MADE FOR RESTAURANT - Konferencja hybrydowa
EDYCJA CREATORS
PROGRAM KONFERENCJI
Elżbieta Kantor, Dyrektor Wydziału ds. Turystyki Urzędu Miasta Krakowa
Partnerzy Strategiczni, Rational, Citi Handlowy, Transgourmet i Selgros Cash&Carry, MojStolik.pl
Beniamin Bielecki, Bibenda
Jolanta Jurkowlaniec, Dinette
Jakub Emanuel Malec, Novotel Warsaw Centrum
Adam Drozdowski, Partner Center Horeca
Katarzyna Płachecka, Have a bite, Jedling Marketing
Marcin Dera, Transgourmet, Selgros Cash & Carry
Emilia Pożarowszczyk, SM Spomlek
Rafał Lankosz, Unilever
Daria Pawlewska, Kukbuk
NIESPODZIANKA
13:15 - 13:30
- niekonwencjonalny lunch zapowiedzą Anna Olszańska, bufet teatralny i Michał Oszczyk, Gourmet Foods
Michał Oszczyk, Gourmet Foods
Michał Graca, Winterhalter
Katarzyna Noga, Zakłady Tłuszczowe Kruszwica
Krzysztof Głuchowski, Teatr im. Juliusz Słowackiego, Kraków
Uwaga! po rozpoczęciu spektaklu nie wpuszczamy na salę
Program może ulec zmianie z przyczyn od nas niezależnych
DOSTAWCY I POZOSTALI PRZEDSTAWICIELE
RYNKU GASTRONOMICZNEGO
udział płatny
Uwaga! Jeśli ze względu na obostrzenia, konferencja odbędzie się jedynie w wersji on-line organizatorzy zobowiązują się zapewnić kupującym dostęp do materiałów on-line i zwrócić różnicę w kosztach pomiędzy wydarzeniem stacjonarnym, a on-line.
MEDIA I PARTNERZY KOMUNIKACYJNI
AKREDYTACJA DLA MEDIÓW
Jeśli chcesz uzyskać akredytację na konferencję MADE FOR Restaurant TOP 10 Creators i sztukę teatralną ,,Jedzonko”, skontaktuj się z:
KAROLINA KAWKA-KOPER
JURY
Agnieszka
Małkiewicz
FOR Solutions
pecjalizuje się w budowaniu strategii marek, kreowaniu programów marketingowych i tworzeniu wizerunku person
czytaj więcej >
Agnieszka Małkiewicz
FOR Solutions
pecjalizuje się w budowaniu strategii marek, kreowaniu programów marketingowych i tworzeniu wizerunku personalnego klientów branży Food i HoReCa. Projektuje wydarzenia kulinarne. Organizuje prestiżowe konferencje gastronomiczne MADE FOR RESTAURANT skupiające liderów rynku wokół nowatorskich rozwiązań i najtrudniejszych tematów, które dotykają branżę. Więcej na temat działań branży www.forsolutions.pl. Autorka kreatywnych wydarzeń gastronomicznych: Made Travel FOR Liebherr, Dineart, Tasty Stories Dr Irena Eris, Dinner with a View, Poland Restaurant Forum by Nespresso,
Krzysztof
Głuchowski
Teatr im. Juliusza Słowackiego w Krakowie
Od 1986 r. mieszka w Krakowie. Absolwent AST Kraków na Wydziale Aktorskim. Debiutował w 1991 r. w Starym Tea
czytaj więcej >
Krzysztof Głuchowski
Teatr im. Juliusza Słowackiego w Krakowie
Od 1986 r. mieszka w Krakowie. Absolwent AST Kraków na Wydziale Aktorskim. Debiutował w 1991 r. w Starym Teatrze im. Heleny Modrzejewskiej w Krakowie: Malte albo Tryptyk marnotrawnego syna, Rainer Maria Rilke, reż. Krystian Lupa. Od prawie trzydziestu lat kurator i organizator wystaw, producent teatralny (spektakle m.in. Krystiana Lupy, Krzysztofa Warlikowskiego i Jana Peszka), filmowy i telewizyjny, dystrybutor filmowy, producent festiwali, aktor. Pierwszy dyrektor Galerii Sztuki Współczesnej Bunkier Sztuki oraz Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha. Współorganizował m.in. międzynarodowy festiwal filmowy Era Nowe Horyzonty (T-Mobile Nowe Horyzonty, Nowe Horyzonty) w Cieszynie i we Wrocławiu, katowicki Off Festival, Międzynarodowy Festiwal Kina Niezależnego Off Camera Kraków, Międzynarodowy Festiwal Teatralny Boska Komedia. Od 2019 roku prezes Stowarzyszenia im. Stanisława Wyspiańskiego. Od września 2016 roku Dyrektor Naczelny i Artystyczny Teatru im. J. Słowackiego w Krakowie.
Ewa
Rzeszowska
EIT Food
Project Manager w EIT Food (Europejskim Instytucie Innowacji i Technologii), odpowiedzialna za komunikację i
czytaj więcej >
Ewa Rzeszowska
EIT Food
Project Manager w EIT Food (Europejskim Instytucie Innowacji i Technologii), odpowiedzialna za komunikację i międzynarodowe, a także lokalne, aktywności i eventy. Od lat związana z branżą foodową. Była managerka Targu Śniadaniowego oraz Food Lab Studio, organizatorka wielu wydarzeń, w tym m.in. dwóch edycji Warszawskiego Festiwalu Kulinarnego. Działanie na rzecz odpowiedzialnej przyszłości jedzenia, zwiększenia świadomości konsumentów i większego zrównoważenia sektora spożywczego jest dla niej ważne od samego początku jej kulinarnej przygody, którą rozpoczęła w warszawskim ruchu Slow Food Youth.
Edyta
Brykała
Level +
absolwentka Pedagogiki Artystycznej na Uniwersytecie Śląskim, oraz PR w warszawskiej SGH. Edukację w dziedz
czytaj więcej >
Edyta Brykała
Level +
absolwentka Pedagogiki Artystycznej na Uniwersytecie Śląskim, oraz PR w warszawskiej SGH. Edukację w dziedzinie andragogiki i animacji społecznej uzupełniała w CREPS Wattignies (Lille, Francja). Od 1992 r. związana była z branżą turystyczną (krakowska Promenada), budując pionierskie projekty nowoczesnej turystyki przyjazdowej oraz promocji Polski poza jej granicami. W latach 1998 - 2004 odpowiedzialna za promocję marki Citroen, współtworzyła jej wizerunek w naszym kraju. Przez ponad 6 lat zajmowała stanowisko dyrektor kreatywnej w agencji eventowej Sound of Music. W latach 2010 – 2020 tworzyła i zarządzała pierwszą firmą concierge na rynku polskim, stanowiącą do dziś banchmark dla powstających usług asystenckich: od 2010 do 2016 jako dyrektor zarządzająca, a następnie jako prezes zarządu Noble Concierge, spółki oferującej kompleksowy serwis concierge 24/7 dla klientów premium private banking w Noble Banku. W ramach tej spółki zarządzała m. innymi Biurem Podróży Noble Concierge, organizowała wyjazdy korporacyjne typu incentive oraz liczne eventy. W środowisku gastronomicznym ceniona jako promotorka kulinariów najwyższej jakości, producentka m. innymi spektakularnego Wine&Food Noble, prestiżowej gali i zarazem jednego z najważniejszych konkursów kulinarnych w Polsce, który tworzyła i organizowała z powodzeniem przez 10 ostatnich lat. Jest entuzjastką networkingu. Posiada wieloletnie doświadczenie B2B w segmencie premium (lifestyle – luxury travel & hospitality). Aktualnie zaangażowana w dynamicznie rozwijającą się inicjatywę www.muzeumskarbnarodu.pl Ponadto, jako freelancer konsultuje i szkoli w obszarach: PR i event marketing marek luksusowych. Projektuje również działania potęgujące doświadczenie marki oraz buduje struktury obsługi klienta, spełniające wymogi serwisu premium. Swoje życie zawodowe dzieli z działalnością na rzecz rozwoju branży eventowej, turystycznej i gastronomicznej. Jest wykładowcą Studium Event Management na Uniwersytecie Warszawskim oraz członkiem Rady Programowej Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula w Warszawie. Będąc honorowym członkiem Stowarzyszenia Branży Eventowej, zasiada w Radzie Etyki przy SEB oraz Radzie Programowej konferencji Event Biznes. Jest również wieloletnim członkiem Jury MP Power Awards.
Maciej
Nowak
dziennikarz i krytyk kulinarny
Maciej Nowak (1964), krytyk teatralny i gastronomiczny, animator kultury, dziennikarz. Był dyrektorem Teatru
czytaj więcej >
Maciej Nowak
dziennikarz i krytyk kulinarny
Maciej Nowak (1964), krytyk teatralny i gastronomiczny, animator kultury, dziennikarz. Był dyrektorem Teatru Wybrzeże w Gdańsku, Instytutu Teatralnego im. Zbigniewa Raszewskiego w Warszawie, obecnie prowadzi Teatr Polski_1875 w Poznaniu. Recenzent kulinarny Gazety Wyborczej, juror programu Top Chef w telewizji Polsat.
Małgorzata
Minta
Minta Eats
Małgosia Minta, dziennikarka kulinarna, autorka książek, ekspertka w zakresie trendów w gastronomii, autor
czytaj więcej >
Małgorzata Minta
Minta Eats
Małgosia Minta, dziennikarka kulinarna, autorka książek, ekspertka w zakresie trendów w gastronomii, autorka bloga Minta Eats, publikuje na łamach „Wysokich Obcasów”, Vogue Polska, a także m.in. magazynu „USTA”, „Food Service Polska”, „Label Magazine” i Gazety Wyborczej. Jako jedyna przedstawicielka polskich mediów uczestniczyła w Cook it Raw Poland - bezprecedensowego wydarzenia, w ramach którego najlepsi szefowie kuchni poznawali polskie terroir. Dla polskich mediów relacjonuje najważniejsze wydarzenia w świecie gastronomii, m.in. kongres Madrid Fusion, gale Worlds 50 Best Restaurants czy premiery kolejnych edycji przewodnika Michelin. Inicjatorka pierwszej w Polsce konferencji poświęconej blogosferze kulinarnej i gastronomicznej - Food Blogger Fest, przez lata współtwórczyni polskiej konferencji TEDxWarsaw. Jest autorką i współautorką książek o tematyce kulinarnej, w tym nowo wydanej Less Waste Polska. W ciągu roku odwiedza ponad 300 restauracji.
Daria
Pawlewska
KUKBUK
Współtwórczyni, redaktorka naczelna i wydawczyni kwartalnika KUKBUK – nowoczesnego magazynu-książki o k
czytaj więcej >
Daria Pawlewska
KUKBUK
Współtwórczyni, redaktorka naczelna i wydawczyni kwartalnika KUKBUK – nowoczesnego magazynu-książki o kulturze kulinarnej. Pierwsze szlify dziennikarskie zdobywała w Gazecie Wyborczej, potem copywriter w największych międzynarodowych agencjach reklamowych oraz felietonistka i dziennikarka alternatywnych magazynów lifestylowych. Pisała scenariusze filmowe, publikowała opowiadania, ukończyła Podyplomowe Międzywydziałowe Studia Gender Studies oraz Studia Twórczego Pisania w Instytucie Badań Literackich na Uniwersytecie Warszawskim. Komunikuje się w kilku językach obcych. Zawsze głodna, wierzy w moc wspólnego stołu. Uwielbia pisać, czytać, słuchać i rozmawiać. Nieustannie w podróży, szuka wytrwale znaczeń jedzenia w kulturze.
Igor
Grzeszczuk
FOOD&FRIENDS
Założyciel i wydawca magazynu FOOD & FRIENDS. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Przez kilkana
czytaj więcej >
Igor Grzeszczuk
FOOD&FRIENDS
Założyciel i wydawca magazynu FOOD & FRIENDS. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Przez kilkanaście lat związany był z zagranicznymi producentami żywności segmentu premium, wprowadzając do Polski z sukcesem kilka dużych międzynarodowych marek. W 2010 wraz ze szwedzką partnerką Camillą Hultqvist stworzył magazyn FOOD & FRIENDS wyznaczając nową jakość w kulinarno lifestylowym segmencie prasy. FOOD & FRIENDS, w autorskich reportażach gościł na swych łamach najważniejsze postaci świata gastronomii. Stworzył także cykl wydarzeń Gourmet Tour oraz inne formuły spotkań, podczas których najlepsi rodzimi kucharze mogli stanąć ramię w ramię z wybitnymi zagranicznymi szefami kuchni. Magazyn gościł w Polsce wybitnych kucharzy i restauratorów którzy zdobyli w sumie niemal czterdzieści gwiazdek Michelin, oraz laureatów prestiżowego rankingu The World’s 50 Best Restaurants.
Marta
Glinka
Restaurantica.pl, Warsaw Foodie
Pasjonatka jedzenia, strateg marki, trendwatcher, ekspert w branży spożywczej i gastronomicznej. Od ponad 20
czytaj więcej >
Marta Glinka
Restaurantica.pl, Warsaw Foodie
Pasjonatka jedzenia, strateg marki, trendwatcher, ekspert w branży spożywczej i gastronomicznej. Od ponad 20 lat buduje wyróżniające marki spożywcze, od kilkunastu lat pisze o jedzeniu w restauracjach i kulinarnych podróżach dookoła świata. Specjalizuje się w strategii marek, tworzy koncepty nowych produktów spożywczych i lokali gastronomicznych, na bieżąco śledzi światowe trendy w branży. Autorka jednego z najdłużej działających w Polsce blogów o restauracjach i podróżach kulinarnych - Restaurantica.pl. Współwłaścicielka popularnych portali o jedzeniu poza domem w Warszawie i Krakowie - WarsawFoodie.pl i KrakowFoodie.pl.
Adrian
Łukaszewicz
Akademia im. Leona Koźmińskiego
Opiekun merytoryczny studiów podyplomowych HORECA Menedżer na Akademii im. Leona Koźmińskiego. Absolwent W
czytaj więcej >
Adrian Łukaszewicz
Akademia im. Leona Koźmińskiego
Opiekun merytoryczny studiów podyplomowych HORECA Menedżer na Akademii im. Leona Koźmińskiego. Absolwent Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego. Przedsiębiorca z blisko 30 letnim doświadczeniem, współwłaściciel grupy firm związanych z rynkiem HORECA (Magna Trade, Edge Foodservice, Horn Projekt, Aquatal) zajmujących się doradztwem, projektowaniem, wyposażaniem oraz produkcją sprzętu dla restauracji i hoteli w Polsce i zagranicą. Wcześniej również współwłaściciel sieci kawiarni oraz restauracji. Osoba o wszechstronnym doświadczeniu i wiedzy nt. rynku HORECA.
ŁUKASZ
MODELSKI
DZIENNIKARZ I PISARZ
Historyk sztuki, mediewista i gurmandzista. Autor m.in. książek kulinarnych – Piątego smaku i Kuchni na p
czytaj więcej >
ŁUKASZ MODELSKI
DZIENNIKARZ I PISARZ
Historyk sztuki, mediewista i gurmandzista. Autor m.in. książek kulinarnych – Piątego smaku i Kuchni na plebanii, redaktor i dziennikarz. Od ponad pięciu lat w radiowej Dwójce prowadzi „Drogę przez mąkę” – audycję o związkach literatury i kuchni, pisuje felietony do magazynu „Czas wina” i rozwija nowe projekty medialne. Zdarza mu się sędziować w konkursach kulinarnych i winnych oraz prowadzić poświęcone jedzeniu i winu spotkania. Duchowy okcytańczyk, kibicuje winnej Langwedocji, ale szczerze mówiąc, woli pijać gdzie indziej. W pażdzierniku ukaże się książkowa wersja Drogi przez mąkę będąca zbiorem najważniejszych rozmów o kuchni i literaturze.
Maciej
Wroński
RATIONAL Sp. z o.o.
Maciej Wroński – dyrektor zarządzający RATIONAL Sp. z o.o. absolwent m.in.: Szkoły Głównej Handlowej w
czytaj więcej >
Maciej Wroński
RATIONAL Sp. z o.o.
Maciej Wroński – dyrektor zarządzający RATIONAL Sp. z o.o. absolwent m.in.: Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Wydział Handlu Zagranicznego, Uniwersytetu GH w Duisburgu, a także Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Warszawie, gdzie zdobył dyplom MBA. Droga do RATIONALa wiodła przez niemieckie i amerykańskie koncerny. Od 12 lat wspiera Szefów Kuchni w Polsce oferując wraz z Zespołem urządzenia RATIONAL. Pasjonat gotowania, dobrych smaków i sztuki kulinarnej. Poszukując inspiracji jest zawsze tam, gdzie dzieją się rzeczy ważne. Złota myśl: Rozwój biznesu gastronomicznego w Polsce podąża za, a nawet wyprzedza światowe trendy kulinarne. Jesteśmy Krajem wspaniałych Artystów tworzących dania, które wzbudzają zachwyt. Gastronomii przybywa stałych Klientów, ale rosną także ich oczekiwania. Nie jesteśmy wolni od wyzwań takich jak food wasting, brak wykwalifikowanych pracowników, rosnące koszty, czy ….. COVID 19. Rozwiązanie => RATIONAL.
Hanna
Wencka
Aviko HoReCa Polska
Senior Brand Manager foodservice CEE region w firmie Aviko. Pomysłodawczyni aplikacji AvikoPRO wspierającej
czytaj więcej >
Hanna Wencka
Aviko HoReCa Polska
Senior Brand Manager foodservice CEE region w firmie Aviko. Pomysłodawczyni aplikacji AvikoPRO wspierającej pracę szefów kuchni w Polsce i w Europie. Na co dzień współpracuje z takimi krajami jak Węgry, Rumunia, Czechy, kraje Bałtyckie i Rosja, ale ma też szeroką wiedzę na temat rynków zachodnich.
Emilia
Pożarowszczyk
SKARBY SEROWARA, SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA SPOMLEK
Kierownik Marketingu i PR w SM Spomlek, z marketingiem związana od 15 lat. W Spomlek od 8 lat, wcześniej odp
czytaj więcej >
Emilia Pożarowszczyk
SKARBY SEROWARA, SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA SPOMLEK
Kierownik Marketingu i PR w SM Spomlek, z marketingiem związana od 15 lat. W Spomlek od 8 lat, wcześniej odpowiedzialna za marki leków OTC w branży farmaceutycznej. W oparciu o nowoczesne badania marketingowe rozwija markę serów śniadaniowych Serenada oraz markę serów premium Skarby Serowara. Stawia na innowacyjne dla serów projekty i niestandardowe formy promocji. Rozwija kategorię oraz kulturę konsumpcji serów, wprowadziła polskie sery długodojrzewajace do kanału HoReCa. W marketingu ważna jest nie tylko kreacja i pomysły, ale ich korelacja z potrzebami Klientów. Prowadzi cykl lekcji dla dzieci : „Skąd się biorą dziury w serze”, zaangażowana w działania CSR i tworzenie kącików zabaw dla dzieci w szpitalach i przychodniach. Wspiera lokalne kluby biznesu prelekcjami z wykorzystaniem case study z badań i projektów stosowanych w codziennej pracy. Współpracuje ze studentami, wpiera pisanie prac magisterskich, licencjackich. Nie stosuje rozwiązań tylko dla idei, nie toleruje rzeczy nieskończonych.
Adam
Drozdowski
Partner Center HORECA
Absolwent Politechniki Śląskiej, od lat 90 tych związany z branżą winiarską, wieloletni prezes spółki
czytaj więcej >
Adam Drozdowski
Partner Center HORECA
Absolwent Politechniki Śląskiej, od lat 90 tych związany z branżą winiarską, wieloletni prezes spółki z zakresu rynku B2B i B2C, od 2012 członek zarządu grupy Partner Center i Dyrektor Zarządzający dywizji dedykowanej sektorowi Horeca o nazwie Wine Direct.
Katarzyna
Noga
Zakłady Tłuszczowe Kruszwica
Marketer z zamiłowania i zawodu. Od lat związana branżą food service, kierując działami marketingu B2B,
czytaj więcej >
Katarzyna Noga
Zakłady Tłuszczowe Kruszwica
Marketer z zamiłowania i zawodu. Od lat związana branżą food service, kierując działami marketingu B2B, początkowo w Zakładach Przemysłu Tłuszczowych Olvit a od 2007 roku w ZT Kruszwica SA, będących częścią grupy Bunge Loders Croclaan - światowego lidera produkcji tłuszczów roślinnych. Współautorka projektu Akademia Mistrza, kt od 11 lat wspiera rozwój rzemiosła cukierniczego w Polsce, Czechach i Węgrzech. Pomysłodawczyni platformy kontentowej smazymy.com. Przez 20 lat pracy w branży tłuszczów roślinnych wprowadziła na rynek wiele innowacyjnych rozwiązań produktowych. Miłośniczka i propagatorka konsumpcji olejów roślinnych. Absolwentka Politechniki Gdańskiej, gdzie ukończyła Wydziała Zarządzania, studia podyplomowe na Uniwersytecie Gdańskim oraz Wyższej Szkole Administracji i Biznesu im E. Kwiatowskiego w Gdynia.
Jolanta
Jurkowlaniec
DINETTE
To właścicielka i twórczyni marek Dinette oraz dinette di cafe deli. Przez ostatnie 6 lat kelnerka, baristk
czytaj więcej >
Jolanta Jurkowlaniec
DINETTE
To właścicielka i twórczyni marek Dinette oraz dinette di cafe deli. Przez ostatnie 6 lat kelnerka, baristka, dostawca, sprzątaczka, hydraulik, negocjator i marketingowiec z trudem znajdujący czas na życie prywatne. Uwielbia podróże i dobre jedzenie. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego i National Louis University.
Malka
Kafka
Umamitu, Tel Aviv Urban Food
Startuperka, właścicielka i pomysłodawczyni sieci roślinnych restauracji Tel Aviv Urban Food. Partnerka w
czytaj więcej >
Malka Kafka
Umamitu, Tel Aviv Urban Food
Startuperka, właścicielka i pomysłodawczyni sieci roślinnych restauracji Tel Aviv Urban Food. Partnerka w firmie Food Quantum, specjalizującej się w tworzeniu marek żywności wegańskiej i budowaniu franczyzowych modeli gastronomicznych. Laureatka prestiżowej nagrody „Restaurateur of the year” wg Warsaw Insider. Ekspertka w zakresie planowania strategicznego, analizy trendów i marketingu w gastronomii. Fascynuje się społecznym kontekstem jedzenia. Zwraca uwagę na odpowiedzialność biznesu – jak prowadzić biznes zgodnie z zasadami zrównoważonej gospodarki. Przez wiele lat pracowała w projektach doradczych i szkoleniowych jako trenerka i jako menedżerka. Obecnie zaangażowana w kreowanie startupu związanego z produkcją żywności roślinnej. Zaangażowana w działania na rzecz równego dostępu ludzi do zasobów, jakimi są praca, zdrowie, żywność. Była gospodynią programu kulinarnego w Kuchnia + (Canal+). Jest autorką książki God Food. Boska Kuchnia. Felietonistka, wielokrotnie zapraszana jako ekspertka kulinarna do programów TV.
Maciej
Raczyński
SERWUS
15 letnie doświadczenie w branży spożywczej, przede wszystkim w produkcji i dostarczaniu kompletnych linii
czytaj więcej >
Maciej Raczyński
SERWUS
15 letnie doświadczenie w branży spożywczej, przede wszystkim w produkcji i dostarczaniu kompletnych linii technologicznych dla przemysłu spożywczego. Odpowiedzialny za rozwój biznesu na nowych rynkach oraz globalną ekspansję firmy Obram. Wprowadził polską technologię m.in. na rynki Europy Zachodniej, Ameryki Północnej i Południowej oraz Indii. W latach 2015-2017 odpowiedzialny za budowę strategii sprzedaży oraz zarządzanie portfolio produktów dla branży serowarskiej w grupie Tetra Pak. Aktualnie zajmuje się doradztwem biznesowym w procesach M&A związanych ze sprzedażą/zakupem podmiotów z branży spożywczej i produkcyjnej, równocześnie prowadząc i rozwijając markę restauracji Serwus. Szeroka znajomość rynku urządzeń produkcyjnych, produkcji maszyn oraz kompletacji linii technologicznych, głównie w obszarze produkcji sera. Duże doświadczenie w zarządzaniu zespołami i kierowaniu rozbudowanymi projektami, realizowanymi na całym świecie.
Katarzyna
Młynarczyk
Handelek i Rebread
Katarzyna Młynarczyk - prezes i inicjatorka konceptu gastronomicznego Handelek w Krakowie (piekarnia rzemieś
czytaj więcej >
Katarzyna Młynarczyk
Handelek i Rebread
Katarzyna Młynarczyk - prezes i inicjatorka konceptu gastronomicznego Handelek w Krakowie (piekarnia rzemieślnicza, delikatesy krakowskie i produkty śniadaniowe). W metodyce design thinking pracuje od 2014 roku projektując w ten sposób i rozwijając biznes. Ten obszar był między innymi tematem jej pracy MBA obroniona w 2019 roku. Obecnie poza współprowadzeniem konceptu Handelka i firmy konsultingowej z zakresu marketingu internetowego (Socjomania), pracuje również nad książką o Współczesnych Rzemieślnikach, która ukaże się w przyszłym roku.
Bartosz
Wilczyński
Promotor Kulinarny, Radio Kulinarne
ambasador polskiej kuchni, polskich win i cydrów autorskich, serów farmerskich oraz organicznych produktów
czytaj więcej >
Bartosz Wilczyński
Promotor Kulinarny, Radio Kulinarne
ambasador polskiej kuchni, polskich win i cydrów autorskich, serów farmerskich oraz organicznych produktów lokalnych. Doradza krakowskim szefom kuchni. Wyszukuje i poleca najlepsze lokalne produkty, promuje zapomniane, tradycyjne receptury. Konsultant i szkoleniowiec polskich winiarzy i serowarów w obszarze marketingu. Juror w konkursach serowarskich i winiarskich. Przewodniczący jury ogólnopolskiego Konkursu na Najlepszy Ser na Wielkim SERwowaniu we Wrocławiu. Wykładowca Podkarpackiej Akademii Wina. Współautor wielu strategii marketingowych i rozwoju turystyki dla miast i regionów. Prowadzi degustacje, warsztaty i wizyty winiarsko-kulinarne. Współtwórca marki DESTYL – polskiej marki rzemieślniczych okowit. Współtworzy z Mają Dutkiewicz projekt mediowy RADIO KULINARNE - pierwszy podcast kulinarno-winiarski.
Michał
Graca
Winterhalter Polska
Regionalny Dyrektor Sprzedaży, Winterhalter Polska. Ponad 15 lat doświadczenia w sprzedaży i obsłudze Klie
czytaj więcej >
Michał Graca
Winterhalter Polska
Regionalny Dyrektor Sprzedaży, Winterhalter Polska. Ponad 15 lat doświadczenia w sprzedaży i obsłudze Klientów. Od ponad 6 lat jest zaangażowany w rozwój polskiej branży gastronomicznej z powodzeniem promując marką Winterhalter oraz ideę profesjonalnych systemów zmywania jako niezbędnego elementu wyposażenia nowoczesnej gastronomii, która na pierwszym miejscu stawia jakość, niezawodność oraz najwyższe standardy obsługi Klienta. Jego praca na co dzień to bliska współpraca z autoryzowanymi partnerami oraz klientami końcowymi. Prywatnie propagator zdrowego stylu życia oraz wytrwały wędkarz.
Rafał
Lankosz
Unilever
Od 12 lat związany z firmą Unilever. W swojej karierze zajmował się między innymi wprowadzaniem innowacj
czytaj więcej >
Rafał Lankosz
Unilever
Od 12 lat związany z firmą Unilever. W swojej karierze zajmował się między innymi wprowadzaniem innowacji produktowych dywizji spożywczej w krajach Europy środkowo-wschodniej. Obecnie na stanowisku Head of Marketing Unilever Food Solutions odpowiada za wdrażanie strategii marketingowej firmy w obszarze HoReCa. Prywatnie miłośnik dobrych motocykli i dobrej kuchni.
Zbigniew
Czekryszew
Gourmet Foods
W branży HORECA pracuje od blisko 23 lat. W firmie Gourmet Foods odpowiada za wyniki sprzedażowe produktów
czytaj więcej >
Zbigniew Czekryszew
Gourmet Foods
W branży HORECA pracuje od blisko 23 lat. W firmie Gourmet Foods odpowiada za wyniki sprzedażowe produktów dystrybuowanych właśnie do tego sektora. Współpracuje z największymi sieciami hoteli, restauracji i prestiżowymi miejscami w Polsce. To organizator konkursu Barmańskiego Dilmah tea w 2007 roku oraz organizator I szkoły Herbaty w Polsce, o zasięgu ogólnokrajowym. Dwukrotny uczestnik International Tea School na Sri Lance. Był również organizatorem i jurorem w konkursie Dilmah Real High Tea Challenge w 2015 roku, skierowanym do restauratorów w ze wszystkich regionów Polski. Współpracuje ze Stowarzyszeniem Szefów Kuchni i Cukierników w zakresie wdrażania i promowania Food Pairingu.
Tomasz
Bąk
Citi Handlowy
Tomasz Bąk jest absolwentem wydziału Ekonomii Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył także studia podyplomo
czytaj więcej >
Tomasz Bąk
Citi Handlowy
Tomasz Bąk jest absolwentem wydziału Ekonomii Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył także studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Projektami w Szkole Głównej Handlowej oraz Bankowość i Rynki Finansowe na Uniwersytecie w Białymstoku. Od 2011 związany z Citi Handlowy, gdzie pracował w wielu obszarach: zaczynał jako Product Manager w Zespole Produktów Transakcyjnych odpowiedzialny za wdrożenia pierwszych w Polsce płatności mobilnych, od 2012 do 2014 na stanowisku Segment Development Managera odpowiadał za kompleksową ofertę dla klientów średniozamożnych, a w 2015 z centrali w Nowym Jorku kierował komercyjnym uruchomieniem tej oferty na rynkach azjatyckich, od 2015 do 2017 roku prowadził Biuro Projektów Bankowości Smart odpowiedzialne za transformacje sieci oddziałów banku, w końcu - od 2017 roku kieruje obszarem marketingu bankowości detalicznej. Prywatnie miłośnik podróży, kulinariów i sportu.
Monika
Pieczonka
Citi Handlowy
Monika Pieczonka - Menadżer ds. zarządzania Produktem, Biuro Marketingu Strategicznego i Promocji Bankowoś
czytaj więcej >
Monika Pieczonka
Citi Handlowy
Monika Pieczonka - Menadżer ds. zarządzania Produktem, Biuro Marketingu Strategicznego i Promocji Bankowości Detalicznej, Bank Handlowy w Warszawie S.A. Od ponad czternastu lat z dumą pracuję w Citi Handlowy w obszarze marketingu, wsparcia sprzedaży oraz budowania relacji z klientami. Ostatnie lata mojej pracy w Citi Handlowy związane są z rozwojem programu lojalnościowego Citi Specials oraz organizacją wydarzeń dla klientów z segmentu private banking. W latach 2002 – 2007 pracowałam w Polkomtel S.A. jako Brand Manager oraz w obszarze klientów biznesowych na stanowisku Zastępcy Dyrektora w departamencie Strategii Marketingowej i Planowanie. Pierwsze lata pracy w obszarze rynku kapitałowego w Danter Relacje Inwestorskie. Magister ekonomii z dyplomem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Studia podyplomowe na Uniwersytecie Warszawskim, kierunek Psychologia Zachowań Rynkowych. Pasjonatka żeglarstwa i nart.
EKSPERCI
Agnieszka
Małkiewicz
FOR Solutions
pecjalizuje się w budowaniu strategii marek, kreowaniu programów marketingowych i tworzeniu wizerunku person
czytaj więcej >
Agnieszka Małkiewicz
FOR Solutions
pecjalizuje się w budowaniu strategii marek, kreowaniu programów marketingowych i tworzeniu wizerunku personalnego klientów branży Food i HoReCa. Projektuje wydarzenia kulinarne. Organizuje prestiżowe konferencje gastronomiczne MADE FOR RESTAURANT skupiające liderów rynku wokół nowatorskich rozwiązań i najtrudniejszych tematów, które dotykają branżę. Więcej na temat działań branży www.forsolutions.pl. Autorka kreatywnych wydarzeń gastronomicznych: Made Travel FOR Liebherr, Dineart, Tasty Stories Dr Irena Eris, Dinner with a View, Poland Restaurant Forum by Nespresso,
Ewa
Rzeszowska
EIT Food
Project Manager w EIT Food (Europejskim Instytucie Innowacji i Technologii), odpowiedzialna za komunikację i
czytaj więcej >
Ewa Rzeszowska
EIT Food
Project Manager w EIT Food (Europejskim Instytucie Innowacji i Technologii), odpowiedzialna za komunikację i międzynarodowe, a także lokalne, aktywności i eventy. Od lat związana z branżą foodową. Była managerka Targu Śniadaniowego oraz Food Lab Studio, organizatorka wielu wydarzeń, w tym m.in. dwóch edycji Warszawskiego Festiwalu Kulinarnego. Działanie na rzecz odpowiedzialnej przyszłości jedzenia, zwiększenia świadomości konsumentów i większego zrównoważenia sektora spożywczego jest dla niej ważne od samego początku jej kulinarnej przygody, którą rozpoczęła w warszawskim ruchu Slow Food Youth.
Krzysztof
Głuchowski
Teatr im. Juliusza Słowackiego w Krakowie
Od 1986 r. mieszka w Krakowie. Absolwent AST Kraków na Wydziale Aktorskim. Debiutował w 1991 r. w Starym Tea
czytaj więcej >
Krzysztof Głuchowski
Teatr im. Juliusza Słowackiego w Krakowie
Od 1986 r. mieszka w Krakowie. Absolwent AST Kraków na Wydziale Aktorskim. Debiutował w 1991 r. w Starym Teatrze im. Heleny Modrzejewskiej w Krakowie: Malte albo Tryptyk marnotrawnego syna, Rainer Maria Rilke, reż. Krystian Lupa. Od prawie trzydziestu lat kurator i organizator wystaw, producent teatralny (spektakle m.in. Krystiana Lupy, Krzysztofa Warlikowskiego i Jana Peszka), filmowy i telewizyjny, dystrybutor filmowy, producent festiwali, aktor. Pierwszy dyrektor Galerii Sztuki Współczesnej Bunkier Sztuki oraz Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha. Współorganizował m.in. międzynarodowy festiwal filmowy Era Nowe Horyzonty (T-Mobile Nowe Horyzonty, Nowe Horyzonty) w Cieszynie i we Wrocławiu, katowicki Off Festival, Międzynarodowy Festiwal Kina Niezależnego Off Camera Kraków, Międzynarodowy Festiwal Teatralny Boska Komedia. Od 2019 roku prezes Stowarzyszenia im. Stanisława Wyspiańskiego. Od września 2016 roku Dyrektor Naczelny i Artystyczny Teatru im. J. Słowackiego w Krakowie.
Ewa-Malika
Szyc-Juchnowicz
Malika, Machina Eats & Beats
Szefowa kuchni i właścicielka restauracji Malika i Machina Eats&Beats w Trójmieście. Inicjatorka plen
czytaj więcej >
Ewa-Malika Szyc-Juchnowicz
Malika, Machina Eats & Beats
Szefowa kuchni i właścicielka restauracji Malika i Machina Eats&Beats w Trójmieście. Inicjatorka plenerowych kolacji z cyklu „Solik z widokiem”-„Dinner with a view”. Autorka książki „Przyprawy” Polka urodzona i wychowana w Algierii. Harmonijnie łączy kuchnię francuską, w której wyrosła, egzotykę, w której się wychowała z polskimi najlepszymi produktami. Fascynuje ją ogień i związane z nim techniki gotowania, oraz przyprawy, które sklasyfikowała i opisała w swojej książce. Zajmuje się filologią kulinarną – poszukuje źródeł nazw, przepisów i smaków. Przez Gault&Millau dwukrotnie nominowana do nagrody Kobieta – Szef Kuchni( 2015, 2017). Finalistka I edycji Top Chef Polska. Lauretka Hermesa 2017 w kategorii Osobowość Roku w Gastronomii. Jurorka konkursów kulinarnych oraz uczestniczka wielu prestiżowych imprez kulinarnych polskich i zagranicznych: Transatlantyk, Noble Food & Wine, Gastreet Sochi, Gala z okazji 100 lecia odzyskania Niepodległości na zaproszenie Instytutu Kultury Polskiej w Nowym Jorku i inne, Gotowała z takimi sławami sceny kulinarnej jak Elena Arzak, Ana Ros, Massimo Bottura
Daniel
Pawełek
Ferment Group, Koneser Grill, Le Braci i inne
Właściciel pięciu warszawskich restauracji skupionych w Ferment Group (Butchery&Wine, Le Braci, Rozbrat
czytaj więcej >
Daniel Pawełek
Ferment Group, Koneser Grill, Le Braci i inne
Właściciel pięciu warszawskich restauracji skupionych w Ferment Group (Butchery&Wine, Le Braci, Rozbrat 20, Kieliszki na Próżnej i Koneser Grill). Przez ostatnie 12 lat rewolucjonizował polską i warszawską gastronomię wykorzystując swoje ponad 15- letnie doświadczenie zdobyte zagranicą do budowania nowoczesnej polskiej kuchni. Pasjonat dobrej kuchni i profesjonalnych restauracji, wizjoner. Posiada 25 letnie doświadczenie w prowadzeniu i zarządzaniu restauracjami. Przez 15 lat pracował w Londynie, był general managerem m.in. w: The Dorchester hotel Grill Room, Sketch, Bank Restaurant Group. Po powrocie do Polski został dyrektorem w Klubie Polskiej Rady Biznesu prowadzonym w Pałacu Sobańskich. W 2011 r. otworzył Butchery&Wine, która jako jedyna restauracja w Polsce dziewięć lat z rzędu (2012-2020 r.) otrzymywała prestiżową nagrodę przewodnika Michelin - Bib Gourmand. W 2012 r. otworzył Brasserie Warszawską, która, jako druga restauracja otrzymała Bib Gourmand w 2014 r. (2014-2020 r.). Pod koniec 2015 r. otworzyła na warszawskim Powiślu Rozbrat 20 – restaurację casual fine dining pretendującą do *Michelin. W 2015 r. powstał pierwszy w Polsce wine bar - Kieliszki na Próżnej z możliwością zamówienia wszystkich win z karty na kieliszki, których obecnie jest ponad 240, a w 2016 r. powstał kolejny Kieliszki na Hożej. Pod koniec 2019 r. w Centrum Praskim Koneser Daniel Pawełek otworzył kolejne miejsce dla wielbicieli sezonowanego, jakościowego mięsa – Koneser Grill. ------ W trakcie lock downu 2020/2021 opracował koncepcje otwarcia nowego miejsca na warszawskiej scenie gastronomicznej. 15 maja 2021 r. w symbolicznym dniu zwolnienia obostrzeń covidowych otworzył - Le Braci. Restaurację z włoską kuchnią i filozofią La Dolce Vita. Miejsce, w którym goście cieszą się drobnymi przyjemnościami i wspólnie spędzonymi chwilami. Otwarcie Le Braci było najgłośniejszym otwarciem w rzeczywistości pocovidowej.
Marek
Stachowicz
Scoria
Marek Stachowicz w biznesie pracuje od roku 1985.Pracę zaczynał w rodzinnej firmie RYSTOR założonej w 1968
czytaj więcej >
Marek Stachowicz
Scoria
Marek Stachowicz w biznesie pracuje od roku 1985.Pracę zaczynał w rodzinnej firmie RYSTOR założonej w 1968 roku w Bydgoszczy, produkującej wyroby piśmienne. Od roku 1990 roku do chwili obecnej prowadzi w Polsce dystrybucję i logistykę dla japońskiej marki PENTEL, również producenta artykułów do pisania i rysowania. Po-covidowo otworzył restaurację Scoria w Bydgoszczy, finalizując tym samym pierwszy etap projektu, zainicjowanego kilka lat wcześniej. Prywatnie fan dobrej kuchni, gotowania, zagorzały kibic żużla.
Mariusz
Zawadzki
Mondo, Vinegre, TAPAS, Officyna
Od 10 lat tworzę miejsca, które zmieniają gastronomiczną mapę Trójmiasta.
Każde z przedsięwzięć op
czytaj więcej >
Mariusz Zawadzki
Mondo, Vinegre, TAPAS, Officyna
Od 10 lat tworzę miejsca, które zmieniają gastronomiczną mapę Trójmiasta. Każde z przedsięwzięć opiera na się na ludziach, z którymi tworzę optymalną synergię, pozwalającą kreować miejsca kultowe. Mój osobniczy talent dzielenia się tym, co w biznesie najważniejsze, w połączeniu z talentami moich wspólników, przybiera realne wymiary w postaci miejsc jedynych w swoim rodzaju. Wspomnę tylko te najbardziej na dziś rozpoznawalne marki: TAPAS, VINEGRE, MAMMA MIA, MONDO, OFFICYNA. Każdy z tych konceptów ma swoje autonomiczne DNA, wyróżniające go w danym segmencie rynku gastronomicznego, ale każdy z nich ma również cechę wspólną, dla naszej kultury zarządzania, jaką jest szacunek dla człowieka. ____ Podążając za tą koncepcją , wdrożyłem w czasie pandemii projekt wspierający ludzi gastronomii, którzy na skutek obostrzeń, potracili swoje miejsca pracy, a ich rodziny stanęły przed widmem biedy. W wyniku analizy sytuacji ekonomicznej krajów z całego świata podjęliśmy decyzje o rekrutacji i organizacji akomodacji Szefów kuchni z takich krajów, jak Indie, Pakistan, Bangladesz, Tunezja - w naszych restauracjach. Na ten moment mamy 6 pierwszych szefów już w naszych strukturach. Projekt nasz przewiduje opiekę wielopłaszczyznową, pozwalającą na pełną asymilację w naszych warunkach i zakończoną sprowadzeniem rodzin szefów u nas pracujących, do Polski.
Paweł
Zyner
Anatewka i inne
,,Ma kilka restauracji w Polsce i jedną na Teneryfie. Kulinarne wspomnienia przywiózł z ponad 100 krajów.
czytaj więcej >
Paweł Zyner
Anatewka i inne
,,Ma kilka restauracji w Polsce i jedną na Teneryfie. Kulinarne wspomnienia przywiózł z ponad 100 krajów. Podróżnicza pasja Pawła Zynera zaczęła się w dzieciństwie od… podręcznika do geografii." - czytamy na stronie Puls Biznesu Po Godzinach. To podróżnik, właściciel Anatewka - Zyner’s Restauracje, biznesmen i Honorowy Konsul Republiki Austrii.
Mikołaj&Magdalena
Batorowie
Zakwasownia organic food & cafe
Magdalena i Mikołaj Batorowie od czterech lat wspólnie z rodziną prowadzą Zakwasownię – znaną już dob
czytaj więcej >
Mikołaj&Magdalena Batorowie
Zakwasownia organic food & cafe
Magdalena i Mikołaj Batorowie od czterech lat wspólnie z rodziną prowadzą Zakwasownię – znaną już dobrze, nie tylko na trójmiejskim rynku, rodzinną manufakturę, produkującą organiczne i ekologiczne zakwasy, kiszonki, dania kuchni roślinnej i wzbogacone napoje funkcjonalne. ----- OPIS Mieliśmy marzenie. Porzuciliśmy kariery „korporacyjne” na rzecz promowania zdrowia, którego podstawą jest pełnowartościowa, roślinna żywność. Nasza wizja zrodziła się buntu przeciwko tzw. „opcji wegańskiej” w menu wielu restauracji. Nie chcieliśmy dłużej być opcją w menu. Pragnęliśmy pysznej i zdrowej kuchni bez ustępstw i chodzenia na łatwiznę. To tu, przy ul. Norwida 2, połączyliśmy w jedna przestrzeń koncept restauracji, kawiarni i ekologicznych delikatesów. Od podstaw przemyślaną ideę uczynienia zielonej kuchni roślinnej głównym bohaterem menu realizujemy w oparciu o dania sezonowe. Dopieszczamy naszych gości teksturą, zapachem i smakiem proponowanych dań. Od kilku miesięcy działa powołana przez nas fundacja „Stacja Czułość” (@stacjaczulosc), której misją jest szeroko pojęta emocjonalna opieka nad pacjentami onkologicznymi – jej siedziba mieści się w genialnej przestrzeni Restauracji Zakwasownia. @zakwasownia_restauracja @zakwasownia @magdalenka.bator
Ewa
Voelkel-Krokowicz
Concordia Taste
Właścicielka i CEO Concordia Design - pierwszego w Polsce prywatnego centrum designu i kreatywności, które
czytaj więcej >
Ewa Voelkel-Krokowicz
Concordia Taste
Właścicielka i CEO Concordia Design - pierwszego w Polsce prywatnego centrum designu i kreatywności, które inicjuje szereg działań dla biznesu, dorosłych i dla dzieci działającego w Poznaniu (od 2011) i Wrocławiu (od lipca 2020). Concordia Design to jedyne w swoim rodzaju miejsce, które łączy działalność komercyjną i edukacyjną. Dla biznesu świadczy usługi doradcze oraz projektowania, a poprzez wydarzenia otwarte realizuje program edukacji. Wyjątkowy model biznesowy stworzony przez Ewę Voelkel Krokowicz stale się rozrasta i zmienia. Odpowiada również za powstanie i rozwój restauracji Concordia Taste oraz Słodowa, a także za działalność związaną z kulturą i sztuką realizowaną w ramach Przystani Sztuki oraz w Auli Artis. W marcu 2020 otworzyła również Lab150 - centrum badawczo rozwojowe o powierzchni kilku tysięcy metrów kwadratowych wyposażone w najnowsze technologie do prototypowania. Ewa Voelkel-Krokowicz działa w kilku stowarzyszeniach i organizacjach m.in.: Fundacja Liderek Biznesu, Wielkopolska Loża Biznesu, Rada Programowa Teatru Polskiego i Teatru Animacji w Poznaniu, FBN Polska, Rada Powiernicza Uniwersytetu SWPS.
Łukasz
Modelski
dziennikarz i pisarz
Historyk sztuki, mediewista i gurmandzista. Autor m.in. książek kulinarnych – Piątego smaku i Kuchni na p
czytaj więcej >
Łukasz Modelski
dziennikarz i pisarz
Historyk sztuki, mediewista i gurmandzista. Autor m.in. książek kulinarnych – Piątego smaku i Kuchni na plebanii, redaktor i dziennikarz. Od ponad pięciu lat w radiowej Dwójce prowadzi „Drogę przez mąkę” – audycję o związkach literatury i kuchni, pisuje felietony do magazynu „Czas wina” i rozwija nowe projekty medialne. Zdarza mu się sędziować w konkursach kulinarnych i winnych oraz prowadzić poświęcone jedzeniu i winu spotkania. Duchowy okcytańczyk, kibicuje winnej Langwedocji, ale szczerze mówiąc, woli pijać gdzie indziej. W pażdzierniku ukaże się książkowa wersja Drogi przez mąkę będąca zbiorem najważniejszych rozmów o kuchni i literaturze.
Beniamin
Bielecki
Bibenda
Współzałożyciel restauracji i baru Bibenda. Odpowiada za nie w 100% już od 7 lat. Doświadczenia zbierał
czytaj więcej >
Beniamin Bielecki
Bibenda
Współzałożyciel restauracji i baru Bibenda. Odpowiada za nie w 100% już od 7 lat. Doświadczenia zbierał w Warszawskich restauracjach oraz międzynarodowych wydarzeniach. Wcześniej prowadził firmę “Ma noże i może”, oferującą cateringi, pop-up eventy oraz kolacje. Jego doświadczenia w branży gastronomicznej (i nie tylko) nauczyły go solidności, dbałości o szczegóły i ciężkiej pracy.
Jolanta
Jurkowlaniec
Dinette
To właścicielka i twórczyni marek Dinette oraz dinette di cafe deli. Przez ostatnie 6 lat kelnerka, baristk
czytaj więcej >
Jolanta Jurkowlaniec
Dinette
To właścicielka i twórczyni marek Dinette oraz dinette di cafe deli. Przez ostatnie 6 lat kelnerka, baristka, dostawca, sprzątaczka, hydraulik, negocjator i marketingowiec z trudem znajdujący czas na życie prywatne. Uwielbia podróże i dobre jedzenie. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego i National Louis University.
Jakub
Emanuel
Malec
Novotel Warsaw Centrum
Od lat związany z Grupa Hotelowa Orbis, Executive Chef w hotelu Novotel Warszawa Centrum, orędownik filozofi
czytaj więcej >
Jakub Emanuel Malec
Novotel Warsaw Centrum
Od lat związany z Grupa Hotelowa Orbis, Executive Chef w hotelu Novotel Warszawa Centrum, orędownik filozofii zero waste, który jako pierwszy w Polsce wprowadził w swoim hotelu kompleksowy program walki z marnotrawstwem żywności, osiągając przy tym wspaniale rezultaty. Od lat inspiruje i motywuje szefów kuchni do prowadzenia zrównoważonej kuchni i walki z marnotrawstwem.
Maciej
Nowak
Krytyk kulinarny, Polskie Zaklęte Rewiry
Maciej Nowak (1964), krytyk teatralny i gastronomiczny, animator kultury, dziennikarz. Był dyrektorem Teatru
czytaj więcej >
Maciej Nowak
Krytyk kulinarny, Polskie Zaklęte Rewiry
Maciej Nowak (1964), krytyk teatralny i gastronomiczny, animator kultury, dziennikarz. Był dyrektorem Teatru Wybrzeże w Gdańsku, Instytutu Teatralnego im. Zbigniewa Raszewskiego w Warszawie, obecnie prowadzi Teatr Polski_1875 w Poznaniu. Recenzent kulinarny Gazety Wyborczej, juror programu Top Chef w telewizji Polsat.
Tadeusz
Muller
ORZO i inne
Tadeusz Muller – konsultant branży restauracyjnej zajmujący się od 16 lat obszarem QSR, convenience, fast
czytaj więcej >
Tadeusz Muller
ORZO i inne
Tadeusz Muller – konsultant branży restauracyjnej zajmujący się od 16 lat obszarem QSR, convenience, fast casual, casual dining. Pierwsze doświadczenie zawodowe zdobywał na stanowisku kucharza w restauracji hotelowej Na Xamena na Ibizie, w sieci restauracji Meson Cinco Jotas w Madrycie oraz u boku znanego z filmów Almodovara szefa kuchni Abrahama Garcii (Viridiana). Przez ostatnie osiem lat prowadził sieciowe projekty w Polsce. Jego styl gotowania można określic jako fun dining. Pasjonują go współczesne, miejskie lokale neo bistro z popularnym jedzeniem na każdą kieszeń. Posiada wieloletnie doświadczenie jako food stylista oraz food fotograf przy dużych projektach komercyjnych. Współtwórca i współwłaściciel sieci restauracji Orzo. Odpowiada za sukces wielu znanych miejsc w których tworzył food koncept jak Aioli, Munja, Banja Luka, Momu, Stacja Mercedes, Fastie klopsikarnia, Costa Coffee Fly Dining, Orlen Stop Cafe 2.0. Właściciel Make Me Food firmy doradczo szkoleniowej tworzącej food koncepty restauracji. Obecnie pracuje nad stworzeniem food konceptu sport’s baru w Browarach Warszawskich dla Jacka Trybuchowskiego byłego COO Amrest. Ekspert gastronomiczny od dwunastu lat związany z branżą restauracyjną. Pierwsze doświadczenie zawodowe zdobywał na stanowisku kucharza w restauracjach hotelowych na Ibizie, w sieci restauracji Meson Cinco Jotas w Madrycie oraz u boku cenionego hiszpańskiego szefa kuchni Abrahama Garcii (Viridiana). Przez ostatnie sześć lat prowadził sieciowe projekty w Polsce. Pasjonują go współczesne, miejskie lokale neo bistro z popularnym jedzeniem na każda kieszeń. Posiada wieloletnie doświadczenie jako food stylista oraz food fotograf Współwłaściciel sieci restauracji Orzo. Odpowiada za sukces wielu znanych miejsc w których tworzył food koncept jak Aioli, Munja, Costa Coffee, Orlen. Właściciel Make Me Food firmy tworzącej food koncepty restauracji. Miłośnik adopcji zwierząt, zrównowarzonego rolnictwa i permakultury. Jest zadeklarowanym wyznawcą nutritarianizmu, czyli odżywiania się nastawionego na dobór produktów o najwyższej wartości odżywczej.
Sebastian
Bigaj
Folga
Sebastian Bigaj - restaurator, współwłaściciel krakowskich restauracji Awiw i Folga. Restauratorem jest od
czytaj więcej >
Sebastian Bigaj
Folga
Sebastian Bigaj - restaurator, współwłaściciel krakowskich restauracji Awiw i Folga. Restauratorem jest od 15 lat. Obecnie pełni rolę dyrektora restauracji Folga, która jest rodzinnym biznesem rodziny Bigajów. Sebastian pracuje w Foldze wspólnie ze swoim bratem, Szefem Kuchni i współtwórcą Folgi, Maciejem Bigajem. Prywatnie Sebastian jest tatą Uli i Jasia, a także amatorem biegania i triathlonu. Członek klubu triathlonowego Iron Dragon Triathlon, uczestnik zawodów IRONMAN.
Artur
Jarczyński
Der Eleffant, Otto Pompieri
Artur Jarczyński jest restauratorem od 30 lat. Prowadzi restauracje w Warszawie, Krakowie i Katowicach. Do gr
czytaj więcej >
Artur Jarczyński
Der Eleffant, Otto Pompieri
Artur Jarczyński jest restauratorem od 30 lat. Prowadzi restauracje w Warszawie, Krakowie i Katowicach. Do grona jego lokali należą: Der Elefant, Otto Pompieri, Jeff`s, U Szwejka, Podwale 25 Kompania Piwna, St Antonio, Pod Wawelem, Sukiennice oraz Bazyliszek.
Ewelina
Sobiczewska
MojStolik.pl
W MojStolik.pl spełniam marzenia i potrzeby naszych Klientów i Partnerów, pomagam wzmacniać ich atrakcyjn
czytaj więcej >
Ewelina Sobiczewska
MojStolik.pl
W MojStolik.pl spełniam marzenia i potrzeby naszych Klientów i Partnerów, pomagam wzmacniać ich atrakcyjność biznesową, wprowadzam w świat nowej technologii, dzięki której już dzisiaj wspólnie budujemy społeczność Gości i Restauratorów w całej Polsce. Planuję i organizuję proces sprzedaży, pielęgnuję relacje z naszymi Partnerami i dążę do maksymalizacji efektów naszej współpracy, dbam o cyferki i tabelki.
Michał
Oszczyk
Gourmet Foods
Manager Centrum Szkoleniowego, brand ambasador marek Dilmah, Fabbri i Saquella w Polsce. Uczestnik i sędzia w
czytaj więcej >
Michał Oszczyk
Gourmet Foods
Manager Centrum Szkoleniowego, brand ambasador marek Dilmah, Fabbri i Saquella w Polsce. Uczestnik i sędzia wielu konkursów barmańskich. Prowadził bary w Hotelu Mercure, Restauracji Blue Cactus i Iguana Lounge, T bar, Szósta Po Południu. Od lat związany z Międzynarodową Szkołą Barmanów i Sommelierów. Doświadczony konsultant i trener personelu restauracji i hoteli w zakresie napojów gorących. W Gourmet Foods odpowiedzialny m.in. za projekty miksologiczne związane z herbatą, kawą i syropami, herbaciany foodpairing, spersonalizowane oferty dla klientów kanału HoReCa, warsztaty, prezentacje i szkolenia produktowe.
Monika
Pieczonka
Citi Handlowy
Monika Pieczonka - Menadżer ds. zarządzania Produktem, Biuro Marketingu Strategicznego i Promocji Bankowoś
czytaj więcej >
Monika Pieczonka
Citi Handlowy
Monika Pieczonka - Menadżer ds. zarządzania Produktem, Biuro Marketingu Strategicznego i Promocji Bankowości Detalicznej, Bank Handlowy w Warszawie S.A. Od ponad czternastu lat z dumą pracuję w Citi Handlowy w obszarze marketingu, wsparcia sprzedaży oraz budowania relacji z klientami. Ostatnie lata mojej pracy w Citi Handlowy związane są z rozwojem programu lojalnościowego Citi Specials oraz organizacją wydarzeń dla klientów z segmentu private banking. W latach 2002 – 2007 pracowałam w Polkomtel S.A. jako Brand Manager oraz w obszarze klientów biznesowych na stanowisku Zastępcy Dyrektora w departamencie Strategii Marketingowej i Planowanie. Pierwsze lata pracy w obszarze rynku kapitałowego w Danter Relacje Inwestorskie. Magister ekonomii z dyplomem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Studia podyplomowe na Uniwersytecie Warszawskim, kierunek Psychologia Zachowań Rynkowych. Pasjonatka żeglarstwa i nart.
Marcin
Dera
Transgourmet, Selgros Cash & Carry
Marcin Dera posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z przedstawicielami rynku gastronomicznego. Zna doskona
czytaj więcej >
Marcin Dera
Transgourmet, Selgros Cash & Carry
Marcin Dera posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z przedstawicielami rynku gastronomicznego. Zna doskonale ich potrzeby i oczekiwania. Swoje kompetencje zdobywał podczas pracy na kierowniczych stanowiskach dla największych sieci handlowych w Polsce. Dziś odpowiada za obszar sprzedaży ds. gastronomii w Transgourmet Polska, gdzie zarządza zespołem ekspertów, których zadaniem jest zapewnienie branży dostępu do produktów najwyższej jakości i obsługi dostosowanej do indywidualnych potrzeb. Wierzy, że rynek gastronomiczny w Polsce ma ogromny potencjał, lecz do ciągłego rozwoju potrzebuje odpowiednich warunków. Jego osobistym wyzwaniem jest, by poprzez działalność Transgourmet Polska takie warunki stwarzać.
Rafał
Lankosz
Unilever
Od 12 lat związany z firmą Unilever. W swojej karierze zajmował się między innymi wprowadzaniem innowacj
czytaj więcej >
Rafał Lankosz
Unilever
Od 12 lat związany z firmą Unilever. W swojej karierze zajmował się między innymi wprowadzaniem innowacji produktowych dywizji spożywczej w krajach Europy środkowo-wschodniej. Obecnie na stanowisku Head of Marketing Unilever Food Solutions odpowiada za wdrażanie strategii marketingowej firmy w obszarze HoReCa. Prywatnie miłośnik dobrych motocykli i dobrej kuchni.
Hanna
Wencka
Aviko HoReCa Polska
Senior Brand Manager foodservice CEE region w firmie Aviko. Pomysłodawczyni aplikacji AvikoPRO wspierającej
czytaj więcej >
Hanna Wencka
Aviko HoReCa Polska
Senior Brand Manager foodservice CEE region w firmie Aviko. Pomysłodawczyni aplikacji AvikoPRO wspierającej pracę szefów kuchni w Polsce i w Europie. Na co dzień współpracuje z takimi krajami jak Węgry, Rumunia, Czechy, kraje Bałtyckie i Rosja, ale ma też szeroką wiedzę na temat rynków zachodnich.
Adam
Drozdowski
Partner Center HORECA
Absolwent Politechniki Śląskiej, od lat 90 tych związany z branżą winiarską, wieloletni prezes spółki
czytaj więcej >
Adam Drozdowski
Partner Center HORECA
Absolwent Politechniki Śląskiej, od lat 90 tych związany z branżą winiarską, wieloletni prezes spółki z zakresu rynku B2B i B2C, od 2012 członek zarządu grupy Partner Center i Dyrektor Zarządzający dywizji dedykowanej sektorowi Horeca o nazwie Wine Direct.
Michał
Graca
Winterhalter Polska
Regionalny Dyrektor Sprzedaży, Winterhalter Polska. Ponad 15 lat doświadczenia w sprzedaży i obsłudze Klie
czytaj więcej >
Michał Graca
Winterhalter Polska
Regionalny Dyrektor Sprzedaży, Winterhalter Polska. Ponad 15 lat doświadczenia w sprzedaży i obsłudze Klientów. Od ponad 6 lat jest zaangażowany w rozwój polskiej branży gastronomicznej z powodzeniem promując marką Winterhalter oraz ideę profesjonalnych systemów zmywania jako niezbędnego elementu wyposażenia nowoczesnej gastronomii, która na pierwszym miejscu stawia jakość, niezawodność oraz najwyższe standardy obsługi Klienta. Jego praca na co dzień to bliska współpraca z autoryzowanymi partnerami oraz klientami końcowymi. Prywatnie propagator zdrowego stylu życia oraz wytrwały wędkarz.
Katarzyna
Noga
Zakłady Tłuszczowe Kruszwica
Marketer z zamiłowania i zawodu. Od lat związana branżą food service, kierując działami marketingu B2B,
czytaj więcej >
Katarzyna Noga
Zakłady Tłuszczowe Kruszwica
Marketer z zamiłowania i zawodu. Od lat związana branżą food service, kierując działami marketingu B2B, początkowo w Zakładach Przemysłu Tłuszczowych Olvit a od 2007 roku w ZT Kruszwica SA, będących częścią grupy Bunge Loders Croclaan - światowego lidera produkcji tłuszczów roślinnych. Współautorka projektu Akademia Mistrza, kt od 11 lat wspiera rozwój rzemiosła cukierniczego w Polsce, Czechach i Węgrzech. Pomysłodawczyni platformy kontentowej smazymy.com. Przez 20 lat pracy w branży tłuszczów roślinnych wprowadziła na rynek wiele innowacyjnych rozwiązań produktowych. Miłośniczka i propagatorka konsumpcji olejów roślinnych. Absolwentka Politechniki Gdańskiej, gdzie ukończyła Wydziała Zarządzania, studia podyplomowe na Uniwersytecie Gdańskim oraz Wyższej Szkole Administracji i Biznesu im E. Kwiatowskiego w Gdynia.
Emilia
Pożarowszczyk
Skarby Serowara, Spółdzielnia Mleczarska Spomlek
Kierownik Marketingu i PR w SM Spomlek, z marketingiem związana od 15 lat. W Spomlek od 8 lat, wcześniej odp
czytaj więcej >
Emilia Pożarowszczyk
Skarby Serowara, Spółdzielnia Mleczarska Spomlek
Kierownik Marketingu i PR w SM Spomlek, z marketingiem związana od 15 lat. W Spomlek od 8 lat, wcześniej odpowiedzialna za marki leków OTC w branży farmaceutycznej. W oparciu o nowoczesne badania marketingowe rozwija markę serów śniadaniowych Serenada oraz markę serów premium Skarby Serowara. Stawia na innowacyjne dla serów projekty i niestandardowe formy promocji. Rozwija kategorię oraz kulturę konsumpcji serów, wprowadziła polskie sery długodojrzewajace do kanału HoReCa. W marketingu ważna jest nie tylko kreacja i pomysły, ale ich korelacja z potrzebami Klientów. Prowadzi cykl lekcji dla dzieci : „Skąd się biorą dziury w serze”, zaangażowana w działania CSR i tworzenie kącików zabaw dla dzieci w szpitalach i przychodniach. Wspiera lokalne kluby biznesu prelekcjami z wykorzystaniem case study z badań i projektów stosowanych w codziennej pracy. Współpracuje ze studentami, wpiera pisanie prac magisterskich, licencjackich. Nie stosuje rozwiązań tylko dla idei, nie toleruje rzeczy nieskończonych.
Daria
Pawlewska
KUKBUK
Współtwórczyni, redaktorka naczelna i wydawczyni kwartalnika KUKBUK – nowoczesnego magazynu-książki o k
czytaj więcej >
Daria Pawlewska
KUKBUK
Współtwórczyni, redaktorka naczelna i wydawczyni kwartalnika KUKBUK – nowoczesnego magazynu-książki o kulturze kulinarnej. Pierwsze szlify dziennikarskie zdobywała w Gazecie Wyborczej, potem copywriter w największych międzynarodowych agencjach reklamowych oraz felietonistka i dziennikarka alternatywnych magazynów lifestylowych. Pisała scenariusze filmowe, publikowała opowiadania, ukończyła Podyplomowe Międzywydziałowe Studia Gender Studies oraz Studia Twórczego Pisania w Instytucie Badań Literackich na Uniwersytecie Warszawskim. Komunikuje się w kilku językach obcych. Zawsze głodna, wierzy w moc wspólnego stołu. Uwielbia pisać, czytać, słuchać i rozmawiać. Nieustannie w podróży, szuka wytrwale znaczeń jedzenia w kulturze.
Rafał
Drobniak
Restauracja Sobremasa w AC Hotel by Marriott Kraków
Executive Chef w AC Hotel by Marriott Kraków, Rafał Drobniak to szef kuchni z pasją z prawie 20-letnim doś
czytaj więcej >
Rafał Drobniak
Restauracja Sobremasa w AC Hotel by Marriott Kraków
Executive Chef w AC Hotel by Marriott Kraków, Rafał Drobniak to szef kuchni z pasją z prawie 20-letnim doświadczeniem w restauracjach i hotelach, w tym kurortach (Czarny Potok, Hotel Heron) i hotelach międzynarodowych sieci w Polsce. Przez ostatnie cztery lata Rafał był Szefem Kuchni w DoubleTree by Hilton Kraków Hotel & Convention Center oraz Hampton by Hilton Kraków, odpowiadając za 2 restauracje i centrum kongresowe dla ponad tysiąca osób. Posiada bogate doświadczenie w pracy z grupami międzynarodowymi m.in. arabskimi, indyjskimi i azjatyckimi, tworząc dedykowane menu oraz kierując się specjalnymi preferencjami i rekomendacjami żywieniowymi. Osobiście odpowiadał za kulinarne doznania uczestników licznych imprez okolicznościowych i prestiżowych bankietów, w tym cateringów dla Ambasady USA w Polsce, Prezydenta RP oraz kilku wydarzeń VIP odbywających się w Centrum Kongresowym ICE i Tauron Arenie w Krakowie. Współpracował z wieloma szefami kuchni i dietetykami drużyn sportowych, w tym z kilkoma pierwszorzędnymi polskimi drużynami piłkarskimi oraz Narodowymi Reprezentacjami Siatkówki USA, Kanady, Rosji, Francji i Niemiec. Zarządzał cateringiem Mistrzostw Europy w piłce ręcznej oraz Final Four Volleyball Champions League.
ORGANIZATOR
PARTNERZY MERYTORYCZNI
PARTNERZY STRATEGICZNI
PARTNERZY
PARTNERZY MEDIALNI I KOMUNIKACYJNI
Masz ciekawy temat i chciałbyś wystąpić?
Zgłoś się!
[WP-Coder id=”3″]