niekończącej się liście rzeczy „do zrobienia”? Podczas dyskusji dowiesz się, jak:
  • sprawnie pozyskać pracowników
  • oddać w ręce producentów zarządzanie serwisowaniem sprzętu w kuchni
  • przyciągnąć gości i zwiększyć ruch „poza godzinami”
  • wykorzystać aplikacje do skutecznej promocji i sprzedaży
Dyskusja
Marcin Wajda, Winterhalter
Maciej Piwko, Finebite
Antoine Azais, GastroJob
Daniel Kędzierski, FastTony
17:30 - 18:15
SUKCES BIZNESOWY DZIĘKI KREATYWNEJ OFERCIE MOCNYCH ALKOHOLI
Rzecz o nowatorskim koncepcie gastronomicznym - Domu Wódki i Muzeum Wódki w Warszawie, który został nominowany do Restauracyjnych Oskarów.
Jak ważny jest odpowiedni dobór oferty alkoholowej i jak dużo można na tym zyskać przedstawimy na przykładzie Domu Wódki w Warszawie. Dowiecie się:
  • Jak stworzyć unikalny na skalę światową koncept gastronomiczny?
  • Jak daleko powinno wyjść niestandardowe myślenie, aby pomysł na restaurację przyniósł miejsce na liście World Restaurant Awards?
  • Jak tworzyć kreatywną ofertę alkoholową w gastronomii, aby zaskoczyć i nie powielać?
Prelekcja
Tomasz Małek, Dom Wódki
Inspiracje
Andrzej Rachwalski, Z ust do ust
Dominik Ubysz, Z ust do ust
Tomasz Źródłowski, Mercy Brown
16:45 - 17:30
Instagram to nowy Facebook. Jakim cudem obrazki sprzedają jedzenie?
Katarzyna Płachecka i Karolina Milczanowska to promotorki i aktywistki kulinarne. Odpowiadają za dwa portale poświęcone krakowskiej gastronomii: Have a Bite Kraków oraz Krakow Foodie. Jednocześnie prowadzą agencję marketingu dla gastronomii Jedling Marketing. W trakcie warsztatów opowiedzą, jak ważne jest dzisiaj, by restauracje prowadziły aktywne i smakowite profile na Instagramie. Uczestnicząc w warsztacie:
  • dowiesz się , jak zacząć działać na Instagramie lub jak robić to lepiej. Zobaczysz jak zrobić dobre zdjęcia, obrobić je w kilkanaście sekund i w jaki sposób opublikować
  • poznasz pomysły, do czego wykorzystać Insta Stories
  • zobaczysz case studies dobrze i źle prowadzonych kulinarnych Instagramów
  • przekonasz się, ze Instagram jest świetnym narzędziem do sprzedaży i PR-u
Warsztat
Katarzyna Płachecka, Jedling Marketing Karolina Milczanowska, Jedling Marketing
18:15 - 18:30
Podsumowanie
18:30 - 19:00
PRZERWA
19:00 - 22:00
Wieczorny Koktajl INNOWACJE-PROWOKACJE
Zapraszamy na wieczorny koktajl „INNOWAJCE - PROWOKACJE”! Podczas wieczoru zabierzemy Państwa w kulinarną podróż na trzech etapach:
  • Wino i Sery – degustacja win innowacyjnych i tradycyjnych połączona z degustacją serów.
  • Trendy na talerzu – przystawki na 12 rąk przygotowane zgodnie z najnowszymi trendami przez 6 wybitnych szefów kuchni
  • Alkoholowe Innowacje – barmański świat zaprezentowany przez 3 mistrzów
Gwarantujemy inspirujące rozmowy, networking na innowacyjnym poziomie oraz niezapomniane doznania smakowe!



DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ!

KOKTAJL PARTY

Masz ciekawy temat i chciałbyś wystąpić? Zgłoś się!

MAŁGORZATA KOWALIŃSKA

+48 668 340 201

gk@forsolutions.pl

EKSPERCI

Ana Roš
- GOŚĆ SPECJALNY -

Hiša Franko

Słoweńska szefowa kuchni, od najmłodszych lat pasjonatka sportu i podróży, absolwentka międzynarodowego
czytaj więcej >

Ana Roš

Hiša Franko

Słoweńska szefowa kuchni, od najmłodszych lat pasjonatka sportu i podróży, absolwentka międzynarodowego wydziału nauk dyplomatycznych we Włoszech, poliglotka i nie tylko. Sztuki gotowania nauczyła się sama, a kuchnią, oprócz sezonowości i lokalności, chce wyrazić swój charakter, oraz podkreślić kobiecość. Wspólnie ze swoim życiowym partnerem, Valterem Kramarem, prowadzą restaurację Hiša Franko w Dolinie Soczy (Kobraid) na Słowenii. W 2017 Anę Roš nagrodzono tytułem najlepszej szefowej kuchni na świecie według World’s 50 Best Restaurants, a w czerwcu 2018 roku restauracja Hiša Franko znalazła się na 48 miejscu w tym prestiżowym rankingu.

Agnieszka
Małkiewicz

FOR SOLUTIONS

Dawno temu porzuciłam pracę w korporacji i założyłam restaurację - klasyczna historia kogoś, kto chce z
czytaj więcej >

Agnieszka Małkiewicz

FOR SOLUTIONS

Dawno temu porzuciłam pracę w korporacji i założyłam restaurację - klasyczna historia kogoś, kto chce zmienić swoje życie na lepsze;-) Ówczesny brak restauratorskiej wiedzy kompensowałam doświadczeniem PR-owym i marketingowym, które pomogło mi przetrwać najtrudniejsze chwile i utrzymać moje przedsiębiorstwo na powierzchni. To przeżycie sprawiło, że dzisiaj rozmawiam z szefami kuchni i restauratorami ich językiem. Doskonale rozumiem ich problemy, ambicje i marketingowe potrzeby. Przez ostatnie kilka lat koncentrowałam się na budowaniu strategii marketingowych i PR, budowaniu wizerunku moich klientów, projektowaniu doświadczeń kulinarnych, które na zawsze zostają w pamięci, inicjowaniu oraz wsparciu merytorycznym wydarzeń edukacyjnych i podróży kulinarno-biznesowych. Pracuję z ludźmi, produktami i firmami, których historia była wg mnie warta opowiedzenia. Marketing i PR to moja główna kompetencje. Dwa lata temu z sukcesem zbudowaliśmy MADE Restaurant czyli platformę rozwoju firm i kadry zarządzającej w branży HORECA. A dzisiaj przyszedł czas na kolejne wyzwanie - witam w FOR – w agencji komunikacji i kreowania wydarzeń dla branży HORECA.

Carolina
Pietyra

Aktan

Dziś zarządza polskim oddziałem firmy Aktan specjalizującej się w innowacjach i projektach transformacyjn
czytaj więcej >

Carolina Pietyra

Aktan

Dziś zarządza polskim oddziałem firmy Aktan specjalizującej się w innowacjach i projektach transformacyjnych przy wykorzystaniu metodologii service design dla korporacji, sektora publicznego oraz firm usługowych. Sybarytka i zwolenniczka slowlife, pasjonatka antropologii żywności, przez lata promowała dobre jedzenie m.in. za pośrednictwem mediów społecznościowych i warsztatów kulinarnych, równolegle ucząc się produkcji wina naturalnego. Rozwijała się w zawodach projektowania rozwiązań w metodologiach zorientowanych na ludzi jako managerka działu digitalowego w agencji reklamowej,

Sudi
Pigott

SudiFoodie, Women of Food

Sudi Pigott to dziennikarka, która z niezwykłą wnikliwością zgłębia tematy światowych kulinariów. Mi
czytaj więcej >

Sudi Pigott

SudiFoodie, Women of Food

Sudi Pigott to dziennikarka, która z niezwykłą wnikliwością zgłębia tematy światowych kulinariów. Mieszka w Londynie, ale w poszukiwaniu dobrego jedzenia i restauracji podróżuje po całym świecie, pisząc artykuły dla Fine Dining Lovers, Eater London, Robb Report Singapore i wielu innych. Sudi postrzegana jest jako część awangardy uczestniczącej w odkrywaniu najbardziej wpływowych trendów gastronomii, współpracuje również z kilkoma agencjami, które zajmują się prognozą trendów kulinarnych. Sudi jest autorką dwóch książek “How to be a Better Foodie” oraz “Flipping Good: Pancakes around the World”, a obecnie pracuje nad kolejną publikacją, która skupi się na historii oraz przyszłości kobiet w gastronomii na świecie. Sudi jest współwłaścicielką firmy Women of Food. Prowadzi również warsztaty dziennikarstwa kulinarnego w Londynie. www.sudifoodie.com @sudifoodie Instagram/Twitter

Antoine
Azais

GastroJob

W gastronomii obecny już od ponad 10 lat, zarządzał najlepszymi restauracjami w Polsce i na świecie. Dośw
czytaj więcej >

Antoine Azais

GastroJob

W gastronomii obecny już od ponad 10 lat, zarządzał najlepszymi restauracjami w Polsce i na świecie. Doświadczenie budował pracując w prestiżowych hotelach we Francji, po czym zdecydował przenieść zdobyte umiejętności na polską scenę kulinarną. Chcąc przyczynić się do poprawy warunków panujących w świecie restauracji, stworzył aplikację GastroJob, której celem jest pomoc w rozwiązaniu jednego z największych problemów dzisiejszej gastronomii – pracowników. Aplikacja pomaga restauratorom znaleźć sprawdzonych ludzi do tymczasowej pracy np. na potrzeby konkretnych wydarzeń lub w sytuacjach kryzysowych.

Piotr
Chłopecki

Grupa Fajny Kraków

Związany z branżą HORECA od prawie trzydziestu lat. Karierę zaczynał w Kanadzie, gdzie po zakończeniu st
czytaj więcej >

Piotr Chłopecki

Grupa Fajny Kraków

Związany z branżą HORECA od prawie trzydziestu lat. Karierę zaczynał w Kanadzie, gdzie po zakończeniu studiów związał się z siecią THE KEG RESTAURANT AND BAR, zarządzając restauracjami w Ontario. Kontynuując z segmentem casual dining, rozpoczął swoją przygodę z siecią TGI Friday's pracując w Chicago i Dallas. To właśnie z tym konceptem wrócił do Polski i w późnych latach dziewięćdziesiątych wprowadzał go w Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku. Dalszy ciąg kariery przebiegł w Polsce i Rosji, gdzie zarządzał restauracjami hotelami i klubami golfowymi. Obecnie mieszka w Krakowie gdzie pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego w grupie Fajny Krajów Hotele i Restauracje. Doradca, szkoleniowiec oraz konsultant w dziedzinie hopitality. Jego pasją od wielu lat pozostaje golf.

Daniel
Kędzierski

FastTony

CEO FastTony.es. Przedsiębiorca z czternastoletnim doświadczeniem. Tworzył strategie biznesowe i marketingo
czytaj więcej >

Daniel Kędzierski

FastTony

CEO FastTony.es. Przedsiębiorca z czternastoletnim doświadczeniem. Tworzył strategie biznesowe i marketingowe, a z jego rozwiązań technologicznych korzystały firmy takie jak: T-Mobile, DDB Tribal, McDonalds, Starcom. Prelegent największych krajowych i międzynarodowych konferencji. Prowadzi stałą rubrykę o technologii reklamowej w ekosystemie Facebook w Magazynie Online Marketing. Jego artykuły są publikowane w wielu branżowych czasopismach takich jak Marketer+, Mensis i inne. Szkoleniowiec, wykładowca. Poza pracą można go spotkać na Akademii Morskiej w Gdyni, Wyższej szkole Europejskiej w Krakowie, Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu, gdzie dzieli się wiedzą z przyszłymi przedsiębiorcami i menadżerami.

Igor
Grzeszczuk

Food&Friends

Założyciel i wydawca magazynu FOOD & FRIENDS. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Przez kilkana
czytaj więcej >

Igor Grzeszczuk

Food&Friends

Założyciel i wydawca magazynu FOOD & FRIENDS. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Przez kilkanaście lat związany był z zagranicznymi producentami żywności segmentu premium, wprowadzając do Polski z sukcesem kilka dużych międzynarodowych marek. W 2010 wraz ze szwedzką partnerką Camillą Hultqvist stworzył magazyn FOOD & FRIENDS wyznaczając nową jakość w kulinarno lifestylowym segmencie prasy. FOOD & FRIENDS, w autorskich reportażach gościł na swych łamach najważniejsze postaci świata gastronomii. Stworzył także cykl wydarzeń Gourmet Tour oraz inne formuły spotkań, podczas których najlepsi rodzimi kucharze mogli stanąć ramię w ramię z wybitnymi zagranicznymi szefami kuchni. Magazyn gościł w Polsce wybitnych kucharzy i restauratorów którzy zdobyli w sumie niemal czterdzieści gwiazdek Michelin, oraz laureatów prestiżowego rankingu The World’s 50 Best Restaurants.

Rafał
Stec

Winnica Rodziny Steców

Od dwudziestu lat współwłaściciel i prezes KNC Nieruchomości. Z zamiłowania pasjonat winiarstwa. Od 2017
czytaj więcej >

Rafał Stec

Winnica Rodziny Steców

Od dwudziestu lat współwłaściciel i prezes KNC Nieruchomości. Z zamiłowania pasjonat winiarstwa. Od 2017 roku praktyk, winiarz, założyciel i współwłaściciel „Winnicy Rodziny Steców”. Prezes Polskiej Federacji Producentów wina www.pfrn.pl, inicjator i orędownik zakładanej obecnie Polskiej Izby Winiarzy. Od 10 lat jest również członkiem zarządu i vice-prezesem „Małopolskiego Stowarzyszenia Winiarzy” (MSW) www.malopolskiewiniarstwo.pl, gdzie jest pomysłodawcą i koordynatorem stworzenia butelki małopolskiego wina. Był inicjatorem i pomysłodawcą stworzenia Magazynu Winiarskiego www.magazynwiniarski.pl. Jedynego pisma technicznego i edukacyjnego dla winiarzy, które współtworzy będąc dyrektorem do spraw marketingu, promocji i rozwoju.

Marcin
Wajda

Winterhalter

Z wykształcenia HR-owiec przez kilka lat z powodzeniem realizujący się w programach szkoleniowo-rozwojowych
czytaj więcej >

Marcin Wajda

Winterhalter

Z wykształcenia HR-owiec przez kilka lat z powodzeniem realizujący się w programach szkoleniowo-rozwojowych oraz coachingu w ramach międzynarodowej organizacji, którego w pewnym momencie dosięgnęła strzała marketingowego amora przeciągając na ciemną stronę mocy. Posiada wieloletnie doświadczenie po obu stronach barykady, czyli pracy oraz prowadzenia agencji, jak również tej po stronie Klienta odpowiadając za strategię marketingową oraz branding. Do gastronomii dołączył zaledwie 3 lata temu, kiedy z sukcesami kierował działem marketingu i PR w jednej z najprężniejszych wówczas na polskim rynku firm łączących e-commerce z tradycyjnym modelem realizacji usługi – PolskiBus.com, obejmując stanowisko Dyrektora Marketingu i PR w Winterhalter Polska.

Aleksandra
Batko

Fore

Kierownik Sprzedaży marki Dyson Airblade w AGED Sp. z o.o. Posiada ponad 13 letnie doświadczenie w zakresie
czytaj więcej >

Aleksandra Batko

Fore

Kierownik Sprzedaży marki Dyson Airblade w AGED Sp. z o.o. Posiada ponad 13 letnie doświadczenie w zakresie sprzedaży i zarządzania projektami w branży handlowej. Odpowiedzialna za realizację projektów Airblade na rynku inwestycji komercyjnych m.in. w Amazon, Złote Tarasy, Galeria Mokotów, Galeria Serenada, Lotnisko Kraków, Galeria Arkady Wrocław. Zarządza współpracą z architektami, generalnymi wykonawcami, firmami instalacyjnymi. Na swoim koncie ma wiele pomyślnie zrealizowanych projektów o łącznej wartości 15 mln zł. W ramach rozszerzania odpowiedzialności zostały jej powierzone kolejne marki z portfela spółki AGED tj: Liebherr oraz Nivona. Jest absolwentką Wyższej Szkoły Zarządzania w Warszawie.

Krzysztof
Kaliciński

Green Caffè Nero, Akademia Leona Koźmińskiego

Absolwent Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Business Coach, Business Development & Operations Director
czytaj więcej >

Krzysztof Kaliciński

Green Caffè Nero, Akademia Leona Koźmińskiego

Absolwent Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Business Coach, Business Development & Operations Director Nero Group/Green Caffe Nero. Przez 24 lata pracy zawodowej zdobywał doświadczenia pracując dla największych sieci gastronomicznych takich jak McDonald's, gdzie zaczynał przygodę w tym biznesie, czy T.G.I. Friday's - ikony casual dining. W latach 2005-2010 był Dyrektorem Operacyjnym sieci Coffeeheaven. Następnie jako Dyrektor Zarządzający oraz Członek Zarządu kierował multibrandową spółką LS Travel Foodservice Poland zarządzającej takimi brandami jak: SO!COFFEE, empik cafe, Bread & Co., Flying Bistro, The Flame, i kilku innych zlokalizowanych głównie na lotniskach. Od 2013 jako Business Development & Operations Director wspiera rozwój sieci Green Caffe Nero, będącej własnością Caffe Nero, największej na świecie prywatnej sieci kawiarni. Specjalizuje się w konsultingu gastronomicznym, kształceniu i rozwoju kadr zarządzających, zarządzaniu i budowie sieci, projektowaniu i wdrażaniu szkoleń oraz customer service.

Jacek
Pogorzelski

Skarby Serowara, BlueFox

Ekspert w zakresie strategii marketingowej oraz zarządzania marką i doświadczeniem klienta. Posiada stopi
czytaj więcej >

Jacek Pogorzelski

Skarby Serowara, BlueFox

Ekspert w zakresie strategii marketingowej oraz zarządzania marką i doświadczeniem klienta. Posiada stopień doktora nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu oraz ukończone zaawansowane kursy z zakresu innowacyjności i modeli biznesowych na Uniwersytecie Stanforda. Jest także certyfikowanym neurobadaczem. Twórca metod i narzędzi planistycznych i analitycznych z zakresu marketingu, innowacyjności, poszukiwania insightów i strategii rynkowej. Pracował z firmami z kilkunastu branż z Polski, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Rosji, Ukrainy i USA. Były wykładowca programów MBA oraz Executive MBA Szkoły Głównej Handlowej oraz The Carlson School of Management Uniwersytetu Minnesoty. Doświadczony trener komunikacji marketingowej, zarządzania marką, analizy marketingowej, marketingu wartości oraz innowacyjności w ramach certyfikowanych programów The Chartered Institute of Marketing z Londynu. Przeprowadził kilka tysięcy godzin szkoleń i warsztatów. Były brand i marketing manager międzynarodowych korporacji w branży FMCG i farmaceutycznej. Autor książek Marka na cztery sposoby (Managing Brands in 4D w języku angielskim), Praktyczny marketing miast i regionów, Kod skuteczności, Mity marketingowe, (R)ewolucja marki, Pozycjonowanie produktu oraz wielu artykułów na temat strategii marek oraz innych zagadnień marketingu strategicznego.

Radosław
Fronc

Main Square Hospitality Group

Założyciel i współwłaściciel grupy restauracji m.in: Kogel Mogel, Fiorentina, Wesele, Szara Gęś, Bianc
czytaj więcej >

Radosław Fronc

Main Square Hospitality Group

Założyciel i współwłaściciel grupy restauracji m.in: Kogel Mogel, Fiorentina, Wesele, Szara Gęś, Bianca, La Grande Mamma, La Campana. Od 2008 roku wymienione restauracje otrzymały 30 nominacji przewodnika Michelin (Wesele 2009- 2013, La Campana 2010-2018, Kogel Mogel 2014-2018, Bianca 2015-2018). Ponadto Kogel Mogel i La Campana obecne są również w przewodniku Gault&Milleau. Absolwent wydziału Psychologii na Uniwersytecie Jagiellońskim. W prowadzeniu restauracji od zawsze intrygował i pasjonował go proces relacyjności i genuine hospitality. Pasjonat podróży inspirowanych znakomitą kuchnią, winem i operą.

Agnieszka
Mazurek

Bonduelle

Marketing & KA Manager marki Bonduelle Food Service, od zawsze w firmie Bonduelle Polska S.A. Absolwentka
czytaj więcej >

Agnieszka Mazurek

Bonduelle

Marketing & KA Manager marki Bonduelle Food Service, od zawsze w firmie Bonduelle Polska S.A. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej, posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży horeca i marketingu zintegrowanym. Odpowiedzialna w firmie za strategię, marketing, wdrażanie nowych produktów i współpracę z kluczowymi klientami – działań dedykowanych stricte do świata gastronomii. Od lat z powodzeniem rozwija Bonduelle Food Service w Polsce, a jej działania są zauważalne na arenie europejskiej Grupy Bonduelle. Miłośniczka dobrego jedzenia.

Adam
Drozdowski

Wine Direct

Absolwent Politechniki Śląskiej, od lat 90 tych związany z branżą winiarską, wieloletni prezes spółki
czytaj więcej >

Adam Drozdowski

Wine Direct

Absolwent Politechniki Śląskiej, od lat 90 tych związany z branżą winiarską, wieloletni prezes spółki z zakresu rynku B2B i B2C, od 2012 członek zarządu grupy Partner Center i Dyrektor Zarządzający dywizji dedykowanej sektorowi Horeca  o nazwie Wine Direct.

Katarzyna
Pilitowska

Ranny Ptaszek, Hummus Amamamusi

Romanistka i dziennikarka, wegetarianka, właścicielka i kucharka w barze śniadaniowym „Ranny Ptaszek” o
czytaj więcej >

Katarzyna Pilitowska

Ranny Ptaszek, Hummus Amamamusi

Romanistka i dziennikarka, wegetarianka, właścicielka i kucharka w barze śniadaniowym „Ranny Ptaszek” oraz w hummusiji „Hummus Amamamusi” na krakowskim Kazimierzu. Od kilku lat prowadzi z powodzeniem największy festiwal kulinarny w Krakowie „Najedzeni Fest!” i organizuje letni Piknik Krakowski w parkach Krakowa. Zaangażowana społecznie w walkę o tereny zielone w Krakowie. Za największy sukces uważa stworzenie offowego radia Radiofonia.

Tomasz
Małek

Dom Wódki

Z gastronomią związany od 2003 roku. W swojej dotychczasowej karierze pracował w topowych klubach, restaura
czytaj więcej >

Tomasz Małek

Dom Wódki

Z gastronomią związany od 2003 roku. W swojej dotychczasowej karierze pracował w topowych klubach, restauracjach i koktajlbarach oraz wystąpił w ponad 180 konkursach barmańskich w 35 państwach świata, wygrywając 66 z nich. Jako jedyny barman na świecie wygrał czterokrotnie międzynarodową ligę Flair WFA Grand Slam oraz czterokrotnie zwyciężył najbardziej prestiżowy konkurs - mistrzostwa świata w stylu flair - Roadhouse World Final.   Ambasador restauracji "Elixir by Dom Wodki" oraz manager koktajl baru "The Roots Cocktail Bar and more" w Warszawie. Członek elitarnego Belvedere Bartender Collective zrzeszającego 7 najlepszych barmanów na Belvedere na świecie. Bar konsultant i sędzia konkursów barmańskich czynnie działający w całej Europie i Azji.

Jakub
Janicki

Dziennikarz kulinarny i winiarski

Dziennikarz kulinarny i winiarski ("Ferment. Pismo o winie."), popularyzator win naturalnych, twórca kart wi
czytaj więcej >

Jakub Janicki

Dziennikarz kulinarny i winiarski

Dziennikarz kulinarny i winiarski ("Ferment. Pismo o winie."), popularyzator win naturalnych, twórca kart win dla restauracji. Działacz Slow Food, okazjonalnie konferansjer. Na co dzień dyrektor kreatywny w Agencji Reklamowej Opus B.

Katarzyna
Młynarczyk

Socjomania, Restauracja Handelek

Inicjatorka i prezes krakowskiego konceptu restauracji śniadaniowej, będącej reaktywacją tradycji handelk
czytaj więcej >

Katarzyna Młynarczyk

Socjomania, Restauracja Handelek

Inicjatorka i prezes krakowskiego konceptu restauracji śniadaniowej, będącej reaktywacją tradycji handelków śniadaniowych popularnych w XIX wieku w Krakowie. W gastronomii - z pasji i z zamiłowania do małopolskiej i staropolskiej kuchni. W biznesie - prezes firmy konsultingowo-szkoleniowej Socjomania działającej w obszarze strategii i marketingu w kanałach digital. Wykładowca na polskich uczelniach (tematyka: strategia, marketing, budowanie zespołów, HR). Na co dzień łączy dwa światy, pasje i pracę zawodową ale też koncepcję współtworzenia produktów, usług i organizacji razem z pracownikami (kilkuosobowy zespół wspólników w obydwu firmach) oraz klientami (to dzięki nim usługi jej firm ewoluują i w tworzone są w odpowiedzi na ich potrzeby).

Paweł
Kałużny

Guest Experience Think Tank Academy

Menedżer oraz doradca zarządzający gastronomią od kilkunastu lat. Doświadczenie w Polsce zdobywał w Poz
czytaj więcej >

Paweł Kałużny

Guest Experience Think Tank Academy

Menedżer oraz doradca zarządzający gastronomią od kilkunastu lat. Doświadczenie w Polsce zdobywał w Poznaniu, Krakowie i w Warszawie, a poza jej granicami w Londynie i Dubaju. Specjalizuje się w serwisie oraz przygotowaniach do otwarć. Przez kilka lat związany z siecią hoteli Hilton Worldwide, w której zarządzał gastronomią przede wszystkim podczas otwierania nowych hoteli. Tworzył plany treningowe dla takich hoteli jak Hilton London Tower Bridge czy Conrad Dubai. Prowadzi własną działalność badawczą, regularnie wygłasza prelekcje na międzynarodowych konferencjach a także prowadzi szkolenia i działalność doradczą. Jest także wykładowcą na studiach podyplomowych Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Maciej
Piwko

Finebite

Z wykształcenia lekarz weterynarii. Miłośnik jedzenia i nowych technologii. Od 2011 roku związany z bran
czytaj więcej >

Maciej Piwko

Finebite

Z wykształcenia lekarz weterynarii. Miłośnik jedzenia i nowych technologii. Od 2011 roku związany z branżą  startupową. Współtwórca aplikacji i przewodników turystycznych Pitu Pitu Fun Guide - zwycięzcy Startup Contest 2013. Współzałożyciel aplikacji Everytap - zdobywcy Mobile Trends Award 2015. W 2019 roku wprowadził na rynek aplikację Finebite - następcę Everytap. Prywatnie mąż i ojciec. Współpracował z ponad tysiącem restauracji, pubów i kawiarni w całym kraju.

Katarzyna
Derdzińska

MADE Progress

Przez 8 lat związana z firmą doradczą Aon Hewitt, w której pełniła rolę Dyrektor Programu Najlepsi Prac
czytaj więcej >

Katarzyna Derdzińska

MADE Progress

Przez 8 lat związana z firmą doradczą Aon Hewitt, w której pełniła rolę Dyrektor Programu Najlepsi Pracodawcy w Polsce, Lidera Oferty Talent & Engagment, a w końcu Dyrektora ds. Rozwoju Biznesu. W ostatnich latach pełniła rolę Dyrektora Personalnego. Od ponad 10 lat specjalizuje się w projektach z zakresu budowania zaangażowania pracowników, integrując perspektywy zarządów/właścicieli/ sponsorów, menedżerów i pracowników. Realizowała również projekty z zakresu podnoszenia efektywności organizacyjnej, komunikacji wewnętrznej oraz zarządzania zmianą. Jest absolwentką Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz ESCP-EAP European School of Management w Berlinie, gdzie uzyskała tytuł Diplom-Kauffrau z zakresu Biznesu międzynarodowego. Ukończyła Program The Art and Science of Coaching w Szkole Coachów Erickson College / Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Karolina
Milczanowska

Jedling Marketing

Rocznik ’90, czyli jeszcze wychowana na trzepaku, ale już w nierozłącznym towarzystwie Internetu. W dziec
czytaj więcej >

Karolina Milczanowska

Jedling Marketing

Rocznik ’90, czyli jeszcze wychowana na trzepaku, ale już w nierozłącznym towarzystwie Internetu. W dzieciństwie chciała zostać cukiernikiem, dlatego w młodości została barmanem. Po spędzeniu 9 lat jako pracownik barów i restauracji, postanowiła wziąć swoją pasję na inny poziom i zaczęła o gastronomii pisać. Z pozycji osoby, która znała insajd, udało się jej zbudować największy krakowski serwis, poświęcony kulturze jedzenia i picia na mieście. W ubiegłym roku, otworzyła agencję interaktywną, zajmującą się PRem i prowadzeniem kanałów Social Media, dedykowaną dla branży gastronomicznej.

Katarzyna
Płachecka

Jedling Marketing

PR Manager w agencji Jedling Marketing, współwłaścicielka portalu Have a Bite Kraków, poświęconego kult
czytaj więcej >

Katarzyna Płachecka

Jedling Marketing

PR Manager w agencji Jedling Marketing, współwłaścicielka portalu Have a Bite Kraków, poświęconego kulturze jedzenia na mieście. PR-owiec z zacięciem do social mediów, zajmuje się komunikacją, consultingiem i kreowaniem wizerunku restauracji w social media. Specjalizuje się w influencer marketingu dla gastronomii, organizując eventy prasowe oraz spotkania dla blogerów i dziennikarzy kulinarnych. Jej wcześniejsza kariera w public relations związana była głownie z branżą IT i nowymi technologiami. Odpowiedziawszy sobie na pytanie „Co najbardziej lubię w życiu robić”, postanowiła jednak zająć się jedzeniem. Ma na swoim koncie półroczny epizod w roli managera restauracji.

ORGANIZATORZY

PARTNERZY MERYTORYCZNI

PARTNERZY BIZNESOWI

PARTNERZY MEDIALNI

KONTAKT

Partnerzy Biznesowi - Współpraca

EWELINA SOBICZEWSKA

+48 609 094 244

e.sobiczewska@forsolutions.pl

Media i Uczestnicy

ADRIANA RYSZAWY

+48 510 075 741

ar@forsolutions.pl

POPRZEDNIE EDYCJE

ZOBACZ WSZYSTKIE WYDARZENIA

MIEJSCE

Centrum Kongresowe ICE Kraków, Marii Konopnickiej 17, 30-302 Kraków

Zostaw nam wiadomość

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od FOR Sp. z o.o. ul. Szajnochy 5/1, 01-637 Warszawa. Państwa dane osobowe są administrowane przez FOR Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Państwa dane osobowe są gromadzone poprzez strony internetowe w przypadku gdy zechcą Państwo poprzez dedykowany formularz wyrazić zgodę na otrzymywanie od nas komunikacji marketingowej, w tym newsletterów dotyczących naszych usług oraz innych informacji dotyczących branży gastronomicznej. Administrator może również przetwarzać dane w jego usprawiedliwionych celach, jakim jest w szczególności marketing bezpośredni produktów i usług oraz badanie satysfakcji Klienta. Gromadzimy również informacje z Państwa urządzeń i aplikacji jakich wykorzystujecie do skorzystania z naszych stron internetowych, takie jak adres IP. Odbiorcami Państwa danych są dostawcy usług poczty elektronicznej, rozwiązań informatycznych gromadzących dane niezbędne do wysyłki newslettera. Szczegółowe informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, przysługujących Państwu uprawnień oraz czasu przetwarzania danych osobowych zamieszczone są w Polityce Prywatności zamieszczonej na stronie https://forsolutions.pl/polityka-prywatnosci/.

FreshMail.pl