MADE Evolution fof HoReCa
fb-icon insta-icon insta-icon youtube-icon

Zaczynajmy

Gdynia 10.2019 – program konferencji

Gdynia 10.2019 – program konferencji2019-10-11T12:13:12+02:00

MADE FOR RESTAURANT GDYNIA 2019
PROGRAM KONFERENCJI

09:00 - 09:30
Rejestracja uczestników
09:30 - 09:45
Przywitanie. Innowacje i networking - jak wykorzystać je w biznesie?
Agnieszka Małkiewicz, FOR Solutions
09:45 - 10:10
Innowacje na świecie, które wpłyną na Twoją restaurację. Musisz to wiedzieć, aby nadążyć!
Prelekcja + sesja pytań
Krzysztof Kaliciński, Akademia im. Leona Koźmińskiego
  • Czy podstawy gastronomii: relacja, spotkanie, przeżycie - to już przeszłość?
  • Czy wygoda i szybkość będzie ważniejsza od smaku?
  • Jaki wpływ na innowacje w branży mają rosnące problemy na rynku pracy?
  • Jak się zmieniać i nadążyć?
Zapraszam na prelekcję "Innowacje na świecie, które wpłyną na Twoją restaurację. Musisz to wiedzieć, aby nadążyć!”
10:10 - 10:20
Ciekawostki ze świata High-Tech
Prezentacja
Marcin Wajda, Winterhalter
Drony, roboty i aplikacje mobilne w kuchni to fikcja czy nasza przyszłość? To innowacje czy prowokacje?
10:20 - 10:45
Jak neuromarketing może pomóc Ci w budowaniu menu restauracji? Technologia i smak - co czuje nasz mózg, gdy jemy?
Prelekcja
Jacek Pogorzelski, Blue Fox
Emilia Pożarowszczyk, Skarby Serowara
Agnieszka Małkiewicz, FOR Solutions
Skąd wiadomo, że gościom naprawdę smakuje, gdy mówią, że im smakuje? I co to w ogóle znaczy “smakuje”? Na te pytania odpowiadają badania biometryczne zwane także neuromarketingowymi. <
Podczas prelekcji dowiesz się:
  • Jak testy sensoryczne mogą być dodatkowym, wzmocnionym nauką głosem w rozważaniach o tym, jak ukształtować menu restauracji, które dania promować a które modyfikować lub całkowicie z nich zrezygnować?
  • Jak biometryczne testy sensoryczne pozwalają ominąć deklaracje i dotrzeć do nieuświadamianych reakcji zmysłów na dany posiłek?
  • Jak zmierzyć to, czy danie faktycznie smakuje gościowi, czy kolor, tekstura, zapach i smak odpowiadają jego preferencjom a nawet to, czy jest on warty swojej ceny?
10:10 - 10:55
Transformująca komunikacja
Warsztat
Katarzyna Derdzińska, MADE Progress
Agnieszka Szwejkowska, Co-trener i praktyk biznesu
Jak zwykłe słowa zamienić na zyski? To tak jakbyś miał lamborghini w garażu i nie umiał go używać. Szkoda? No wielka szkoda? W naszym warsztacie pokażemy Ci ile tracisz z powodu niewłaściwego używania tego, co masz za darmo i czym dysponujesz w każdej sekundzie. Nie musisz ponosić żadnych dodatkowych kosztów, aby udoskonalić Twój biznes na trwałe. Nasze doświadczenia udowadniają, że bez właściwych nawyków komunikacyjnych, każda praca jest wielkim ambarasem. Pokażemy Ci:
  • Prosty model,
  • Cztery ścieżki transformacji,
  • Jeden pakiet komunikacyjny, który gwarantuje sukces.
10:45 - 11:10
Gastrofizyka. Czy smak jest halucynacją?
prelekcja połaczona z eksperymentem
Paweł Kałużny, Guest Experience Think Tank Academy
Ostatnie 20 lat badań zaprzeczyło znanym dotąd opracowaniom dotyczącym smaku i jego powstawania. Jedną z grup badawczych zgłębiających tę dziedzinę w ostatnich latach jest GETT, którego wyniki badań pokazują jak z pozoru nieistotne czynniki mogą wpłynąć na nasze doświadczenie. Uświadomienie sobie jak muzyka w tle lub ciężar sztućców może zmienić ocenę naszego dania to niezwykła podróż, w którą zabierze Was seria wykładów pt.: „Gastrofizyka. Czy smak jest halucynacją?” Każda z konferencji będzie odkrywać kolejne elementy doświadczenia, skupiając się za każdym razem na innym jego aspekcie. Poznamy wpływ dźwięku na pozostałe zmysły, odkryjemy jaką rolę odgrywa zmysł wzroku oraz dotyku w powstawaniu smaku, a także jak działają one na całe kulinarne doznanie.
  • Jak powstaje doświadczenie w Twoim mózgu?
  • Jak muzyka, kolor czy kształt zmieniają smak tego co spożywasz? Jak wpływają na Twój nastrój i zadowolenie?
  • Dlaczego customer service jest ważniejszy niż produkt?
  • Co wpływa na Twoje decyzje?
  • Jak z tej wiedzy korzystają luksusowe hotele i sklepy na całym świecie?
  • Jak te informacje mogą praktycznie przydać się w planowaniu strategii restauracji?
Podpowiemy, co zrobić z całą tą wiedzą!
11:10 - 11:40
Przerwa - NETWORKING
11:40 - 12:20
El Celler de Can Roca. Jak zbudować wizerunek restauracji trzykrotnie uznanej za najlepszą na świecie?
prelekcja
Esther Massats, El Celler de Can Roca
12:20 - 12:35
Jak dzięki social mediom przyciągnąć zagranicznych gości do restauracji? Na celowniku: Hiszpania, Włochy, Skandynawia, Niemcy
prelekcja
Joanna Ślusarczyk, The Best Chef
Cristian Gadau, The Best Chef
12:35 - 13:05
Jak przejąć kontrolę nad mediami społecznościowymi prowadząc restaurację?
prelekcja + test wiedzy
Gaweł Czajka, Cały Gaweł
  1. Dobry moment na start w mediach społecznościowych - kiedy, dlaczego, jakie metody stosować, jak „ubrać” restaurację przyjazną MS?
  2. Instagram i Facebook - jak prowadzić te kanały, na co zwrócić uwagę, jak angażować użytkowników? Konkursy, pory publikacji postów, „ludzki” wymiar restauracji...
  3. Narzędzia pomocne w tworzenie materiałów na Instagram/Facebook (programy do obróbki zdjęć, wideo i dźwięku).
  4. Bezkosztowa współpraca z Influencerami - przykłady.
12:20 - 13:05
Aplikacje mobilne w świecie restauracji. Praktyczne wskazówki - jak je wykorzystać?
warsztat
Maciej Piwko, Finebite
  • Czy potrzebujemy aplikacji mobilnych?
  • Z jakich narzędzi mobilnych restauracje korzystają teraz, a z jakich zaczną niedługo?
  • O co pytać przy rozmowach ze sprzedawcami aplikacji?
Zapraszam na warsztat, podczas którego podpowiem, m.in. jakich błędów należy się wystrzegać przy wyborze mobilnych aplikacji.
13:05 - 13:40
Aqua power w biznesie. Do's & don'ts.
warsztat z degustacją
Tomasz Kolecki, Żywiec Zdrój
Woda, choć jest delikatną materią, potrafi działać cuda z naszym smakiem. Jest jednak także w stanie zniweczyć starania nawet największych talentów kulinarnych. Wystarczy poświęcić jej chwilę uwagi, by wynagrodziła to z nawiązką zarówno smakowo, jak i biznesowo.
13:40 - 14:30
Lunch
Przemysław Woźny, GÅRD Taste Scandinavian Gdynia
14:30 - 14:40
DineART. Sztuka wokół stołu.
zaproszenie do projektu
Antoni Zaremba, Dajar HORECA
14:40 - 14:50
Integracja biznesowa przy stole. Relacja z dyskusji biznesowych MADE Travel FOR Liebherr.
zaproszenie do projektu
Aleksandra Batko, Fore
Najlepsi polscy restauratorzy. Często skrajnie różne koncepcje biznesowe. Czy posadzenie ich przy wspólnym stole i sprowokowanie do dyskusji na temat kondycji branży gastronomicznej ma sens? W ramach projektu MADE Travel FOR Liebherr udowadniamy, że tak. Aleksandra Batko, przedstawiciel marki Liebherr opowie o cyklu spotkań, których genezą była potrzeba dialogu, wymiany wiedzy i wzajemnej inspiracji.
14:30 - 15:15
Restauracja w mediach społecznościowych. Sprawdźmy, co możesz robić jeszcze lepiej?
warsztat konsultacyjny
Ewa Salamon , FOR Solutions
14:50 - 15:05
Innowacje w świecie win. Naturalne, biodynamiczne, eko, wege - wymysł czy must have?
prelekcja
Adam Drozdowski, Wine Direct
„Jestem tym, co piję”. Świadoma konsumpcja wina, zgodna z tym hasłem, to rozwijający się trend w branży winiarskiej. Jednak co tak naprawdę kryje się za nazwą organiczne, biodynamiczne, eko i wegańskie?

Podczas prelekcji dowiesz się:
  • Gdzie leży geneza trendu i jaka jest jego perspektywa w najbliższej przyszłości?
  • Jakie wina przyciągną zainteresowanie klientów restauracji?
  • Z jakimi problemami zmaga się rynek masowy i jak może to wpłynąć na konsumpcję wina w Twoim lokalu?
  • Czy Polacy piją wina organiczne? Jak wygląda ich spożycie na krajowym rynku?
15:05 - 15:20
Innowacje w świecie win. Naturalne, biodynamiczne, eko, wege - wymysł czy must have?
panel dyskusyjny
Adam Drozdowski, Wine Direct
Paweł Anders, WINESTONE, AccorHotels
John Borrell, Kania Lodge
Mariola Nowakowska, Zakorkowani Wine Bistro
15:20 - 15:45
Przyszłość rynku gastronomicznego w Polsce. Jaki jest jego potencjał dla restauracji i dostawców?
prelekcja
Marcin Dera, Selgros Cash&Carry, Transgourmet
15:45 - 16:15
Przerwa - NETWORKING
16:15 - 17:00
Hale restauracyjne - nowa era gastronomii w Polsce. Warto czy nie warto?
prelekcja
John Gabrovic, Stacja Food Hall
dyskusja
Jan Kilański, NEON
Piotr Ślusarz, Bółt
Wojciech Górkowski, Kluska
Joanna i Irakli Gibradze, Moja Gruzja
Marcin Jackowski, Spanish Ticket
SOLUTIONS FOR RESTAURANT: Skalowanie biznesu. CASE STUDY: sieci duże i małe.
17:00 - 17:15
Pomyśl, abyś nie stracił! czyli przygotowania do otwarcia kolejnych restauracji
prelekcja
Stanisław Magdij, Bierhalle
  • Małe jest piękne – czy jesteś pewny że osiągnąłeś już wszystko co było do osiągnięcia w Twojej restauracji?
  • Sen o wielkości – świadome podejmowanie decyzji rozwojowych , finansowanie rozwoju
  • Przyszłość bez niespodzianek – przygotowanie wiarygodnego biznes planu
  • Czy wszędzie jest pięknie ? – wybór kolejnej lokalizacji jako klucz do sukcesu
17:15 - 17:30
Zespół, czyli coś czego nie możesz kupić przed otwarciem kolejnego lokalu.
prelekcja
Krzysztof Kaliciński, Akademia im. Leona Koźmińskiego
Twój pierwszy lokal odniósł sukces? Otwarcie następnego zmieni niemal wszystko. Jak kolejne lokale zmienią Twoją pracę z zespołem? Co możesz zyskać oraz jakie błędy możesz popełnić skalując swój biznes? Dlaczego tylko nielicznym udaje się powielić sukces pierwszego lokalu? Na te i inne pytania pomogę Państwu odpowiedzieć podczas mojej prelekcji.
17:30 - 17:45
AleBrowar - historia sieci. Czyli jak browar stał się kultowym miejscem
prelekcja
Karolina Saks, AleBrowar
Opowiem o tym jak wyglądał rynek piwa przed 2011 rokiem tj przed piwną rewolucją. Skąd pojawił się pomysł na robienie zupełnie innego piwa oraz o początkach samej firmy. O wyzwaniach które stały przed nami i jak sobie z nimi radziliśmy. O genezie powstania pierwszego lokalu w Gdyni a potem we Wrocławiu. I dalszym rozwoju lokali pod marką AleBrowar. Na ten moment działają trzy nasze lokale oraz jeden w otworzy się niebawem w formule partnerskiej. A także o planach na dalszy rozwój.
17:45 - 18:00
Przekształcenie konceptu restauracyjnego w sieć - wymiar biznesowy. Podsumowanie
prelekcja
Adrian Łukaszewicz, Akademia im. Leona Koźmińskiego
18:00 - 18:30
Podsumowanie
Agnieszka Małkiewicz, FOR Solutions
19:00 - 21:00

Program może ulec zmianie z przyczyn od nas niezależnych

Masz ciekawy temat i chciałbyś wystąpić? Zgłoś się!

KAROLINA KAWKA

+48 726 787 755

kkawka@forsolutions.pl

PRELEGENCI

Esther
Massats

El Celler de Can Roca

Podczas studiów dziennikarskich na Uniwersytecie Ramon Lull w Barcelonie oraz po ich zakończeniu Esther Mass
czytaj więcej >

Esther Massats

El Celler de Can Roca

Podczas studiów dziennikarskich na Uniwersytecie Ramon Lull w Barcelonie oraz po ich zakończeniu Esther Massats była przekonana co do swojej pasji: opowiadania prawdziwych i inspirujących historii. Chociaż, lepiej byłoby to określić jako dzielenie się prawdziwymi i inspirującymi historiami. Dlatego zgłębiała tak dużo scenariuszy, jak i fikcji, jak tylko mogła, a także badała różne ścieżki narracyjne i twórcze, takie jak poezja, reklama i kino. Jej zainteresowania wywodzą się z rodzinnego studia filmowego, Umami Video, gdzie poznała Braci Roca jeszcze jako scenarzystka. W 2013 roku znani szefowie z El Celler de Can Roca poprosili ją o dołączenie do ich zespołu na stałe, żeby kierować Działem Komunikacji i Prasy w restauracji, Miało to miejsce dosłownie kilka miesięcy przed zdobyciem tytułu Najlepszej Restauracji na Świecie, przyznanego przez The World’s 50 Best Restaurants. To było ogromne wyzwanie i przeskok, który zapamiętała na zawsze. Od tamtego czasu łączy media, social media i naprawdę wielu ludzi z Joanem, Josephem i Jordim Roca. Zawsze obecna na backstage'u, gotowa do przetworzenia, napisania i udostępnienia ich filozofii, przemyśleń, projektów, dzieł…, ale też zarządzania terminarzem, połączeniami, mailami, informacjami prasowymi, treścią i... "cóż, nie mamy ograniczeń, myślimy o naprawdę wielkich rzeczach". wstawienie opisu prelekcji przy Esther Massats: Autentyczność jest podstawą prawdziwej komunikacji. Dlatego komunikacja to sztuka poznania samego siebie, okoliczności i środowiska. Prawdziwe historie dotykają, a marketing możemy traktować jako otwarte drzwi do środowisk biznesowych. Każda firma czy też osoba publiczna ma swoją historię, a umiejętność jej odpowiedniego zaprezentowania jest bezpośrednio związana z tym, jak zostanie odebrana. Świat potrzebuje historii, które inspirują, a każdy z nas ma chociaż jedną, gotową do odkrycia przez kogoś z odpowiednią wrażliwością i zachwytem. Pogoń za trendami jest całkowicie niewskazana.

Agnieszka
Małkiewicz

FOR SOLUTIONS

Dawno temu porzuciłam pracę w korporacji i założyłam restaurację - klasyczna historia kogoś, kto chce z
czytaj więcej >

Agnieszka Małkiewicz

FOR SOLUTIONS

Dawno temu porzuciłam pracę w korporacji i założyłam restaurację - klasyczna historia kogoś, kto chce zmienić swoje życie na lepsze;-) Ówczesny brak restauratorskiej wiedzy kompensowałam doświadczeniem PR-owym i marketingowym, które pomogło mi przetrwać najtrudniejsze chwile i utrzymać moje przedsiębiorstwo na powierzchni. To przeżycie sprawiło, że dzisiaj rozmawiam z szefami kuchni i restauratorami ich językiem. Doskonale rozumiem ich problemy, ambicje i marketingowe potrzeby. Przez ostatnie kilka lat koncentrowałam się na budowaniu strategii marketingowych i PR, budowaniu wizerunku moich klientów, projektowaniu doświadczeń kulinarnych, które na zawsze zostają w pamięci, inicjowaniu oraz wsparciu merytorycznym wydarzeń edukacyjnych i podróży kulinarno-biznesowych. Pracuję z ludźmi, produktami i firmami, których historia była wg mnie warta opowiedzenia. Marketing i PR to moja główna kompetencje. Dwa lata temu z sukcesem zbudowaliśmy MADE Restaurant czyli platformę rozwoju firm i kadry zarządzającej w branży HORECA. A dzisiaj przyszedł czas na kolejne wyzwanie - witam w FOR – w agencji komunikacji i kreowania wydarzeń dla branży HORECA.

Jan
Kilański

NEON

Swoją drogę z gotowaniem, zacząłem w stołecznych restauracjach. Kulinarnie dojrzewałem gotując w gwiazd
czytaj więcej >

Jan Kilański

NEON

Swoją drogę z gotowaniem, zacząłem w stołecznych restauracjach. Kulinarnie dojrzewałem gotując w gwiazdkowych rstauracjach w Hiszpanii, Santceloni(**) w Mardycie oraz Dos Cielos(**) w Barcelonie. Obecnie w swojej pracy staram się łączyć i mieszać kuchnię polską z kuchniami azjatyckimi, szukając wspólnych mianowników, analogicznych połączeń, lub tworząć całkowicie nowe. Fascynuje mnie kuchenne rzemiosło, każdego staram się je szlifować i rozwijać.

Mariola
Nowakowska

Zakorkowani Wine Bistro

Sommelier (WSET i Wine Academy Ireland), członek Stowarzyszenia Polskich Sommelierów oraz Trójmiejskich Som
czytaj więcej >

Mariola Nowakowska

Zakorkowani Wine Bistro

Sommelier (WSET i Wine Academy Ireland), członek Stowarzyszenia Polskich Sommelierów oraz Trójmiejskich Sommelierów. Właściciel restauracji Zakorkowani Wine Bistro. Pragmatyczna kobieta przepelniona pasja do wina oraz dobrej kuchni. Entuzjastycznie przemierza świat wynajdując nowe smaki. Jej filozofia: dobre wino i jedzenie w relaksującym otoczeniu.

Karolina
Saks

AleBrowar

Karolina Saks związana z AleBrowarem od samego początku. Od 2016 roku współprowadzi pierwszy firmowy lokal
czytaj więcej >

Karolina Saks

AleBrowar

Karolina Saks związana z AleBrowarem od samego początku. Od 2016 roku współprowadzi pierwszy firmowy lokal AleBrowar Gdynia. Od 2019 roku tworzy AleBrowar Sopot. Odpowiedzialna za rozwijanie sprzedaży na rynkach zagranicznych i utrzymywanie relacji z klientami. Prowadzi szkolenia i piwne degustacje. Tworzy i wdraża standardy obsługi w firmowych lokalach. Uwielbia piwo a jeszcze bardziej zarażać piwną pasją innych ludzi:)

Ewa
Salamon

FOR Solutions

Od 2010 roku realizuje kampanie promocyjne w mediach społecznościowych, a także działania z udziałem lide
czytaj więcej >

Ewa Salamon

FOR Solutions

Od 2010 roku realizuje kampanie promocyjne w mediach społecznościowych, a także działania z udziałem liderów opinii. Pracowała dla takich marek jak: Empik, natemat.pl, Coca-Cola, pracuj.pl, miasto Gdańsk. Realizowała wiele projektów społecznych. Organizuje konferencje, prowadzi szkolenia i wykłady. Od 2017 roku związana z Pismem. Magazynem opinii. Jest absolwentką Szkoły Strategii Marki.

Przemysław
Woźny

GÅRD Taste Scandinavian Gdynia

Szef Kuchni w Hotelu Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront oraz Restauracji GÅRD Taste Scandinavian Gdynia
czytaj więcej >

Przemysław Woźny

GÅRD Taste Scandinavian Gdynia

Szef Kuchni w Hotelu Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront oraz Restauracji GÅRD Taste Scandinavian Gdynia ma kilkunastoletnie doświadczenie w najlepszych hotelach w Trójmieście. Swoje pierwsze kroki w gastronomii stawiał w Trójmiejskich hotelach sieci Orbis. Jego talent szybko został doceniony. Był Szefem Kuchni między innymi w 5* Hotelu Grand w Sopocie, gdzie gotował dla księżniczki Szwecji oraz Prezydenta Rosji Władimira Putina. W 2015 roku rozpoczął współpracę z hotelem Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront należącym do Marriott International największej, międzynarodowej sieci hotelarskiej na świecie. Jest Szefem Kuchni, który stworzył menu dla pierwszych równocześnie otwierających się restauracji GåRD Nordic Kitchen w Gdyni i Amsterdamie. Kolejne powstające w Europie (Bruksela i Oslo) restauracje tej marki zawdzięczają swoją unikatową kartę menu właśnie temu utalentowanemu Polakowi. Przemek inspiracji szuka podczas podróży w różne zakątki Świata. Uwielbia kuchnię skandynawską a jego idolem jest Jamie Olivier. Prywatnie uwielbia spędzać czas z synami i żoną a na urlop najczęściej wybiera się na wyspy greckie. Jego hobby to piłka nożna oraz dobry film.

Tomasz
Kolecki

Żywiec Zdrój

Mistrz Polski Sommelierów w latach 2007/2008, 2009 i 2010, wiceprezydent Stowarzyszenia Sommelierów Polskich
czytaj więcej >

Tomasz Kolecki

Żywiec Zdrój

Mistrz Polski Sommelierów w latach 2007/2008, 2009 i 2010, wiceprezydent Stowarzyszenia Sommelierów Polskich, przewodniczący Komisji dydaktycznej Stowarzyszenia Sommelierów Polskich, uczestnik finałów Mistrzostw Europy i Świata Sommelierów w Sofii, Santiago de Chile, Strasburgu oraz Tokio, Diploma Association de la Sommellerie Internationale, Water Codex Diploma Hydrosommelier. Szef jury i arbiter m.in. Mistrzostw Polski Sommelierów, Coupe Georges Baptiste, Baltic Sommelier Cup, Young Sommeliers European Cup Londyn, Konkursu Win Polskich Jasło, Grand Prix Magazynu Wino, ITQI Bruksela, IWSC Londyn, Wino na Medal, Carpatiavini i innych, Felietonista oraz autor kart win, w tym nagradzanych przez magazyn Wine Spectator, konsultant i trener personelu restauracji i hoteli w ramach Wineconsultant.pl

John
Gabrovic

Stacja Food Hall

Od lat 90. John Gabrovic jest pionierem polskiej sceny gastronomicznej. Jako partner w Atomic Entertainment Gr
czytaj więcej >

John Gabrovic

Stacja Food Hall

Od lat 90. John Gabrovic jest pionierem polskiej sceny gastronomicznej. Jako partner w Atomic Entertainment Group, jest odpowiedzialny za kultowe projekty, takie jak: kluby nocne Ground Zero w Warszawie i Sopocie, restauracje Blue Cactus i Boathouse w Warszawie, Cafe Sukiennice w Krakowie oraz kompleksy Atomic Świat Rozrywki w Krakowie, Wrocławiu i Warszawie. Założył również i sprzedał sieć restauracji ‘Harmoni Market’ o tematyce śródziemnomorskiej w Orlando na Florydzie. Ostatnio John zakończył komercjalizację Food Hallu i restauracji w niedawno otwartym projekcie Elektrownia na warszawskim Powiślu. Poprzez sieć nowych food halli, John koncentruje się teraz na stworzeniu „ekosystemu” rozpoczynającego działalność w restauracji z dostępem do kapitału i doświadczeniem wspierającym młodych przedsiębiorców w Polsce. Pierwszym projektem jest posiadająca 21 restauracji Stacja Food Hall w Gdańsku, a następnie projekt Food Hall o powierzchni 3000 m2 w Norblinie, który zostanie otwarty w 2021 roku w Warszawie. John świadczy również usługi doradcze dla deweloperów nieruchomości, którzy chcą stworzyć ekscytujące przestrzenie do spożywania posiłków, picia i tańca. Wiecznie optymistyczny i napędzany przedsiębiorca. Gdy nie ma go w restauracji, John słucha klasycznego jazzu, ciesząc się treningiem długodystansowym. Uwielbia też podróże z rodziną do egzotycznych miejsc.

PIOTR
ŚLUSARZ

Bółt

Ukończył szkołę gastronomiczną w Świnoujściu, praktykował w Amber Baltic Hotel w Międzyzdrojach. Porz
czytaj więcej >

PIOTR ŚLUSARZ

Bółt

Ukończył szkołę gastronomiczną w Świnoujściu, praktykował w Amber Baltic Hotel w Międzyzdrojach. Porzucił wszystko, by spróbować sił w branży restauracyjnej w Trójmieście, pracował w barach, zakładowych stołówkach i sieciowych fast foodach, by w końcu trafić do renomowanej restauracji Hotelu Sheraton w Sopocie. Nienasycona potrzeba rozwoju pchnęła go do londyński restauracji Hibiscus, L'Autre Pied, charlotte i pollen street social. Po powrocie do Polski ponownie trafił do profesjonalnie zarządzanej i bardzo wymagającej kuchni Hotelu Sheraton. Prawdziwym sprawdzianem zdobytych umiejętności okazał się program kulinarny Top Chef w Polsacie. Piotr wykazał się dużą kreatywnością i zapałem, wygrał staż w najlepszej restauracji na świecie el celler de can roca, a w finałowym odcinku dostał angaż w Atelier Amaro – jedynej w Polsce restauracji wyróżnionej gwiazdką przez renomowany przewodnik Michelina. Piotr jest zafascynowany kuchnią lokalną, oraz produktami nadmorskimi, co pokazuje w swoim nowym koncepcie w Stacji - Bółt.

Antoni
Zaremba

Dajar HORECA

Junior Brand Manager w firmie Dajar i Project Manager DineART, odpowiada za projekty związane z sektorem HoRe
czytaj więcej >

Antoni Zaremba

Dajar HORECA

Junior Brand Manager w firmie Dajar i Project Manager DineART, odpowiada za projekty związane z sektorem HoReCa. Od jego powstania odpowiedzialny za koordynację i realizację projektu DineART. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Pasjonat gastronomii, gotowania i jedzenia.

WOJCIECH
GÓRKOWSKI

Kluska

W branży HORECA od 4 lat. Zaczęło się od przyjaźni z kucharzem i zamiłowania do handlowania. Mieszanka t
czytaj więcej >

WOJCIECH GÓRKOWSKI

Kluska

W branży HORECA od 4 lat. Zaczęło się od przyjaźni z kucharzem i zamiłowania do handlowania. Mieszanka ta, w połączeniu ze skłonnościami do ryzyka i wysoką tolerancją na stres po roku zaowocowała zbudowaniem od zera własnego Food Trucka SCOOBnij, dzięki któremu poznałem obecnego wspólnika i w roku kolejnym otworzyliśmy Kluskę - restaurację w Gdyni. Następnie (mija kolejny rok) poznaję Johna i decyduję się zarządzać 3 markami w Stacji Food Hall - Belly, Wings i Port City Shirmp. Tolerancja na stres nadal wysoka, aczkolwiek zaczynam się bać roku kolejnego.

John
Borrell

Kania Lodge

Urodził się w Wielkiej Brytanii, a dorastał w Nowej Zelandii, gdzie w wieku osiemnastu lat zaczął pracowa
czytaj więcej >

John Borrell

Kania Lodge

Urodził się w Wielkiej Brytanii, a dorastał w Nowej Zelandii, gdzie w wieku osiemnastu lat zaczął pracować jako dziennikarz. Przez blisko trzydzieści lat był korespondentem zagranicznym, najpierw Agencji Reutera, BBC i „The Economist”, a następnie przez ponad dekadę relacjonował dla magazynu „Time” wydarzenia w Afryce, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Środkowej, Europie Wschodniej i na Bałkanach. Opisywał konflikty zbrojne w ponad dwunastu krajach m.in. w Angoli, Libanie i Nikaragui. Ponad 25 lat temu, po upadku komunizmu w Europie Wschodniej i na Bałkanach zrezygnował z pracy dziennikarskiej, by zacząć nowe życie nad kaszubskim jeziorem. Od tamtej pory razem z żoną zarządzają stworzonym przez siebie pensjonatem Kania Lodge, który jest doceniany przez gości z całego świata. John Borrell założył i prowadzi także firmę Wine Express importującą wina z całego świata. Prowadził również między innymi lokalną gazetę Express Kaszubski. Jest autorem książek „Nad Jeziorem Białym” oraz „Tylko chwila”.

Emilia
Pożarowszczyk

Skarby Serowara

Kierownik Marketingu i PR w SM Spomlek, z marketingiem związana od 15 lat. W Spomlek od 8 lat, wcześniej odp
czytaj więcej >

Emilia Pożarowszczyk

Skarby Serowara

Kierownik Marketingu i PR w SM Spomlek, z marketingiem związana od 15 lat. W Spomlek od 8 lat, wcześniej odpowiedzialna za marki leków OTC w branży farmaceutycznej. W oparciu o nowoczesne badania marketingowe rozwija markę serów śniadaniowych Serenada oraz markę serów premium Skarby Serowara. Stawia na innowacyjne dla serów projekty i niestandardowe formy promocji. Rozwija kategorię oraz kulturę konsumpcji serów, wprowadziła polskie sery długodojrzewajace do kanału HoReCa. W marketingu ważna jest nie tylko kreacja i pomysły, ale ich korelacja z potrzebami Klientów. Prowadzi cykl lekcji dla dzieci : „Skąd się biorą dziury w serze”, zaangażowana w działania CSR i tworzenie kącików zabaw dla dzieci w szpitalach i przychodniach. Wspiera lokalne kluby biznesu prelekcjami z wykorzystaniem case study z badań i projektów stosowanych w codziennej pracy. Współpracuje ze studentami, wpiera pisanie prac magisterskich, licencjackich. Nie stosuje rozwiązań tylko dla idei, nie toleruje rzeczy nieskończonych.

Cristian
Gadau

The Best Chef

Z pochodzenia Włoch. Od kilku lat mieszka w Polsce, w Krakowie. Od zawsze związany z gastronomią. Założyc
czytaj więcej >

Cristian Gadau

The Best Chef

Z pochodzenia Włoch. Od kilku lat mieszka w Polsce, w Krakowie. Od zawsze związany z gastronomią. Założyciel projektu The Best Chef – jego poczynania codziennie śledzi ponad 1,2 miliona ludzi z całego świata. Jak sam mówi dokonał czegoś niezwykłego – swoją pasję zamienił w swoją pracę – pracę marzeń polegającą na jedzeniu i piciu u najlepszych szefów kuchni.

Adrian
Łukaszewicz

Akademia im. Leona Koźmińskiego

Opiekun merytoryczny studiów podyplomowych HORECA Menedżer na Akademii im. Leona Koźmińskiego. Absolwent W
czytaj więcej >

Adrian Łukaszewicz

Akademia im. Leona Koźmińskiego

Opiekun merytoryczny studiów podyplomowych HORECA Menedżer na Akademii im. Leona Koźmińskiego. Absolwent Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego. Przedsiębiorca z blisko 30 letnim doświadczeniem, współwłaściciel grupy firm związanych z rynkiem HORECA (Magna Trade, Edge Foodservice, Horn Projekt, Aquatal) zajmujących się doradztwem, projektowaniem, wyposażaniem oraz produkcją sprzętu dla restauracji i hoteli w Polsce i zagranicą. Wcześniej również współwłaściciel sieci kawiarni oraz restauracji. Osoba o wszechstronnym doświadczeniu i wiedzy nt. rynku HORECA.

Joanna
Ślusarczyk

The Best Chef

ukończyła farmację na Uniwersytecie Jagiellońskim. Następnie obroniła tytuł doktora nauk medycznych z
czytaj więcej >

Joanna Ślusarczyk

The Best Chef

ukończyła farmację na Uniwersytecie Jagiellońskim. Następnie obroniła tytuł doktora nauk medycznych z zakresu neurofarmakologii. Pasjonatka nauki głównie neuro-nauki czyli wszelkich zagadnień związanych, z tym co kryje się w naszym mózgu. Od 3 lat związana z The Best Chef. W tym roku pod patronatem The Best Chef stworzyła swój własny projekt „Food Meets Science” – interdyscyplinarny panel, który łączy świat nauki oraz gastronomii. Prowadzi własną działalność badawczą, wygłasza prelekcje na konferencjach międzynarodowych. Zajmuje się również organizacją wydarzeń kulinarnych.

Krzysztof
Kaliciński

Akademia Leona Koźmińskiego

Absolwent Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Business Coach, Business Development & Operations Director
czytaj więcej >

Krzysztof Kaliciński

Akademia Leona Koźmińskiego

Absolwent Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Business Coach, Business Development & Operations Director Nero Group/Green Caffe Nero. Przez 24 lata pracy zawodowej zdobywał doświadczenia pracując dla największych sieci gastronomicznych takich jak McDonald's, gdzie zaczynał przygodę w tym biznesie, czy T.G.I. Friday's - ikony casual dining. W latach 2005-2010 był Dyrektorem Operacyjnym sieci Coffeeheaven. Następnie jako Dyrektor Zarządzający oraz Członek Zarządu kierował multibrandową spółką LS Travel Foodservice Poland zarządzającej takimi brandami jak: SO!COFFEE, empik cafe, Bread & Co., Flying Bistro, The Flame, i kilku innych zlokalizowanych głównie na lotniskach. Od 2013 jako Business Development & Operations Director wspiera rozwój sieci Green Caffe Nero, będącej własnością Caffe Nero, największej na świecie prywatnej sieci kawiarni. Specjalizuje się w konsultingu gastronomicznym, kształceniu i rozwoju kadr zarządzających, zarządzaniu i budowie sieci, projektowaniu i wdrażaniu szkoleń oraz customer service.

Stanisław
Magdij

Bierhalle

11 lat przepracował w firmie Amrest w marce KFC, przechodząc wszystkie szczeble - od kucharza, poprzez poszc
czytaj więcej >

Stanisław Magdij

Bierhalle

11 lat przepracował w firmie Amrest w marce KFC, przechodząc wszystkie szczeble - od kucharza, poprzez poszczególne stanowiska kierownicze, aż do stanowiska Kierownika Restauracji, a następnie Kierownika Regionalnego. Ostatnie 3 lata pracy w Amreście spędził w biurze firmy pracując w dziale planowania i analiz finansowych. Z racji zdobytego w dziale operacyjnym doświadczenia i zamiłowania do pracy „w terenie”, uczestniczył w wielu projektach Amrestu, m.in. w budowie nowych restauracji, a także przejmowanie innych firm i konwertowanie ich na restauracje KFC i PH zarówno w Polsce jak i w Czechach. W styczniu 2006 został zaproszony do projektu tworzenia sieci restauracji Bierhalle działających w oparciu o własne piwo rzemieślnicze, wytwarzane na miejscu w restauracjach. Jako Dyrektor Operacyjny Bierhalle, odpowiada za wszystkie elementy działania restauracji, począwszy od doboru i negocjacji z dostawcami, na marketingu kończąc.

Gaweł
Czajka

Cały Gaweł

Optymizm nie jest mu obcy. Prawdziwek w świecie gastronomii. Od podstaw stworzył kantynę Cały Gaweł, zdob
czytaj więcej >

Gaweł Czajka

Cały Gaweł

Optymizm nie jest mu obcy. Prawdziwek w świecie gastronomii. Od podstaw stworzył kantynę Cały Gaweł, zdobywając w ten sposób pierwsze doświadczenia w tej materii. Pasjonat jedzenia, próbowania lokalnych produktów i podróży przepełnionych orientalnymi smakami.

Aleksandra
Batko

Fore

Dyrektor Sprzedaży B2B w firmie Fore, odpowiada za sprzedaż urządzeń profesjonalnych Liebherr, Nivona, Dys
czytaj więcej >

Aleksandra Batko

Fore

Dyrektor Sprzedaży B2B w firmie Fore, odpowiada za sprzedaż urządzeń profesjonalnych Liebherr, Nivona, Dyson Airblade, YesOves, Intra. Ma ponad 15 letnie doświadczenie w zakresie sprzedaży i zarządzania projektami w branży handlowej. Odpowiedzialna za realizację wielu projektów na rynku inwestycji komercyjnych m.in. w Amazon, Złote Tarasy, Galeria Mokotów, Galeria Serenada, Lotnisko Kraków, Galeria Arkady Wrocław. Jest absolwentką Wyższej Szkoły Zarządzania w Warszawie.

Jacek
Pogorzelski

Skarby Serowara, BlueFox

Ekspert w zakresie strategii marketingowej oraz zarządzania marką i doświadczeniem klienta. Posiada stopi
czytaj więcej >

Jacek Pogorzelski

Skarby Serowara, BlueFox

Ekspert w zakresie strategii marketingowej oraz zarządzania marką i doświadczeniem klienta. Posiada stopień doktora nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu oraz ukończone zaawansowane kursy z zakresu innowacyjności i modeli biznesowych na Uniwersytecie Stanforda. Jest także certyfikowanym neurobadaczem. Twórca metod i narzędzi planistycznych i analitycznych z zakresu marketingu, innowacyjności, poszukiwania insightów i strategii rynkowej. Pracował z firmami z kilkunastu branż z Polski, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Rosji, Ukrainy i USA. Były wykładowca programów MBA oraz Executive MBA Szkoły Głównej Handlowej oraz The Carlson School of Management Uniwersytetu Minnesoty. Doświadczony trener komunikacji marketingowej, zarządzania marką, analizy marketingowej, marketingu wartości oraz innowacyjności w ramach certyfikowanych programów The Chartered Institute of Marketing z Londynu. Przeprowadził kilka tysięcy godzin szkoleń i warsztatów. Były brand i marketing manager międzynarodowych korporacji w branży FMCG i farmaceutycznej. Autor książek Marka na cztery sposoby (Managing Brands in 4D w języku angielskim), Praktyczny marketing miast i regionów, Kod skuteczności, Mity marketingowe, (R)ewolucja marki, Pozycjonowanie produktu oraz wielu artykułów na temat strategii marek oraz innych zagadnień marketingu strategicznego.

Paweł
Kałużny

Guest Experience Think Tank Academy

Menedżer oraz doradca zarządzający gastronomią od kilkunastu lat. Doświadczenie w Polsce zdobywał w Poz
czytaj więcej >

Paweł Kałużny

Guest Experience Think Tank Academy

Menedżer oraz doradca zarządzający gastronomią od kilkunastu lat. Doświadczenie w Polsce zdobywał w Poznaniu, Krakowie i w Warszawie, a poza jej granicami w Londynie i Dubaju. Specjalizuje się w serwisie oraz przygotowaniach do otwarć. Przez kilka lat związany z siecią hoteli Hilton Worldwide, w której zarządzał gastronomią przede wszystkim podczas otwierania nowych hoteli. Tworzył plany treningowe dla takich hoteli jak Hilton London Tower Bridge czy Conrad Dubai. Prowadzi własną działalność badawczą, regularnie wygłasza prelekcje na międzynarodowych konferencjach a także prowadzi szkolenia i działalność doradczą. Jest także wykładowcą na studiach podyplomowych Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Marcin
Dera

Selgros Cash&Carry, Transgourmet

Marcin Dera posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z przedstawicielami rynku gastronomicznego. Zna doskona
czytaj więcej >

Marcin Dera

Selgros Cash&Carry, Transgourmet

Marcin Dera posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z przedstawicielami rynku gastronomicznego. Zna doskonale ich potrzeby i oczekiwania. Swoje kompetencje zdobywał podczas pracy na kierowniczych stanowiskach dla największych sieci handlowych w Polsce. Dziś odpowiada za obszar sprzedaży ds. gastronomii w Transgourmet Polska, gdzie zarządza zespołem ekspertów, których zadaniem jest zapewnienie branży dostępu do produktów najwyższej jakości i obsługi dostosowanej do indywidualnych potrzeb. Wierzy, że rynek gastronomiczny w Polsce ma ogromny potencjał, lecz do ciągłego rozwoju potrzebuje odpowiednich warunków. Jego osobistym wyzwaniem jest, by poprzez działalność Transgourmet Polska takie warunki stwarzać.

Adam
Drozdowski

Wine Direct

Absolwent Politechniki Śląskiej, od lat 90 tych związany z branżą winiarską, wieloletni prezes spółki
czytaj więcej >

Adam Drozdowski

Wine Direct

Absolwent Politechniki Śląskiej, od lat 90 tych związany z branżą winiarską, wieloletni prezes spółki z zakresu rynku B2B i B2C, od 2012 członek zarządu grupy Partner Center i Dyrektor Zarządzający dywizji dedykowanej sektorowi Horeca  o nazwie Wine Direct.

Marcin
Wajda

Winterhalter

Z wykształcenia HR-owiec przez kilka lat z powodzeniem realizujący się w programach szkoleniowo-rozwojowych
czytaj więcej >

Marcin Wajda

Winterhalter

Z wykształcenia HR-owiec przez kilka lat z powodzeniem realizujący się w programach szkoleniowo-rozwojowych oraz coachingu w ramach międzynarodowej organizacji, którego w pewnym momencie dosięgnęła strzała marketingowego amora przeciągając na ciemną stronę mocy. Posiada wieloletnie doświadczenie po obu stronach barykady, czyli pracy oraz prowadzenia agencji, jak również tej po stronie Klienta odpowiadając za strategię marketingową oraz branding. Do gastronomii dołączył zaledwie 3 lata temu, kiedy z sukcesami kierował działem marketingu i PR w jednej z najprężniejszych wówczas na polskim rynku firm łączących e-commerce z tradycyjnym modelem realizacji usługi – PolskiBus.com, obejmując stanowisko Dyrektora Marketingu i PR w Winterhalter Polska.

Maciej
Piwko

Finebite

Z wykształcenia lekarz weterynarii. Miłośnik jedzenia i nowych technologii. Od 2011 roku związany z bran
czytaj więcej >

Maciej Piwko

Finebite

Z wykształcenia lekarz weterynarii. Miłośnik jedzenia i nowych technologii. Od 2011 roku związany z branżą  startupową. Współtwórca aplikacji i przewodników turystycznych Pitu Pitu Fun Guide - zwycięzcy Startup Contest 2013. Współzałożyciel aplikacji Everytap - zdobywcy Mobile Trends Award 2015. W 2019 roku wprowadził na rynek aplikację Finebite - następcę Everytap. Prywatnie mąż i ojciec. Współpracował z ponad tysiącem restauracji, pubów i kawiarni w całym kraju.

Katarzyna
Derdzińska

MADE Progress

Przez 8 lat związana z firmą doradczą Aon Hewitt, w której pełniła rolę Dyrektor Programu Najlepsi Prac
czytaj więcej >

Katarzyna Derdzińska

MADE Progress

Przez 8 lat związana z firmą doradczą Aon Hewitt, w której pełniła rolę Dyrektor Programu Najlepsi Pracodawcy w Polsce, Lidera Oferty Talent & Engagment, a w końcu Dyrektora ds. Rozwoju Biznesu. W ostatnich latach pełniła rolę Dyrektora Personalnego. Od ponad 10 lat specjalizuje się w projektach z zakresu budowania zaangażowania pracowników, integrując perspektywy zarządów/właścicieli/ sponsorów, menedżerów i pracowników. Realizowała również projekty z zakresu podnoszenia efektywności organizacyjnej, komunikacji wewnętrznej oraz zarządzania zmianą. Jest absolwentką Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz ESCP-EAP European School of Management w Berlinie, gdzie uzyskała tytuł Diplom-Kauffrau z zakresu Biznesu międzynarodowego. Ukończyła Program The Art and Science of Coaching w Szkole Coachów Erickson College / Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Agnieszka
Szwejkowska

Konsultant biznesowy, trener, coach PCC, superwizor, ekspert psychologii pozytywnej

Od 20 lat wspiera biznes, organizacje pozarządowe, rządowe w realizacji ich celów, prowadząc projekty roz
czytaj więcej >

Agnieszka Szwejkowska

Konsultant biznesowy, trener, coach PCC, superwizor, ekspert psychologii pozytywnej

Od 20 lat wspiera biznes, organizacje pozarządowe, rządowe w realizacji ich celów, prowadząc projekty rozwojowe, konsultacje i excecutive coaching. Od 15 lat prowadzi szkolenia wykorzystując najnowsze badania psychologii rozwojowej i kognitywnej. Ma za sobą 10 000 godzin na sali szkoleniowej z różnymi grupami zawodowymi. Ma za sobą 3000 godzin konsultacji zwiększających efektywność biznesową firm. Jest superwizorem mentorów w projekcie Early Warning. Jest ekspertem merytorycznym studiów coachingowych oraz trenerskich. Współodpowiedzialna za wykreowanie trendu dotyczącego zarządzania Firmami Rodzinnymi w Polsce. Jest autorką innowacyjnych narzędzi szkoleniowych. Jest prezesem Fundacji Instytut Szczęścia.Prywatnie lubi slow food, slow life i Kalifornię.

Więcej nazwisk wkrótce

BILETY

Premiujemy współpracę 🙂
Przy zakupie 5 biletów dostajesz
30% rabatu

10.10 - 18.10.2019

PLN35000+VAT

19.10 - 21.10.2019

PLN45000+VAT

Co otrzymasz w cenie biletu?

  • Udział w interaktywnych prelekcjach i dyskusjach
  • Lunch
  • Przerwy kawowe
  • Udział w wybranych warsztatach (decyduje kolejność zgłoszeń)
  • Możliwość biznesowego networkingu z najlepszymi przedstawicielami branży gastro
  • Bezpośredni kontakt z Partnerami konferencji, producentami oraz dostawcami rynku HORECA
  • Degustacje produktów
  • Materiały pokonferencyjne
  • Udział w Business Party
WRÓĆ DO STRONY GŁÓWNEJ KONFERENCJI

Zostaw nam wiadomość

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od FOR Sp. z o.o. ul. Szajnochy 5/1, 01-637 Warszawa. Państwa dane osobowe są administrowane przez FOR Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Państwa dane osobowe są gromadzone poprzez strony internetowe w przypadku gdy zechcą Państwo poprzez dedykowany formularz wyrazić zgodę na otrzymywanie od nas komunikacji marketingowej, w tym newsletterów dotyczących naszych usług oraz innych informacji dotyczących branży gastronomicznej. Administrator może również przetwarzać dane w jego usprawiedliwionych celach, jakim jest w szczególności marketing bezpośredni produktów i usług oraz badanie satysfakcji Klienta. Gromadzimy również informacje z Państwa urządzeń i aplikacji jakich wykorzystujecie do skorzystania z naszych stron internetowych, takie jak adres IP. Odbiorcami Państwa danych są dostawcy usług poczty elektronicznej, rozwiązań informatycznych gromadzących dane niezbędne do wysyłki newslettera. Szczegółowe informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, przysługujących Państwu uprawnień oraz czasu przetwarzania danych osobowych zamieszczone są w Polityce Prywatności zamieszczonej na stronie https://forsolutions.pl/polityka-prywatnosci/.

FreshMail.pl