MADE Evolution fof HoReCa
fb-icon insta-icon insta-icon youtube-icon

Zaczynajmy

Konferencja gastronomiczna MADE FOR RESTAURANT Gdynia 10.2019

Konferencja gastronomiczna MADE FOR RESTAURANT Gdynia 10.20192019-09-16T15:41:27+02:00

Made FOR Restaurant w Gdyni to unikatowe biznesowe doświadczenie dla branży gastronomicznej w zupełnie NOWYM WYDANIU. Tym razem stawiamy na WARSZTATOWĄ Formułę, PRAKTYKĘ, interaktywne ZAANGAŻOWANIE uczestników w program i GRYWALIZACJĘ. Przedsiębiorcy, eksperci i media zasiądą przy okrągłych stołach, aby kreować rozwiązania dające szansę pomorskim restauracjom wyjść na czołówkę polskiej, a może i światowej gastronomii. Konkursy, nagrody i oferty specjalne od wyjątkowych partnerów– to wszystko czeka nas na trójmiejskiej edycji konferencji!

Program konferencji

Temat przewodni tegorocznych spotkań
MADE FOR Restaurant

Innowacje w gastronomii – biznes czy prowokacja?

IDEA

W innowacyjnym, nowatorskim i kreatywnym myśleniu leży przyszłość każdej firmy i każdego biznesu. Oczywiście, nie każda innowacja jest warta wprowadzania – jednak wiedza o jej istnieniu pozwala podejmować świadome decyzje i wybory oraz rozumieć rynek, w którym przyszło nam funkcjonować. Dzisiaj liczą się ludzie, technologie, troska o środowisko i transparentność. Takie myślenie jest nam bliskie. Nasze spotkania nie są o gotowaniu, choć jedzenie jest w centrum uwagi, ale o biznesie w naszej branży: etycznym, dochodowym i pasjonującym.

Weź udział w konferencji i zdecyduj sam, czy proponowane innowacje są dla Ciebie przyszłością, czy tylko prowokacją?


Agnieszka Małkiewicz, Prezes Zarządu FOR Solutions

Dlaczego warto wziąć udział
w konferencji

Zainspiruj się innowacyjnymi rozwiązaniami 

Marketing produktu, gastrofizyka, neuromarketing, grywalizacja - odkryj, które z nowatorskich rozwiązań mogą pomóc w Twoim biznesie.

Poznaj nowinki z “wielkiego świata”

Innowacje w świecie win, trendy, personal branding i nietuzinkowe działania wizerunkowe - odkryj jak gastronomia rozwija się na świecie i co warto zaadaptować lokalnie.

Naucz się jak efektywniej sprzedawać i zarządzać

E-commerce, współtworzenie, wzrost dochodowości i lepsze zarządzanie czasem - jak poprawić swoje dotychczasowe działania, aby przynosiły większe zyski?

Zdobądź praktyczną wiedzę

HR, marketing, finanse, sprzedaż, zarządzanie - to tylko część tematów, które poruszamy podczas konferencji MADE FOR Restaurant.

Poznaj branżowych ekspertów

Usiądziesz do rozmów biznesowych z najskuteczniejszymi restauratorami, doświadczonymi managerami, znanymi szefami kuchni i influencerami.

Odkryj siłę networkingu

Poznaj nowych ludzi, z którymi wymienisz się branżowym doświadczeniem, mając szansę na odkrycie nowych możliwości biznesowych. 

Zobacz co mówią uczestnicy poprzednich edycji

Znakomity dobór prelegentów, mnogość tematów, ciekawa formuła. Brakowało w branży takiego wydarzenia , zorganizowanego na tak wysokim poziomie.

Radosław Fischbach, (Dyrektor Gastronomii, Nosalowy Dwór Resort & SPA)

Gratuluję organizacji wydarzeń w Krakowie, udane eventy!

Maciej Dobrzyniecki, (Prezydent Akademii Gastronomicznej w Polsce)

Najfajniejsze jest to, że ta konferencja po prostu jest. Myślę, że to bardzo ważne i ciekawe, że dużo osób w jednym miejscu rozmawia o różnych problemach branży gastronomicznej – to daje synergię wielu składowych potrzebnych do zrozumienia całości.

Mariusz Zawadzki, Restaurator, Mondo di Vinegre oraz Vinegre

The conference MADE FOR Restaurant in Wroclaw is a great opportunity for the gastronomy sector to learn from others experience. The industry experts and their business ideas are an inspiration that definitely should be implemented in restaurants. It’s a great opportunity to build a strong network that will be helpful in the future. It was a pleasure to see so many people eager to learn and I believe that it’s a perfect time for Poland to take full advantage of its growing culinary potential.

Isabella Poti, Bros’ (Włochy)

MADE FOR Restaurant to ciekawa platforma wymiany doświadczeń dla osób z branży HORECA pozwalająca spojrzeć na ten biznes z różnych punktów widzenia. Wielką korzyścią jest możliwość spotkania doświadczonych osób, które chętnie dzielą się swoją wiedzą. Zdecydowanie polecam to wydarzenie, gdyż jego ciekawa i merytoryczna strona sprawia, że każda z osób będących na konferencji znajdzie dla siebie coś ciekawego.

Stanisław Magdij, Bierhalle

Konferencja Made For Restaurant to świetne wydarzenie, które z jednej strony gwarantuje uczestnikom ogromną dawkę bardzo wartościowej wiedzy, a Partnerom pozwala pokazać się z jak najlepszej strony wśród swoich potencjalnych klientów. Jestem pod ogromnym wrażeniem organizacji, dbałości o każdy szczegół i podejścia Organizatorów. Gratuluję i z niecierpliwością czekam na kolejne wydarzenia w innych miastach.

Anna Chrobot, Starszy specjalista ds. marketingu, Dilmah, Gourmet Foods

Ana Roš – kuchenna petarda! Wspaniałe dwa dni z jedna z najlepszych kucharek świata. Plus znakomita ludzka historia.

Łukasz Modelski, (Dziennikarz kulinarny, Polskie Radio)

Female power at the European table! In Krakow celebrating its’ status as European Capital of Gastronomy Culture with Ana Roš, Female Chef of The Year 2017 according to The World’s 50 Best Restaurants  in advance of the tommorow’s restaurant trend conference MADE FOR Restaurant  where I am honoured to be speaking. Delighted to be with a fantastic, enthusiastic outspoken group of Polish, Slovenian, Swedish foodies.

Sudi Pigott , (Dziennikarka kulinarna, blogerka, Sudi Foodie, Women of food UK)

Podczas krakowskiej konferencji MADE FOR Restaurant porozmawialiśmy sobie o biznesowym sensie umieszczania w kartach win ekologicznych i naturalnych w składzie: Adam Drozdowski, Rafał Stec, Radosław Fronc i ja. Bardzo było miło, przerażająco wręcz merytorycznie i w ogóle budująco. Agnieszko Małkiewicz, dziękuję za zaproszenie!

Jakub Janicki , (Dziennikarz kulinarny, Ferment. Pismo o winie)

Cała konferencja MADE FOR Restaurant w Krakowie przebiegła pod hasłem “Innowacyjność”, i tego, co się w naszej branży obecnie dzieje: jakie są trendy światowe w porównaniu do tego, co się dzieje u nas w Polsce: jakie są możliwości ale też jakie są wyzwania i zagrożenia. Temat jest bardzo ciekawy i zachęcam do uczestnictwa w konferencji – muszę przyznać, że byłem bardzo mile zaskoczony!

Adam Drozdowski, (Dyrektor Działu Horeca, Wine Direct)

Na MADE FOR Restaurant nawiązaliśmy wiele fajnych kontaktów – relacyjnych i biznesowych – myślę, że warto tu być!

Michał Oszczyk, (Manager Centrum Szkoleniowego, Gourmet Foods)

W takich miejscach można się inspirować, można w neutralny sposób porozmawiać z ludźmi z branży.

Adrian Łukaszewicz, (Opiekun merytoryczny studiów podyplomowych HORECA Menedżer, Akademia Leona Koźmińskiego)

Takich inicjatyw z oczywistych powodów powinno być jak najwięcej, bo mają znakomitą jedną cechę wiodącą: one po prostu, zwyczajnie, zmuszają do refleksji!

Radosław Fronc, (Właściciel restauracji w Krakowie pod marką Main Square Hospitality Group, m.in. Szara Gęś, Fiorentina Ristorante)

W konferencji MADE FOR Restaurant uczestniczyliśmy po raz pierwszy i na pewno nie po raz ostatni. Bardzo interesujący program konferencji, obejmujący szeroki spectrum działania od marketingu, poprzez zarządzanie kończąc na sprzedaży ,inspirujący prowadzący, możliwość nawiązania nowych kontaktów i cały czas szukanie odpowiedzi na pytanie „Innowacje w gastronomii-biznes czy prowokacja?” spowodowało, że z niecierpliwością czekam na kolejną konferencję na której i Państwa nie powinno zabraknąć

Włodzimierz Owczarski, (Manager Instytutu Kulinarnego)

Świeżo, aktualne i ważne tematy, opinie i wiedza doświadczonych praktyków i ekspertów, interesująco i dynamicznie, czekam niecierpliwie na kolejne takie spotkanie

Krzysztof Kaliciński, (Business Development & Operations Director Nero Group/Green Caffè Nero)

Agnieszko, bardzo bardzo udane wydarzenie! 🙂 Jesteśmy z wami już parę lat i widzę jak pięknie rozwijasz to co zaplanowałaś ! Jestem pod coraz większym wrażeniem twojej energii i pomysłów!! Te wszystkie spotkania i wydarzenia są bardzo potrzebne nam restauratorom, dodają nam energii na dalsze działania! Gratulacje dla Ciebie i twojego zespołu!!! Chcemy tego coraz więcej!

Małgorzata Komsta, (Właścicielka, Umami, Plado)

In 2017 we hosted a hospitality industry event, the MADE Restaurant conference for the first time. It was a successful gathering of colleagues talking about the common grounds, issues and topics of the hospitality industry. In 2018, and I’m very proud of that, we hosted it again. About 220 people from the industry were gathering and discussing about the future trends. The topic of the conference was “3 steps ahead” which is, I think, the very important thing to talk about, because in our current situation we always need to stay relevant to our customers and need to adapt to change and innovation. I hope this conference really brings participants closer to this point, to help them to innovate and really succeeding the current surroundings of our business.

Mattias Herd, Dyrektor, Double Tree by Hilton Wrocław

Współpraca z MADE Solutions to przede wszystkim profesjonalizm, kampania promocyjna na wysokim poziomie oraz dawka wartościowej wiedzy dla branży gastronomicznej, jak i turystycznej.

Kluczowe tematy, najlepsi eksperci, garść inspiracji to nieodłączne czynniki tej konferencji. Polecamy udział w MADE Restaurant zdecydowanie każdemu, kto chciałby podzielić się doświadczeniem z innymi i znaleźć odpowiedzi na pytania, które mogą poprawić funkcjonowanie własnego biznesu. Jako Partner tego wydarzenia cieszymy się, że mogliśmy gościć wszystkich uczestników w naszym hotelu – ta współpraca z pewnością przełoży się na kolejne edycje.

Joanna Stachowiak-Szczotko, Dyrektor, Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront

Uważam, że konferencja MADE Restaurant jest bardzo profesjonalnie zrobiona, zarówno pod względem merytorycznym materiału jak i pod kątem doboru panelistów. Są to osoby, które mają wieloletnie doświadczenie w branży gastronomicznej, dzięki czemu mogą podzielić się konkretnymi rozwiązaniami i uchronić innych od popełniania tych samych błędów. Na wysokim poziomie są również świetnie dobrani partnerzy, którzy podchodzą do tematu z profesjonalizmem, wielką pasją i zaangażowaniem. Jak na XXI wiek przystało, nowoczesna formuła konferencji z zastosowaniem różnych technologii jest zdecydowanie dużym plusem.

Katarzyna Mysiak, Referat Promocji i PR , Wydział Komunikacji Społecznej i Informacji, Urząd Miasta Gdynia

Jako wydarzenie edukujące, MADE Restaurant, jest bardzo wartościowe, zarówno dla restauratorów, hotelarzy, jak i  całej branży turystycznej. Pomaga spojrzeć na  biznes z nieco innej perspektywy. Kto się nie rozwija – upada. Kto się nie rozwija –  nie będzie dobrze prowadził biznesu. Konferencja MADE Restaurant pomaga rozwinąć skrzydła uczestnikom i zainspirować do dalszej pracy i nauki.

Aleksandra Jonczyk-Rozpędowska, Manager Pionu Promocji i Marketingu, Gdańska Organizacja Turystyczna/Gdańsk Convention Bureau

Jeżdżę na konferencję z różnych powodów, głównie w celach networkingowych. W MADE Restaurant cenne jest to, że oferuje poznanie branży w wymiarze lokalnym – nagle za nazwami miejsc, które znam, pojawiają się osoby. Jest również sporo nowej wiedzy, którą można przełożyć na swój biznes, jak i inspirujące tematy czy idee, które zdecydowanie zapadają w pamięć i stwarzają miejsce do dyskusji na polu restauracyjnym np. z załogą.

Ewa Malika Szyc-Juchnowicz, Szefowa Kuchni, Restauratorka, Restauracja Malika, Machina, Trójmiasto

Na MADE Restaurant jesteśmy już czwarty raz i jest to przede wszystkim bardzo pozytywna współpraca. Wydarzenie jest profesjonalne i daje możliwość poznania wielu ludzi z branży, z którymi można wymienić się ciekawymi spostrzeżeniami. Uważam, że był to świetny krok i zdecydowanie chcemy być częścią dalszych spotkań.

Marcin Wajda, Dyrektor ds. Marketingu i PR, Winterhalter Polska

MADE Restaurant to konferencja, której bardzo dużą wartością są panele dyskusyjne poruszające aktualne, nurtujące właścicieli i managerów lokali gastronomicznych tematy i prelekcje z praktyczną wiedzą do wykorzystania, przekazywaną przez praktyków. Nie do przecenienia jest także fakt, że w jednym miejscu spotykają się ludzie, którzy na co dzień zajmują się prowadzeniem restauracji, dlatego cenne są także rozmowy w kuluarach. Dzięki nim możemy dzielić się swoim doświadczeniem z innymi, odkrywać, że nie tylko my borykamy się z pewnymi problemami, a przy okazji poznawać nowe rozwiązania, które możemy zaadaptować na potrzeby swojego biznesu.

Anna Jabłońska, Redaktor naczelna, Restauracja. Pismo Biznesu Gastronomicznego

Gratuluję inspirującego wydarzenia! Organizacja, merytoryka, prowadzenie na najwyższym poziomie. Tworzycie projekt, który będzie miał kluczową rolę w rozwoju branży w naszym kraju

Katarzyna Noga, Marketing Manager B2B, Kruszwica SA

Dziś, przy wielu branżowych imprezach, trudno jest zebrać tak pokaźne grono decyzyjnych ludzi. Podobała mi się formuła konferencji, doskonale wpisująca się w trend dzielenia się wiedzą w środowisku restauratorów i szefów kuchni. Poruszone zostały interesujące tematy. Wartością dodaną są również nawiązane przeze mnie kontakty, które zaowocują podpisaniem umów. Dla mnie, jedna z lepszych konferencji w ostatnim czasie.

Aleksandra Batko, B2B Sales Director, Aged Sp. z o.o.

Konferencja gastronomiczna
MADE FOR RESTAURANT Gdynia 21.10.2019

Konferencje gastronomiczno-biznesowe MADE FOR Restaurant w ostatnich dwóch latach odniosły wyjątkowy sukces edukacyjny i networkingowy. To najlepsze wydarzenie gastronomiczne w Polsce wg kapituły Jury Poland Best 100 Restaurants.

Po raz pierwszy w Gdyni zapraszamy na zupełnie nową, WARSZTATOWĄ formułę spotkania. Co dokładnie oznacza NOWA FORMUŁA?

  • GOŚĆ z CZOŁÓWKI ŚWIATOWEJ GASTRONOMII – Esther Massats, PR manager w trzykrotnie uznanej za najlepszą restaurację na świecie – El Celler de Can Roca
  • WARSZTATOWA FORMUŁA – całodzienna praca warsztatowa w grupach przy okrągłych stołach
  • GRYWALIZACJA wciągająca uczestników w rywalizację, networking, wymianę wiedzy. Na koniec wyjątkowe nagrody od partnerów.
  • INTERAKTYWNA STREFA PARTNERÓW – specjalne oferty i eksperymenty
  • KIPIĄCE innowacyjnością TEMATY: food hall, zagraniczna ekspansja, community management, water pairing,innowacje winne, gastrofizyka i neuromarketing
  • BUSINESS PARTY z degustacją “Innowacji – prowokacji” od szefów kuchni i barmanów na trójmiejskim TOPIE
  • Miasto Gdynia jako Strategiczny Partner wydarzenia
  • Wyjątkowi Partnerzy Merytoryczni: Akademia Leona Koźmińskiego, Guest Experience Think Tank Academy i Instytut Kulinarny Transgourmet.
Kupuję bilet
200
uczestników
25
ekspertów
3
partnerów merytorycznych
40
partnerów biznesowych
i mediowych

Dla kogo jest ta konferencja

PROGRAM KONFERENCJI

Sprawdź program konferencji

PRELEGENCI

Esther
Massats

El Celler de Can Roca

Esther Massats

El Celler de Can Roca

Agnieszka
Małkiewicz

FOR SOLUTIONS

Dawno temu porzuciłam pracę w korporacji i założyłam restaurację - klasyczna historia kogoś, kto chce z
czytaj więcej >

Agnieszka Małkiewicz

FOR SOLUTIONS

Dawno temu porzuciłam pracę w korporacji i założyłam restaurację - klasyczna historia kogoś, kto chce zmienić swoje życie na lepsze;-) Ówczesny brak restauratorskiej wiedzy kompensowałam doświadczeniem PR-owym i marketingowym, które pomogło mi przetrwać najtrudniejsze chwile i utrzymać moje przedsiębiorstwo na powierzchni. To przeżycie sprawiło, że dzisiaj rozmawiam z szefami kuchni i restauratorami ich językiem. Doskonale rozumiem ich problemy, ambicje i marketingowe potrzeby. Przez ostatnie kilka lat koncentrowałam się na budowaniu strategii marketingowych i PR, budowaniu wizerunku moich klientów, projektowaniu doświadczeń kulinarnych, które na zawsze zostają w pamięci, inicjowaniu oraz wsparciu merytorycznym wydarzeń edukacyjnych i podróży kulinarno-biznesowych. Pracuję z ludźmi, produktami i firmami, których historia była wg mnie warta opowiedzenia. Marketing i PR to moja główna kompetencje. Dwa lata temu z sukcesem zbudowaliśmy MADE Restaurant czyli platformę rozwoju firm i kadry zarządzającej w branży HORECA. A dzisiaj przyszedł czas na kolejne wyzwanie - witam w FOR – w agencji komunikacji i kreowania wydarzeń dla branży HORECA.

Jan
Kilański

NEON

Swoją drogę z gotowaniem, zacząłem w stołecznych restauracjach. Kulinarnie dojrzewałem gotując w gwiazd
czytaj więcej >

Jan Kilański

NEON

Swoją drogę z gotowaniem, zacząłem w stołecznych restauracjach. Kulinarnie dojrzewałem gotując w gwiazdkowych rstauracjach w Hiszpanii, Santceloni(**) w Mardycie oraz Dos Cielos(**) w Barcelonie. Obecnie w swojej pracy staram się łączyć i mieszać kuchnię polską z kuchniami azjatyckimi, szukając wspólnych mianowników, analogicznych połączeń, lub tworząć całkowicie nowe. Fascynuje mnie kuchenne rzemiosło, każdego staram się je szlifować i rozwijać.

Mariola
Nowakowska

Zakorkowani Wine Bistro

Mariola Nowakowska

Zakorkowani Wine Bistro

Ewa
Salamon

FOR Solutions

Od 2010 roku realizuje kampanie promocyjne w mediach społecznościowych, a także działania z udziałem lide
czytaj więcej >

Ewa Salamon

FOR Solutions

Od 2010 roku realizuje kampanie promocyjne w mediach społecznościowych, a także działania z udziałem liderów opinii. Pracowała dla takich marek jak: Empik, natemat.pl, Coca-Cola, pracuj.pl, miasto Gdańsk. Realizowała wiele projektów społecznych. Organizuje konferencje, prowadzi szkolenia i wykłady. Od 2017 roku związana z Pismem. Magazynem opinii. Jest absolwentką Szkoły Strategii Marki.

Przemysław
Woźny

GÅRD Taste Scandinavian Gdynia

Szef Kuchni w Hotelu Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront oraz Restauracji GÅRD Taste Scandinavian Gdynia
czytaj więcej >

Przemysław Woźny

GÅRD Taste Scandinavian Gdynia

Szef Kuchni w Hotelu Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront oraz Restauracji GÅRD Taste Scandinavian Gdynia ma kilkunastoletnie doświadczenie w najlepszych hotelach w Trójmieście. Swoje pierwsze kroki w gastronomii stawiał w Trójmiejskich hotelach sieci Orbis. Jego talent szybko został doceniony. Był Szefem Kuchni między innymi w 5* Hotelu Grand w Sopocie, gdzie gotował dla księżniczki Szwecji oraz Prezydenta Rosji Władimira Putina. W 2015 roku rozpoczął współpracę z hotelem Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront należącym do Marriott International największej, międzynarodowej sieci hotelarskiej na świecie. Jest Szefem Kuchni, który stworzył menu dla pierwszych równocześnie otwierających się restauracji GåRD Nordic Kitchen w Gdyni i Amsterdamie. Kolejne powstające w Europie (Bruksela i Oslo) restauracje tej marki zawdzięczają swoją unikatową kartę menu właśnie temu utalentowanemu Polakowi. Przemek inspiracji szuka podczas podróży w różne zakątki Świata. Uwielbia kuchnię skandynawską a jego idolem jest Jamie Olivier. Prywatnie uwielbia spędzać czas z synami i żoną a na urlop najczęściej wybiera się na wyspy greckie. Jego hobby to piłka nożna oraz dobry film.

Tomasz
Kolecki

Żywiec Zdrój

Mistrz Polski Sommelierów w latach 2007/2008, 2009 i 2010, wiceprezydent Stowarzyszenia Sommelierów Polskich
czytaj więcej >

Tomasz Kolecki

Żywiec Zdrój

Mistrz Polski Sommelierów w latach 2007/2008, 2009 i 2010, wiceprezydent Stowarzyszenia Sommelierów Polskich, przewodniczący Komisji dydaktycznej Stowarzyszenia Sommelierów Polskich, uczestnik finałów Mistrzostw Europy i Świata Sommelierów w Sofii, Santiago de Chile, Strasburgu oraz Tokio, Diploma Association de la Sommellerie Internationale, Water Codex Diploma Hydrosommelier. Szef jury i arbiter m.in. Mistrzostw Polski Sommelierów, Coupe Georges Baptiste, Baltic Sommelier Cup, Young Sommeliers European Cup Londyn, Konkursu Win Polskich Jasło, Grand Prix Magazynu Wino, ITQI Bruksela, IWSC Londyn, Wino na Medal, Carpatiavini i innych, Felietonista oraz autor kart win, w tym nagradzanych przez magazyn Wine Spectator, konsultant i trener personelu restauracji i hoteli w ramach Wineconsultant.pl

John
Gabrovic

Stacja Food Hall

Od lat 90. John Gabrovic jest pionierem polskiej sceny gastronomicznej. Jako partner w Atomic Entertainment Gr
czytaj więcej >

John Gabrovic

Stacja Food Hall

Od lat 90. John Gabrovic jest pionierem polskiej sceny gastronomicznej. Jako partner w Atomic Entertainment Group, jest odpowiedzialny za kultowe projekty, takie jak: kluby nocne Ground Zero w Warszawie i Sopocie, restauracje Blue Cactus i Boathouse w Warszawie, Cafe Sukiennice w Krakowie oraz kompleksy Atomic Świat Rozrywki w Krakowie, Wrocławiu i Warszawie. Założył również i sprzedał sieć restauracji ‘Harmoni Market’ o tematyce śródziemnomorskiej w Orlando na Florydzie. Ostatnio John zakończył komercjalizację Food Hallu i restauracji w niedawno otwartym projekcie Elektrownia na warszawskim Powiślu. Poprzez sieć nowych food halli, John koncentruje się teraz na stworzeniu „ekosystemu” rozpoczynającego działalność w restauracji z dostępem do kapitału i doświadczeniem wspierającym młodych przedsiębiorców w Polsce. Pierwszym projektem jest posiadająca 21 restauracji Stacja Food Hall w Gdańsku, a następnie projekt Food Hall o powierzchni 3000 m2 w Norblinie, który zostanie otwarty w 2021 roku w Warszawie. John świadczy również usługi doradcze dla deweloperów nieruchomości, którzy chcą stworzyć ekscytujące przestrzenie do spożywania posiłków, picia i tańca. Wiecznie optymistyczny i napędzany przedsiębiorca. Gdy nie ma go w restauracji, John słucha klasycznego jazzu, ciesząc się treningiem długodystansowym. Uwielbia też podróże z rodziną do egzotycznych miejsc.

John
Borrell

Kania Lodge

Urodził się w Wielkiej Brytanii, a dorastał w Nowej Zelandii, gdzie w wieku osiemnastu lat zaczął pracowa
czytaj więcej >

John Borrell

Kania Lodge

Urodził się w Wielkiej Brytanii, a dorastał w Nowej Zelandii, gdzie w wieku osiemnastu lat zaczął pracować jako dziennikarz. Przez blisko trzydzieści lat był korespondentem zagranicznym, najpierw Agencji Reutera, BBC i „The Economist”, a następnie przez ponad dekadę relacjonował dla magazynu „Time” wydarzenia w Afryce, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Środkowej, Europie Wschodniej i na Bałkanach. Opisywał konflikty zbrojne w ponad dwunastu krajach m.in. w Angoli, Libanie i Nikaragui. Ponad 25 lat temu, po upadku komunizmu w Europie Wschodniej i na Bałkanach zrezygnował z pracy dziennikarskiej, by zacząć nowe życie nad kaszubskim jeziorem. Od tamtej pory razem z żoną zarządzają stworzonym przez siebie pensjonatem Kania Lodge, który jest doceniany przez gości z całego świata. John Borrell założył i prowadzi także firmę Wine Express importującą wina z całego świata. Prowadził również między innymi lokalną gazetę Express Kaszubski. Jest autorem książek „Nad Jeziorem Białym” oraz „Tylko chwila”.

Emilia
Pożarowszczyk

Skarby Serowara

Kierownik Marketingu i PR w SM Spomlek, z marketingiem związana od 15 lat. W Spomlek od 8 lat, wcześniej odp
czytaj więcej >

Emilia Pożarowszczyk

Skarby Serowara

Kierownik Marketingu i PR w SM Spomlek, z marketingiem związana od 15 lat. W Spomlek od 8 lat, wcześniej odpowiedzialna za marki leków OTC w branży farmaceutycznej. W oparciu o nowoczesne badania marketingowe rozwija markę serów śniadaniowych Serenada oraz markę serów premium Skarby Serowara. Stawia na innowacyjne dla serów projekty i niestandardowe formy promocji. Rozwija kategorię oraz kulturę konsumpcji serów, wprowadziła polskie sery długodojrzewajace do kanału HoReCa. W marketingu ważna jest nie tylko kreacja i pomysły, ale ich korelacja z potrzebami Klientów. Prowadzi cykl lekcji dla dzieci : „Skąd się biorą dziury w serze”, zaangażowana w działania CSR i tworzenie kącików zabaw dla dzieci w szpitalach i przychodniach. Wspiera lokalne kluby biznesu prelekcjami z wykorzystaniem case study z badań i projektów stosowanych w codziennej pracy. Współpracuje ze studentami, wpiera pisanie prac magisterskich, licencjackich. Nie stosuje rozwiązań tylko dla idei, nie toleruje rzeczy nieskończonych.

Cristian
Gadau

The Best Chef

Z pochodzenia Włoch. Od kilku lat mieszka w Polsce, w Krakowie. Od zawsze związany z gastronomią. Założyc
czytaj więcej >

Cristian Gadau

The Best Chef

Z pochodzenia Włoch. Od kilku lat mieszka w Polsce, w Krakowie. Od zawsze związany z gastronomią. Założyciel projektu The Best Chef – jego poczynania codziennie śledzi ponad 1,2 miliona ludzi z całego świata. Jak sam mówi dokonał czegoś niezwykłego – swoją pasję zamienił w swoją pracę – pracę marzeń polegającą na jedzeniu i piciu u najlepszych szefów kuchni.

Joanna
Ślusarczyk

The Best Chef

ukończyła farmację na Uniwersytecie Jagiellońskim. Następnie obroniła tytuł doktora nauk medycznych z
czytaj więcej >

Joanna Ślusarczyk

The Best Chef

ukończyła farmację na Uniwersytecie Jagiellońskim. Następnie obroniła tytuł doktora nauk medycznych z zakresu neurofarmakologii. Pasjonatka nauki głównie neuro-nauki czyli wszelkich zagadnień związanych, z tym co kryje się w naszym mózgu. Od 3 lat związana z The Best Chef. W tym roku pod patronatem The Best Chef stworzyła swój własny projekt „Food Meets Science” – interdyscyplinarny panel, który łączy świat nauki oraz gastronomii. Prowadzi własną działalność badawczą, wygłasza prelekcje na konferencjach międzynarodowych. Zajmuje się również organizacją wydarzeń kulinarnych.

Krzysztof
Kaliciński

Akademia Leona Koźmińskiego

Absolwent Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Business Coach, Business Development & Operations Director
czytaj więcej >

Krzysztof Kaliciński

Akademia Leona Koźmińskiego

Absolwent Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Business Coach, Business Development & Operations Director Nero Group/Green Caffe Nero. Przez 24 lata pracy zawodowej zdobywał doświadczenia pracując dla największych sieci gastronomicznych takich jak McDonald's, gdzie zaczynał przygodę w tym biznesie, czy T.G.I. Friday's - ikony casual dining. W latach 2005-2010 był Dyrektorem Operacyjnym sieci Coffeeheaven. Następnie jako Dyrektor Zarządzający oraz Członek Zarządu kierował multibrandową spółką LS Travel Foodservice Poland zarządzającej takimi brandami jak: SO!COFFEE, empik cafe, Bread & Co., Flying Bistro, The Flame, i kilku innych zlokalizowanych głównie na lotniskach. Od 2013 jako Business Development & Operations Director wspiera rozwój sieci Green Caffe Nero, będącej własnością Caffe Nero, największej na świecie prywatnej sieci kawiarni. Specjalizuje się w konsultingu gastronomicznym, kształceniu i rozwoju kadr zarządzających, zarządzaniu i budowie sieci, projektowaniu i wdrażaniu szkoleń oraz customer service.

Stanisław
Magdij

Bierhalle

11 lat przepracował w firmie Amrest w marce KFC, przechodząc wszystkie szczeble - od kucharza, poprzez poszc
czytaj więcej >

Stanisław Magdij

Bierhalle

11 lat przepracował w firmie Amrest w marce KFC, przechodząc wszystkie szczeble - od kucharza, poprzez poszczególne stanowiska kierownicze, aż do stanowiska Kierownika Restauracji, a następnie Kierownika Regionalnego. Ostatnie 3 lata pracy w Amreście spędził w biurze firmy pracując w dziale planowania i analiz finansowych. Z racji zdobytego w dziale operacyjnym doświadczenia i zamiłowania do pracy „w terenie”, uczestniczył w wielu projektach Amrestu, m.in. w budowie nowych restauracji, a także przejmowanie innych firm i konwertowanie ich na restauracje KFC i PH zarówno w Polsce jak i w Czechach. W styczniu 2006 został zaproszony do projektu tworzenia sieci restauracji Bierhalle działających w oparciu o własne piwo rzemieślnicze, wytwarzane na miejscu w restauracjach. Jako Dyrektor Operacyjny Bierhalle, odpowiada za wszystkie elementy działania restauracji, począwszy od doboru i negocjacji z dostawcami, na marketingu kończąc.

Gaweł
Czajka

Cały Gaweł

Optymizm nie jest mu obcy. Prawdziwek w świecie gastronomii. Od podstaw stworzył kantynę Cały Gaweł, zdob
czytaj więcej >

Gaweł Czajka

Cały Gaweł

Optymizm nie jest mu obcy. Prawdziwek w świecie gastronomii. Od podstaw stworzył kantynę Cały Gaweł, zdobywając w ten sposób pierwsze doświadczenia w tej materii. Pasjonat jedzenia, próbowania lokalnych produktów i podróży przepełnionych orientalnymi smakami.

Aleksandra
Batko

Fore

Dyrektor Sprzedaży B2B w firmie Fore, odpowiada za sprzedaż urządzeń profesjonalnych Liebherr, Nivona, Dys
czytaj więcej >

Aleksandra Batko

Fore

Dyrektor Sprzedaży B2B w firmie Fore, odpowiada za sprzedaż urządzeń profesjonalnych Liebherr, Nivona, Dyson Airblade, YesOves, Intra. Ma ponad 15 letnie doświadczenie w zakresie sprzedaży i zarządzania projektami w branży handlowej. Odpowiedzialna za realizację wielu projektów na rynku inwestycji komercyjnych m.in. w Amazon, Złote Tarasy, Galeria Mokotów, Galeria Serenada, Lotnisko Kraków, Galeria Arkady Wrocław. Jest absolwentką Wyższej Szkoły Zarządzania w Warszawie.

Jacek
Pogorzelski

Skarby Serowara, BlueFox

Ekspert w zakresie strategii marketingowej oraz zarządzania marką i doświadczeniem klienta. Posiada stopi
czytaj więcej >

Jacek Pogorzelski

Skarby Serowara, BlueFox

Ekspert w zakresie strategii marketingowej oraz zarządzania marką i doświadczeniem klienta. Posiada stopień doktora nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu oraz ukończone zaawansowane kursy z zakresu innowacyjności i modeli biznesowych na Uniwersytecie Stanforda. Jest także certyfikowanym neurobadaczem. Twórca metod i narzędzi planistycznych i analitycznych z zakresu marketingu, innowacyjności, poszukiwania insightów i strategii rynkowej. Pracował z firmami z kilkunastu branż z Polski, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Rosji, Ukrainy i USA. Były wykładowca programów MBA oraz Executive MBA Szkoły Głównej Handlowej oraz The Carlson School of Management Uniwersytetu Minnesoty. Doświadczony trener komunikacji marketingowej, zarządzania marką, analizy marketingowej, marketingu wartości oraz innowacyjności w ramach certyfikowanych programów The Chartered Institute of Marketing z Londynu. Przeprowadził kilka tysięcy godzin szkoleń i warsztatów. Były brand i marketing manager międzynarodowych korporacji w branży FMCG i farmaceutycznej. Autor książek Marka na cztery sposoby (Managing Brands in 4D w języku angielskim), Praktyczny marketing miast i regionów, Kod skuteczności, Mity marketingowe, (R)ewolucja marki, Pozycjonowanie produktu oraz wielu artykułów na temat strategii marek oraz innych zagadnień marketingu strategicznego.

Paweł
Kałużny

Guest Experience Think Tank Academy

Menedżer oraz doradca zarządzający gastronomią od kilkunastu lat. Doświadczenie w Polsce zdobywał w Poz
czytaj więcej >

Paweł Kałużny

Guest Experience Think Tank Academy

Menedżer oraz doradca zarządzający gastronomią od kilkunastu lat. Doświadczenie w Polsce zdobywał w Poznaniu, Krakowie i w Warszawie, a poza jej granicami w Londynie i Dubaju. Specjalizuje się w serwisie oraz przygotowaniach do otwarć. Przez kilka lat związany z siecią hoteli Hilton Worldwide, w której zarządzał gastronomią przede wszystkim podczas otwierania nowych hoteli. Tworzył plany treningowe dla takich hoteli jak Hilton London Tower Bridge czy Conrad Dubai. Prowadzi własną działalność badawczą, regularnie wygłasza prelekcje na międzynarodowych konferencjach a także prowadzi szkolenia i działalność doradczą. Jest także wykładowcą na studiach podyplomowych Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Marcin
Dera

Selgros Cash&Carry, Transgourmet

Marcin Dera posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z przedstawicielami rynku gastronomicznego. Zna doskona
czytaj więcej >

Marcin Dera

Selgros Cash&Carry, Transgourmet

Marcin Dera posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z przedstawicielami rynku gastronomicznego. Zna doskonale ich potrzeby i oczekiwania. Swoje kompetencje zdobywał podczas pracy na kierowniczych stanowiskach dla największych sieci handlowych w Polsce. Dziś odpowiada za obszar sprzedaży ds. gastronomii w Transgourmet Polska, gdzie zarządza zespołem ekspertów, których zadaniem jest zapewnienie branży dostępu do produktów najwyższej jakości i obsługi dostosowanej do indywidualnych potrzeb. Wierzy, że rynek gastronomiczny w Polsce ma ogromny potencjał, lecz do ciągłego rozwoju potrzebuje odpowiednich warunków. Jego osobistym wyzwaniem jest, by poprzez działalność Transgourmet Polska takie warunki stwarzać.

Adam
Drozdowski

Wine Direct

Absolwent Politechniki Śląskiej, od lat 90 tych związany z branżą winiarską, wieloletni prezes spółki
czytaj więcej >

Adam Drozdowski

Wine Direct

Absolwent Politechniki Śląskiej, od lat 90 tych związany z branżą winiarską, wieloletni prezes spółki z zakresu rynku B2B i B2C, od 2012 członek zarządu grupy Partner Center i Dyrektor Zarządzający dywizji dedykowanej sektorowi Horeca  o nazwie Wine Direct.

Marcin
Wajda

Winterhalter

Z wykształcenia HR-owiec przez kilka lat z powodzeniem realizujący się w programach szkoleniowo-rozwojowych
czytaj więcej >

Marcin Wajda

Winterhalter

Z wykształcenia HR-owiec przez kilka lat z powodzeniem realizujący się w programach szkoleniowo-rozwojowych oraz coachingu w ramach międzynarodowej organizacji, którego w pewnym momencie dosięgnęła strzała marketingowego amora przeciągając na ciemną stronę mocy. Posiada wieloletnie doświadczenie po obu stronach barykady, czyli pracy oraz prowadzenia agencji, jak również tej po stronie Klienta odpowiadając za strategię marketingową oraz branding. Do gastronomii dołączył zaledwie 3 lata temu, kiedy z sukcesami kierował działem marketingu i PR w jednej z najprężniejszych wówczas na polskim rynku firm łączących e-commerce z tradycyjnym modelem realizacji usługi – PolskiBus.com, obejmując stanowisko Dyrektora Marketingu i PR w Winterhalter Polska.

Maciej
Piwko

Finebite

Z wykształcenia lekarz weterynarii. Miłośnik jedzenia i nowych technologii. Od 2011 roku związany z bran
czytaj więcej >

Maciej Piwko

Finebite

Z wykształcenia lekarz weterynarii. Miłośnik jedzenia i nowych technologii. Od 2011 roku związany z branżą  startupową. Współtwórca aplikacji i przewodników turystycznych Pitu Pitu Fun Guide - zwycięzcy Startup Contest 2013. Współzałożyciel aplikacji Everytap - zdobywcy Mobile Trends Award 2015. W 2019 roku wprowadził na rynek aplikację Finebite - następcę Everytap. Prywatnie mąż i ojciec. Współpracował z ponad tysiącem restauracji, pubów i kawiarni w całym kraju.

Katarzyna
Derdzińska

MADE Progress

Przez 8 lat związana z firmą doradczą Aon Hewitt, w której pełniła rolę Dyrektor Programu Najlepsi Prac
czytaj więcej >

Katarzyna Derdzińska

MADE Progress

Przez 8 lat związana z firmą doradczą Aon Hewitt, w której pełniła rolę Dyrektor Programu Najlepsi Pracodawcy w Polsce, Lidera Oferty Talent & Engagment, a w końcu Dyrektora ds. Rozwoju Biznesu. W ostatnich latach pełniła rolę Dyrektora Personalnego. Od ponad 10 lat specjalizuje się w projektach z zakresu budowania zaangażowania pracowników, integrując perspektywy zarządów/właścicieli/ sponsorów, menedżerów i pracowników. Realizowała również projekty z zakresu podnoszenia efektywności organizacyjnej, komunikacji wewnętrznej oraz zarządzania zmianą. Jest absolwentką Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz ESCP-EAP European School of Management w Berlinie, gdzie uzyskała tytuł Diplom-Kauffrau z zakresu Biznesu międzynarodowego. Ukończyła Program The Art and Science of Coaching w Szkole Coachów Erickson College / Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Więcej nazwisk wkrótce

BILETY

Wspieramy edukację!
Przy zakupie biletu dla minimum 1 swojego pracownika, wejściówka dla restauratora lub właściciela firmy GRATIS.
Napisz do nas na adres kkawka@forsolutions.pl w celu otrzymania kodu rabatowego.

Premiujemy współpracę 🙂
Przy zakupie 5 biletów dostajesz
30% rabatu
Oferty ograniczona czasowo - do 30.09

do 04.09.2019

PLN25000+VAT

05.09 - 09.10.2019

PLN28000+VAT

10.10 - 18.10.2019

PLN35000+VAT

19.10 - 21.10.2019

PLN45000+VAT

Co otrzymasz w cenie biletu?

  • Udział w interaktywnych prelekcjach i dyskusjach
  • Lunch
  • Przerwy kawowe
  • Udział w wybranych warsztatach (decyduje kolejność zgłoszeń)
  • Możliwość biznesowego networkingu z najlepszymi przedstawicielami branży gastro
  • Bezpośredni kontakt z Partnerami konferencji, producentami oraz dostawcami rynku HORECA
  • Degustacje produktów
  • Materiały pokonferencyjne

Zobacz jak było na MFR
we Wrocławiu 24.06.2019 r.

INTERAKTYWNA STREFA PARTNERÓW BIZNESOWYCH

Poznaj Partnerów Biznesowych konferencji i odkryj jak mogą pomóc rozwinąć Twój biznes

Już wkrótce

Chciałbyś rozpocząć z nami współpracę?

Partnerzy Biznesowi - Współpraca

EWELINA SOBICZEWSKA

+48 609 094 244

e.sobiczewska@forsolutions.pl

ORGANIZATOR

PARTNER STRATEGICZNY

PARTNER ORGANIZACYJNY

PARTNERZY MERYTORYCZNI

PARTNERZY BIZNESOWI

PARTNERZY MEDIALNI

MIEJSCE

Courtyard Gdynia Waterfront, ul. Jerzego Waszyngtona 19, 81-342 Gdynia

Podwale 84
Wrocław, Dolnośląskie
50-414 Polska

Zostaw nam wiadomość

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od FOR Sp. z o.o. ul. Szajnochy 5/1, 01-637 Warszawa. Państwa dane osobowe są administrowane przez FOR Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Państwa dane osobowe są gromadzone poprzez strony internetowe w przypadku gdy zechcą Państwo poprzez dedykowany formularz wyrazić zgodę na otrzymywanie od nas komunikacji marketingowej, w tym newsletterów dotyczących naszych usług oraz innych informacji dotyczących branży gastronomicznej. Administrator może również przetwarzać dane w jego usprawiedliwionych celach, jakim jest w szczególności marketing bezpośredni produktów i usług oraz badanie satysfakcji Klienta. Gromadzimy również informacje z Państwa urządzeń i aplikacji jakich wykorzystujecie do skorzystania z naszych stron internetowych, takie jak adres IP. Odbiorcami Państwa danych są dostawcy usług poczty elektronicznej, rozwiązań informatycznych gromadzących dane niezbędne do wysyłki newslettera. Szczegółowe informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, przysługujących Państwu uprawnień oraz czasu przetwarzania danych osobowych zamieszczone są w Polityce Prywatności zamieszczonej na stronie https://forsolutions.pl/polityka-prywatnosci/.

FreshMail.pl